abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190855971
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190861717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:03 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er ook wel meer van verwacht, dit is immers hét nieuwe GTST. :')
Merk wel dat er kleine veranderingen zijn doorgevoerd, maar er is nog steeds genoeg op de schrijvers aan te merken.
pi_190862792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 13:03 schreef miaeak het volgende:
SPOILER
Ik snap wel dat ze zich niet aan zoiets heftigs wagen hoor, kanker faken zou een stormvloed van kritiek opleveren, en het is een herhaling van de lijn die Barbara ooit had.

Ik ben er een paar dagen uit, maar waarom is Bing er nu precies vandoor, want Nina heeft die affaire toch niet opgebiecht :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 3 januari 2020 @ 20:22:49 #204
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190862885
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben er een paar dagen uit, maar waarom is Bing er nu precies vandoor, want Nina heeft die affaire toch niet opgebiecht :?
Bing heeft Daan en Nina betrapt.
pi_190863094
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:22 schreef James1988 het volgende:

[..]

Bing heeft Daan en Nina betrapt.
Ah thanks!
pi_190865346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 20:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze zich niet aan zoiets heftigs wagen hoor, kanker faken zou een stormvloed van kritiek opleveren, en het is een herhaling van de lijn die Barbara ooit had.

Maar wat voor nut heeft ze dan gehad?
pi_190866745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 22:21 schreef miaeak het volgende:

[..]

Maar wat voor nut heeft ze dan gehad?
Een bijrol die het onderwerp kanker een dodelijk gezicht geeft waardoor een hoofdkarakter zoals Janine gespaard kan worden... de bijrollen sneuvelen bijna altijd ten koste van de hoofdkarakters bij dit soort verhaallijnen of ongelukken
pi_190870386
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Een bijrol die het onderwerp kanker een dodelijk gezicht geeft waardoor een hoofdkarakter zoals Janine gespaard kan worden... de bijrollen sneuvelen bijna altijd ten koste van de hoofdkarakters bij dit soort verhaallijnen of ongelukken
Oh dat klinkt eigenlijk wel logisch. T was wel erg snel ;(
pi_190873989
Uit de vooruitblik door Televizier op komende week:

SPOILER
Nee hè... Als dit 'het geheim' is waardoor de familie Verduyn in de GTST-stad is komen wonen hebben die schrijvers echt geen inspiratie. Komaan, dit is al gedaan met de comebacks van Linda en Mark & Marieke. Verzin eens iets nieuws :{

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterKelder op 04-01-2020 14:32:18 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_190874547
Spoilers 13 t/m 17 januari

SPOILER
  zaterdag 4 januari 2020 @ 15:06:07 #211
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190874709
SPOILER
pi_190876319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 14:27 schreef PeterKelder het volgende:
Uit de vooruitblik door Televizier op komende week:

SPOILER
Nee hè... Als dit 'het geheim' is waardoor de familie Verduyn in de GTST-stad is komen wonen hebben die schrijvers echt geen inspiratie. Komaan, dit is al gedaan met de comebacks van Linda en Mark & Marieke. Verzin eens iets nieuws :{
Ze hebben toch net een huis gekocht? Of is dat een huurhuis? Hoe koop je een huis als je geldzorgen hebt? :?
  zaterdag 4 januari 2020 @ 21:31:32 #213
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190880321
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 14:55 schreef Alieda-R het volgende:
Spoilers 13 t/m 17 januari

SPOILER
Nee Valentijn
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_190882553
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 17:17 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ze hebben toch net een huis gekocht? Of is dat een huurhuis? Hoe koop je een huis als je geldzorgen hebt? :?
Ik dacht gezien te hebben dat het een flat is maar weet het niet zeker. Sowieso niet heel strak plan om met zijn 5en in een flat te gaan wonen maar ach als geld een issue is dan moet je wel.
pi_190883413
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:14 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik dacht gezien te hebben dat het een flat is maar weet het niet zeker. Sowieso niet heel strak plan om met zijn 5en in een flat te gaan wonen maar ach als geld een issue is dan moet je wel.
Het is inderdaad een flatwoning, want Peter van der Vorst keek ook eens vijf afleveringen en zag niemand in een flat wonen. Evenals dat niemand een huisdier had, dus die kwam er ook maar bij (die kerel heeft geen flauw benul van de hel die dieren en kinderen kunnen zijn op een set, maar goed).

Over die flat gesproken: het is een galerijflat, zoals te zien in het onderstaande screenshot: Rik loopt naar buiten, de galerij op:

(Waarom een halletje met twee verschillende ingangen naar precies dezelfde ruimte trouwens :?)

Boeiend, zou je denken, maar dan komen we bij het stockshot...

... EN DAT IS GEEN GALERIJFLAT :|W
Come on, dan worden er na jaren eindelijk weer stockshots ingevoerd in de serie, en dan nóg weten ze dat te verprutsen door gewoon random een gebouw te filmen en te denken dat sommige kijkers dat niet zien :') Ze willen Meerdijk zo graag weer herkenbaar en tastbaar maken voor de kijkers, maar doe dat dan op zijn minst een beetje goed o|O
  zondag 5 januari 2020 @ 00:45:54 #216
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190884109
Waarom zag ik deze niet in mijn AT, had net een nieuwe geopend haha
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 5 januari 2020 @ 00:49:28 #217
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190884145
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 19:20 schreef YT123 het volgende:

[..]

Ik had er ook wel meer van verwacht, dit is immers hét nieuwe GTST. :')
Merk wel dat er kleine veranderingen zijn doorgevoerd, maar er is nog steeds genoeg op de schrijvers aan te merken.
Een lelijk ding met een zilveren ring blijft een lelijk ding.
  zondag 5 januari 2020 @ 00:54:51 #218
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190884207
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 10:54 schreef miaeak het volgende:
Serieuze vraag: Hoe kan een arts vaststellen dat een patient een delier heeft gehad terwijl de patient zelf niet bij kennis is om dat te vertellen?
Hoe kun je zelf een delier navertellen dan?
  zondag 5 januari 2020 @ 00:58:08 #219
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190884241
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 12:17 schreef Reijnxdv het volgende:
Ik zie over een paar maanden best gebeuren dat Shanti onbedoeld zwanger wordt van Rik en dat dan Zoe binnenkomt met hooooi Rik ik ben terug en ik wil je!!!!
Als dan, dan ben ik echt jaloers, Shanti en Zoë... En dan een trio!
pi_190884249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 10:11 schreef miaeak het volgende:

[..]

Oh dat klinkt eigenlijk wel logisch. T was wel erg snel ;(
Er had niet per se een twist hoeven zijn, maar ze hadden inderdaad wel meer met haar rol kunnen doen. In twee maanden werd ze de beste vriendin van Janine, kwam ze bij haar wonen en takelde ze vervolgens heel snel af. Dit hadden ze wat mij betreft over een langere periode uit mogen smeren, aangezien Janine pas net met haar behandeling begonnen is.
pi_190884319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 23:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is inderdaad een flatwoning, want Peter van der Vorst keek ook eens vijf afleveringen en zag niemand in een flat wonen. Evenals dat niemand een huisdier had, dus die kwam er ook maar bij (die kerel heeft geen flauw benul van de hel die dieren en kinderen kunnen zijn op een set, maar goed).

Over die flat gesproken: het is een galerijflat, zoals te zien in het onderstaande screenshot: Rik loopt naar buiten, de galerij op:
[ afbeelding ]
(Waarom een halletje met twee verschillende ingangen naar precies dezelfde ruimte trouwens :?)

[ afbeelding ]

Come on, dan worden er na jaren eindelijk weer stockshots ingevoerd in de serie, en dan nóg weten ze dat te verprutsen door gewoon random een gebouw te filmen en te denken dat sommige kijkers dat niet zien :') Ze willen Meerdijk zo graag weer herkenbaar en tastbaar maken voor de kijkers, maar doe dat dan op zijn minst een beetje goed o|O
Dit zou ook de achterkant van de flat kunnen zijn.
  zondag 5 januari 2020 @ 03:58:23 #222
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190885157
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo raar is dat niet hoor, twee deuren naar één ruimte

en wie zegt dat er geen gallerijen aan de achterkant zitten van dit pand? :s) :s)
pi_190886397
In mijn appartementencomplex zit de gallerij ook aan de 'binnenkant' van het gebouw. Zie je vanaf de straat niet. Alleen als je eenmaal binnen bent pas.

En vriendin van mij heeft ook een extra deur constructie. Die heeft ook 2 openingen/deuren in haar badkamer. Terwijl als je er bij 1 uitgaat en je kwartslag draait je bij al bij de andere deur van haar slaapkamer staat. Die extra deur slaat dus in feite nergens op. Maar die zit er toch echt. Ohja en ook bij haar zit de gallerij aan de binnenkant. Zelfs helemaal ingebouw waardoor je aan de buitenkant 1 kant alles straks hebt met glas steen. En de andere kant zie je alleen balkonnetjes.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_190886556
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 00:54 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Hoe kun je zelf een delier navertellen dan?
Mensen kunnen zich een delier vaak nog wel herinneren.
pi_190887917
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2020 21:31 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Nee Valentijn
SPOILER
pi_190893904
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 10:35 schreef miaeak het volgende:

[..]

Mensen kunnen zich een delier vaak nog wel herinneren.
Klopt, mijn moeder kan het zich goed herinneren en is als de dood dat het nog eens gebeurt
pi_190901247
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 19:51 schreef totebel het volgende:

[..]

Klopt, mijn moeder kan het zich goed herinneren en is als de dood dat het nog eens gebeurt
Oef... Lijkt me super eng als je niet kunt vertrouwen op wat je ziet/hoort/voelt.
pi_190901398
Lol weet Bing niet dat wat hij nu aan het doen is officieel onder ontvoering valt? :')
Kan ie weer de bak in.
pi_190903229
Sowieso heeft ie voor Max helemaal geen rechten, dat is zijn kind niet en Nola ook niet. Dus Nina staat vrij sterk volgens mij.
  maandag 6 januari 2020 @ 16:56:22 #230
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_190906371
Over stockshots gesproken: De verandering van de Rozenboom was wel bizar. Opeens een klein restaurant/hotel iets in een bebouwde omgeving, en later een statig hotel waarvan we het aan de buitenopname-shots blijven herkennen. De verandering van de stockshot van de Koning was echt een lachertje.... :')
  maandag 6 januari 2020 @ 17:04:35 #231
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_190906517
Bing en geleuter over kinderen is gelukkig nog nooit eerder geweest :O
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_190907725
quote:
99s.gif Op maandag 6 januari 2020 16:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Over stockshots gesproken: De verandering van de Rozenboom was wel bizar. Opeens een klein restaurant/hotel iets in een bebouwde omgeving, en later een statig hotel waarvan we het aan de buitenopname-shots blijven herkennen.
De Rozenboom heeft in de afgelopen 30 jaar zoveel buitenaanzichten gehad:

In seizoen 1 t/m 5 dit kleine gebouw aan een drukke weg (waar Helen ook werd aangereden door Koen Heeze). In seizoen 1 en 2 overigens alleen nog maar een restaurant in het verhaal, daarna werd het ineens een hotel met restaurant :D

Met de ombouw van het decor kwam er ook dit statige buitenaanzicht in Amstelveen. Ook vaak gebruik van gemaakt in buitenopnames en nog altijd de meest aansprekende locatie van De Rozenboom. Sterker nog: toen de TV Kantine afgelopen seizoen een sketch had met Erik de Vogel in een gastrol en ze bij deze locatie uitkwamen, kon ik niet anders dan gniffelen om de (onbewuste?) keuze voor de locatie :P

Vervolgens, ergens gedurende seizoen 16 of 17 (not sure), kwam dit buitenaanzicht van Kasteel Hartekamp in Heemstede in beeld. Nog niet eens zo'n gekke upgrade, kijkend naar de vorige locatie. Ook vaak voorgekomen in de buitenopnames, zoals bij de val van Rik en Anita van het balkon eind seizoen 18 of het afscheid van Barbara in seizoen 20.

Dat seizoen werden de stockshots afgeschaft en kende geen enkele set nog een vast herkenningspunt. Zo ook De Rozenboom. Ik kan me bijvoorbeeld nog herinneren dat bij het steigerongeluk van Jef er een bakstenen bruin gebouw in beeld kwam.

Vorig jaar, bij de aanrijding van Marieke, kwamen Ludo, Janine, Mark en Marieke uit De Rozenboom. Toen werd als buitenlocatie Landgoed Groenendaal in Heemstede gebruikt; een wel erg kleine locatie voor zo'n groots complex als De Rozenboom moet voorstellen:

Met de cliffhanger van seizoen 29 werd er ineens weer een bakstenen gebouw met grote tuin gebruikt als buitenlocatie:

En met de invoering van de stockshots wordt nu dit buitenaanzicht gebruikt voor De Rozenboom:

Nu maar hopen dat ze wat consistent zijn wat betreft de buitenlocaties en buitenopnames ook op deze locatie draaien, want anders blijft het een chaotische zooi :')
pi_190915794
Ik zie en hoor trouwens feel reclame van gtst, met name over Julian. Gisteren in de auto op de radio en nu net op Facebook met een advertentie.
pi_190915880
De kijkcijfers lijken wel iets aan te trekken, ze zitten weer steeds vaker in de 800.000 kijkers...

Wel knap hoe Bing altijd een onsympathiek karakter blijft, ook nu weer nu hij eigenlijk zelf bedrogen wordt heb ik meer begrip voor Prinses _O-
pi_190916084
Ik open videoland om gtst te kijken:

Ik ben zo klaar met deze kop... Dat gezeik altijd.

SPOILER

[ Bericht 44% gewijzigd door miaeak op 07-01-2020 10:16:02 ]
  dinsdag 7 januari 2020 @ 12:50:26 #236
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_190918092
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:43 schreef TheVulture het volgende:
De kijkcijfers lijken wel iets aan te trekken, ze zitten weer steeds vaker in de 800.000 kijkers...

Wel knap hoe Bing altijd een onsympathiek karakter blijft, ook nu weer nu hij eigenlijk zelf bedrogen wordt heb ik meer begrip voor Prinses _O-
Prinses valt eigenlijk best wel mee in de aankomende afleveringen, ik heb ook meer sympathie voor haar.
pi_190920125
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:08 schreef miaeak het volgende:
Ik open videoland om gtst te kijken:
[ afbeelding ]
Ik ben zo klaar met deze kop... Dat gezeik altijd.

SPOILER
Ze hebben 'm wel consistent geschreven 8-)
pi_190927022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 15:29 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze hebben 'm wel consistent geschreven 8-)
Ja ben zo klaar met die twee :').
pi_190933106
Rik tegen Shanti als hij over haar schoenen valt: "Ik had mijn nek wel kunnen breken."
Je bedoelt zoals vorig jaar? :P

SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door miaeak op 08-01-2020 11:09:35 ]
pi_190947817
Oke 3 posts achter elkaar, maar ik wordt zo ontzettend moe van Sjors en Amir.
Kap nou toch eens met die twee.
Ik heb dit niet snel, maar ik ben hier echt zo totaal klaar mee. Hou toch eens op man.
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:36:48 #241
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190951044
Zo alles van het afscheid van Eva doorgespeeld, fuck zeg Janine kent dat mens pas en ze doen als of het haar zus was?! Jeetje Janine haar echte zusje was zo pleite en uit de serie. Hebben die schrijvers nou echt een plankje voor hun debiele kop????
pi_190951153
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 16:36 schreef Devil010 het volgende:
Zo alles van het afscheid van Eva doorgespeeld, fuck zeg Janine kent dat mens pas en ze doen als of het haar zus was?! Jeetje Janine haar echte zusje was zo pleite en uit de serie. Hebben die schrijvers nou echt een plankje voor hun debiele kop????
Ik heb ook alles doorgespoeld.
De halve serie ging erover, dus was een zeer korte GTST uitzending vandaag O-)
  donderdag 9 januari 2020 @ 16:47:53 #243
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_190951175
quote:
Want GTST is een weerspiegeling van 't echte leven _O- _O-
  donderdag 9 januari 2020 @ 21:18:50 #244
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_190955492
Eva: laat me maar alleen
Janine: ok
-
Janine: wtf ze is bijna dood ik ben zo een slecht mens
Eva: kan gebeuren morfine he vraag jef maar
Janine: ik laat je niet alleen en ga een feest geven
Eva: neem deze ketting
-
Janine: Linda heeft geen boodschappen gedaan en ik ga geen boodschappen doen fuck that shit ze mag niet weer alleen zijn
Ludo: ik stuur een mannetje
-
Janine: gvd hij is het brood vergeten eva brb
Eva: ok
-
Janine: wtf ze is dood ik ben zo een slecht mens
Linda: hi ik ben hier met het brood
pi_190955811
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 12:02 schreef miaeak het volgende:
Oke 3 posts achter elkaar, maar ik wordt zo ontzettend moe van Sjors en Amir.
Kap nou toch eens met die twee.
Ik heb dit niet snel, maar ik ben hier echt zo totaal klaar mee. Hou toch eens op man.
Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.
pi_190958956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:32 schreef YT123 het volgende:

[..]

Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.
Ja die kwam als de hippe relatable vluchteling en dat schoot zijn doel een beetje voorbij.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 20:06:28 #247
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190968509
Wat een naar mens is die Puck zeg. :')
pi_190968599
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:32 schreef YT123 het volgende:

[..]

Die van Sjors ook.
Laat ze maar gaan emigreren. O-)
  vrijdag 10 januari 2020 @ 20:37:23 #249
268260 Dr.Mikey
pi_190968996
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 20:13 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die van Sjors ook.
Laat ze maar gaan emigreren. O-)
lekker op wereldreis
R.I.P DTS.
pi_191006947
Ik zucht de laatste tijd ook hardop als ik zie dat Amir in de aflevering zit...
pi_191007812
Amir en deze gerecaste sjors zijn het gewoon niet voor deze serie.
  maandag 13 januari 2020 @ 20:03:29 #252
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_191014038
Hoezo moet Janine ineens gaan beslissen hoe de rouwkaart voor die Eva eruitziet? Heeft die geen familie ofzo?
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:08:27 #253
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_191030039
En wat is nou Amir's probleem? :')
pi_191038172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 20:08 schreef James1988 het volgende:
En wat is nou Amir's probleem? :')
Weet hij zelf niet goed denk ik. Sjors is onredelijk, maar hij kan er ook wat van. Ik ga die handel skippen, want ik word er een beetje kriegel van.
  woensdag 15 januari 2020 @ 10:25:52 #255
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191038307
Dat gezeik van die Amir. Is ie eindelijk arts bij het AZM is het wéér niet goed. Wat een moeimaker.
En Janine die na de chemo verder huppelt en verder geen enkele klacht heeft vind ik ook niet geloofwaardig.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:46:50 #256
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191047806
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:15 schreef miaeak het volgende:

[..]

Weet hij zelf niet goed denk ik. Sjors is onredelijk, maar hij kan er ook wat van. Ik ga die handel skippen, want ik word er een beetje kriegel van.
Vanavond was het echt bijna 100% gejank Sjors/Amir, met als klap op de vuurpijl Sjors die Amir richting een opleiding tot psychiater in het AZM kletst. Bijna de hele aflevering geslikt.
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:47:14 #257
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191047813
Dubbel
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:47:57 #258
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191047828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:46 schreef Elounda het volgende:

[..]

Vanavond was het echt bijna 100% gejank Sjors/Amir, met als klap op de vuurpijl Sjors die Amir richting een opleiding tot psychiater in het AZM kletst. Bijna de hele aflevering geskipt.
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:48:39 #259
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191047844
Nou laat maar. Pfffff.
Quote mezelf steeds.
pi_191050657
Dat hij zo zit te janken over dat ie al arts is en in een nieuw land zich weer moet “bewijzen”. Jeetje zo werkt het hier nou eenmaal, deal with it. Je kunt er wel over blijven miepen maar dat zijn nou eenmaal de regels. Het is niet gauw goed voor hem.
  donderdag 16 januari 2020 @ 09:23:46 #261
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_191053030
Ik vind Sjors juist vaak redelijk en Amir niet.. kijk hoe hij met de situatie Romy omging en later dat van Bobby. En dan doet je vent een doktersopleiding en stopt ie ermee wanneer ie klaar is. En dan motiveer je hem met wat anders zoeken en dan snauwt ie je zo de godsganse dag af. Nee van mij hoeft die Amir niet, maar Sjors mag zeker blijven van mij. Lana vind ik de laatste tijd ook shit geworden. Heb echt met Sjors te doen.
  donderdag 16 januari 2020 @ 09:24:32 #262
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_191053040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:25 schreef Elounda het volgende:
Dat gezeik van die Amir. Is ie eindelijk arts bij het AZM is het wéér niet goed. Wat een moeimaker.
En Janine die na de chemo verder huppelt en verder geen enkele klacht heeft vind ik ook niet geloofwaardig.
Janine kan nog makkelijk meedoen aan een haarcommercial :')
  donderdag 16 januari 2020 @ 11:02:07 #263
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191054563
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:23 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind Sjors juist vaak redelijk en Amir niet.. kijk hoe hij met de situatie Romy omging en later dat van Bobby. En dan doet je vent een doktersopleiding en stopt ie ermee wanneer ie klaar is. En dan motiveer je hem met wat anders zoeken en dan snauwt ie je zo de godsganse dag af. Nee van mij hoeft die Amir niet, maar Sjors mag zeker blijven van mij. Lana vind ik de laatste tijd ook shit geworden. Heb echt met Sjors te doen.
Ik zat sowieso te rommelen met mijn post,maar dát bedoel ik dus. Prima oplossing en wéér dat gezeur van hem. Altijd zn kont tegen de krib. Ik vind Sjors een leuk personage. Lana niet zo leuk. Maar ze speelt Lana dus goed.
Janine/Caroline heeft al eens reclame gemaakt voor Garnier haarverf.
  donderdag 16 januari 2020 @ 11:05:10 #264
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191054613
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 23:09 schreef loezzzje het volgende:
Dat hij zo zit te janken over dat ie al arts is en in een nieuw land zich weer moet “bewijzen”. Jeetje zo werkt het hier nou eenmaal, deal with it. Je kunt er wel over blijven miepen maar dat zijn nou eenmaal de regels. Het is niet gauw goed voor hem.
Dus dit. Mijn reumatoloog is een Syriër van geboorte. Heeft al zn diploma's in Nederland opnieuw moeten halen.
pi_191055751
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:22 schreef laracroftonline het volgende:
Amir en deze gerecaste sjors zijn het gewoon niet voor deze serie.
Amir had gewoon een gastrol moeten zijn, en Sjors had een jaar of tien geleden al uit de serie geschreven moeten/kunnen worden. Want laten we wel wezen: na de relatie met Nick (nota bene haar verkrachter, maar oké, Luke & Laura in General Hospital hebben eenzelfde route afgelegd) was het personage wel klaar. Toen kwam dat gezever rond kinsjes, de knipperlichtrelatie met Bing, de fling met Mike, een zouteloze relatie met Tim, en haar rol in het wraakplan van Martine was ook maar matig. En buiten dat was het een hoop kopjes thee leuten met Wiet en het zogenaamde morele kompas van de stad uithangen :O

Ik heb het al eerder gezegd: was Inge eerder gestopt met de serie, had ze nu wellicht een carrière kunnen hebben in primetime series. En Melissa, hoe goed ze het ook doet, het is Sjors gewoon niet.
pi_191059577
Ik snap niet zo goed waarom ze Julian ook weer een rebelse tienerdochter hebben gegeven. We hebben absoluut geen tweede Lana nodig..
  donderdag 16 januari 2020 @ 18:23:37 #267
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_191061135
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:44 schreef YT123 het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze Julian ook weer een rebelse tienerdochter hebben gegeven. We hebben absoluut geen tweede Lana nodig..
hij was zelf ook nogal een rebelse tiener. En Saskia zei dat die oudste dochter erg op haar vader leek. Julian daarentegen is zover te zien zeer rationeel en rustig geworden.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 00:13:25 #268
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191066277
Och och,Rick en Shanti opgesloten op hun balkon van hun nieuwe flat set :D
Woningnood in Nederland maar niet in Meerdijk
pi_191067932
Toevallig ook nog eens de flat naast Julian ;)
pi_191068900
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 18:23 schreef LetsGame het volgende:

[..]

hij was zelf ook nogal een rebelse tiener. En Saskia zei dat die oudste dochter erg op haar vader leek. Julian daarentegen is zover te zien zeer rationeel en rustig geworden.
De schrijvers hebben 1 modus om een tiener te schrijven en dat is: "eyeroll-tsk-jullie-snappen-er-echt-niks-van-wat-heb-ik-een-kutleven-puber".

Sow... Aflevering van volgende week vrijdag is nog niet begonnen en Amir is alweer beledigd. Amir, Sjors, skip skip.

Deze aflevering was echt goed-gezeik-slecht-gezeik.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:53:30 #271
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191069761
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 08:16 schreef loezzzje het volgende:
Toevallig ook nog eens de flat naast Julian ;)
Hoest mogelijk!
pi_191075385
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:53 schreef Elounda het volgende:

[..]

Hoest mogelijk!
De indeling is wel apart moet ik zeggen. Bij Julian & Saskia kom je binnen via een galerij, aan de andere kant zit een keuken, nergens zie ik een balkon. Bij Rick zit wel een balkon en toch zitten de flats naast elkaar. Daar klopt iets niet, of zie ik dit verkeerd?
  vrijdag 17 januari 2020 @ 22:41:02 #273
137158 Elounda
the world is yours!
pi_191080235
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

De indeling is wel apart moet ik zeggen. Bij Julian & Saskia kom je binnen via een galerij, aan de andere kant zit een keuken, nergens zie ik een balkon. Bij Rick zit wel een balkon en toch zitten de flats naast elkaar. Daar klopt iets niet, of zie ik dit verkeerd?
Dat viel mij vanavond ook op!!!!
  zaterdag 18 januari 2020 @ 01:11:53 #274
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_191082348
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:23 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Kan wel, Rik heeft een hoekappartement en Julian zit in het midden, zie je wel vaker hier in de buurt dat er verschillende typen appartementen zitten in één blok die toch verbonden zijn met een gallerij.
  zondag 19 januari 2020 @ 15:44:23 #275
225540 Pugg
Friends forever
pi_191102353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 00:13 schreef Elounda het volgende:
Och och,Rick en Shanti opgesloten op hun balkon van hun nieuwe flat set :D
Woningnood in Nederland maar niet in Meerdijk
Midden in de winter en dan zulk weer _O-
  maandag 20 januari 2020 @ 20:17:45 #276
268260 Dr.Mikey
pi_191120404
is gtst per direct gestopt?
ik zie boulevard.
R.I.P DTS.
  maandag 20 januari 2020 @ 20:24:56 #277
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_191120552
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zie boulevard.
Nee hoor. Is gewoon op RTL 4 nu.
pi_191132252
Johnny Kraaijkamp is vanaf volgende week donderdag te zien

Nu Julian terug is is het niet ondenkbaar dat binnenkort zijn zus Kim ook weer opduikt
Was getekend Sophie
  woensdag 22 januari 2020 @ 08:34:31 #279
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_191140495
Verschillende GTST afbeeldingen door de seizoenen heen:

Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 22 januari 2020 @ 08:36:11 #280
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_191140513

Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  woensdag 22 januari 2020 @ 08:37:42 #281
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_191140525

:+
pi_191145000
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zie boulevard.
Hoezo dat dan?
pi_191146976
Het huis van Anton en Linda heeft kennelijk ook een Make over gekregen
Was getekend Sophie
  woensdag 22 januari 2020 @ 19:56:32 #284
268260 Dr.Mikey
pi_191148652
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 16:59 schreef SophieMolenaar2016 het volgende:
Johnny Kraaijkamp is vanaf volgende week donderdag te zien

Nu Julian terug is is het niet ondenkbaar dat binnenkort zijn zus Kim ook weer opduikt
Angela is altijd leuk ik ben
voor.
R.I.P DTS.
pi_191189272
nice
pi_191215092
Afl 3 feb:

Sooow die scene van Shanti en Rik zwabberde ook alle kanten op joh. Houd die camera eens stil...
En Shanti begint een beetje een zeikwijf te worden. Wie schrijft die relaties? Het is alleen maar onredelijk gezeik overal :/

(Ik vind kraaikamp wel weer leuk eigenlijk, maar liever een eigen sitcom dan bij gtst)

[ Bericht 26% gewijzigd door miaeak op 27-01-2020 11:06:59 ]
pi_191216320
tot nu toe heeft Johnny Kraaijkamp een leuke rol
Was getekend Sophie
  maandag 27 januari 2020 @ 20:23:47 #288
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_191222867
Wat is dit nou weer voor gezwets :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_191228966
Kraaijkamp doet het goed! Complimenten aan van de Vorst hoor hoe hij de serie heeft geüpgraded!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_191229721
Lol Linda die de koelkast leeg haalt om erin te gaan zitten omdat ze opvliegers heeft _O- _O- _O- _O- _O-
pi_191231900
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 10:16 schreef miaeak het volgende:
Lol Linda die de koelkast leeg haalt om erin te gaan zitten omdat ze opvliegers heeft _O- _O- _O- _O- _O-
Vast door een man geschreven die niet snapt dat het handiger is om iets uit de diepvries tegen je hoofd te leggen.....
pi_191232040
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Vast door een man geschreven die niet snapt dat het handiger is om iets uit de diepvries tegen je hoofd te leggen.....
Of gewoon een koude douche is ook al voldoende :') .
Om nou in een koelkast te gaan zitten....
  dinsdag 28 januari 2020 @ 20:30:15 #293
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_191238414
"...dat zegt de reguliere gezondheidszorg. En wat zegt dat?"

Tiffy, echt :|W
pi_191238553
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef NedKelly het volgende:

[..]

SPOILER
  woensdag 29 januari 2020 @ 20:27:21 #295
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_191253937
Bing :')

Zijn toch niet zijn kinderen?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 29 januari 2020 @ 22:35:57 #297
268260 Dr.Mikey
pi_191256305
R.I.P DTS.
  woensdag 29 januari 2020 @ 22:53:05 #298
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_191256655
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
Kraaijkamp doet het goed! Complimenten aan van de Vorst hoor hoe hij de serie heeft geüpgraded!
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.
  woensdag 29 januari 2020 @ 22:54:21 #299
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_191256691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bo is een lekkertje.
Oh echt wel, in ONM en Celblok H :P
  donderdag 30 januari 2020 @ 01:35:38 #300
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_191258400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 08:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ik moet het nog zien. Het blijft apart om te zien....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')