quote:Op woensdag 4 december 2019 11:51 schreef Elounda het volgende:
Gisteravond keken mn man en ik de uitzending. Hij volgt het niet zo als ik dat doe. Hij zegt tegen mij: wie is dat? Ik zeg Gerrit. Hij: Gerrit de Haan. Ik zeg hoe weet jij dat nou?
Hij: ach joh ik lul maar wat, Gerrit de Haan is een vrachtwagenchauffeur van het werk.
Hij heeft er toch wel kijk op.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:55 schreef Elounda het volgende:
Volgens mn man gaat Jessie winnen. Die is er ingezet door de redactie zegt ie. Heeft 3x keer een uitzending gezien. Ik open niet
Dat slaat toch helemaal nergens op als hij zou winnen ?quote:
elounda had lapoquote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wist even niets beters, sorry .....
wie won 1?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat slaat toch helemaal nergens op als hij zou winnen ?
Is in 1 uit zichzelf opgestapt.
komt in 2 halverwege met een boot
.... en een grote waffel.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat slaat toch helemaal nergens op als hij zou winnen ?
Is in 1 uit zichzelf opgestapt.
komt in 2 halverwege met een boot
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zij opent niet schreef ze, vandaar.
Ain't gonna happen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:08 schreef Flow3r het volgende:
ze moeten opschieten met die stemmingen
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
lieve sinterklaas, ik vraag niet veel.
dit jaar vraag ik toch stemmen op jessie
we hebben een hele tijd naar dat gesnotter moeten luisteren.
dus tijd dat u iets terug doet
Franny en Gerrit maken ook smerige geluiden, maar ik mute ze gewoonquote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
Bitcoin Jessie! Als enorme bitcoin gek, en dikwijls ook een grote bek, tegen wie dan ook, het maakt niet uit, desnoods is het je eigen bruid. Je neemt het niet zo nauw, maar kom je in de problemen, dan sla je op tilt, en neem je de benen! Jammer want een echte rapper ben je ook al niet!, maar je gaat gewoon door, tot ieders verdriet! En huilen is voor jouw te laat, nu deze keer, en bel maar niet met Remco, want die komt niet meer!!!!!!!! De enige echte Utopia Sint.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:10 schreef renevanlaaren het volgende:
bij jessie is er geen ontwijken aan, die hoor je op elke streamquote:Op woensdag 4 december 2019 12:12 schreef formule het volgende:
[..]
Franny en Gerrit maken ook smerige geluiden, maar ik mute ze gewoon
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:14 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Bitcoin Jessie! Als enorme bitcoin gek, en dikwijls ook een grote bek, tegen wie dan ook, het maakt niet uit, desnoods is het je eigen bruid. Je neemt het niet zo nauw, maar kom je in de problemen, dan sla je op tilt, en neem je de benen! Jammer want een echte rapper ben je ook al niet!, maar je gaat gewoon door, tot ieders verdriet! En huilen is voor jouw te laat, nu deze keer, en bel maar niet met Remco, want die komt niet meer!!!!!!!! De enige echte Utopia Sint.
Zou zomaar kunnen gebeuren...quote:Op woensdag 4 december 2019 12:15 schreef formule het volgende:
Gewoon geen winnaar, ze gaan hand in hand de poort uit
Die moet nodig aan de botox/fillers.quote:
Och och, en de man kan zo mooi ritmisch praten.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die rap komt je toch ook de strot uit..
Blij dat ik een mute knop heb..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Die rap komt je toch ook de strot uit..
Maar vanavond gezellig''eten op woensdag''quote:Op woensdag 4 december 2019 12:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgens mij is het allemaal pure verveling, die rap, de flut activiteiten, bank hangen, de hele dag door vreten etc...
Ja, met helaas dezelfde koppen weer iedere week .....quote:Op woensdag 4 december 2019 12:20 schreef formule het volgende:
Maar vanavond gezellig''eten op woensdag''![]()
Normaal gesproken kan het nu de hele dag door gebeuren en zit het niet echt aan een tijd vast zoals voorheen, tussen 12.00 en 13.30 uur. Maar zie het vandaag niet gebeuren. Vanavond eters en misschien hebben ze vanmiddag ook nog wel iets gezamenlijk. Morgen Escape Room, weet niet wanneer. Het wordt erg krap. Dus op zijn vroegst vrijdag pas weer iets, anders maandag....quote:
Ach, die mensen zien het als een uitjequote:Op woensdag 4 december 2019 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, met helaas dezelfde koppen weer iedere week .....
Ja, ach het is ze ook gegund hoor, daar niet van ......quote:Op woensdag 4 december 2019 12:22 schreef formule het volgende:
Ach, die mensen zien het als een uitje
quote:Op woensdag 4 december 2019 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ach het is ze ook gegund hoor, daar niet van ......
oke dacht altijd 12 uur, ik zie het door omstandigheden nog maar heel weinigquote:Op woensdag 4 december 2019 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan het nu de hele dag door gebeuren en zit het niet echt aan een tijd vast zoals voorheen, tussen 12.00 en 13.30 uur. Maar zie het vandaag niet gebeuren. Vanavond eters en misschien hebben ze vanmiddag ook nog wel iets gezamenlijk. Morgen Escape Room, weet niet wanneer. Het wordt erg krap. Dus op zijn vroegst vrijdag pas weer iets, anders maandag....
echt hequote:Op woensdag 4 december 2019 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
En die stinkvlieg Frustie maar hoppen tussen Hoop Stront De Baas en zijn Vrouw en die andere Hoop Stront GeileG
Ik vraag mij dus af of ze haar keuze verzwijgt om het 'gezellig' te houden?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje nog van gisteren, Franny gaat dus geen partij kiezen ......![]()
[ afbeelding ]
Hiske en Franny over de stemmingen - 3 december 2019.
x7os047
En daarna een herdenkingsrap tot in den treure..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat door tot SeeS dood is ben ik bang
de makkelijke weg dusquote:Op woensdag 4 december 2019 12:40 schreef spapaars het volgende:
Denk dat er helemaal geen nominaties meer zullen zijn.
Was al een beetje duidelijk met dat vrijwillig vertrek mogelijkheid die ze kregen.
Vanaf nu zal het anders gaan en gaan ze met varianten komen. Ik verwacht ook nog wel oud inwoners die mee gaan bepalen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:40 schreef spapaars het volgende:
Denk dat er helemaal geen nominaties meer zullen zijn.
Was al een beetje duidelijk met dat vrijwillig vertrek mogelijkheid die ze kregen.
Dat zoiezo, maar éérst moet en zal SeeS dit moete horen vóór íe dood gaat.. en hoe ze die Show in gaan kleden.. ( weinig tijd nog)quote:Op woensdag 4 december 2019 12:39 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En daarna een herdenkingsrap tot in den treure..
Weer 2 tv momentjes geregeldquote:Op woensdag 4 december 2019 12:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frutsel bellen of de geitjes opgehaald kunnen worden.
Kippen gaan ook weg.
Frutsel moet deze middag ff terug bellen.
Volgende week ergens worden ze opgehaald
Dat wordt wel erg kort dag als ze inderdaad de 20e stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanaf nu zal het anders gaan en gaan ze met varianten komen. Ik verwacht ook nog wel oud inwoners die mee gaan bepalen.
Denk toch dat ze de boel nog wat zullen oprekken.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg kort dag als ze inderdaad de 20e stoppen.
Denk aan meerdere rondes omdat iedereen wil winnen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanaf nu zal het anders gaan en gaan ze met varianten komen. Ik verwacht ook nog wel oud inwoners die mee gaan bepalen.
Maar zouden ze zoveel kijkers hebben tussen kerst en oud/nieuw?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk toch dat ze de boel nog wat zullen oprekken.
Ik heb niets te doen die dagenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Maar zouden ze zoveel kijkers hebben tussen kerst en oud/nieuw?
Juist de 3 die daar echt lopen te acteren, vertrouw het voor geen meter.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef juul. het volgende:
Gerrit is nu al de hele ochtend Merel en Jessie aan het zwart praten en zichzelf goed op de kaart te zetten
Wat een kneus blijft het toch.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef juul. het volgende:
Gerrit is nu al de hele ochtend Merel en Jessie aan het zwart praten en zichzelf goed op de kaart te zetten
nee dat zie je verkeerd, denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef juul. het volgende:
Die is echt niet goed wijs. Praatjesmaker.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizende euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
Maar daar liep GG niet mee te koop.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizende euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
Dat komt Gerrit allemaal wel heel goed uitquote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd, denk ik.
hij kan er gewoon niet bij hoe ze reageren.
en jessie en merel even niet nuquote:Op woensdag 4 december 2019 12:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat komt Gerrit allemaal wel heel goed uit
Bakkerij was de grootste lachertje,en slechtste verhaallijn ooit.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizenden euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
Koffie branden was ook zo'n succes.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bakkerij was de grootste lachertje,en slechtste verhaallijn ooit.
De kostprijs van het versturen van een brood was duurden dan wat ze voor zo'n brood kregen.
De minachting die ik voor Gerrit heb is net iets minder dan de minachting die ik voor Jessie en Merel heb.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Doordat iedereen Gerrit nu ineens de ''goodguy'' vindt, sinds 2 weken, zijn ze allemaal vergeten dat hij in zn hele Utopia-periode geen REET heeft utgevoerd.
I don't carequote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Doordat iedereen Gerrit nu ineens de ''goodguy'' vindt, sinds 2 weken, zijn ze allemaal vergeten dat hij in zn hele Utopia-periode geen REET heeft utgevoerd.
Alles was altijd zeer tijdelijk en dan moest het worden vervangen voor iets nieuws.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Koffie branden was ook zo'n succes.
Diervoeder liep ook als een dolle.
Met lasser pealing en tatoo wegbranden kon die het werk ook niet aan.
Gerrit zit nu zelf te manipuleren als een mallequote:Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Heeft flink in de gaten hoe de scheepsmaatjes de boel manipulerengeen toneelstukje voor de bühne
Ventilerenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gerrit zit nu zelf te manipuleren als een malle
Jessie heeft dat tijdens die ruzie tegen Gerrit gezegd en Gerrit gaf dat ook toe dat hij toen niks heeft gedaan. Hij kon ook niet anders.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Precies, juist hij bespeelt Franny het meest. Ik weet niet of ik Franny dom en/of naïef vind, kan niet kiezen. Vind het vooral erg triest allemaal voor haar familie allemaal.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:57 schreef mootie het volgende:
Gerrit lekker op dreef, zijn manipulatieklier maakt overuren.
Wie is aka?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef sjampoeh het volgende:
merel: je hebt m nog maar 1 dag niet geluisterd
aka neeee
en daar gaat ie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |