SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:03 schreef miaeak het volgende:
Ik had er ook wel meer van verwacht, dit is immers hét nieuwe GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Merk wel dat er kleine veranderingen zijn doorgevoerd, maar er is nog steeds genoeg op de schrijvers aan te merken.
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 13:03 schreef miaeak het volgende:
Ik snap wel dat ze zich niet aan zoiets heftigs wagen hoor, kanker faken zou een stormvloed van kritiek opleveren, en het is een herhaling van de lijn die Barbara ooit had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er een paar dagen uit, maar waarom is Bing er nu precies vandoor, want Nina heeft die affaire toch niet opgebiecht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Bing heeft Daan en Nina betrapt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er een paar dagen uit, maar waarom is Bing er nu precies vandoor, want Nina heeft die affaire toch niet opgebiecht
Ah thanks!quote:
Maar wat voor nut heeft ze dan gehad?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze zich niet aan zoiets heftigs wagen hoor, kanker faken zou een stormvloed van kritiek opleveren, en het is een herhaling van de lijn die Barbara ooit had.
Een bijrol die het onderwerp kanker een dodelijk gezicht geeft waardoor een hoofdkarakter zoals Janine gespaard kan worden... de bijrollen sneuvelen bijna altijd ten koste van de hoofdkarakters bij dit soort verhaallijnen of ongelukkenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 22:21 schreef miaeak het volgende:
[..]
Maar wat voor nut heeft ze dan gehad?
Oh dat klinkt eigenlijk wel logisch. T was wel erg snelquote:Op vrijdag 3 januari 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een bijrol die het onderwerp kanker een dodelijk gezicht geeft waardoor een hoofdkarakter zoals Janine gespaard kan worden... de bijrollen sneuvelen bijna altijd ten koste van de hoofdkarakters bij dit soort verhaallijnen of ongelukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hè... Als dit 'het geheim' is waardoor de familie Verduyn in de GTST-stad is komen wonen hebben die schrijvers echt geen inspiratie. Komaan, dit is al gedaan met de comebacks van Linda en Mark & Marieke. Verzin eens iets nieuws
[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 04-01-2020 14:32:18 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
Uit de vooruitblik door Televizier op komende week:Ze hebben toch net een huis gekocht? Of is dat een huurhuis? Hoe koop je een huis als je geldzorgen hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hè... Als dit 'het geheim' is waardoor de familie Verduyn in de GTST-stad is komen wonen hebben die schrijvers echt geen inspiratie. Komaan, dit is al gedaan met de comebacks van Linda en Mark & Marieke. Verzin eens iets nieuws![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:55 schreef Alieda-R het volgende:
Spoilers 13 t/m 17 januariNee ValentijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik dacht gezien te hebben dat het een flat is maar weet het niet zeker. Sowieso niet heel strak plan om met zijn 5en in een flat te gaan wonen maar ach als geld een issue is dan moet je wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:17 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ze hebben toch net een huis gekocht? Of is dat een huurhuis? Hoe koop je een huis als je geldzorgen hebt?
Het is inderdaad een flatwoning, want Peter van der Vorst keek ook eens vijf afleveringen en zag niemand in een flat wonen. Evenals dat niemand een huisdier had, dus die kwam er ook maar bij (die kerel heeft geen flauw benul van de hel die dieren en kinderen kunnen zijn op een set, maar goed).quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht gezien te hebben dat het een flat is maar weet het niet zeker. Sowieso niet heel strak plan om met zijn 5en in een flat te gaan wonen maar ach als geld een issue is dan moet je wel.
Een lelijk ding met een zilveren ring blijft een lelijk ding.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 19:20 schreef YT123 het volgende:
[..]
Ik had er ook wel meer van verwacht, dit is immers hét nieuwe GTST.![]()
Merk wel dat er kleine veranderingen zijn doorgevoerd, maar er is nog steeds genoeg op de schrijvers aan te merken.
Hoe kun je zelf een delier navertellen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:54 schreef miaeak het volgende:
Serieuze vraag: Hoe kan een arts vaststellen dat een patient een delier heeft gehad terwijl de patient zelf niet bij kennis is om dat te vertellen?
Als dan, dan ben ik echt jaloers, Shanti en Zoë... En dan een trio!quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:17 schreef Reijnxdv het volgende:
Ik zie over een paar maanden best gebeuren dat Shanti onbedoeld zwanger wordt van Rik en dat dan Zoe binnenkomt met hooooi Rik ik ben terug en ik wil je!!!!
Er had niet per se een twist hoeven zijn, maar ze hadden inderdaad wel meer met haar rol kunnen doen. In twee maanden werd ze de beste vriendin van Janine, kwam ze bij haar wonen en takelde ze vervolgens heel snel af. Dit hadden ze wat mij betreft over een langere periode uit mogen smeren, aangezien Janine pas net met haar behandeling begonnen is.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:11 schreef miaeak het volgende:
[..]
Oh dat klinkt eigenlijk wel logisch. T was wel erg snel
Dit zou ook de achterkant van de flat kunnen zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is inderdaad een flatwoning, want Peter van der Vorst keek ook eens vijf afleveringen en zag niemand in een flat wonen. Evenals dat niemand een huisdier had, dus die kwam er ook maar bij (die kerel heeft geen flauw benul van de hel die dieren en kinderen kunnen zijn op een set, maar goed).
Over die flat gesproken: het is een galerijflat, zoals te zien in het onderstaande screenshot: Rik loopt naar buiten, de galerij op:
[ afbeelding ]
(Waarom een halletje met twee verschillende ingangen naar precies dezelfde ruimte trouwens)
Boeiend, zou je denken, maar dan komen we bij het stockshot...
[ afbeelding ]
... EN DAT IS GEEN GALERIJFLAT![]()
Come on, dan worden er na jaren eindelijk weer stockshots ingevoerd in de serie, en dan nóg weten ze dat te verprutsen door gewoon random een gebouw te filmen en te denken dat sommige kijkers dat niet zienZe willen Meerdijk zo graag weer herkenbaar en tastbaar maken voor de kijkers, maar doe dat dan op zijn minst een beetje goed
Zo raar is dat niet hoor, twee deuren naar één ruimtequote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is inderdaad een flatwoning, want Peter van der Vorst keek ook eens vijf afleveringen en zag niemand in een flat wonen. Evenals dat niemand een huisdier had, dus die kwam er ook maar bij (die kerel heeft geen flauw benul van de hel die dieren en kinderen kunnen zijn op een set, maar goed).
Over die flat gesproken: het is een galerijflat, zoals te zien in het onderstaande screenshot: Rik loopt naar buiten, de galerij op:
[ afbeelding ]
(Waarom een halletje met twee verschillende ingangen naar precies dezelfde ruimte trouwens)
Boeiend, zou je denken, maar dan komen we bij het stockshot...
[ afbeelding ]
... EN DAT IS GEEN GALERIJFLAT![]()
Come on, dan worden er na jaren eindelijk weer stockshots ingevoerd in de serie, en dan nóg weten ze dat te verprutsen door gewoon random een gebouw te filmen en te denken dat sommige kijkers dat niet zienZe willen Meerdijk zo graag weer herkenbaar en tastbaar maken voor de kijkers, maar doe dat dan op zijn minst een beetje goed
Mensen kunnen zich een delier vaak nog wel herinneren.quote:Op zondag 5 januari 2020 00:54 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Hoe kun je zelf een delier navertellen dan?
quote:
Klopt, mijn moeder kan het zich goed herinneren en is als de dood dat het nog eens gebeurtquote:Op zondag 5 januari 2020 10:35 schreef miaeak het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich een delier vaak nog wel herinneren.
Oef... Lijkt me super eng als je niet kunt vertrouwen op wat je ziet/hoort/voelt.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Klopt, mijn moeder kan het zich goed herinneren en is als de dood dat het nog eens gebeurt
De Rozenboom heeft in de afgelopen 30 jaar zoveel buitenaanzichten gehad:quote:Op maandag 6 januari 2020 16:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Over stockshots gesproken: De verandering van de Rozenboom was wel bizar. Opeens een klein restaurant/hotel iets in een bebouwde omgeving, en later een statig hotel waarvan we het aan de buitenopname-shots blijven herkennen.
[ Bericht 44% gewijzigd door miaeak op 07-01-2020 10:16:02 ]
Prinses valt eigenlijk best wel mee in de aankomende afleveringen, ik heb ook meer sympathie voor haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:43 schreef TheVulture het volgende:
De kijkcijfers lijken wel iets aan te trekken, ze zitten weer steeds vaker in de 800.000 kijkers...
Wel knap hoe Bing altijd een onsympathiek karakter blijft, ook nu weer nu hij eigenlijk zelf bedrogen wordt heb ik meer begrip voor Prinses
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:08 schreef miaeak het volgende:
Ik open videoland om gtst te kijken:
[ afbeelding ]
Ik ben zo klaar met deze kop... Dat gezeik altijd.Ze hebben 'm wel consistent geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja ben zo klaar met die tweequote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben 'm wel consistent geschreven
[ Bericht 24% gewijzigd door miaeak op 08-01-2020 11:09:35 ]
Ik heb ook alles doorgespoeld.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:36 schreef Devil010 het volgende:
Zo alles van het afscheid van Eva doorgespeeld, fuck zeg Janine kent dat mens pas en ze doen als of het haar zus was?! Jeetje Janine haar echte zusje was zo pleite en uit de serie. Hebben die schrijvers nou echt een plankje voor hun debiele kop????
Want GTST is een weerspiegeling van 't echte levenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:02 schreef miaeak het volgende:
Oke 3 posts achter elkaar, maar ik wordt zo ontzettend moe van Sjors en Amir.
Kap nou toch eens met die twee.
Ik heb dit niet snel, maar ik ben hier echt zo totaal klaar mee. Hou toch eens op man.
Ja die kwam als de hippe relatable vluchteling en dat schoot zijn doel een beetje voorbij.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:32 schreef YT123 het volgende:
[..]
Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.
Die van Sjors ook.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:32 schreef YT123 het volgende:
[..]
Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.
lekker op wereldreisquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:13 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Die van Sjors ook.
Laat ze maar gaan emigreren.
Weet hij zelf niet goed denk ik. Sjors is onredelijk, maar hij kan er ook wat van. Ik ga die handel skippen, want ik word er een beetje kriegel van.quote:
Vanavond was het echt bijna 100% gejank Sjors/Amir, met als klap op de vuurpijl Sjors die Amir richting een opleiding tot psychiater in het AZM kletst. Bijna de hele aflevering geslikt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:15 schreef miaeak het volgende:
[..]
Weet hij zelf niet goed denk ik. Sjors is onredelijk, maar hij kan er ook wat van. Ik ga die handel skippen, want ik word er een beetje kriegel van.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 20:46 schreef Elounda het volgende:
[..]
Vanavond was het echt bijna 100% gejank Sjors/Amir, met als klap op de vuurpijl Sjors die Amir richting een opleiding tot psychiater in het AZM kletst. Bijna de hele aflevering geskipt.
Janine kan nog makkelijk meedoen aan een haarcommercialquote:Op woensdag 15 januari 2020 10:25 schreef Elounda het volgende:
Dat gezeik van die Amir. Is ie eindelijk arts bij het AZM is het wéér niet goed. Wat een moeimaker.
En Janine die na de chemo verder huppelt en verder geen enkele klacht heeft vind ik ook niet geloofwaardig.
Ik zat sowieso te rommelen met mijn post,maar dát bedoel ik dus. Prima oplossing en wéér dat gezeur van hem. Altijd zn kont tegen de krib. Ik vind Sjors een leuk personage. Lana niet zo leuk. Maar ze speelt Lana dus goed.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:23 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind Sjors juist vaak redelijk en Amir niet.. kijk hoe hij met de situatie Romy omging en later dat van Bobby. En dan doet je vent een doktersopleiding en stopt ie ermee wanneer ie klaar is. En dan motiveer je hem met wat anders zoeken en dan snauwt ie je zo de godsganse dag af. Nee van mij hoeft die Amir niet, maar Sjors mag zeker blijven van mij. Lana vind ik de laatste tijd ook shit geworden. Heb echt met Sjors te doen.
Dus dit. Mijn reumatoloog is een Syriër van geboorte. Heeft al zn diploma's in Nederland opnieuw moeten halen.quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:09 schreef loezzzje het volgende:
Dat hij zo zit te janken over dat ie al arts is en in een nieuw land zich weer moet “bewijzen”. Jeetje zo werkt het hier nou eenmaal, deal with it. Je kunt er wel over blijven miepen maar dat zijn nou eenmaal de regels. Het is niet gauw goed voor hem.
Amir had gewoon een gastrol moeten zijn, en Sjors had een jaar of tien geleden al uit de serie geschreven moeten/kunnen worden. Want laten we wel wezen: na de relatie met Nick (nota bene haar verkrachter, maar oké, Luke & Laura in General Hospital hebben eenzelfde route afgelegd) was het personage wel klaar. Toen kwam dat gezever rond kinsjes, de knipperlichtrelatie met Bing, de fling met Mike, een zouteloze relatie met Tim, en haar rol in het wraakplan van Martine was ook maar matig. En buiten dat was het een hoop kopjes thee leuten met Wiet en het zogenaamde morele kompas van de stad uithangenquote:Op maandag 13 januari 2020 12:22 schreef laracroftonline het volgende:
Amir en deze gerecaste sjors zijn het gewoon niet voor deze serie.
hij was zelf ook nogal een rebelse tiener. En Saskia zei dat die oudste dochter erg op haar vader leek. Julian daarentegen is zover te zien zeer rationeel en rustig geworden.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:44 schreef YT123 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze Julian ook weer een rebelse tienerdochter hebben gegeven. We hebben absoluut geen tweede Lana nodig..
De schrijvers hebben 1 modus om een tiener te schrijven en dat is: "eyeroll-tsk-jullie-snappen-er-echt-niks-van-wat-heb-ik-een-kutleven-puber".quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
hij was zelf ook nogal een rebelse tiener. En Saskia zei dat die oudste dochter erg op haar vader leek. Julian daarentegen is zover te zien zeer rationeel en rustig geworden.
Hoest mogelijk!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 08:16 schreef loezzzje het volgende:
Toevallig ook nog eens de flat naast Julian
De indeling is wel apart moet ik zeggen. Bij Julian & Saskia kom je binnen via een galerij, aan de andere kant zit een keuken, nergens zie ik een balkon. Bij Rick zit wel een balkon en toch zitten de flats naast elkaar. Daar klopt iets niet, of zie ik dit verkeerd?quote:
Dat viel mij vanavond ook op!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De indeling is wel apart moet ik zeggen. Bij Julian & Saskia kom je binnen via een galerij, aan de andere kant zit een keuken, nergens zie ik een balkon. Bij Rick zit wel een balkon en toch zitten de flats naast elkaar. Daar klopt iets niet, of zie ik dit verkeerd?
Kan wel, Rik heeft een hoekappartement en Julian zit in het midden, zie je wel vaker hier in de buurt dat er verschillende typen appartementen zitten in één blok die toch verbonden zijn met een gallerij.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef loezzzje het volgende:
[..]
De indeling is wel apart moet ik zeggen. Bij Julian & Saskia kom je binnen via een galerij, aan de andere kant zit een keuken, nergens zie ik een balkon. Bij Rick zit wel een balkon en toch zitten de flats naast elkaar. Daar klopt iets niet, of zie ik dit verkeerd?
Midden in de winter en dan zulk weerquote:Op vrijdag 17 januari 2020 00:13 schreef Elounda het volgende:
Och och,Rick en Shanti opgesloten op hun balkon van hun nieuwe flat set
Woningnood in Nederland maar niet in Meerdijk
Nee hoor. Is gewoon op RTL 4 nu.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
is gtst per direct gestopt?
ik zie boulevard.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
is gtst per direct gestopt?
ik zie boulevard.
Angela is altijd leuk ik benquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:59 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Johnny Kraaijkamp is vanaf volgende week donderdag te zien
Nu Julian terug is is het niet ondenkbaar dat binnenkort zijn zus Kim ook weer opduikt
Vast door een man geschreven die niet snapt dat het handiger is om iets uit de diepvries tegen je hoofd te leggen.....quote:Op dinsdag 28 januari 2020 10:16 schreef miaeak het volgende:
Lol Linda die de koelkast leeg haalt om erin te gaan zitten omdat ze opvliegers heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Of gewoon een koude douche is ook al voldoendequote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vast door een man geschreven die niet snapt dat het handiger is om iets uit de diepvries tegen je hoofd te leggen.....
quote:Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Vast door een man geschreven die niet snapt dat het handiger is om iets uit de diepvries tegen je hoofd te leggen.....
Bo is een lekkertje.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:15 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
https://gtstcourant.com/g(...)aanzoek-en-een-lijk/
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
Kraaijkamp doet het goed! Complimenten aan van de Vorst hoor hoe hij de serie heeft geüpgraded!
Ik moet het nog zien. Het blijft apart om te zien....quote:Op dinsdag 28 januari 2020 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
Kraaijkamp doet het goed! Complimenten aan van de Vorst hoor hoe hij de serie heeft geüpgraded!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |