Klopt, mijn moeder kan het zich goed herinneren en is als de dood dat het nog eens gebeurtquote:Op zondag 5 januari 2020 10:35 schreef miaeak het volgende:
[..]
Mensen kunnen zich een delier vaak nog wel herinneren.
Oef... Lijkt me super eng als je niet kunt vertrouwen op wat je ziet/hoort/voelt.quote:Op zondag 5 januari 2020 19:51 schreef totebel het volgende:
[..]
Klopt, mijn moeder kan het zich goed herinneren en is als de dood dat het nog eens gebeurt
De Rozenboom heeft in de afgelopen 30 jaar zoveel buitenaanzichten gehad:quote:Op maandag 6 januari 2020 16:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Over stockshots gesproken: De verandering van de Rozenboom was wel bizar. Opeens een klein restaurant/hotel iets in een bebouwde omgeving, en later een statig hotel waarvan we het aan de buitenopname-shots blijven herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door miaeak op 07-01-2020 10:16:02 ]
Prinses valt eigenlijk best wel mee in de aankomende afleveringen, ik heb ook meer sympathie voor haar.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 09:43 schreef TheVulture het volgende:
De kijkcijfers lijken wel iets aan te trekken, ze zitten weer steeds vaker in de 800.000 kijkers...
Wel knap hoe Bing altijd een onsympathiek karakter blijft, ook nu weer nu hij eigenlijk zelf bedrogen wordt heb ik meer begrip voor Prinses
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 10:08 schreef miaeak het volgende:
Ik open videoland om gtst te kijken:
[ afbeelding ]
Ik ben zo klaar met deze kop... Dat gezeik altijd.Ze hebben 'm wel consistent geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja ben zo klaar met die tweequote:Op dinsdag 7 januari 2020 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben 'm wel consistent geschreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door miaeak op 08-01-2020 11:09:35 ]
Ik heb ook alles doorgespoeld.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:36 schreef Devil010 het volgende:
Zo alles van het afscheid van Eva doorgespeeld, fuck zeg Janine kent dat mens pas en ze doen als of het haar zus was?! Jeetje Janine haar echte zusje was zo pleite en uit de serie. Hebben die schrijvers nou echt een plankje voor hun debiele kop????
Want GTST is een weerspiegeling van 't echte levenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
Come on, dan worden er na jaren eindelijk weer stockshots ingevoerd in de serie, en dan nóg weten ze dat te verprutsen door gewoon random een gebouw te filmen en te denken dat sommige kijkers dat niet zienZe willen Meerdijk zo graag weer herkenbaar en tastbaar maken voor de kijkers, maar doe dat dan op zijn minst een beetje goed
Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:02 schreef miaeak het volgende:
Oke 3 posts achter elkaar, maar ik wordt zo ontzettend moe van Sjors en Amir.
Kap nou toch eens met die twee.
Ik heb dit niet snel, maar ik ben hier echt zo totaal klaar mee. Hou toch eens op man.
Ja die kwam als de hippe relatable vluchteling en dat schoot zijn doel een beetje voorbij.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:32 schreef YT123 het volgende:
[..]
Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.
Die van Sjors ook.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:32 schreef YT123 het volgende:
[..]
Zo vermoeiend inderdaad.. De rol van Amir is sowieso wel een beetje uitgespeeld nu voor mijn gevoel.
lekker op wereldreisquote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:13 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Die van Sjors ook.
Laat ze maar gaan emigreren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |