quote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
lieve sinterklaas, ik vraag niet veel.
dit jaar vraag ik toch stemmen op jessie
we hebben een hele tijd naar dat gesnotter moeten luisteren.
dus tijd dat u iets terug doet
Franny en Gerrit maken ook smerige geluiden, maar ik mute ze gewoonquote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
Bitcoin Jessie! Als enorme bitcoin gek, en dikwijls ook een grote bek, tegen wie dan ook, het maakt niet uit, desnoods is het je eigen bruid. Je neemt het niet zo nauw, maar kom je in de problemen, dan sla je op tilt, en neem je de benen! Jammer want een echte rapper ben je ook al niet!, maar je gaat gewoon door, tot ieders verdriet! En huilen is voor jouw te laat, nu deze keer, en bel maar niet met Remco, want die komt niet meer!!!!!!!! De enige echte Utopia Sint.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
bij jessie is er geen ontwijken aan, die hoor je op elke streamquote:Op woensdag 4 december 2019 12:12 schreef formule het volgende:
[..]
Franny en Gerrit maken ook smerige geluiden, maar ik mute ze gewoon
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Bitcoin Jessie! Als enorme bitcoin gek, en dikwijls ook een grote bek, tegen wie dan ook, het maakt niet uit, desnoods is het je eigen bruid. Je neemt het niet zo nauw, maar kom je in de problemen, dan sla je op tilt, en neem je de benen! Jammer want een echte rapper ben je ook al niet!, maar je gaat gewoon door, tot ieders verdriet! En huilen is voor jouw te laat, nu deze keer, en bel maar niet met Remco, want die komt niet meer!!!!!!!! De enige echte Utopia Sint.
Zou zomaar kunnen gebeuren...quote:Op woensdag 4 december 2019 12:15 schreef formule het volgende:
Gewoon geen winnaar, ze gaan hand in hand de poort uit
Die moet nodig aan de botox/fillers.quote:
Och och, en de man kan zo mooi ritmisch praten.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die rap komt je toch ook de strot uit..
Blij dat ik een mute knop heb..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die rap komt je toch ook de strot uit..
Maar vanavond gezellig''eten op woensdag''quote:Op woensdag 4 december 2019 12:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij is het allemaal pure verveling, die rap, de flut activiteiten, bank hangen, de hele dag door vreten etc...
Ja, met helaas dezelfde koppen weer iedere week .....quote:Op woensdag 4 december 2019 12:20 schreef formule het volgende:
Maar vanavond gezellig''eten op woensdag''![]()
Normaal gesproken kan het nu de hele dag door gebeuren en zit het niet echt aan een tijd vast zoals voorheen, tussen 12.00 en 13.30 uur. Maar zie het vandaag niet gebeuren. Vanavond eters en misschien hebben ze vanmiddag ook nog wel iets gezamenlijk. Morgen Escape Room, weet niet wanneer. Het wordt erg krap. Dus op zijn vroegst vrijdag pas weer iets, anders maandag....quote:
Ach, die mensen zien het als een uitjequote:Op woensdag 4 december 2019 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, met helaas dezelfde koppen weer iedere week .....
Ja, ach het is ze ook gegund hoor, daar niet van ......quote:Op woensdag 4 december 2019 12:22 schreef formule het volgende:
Ach, die mensen zien het als een uitje
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ach het is ze ook gegund hoor, daar niet van ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |