ze zei iets maar in die context dat je weet dat ze het niet zo bedoelde/ meh laat maarquote:Op woensdag 4 december 2019 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
maar dat is niet de betekenis van aka
Maar aan de andere kant, zij komt ook niet voor ger op .quote:Op woensdag 4 december 2019 13:11 schreef mootie het volgende:
En Ger blijft maar doortetteren tegen Fran, voedt haar van alles.
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Gros van de centen die verdiend zijn komen van de markten en de evenementen.
De rest is klein bier
Juist dat!! En ook dat hij zowel Milene als Shelly gewoon bedreigde wanneer ze ook maar iets negatiefs over hem zouden zeggen. Dan gingen ze een heel moeilijke tijd in Utopia krijgen, volgens hem. En vooral het alles aan een ander overlaten zodat hijzelf altijd uit de wind bleef. Dat was al zo bij Tim en Joa, Kwam altijd als derde uit de tent lopen om dan vervolgens hard te moeten rennen om ze nog in te halen, want hij was o zo bang dat hem iets zou ontgaan van al hun plannen. En nu volop profiteren van Hiske, het is wel een oude tak volgens hem, maar hij komt wel veel van haar te weten.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Doordat iedereen Gerrit nu ineens de ''goodguy'' vindt, sinds 2 weken, zijn ze allemaal vergeten dat hij in zn hele Utopia-periode geen REET heeft utgevoerd.
Ja, en Franny slikt het als zoete koek.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:11 schreef mootie het volgende:
En Ger blijft maar doortetteren tegen Fran, voedt haar van alles.
zo zie ik het ookquote:Op woensdag 4 december 2019 13:14 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Goeie analyse van gerrit hoe utopia-jessie rolt, heeft toch iets van joa geleerd
Die is nie vies van slikken nie.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en Franny slikt het als zoete koek.
nee hoor, die gaat gewoon op maris stemmenquote:Op woensdag 4 december 2019 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stemmen verdelen dan heb je niemand in het bijzonder kwaad gemaakt toch?quote:Op woensdag 4 december 2019 13:16 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee hoor, die gaat gewoon op maris stemmen
Heerlijk lijkt me dat, maar ook Jessie weg.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:19 schreef Giggio het volgende:
zou toch tof zijn als wortel eindfeest gaat organiseren en er dan zelf voor die tijd uitgestemd is
nog beterquote:Op woensdag 4 december 2019 13:20 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, maar ook Jessie weg.
oja dat lijkt me nog logischer voor haar jaquote:Op woensdag 4 december 2019 13:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Stemmen verdelen dan heb je niemand in het bijzonder kwaad gemaakt toch?
Ain't gonna happen.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:20 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, maar ook Jessie weg.
Het is vooral veilig. En tamelijk laf. Vind ik.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:18 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Stemmen verdelen dan heb je niemand in het bijzonder kwaad gemaakt toch?
Dat doet ze juist niet, ze gaat haar eigen weg.....Denk niet dat ze vol op Jessie zou gaan...Ik zeg zou, want ik krijg de indruk dat er helemaal geen nominaties meer komen...quote:Op woensdag 4 december 2019 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |