soort Kees en Co lijkt het zo iddquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:16 schreef PeterKelder het volgende:
De karakteromschrijvingen van de Familie Verduyn (uit de persmap):
[..]
Mja, ook als ik het zo lees klinkt het meer als de aankondiging van een nieuwe familiecomedyserie dan GTST
En sinds wanneer heeft Julian een jeugdliefde die Saskia heet? En what de fucksels happened met Jessica?
Ludo woonde ook een tijd op een flatje, leverde nog een mooie scène op met Stefano op het balkonquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef LetsGame het volgende:
Peter van der Vorst: "Er is nog nooit eerder een personage in GTST geweest die in een flat woonde."
Helen Helmink
"We hebben voor het eerst een hond in de cast!"
Balou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, die woonde toen ook op een flatje. En later kwamen Ludo en Janine daar te wonen na Ludo's faillissement als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:23 schreef loezzzje het volgende:
Toen Linda net terug was in de serie woonde ze toch ook in een heel klein flatje? Of was het een klein huis?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:40 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 14:wat een bazenrol jammer dat ze hem een beetje verpest hebben in zijn comebacks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door PeterKelder op 14-12-2019 20:42:22 ]![]()
Seizoen 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt ook ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad, die woonde toen ook op een flatje. En later kwamen Ludo en Janine daar te wonen na Ludo's faillissement als ik me niet vergis.
Suzanne Balk woonde toch ook eerst in een flat?
Ik had wel vertrouwen in Peter van Der Vorst maar als hij met zulke uitspraken komt..![]()
![]()
Ook jaquote:Op zondag 15 december 2019 09:45 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Klopt ook ja.
Suzanne Balk woonde toch ook eerst in een flat?Die scène waarin ze plotseling zelfmoord wil plegen door van de richel te springen was ook een mooie
En Daniël woonde destijds in een flatje, evenals de moeder van Emile Bezemer. Toen waren flatwoningen nog heel normaal in de serie, maar ja, dat komt ook omdat het zich toen (naar Australisch voorbeeld) in een grote stad afspeelde.Mja... Hond Dolly is er ook gekomen omdat hijzelf een hond heeft met de naam Molly. Dat zegt genoegquote:Ik had wel vertrouwen in Peter van Der Vorst maar als hij met zulke uitspraken komt..![]()
![]()
Seizoen 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door PeterKelder op 15-12-2019 22:05:21 ]![]()
Skip skip, Amir Sjors, skip skip. Nu is er ineens weer heel veel om voor te vechten? Sjongejonge zeg. Wat een bipolair kippetje is die Sjors.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Suzanne woonde toch ook in een flat? En Rik. Oh ja, Anette, Myriam en John ook en de ouders van Annette, dat waren de buren van Helen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:42 schreef LetsGame het volgende:
Peter van der Vorst: "Er is nog nooit eerder een personage in GTST geweest die in een flat woonde."
Helen Helmink
"We hebben voor het eerst een hond in de cast!"
Balou![]()
Seizoen 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, klaar met seizoen 14("hè hè", zullen degenen denken die wellicht gek werden van al die posts
)
Een sterk seizoen met ook wat zwakke punten. Daarover op een ander moment meer. Het was mij in elk geval een genoegen dit seizoen waarvan ik nog zoveel herinnerde en toch ook erg benieuwd naar was terug te zien
[ Bericht 31% gewijzigd door PeterKelder op 16-12-2019 19:56:37 ]![]()
quote:Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar seizoen 15 of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, klaar met seizoen 14("hè hè", zullen degenen denken die wellicht gek werden van al die posts
)
Een sterk seizoen met ook wat zwakke punten. Daarover op een ander moment meer. Het was mij in elk geval een genoegen dit seizoen waarvan ik nog zoveel herinnerde en toch ook erg benieuwd naar was terug te zien![]()
quote:Op maandag 16 december 2019 17:02 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik niet, heb je posts met plezier gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, klaar met seizoen 14("hè hè", zullen degenen denken die wellicht gek werden van al die posts
)
Een sterk seizoen met ook wat zwakke punten. Daarover op een ander moment meer. Het was mij in elk geval een genoegen dit seizoen waarvan ik nog zoveel herinnerde en toch ook erg benieuwd naar was terug te zien![]()
![]()
Zeker! Al zal dat niet voor direct zijn, een korte pauze is na 215 afleveringen in exact twee weken wel welkom, en daarbij heb ik nu weer wat series liggen die ik moet inhalenquote:Op maandag 16 december 2019 21:36 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
Op naar seizoen 15 of niet?Thanks, tof om te horen! Er komt nog een samenvattende 'analyse' over seizoen 14 een dezer dagen, dus het is nog niet helemaal voorbijquote:Op maandag 16 december 2019 23:03 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik niet, heb je posts met plezier gelezen![]()
![]()
clipjes erbij?quote:Op maandag 16 december 2019 23:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker! Al zal dat niet voor direct zijn, een korte pauze is na 215 afleveringen in exact twee weken wel welkom, en daarbij heb ik nu weer wat series liggen die ik moet inhalen
[..]
Thanks, tof om te horen! Er komt nog een samenvattende 'analyse' over seizoen 14 een dezer dagen, dus het is nog niet helemaal voorbijThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heerlijk seizoen inderdaad! Achteraf bezien waren dit de hoogtijdagen van de serie. De verhaallijn van Martine in deze jaren is in elk geval een van de beste uit heel de serie, misschien zelfs wel van de Nederlandse televisie. Met het schrijven van mijn enorme epistel over GTST-cliffhangers door de jaren heen, afgelopen zomer, werd ik ook weer helemaal verliefd op de recap van de eerste aflevering van seizoen 15:quote:Op maandag 16 december 2019 23:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeker! Al zal dat niet voor direct zijn, een korte pauze is na 215 afleveringen in exact twee weken wel welkom, en daarbij heb ik nu weer wat series liggen die ik moet inhalen
[..]
Thanks, tof om te horen! Er komt nog een samenvattende 'analyse' over seizoen 14 een dezer dagen, dus het is nog niet helemaal voorbij
't Echte en 't ware!![]()
zijn er hier meer mensen die meespelen in de serie?Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Je bedoelt acteurs die hier (anoniem) meeposten? Geen idee, lijkt me nochtans sterkquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
zijn er hier meer mensen die meespelen in de serie?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: