quote:Op woensdag 4 december 2019 14:42 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto, volgens mij op
FB, Merel haar hoofd was 2.5 keer groter dan degene die er naast stond. Vrijwilligster dacht Ik
Dat klopt...Maar wie kwam er met 10 of 12 december aan dan? Want dat gaat hem niet meer worden.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hun kalender geeft dat ook aan die daar hangt.
Dat stond in dagschema's van Talpa. Maar die wijzigen ook nog wel eens en is per definitie niet altijd kloppend.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt...Maar wie kwam er met 10 of 12 december aan dan? Want dat gaat hem niet meer worden.
Gooi ik haar wat voor de voeten dan? Ik geef gewoon aan dat ze een groot hoofd heeft. Verder alles goed met je Shiitake?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:45 schreef shiitake het volgende:
Tja aan een groot hoofd en lange vingers kan Merel zelf weinig doen, dus vind dat niet zo fair om haar dat voor de voeten te gooien. Een oranje hoofd en achterbaks zijn is een ander verhaal.
Ze woont in Noordwijk tegenwoordig, niet meer bij mij in de buurt. Volgens haar moeder ging het goed met haar. Haar moeder woont een paar straten achter me.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:47 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hoe is het me je buurvrouw, al geland?
Ja, maar kan ook zijn de laatste uitzending op 31 dec.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hun kalender geeft dat ook aan die daar hangt.
Maar de afleveringen duren tot 23 december. Er zitten 3 dagen tussen volgens mij met de live en tv uitzendingen, dus zou je denken 20 december.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat stond in dagschema's van Talpa. Maar die wijzigen ook nog wel eens en is per definitie niet altijd kloppend.
Dat staat er ook vooralsnog, maar ik denk dat het nog wel even wat langer duurt en ze de kerst daar nog gewoon zitten.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar de afleveringen duren tot 23 december. Er zitten 3 dagen tussen volgens mij met de live en tv uitzendingen, dus zou je denken 20 december.
Zou ook kunnen....quote:Op woensdag 4 december 2019 14:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat staat er ook vooralsnog, maar ik denk dat het nog wel even wat langer duurt en ze de kerst daar nog gewoon zitten.
Ohhhhh zo...nou leuk om te horen..quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ze woont in Noordwijk tegenwoordig, niet meer bij mij in de buurt. Volgens haar moeder ging het goed met haar. Haar moeder woont een paar straten achter me.
Merel gaat geen dag eerder naar huis dan wanneer ze er precies 15maanden zit zei ze laatst. Ook al zat ze er alleen.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel maakt net een afspraak voor de nagels van haar voor 14 december...
dacht het nietquote:Op woensdag 4 december 2019 14:39 schreef freaky40 het volgende:
Kerstversiering. Utopia dus langer te zien. Moge duidelijk zijn.
Ik kan het nietquote:Op woensdag 4 december 2019 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er nou moeilijk aan je eigen teennagels lakken![]()
Of doet Tranny ze acryl nagels op de tenen
Net een dag voordat ze er 15 maanden inzit moet ze naar huis...quote:Op woensdag 4 december 2019 14:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Merel gaat geen dag eerder naar huis dan wanneer ze er precies 15maanden zit zei ze laatst. Ook al zat ze er alleen.
Dacht het wel...quote:Op woensdag 4 december 2019 14:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
dacht het niet
kerstboom wordt ook gewoon gesloopt en afgevoerd na de 20ste
dat kan de FEBO wel regelen voor ons - toch FEBO?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net een dag voordat ze er 15 maanden inzit moet ze naar huis...
Ja!quote:Op woensdag 4 december 2019 14:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ohhhhh zo...nou leuk om te horen..
Pardon? Waar slaat dat nou weer op. Hoezo deze sneer naar mij persoonlijk?quote:Op woensdag 4 december 2019 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gooi ik haar wat voor de voeten dan? Ik geef gewoon aan dat ze een groot hoofd heeft. Verder alles goed met je Shiitake?
Ook lange tenenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Pardon? Waar slaat dat nou weer op. Hoezo deze sneer naar mij persoonlijk?
Was een reactie op meerdere en eerdere posts, toevallig nu over haar hoofd maar eerder weleens over haar lange vingers. Daar mag ik dan toch wel iets over zeggen.
Maar ik ben er wel weer even klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |