abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 december 2019 @ 20:08:39 #1
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190254543




Huidige cast:



Wat vooraf ging, in de GTST-topicreeks:

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:08 schreef Claude_Viole het volgende:
Net op RTL Lounge de cliffhanger gezien! Echt wat een waardeloze meuk bij elkaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang heeft GTST nog bestaansrecht 8)7

Dit had echt anders gekund:

- Ludo die op slinkse wijze Billy te grazen neemt, en alles afneemt
- Daan die wakker wordt en een blik heeft van: "Wat doe ik hier, waar ben ik"
- Die ontvoeringszaak van Janine en Aysen door Toontjelekker skippen, ik vrees dat dit zo'n langdradig verhaal wordt wat nergens op slaat.
- Die grapjassen ook skippen. Hoeveel vlog-verhalen hebben we in Meerdijk al gehad?
- De verhaallijn van die trien in die rolstoel had wel in wat spannend kunnen uitmonden, heb ik niet echt gevolgd. Maar had wel wat anders doen Loes gemogen, leek er in mijn ogen behoorlijk op.
- Valentijn op een andere manier laten terugkomen, heeft niet echt veel meerwaarde op deze manier. Desnoods via Nick _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:34 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Het begint nogal sneu te worden nu. Heeft die Rohan en dat 'geweldige schrijversteam' van hem nu echt niet door, dat niet DIE vorm van realisme wordt bedoeld? In een soap gaat het er niet om of je het zelf kun meemaken of niet. In een soap kunnen zelfs de meest onmogelijke dingen realistisch worden, zolang het maar goed gebracht wordt via opbouw en een logisch verloop. Dat is juist een probleem nu: onderwerpen zijn SAAI. Er is geen spanning aanwezig of binding met de nogal onstabiele cast, dus waarom kijken? Zij zien in missend realisme dat het herkenbaar moet zijn. Volgens mij moet het herkenbaar zijn, omdat de kijker meegaat in het verhaal. Niet omdat hij het 'van thuis kent'.

Het missende realisme zit erin hoe personages tegenover elkaar staan. Voorbeeld: Nina en Daan kennen elkaar amper, hij ligt in coma en ineens lijken ze goede vrienden. Nina en Bing krijgen ruzie, waarna het blijkbaar logisch is dat ze gaan zoenen. Dingen gebeuren ineens, zonder aanleiding, opbouw of reden. Dingen gebeuren, omdat ze in een script staan. Komen uit de lucht vallen. Dat is al langer zo, maar nu wordt ALLES achter elkaar afgevuurd. Misschien wrijven de schrijvers dan in hun klamme handjes, met het idee van: 'dat verwachten de kijkers NOOIT! Wat zijn we goed bezig! Wat een verrassing!' Het is geen verrassing. Het is kortzichtig, dom en gemakzuchtig.

De kijker heeft geen tijd om aan de nieuwe situatie te wennen en de personages te leren kennen. Het is NIET realistisch dat mensen met ruzie elkaar meteen gaan zoenen. Het is NIET realistisch hoe personages die elkaar amper kennen ineens bij elkaar worden gedumpt als vrienden. Het is NIET realistisch hoe dingen gebeuren zonder reden. Steeds dingen aan het toeval toeschrijven, is een schrijffout. Toeval mag in een goed verhaal GEEN reden zijn.

Dan is er nog de pay-off. Het resultaat. Het wordt voorspelbaar: cliffhanger, DUS er zal wel iemand dood gaan of een ongeluk krijgen. Ook hier mist de opbouw. Nog snel even een aanloopje in de laatste week, om na de zomer terug te kunnen keren naar hetzelfde suffe niveau. Voorspelbaarheid ten top. Voorbeeld: de spannendste verhaallijn van dit seizoen was de terugkeer van De Beer. Prima vertolkt door de acteur en redelijk spannend. Zodra Hein in beeld kwam, was de spanning weg. Jos verdween, het verslaan van Hein was slechts tijd rekken en uitzitten. PAF! Dood. Neergeschoten door een tijdelijke rol, waarvan je kon verwachten dat die er na Marieke ook uit zou gaan. Weg spanning.

Lezen hoe Rohan het vervolgens weer allemaal geweldig vond dit seizoen, is een verschrikking. Getuigd van geen enkele kijk op het schrijven van een geslaagd verhaal of hoe de kijker dit ziet. Die introductie van Valentijn bijvoorbeeld: volg je geen Instagram, dan heb je de intro gemist. Vervolgens weer zo'n jongere, terwijl ze al niet weten wat ze met het bestaande groepje jongeren moeten aanvangen. Eerst is hij mysterieus, maar na een week gaat hij vloggen. Niemand die zit te wachten op De Grapjassen. Complete mislukking. Doe er wat aan? Welee, Rohan is er trots op...

Ik ben al wat langer gestopt met kijken. Normaal kijk ik de cliffhanger wel, maar die klinkt ook nogal inspiratieloos deze keer. Weet niet of ik volgens seizoen nog zin heb in Rohan's realisme, zeker als ze het dan weer in hun hoofd halen het seizoen te starten met 'drie maanden later'. Dat was meteen een mislukte binnenkomer, voor seizoen 29: weer de opgebouwde spanning weg, vanwege laks schrijfwerk. Het zit niet in situaties die in het echt niet zouden kunnen. Het missende realisme zit in hoe de personages tegenover elkaar staan en hoe het verhaal is opgebouwd. DAT is het voornaamste wat mist. Deze schrijfsels kun je GEEN verhaal noemen! :( :( :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:42 schreef James1988 het volgende:
Maar goed, dit was dus de cliffhanger.

Ludo trouwt ineens uit het niets met het frietkraamvrouwtje. Een boze automobilist heeft toevallig een honkbalknuppel bij zich en slaat Amir neer. Jojo valt om. En Daan is wakker en heeft ineens een zwak voor Nina.

Al met al best een paar verhaallijnen met potentie. Maar nu wordt het ineens als een voldongen feit gepresenteerd zonder introductie of opbouw. Ik weet gewoon niet wat ik, als kijker, hiermee aan moet.


quote:
Poll: Hoe kijken jullie gtst?
Tv reguliere uitzending
Online reguliere uitzending
Vooruit op videoland
Ik volg alleen dit topic
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant

[ Bericht 1% gewijzigd door James1988 op 03-12-2019 22:17:21 ]
  dinsdag 3 december 2019 @ 20:11:16 #2
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190254599
Bij deze een nieuw deel! Ik kon hem helaas niet aan het vorige topic koppelen, het forum was van mening dat er nog een open deel is in de reeks.

Ik ben trouwens wel benieuwd wie Daan nou heeft gezien, die 'aannemer'. Hebben we die al eens gezien?
pi_190254843
@James1988 bedankt voor het openen :) .
pi_190255976
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:00 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso het laatste. Maarja het moet even spannend gemaakt worden he, we moeten op het puntje van onze stoel zitten ;)
pi_190256958
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 14% gewijzigd door PeterKelder op 03-12-2019 23:21:15 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190258996
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 16:53 schreef James1988 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190259044
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:11 schreef James1988 het volgende:
Bij deze een nieuw deel! Ik kon hem helaas niet aan het vorige topic koppelen, het forum was van mening dat er nog een open deel is in de reeks.
Dit had ik ook. Had ik eindelijk ontdekt hoe ik een nieuw topic heel simpel kon openen met de orginele OP, lukt het niet }:|
Ik heb een dm gestuurd naar de mod die het gereekste topic heeft gesloten :)

Gelukkig heb jij hem geopend kunnen we toch weer verder.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190261792
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door PeterKelder op 04-12-2019 10:50:27 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190261832
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 00:59 schreef YT123 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ze het nu eindelijk maar eens doorzetten. Ik skip al een tijdje half door hun eindeloze gezeik heen. Altijd hetzelfde.
Amir doet wat, Sjors reageert onredelijk, Amir zegt dat Sjors hem niet begrijpt. Sjors is het daarmee eens en kat dat Farrah hem vast wel had begrepen. Amir boos, Sjors boos. Sjors/Amir zegt dat ze er maar mee moeten kappen.

:O
pi_190262508
Over Sjors gesproken...

Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door PeterKelder op 04-12-2019 18:03:17 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 4 december 2019 @ 20:30:29 #11
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190271623
Valentijn die verwacht dat Ludo alles betaalt omdat Ludo toch genoeg geld verdient :')
pi_190272780
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door PeterKelder op 04-12-2019 21:50:52 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190288464
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door PeterKelder op 06-12-2019 00:35:26 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190294559
Gaan ze nu highlighten hoe moeilijk het is om werk te vinden als je kanker hebt?


:r :r :r :r :r
pi_190296647
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190297147
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:04 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :D :D
pi_190297392
Komt deze TT trouwens van 'Simon de Guru en Ludo de Lul?' (Je zegt het maar hoor) :P
't Echte en 't ware!
pi_190297430
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door PeterKelder op 06-12-2019 14:28:58 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:47:54 #19
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_190298750
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:07 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de muziek _O_

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden van hem gewoon de broer of neef van Govert moeten maken.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_190299403
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:47 schreef Frey het volgende:

[..]

En de muziek _O_
Hoe die ook kerstliedjes weet te verweven in de pianomuziek in De Rozenboom _O_

quote:
[..]

Ze hadden van hem gewoon de broer of neef van Govert moeten maken.
Mja, als Govert overtuigt hij totaal niet. Snap niet hoe ze bij de casting dachten dat dit wel een goede oplossing zou zijn :{

En verder in seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190303460
Die kerstuitzendingen van seizoen 14 blijven ook briljante afleveringen _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 31% gewijzigd door PeterKelder op 06-12-2019 23:05:56 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190313112
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door PeterKelder op 07-12-2019 17:48:17 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 7 december 2019 @ 18:44:12 #23
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190315327
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
Die kerstuitzendingen van seizoen 14 blijven ook briljante afleveringen _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging altijd stuk om die dubs.
En waarom kijk jij opeens seizoen 14? :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190316805
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 18:44 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ik ging altijd stuk om die dubs.
Ik ook, vooral als de dub qua intonatie of toonhoogte totaal niet overeen komt met de rest van de zin _O-
En ook mooi hoe ze proberen de bedrijfsnaam Stonehenge te verbloemen: in het ene shot is de naam totaal verdwenen van de muur, een shot later zie je de letters nog hangen :') _O-

quote:
En waarom kijk jij opeens seizoen 14? :D
Omdat ik opeens die box in huis heb :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190316868
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 46% gewijzigd door PeterKelder op 08-12-2019 00:41:30 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 8 december 2019 @ 19:21:36 #26
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_190332241
Sinds Inge Schrama uit de serie is, vind ik het personage van Sjors helemaal niet leuk meer. Amir vind ik een zeikerd, die steeds de lompste keuzes maakt. Wordt half doodgeslagen, dus... vergeeft zijn belager en neemt zijn niet-deugende zoon in huis. Daar neemt hij het vervolgens voor op bij een hevige discussie, in plaats van voor zijn eigen vrouw. Zo gaat het ook iedere keer. Lana vind ik ook niet leuk. Eist dat haar moeder het huis uitgaat. Wat denk je, snotneus? Of beter: wat denken die schrijvers?! Mag hopen dat het bij hen thuis niet zo gaat. Wat zullen die schrijvers dan een slecht gezinsleven hebben, al verklaart dat misschien wel waarom personages soms zo wereldvreemd, dom of belachelijk reageren op elkaar.

Melissa Drost doet het als actrice best goed, maar haar Sjors is niet de echte. Deze Sjors is bijna altijd serieus, type schooljuf en met regelmaat streng. Op zich nodig, als je met twee van die pubers een gezin vormt, maar dan nog. De oude Sjors leek veel liever en vriendelijker. Die deed soms ook het verkeerde, maar ze had iets waardoor het dan toch weer zielig voor haar was. Als kijker kon je toch medeleven of compassie met haar hebben, zelfs bij dieptepunten van het personage. Intussen is haast ieder personage vrij oppervlakkig en inwisselbaar. Wat maakt het in veel gevallen nog uit, wat ze overkomt?

Ben eigenlijk gestopt met kijken toen bekend werd dat Ingmar niet meer terugkomt. Zie het soms nog voorbij komen of hoor van anderen hoe het nu in GTST gaat. Raar, maar dan moet ik toegeven dat Inge als Sjors mijn favoriet was in de serie en dat ik eigenlijk wel klaar ben met GTST nu. Net als zij...

Lijkt me raar, mochten die schrijvers het ooit bedenken Martine Hafkamp weer eens van stal te halen en haar te combineren met de nieuwe Sjors. Een compleet ander personage eigenlijk, dat al die achtergrondgeschiedenis slechts indirect meegemaakt heeft. Die eindscène met die helikopter sloeg nergens op. Als ze het vluchten met dat bootje overleefde, dan zou je verwachten dat vooral Ludo de hele wereld uitkamt om te zien of Martine nog leeft. Maar nee: 'ze is dood. Hoeft niet gezocht te worden'. Is ook niet uitgelegd wat er vervolgens met Martine's bedrijf is gebeurd of wie dat nu runt. Martine zelf weer? Die kan best nog eens opduiken en hoe stom voelt Ludo zich dan? Of de schrijvers, met zulk slordige schrijfwerk? Een hooggespannen verhaallijn introduceren en meteen niet meer weten wat ze met de belangrijkste figuur erin moesten aanvangen. Toen Martine in beeld kwam, was die verhaallijn over. Het kabbelde door, totdat Martine ineens uit een helikopter wilde springen. Vervolgens werd Sjors letterlijk iemand anders.

Benieuwd of het leven van Sjors ook zo drastisch veranderd was, als Inge geen burn-out had gekregen. Ineens kreeg Sjors een nieuwe vriend, die de lompste keuzes ooit maakt en waar ze bijna iedere week ruzie mee heeft. Ze kreeg een puberdochter in een vaste rol, wat eigenlijk een foutje van de schrijvers was. Na al die jaren heeft Sjors een eigen huis. Iets dat ze nooit kreeg toen Inge de rol nog speelde. Er was eigenlijk geen weg meer terug. De rol was intussen zo veranderd, dat Inge niet echt meer bij de rol paste. Je zou haast denken dat de schrijvers vrij snel begonnen om deze recast snel zo permanent mogelijk te maken. Uiteindelijk had alles wat Melissa's Sjors werd ook met Inge's Sjors gedaan kunnen worden, maar dat is nooit gebeurd.

Ingmar kreeg helaas geen afscheid, want de rol liep nog. Na ruim 15 jaar is ze gewoon verdwenen. Erg jammer, vooral als je dat een leuke actrice vond, die misschien niet meer terugkeert op de televisie. Een beetje zoals Aysen, maar zelfs zij heeft meer afscheid gehad dan de echte Sjors. Helaas, ze komt niet meer terug. Mijn interesse in de serie is ook al een tijdje afwezig. Goed als mensen de nieuwe Sjors in die rol geslaagd vinden, maar ik ben er nog steeds niet blij mee. Dat ligt niet aan Melissa Drost, die het wel goed doet. Ze kon alleen wel Sjors worden, maar niet Inge/Ingmar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Pomtip op 08-12-2019 19:41:59 ]
pi_190332919
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door PeterKelder op 09-12-2019 21:24:29 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190358282
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 december 2019 @ 10:46:04 #29
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190359815
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2019 07:52 schreef Nathvi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze liegt
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190360008
Ik krijg ineens de spontane ingeving dat Janine's bestie mogelijk helemaal geen kanker heeft.
pi_190362007
Er deugt sowieso iets niet aan die Eva, veel te blij en veel te close met Janine. Ben benieuwd wat hierachter zit

Bing mag wel weg blijven, blijf het een arrogante rotkwal vinden.
Vind de verhaallijn van Nina en Daan leuk! Maar Nina zal vast wel weer bij Bing komen helaas...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_190362373
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 13:45 schreef Poppejans het volgende:
Er deugt sowieso iets niet aan die Eva, veel te blij en veel te close met Janine. Ben benieuwd wat hierachter zit

Bing mag wel weg blijven, blijf het een arrogante rotkwal vinden.
Vind de verhaallijn van Nina en Daan leuk! Maar Nina zal vast wel weer bij Bing komen helaas...
Klopt, al vind ik hem wel beter te hebben nu hij zijn schaamhaarpruikje niet meer heeft.

En die Eva spoort inderdaad van geen kant. Ben benieuwd! Dit kan best een interessante verhaallijn worden.
Alleen jammer dat Janine altijd te maken krijgt met gekkies.

[ Bericht 10% gewijzigd door miaeak op 10-12-2019 18:57:18 ]
pi_190363308
Ik mis Loes nog steeds een beetje. Blijft jammer dat ze van haar de zoveelste psychopaat hadden gemaakt ipv een vaste rol. Zij had best de verhaallijn van Puck over kunnen nemen.
pi_190366668
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door PeterKelder op 10-12-2019 21:27:22 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190367899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:46 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ze liegt
Hoezo?
pi_190369197
[/quote]
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 10:46 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ze liegt
Hoewel ik dit ook denk vraag ik me af of je meer info hebt dan wij, dat je dit zo stellig zegt :P.

[ Bericht 24% gewijzigd door miaeak op 10-12-2019 21:30:05 ]
  dinsdag 10 december 2019 @ 23:12:55 #37
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190372425
Ik doorzie Eva. Ze heeft niet eens kanker meer.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190372852
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 23:12 schreef LetsGame het volgende:
Ik doorzie Eva. Ze heeft niet eens kanker meer.
Mijn theorie is dat ze dat nooit gehad heeft. Gevalletje Munchhausen.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:03:49 #39
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190381981
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 23:26 schreef miaeak het volgende:

[..]

Mijn theorie is dat ze dat nooit gehad heeft. Gevalletje Munchhausen.
Dat mijn theorie B.
En ik denk dat ze verliefd is op Janine aka het lesbische gedoe dat ik voorspelde.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  woensdag 11 december 2019 @ 17:04:26 #40
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190381989
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA mijn favoriete quote van Rosa :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190383668
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 27% gewijzigd door PeterKelder op 11-12-2019 20:28:16 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190386368
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 23:12 schreef LetsGame het volgende:
Ik doorzie Eva. Ze heeft niet eens kanker meer.
Oh ik dacht oprecht al toen het verhaal begon; Janine overleeft het en Eva gaat dood. Want zo gaat dat altijd.
pi_190387433
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 23:12 schreef LetsGame het volgende:
Ik doorzie Eva. Ze heeft niet eens kanker meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190387443
Ben benieuwd in welke aflevering Julian op zal duiken.
pi_190387816
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190396102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2019 21:33 schreef Alieda-R het volgende:
Ben benieuwd in welke aflevering Julian op zal duiken.
30 december
https://www.gtst.nl/item/familie-verduyn-komt-in-meerdijk-wonen
pi_190396170
Zag het net op Facebook voorbij komen. Wéér een karakter dat waarschijnlijk in niets meer lijkt op hoe het vroeger was. Rebel Julian Verduyn als brave huisvader. Deze scène geeft me eerder Kees&Co vibes dan 'Julian komt terug' vibes.
't Echte en 't ware!
pi_190396215
https://www.gtst.nl/item/familie-verduyn-komt-in-meerdijk-wonen

Ja kom laten we weer 3 kinders meenemen naar Meerdijk. Johnny Kraaijkamp Jr. is wel leuk, maar blijft denk ik niet lang. Hij kan wel lekker aanpappen bij Laura.
pi_190396593
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 12:30 schreef Japepk het volgende:
Zag het net op Facebook voorbij komen. Wéér een karakter dat waarschijnlijk in niets meer lijkt op hoe het vroeger was. Rebel Julian Verduyn als brave huisvader. Deze scène geeft me eerder Kees&Co vibes dan 'Julian komt terug' vibes.
Ze willen echt een comedyserie maken van GTST :X
Het enige wat mij kan bekoren is de casting van Tamara Brinkman ( O+ ) en Johnny Kraaijkamp jr. ( _O_ ), maar verder... WAAROM WEER DRIE NIEUWE PUBERS?! o|O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190396595
quote:
Zonde zeg -O-
Ze weten dat er kritiek is op de jonge spelers en dan laten ze nu weer 3 pubers meespelen.

Had dan Kimberley in de serie gehouden.

Ik vond het leuk dat Cas terug kwam maar waarschijnlijk wordt het wéér een flop.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 12 december 2019 @ 13:15:12 #51
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190397105
ik zag net die trailer wist niet zeker of het echt was :')
julian terug prima johnny kraaikamp denk ik al oke wtf misschien leuk maar waarom die drie pubers er weer bij :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 12 december 2019 @ 13:17:25 #52
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_190397141
quote:
GTST haalt Het Zonnetje in Huis _O- :')

Wat een afgang!

Trouwens, is de DVD van seizoen 14 nog ergens te vinden? Die zou ik toch best graag willen kijken. En ook de hele verhaallijn met Isabella die helemaal leip werd en Ludo's slaapkamer in de fik stak, en Isabella die Charlie ontvoerde.
pi_190397262
quote:
Waarom nou wéér een gezin. Familie Huygens moest al vertrekken.
De kinderen van Linda zijn net weg, en nu komen er weer een stel pubers voor terug...
Ik vind dat ze sowieso al die laatste baby's niet hadden moeten doen. Louise, Max en Wolf, lijkt wel een kinderopvang momenteel.
Al vond ik het wel een hilarische scene van Shanti die op ze moest passen.
Manu en Nola vervroegd ouder laten worden zou ik niet realistisch vinden qua leeftijden van Nina en Bing
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_190397303
quote:
Soap introduceert nieuw gezin Verduyn
Johnny Kraaijkamp redder van GTST?

GTST krijgt er een nieuw gezin bij, met aan het hoofd Johnny Kraaijkamp. De 65-jarige acteur keert daarmee voor het eerst sinds zijn rol in Het zonnetje in huis (1993-2003) terug in een doorlopende serie op RTL. „Zijn komst is onderdeel van een groter plan waarmee we 2020 in gaan”, meldt producent EndemolShine.



De afgelopen maanden is achter de schermen van Goede Tijden, Slechte Tijden met man en macht gewerkt aan een omvangrijk masterplan dat de serie ’2020 proof’ moet maken. De verloren kijkers moeten daarmee structureel worden teruggewonnen. De oersoap moet ’weer persoonlijk, herkenbaar en dichtbij’ worden.

Onderdeel van die nieuwe plannen – die straks ontvouwd worden op een perspresentatie – is de introductie van een nieuw gezin in Meerdijk, vergelijkbaar met de seizoenen 2008-2009 en 2010-2011, toen respectievelijk de fictieve families Huygens en Bouwhuis hun intrede deden in Meerdijk. Van alle acteurs die daarbij betrokken waren is alleen Joep Sertons (60) nog steeds in de serie te zien.

Vertrouwd gezicht
Dit keer betreft het de familie Verduyn met als boegbeeld Johnny Kraaijkamp. Weliswaar geen acteur met een GTST-verleden, maar wel iemand met een vertrouwd gezicht. Tussen 1993 en 2003 was hij, naast zijn vader en actrice Martine Bijl, tien jaar lang te zien in de comedyserie Het zonnetje in huis. Daarnaast speelde hij in diverse musicals, iets wat hij in zijn eerste soapperiode zal blijven doen. Cas Jansen vertolkt zijn zoon, Tamara Brinkman diens vrouw. Hun gezin bestaat uit drie pubers, twee meiden en een jongen. Rik (Ferri Somogyi) is de buurman. Voor het eerst in de geschiedenis krijgt een huisdier, hun hond, een vaste rol in de serie.

Het gezin maakt op 23 december zijn opwachting op Videoland en een week later op tv. De door de wol geverfde acteurs vullen de plekken op van het overschot aan jong talent, waar de afgelopen maanden veel kritiek op was.

Smoel
Eerder moesten Britt Scholte (22) en Floris Bosma (25) al het veld ruimen. De verse castleden moeten smoel geven aan het ’nieuwe GTST’, dat op 1 oktober volgend jaar haar 30-jarig jubileum viert. Jette van der Meij (64) opende destijds de eerste aflevering en maakt als enige actrice van het eerste uur nog altijd onderdeel uit van de cast als Laura.

De nieuwe slogan van GTST gaat ’voor je het weet zit je erin’ luiden. Met het gezin Verduyn wordt gemikt op veertigplussers. Ook onderdeel van het strijdplan is om realiteit met fictie te vermengen: naar aanleiding van het feit dat Janine in de serie is getroffen door borstkanker doen drie vrouwen die in het werkelijke leven deze ziekte hebben (gehad) hun verhaal in het drama. GTST kan straks geen bordkartonnen soap meer worden genoemd: voortaan wordt een 360graden-set gebruikt.
Het klinkt eerder alsof ze een rip-off van Kees & Co in de serie willen verwerken: Rik als buurman en een hond erbij :') Zonde, dit is niet de manier waarop ze het tij gaan keren vrees ik.
Daarnaast is dit masterplan ook al zo oud: eenzelfde plan was ruim drie jaar geleden de wijze waarop Familie in Vlaanderen een nieuw tijdperk inluidde, en bij GZSZ werden 360-graden sets al ruim 12 jaar geleden ingevoerd. GTST loopt dus weer zwaar achter de feiten aan.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190397327
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:17 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

GTST haalt Het Zonnetje in Huis _O- :')

Wat een afgang!

Trouwens, is de DVD van seizoen 14 nog ergens te vinden? Die zou ik toch best graag willen kijken. En ook de hele verhaallijn met Isabella die helemaal leip werd en Ludo's slaapkamer in de fik stak, en Isabella die Charlie ontvoerde.
Gewoon even kijken op bol.com ;)
Overigens is Isabella die Charlie ontvoerde afkomstig uit seizoen 13 :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190397708
Tering wat wordt ik ziek van dat gezeik met Sjors en Amir zeg... Skippen die handel :r :r :r

"Dat je je overleden vrouw zo erg mist dat kwetst mij"

Ja hoor Sjors. Ga anders eens ff een eind fietsen met je eindeloze gejank.
  donderdag 12 december 2019 @ 13:53:06 #57
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_190397826
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:25 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Gewoon even kijken op bol.com ;)
Overigens is Isabella die Charlie ontvoerde afkomstig uit seizoen 13 :P
Hij is dus weer te koop. Ik meen dat deze een poosje niet leverbaar was?
pi_190398076
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:46 schreef miaeak het volgende:
Tering wat wordt ik ziek van dat gezeik met Sjors en Amir zeg... Skippen die handel :r :r :r

"Dat je je overleden vrouw zo erg mist dat kwetst mij"

Ja hoor Sjors. Ga anders eens ff een eind fietsen met je eindeloze gejank.
Oh ik snap Sjors wel hoor. Hij staat altijd tegen die foto van z'n ex te janken dat zij het vast allemaal wel geweten had bladiebla.
En maar door en door blijven gaan dat Bobby bij hen in huis moest komen wonen terwijl Sjors niet wou.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_190398419
quote:
Boudewijn Beusmans, de CEO van EndemolShine, laat weten dat de zender de laatste tijd veel geïnvesteerd heeft in kijkersonderzoeken. Daaruit blijkt volgens hem onder meer dat GTST-kijkers herkenbaarheid, maar ook verhalen over liefde, familie en vriendschap belangrijk vinden.

"Dat hebben we goed in onze oren geknoopt. Daarnaast hebben we meer studioruimte gecreëerd met meer opnamesets. We gaan ook meer buitenopnames doen, om een realistischer beeld van Meerdijk te creëren. Het wordt tastbaarder. Maar ook de lange verhaallijnen hebben we vernieuwd. We hanteren een nieuw schrijfsysteem met een writers room. We zetten meer mensen bij elkaar om de scènes goed uit te schrijven en te bedenken, en daardoor de kwaliteit ervan te verbeteren."

"Er is ook een dramaturg aangetrokken om het proces van een afstand te bekijken en de behoefte van de kijker te waarborgen. De personages zullen zich meer onderscheiden en de woningen die de kijkers zien, zullen rommeliger worden", aldus Beusmans.

'GTST is geen speedboot'
Beusmans laat verder weten dat de wijzigingen direct ingaan, maar dat de serie niet opeens helemaal van koers kan wijzigingen: "GTST is geen speedboot die je snel van links naar rechts stuurt."

"Het nieuwe gezin (inclusief hond, Jansen, Kraaijkamp en Brinkman, red.) is heel belangrijk voor ons. Dit moet de 40+-doelgroep aanspreken. We zijn hoopvol dat we de groep kijkers die zijn afgehaakt weer kunnen terugpakken."

Door: NU.nl
Het writersroom-systeem kan echt voor verbetering zorgen, maar het valt maar te bezien met de schrijvers die er nu zitten :')
En mooi dat er meer studioruimte is waardoor er meer sets kunnen komen, dat is wel nodig ook.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190398516
Julian de zoon van Henk? En Oscar Brandts Buys dan? Dat is de opa/vader van Julian (Mira raakte zwanger van haar eigen vader), en de vader van het gezin waar hij voordat hij bij Robert en Laura terecht kwam heet ook geen Henk.
pi_190398555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:33 schreef Alieda-R het volgende:
Julian de zoon van Henk? En Oscar Brandts Buys dan? Dat is de opa/vader van Julian (Mira raakte zwanger van haar eigen vader), en de vader van het gezin waar hij voordat hij bij Robert en Laura terecht kwam heet ook geen Henk.
Telegraaf had het fout: Henk Visser* is de schoonvader van Julian.

* Van welke Robin Visser hij dan mogelijk familie is wil ik niet weten :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190398697
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh ik snap Sjors wel hoor. Hij staat altijd tegen die foto van z'n ex te janken dat zij het vast allemaal wel geweten had bladiebla.
En maar door en door blijven gaan dat Bobby bij hen in huis moest komen wonen terwijl Sjors niet wou.
Dat weet zij toch niet?
pi_190398876
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190399710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:59 schreef Alieda-R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190399736
" Voor het eerst in de geschiedenis krijgt een huisdier, hun hond, een vaste rol in de serie. "

Roos heeft ook een tijd 2 honden gehad. Balou en Parijs.
Dus is niet voor het eerst.
pi_190400232
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:03 schreef Fokkie83 het volgende:
" Voor het eerst in de geschiedenis krijgt een huisdier, hun hond, een vaste rol in de serie. "

Roos heeft ook een tijd 2 honden gehad. Balou en Parijs.
Dus is niet voor het eerst.
Klopt, Balou werd op een gegeven moment aangereden en overleed :'( :'( :'(
pi_190401239
Weer een geheel nieuw gezin, nu maar hopen dat ze langer meegaan dan de vorige twee :')

Wel leuk om Tamara Brinkman weer terug te zien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190401511
Denk dat die kinderen niet heel veel te zien zullen zijn, Tommy van Lent is 15, Noa van Zwan bijna 14. Heb niet kunnen vinden wat de leeftijd is van Sophie Bouquet.

Maar kinderen van die leeftijd mogen niet fulltime werken, dus ze zullen wel wat op de achtergrond blijven verwacht ik.
pi_190401599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:54 schreef TheVulture het volgende:
Weer een geheel nieuw gezin, nu maar hopen dat ze langer meegaan dan de vorige twee :')
Het zal mij niks verbazen als Saskia uiteindelijk met Rikkemans of Amir gaat flikflooien, of dat één van de koters toch niet van Julian blijkt te zijn. Halen ze Katja terug voor een gastrol die nog een kind van Julian blijkt te hebben en hoppa, het feest is compleet :') Om met Opa Henk te spreken: "Shit happens." _O-

quote:
Wel leuk om Tamara Brinkman weer terug te zien
Dat is een lichtpuntje inderdaad. Al vrees ik dat het niet het niveau van Babette Couwenberg zal halen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 12 december 2019 @ 18:26:46 #70
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190401649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:42 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Klopt, Balou werd op een gegeven moment aangereden en overleed :'( :'( :'(
Klopt :'(
Hij zat zelfs in de leader van seizoen 7
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190401664
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 13:24 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het klinkt eerder alsof ze een rip-off van Kees & Co in de serie willen verwerken: Rik als buurman en een hond erbij :') Zonde, dit is niet de manier waarop ze het tij gaan keren vrees ik.
Daarnaast is dit masterplan ook al zo oud: eenzelfde plan was ruim drie jaar geleden de wijze waarop Familie in Vlaanderen een nieuw tijdperk inluidde, en bij GZSZ werden 360-graden sets al ruim 12 jaar geleden ingevoerd. GTST loopt dus weer zwaar achter de feiten aan.
GTST heeft ook al eerder in 1 keer een compleet nieuw gezin geïntroduceerd, de familie Huygens. Die moesten vervolgens vertrekken omdat de kinderen te oud werden waarna de familie Bouwhuis er voor in de plaats kwam.

Bij de Bouwhuisjes is inmiddels ook iedereen de deur uit, alleen in plaats van Anton en Linda uit de serie te schrijven komt er dus een gezin bij.

Wie weet krijgt Laura wel een relatie met Henk want ze heeft al jaren geen vaste relatie gehad, dat met Stanley was ook maar van korte duur.
pi_190401735
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:26 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Klopt :'(
Hij zat zelfs in de leader van seizoen 7
Na het overlijden van Balou sloeg overigens de vonk over tussen Roos en Arthur. Roos kwam in tranen bij Arthur de radiostudio binnen lopen, ze hadden niet door dat ze nog live in de uitzending waren.
pi_190401930
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:28 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

GTST heeft ook al eerder in 1 keer een compleet nieuw gezin geïntroduceerd, de familie Huygens. Die moesten vervolgens vertrekken omdat de kinderen te oud werden waarna de familie Bouwhuis er voor in de plaats kwam.
I know. Maar dit hele 'masterplan' met 360-graden sets, grote namen als acteurs en een nieuwe manier van schrijven is gewoon netjes afgekeken vanuit het buitenland. Niet erg, maar het voelt als mosterd na de maaltijd. GTST was ooit de eerste dagelijkse soapserie op het Europese vasteland, maar is in alles intussen ingehaald door omringende landen.

quote:
Bij de Bouwhuisjes is inmiddels ook iedereen de deur uit, alleen in plaats van Anton en Linda uit de serie te schrijven komt er dus een gezin bij.
De familie Bouwhuis is ook een zwaar mislukte familie trouwens. Kwam erin om het 'familiegevoel' te benadrukken. Binnen een jaar was een zoon dood, ging de vader vreemd en als klap op de vuurpijl bleek die ook nog eens een buitenechtelijke zoon te hebben. Lekker familiegevoel :')
En de hele samenvoeging met Linda en d'r kinderen was ook niet echt een langdurig succesverhaal te noemen.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190401970
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:44 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

I know. Maar dit hele 'masterplan' met 360-graden sets, grote namen als acteurs en een nieuwe manier van schrijven is gewoon netjes afgekeken vanuit het buitenland. Niet erg, maar het voelt als mosterd na de maaltijd. GTST was ooit de eerste dagelijkse soapserie op het Europese vasteland, maar is in alles intussen ingehaald door omringende landen.
[..]

De familie Bouwhuis is ook een zwaar mislukte familie trouwens. Kwam erin om het 'familiegevoel' te benadrukken. Binnen een jaar was een zoon dood, ging de vader vreemd en als klap op de vuurpijl bleek die ook nog eens een buitenechtelijke zoon te hebben. Lekker familiegevoel :')
En de hele samenvoeging met Linda en d'r kinderen was ook niet echt een langdurig succesverhaal te noemen.
De Koning is toch ook eigenlijk de enige 360 graden set?
pi_190402154
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:32 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Na het overlijden van Balou sloeg overigens de vonk over tussen Roos en Arthur. Roos kwam in tranen bij Arthur de radiostudio binnen lopen, ze hadden niet door dat ze nog live in de uitzending waren.
En Parijs kreeg ze van Jessica toen Arthur overleden was.
pi_190402185
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:47 schreef miaeak het volgende:

[..]

De Koning is toch ook eigenlijk de enige 360 graden set?
Klopt, al was dat qua wandjes (zeker in de beginjaren) makkelijk te demonteren als ze een bepaald camerastandpunt nodig hadden. Als je dan goed ging kijken zag je de naden tussen de verschillende muurpanelen zitten :P Dat is in de loop der jaren met iedere vernieuwing van het decor minder en minder geworden. Alleen de achterwand (richting de keuken) is volgens mij nog echt te demonteren volgens mij.

Maar als je kijkt naar Duitsland, België, Engeland... Daar hebben ze grote 360-graden sets met permanent staande wanden, waarbij bij sommige decors ook nog een verdieping hoger kan worden gegaan. Dat is wel een vernieuwing die ik graag zou zien bij GTST. Al gaat dat ook samen met een nieuw lichtplan, betere cameravoering et cetera.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190402629
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:56 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

En Parijs kreeg ze van Jessica toen Arthur overleden was.
Klopt, ze heeft de hond toen Parijs genoemd omdat dat de stad was waar ze samen op vakantie zouden gaan. Terwijl ze onderweg waren sloeg toen het noodlot toe (autopech, man die Roos een auto in sleurde, Arthur die werd gestoken toen hij haar wilde redden, e.d.).
pi_190402653
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:58 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Klopt, al was dat qua wandjes (zeker in de beginjaren) makkelijk te demonteren als ze een bepaald camerastandpunt nodig hadden. Als je dan goed ging kijken zag je de naden tussen de verschillende muurpanelen zitten :P Dat is in de loop der jaren met iedere vernieuwing van het decor minder en minder geworden. Alleen de achterwand (richting de keuken) is volgens mij nog echt te demonteren volgens mij.

Maar als je kijkt naar Duitsland, België, Engeland... Daar hebben ze grote 360-graden sets met permanent staande wanden, waarbij bij sommige decors ook nog een verdieping hoger kan worden gegaan. Dat is wel een vernieuwing die ik graag zou zien bij GTST. Al gaat dat ook samen met een nieuw lichtplan, betere cameravoering et cetera.
In de beginjaren zag je ook vaak dat muren bewogen als er een deur werd dichtgeslagen.
  donderdag 12 december 2019 @ 20:10:45 #79
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190404172
Wat huilt Lana ongeloofwaardig zeg, mijn god. Nog erger dan die golddigger van het vorige seizoen.
pi_190405557
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190406178
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 16:03 schreef Fokkie83 het volgende:
" Voor het eerst in de geschiedenis krijgt een huisdier, hun hond, een vaste rol in de serie. "

Roos heeft ook een tijd 2 honden gehad. Balou en Parijs.
Dus is niet voor het eerst.
En Stud deed ook een poosje mee, die chihuahua die Nina van Morris kreeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_190407231
Zat net te kijken of er nog ergens beelden online staan van Tamara Brinkman als Charlie maar heb niets kunnen vinden.

In 2009 heeft ze tijdelijk die rol gespeeld toen Lieke herstellende was van een operatie aan haar stembanden.
pi_190407445
_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190409052
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:57 schreef Alieda-R het volgende:
_O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat de fuq is deze dan weer...
Dat muziekje ook... Naar welke foute crossover zit ik nu te kijken? :')
En ja joh. Flikker 2 potentieel goede karakters met binding eruit, omdat je minder tiener gehalte wilt, om vervolgens doodleuk 3 derderangs kutkoters binnen te halen.
Britt en Floris zouden zich terecht flink genaaid mogen voelen.
Wat een onzin.... :( }:| :r :X
(Ik weet dat ik de zaken vaak wat aandik omwille van het topic , maar ik ben hier serieus van over de zeik)
pi_190409191
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:07 schreef miaeak het volgende:

[..]

Wat de fuq is deze dan weer...
Dat muziekje ook... Naar welke foute crossover zit ik nu te kijken? :')
En ja joh. Flikker 2 potentieel goede karakters met binding eruit, omdat je minder tiener gehalte wilt, om vervolgens doodleuk 3 derderangs kutkoters binnen te halen.
Britt en Floris zouden zich terecht flink genaaid mogen voelen.
Wat een onzin.... :( }:| :r :X
(Ik weet dat ik de zaken vaak wat aandik omwille van het topic , maar ik ben hier serieus van over de zeik)
De jongste 2 acteurs zijn 15 en bijna 14, gezien hun leeftijden zullen we die voorlopig waarschijnlijk niet heel veel gaan zien gezien de wet op arbeidsuren voor kinderen onder de 16.
pi_190409273
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:13 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

De jongste 2 acteurs zijn 15 en bijna 14, gezien hun leeftijden zullen we die voorlopig waarschijnlijk niet heel veel gaan zien gezien de wet op arbeidsuren voor kinderen onder de 16.
Daar zit toch werkelijk niemand op te wachten?
En hoezo is Julian niet met Jessica?
pi_190409359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:15 schreef miaeak het volgende:

[..]

Daar zit toch werkelijk niemand op te wachten?
En hoezo is Julian niet met Jessica?
Zal wel niets over worden verteld.

Net als destijds met Linda en Erik. Jaren geleden toen Linda al kort terug was werd de naam Erik al niet meer genoemd terwijl ze vlak voor haar vertrek met Erik was getrouwd.

En 4 jaar geleden kwam ze opnieuw terug en was ze pas gescheiden van Bill met wie ze dus na de scheiding van Erik 2 kinderen had gekregen.
  vrijdag 13 december 2019 @ 00:18:00 #88
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190410378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:50 schreef Alieda-R het volgende:
Zat net te kijken of er nog ergens beelden online staan van Tamara Brinkman als Charlie maar heb niets kunnen vinden.

In 2009 heeft ze tijdelijk die rol gespeeld toen Lieke herstellende was van een operatie aan haar stembanden.
Klopt, ze had heel veel scenes met Ronja toen. We kennen Tamara ook nog van Onderweg naar Morgen. Ze speelde Babette Couwenberg.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190411980
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 00:18 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Klopt, ze had heel veel scenes met Ronja toen. We kennen Tamara ook nog van Onderweg naar Morgen. Ze speelde Babette Couwenberg.
Klopt, eerst was het Babette Maters, later kreeg ze de achternaam van haar vader Ed.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:54:06 #90
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190412995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 08:35 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Klopt, eerst was het Babette Maters, later kreeg ze de achternaam van haar vader Ed.
was een leuk personage en ze is ook zeker een leuke actrice. Was ze niet de liefdesbaby van Aafke en Ed? :D
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 13 december 2019 @ 09:56:20 #91
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190413046
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 23:15 schreef miaeak het volgende:

[..]

Daar zit toch werkelijk niemand op te wachten?
En hoezo is Julian niet met Jessica?
Zou wel heel onrealistisch zijn. Net als Marieke en Mark die sinds 1995 samen zouden zijn zonder kids en Janine die in de tussentijd met 100 mannen geslapen heeft Ludo ontmoet heeft en zeker 17x aan uit met hem 14x ging getrouwd is 2 kids en 2 kleinkids kreeg en er zeker 12 personages waren die haar wilden vermoorden. Heel onrealistisch. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190413840
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:56 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Zou wel heel onrealistisch zijn. Net als Marieke en Mark die sinds 1995 samen zouden zijn zonder kids en Janine die in de tussentijd met 100 mannen geslapen heeft Ludo ontmoet heeft en zeker 17x aan uit met hem 14x ging getrouwd is 2 kids en 2 kleinkids kreeg en er zeker 12 personages waren die haar wilden vermoorden. Heel onrealistisch. :P
Buiten Meerdijk gebeurt er anders niet zo veel hoor ;) .
pi_190414001
Janine gaat wel lekker op die chemo.
pi_190414028
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 09:56 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Zou wel heel onrealistisch zijn. Net als Marieke en Mark die sinds 1995 samen zouden zijn zonder kids en Janine die in de tussentijd met 100 mannen geslapen heeft Ludo ontmoet heeft en zeker 17x aan uit met hem 14x ging getrouwd is 2 kids en 2 kleinkids kreeg en er zeker 12 personages waren die haar wilden vermoorden. Heel onrealistisch. :P
Want je kan niet heel lang samen zijn zonder kinderen te hebben?
Of kan je überhaupt niet meer lang samen zijn ?
pi_190420172
De karakteromschrijvingen van de Familie Verduyn (uit de persmap):

quote:
Julian Verduyn (42 jaar)
Cas Jansen
Julian is een ‘middle of the road’ man, die houdt van zijn gezin, voetbal, motorrijden en bierdrinken. Als zzp klusjesman is hij impulsief, veroordelend en opvliegend. Maar gelukkig blijft hij nooit lang boos. Zijn morele besef is enorm en hij wil altijd doen wat goed is. Julian is al jaren getrouwd met zijn jeugdliefde Saskia. Hij is nog steeds verliefd en gaat voor haar door het vuur.

Saskia Verduyn (40 jaar)
Tamara Brinkman
Saskia is nog altijd een knappe vrouw die erg gefocust is op hoe zij en haar gezin eruit ziet en gezien wordt door een ander. Saskia werkt in de zorg, is charmant en weet van elke situatie het beste te maken. Ze is erg gemotiveerd in alles wat ze doet en weet zich altijd in de kijker te spelen. Als nieuwkomer in Meerdijk doet ze er alles aan om gewaardeerd te worden. Saskia vond een baan als receptioniste/baliemedewerkster in het AZM en heeft Julian overgehaald te verhuizen naar Meerdijk, na een vervelende ervaring in hun vorige woonplaats.

Demi Verduyn (12-13 jaar)
Noa Zwan
Demi is de jongste van de drie Verduyn kinderen. Ze kijkt heel erg tegen haar oudere broer en zus op, maar dringt zich nooit op. Ze leeft vooral in haar eigen wereldje. Demi zit in de VMBOTL/HAVO Brugklas. Ze is dol op leren en gaat graag naar school. Ze houdt van lezen, van sprookjesboeken tot jeugdromans, en maakt zelf bloemenkransen die ze met trots op haar hoofd draagt. Demi is creatief, geduldig, een tikje naïef. Maar zorgt altijd voor de harmonie om haar heen. Soms vlucht ze voor de werkelijkheid naar de fictieve verhalen van haar boeken.

Steef Verduyn (14-15 jaar)
Tommy van Lent
Steef is de middelste van de drie Verduyn kinderen. Met zijn 14-15 jaar nog net een pre-puber. Kijkt op tegen zijn oudere zus Merel, met wie hij een goede broer/zus band heeft. En let hij graag op zijn jongere zusje, die hij nog niet helemaal begrijpt. Steef zit in het derde jaar VMBO-TL, houdt van voetbal, gamen en niksen. Hij is stoer, sportief en ziet het leven als een groot avontuur.

Merel Verduyn (16-17 jaar)
Sophie Bouquet
Merel is de oudste van de drie Verduyn kinderen. Ze is een echte puber die behoorlijk dwars en rebels kan zijn. Ze is authentiek en oprecht, maar vaak lichtgeraakt en egoïstisch.
Merel is onzeker en wil zo graag vrienden maken, dat andere mensen een beetje ongemakkelijk worden van haar opdringerige gedrag en haar zelfs uit de weg gaan.

Henk Visser (64-65 jaar)
Johnny Kraaijkamp Jr.
Henk is een simpele, volkse man van eenvoudige komaf. Opgegroeid als oudste van een groot gezin. Zijn jeugdliefde Kaatje, met wie hij dochter Saskia heeft, overleed vijftien jaar geleden plotseling. Henk heeft het hart op de tong. Flapt er regelmatig ietwat politiek incorrecte zinnen uit, maakt foute grappen, maar als iemand hem daarop wijst, is hij de eerste om "sorry" te zeggen.

Hond Dolly
Kwispelt graag, houdt van achter balletjes aanrennen, blaft zo nu en dan en eet een gezellig hapje mee.
Mja, ook als ik het zo lees klinkt het meer als de aankondiging van een nieuwe familiecomedyserie dan GTST :')
En sinds wanneer heeft Julian een jeugdliefde die Saskia heet? En what de fucksels happened met Jessica?
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 13 december 2019 @ 17:39:05 #96
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190420614
quote:
Henk Visser (64-65 jaar)
Johnny Kraaijkamp Jr.
Henk is een simpele, volkse man van eenvoudige komaf. Opgegroeid als oudste van een groot gezin. Zijn jeugdliefde Kaatje, met wie hij dochter Saskia heeft, overleed vijftien jaar geleden plotseling. Henk heeft het hart op de tong. Flapt er regelmatig ietwat politiek incorrecte zinnen uit, maakt foute grappen, maar als iemand hem daarop wijst, is hij de eerste om "sorry" te zeggen.
Dit klinkt als de karakteromschrijving van Piet Bovenkerk. Zou ergens wel grappig zijn als Junior nu de rol speelt die Senior 25 jaar geleden speelde _O-
  vrijdag 13 december 2019 @ 20:23:17 #97
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190423759
Ik krijg gewoon medelijden met Shanti, zo belazerd worden door haar eigen moeder.

Gelukkig is ze niet op d'r achterhoofd gevallen :D
pi_190423892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 17:16 schreef PeterKelder het volgende:
De karakteromschrijvingen van de Familie Verduyn (uit de persmap):
[..]

Mja, ook als ik het zo lees klinkt het meer als de aankondiging van een nieuwe familiecomedyserie dan GTST :')
En sinds wanneer heeft Julian een jeugdliefde die Saskia heet? En what de fucksels happened met Jessica?
Klinkt niet boeiend. En inderdaad jeugdliefde Saskia??

https://www.rtlboulevard.(...)n-van-het-vernieuwde

Toen ik deze beelden zag dacht ik ook aan een familiecomedyserie...
pi_190431836
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 20:27 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Klinkt niet boeiend. En inderdaad jeugdliefde Saskia??

https://www.rtlboulevard.(...)n-van-het-vernieuwde

Toen ik deze beelden zag dacht ik ook aan een familiecomedyserie...
Had op zichzelf erg leuk geweest. Maar om dit nou in GTST te proppen...
  zaterdag 14 december 2019 @ 15:27:40 #100
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190437472
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:59 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Want je kan niet heel lang samen zijn zonder kinderen te hebben?
Of kan je überhaupt niet meer lang samen zijn ?
Nee zo bedoel ik dat niet. Het is gewoon vreemd dat in Meerdijk niemand het langer dan 5 jaar met elkaar volhoudt en zij dan na 23 jaar terugkomen. Als ze in Meerdijk waren gebleven, was dat sowieso niet zo.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 14 december 2019 @ 15:28:47 #101
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190437502
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2019 17:16 schreef PeterKelder het volgende:
De karakteromschrijvingen van de Familie Verduyn (uit de persmap):
[..]

Mja, ook als ik het zo lees klinkt het meer als de aankondiging van een nieuwe familiecomedyserie dan GTST :')
En sinds wanneer heeft Julian een jeugdliefde die Saskia heet? En what de fucksels happened met Jessica?
soort Kees en Co lijkt het zo idd _O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 14 december 2019 @ 16:42:24 #102
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190438635
Peter van der Vorst: "Er is nog nooit eerder een personage in GTST geweest die in een flat woonde."

Helen Helmink

"We hebben voor het eerst een hond in de cast!"

Balou
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  zaterdag 14 december 2019 @ 17:17:16 #103
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_190439412
:') :') :') :') :') :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_190439666
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef LetsGame het volgende:
Peter van der Vorst: "Er is nog nooit eerder een personage in GTST geweest die in een flat woonde."

Helen Helmink

"We hebben voor het eerst een hond in de cast!"

Balou
Ludo woonde ook een tijd op een flatje, leverde nog een mooie scène op met Stefano op het balkon :P Of wat te denken van Annette (zeker samen met Emile en Myriam _O-), of Barbara in seizoen 20. En wat betreft huisdieren: had Charlie niet ook een tijd een hondje? En Nina? En hadden de Huygens niet voor twee scènes een gesponsorde kat? :')

Oftewel: we hebben weer een programmadirecteur die lukraak vijf afleveringen bekijkt en dan precies weet hoe het moet :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190439938
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190440552
Toen Linda net terug was in de serie woonde ze toch ook in een heel klein flatje? Of was het een klein huis?
pi_190440589
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:23 schreef loezzzje het volgende:
Toen Linda net terug was in de serie woonde ze toch ook in een heel klein flatje? Of was het een klein huis?
Inderdaad, die woonde toen ook op een flatje. En later kwamen Ludo en Janine daar te wonen na Ludo's faillissement als ik me niet vergis.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 14 december 2019 @ 18:29:07 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190440622
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een bazenrol jammer dat ze hem een beetje verpest hebben in zijn comebacks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190442298
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 20% gewijzigd door PeterKelder op 14-12-2019 20:42:22 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190443046
Yoka Verbeek (Tracey) gespot in kruidvat reclame

pi_190446286
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190450910
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 18:26 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Inderdaad, die woonde toen ook op een flatje. En later kwamen Ludo en Janine daar te wonen na Ludo's faillissement als ik me niet vergis.
Klopt ook ja.
Suzanne Balk woonde toch ook eerst in een flat?

Ik had wel vertrouwen in Peter van Der Vorst maar als hij met zulke uitspraken komt.. :')
pi_190454858
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2019 09:45 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Klopt ook ja.
Suzanne Balk woonde toch ook eerst in een flat?
Ook ja :D Die scène waarin ze plotseling zelfmoord wil plegen door van de richel te springen was ook een mooie _O-
En Daniël woonde destijds in een flatje, evenals de moeder van Emile Bezemer. Toen waren flatwoningen nog heel normaal in de serie, maar ja, dat komt ook omdat het zich toen (naar Australisch voorbeeld) in een grote stad afspeelde.

quote:
Ik had wel vertrouwen in Peter van Der Vorst maar als hij met zulke uitspraken komt.. :')
Mja... Hond Dolly is er ook gekomen omdat hijzelf een hond heeft met de naam Molly. Dat zegt genoeg :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 15 december 2019 @ 14:53:50 #114
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_190455762

Dollyyyyyy
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_190465222
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door PeterKelder op 15-12-2019 22:05:21 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190472225
Skip skip, Amir Sjors, skip skip. Nu is er ineens weer heel veel om voor te vechten? Sjongejonge zeg :'). Wat een bipolair kippetje is die Sjors.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190476717
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef LetsGame het volgende:
Peter van der Vorst: "Er is nog nooit eerder een personage in GTST geweest die in een flat woonde."

Helen Helmink

"We hebben voor het eerst een hond in de cast!"

Balou
Suzanne woonde toch ook in een flat? En Rik. Oh ja, Anette, Myriam en John ook en de ouders van Annette, dat waren de buren van Helen.
pi_190479140
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, klaar met seizoen 14 :) ("hè hè", zullen degenen denken die wellicht gek werden van al die posts :P )
Een sterk seizoen met ook wat zwakke punten. Daarover op een ander moment meer. Het was mij in elk geval een genoegen dit seizoen waarvan ik nog zoveel herinnerde en toch ook erg benieuwd naar was terug te zien :P

[ Bericht 31% gewijzigd door PeterKelder op 16-12-2019 19:56:37 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190484859
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, klaar met seizoen 14 :) ("hè hè", zullen degenen denken die wellicht gek werden van al die posts :P )
Een sterk seizoen met ook wat zwakke punten. Daarover op een ander moment meer. Het was mij in elk geval een genoegen dit seizoen waarvan ik nog zoveel herinnerde en toch ook erg benieuwd naar was terug te zien :P
Op naar seizoen 15 of niet?
pi_190487098
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 14:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, klaar met seizoen 14 :)("hè hè", zullen degenen denken die wellicht gek werden van al die posts :P )
Een sterk seizoen met ook wat zwakke punten. Daarover op een ander moment meer. Het was mij in elk geval een genoegen dit seizoen waarvan ik nog zoveel herinnerde en toch ook erg benieuwd naar was terug te zien :P
Ik niet, heb je posts met plezier gelezen :)
pi_190487591
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 21:36 schreef laracroftonline het volgende:

[..]

Op naar seizoen 15 of niet?
Zeker! Al zal dat niet voor direct zijn, een korte pauze is na 215 afleveringen in exact twee weken wel welkom, en daarbij heb ik nu weer wat series liggen die ik moet inhalen :P

quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 23:03 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik niet, heb je posts met plezier gelezen :)
Thanks, tof om te horen! Er komt nog een samenvattende 'analyse' over seizoen 14 een dezer dagen, dus het is nog niet helemaal voorbij :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 16 december 2019 @ 23:35:44 #122
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190487765
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:26 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker! Al zal dat niet voor direct zijn, een korte pauze is na 215 afleveringen in exact twee weken wel welkom, en daarbij heb ik nu weer wat series liggen die ik moet inhalen :P
[..]

Thanks, tof om te horen! Er komt nog een samenvattende 'analyse' over seizoen 14 een dezer dagen, dus het is nog niet helemaal voorbij :P
clipjes erbij?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190488347
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 23:26 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zeker! Al zal dat niet voor direct zijn, een korte pauze is na 215 afleveringen in exact twee weken wel welkom, en daarbij heb ik nu weer wat series liggen die ik moet inhalen :P
[..]

Thanks, tof om te horen! Er komt nog een samenvattende 'analyse' over seizoen 14 een dezer dagen, dus het is nog niet helemaal voorbij :P
Heerlijk seizoen inderdaad! Achteraf bezien waren dit de hoogtijdagen van de serie. De verhaallijn van Martine in deze jaren is in elk geval een van de beste uit heel de serie, misschien zelfs wel van de Nederlandse televisie. Met het schrijven van mijn enorme epistel over GTST-cliffhangers door de jaren heen, afgelopen zomer, werd ik ook weer helemaal verliefd op de recap van de eerste aflevering van seizoen 15:

't Echte en 't ware!
pi_190492411
zijn er hier meer mensen die meespelen in de serie?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_190494840
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 11:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn er hier meer mensen die meespelen in de serie?
Je bedoelt acteurs die hier (anoniem) meeposten? Geen idee, lijkt me nochtans sterk :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190494989
Hier is ie dan, mijn uiteenzetting over seizoen 14 van GTST. Flink wat leesvoer, dat geef ik toe, maar er is dan ook veel om op terug te kijken. Mocht je seizoen 14 nog niet gezien hebben, of nog van plan te zijn het te gaan kijken: let op, er staan flink wat spoilers in de spoilertag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190505708
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 december 2019 @ 20:10:17 #128
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190542629
Kan iemand Lana alsjeblieft van een trap duwen? Irritant kutkind.
pi_190553302
Ow jeetje, in de aflevering van 27 dec zie je die baldcap van Eva wel heel goed :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 11:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn er hier meer mensen die meespelen in de serie?
Lijkt me niet, en als dat wel zo zijn zou die dat zeker niet vertellen ;).

[ Bericht 33% gewijzigd door miaeak op 20-12-2019 11:31:06 ]
pi_190554175
Lijkt sinds deze week (Videoland) dat er al veranderingen zichtbaar zijn. Verhaallijnen beter, rustiger. Muziek sterker, shots iets anders, veel mee buiten shots. Ziet er al wel beter uit zo!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_190554247
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190554281
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:22 schreef TheVulture het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190555926
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:16 schreef RaymanNL het volgende:
Lijkt sinds deze week (Videoland) dat er al veranderingen zichtbaar zijn. Verhaallijnen beter, rustiger. Muziek sterker, shots iets anders, veel mee buiten shots. Ziet er al wel beter uit zo!
Hebben ze Frons Servies eindelijk aan de kant gezet of lijkt ie zijn best te doen? _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190557892
Het zal mij niets verbazen dat er vanaf volgende week ook een compleet nieuwe Leader is
pi_190558489
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 16:19 schreef joelknobbe het volgende:
Het zal mij niets verbazen dat er vanaf volgende week ook een compleet nieuwe Leader is
Mag ook wel met dit zenuwengedoe. Gaat zo snel dat je amper iets ziet.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 20 december 2019 @ 19:02:35 #136
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190560811
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2019 12:22 schreef TheVulture het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou kut zijn enige twee nieuwe die wel boeiend waren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 december 2019 @ 20:04:09 #137
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190561918
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

dat zou kut zijn enige twee nieuwe die wel boeiend waren.
Nou ja, aan het begin van het jaar en vlak na de zomerstop vonden we Shanti niet heel interessant. Die was toen alleen maar in GTST om de relatie tussen Linda en Anton op scherp te zetten.

Pas sinds Billy de Palma is verschenen als Shanti's moeder is Shanti een stuk interessanter geworden. Als Billy weg is, is Shanti ook meteen een stuk minder interessant.
  zaterdag 21 december 2019 @ 13:37:15 #138
137158 Elounda
the world is yours!
pi_190574056
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 14:25 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Suzanne woonde toch ook in een flat? En Rik. Oh ja, Anette, Myriam en John ook en de ouders van Annette, dat waren de buren van Helen.
Rick woonde 100 jaar op een bovenwoning. Maar ja das geen flat.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_190574343
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2019 20:04 schreef James1988 het volgende:

[..]

Nou ja, aan het begin van het jaar en vlak na de zomerstop vonden we Shanti niet heel interessant. Die was toen alleen maar in GTST om de relatie tussen Linda en Anton op scherp te zetten.

Pas sinds Billy de Palma is verschenen als Shanti's moeder is Shanti een stuk interessanter geworden. Als Billy weg is, is Shanti ook meteen een stuk minder interessant.
Shanti is van alle nieuwkomers samen met Daan wel een karakter met potentie, zeker nu ze haar De Koning hebben gegeven en haar aan Rik hebben gekoppeld zou het dom zijn haar weer te laten gaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:22:48 #140
137158 Elounda
the world is yours!
pi_190577073
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2019 13:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Shanti is van alle nieuwkomers samen met Daan wel een karakter met potentie, zeker nu ze haar De Koning hebben gegeven en haar aan Rik hebben gekoppeld zou het dom zijn haar weer te laten gaan...
Zou jammer zijn,ik vind Shanti heel leuk
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_190578686
Nou goed, gisteren was ik een uurtje in de Rozenboom. Ludo was er, en later zag ik Linda met de vrouw van Ludo. Laat ik nou altijd gedacht hebben dat het slechts een restaurant was, wat blijkt, je kunt er een kamer boeken en er is zelfs een bruidsuite.
Heb aan een tafeltje gezeten maar ik heb niets te eten of te drinken gekregen. Ik vond de bediening maar niets, de borden waren er smerig en de glazen zijn al jaren niet afgewassen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_190597160

Bij de eerste scène in dit filmpje stuit ik meteen weer tegen het probleem van het terugbrengen van oud-personages na zoveel tijd: dat met terugwerkende kracht een verhaal moet worden opgehangen over de tussenliggende tijd. Voorbeeldjes:

quote:
"Ik heb het gehoord van Anita."
Fijn, Julian. Alleen jammer dat je toen niets, maar dan ook helemaal niets van je hebt laten horen. Top dat je het gehoord hebt, maar dat was het dan ook. Goeie vriendschap.

quote:
"Ja, ik spreek Laura nog weleens. Eén keer per jaar."
Ook heel fijn. Gek genoeg hebben we Laura daar in de afgelopen twintig jaar niet één keer over gehoord, terwijl je toch zou denken dat dat voor Laura best een ding is.

quote:
"Voor de rest is eigenlijk alles verwaterd."
Ja, want je kon zelfs je beste vriend Rik niet even een sms'je sturen toen Anita overleed of zo. Robert? Zal hij ook al jaren niet meer gesproken hebben. Kim? Wie is dat ook alweer?

En oké, het is wellicht geloofwaardiger dat het contact in al die jaren verwaterd is, als je bijvoorbeeld terugdenkt aan die smakelijke anekdotes dat Nina en Lucas bij Mark en Marieke in Italië verbleven - terwijl we dat nooit gezien hebben of er in al die jaren niet maar de kleinste verwijzing in die richting is gemaakt. Maar toch, ook nu met Julian: het voelt gekunsteld. Alsof we in een paar dialogen maar moeten kunnen begrijpen wat Julian de afgelopen jaren gedaan heeft. Heb ik het nog niet eens over dat hij nu al blijkbaar bijna 20 jaar met Saskia (ja, je weet wel, zijn jeugdliefde waar we ook never nooit iets over hebben gehoord eerder, die Saskia) samen is. Dat zou betekenen dat hij Jessica, nadat ze samen op de motor wegreden, bij wijze van spreken twee straten verder al gedumpt heeft. Dus met terugwerkende kracht weten de schrijvers dat liefdesverhaal met happy end ook nog te verneuken. Knap hoor :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 22 december 2019 @ 19:23:54 #143
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190599585
Wtf dat van Anita is echt random :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190607891
Ik ben echt sad dat er gewoon praktisch geen Leader meer is :{
pi_190609419
Nou jongens. De nieuwe leader is er en het kon niet korter :') _O-
Hij haalt de 5 seconden net als je de fade-out meerekent.
Wat een afgang....

Julian is natuurlijk wel weer een leukie O+

En gut we worden direct weer in de puberale shit geslingerd. -O-

[ Bericht 7% gewijzigd door miaeak op 23-12-2019 12:50:44 ]
pi_190610726
wat een vreselijke leader dit kan je niet eens meer een leader noemen. laten we hopen dat dit snel veranderd
pi_190611647
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 december 2019 @ 14:18:17 #148
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190612043
Ik hoop echt dat ze 1x per week dus een normale leader hebben en dit de korte leader is.. want dit is echt triest. Je ziet de personages ook niet echt duidelijk? :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190612272
Uit het marktonderzoek van RTL is vast gebleken dat mensen vaak wegzappen tijdens de leader.. :')
Dit voelt echt als het zoveelste wanhopige experiment.
pi_190612500
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 14:34 schreef YT123 het volgende:
Uit het marktonderzoek van RTL is vast gebleken dat mensen vaak wegzappen tijdens de leader.. :')
Dit voelt echt als het zoveelste wanhopige experiment.
Ja en volgens Rohan willen mensen bingewatchen en dan zit de leader in de weg. :')
uuuhuh.
pi_190613079
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2019 17:00 schreef PeterKelder het volgende:

Bij de eerste scène in dit filmpje stuit ik meteen weer tegen het probleem van het terugbrengen van oud-personages na zoveel tijd: dat met terugwerkende kracht een verhaal moet worden opgehangen over de tussenliggende tijd. Voorbeeldjes:
[..]

Fijn, Julian. Alleen jammer dat je toen niets, maar dan ook helemaal niets van je hebt laten horen. Top dat je het gehoord hebt, maar dat was het dan ook. Goeie vriendschap.
[..]

Ook heel fijn. Gek genoeg hebben we Laura daar in de afgelopen twintig jaar niet één keer over gehoord, terwijl je toch zou denken dat dat voor Laura best een ding is.
[..]

Ja, want je kon zelfs je beste vriend Rik niet even een sms'je sturen toen Anita overleed of zo. Robert? Zal hij ook al jaren niet meer gesproken hebben. Kim? Wie is dat ook alweer?

En oké, het is wellicht geloofwaardiger dat het contact in al die jaren verwaterd is, als je bijvoorbeeld terugdenkt aan die smakelijke anekdotes dat Nina en Lucas bij Mark en Marieke in Italië verbleven - terwijl we dat nooit gezien hebben of er in al die jaren niet maar de kleinste verwijzing in die richting is gemaakt. Maar toch, ook nu met Julian: het voelt gekunsteld. Alsof we in een paar dialogen maar moeten kunnen begrijpen wat Julian de afgelopen jaren gedaan heeft. Heb ik het nog niet eens over dat hij nu al blijkbaar bijna 20 jaar met Saskia (ja, je weet wel, zijn jeugdliefde waar we ook never nooit iets over hebben gehoord eerder, die Saskia) samen is. Dat zou betekenen dat hij Jessica, nadat ze samen op de motor wegreden, bij wijze van spreken twee straten verder al gedumpt heeft. Dus met terugwerkende kracht weten de schrijvers dat liefdesverhaal met happy end ook nog te verneuken. Knap hoor :')
Ja dat vind ik wel vaker. Die verwijzingen alsof ze al die jaren BFF waren en je daar nooit wat over hoort. Net als met al die andere karakters. Dat Linda ergens noemt met, Sjoerd appt dit, Tim dat. Het was een lange adem met al die mensen die wat sturen maar verder nooit ter sprake komen, maar toch het is iets ;) Mocht iemand nog terug komen kunnen ze altijd zeggen: 'ja met kerst in 2019 hebbben we nog een berichtke gehad' :')
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190614223
Dat Rik ondertussen ook iemand vermoord heeft is Laura natuurlijk vergeten te vertellen 🙈
't Echte en 't ware!
pi_190616474
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 16:38 schreef Japepk het volgende:
Dat Rik ondertussen ook iemand vermoord heeft is Laura natuurlijk vergeten te vertellen 🙈
Sowieso stom dat hij blijkbaar wist van Anita, maar nooit iets van zich heeft laten horen en dan nu ineens dikke matties zijn :').
pi_190619055
De nieuwe leader is zo kort zodat ze meer kunnen uitzenden. blijf belachelijk. je krijgt niet eens de kans om echt goed naar de leader shots te kijken. Johnny Kraaijkamp is blijkbaar een bijrol en staat niet in de leader. heb ergens gehoord dat zijn personage iets met Laura zou gaan krijgen
  maandag 23 december 2019 @ 21:10:27 #155
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_190619284
MASTERPLAN GTST: INTRODUCTIE 360GRADEN-SET12 december 2019

Donderdag heeft producent EndemolShine een masterplan onthuld om oersoap GTST weer op de rit te zitten. De soap kampt al langere tijd met teruglopende kijkcijfers. Tijd voor actie dus. Naast het nieuwe gezin, zullen ook de sets flink onder handen worden genomen.

De soap krijgt een heuse 360graden-set, waarmee er afscheid wordt genomen van de goedkoop ogende bordkartonnen decors.

GTST zet alles in werking om de daling in kijkcijfers te stoppen. 2020 moet hét jaar van verandering worden.

Lees ook: MASTERPLAN GTST: GLOEDNIEUW GEZIN MAAKT INTREDE

https://gtstcourant.com/g(...)uctie-360graden-set/
pi_190619404
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:01 schreef joelknobbe het volgende:
De nieuwe leader is zo kort zodat ze meer kunnen uitzenden. blijf belachelijk. je krijgt niet eens de kans om echt goed naar de leader shots te kijken. Johnny Kraaijkamp is blijkbaar een bijrol en staat niet in de leader. heb ergens gehoord dat zijn personage iets met Laura zou gaan krijgen
Nou echt he.
Ik heb niet eens alle shots kunnen zien in de leader.
pi_190619509
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190619617
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2019 21:01 schreef joelknobbe het volgende:
De nieuwe leader is zo kort zodat ze meer kunnen uitzenden. blijf belachelijk. je krijgt niet eens de kans om echt goed naar de leader shots te kijken. Johnny Kraaijkamp is blijkbaar een bijrol en staat niet in de leader. heb ergens gehoord dat zijn personage iets met Laura zou gaan krijgen
jeetje, nog geen 2 seconden lang zeg, echt bagger.
pi_190619718
Wauw, die nieuwe 'leader' is wel het toppunt van inkorten :') Het enige positieve wat ik er over zou kunnen zeggen is dat het qua indeling wat doet denken aan de fotoboekleaders, maar zelfs dan nog de ongelofelijke goedkope kopie daarvan :')

Wel grappig: @LetsGame en ik voorspelden 3066 dagen geleden dat een leader als dit er ooit zou komen _O-

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:04 schreef LetsGame het volgende:
Besef; de intro bevat tegenwoordig maar 3/4 van het introlied van vroeger..

Straks krijgen we over 5 jaar een nieuwe leader wat alleen bevat "Soms geluk en soms verdriet.." _O-
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het zou me niet eens iets verbazen als we over 5 jaar na het Wat-vooraf-ging gedeelte alleen nog even het logo met de laatste akkoorden van de huidige leader eronder zien en dat dát dan de leader is :D
We zaten niet helemaal juist wanneer het zou gebeuren, maar het komt in de buurt :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190622344
Om te gillen die leader. Wat een afgang. De muziek weten ze in die ene seconde wel nóg slechter te maken!

Edit: Na het kijken van de aflevering moet ik toch zeggen dat de “nieuwe stijl” me goed bevalt verder. Verhaallijnen lijken ook eindelijk ergens te komen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Shenti op 23-12-2019 23:32:35 ]
pi_190628133
Ik bekeek een willekeurige aflevering op videoland om die nieuwe 'leader' te bekijken en daarin spotte ik zelfs weer eens een stockshot. Da's toch zeker positief. Wel jammer van de leader, dat vond ik bij GTST juist vaak een sterk iets. Op Videoland moeten ze gewoon een 'skip intro' functie maken zodat je kunt bingen.
't Echte en 't ware!
pi_190628458
Die leader moet hoe dan ook weer terugkomen. maar goed dat zal vast niet gebeuren
pi_190628596
Het is enerzijds opvallend dat de leader hier nu is ingekort tot een simpele title card van 5 seconden, daar waar de landen om ons heen juist steeds meer uitpakken met leaders van 50 seconden/meerdere varianten om alle personages aan bod te laten komen. Anderzijds... De leader moet niet hetgeen zijn wat de aandacht trekt, maar de inhoud van de serie. Dat is hoofdzaak, dingen als een leader, recap, precap en aftiteling zijn in dat opzicht bijzaak. Maar ja, aangezien de inhoud van de serie de laatste jaren al flink te wensen overlaat komt de focus van de kijker wel te liggen op bijzaken :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 24 december 2019 @ 20:11:25 #164
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190634146
Sinterklaas was een week te vroeg, maar kerstavond is op tijd. Hebben ze er nou een extra week tussen weten te schrijven ja? :)

edit: die muts van Rik :D :D

[ Bericht 34% gewijzigd door James1988 op 24-12-2019 20:17:28 ]
pi_190637270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2019 20:11 schreef James1988 het volgende:
Sinterklaas was een week te vroeg, maar kerstavond is op tijd. Hebben ze er nou een extra week tussen weten te schrijven ja? :)

edit: die muts van Rik :D :D
Ze hebben het opgelost door twee weken kerst te vieren. :')
Vorige week was het Sanders familie diner en gourmetten bij Linda.
pi_190643933
Het is wel duidelijk dat veel sets omgebouwd zijn naar 360 sets, het huis van Rik, Fam Bouwhuis en Bing en Nina zien er veel beter uit! Ook tof weer de lokatieshots er bij. Vind deze ontwikkelingen goed! En de leader; tja jammer. Maar niet meer dan logisch, denk niet dat het een hang moment voor kijkers is. Iedereen weet inmiddels wat GTST is. Eerder zap moment dus! Het komedie gehalte van de Fam Verduijn valt tot dusver mee, gelukkig!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_190649143
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:32 schreef RaymanNL het volgende:
Het komedie gehalte van de Fam Verduijn valt tot dusver mee, gelukkig!
Afwachten wat er gebeurd als opa Henk opduikt, tot nu toe is die nog niet in beeld geweest in de afleveringen die ik vooruit heb gekeken op Videoland.
pi_190659399
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:42 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Afwachten wat er gebeurd als opa Henk opduikt, tot nu toe is die nog niet in beeld geweest in de afleveringen die ik vooruit heb gekeken op Videoland.
Oh ja... Johnny... :{
Het voelt zo dubbel, want ik heb echt wel zin om hem weer in een serie te zien.
Maar dan eerder een op zichzelf staande family comedy dan erbij geschoven in gtst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door miaeak op 26-12-2019 11:49:08 ]
pi_190675515


Oke ik heb hier geen zin in...

[ Bericht 22% gewijzigd door miaeak op 27-12-2019 11:14:51 ]
pi_190675851
WTF die aflevering van 3 januari. Opeens halverwege allemaal mensen die heel verhaal gaan houden over hun ziekte. Welke groenlinks-SJW'er werkt er tegenwoordig bij GTST? Hebben ze dat sponsorgeld van al die goede doelen zo hard nodig? Dit gaat echt nergens meer over de laatste tijd...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 27 december 2019 @ 12:19:11 #171
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_190676852
Als dat ook deel uitmaakt van het zogenaamde masterplan, dan slaan ze de plank toch wel geweldig mis. GTST is een soapserie en hoort dus amusement te zijn, geen documentaire.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_190677230
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:07 schreef miaeak het volgende:
[ afbeelding ]

Oke ik heb hier geen zin in...
Hadden ze zo'n disclaimer destijds maar neergezet bij de Wicked-aflevering _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:19 schreef Frey het volgende:
Als dat ook deel uitmaakt van het zogenaamde masterplan, dan slaan ze de plank toch wel geweldig mis. GTST is een soapserie en hoort dus amusement te zijn, geen documentaire.
Precies dat. De kijker is juist klaar met al die 'realistische' verhaallijnen, anders kijken ze wel naar het journaal. Maar nee, natuurlijk moeten de makers het weer anders interpreteren :') Net als dat GTST volgens Rohan teveel een glamoursoap werd. Ehh, hoe komt hij tot die conclusie? o|O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 december 2019 @ 12:42:33 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190677273
Die Billy is er echt uit of niet slechte zaak.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190681198
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:19 schreef Frey het volgende:
Als dat ook deel uitmaakt van het zogenaamde masterplan, dan slaan ze de plank toch wel geweldig mis. GTST is een soapserie en hoort dus amusement te zijn, geen documentaire.
Inderdaad.
Met alle respect voor de mensen met kanker, maar dit was echt belachelijk.
  vrijdag 27 december 2019 @ 15:26:50 #175
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190681236
Dit was waarschijnlijk maanden geleden al gepland en opgenomen, en uit respect naar de vrouwen die je hun verhaal hebt laten doen kun je dan niet zomaar besluiten om het allemaal maar in de vuilbak te flikkeren lijkt me.
pi_190684338
Wat een rare aflevering die van 3 januari.. daar zit ik nou echt niet op te wachten als ik een soap wil kijken. Heel sneu ook voor die vrouwen aangezien waarschijnlijk meer mensen zo zullen reageren, terwijl dat niets met hen te maken heeft maar alles met de schrijvers van GTST.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Billy is er echt uit of niet slechte zaak.
Waarschijnlijk heeft Lone zelf om ontslag gevraagd wegens andere werkzaamheden. Zij is veel te getalenteerd om rond te blijven hangen in een soap van dit niveau..
pi_190684508
Volgende keer een modeshow/documentaire voor vluchtelingen! Kan Amir ook mooi meelopen. :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 december 2019 @ 17:26:37 #178
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190684788
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:12 schreef Shenti het volgende:
Wat een rare aflevering die van 3 januari.. daar zit ik nou echt niet op te wachten als ik een soap wil kijken. Heel sneu ook voor die vrouwen aangezien waarschijnlijk meer mensen zo zullen reageren, terwijl dat niets met hen te maken heeft maar alles met de schrijvers van GTST.
[..]

Waarschijnlijk heeft Lone zelf om ontslag gevraagd wegens andere werkzaamheden. Zij is veel te getalenteerd om rond te blijven hangen in een soap van dit niveau..
dat denk ik niet er waren lopende verhaallijnen en ze waren haar meer menselijk aan het maken denk dat Rick en Shanti beter werken als buren van Verduyn zonder en dat Billy dan niet meer in dat plaatje past jammer ze was erg interessant als het voor ruimte was hadden ze beter die Puck weer weg gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190684999
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:12 schreef Shenti het volgende:
Wat een rare aflevering die van 3 januari.. daar zit ik nou echt niet op te wachten als ik een soap wil kijken. Heel sneu ook voor die vrouwen aangezien waarschijnlijk meer mensen zo zullen reageren, terwijl dat niets met hen te maken heeft maar alles met de schrijvers van GTST.
[..]

Ik weet wel zeker dat veel meer mensen zo zullen reageren, de dag ervoor was ik juist enthousiaster geworden door de sets.
Mochten ze hier een gewoonte van gaan maken, stop ik per direct met kijken. Heb nu hooguit 5 minuten gekeken.
  vrijdag 27 december 2019 @ 17:55:21 #180
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190685499
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
hadden ze beter die Puck weer weg gedaan.
God ja, die voegt echt niks toe. Tweedimensionaal nutteloos karakter die geen enkele relatie heeft met de rest. :')
pi_190714995
Daarom kwam Wilbert dus ineens als Sinterklaas opdraven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190720158
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 17:35 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat veel meer mensen zo zullen reageren, de dag ervoor was ik juist enthousiaster geworden door de sets.
Mochten ze hier een gewoonte van gaan maken, stop ik per direct met kijken. Heb nu hooguit 5 minuten gekeken.
Ja echt sneu voor die vrouwen wel. Ik heb ook doorgeskipt.

Ik voel me een beetje betutteld. Ik wordt in mijn dagelijks leven ook heus wel met diabetes, kanker en alzheimer geconfronteerd. Daar hoef ik echt geen soap voor te kijken.
Het komt nu een beetje over alsof ze ons inschatten als een "lala-volkje" dat niks echt meemaakt en er via een soap achter moet komen dat mensen het moeilijk hebben.
Heb ik geen soap voor nodig. Ik krijg die juist om de dagelijkse dingen even te ontsnappen.
Als ik daarin dan ook huis-tuin- en keuken beslommeringen tegen moet komen dan haak ik af...
Doe mij maar onverklaarde tweelingbroers, nonnen op de brandstapel en levend begraven worden. Lekker ver van mijn bed dus prima kijkvoer dat niet te dichtbij komt.

En om te beseffen hoe erg andere mensen het allemaal hebben kijk ik wel een documentaire. Ken je plek a.u.b.

Verder wil ik aan de vrouwen die aan bod kwamen in de aflevering van 3 januari zeggen:
Ik vind het erg knap wat jullie gedaan hebben en zeer bewonderingswaardig. De schijrvers hadden in moeten zien dat dit niet lekker zou vallen en misschien een andere oplossing aan kunnen bieden.
pi_190732998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 21:39 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja echt sneu voor die vrouwen wel. Ik heb ook doorgeskipt.

Ik voel me een beetje betutteld. Ik wordt in mijn dagelijks leven ook heus wel met diabetes, kanker en alzheimer geconfronteerd. Daar hoef ik echt geen soap voor te kijken.
Het komt nu een beetje over alsof ze ons inschatten als een "lala-volkje" dat niks echt meemaakt en er via een soap achter moet komen dat mensen het moeilijk hebben.
Heb ik geen soap voor nodig. Ik krijg die juist om de dagelijkse dingen even te ontsnappen.
Als ik daarin dan ook huis-tuin- en keuken beslommeringen tegen moet komen dan haak ik af...
Doe mij maar onverklaarde tweelingbroers, nonnen op de brandstapel en levend begraven worden. Lekker ver van mijn bed dus prima kijkvoer dat niet te dichtbij komt.

En om te beseffen hoe erg andere mensen het allemaal hebben kijk ik wel een documentaire. Ken je plek a.u.b.

Verder wil ik aan de vrouwen die aan bod kwamen in de aflevering van 3 januari zeggen:
Ik vind het erg knap wat jullie gedaan hebben en zeer bewonderingswaardig. De schijrvers hadden in moeten zien dat dit niet lekker zou vallen en misschien een andere oplossing aan kunnen bieden.
Ik heb diabetes en gezien alle domme opmerkingen die mensen geregeld tegen me maken of rare vragen die ze stellen, is het helemaal nog niet zo gek dat ze wat aandacht aan dat soort dingen besteden.

Nee, ik heb vroeger niet teveel suiker gegeten, het is een auto-immuunziekte (type 1).
Ja, bij alles wat je eet en drinkt en qua beweging (of geen beweging) moet je nadenken en je insuline aanpassen.
Nee, ook als ik geen koolhydraten meer eet en afval, gaat mijn diabetes niet over en moet ik insuline blijven gebruiken.


Misschien snap jij wel hoeveel moeite iemand moet doen om zijn diabetes te reguleren, en gelukkig heb ik ook zulke collega's, maar ik hoor toch echt geregeld hele erge dingen die mensen meemaken op hun werk. Bijv. dat mensen met een hypo (te lage bloedsuiker) op hun werk te horen krijgen dat ze zich niet zo aan moeten stellen.

En wat mij betreft hoeft dat niet alleen over diabetes te gaan. Homohaat tegengaan is ook prima. Maatschappelijke dingen aan de kaak stellen. Maar het moet wel wat subtiel zijn er niet drammerig bovenop liggen.
pi_190761938
Dat concept van echte en soap verhalen door elkaar heen mengen is ook 1 op 1 gekopieerd van een aflevering van the bold and the beautiful over daklozen, een aantal jaar geleden.

oh, 9 jaar geleden alweer.. https://urm.org/2010/10/urm-on-the-bold-and-the-beautiful/
pi_190764136
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 11:25 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik heb diabetes en gezien alle domme opmerkingen die mensen geregeld tegen me maken of rare vragen die ze stellen, is het helemaal nog niet zo gek dat ze wat aandacht aan dat soort dingen besteden.

Nee, ik heb vroeger niet teveel suiker gegeten, het is een auto-immuunziekte (type 1).
Ja, bij alles wat je eet en drinkt en qua beweging (of geen beweging) moet je nadenken en je insuline aanpassen.
Nee, ook als ik geen koolhydraten meer eet en afval, gaat mijn diabetes niet over en moet ik insuline blijven gebruiken.


Misschien snap jij wel hoeveel moeite iemand moet doen om zijn diabetes te reguleren, en gelukkig heb ik ook zulke collega's, maar ik hoor toch echt geregeld hele erge dingen die mensen meemaken op hun werk. Bijv. dat mensen met een hypo (te lage bloedsuiker) op hun werk te horen krijgen dat ze zich niet zo aan moeten stellen.

En wat mij betreft hoeft dat niet alleen over diabetes te gaan. Homohaat tegengaan is ook prima. Maatschappelijke dingen aan de kaak stellen. Maar het moet wel wat subtiel zijn er niet drammerig bovenop liggen.
Dat het fijn is dat er aandacht aan wordt besteed begrijp ik, maar gtst is daar de laatste tijd tot het vermoeiende toe in aan het doorslaan. Dat komt het begrip ook niet ten goede.
pi_190769160
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190769570
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2019 13:50 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190771226
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2019 14:07 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190774620
Spoilers 6 t/m 10 januari

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190777416
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 30 december 2019 @ 20:06:22 #191
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190778952
Zo, dat is kort.

Die bliepjes aan het einde klinken alsof ze zo uit een of andere nieuwsaflevering komen. :')
pi_190779934
Centrale foto bij de leader is wel elke keer anders, speelt in op personages van die aflevering! Vind het prima wegkijken de laatste week, op de aflevering van donderdag na dan..
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_190784861
Komaan, dat is toch geen leader te noemen :')

Sterker nog: als je het bovenstaande uitspreekt is die uit de kluiten gewassen bumper al praktisch voorbij _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190799997
Serieuze vraag: Hoe kan een arts vaststellen dat een patient een delier heeft gehad terwijl de patient zelf niet bij kennis is om dat te vertellen?
pi_190801418
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:54 schreef miaeak het volgende:
Serieuze vraag: Hoe kan een arts vaststellen dat een patient een delier heeft gehad terwijl de patient zelf niet bij kennis is om dat te vertellen?
Ik dacht hier zelf ook gelijk aan ,en ben geen arts.
pi_190802065
Ik zie over een paar maanden best gebeuren dat Shanti onbedoeld zwanger wordt van Rik en dat dan Zoe binnenkomt met hooooi Rik ik ben terug en ik wil je!!!!
pi_190824395
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 12:17 schreef Reijnxdv het volgende:
Ik zie over een paar maanden best gebeuren dat Shanti onbedoeld zwanger wordt van Rik en dat dan Zoe binnenkomt met hooooi Rik ik ben terug en ik wil je!!!!
Lijkt me niet. Shanti was al onbedoeld zwanger van onze uber fertiele dokter. En Anouk zie ik niet zo snel terug komen.
  woensdag 1 januari 2020 @ 11:28:04 #198
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_190824626
quote:
Wat een gedrocht!

Zie af en toe een (deel van een) aflevering op mijn werk (gehandicaptenzorg), wat een niveau tegenwoordig :')

Gelukkig vinden de cliënten het wel spannend _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_190840309
Wat gaat die Bing eigenlijk van 0 naar 100 joh.

En gtst heeft 1 schrijfmodus voor alle tieners: Opstandig egoistisch kutjong. :')

Julian mag wel blijven :9~ Wat een leuk joch is dat toch!
pi_190843847
Heb meerdere keren gevraagd bij de schrijvers of ik een relatie met Nina zou mogen. Altijd maar nee te horen gekregen. Heb 't altijd leuk met Everon, ik denk dat hij het mij wel zou vergeven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_190855971
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190861717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:03 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er ook wel meer van verwacht, dit is immers hét nieuwe GTST. :')
Merk wel dat er kleine veranderingen zijn doorgevoerd, maar er is nog steeds genoeg op de schrijvers aan te merken.
pi_190862792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:03 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wel dat ze zich niet aan zoiets heftigs wagen hoor, kanker faken zou een stormvloed van kritiek opleveren, en het is een herhaling van de lijn die Barbara ooit had.

Ik ben er een paar dagen uit, maar waarom is Bing er nu precies vandoor, want Nina heeft die affaire toch niet opgebiecht :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:22:49 #204
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190862885
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben er een paar dagen uit, maar waarom is Bing er nu precies vandoor, want Nina heeft die affaire toch niet opgebiecht :?
Bing heeft Daan en Nina betrapt.
pi_190863094
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:22 schreef James1988 het volgende:

[..]

Bing heeft Daan en Nina betrapt.
Ah thanks!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190865346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze zich niet aan zoiets heftigs wagen hoor, kanker faken zou een stormvloed van kritiek opleveren, en het is een herhaling van de lijn die Barbara ooit had.

Ik ben er een paar dagen uit, maar waarom is Bing er nu precies vandoor, want Nina heeft die affaire toch niet opgebiecht :?
Maar wat voor nut heeft ze dan gehad?
pi_190866745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:21 schreef miaeak het volgende:

[..]

Maar wat voor nut heeft ze dan gehad?
Een bijrol die het onderwerp kanker een dodelijk gezicht geeft waardoor een hoofdkarakter zoals Janine gespaard kan worden... de bijrollen sneuvelen bijna altijd ten koste van de hoofdkarakters bij dit soort verhaallijnen of ongelukken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190870386
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Een bijrol die het onderwerp kanker een dodelijk gezicht geeft waardoor een hoofdkarakter zoals Janine gespaard kan worden... de bijrollen sneuvelen bijna altijd ten koste van de hoofdkarakters bij dit soort verhaallijnen of ongelukken
Oh dat klinkt eigenlijk wel logisch. T was wel erg snel ;(
pi_190873989
Uit de vooruitblik door Televizier op komende week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hè... Als dit 'het geheim' is waardoor de familie Verduyn in de GTST-stad is komen wonen hebben die schrijvers echt geen inspiratie. Komaan, dit is al gedaan met de comebacks van Linda en Mark & Marieke. Verzin eens iets nieuws :{

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 04-01-2020 14:32:18 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190874547
Spoilers 13 t/m 17 januari

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 januari 2020 @ 15:06:07 #211
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190874709
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190876319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
Uit de vooruitblik door Televizier op komende week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hè... Als dit 'het geheim' is waardoor de familie Verduyn in de GTST-stad is komen wonen hebben die schrijvers echt geen inspiratie. Komaan, dit is al gedaan met de comebacks van Linda en Mark & Marieke. Verzin eens iets nieuws :{
Ze hebben toch net een huis gekocht? Of is dat een huurhuis? Hoe koop je een huis als je geldzorgen hebt? :?
  zaterdag 4 januari 2020 @ 21:31:32 #213
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190880321
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 14:55 schreef Alieda-R het volgende:
Spoilers 13 t/m 17 januari

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Valentijn
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190882553
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:17 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ze hebben toch net een huis gekocht? Of is dat een huurhuis? Hoe koop je een huis als je geldzorgen hebt? :?
Ik dacht gezien te hebben dat het een flat is maar weet het niet zeker. Sowieso niet heel strak plan om met zijn 5en in een flat te gaan wonen maar ach als geld een issue is dan moet je wel.
pi_190883413
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:14 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik dacht gezien te hebben dat het een flat is maar weet het niet zeker. Sowieso niet heel strak plan om met zijn 5en in een flat te gaan wonen maar ach als geld een issue is dan moet je wel.
Het is inderdaad een flatwoning, want Peter van der Vorst keek ook eens vijf afleveringen en zag niemand in een flat wonen. Evenals dat niemand een huisdier had, dus die kwam er ook maar bij (die kerel heeft geen flauw benul van de hel die dieren en kinderen kunnen zijn op een set, maar goed).

Over die flat gesproken: het is een galerijflat, zoals te zien in het onderstaande screenshot: Rik loopt naar buiten, de galerij op:

(Waarom een halletje met twee verschillende ingangen naar precies dezelfde ruimte trouwens :?)

Boeiend, zou je denken, maar dan komen we bij het stockshot...



... EN DAT IS GEEN GALERIJFLAT :|W
Come on, dan worden er na jaren eindelijk weer stockshots ingevoerd in de serie, en dan nóg weten ze dat te verprutsen door gewoon random een gebouw te filmen en te denken dat sommige kijkers dat niet zien :') Ze willen Meerdijk zo graag weer herkenbaar en tastbaar maken voor de kijkers, maar doe dat dan op zijn minst een beetje goed o|O
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zondag 5 januari 2020 @ 00:45:54 #216
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190884109
Waarom zag ik deze niet in mijn AT, had net een nieuwe geopend haha
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 5 januari 2020 @ 00:49:28 #217
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190884145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:20 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ik had er ook wel meer van verwacht, dit is immers hét nieuwe GTST. :')
Merk wel dat er kleine veranderingen zijn doorgevoerd, maar er is nog steeds genoeg op de schrijvers aan te merken.
Een lelijk ding met een zilveren ring blijft een lelijk ding.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 5 januari 2020 @ 00:54:51 #218
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190884207
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:54 schreef miaeak het volgende:
Serieuze vraag: Hoe kan een arts vaststellen dat een patient een delier heeft gehad terwijl de patient zelf niet bij kennis is om dat te vertellen?
Hoe kun je zelf een delier navertellen dan?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 5 januari 2020 @ 00:58:08 #219
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190884241
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 12:17 schreef Reijnxdv het volgende:
Ik zie over een paar maanden best gebeuren dat Shanti onbedoeld zwanger wordt van Rik en dat dan Zoe binnenkomt met hooooi Rik ik ben terug en ik wil je!!!!
Als dan, dan ben ik echt jaloers, Shanti en Zoë... En dan een trio!
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_190884249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:11 schreef miaeak het volgende:

[..]

Oh dat klinkt eigenlijk wel logisch. T was wel erg snel ;(
Er had niet per se een twist hoeven zijn, maar ze hadden inderdaad wel meer met haar rol kunnen doen. In twee maanden werd ze de beste vriendin van Janine, kwam ze bij haar wonen en takelde ze vervolgens heel snel af. Dit hadden ze wat mij betreft over een langere periode uit mogen smeren, aangezien Janine pas net met haar behandeling begonnen is.
pi_190884319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is inderdaad een flatwoning, want Peter van der Vorst keek ook eens vijf afleveringen en zag niemand in een flat wonen. Evenals dat niemand een huisdier had, dus die kwam er ook maar bij (die kerel heeft geen flauw benul van de hel die dieren en kinderen kunnen zijn op een set, maar goed).

Over die flat gesproken: het is een galerijflat, zoals te zien in het onderstaande screenshot: Rik loopt naar buiten, de galerij op:
[ afbeelding ]
(Waarom een halletje met twee verschillende ingangen naar precies dezelfde ruimte trouwens :?)

Boeiend, zou je denken, maar dan komen we bij het stockshot...

[ afbeelding ]

... EN DAT IS GEEN GALERIJFLAT :|W
Come on, dan worden er na jaren eindelijk weer stockshots ingevoerd in de serie, en dan nóg weten ze dat te verprutsen door gewoon random een gebouw te filmen en te denken dat sommige kijkers dat niet zien :') Ze willen Meerdijk zo graag weer herkenbaar en tastbaar maken voor de kijkers, maar doe dat dan op zijn minst een beetje goed o|O
Dit zou ook de achterkant van de flat kunnen zijn.
  zondag 5 januari 2020 @ 03:58:23 #222
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190885157
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is inderdaad een flatwoning, want Peter van der Vorst keek ook eens vijf afleveringen en zag niemand in een flat wonen. Evenals dat niemand een huisdier had, dus die kwam er ook maar bij (die kerel heeft geen flauw benul van de hel die dieren en kinderen kunnen zijn op een set, maar goed).

Over die flat gesproken: het is een galerijflat, zoals te zien in het onderstaande screenshot: Rik loopt naar buiten, de galerij op:
[ afbeelding ]
(Waarom een halletje met twee verschillende ingangen naar precies dezelfde ruimte trouwens :?)

Boeiend, zou je denken, maar dan komen we bij het stockshot...

[ afbeelding ]

... EN DAT IS GEEN GALERIJFLAT :|W
Come on, dan worden er na jaren eindelijk weer stockshots ingevoerd in de serie, en dan nóg weten ze dat te verprutsen door gewoon random een gebouw te filmen en te denken dat sommige kijkers dat niet zien :') Ze willen Meerdijk zo graag weer herkenbaar en tastbaar maken voor de kijkers, maar doe dat dan op zijn minst een beetje goed o|O
Zo raar is dat niet hoor, twee deuren naar één ruimte

en wie zegt dat er geen gallerijen aan de achterkant zitten van dit pand? :s) :s)
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_190886397
In mijn appartementencomplex zit de gallerij ook aan de 'binnenkant' van het gebouw. Zie je vanaf de straat niet. Alleen als je eenmaal binnen bent pas.

En vriendin van mij heeft ook een extra deur constructie. Die heeft ook 2 openingen/deuren in haar badkamer. Terwijl als je er bij 1 uitgaat en je kwartslag draait je bij al bij de andere deur van haar slaapkamer staat. Die extra deur slaat dus in feite nergens op. Maar die zit er toch echt. Ohja en ook bij haar zit de gallerij aan de binnenkant. Zelfs helemaal ingebouw waardoor je aan de buitenkant 1 kant alles straks hebt met glas steen. En de andere kant zie je alleen balkonnetjes.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190886556
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:54 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Hoe kun je zelf een delier navertellen dan?
Mensen kunnen zich een delier vaak nog wel herinneren.
pi_190887917
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:31 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Nee Valentijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190893904
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:35 schreef miaeak het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich een delier vaak nog wel herinneren.
Klopt, mijn moeder kan het zich goed herinneren en is als de dood dat het nog eens gebeurt
pi_190901247
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:51 schreef totebel het volgende:

[..]

Klopt, mijn moeder kan het zich goed herinneren en is als de dood dat het nog eens gebeurt
Oef... Lijkt me super eng als je niet kunt vertrouwen op wat je ziet/hoort/voelt.
pi_190901398
Lol weet Bing niet dat wat hij nu aan het doen is officieel onder ontvoering valt? :')
Kan ie weer de bak in.
pi_190903229
Sowieso heeft ie voor Max helemaal geen rechten, dat is zijn kind niet en Nola ook niet. Dus Nina staat vrij sterk volgens mij.
  maandag 6 januari 2020 @ 16:56:22 #230
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_190906371
Over stockshots gesproken: De verandering van de Rozenboom was wel bizar. Opeens een klein restaurant/hotel iets in een bebouwde omgeving, en later een statig hotel waarvan we het aan de buitenopname-shots blijven herkennen. De verandering van de stockshot van de Koning was echt een lachertje.... :')
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 6 januari 2020 @ 17:04:35 #231
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190906517
Bing en geleuter over kinderen is gelukkig nog nooit eerder geweest :O
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190907725
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Over stockshots gesproken: De verandering van de Rozenboom was wel bizar. Opeens een klein restaurant/hotel iets in een bebouwde omgeving, en later een statig hotel waarvan we het aan de buitenopname-shots blijven herkennen.
De Rozenboom heeft in de afgelopen 30 jaar zoveel buitenaanzichten gehad:


In seizoen 1 t/m 5 dit kleine gebouw aan een drukke weg (waar Helen ook werd aangereden door Koen Heeze). In seizoen 1 en 2 overigens alleen nog maar een restaurant in het verhaal, daarna werd het ineens een hotel met restaurant :D


Met de ombouw van het decor kwam er ook dit statige buitenaanzicht in Amstelveen. Ook vaak gebruik van gemaakt in buitenopnames en nog altijd de meest aansprekende locatie van De Rozenboom. Sterker nog: toen de TV Kantine afgelopen seizoen een sketch had met Erik de Vogel in een gastrol en ze bij deze locatie uitkwamen, kon ik niet anders dan gniffelen om de (onbewuste?) keuze voor de locatie :P


Vervolgens, ergens gedurende seizoen 16 of 17 (not sure), kwam dit buitenaanzicht van Kasteel Hartekamp in Heemstede in beeld. Nog niet eens zo'n gekke upgrade, kijkend naar de vorige locatie. Ook vaak voorgekomen in de buitenopnames, zoals bij de val van Rik en Anita van het balkon eind seizoen 18 of het afscheid van Barbara in seizoen 20.

Dat seizoen werden de stockshots afgeschaft en kende geen enkele set nog een vast herkenningspunt. Zo ook De Rozenboom. Ik kan me bijvoorbeeld nog herinneren dat bij het steigerongeluk van Jef er een bakstenen bruin gebouw in beeld kwam.

Vorig jaar, bij de aanrijding van Marieke, kwamen Ludo, Janine, Mark en Marieke uit De Rozenboom. Toen werd als buitenlocatie Landgoed Groenendaal in Heemstede gebruikt; een wel erg kleine locatie voor zo'n groots complex als De Rozenboom moet voorstellen:



Met de cliffhanger van seizoen 29 werd er ineens weer een bakstenen gebouw met grote tuin gebruikt als buitenlocatie:


En met de invoering van de stockshots wordt nu dit buitenaanzicht gebruikt voor De Rozenboom:


Nu maar hopen dat ze wat consistent zijn wat betreft de buitenlocaties en buitenopnames ook op deze locatie draaien, want anders blijft het een chaotische zooi :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190915794
Ik zie en hoor trouwens feel reclame van gtst, met name over Julian. Gisteren in de auto op de radio en nu net op Facebook met een advertentie.
pi_190915880
De kijkcijfers lijken wel iets aan te trekken, ze zitten weer steeds vaker in de 800.000 kijkers...

Wel knap hoe Bing altijd een onsympathiek karakter blijft, ook nu weer nu hij eigenlijk zelf bedrogen wordt heb ik meer begrip voor Prinses _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190916084
Ik open videoland om gtst te kijken:

Ik ben zo klaar met deze kop... Dat gezeik altijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 44% gewijzigd door miaeak op 07-01-2020 10:16:02 ]
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:50:26 #236
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_190918092
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:43 schreef TheVulture het volgende:
De kijkcijfers lijken wel iets aan te trekken, ze zitten weer steeds vaker in de 800.000 kijkers...

Wel knap hoe Bing altijd een onsympathiek karakter blijft, ook nu weer nu hij eigenlijk zelf bedrogen wordt heb ik meer begrip voor Prinses _O-
Prinses valt eigenlijk best wel mee in de aankomende afleveringen, ik heb ook meer sympathie voor haar.
pi_190920125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:08 schreef miaeak het volgende:
Ik open videoland om gtst te kijken:
[ afbeelding ]
Ik ben zo klaar met deze kop... Dat gezeik altijd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben 'm wel consistent geschreven 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_190927022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze hebben 'm wel consistent geschreven 8-)
Ja ben zo klaar met die twee :').
pi_190933106
Rik tegen Shanti als hij over haar schoenen valt: "Ik had mijn nek wel kunnen breken."
Je bedoelt zoals vorig jaar? :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door miaeak op 08-01-2020 11:09:35 ]
pi_190947817
Oke 3 posts achter elkaar, maar ik wordt zo ontzettend moe van Sjors en Amir.
Kap nou toch eens met die twee.
Ik heb dit niet snel, maar ik ben hier echt zo totaal klaar mee. Hou toch eens op man.
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:36:48 #241
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190951044
Zo alles van het afscheid van Eva doorgespeeld, fuck zeg Janine kent dat mens pas en ze doen als of het haar zus was?! Jeetje Janine haar echte zusje was zo pleite en uit de serie. Hebben die schrijvers nou echt een plankje voor hun debiele kop????
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_190951153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:36 schreef Devil010 het volgende:
Zo alles van het afscheid van Eva doorgespeeld, fuck zeg Janine kent dat mens pas en ze doen als of het haar zus was?! Jeetje Janine haar echte zusje was zo pleite en uit de serie. Hebben die schrijvers nou echt een plankje voor hun debiele kop????
Ik heb ook alles doorgespoeld.
De halve serie ging erover, dus was een zeer korte GTST uitzending vandaag O-)
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:47:53 #243
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_190951175
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
Come on, dan worden er na jaren eindelijk weer stockshots ingevoerd in de serie, en dan nóg weten ze dat te verprutsen door gewoon random een gebouw te filmen en te denken dat sommige kijkers dat niet zien :') Ze willen Meerdijk zo graag weer herkenbaar en tastbaar maken voor de kijkers, maar doe dat dan op zijn minst een beetje goed o|O
Want GTST is een weerspiegeling van 't echte leven _O- _O-
  donderdag 9 januari 2020 @ 21:18:50 #244
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190955492
Eva: laat me maar alleen
Janine: ok
-
Janine: wtf ze is bijna dood ik ben zo een slecht mens
Eva: kan gebeuren morfine he vraag jef maar
Janine: ik laat je niet alleen en ga een feest geven
Eva: neem deze ketting
Janine: ok
-
Janine: Linda heeft geen boodschappen gedaan en ik ga geen boodschappen doen fuck that shit ze mag niet weer alleen zijn
Ludo: ik stuur een mannetje
Janine: ok
-
Janine: gvd hij is het brood vergeten eva brb
Eva: ok
-
Janine: wtf ze is dood ik ben zo een slecht mens
Linda: hi ik ben hier met het brood
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190955811
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:02 schreef miaeak het volgende:
Oke 3 posts achter elkaar, maar ik wordt zo ontzettend moe van Sjors en Amir.
Kap nou toch eens met die twee.
Ik heb dit niet snel, maar ik ben hier echt zo totaal klaar mee. Hou toch eens op man.
Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.
pi_190958956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:32 schreef YT123 het volgende:

[..]

Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.
Ja die kwam als de hippe relatable vluchteling en dat schoot zijn doel een beetje voorbij.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 20:06:28 #247
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190968509
Wat een naar mens is die Puck zeg. :')
pi_190968599
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:32 schreef YT123 het volgende:

[..]

Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.
Die van Sjors ook.
Laat ze maar gaan emigreren. O-)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 10 januari 2020 @ 20:37:23 #249
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190968996
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 20:13 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die van Sjors ook.
Laat ze maar gaan emigreren. O-)
lekker op wereldreis
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_191006947
Ik zucht de laatste tijd ook hardop als ik zie dat Amir in de aflevering zit...
pi_191007812
Amir en deze gerecaste sjors zijn het gewoon niet voor deze serie.
  maandag 13 januari 2020 @ 20:03:29 #252
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_191014038
Hoezo moet Janine ineens gaan beslissen hoe de rouwkaart voor die Eva eruitziet? Heeft die geen familie ofzo?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:08:27 #253
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_191030039
En wat is nou Amir's probleem? :')
pi_191038172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:08 schreef James1988 het volgende:
En wat is nou Amir's probleem? :')
Weet hij zelf niet goed denk ik. Sjors is onredelijk, maar hij kan er ook wat van. Ik ga die handel skippen, want ik word er een beetje kriegel van.
  woensdag 15 januari 2020 @ 10:25:52 #255
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191038307
Dat gezeik van die Amir. Is ie eindelijk arts bij het AZM is het wéér niet goed. Wat een moeimaker.
En Janine die na de chemo verder huppelt en verder geen enkele klacht heeft vind ik ook niet geloofwaardig.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:46:50 #256
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191047806
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:15 schreef miaeak het volgende:

[..]

Weet hij zelf niet goed denk ik. Sjors is onredelijk, maar hij kan er ook wat van. Ik ga die handel skippen, want ik word er een beetje kriegel van.
Vanavond was het echt bijna 100% gejank Sjors/Amir, met als klap op de vuurpijl Sjors die Amir richting een opleiding tot psychiater in het AZM kletst. Bijna de hele aflevering geslikt.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:47:14 #257
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191047813
Dubbel
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:47:57 #258
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191047828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:46 schreef Elounda het volgende:

[..]

Vanavond was het echt bijna 100% gejank Sjors/Amir, met als klap op de vuurpijl Sjors die Amir richting een opleiding tot psychiater in het AZM kletst. Bijna de hele aflevering geskipt.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:48:39 #259
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191047844
Nou laat maar. Pfffff.
Quote mezelf steeds.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_191050657
Dat hij zo zit te janken over dat ie al arts is en in een nieuw land zich weer moet “bewijzen”. Jeetje zo werkt het hier nou eenmaal, deal with it. Je kunt er wel over blijven miepen maar dat zijn nou eenmaal de regels. Het is niet gauw goed voor hem.
  donderdag 16 januari 2020 @ 09:23:46 #261
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_191053030
Ik vind Sjors juist vaak redelijk en Amir niet.. kijk hoe hij met de situatie Romy omging en later dat van Bobby. En dan doet je vent een doktersopleiding en stopt ie ermee wanneer ie klaar is. En dan motiveer je hem met wat anders zoeken en dan snauwt ie je zo de godsganse dag af. Nee van mij hoeft die Amir niet, maar Sjors mag zeker blijven van mij. Lana vind ik de laatste tijd ook shit geworden. Heb echt met Sjors te doen.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 16 januari 2020 @ 09:24:32 #262
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_191053040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:25 schreef Elounda het volgende:
Dat gezeik van die Amir. Is ie eindelijk arts bij het AZM is het wéér niet goed. Wat een moeimaker.
En Janine die na de chemo verder huppelt en verder geen enkele klacht heeft vind ik ook niet geloofwaardig.
Janine kan nog makkelijk meedoen aan een haarcommercial :')
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 16 januari 2020 @ 11:02:07 #263
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191054563
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:23 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind Sjors juist vaak redelijk en Amir niet.. kijk hoe hij met de situatie Romy omging en later dat van Bobby. En dan doet je vent een doktersopleiding en stopt ie ermee wanneer ie klaar is. En dan motiveer je hem met wat anders zoeken en dan snauwt ie je zo de godsganse dag af. Nee van mij hoeft die Amir niet, maar Sjors mag zeker blijven van mij. Lana vind ik de laatste tijd ook shit geworden. Heb echt met Sjors te doen.
Ik zat sowieso te rommelen met mijn post,maar dát bedoel ik dus. Prima oplossing en wéér dat gezeur van hem. Altijd zn kont tegen de krib. Ik vind Sjors een leuk personage. Lana niet zo leuk. Maar ze speelt Lana dus goed.
Janine/Caroline heeft al eens reclame gemaakt voor Garnier haarverf.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  donderdag 16 januari 2020 @ 11:05:10 #264
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191054613
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 23:09 schreef loezzzje het volgende:
Dat hij zo zit te janken over dat ie al arts is en in een nieuw land zich weer moet “bewijzen”. Jeetje zo werkt het hier nou eenmaal, deal with it. Je kunt er wel over blijven miepen maar dat zijn nou eenmaal de regels. Het is niet gauw goed voor hem.
Dus dit. Mijn reumatoloog is een Syriër van geboorte. Heeft al zn diploma's in Nederland opnieuw moeten halen.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_191055751
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:22 schreef laracroftonline het volgende:
Amir en deze gerecaste sjors zijn het gewoon niet voor deze serie.
Amir had gewoon een gastrol moeten zijn, en Sjors had een jaar of tien geleden al uit de serie geschreven moeten/kunnen worden. Want laten we wel wezen: na de relatie met Nick (nota bene haar verkrachter, maar oké, Luke & Laura in General Hospital hebben eenzelfde route afgelegd) was het personage wel klaar. Toen kwam dat gezever rond kinsjes, de knipperlichtrelatie met Bing, de fling met Mike, een zouteloze relatie met Tim, en haar rol in het wraakplan van Martine was ook maar matig. En buiten dat was het een hoop kopjes thee leuten met Wiet en het zogenaamde morele kompas van de stad uithangen :O

Ik heb het al eerder gezegd: was Inge eerder gestopt met de serie, had ze nu wellicht een carrière kunnen hebben in primetime series. En Melissa, hoe goed ze het ook doet, het is Sjors gewoon niet.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_191059577
Ik snap niet zo goed waarom ze Julian ook weer een rebelse tienerdochter hebben gegeven. We hebben absoluut geen tweede Lana nodig..
  donderdag 16 januari 2020 @ 18:23:37 #267
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_191061135
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:44 schreef YT123 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze Julian ook weer een rebelse tienerdochter hebben gegeven. We hebben absoluut geen tweede Lana nodig..
hij was zelf ook nogal een rebelse tiener. En Saskia zei dat die oudste dochter erg op haar vader leek. Julian daarentegen is zover te zien zeer rationeel en rustig geworden.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 00:13:25 #268
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191066277
Och och,Rick en Shanti opgesloten op hun balkon van hun nieuwe flat set :D
Woningnood in Nederland maar niet in Meerdijk
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_191067932
Toevallig ook nog eens de flat naast Julian ;)
pi_191068900
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 18:23 schreef LetsGame het volgende:

[..]

hij was zelf ook nogal een rebelse tiener. En Saskia zei dat die oudste dochter erg op haar vader leek. Julian daarentegen is zover te zien zeer rationeel en rustig geworden.
De schrijvers hebben 1 modus om een tiener te schrijven en dat is: "eyeroll-tsk-jullie-snappen-er-echt-niks-van-wat-heb-ik-een-kutleven-puber".

Sow... Aflevering van volgende week vrijdag is nog niet begonnen en Amir is alweer beledigd. Amir, Sjors, skip skip.

Deze aflevering was echt goed-gezeik-slecht-gezeik.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:53:30 #271
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191069761
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 08:16 schreef loezzzje het volgende:
Toevallig ook nog eens de flat naast Julian ;)
Hoest mogelijk!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_191075385
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:53 schreef Elounda het volgende:

[..]

Hoest mogelijk!
De indeling is wel apart moet ik zeggen. Bij Julian & Saskia kom je binnen via een galerij, aan de andere kant zit een keuken, nergens zie ik een balkon. Bij Rick zit wel een balkon en toch zitten de flats naast elkaar. Daar klopt iets niet, of zie ik dit verkeerd?
  vrijdag 17 januari 2020 @ 22:41:02 #273
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191080235
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

De indeling is wel apart moet ik zeggen. Bij Julian & Saskia kom je binnen via een galerij, aan de andere kant zit een keuken, nergens zie ik een balkon. Bij Rick zit wel een balkon en toch zitten de flats naast elkaar. Daar klopt iets niet, of zie ik dit verkeerd?
Dat viel mij vanavond ook op!!!!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 01:11:53 #274
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_191082348
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

De indeling is wel apart moet ik zeggen. Bij Julian & Saskia kom je binnen via een galerij, aan de andere kant zit een keuken, nergens zie ik een balkon. Bij Rick zit wel een balkon en toch zitten de flats naast elkaar. Daar klopt iets niet, of zie ik dit verkeerd?
Kan wel, Rik heeft een hoekappartement en Julian zit in het midden, zie je wel vaker hier in de buurt dat er verschillende typen appartementen zitten in één blok die toch verbonden zijn met een gallerij.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 19 januari 2020 @ 15:44:23 #275
225540 Pugg
Friends forever
pi_191102353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 00:13 schreef Elounda het volgende:
Och och,Rick en Shanti opgesloten op hun balkon van hun nieuwe flat set :D
Woningnood in Nederland maar niet in Meerdijk
Midden in de winter en dan zulk weer _O-
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 20 januari 2020 @ 20:17:45 #276
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_191120404
is gtst per direct gestopt?
ik zie boulevard.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 20 januari 2020 @ 20:24:56 #277
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_191120552
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
is gtst per direct gestopt?
ik zie boulevard.
Nee hoor. Is gewoon op RTL 4 nu.
pi_191132252
Johnny Kraaijkamp is vanaf volgende week donderdag te zien

Nu Julian terug is is het niet ondenkbaar dat binnenkort zijn zus Kim ook weer opduikt
Was getekend Sophie
  woensdag 22 januari 2020 @ 08:34:31 #279
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_191140495
Verschillende GTST afbeeldingen door de seizoenen heen:










Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 22 januari 2020 @ 08:36:11 #280
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_191140513









Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 22 januari 2020 @ 08:37:42 #281
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_191140525









:+
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_191145000
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
is gtst per direct gestopt?
ik zie boulevard.
Hoezo dat dan?
pi_191146976
Het huis van Anton en Linda heeft kennelijk ook een Make over gekregen
Was getekend Sophie
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 22 januari 2020 @ 19:56:32 #284
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_191148652
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 16:59 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Johnny Kraaijkamp is vanaf volgende week donderdag te zien

Nu Julian terug is is het niet ondenkbaar dat binnenkort zijn zus Kim ook weer opduikt
Angela is altijd leuk ik ben
voor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_191189272
nice
#GoBankrupt4Ukraine
pi_191215092
Afl 3 feb:

Sooow die scene van Shanti en Rik zwabberde ook alle kanten op joh. Houd die camera eens stil...
En Shanti begint een beetje een zeikwijf te worden. Wie schrijft die relaties? Het is alleen maar onredelijk gezeik overal :/

(Ik vind kraaikamp wel weer leuk eigenlijk, maar liever een eigen sitcom dan bij gtst)

[ Bericht 26% gewijzigd door miaeak op 27-01-2020 11:06:59 ]
pi_191216320
tot nu toe heeft Johnny Kraaijkamp een leuke rol
Was getekend Sophie
  maandag 27 januari 2020 @ 20:23:47 #288
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191222867
Wat is dit nou weer voor gezwets :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191228966
Kraaijkamp doet het goed! Complimenten aan van de Vorst hoor hoe hij de serie heeft geüpgraded!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_191229721
Lol Linda die de koelkast leeg haalt om erin te gaan zitten omdat ze opvliegers heeft _O- _O- _O- _O- _O-
pi_191231900
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:16 schreef miaeak het volgende:
Lol Linda die de koelkast leeg haalt om erin te gaan zitten omdat ze opvliegers heeft _O- _O- _O- _O- _O-
Vast door een man geschreven die niet snapt dat het handiger is om iets uit de diepvries tegen je hoofd te leggen.....
pi_191232040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Vast door een man geschreven die niet snapt dat het handiger is om iets uit de diepvries tegen je hoofd te leggen.....
Of gewoon een koude douche is ook al voldoende :') .
Om nou in een koelkast te gaan zitten....
  dinsdag 28 januari 2020 @ 20:30:15 #293
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_191238414
"...dat zegt de reguliere gezondheidszorg. En wat zegt dat?"

Tiffy, echt :|W
pi_191238553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Vast door een man geschreven die niet snapt dat het handiger is om iets uit de diepvries tegen je hoofd te leggen.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 januari 2020 @ 20:27:21 #295
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_191253937
Bing :')

Zijn toch niet zijn kinderen?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 januari 2020 @ 22:35:57 #297
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_191256305
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 januari 2020 @ 22:53:05 #298
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_191256655
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
Kraaijkamp doet het goed! Complimenten aan van de Vorst hoor hoe hij de serie heeft geüpgraded!
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  woensdag 29 januari 2020 @ 22:54:21 #299
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_191256691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bo is een lekkertje.
Oh echt wel, in ONM en Celblok H :P
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 30 januari 2020 @ 01:35:38 #300
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_191258400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
Kraaijkamp doet het goed! Complimenten aan van de Vorst hoor hoe hij de serie heeft geüpgraded!
Ik moet het nog zien. Het blijft apart om te zien....
pi_191261603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
Kraaijkamp doet het goed! Complimenten aan van de Vorst hoor hoe hij de serie heeft geüpgraded!
Bwah, ik zit het soms wat te bekijken en hoewel sommige dingen goed zijn aangepakt (meer buitenopnames, stockshots), zien ook de nieuwe decors er nog steeds uit als bordkarton en zijn de verhaallijnen momenteel wel erg magertjes. Uit het leven gegrepen is tot daar aan toe, maar ik kijk liever naar bitchy Linda die de vloer aanveegt met concurrenten Nina en Puck, dan naar suffe Linda die in de koelkast duikt omdat ze in de overgang zit :')

Heb ik het nog niet eens over personages als Puck, Lana of JoJo die werkelijk geen bal toevoegen aan de serie, dus ja, er zijn dingen goed aangepakt, maar er is nog een lange weg te gaan vrees ik.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')