oke dacht altijd 12 uur, ik zie het door omstandigheden nog maar heel weinigquote:Op woensdag 4 december 2019 12:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan het nu de hele dag door gebeuren en zit het niet echt aan een tijd vast zoals voorheen, tussen 12.00 en 13.30 uur. Maar zie het vandaag niet gebeuren. Vanavond eters en misschien hebben ze vanmiddag ook nog wel iets gezamenlijk. Morgen Escape Room, weet niet wanneer. Het wordt erg krap. Dus op zijn vroegst vrijdag pas weer iets, anders maandag....
echt hequote:Op woensdag 4 december 2019 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
En die stinkvlieg Frustie maar hoppen tussen Hoop Stront De Baas en zijn Vrouw en die andere Hoop Stront GeileG
Ik vraag mij dus af of ze haar keuze verzwijgt om het 'gezellig' te houden?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig momentje nog van gisteren, Franny gaat dus geen partij kiezen ......![]()
[ afbeelding ]
Hiske en Franny over de stemmingen - 3 december 2019.
x7os047
En daarna een herdenkingsrap tot in den treure..quote:Op woensdag 4 december 2019 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat door tot SeeS dood is ben ik bang
de makkelijke weg dusquote:Op woensdag 4 december 2019 12:40 schreef spapaars het volgende:
Denk dat er helemaal geen nominaties meer zullen zijn.
Was al een beetje duidelijk met dat vrijwillig vertrek mogelijkheid die ze kregen.
Vanaf nu zal het anders gaan en gaan ze met varianten komen. Ik verwacht ook nog wel oud inwoners die mee gaan bepalen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:40 schreef spapaars het volgende:
Denk dat er helemaal geen nominaties meer zullen zijn.
Was al een beetje duidelijk met dat vrijwillig vertrek mogelijkheid die ze kregen.
Dat zoiezo, maar éérst moet en zal SeeS dit moete horen vóór íe dood gaat.. en hoe ze die Show in gaan kleden.. ( weinig tijd nog)quote:Op woensdag 4 december 2019 12:39 schreef Appeltje het volgende:
[..]
En daarna een herdenkingsrap tot in den treure..
Weer 2 tv momentjes geregeldquote:Op woensdag 4 december 2019 12:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Frutsel bellen of de geitjes opgehaald kunnen worden.
Kippen gaan ook weg.
Frutsel moet deze middag ff terug bellen.
Volgende week ergens worden ze opgehaald
Dat wordt wel erg kort dag als ze inderdaad de 20e stoppen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanaf nu zal het anders gaan en gaan ze met varianten komen. Ik verwacht ook nog wel oud inwoners die mee gaan bepalen.
Denk toch dat ze de boel nog wat zullen oprekken.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:43 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg kort dag als ze inderdaad de 20e stoppen.
Denk aan meerdere rondes omdat iedereen wil winnen.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanaf nu zal het anders gaan en gaan ze met varianten komen. Ik verwacht ook nog wel oud inwoners die mee gaan bepalen.
Maar zouden ze zoveel kijkers hebben tussen kerst en oud/nieuw?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk toch dat ze de boel nog wat zullen oprekken.
Ik heb niets te doen die dagenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Maar zouden ze zoveel kijkers hebben tussen kerst en oud/nieuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |