abonnement Unibet Coolblue
pi_199041742
Zijn er nog meer vrijwilligers hier?
Vandaag m'n eerste dag gehad, was echt superleuk! En meteen wat collector's items mee :)

pi_199042302
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 15:51 schreef Berkske het volgende:
Zijn er nog meer vrijwilligers hier?
Vandaag m'n eerste dag gehad, was echt superleuk! En meteen wat collector's items mee :)

[ afbeelding ]
Leuk leuk leuk *O*
Wat staat er op de achterkant van de sjaal? En is het een mondkapje wat half op de mouw van de trui ligt?
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199043996
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:55 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

Leuk leuk leuk *O*
Wat staat er op de achterkant van de sjaal? En is het een mondkapje wat half op de mouw van de trui ligt?
Ja dat is inderdaad een mondkapje, en op de achterkant van de sjaal staat Rotterdam Make it Happen.

Het is trouwens merchandise van 2020 aangepast voor 2021 door een initiatief voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, lekker duurzaam (zou zonde geweest zijn om alles weg te gooien en nieuw te maken) en een goed doel!

[ Bericht 11% gewijzigd door Berkske op 17-04-2021 20:34:48 ]
pi_199044986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 19:41 schreef Berkske het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad een mondkapje, en op de achterkant van de sjaal staat Rotterdam Make it Happen.

Het is trouwens merchandise van 2020 aangepast voor 2021 door een initiatief voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, lekker duurzaam (zou zonde geweest zijn om alles weg te gooien en nieuw te maken) en een goed doel!
Wauw, wat een mooi initiatief!
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199045057
Wat tof @Berkske en geweldig dat je ook wat collectables nu hebt :D
  zondag 18 april 2021 @ 21:06:07 #106
403253 Meke
after all this time? always.
pi_199062353
De man van Richard Groenendijk gaat de Kroatische delegatie begeleiden :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_199169778
Ha @Berkske, wat leuk dat jij ook vrijwilliger bent! Wat voor functie heb jij? Heb je al leuke dingen meegemaakt?

Ik begin half mei als city host. Ik heb er heel veel zin in, maar vraag me ook wel een beetje af wat er op dit moment nog voor de city hosts te doen is. Helemaal als er straks misschien helemaal geen publiek bij kan zijn, wat we natuurlijk niet hopen. Ik heb me dus ook maar aangemeld als vliegende keep, en wie weet kan ik ook nog in een andere functie aan de bak. Fingers crossed!

Die sjaal en sweater zijn in ieder geval geweldig!
pi_199233232
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 20:48 schreef Redlegs het volgende:
Ha @:Berkske, wat leuk dat jij ook vrijwilliger bent! Wat voor functie heb jij? Heb je al leuke dingen meegemaakt?

Ik begin half mei als city host. Ik heb er heel veel zin in, maar vraag me ook wel een beetje af wat er op dit moment nog voor de city hosts te doen is. Helemaal als er straks misschien helemaal geen publiek bij kan zijn, wat we natuurlijk niet hopen. Ik heb me dus ook maar aangemeld als vliegende keep, en wie weet kan ik ook nog in een andere functie aan de bak. Fingers crossed!

Die sjaal en sweater zijn in ieder geval geweldig!
Hi Redlegs, even een late reactie ;) , Ik sta bij accreditatie, met een supergezellig team. We voelen ons toch wel het visitekaartje van Ahoy, want we zijn de eerste plek waar iedereen moet langskomen(echt iedereen, zelfs de bn'ers :) )

Gelukkig is nu bekend dat er publiek bij mag zijn, dus hoop zeker voor je dat er wat te doen is als city host, maar juist als vliegende keep lijkt me ook leuk en veelzijdig. Er is echt enorm veel te zien (de arena is echt supervet om een kijkje te nemen als je daar toegang toe hebt)
pi_199236268
Fijn zeg, die accreditatie job klinkt echt leuk en gezellig ook! Het lijkt me wel grappig als Edsilia ineens voor je neus staat. “Ja hihi... jij mag naar binnen, vooruit dan maar :) .”

Ben je ook bij de inspiratiemiddag geweest? Ik vond het goed geregeld en informatief, maar ook teleurstellend, omdat ik nu begrijp dat ik die grote zaal niet eens van binnen ga mogen zien. Je offert toch een hoop vrije dagen op in de hoop dat je iets van de sfeer te kunt proeven, maar nu zit ik op een buitenlocatie in de hoop dat er iemand langs komt voor informatie. Switchen van functie zit er ook niet in. Dus balen... Maar goed, ook op de Coolsingel gaan we er gewoon wat van maken.
pi_199252539
Wat leuk om te lezen dat er meer vrijwilligers hier op het Forum zitten!

Ik ben vandaag 'begonnen' met een training en uitleg voor mijn functie. Vanaf volgende week zal ik redelijk wat dagen aan de slag gaan binnen het test pavillion en bij parking & traffic. Hopelijk tref ik jullie daar of in de volunteers lounge! :)
Hey, sing your heart out boy, for all the people great and small
pi_199260614
Leuk, Vera! Ik hoop dat je goed weer hebt, want je zult veel buiten zijn vermoed ik?
pi_199265360
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_199269074
quote:
14s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:22 schreef Meridiaan het volgende:
Leuk, Vera! Ik hoop dat je goed weer hebt, want je zult veel buiten zijn vermoed ik?
Thx! Ja dat hoop ik ook inderdaad! Ik ben inderdaad op sommige dagen veel buiten. Ben benieuwd! Als het zo hard zal waaien, hagelen en regenen als in 2015 in Rotterdam was voor een zeilwedstrijd dan worden het heel wat laagjes kleding denk ik zo. Aanstaande vrijdag ziet het er in ieder geval goed uit!
Hey, sing your heart out boy, for all the people great and small
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 mei 2021 @ 09:59:29 #114
163650 Greys
pi_199271026
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:01 schreef Veravision het volgende:
Wat leuk om te lezen dat er meer vrijwilligers hier op het Forum zitten!

Ik ben vandaag 'begonnen' met een training en uitleg voor mijn functie. Vanaf volgende week zal ik redelijk wat dagen aan de slag gaan binnen het test pavillion en bij parking & traffic. Hopelijk tref ik jullie daar of in de volunteers lounge! :)
Gil je even als je ons ziet? Want wij komen ook elke 48 uur door de teststraat!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199275401
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 09:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Gil je even als je ons ziet? Want wij komen ook elke 48 uur door de teststraat!

[ afbeelding ]
Jaaa! Gezellig! Ik zal zwaaien en blij doen :-D
Hey, sing your heart out boy, for all the people great and small
pi_199405821
Tip: als je wordt gebeld door Eventmakers, meteen opnemen! Ze zijn vrijwilligers aan het zoeken die tijdens de family shows in de greenroom willen zitten als publiek om de boel een beetje op te vullen. Ik ben er de donderdag bij *O* .

[ Bericht 13% gewijzigd door Berkske op 13-05-2021 16:06:02 ]
pi_199406653
Cool Berkske, dat zijn de leukere klusjes zeg! Ik kan juichen als de beste, dus mij mogen ze ook wel bellen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* !
pi_199439550
Wat zijn de ervaringen van de vrijwilligers tot nu toe ? :)
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 15 mei 2021 @ 21:13:28 #119
163650 Greys
pi_199439825
Wij zijn Vera vandaag tegengekomen in het test centre! Zaten op Twitter te dm'en en kwamen erachter dat we daar allebei zaten vanmiddag. "Kijk eens zes stoelen naar links". *zwaai*. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199441832
Ik heb jullie ook langs zien lopen deze week Greys en Cee! Ik wist niet helemaal zeker of jullie het waren dus durfde jullie niet aan te spreken, suf hè. Volgende keer zal ik even zwaaien!

Ik heb vandaag meegeholpen met de voorbereiding van het turquoise carpet evenement. Als jullie morgen denken: poeh, wat hangen al die mooie banners stevig vast met tie-ribs, dan weet je waar de complimenten heen moeten ;). Het was vooral heel gezellig met de andere vrijwilligers, ondanks de regen. Morgen sta ik in de stad als ‘city host’, ook leuk!
pi_199447843
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:04 schreef grazz het volgende:
Wat zijn de ervaringen van de vrijwilligers tot nu toe ? :)
Tot nu toe heel positief. We staan met een erg gezellig team en voelen ons echt het visitekaartje van het Songfestival. Je merkt ook echt bij alle pers, delegaties, crew die langskomt dat iedereen er veel zin in heeft.
Überhaupt leuk om een keer alles achter de schermen mee te maken bij zo'n evenement, je krijgt zo enorm veel (geheime ;) ) dingen te weten.

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:13 schreef Greys het volgende:
Wij zijn Vera vandaag tegengekomen in het test centre! Zaten op Twitter te dm'en en kwamen erachter dat we daar allebei zaten vanmiddag. "Kijk eens zes stoelen naar links". *zwaai*. _O-
Haha ik dacht jullie gisteren ook al gezien te hebben toen jullie langs het accreditatiecentrum liepen. Als jullie daar dinsdag of zaterdagmiddag weer voorbijlopen zal ik even zwaaien :W
pi_199449851
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:51 schreef Berkske het volgende:
Tot nu toe heel positief. We staan met een erg gezellig team en voelen ons echt het visitekaartje van het Songfestival. Je merkt ook echt bij alle pers, delegaties, crew die langskomt dat iedereen er veel zin in heeft.
Überhaupt leuk om een keer alles achter de schermen mee te maken bij zo'n evenement, je krijgt zo enorm veel (geheime ;) ) dingen te weten.
Klinkt goed! Is er een artiest of delegatie geweest die je in positieve zin is opgevallen/heeft verrast?

En de geheimen deel je na het ESF wel met ons, toch O-) :P
~The present is all there is~
pi_199451202
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:52 schreef grazz het volgende:

[..]

Klinkt goed! Is er een artiest of delegatie geweest die je in positieve zin is opgevallen/heeft verrast?

En de geheimen deel je na het ESF wel met ons, toch O-) :P
De delegaties komen zelf in principe niet bij ons langs, alleen als er iets mis is, dus ik heb weinig vergelijkingsmateriaal. Natalia Gordienko van Moldavië en Alex Callier van België heb ik kort gesproken en waren erg vriendelijk en dankbaar.

En die geheime dingen komen jullie vanzelf ook wel achter :) . Ik heb van enkele landen bijvoorbeeld de tvbeelden van de rehearsals al van begin tot eind gezien(Nederland vind ik persoonlijk de beste staging in jaren hebben!), en ook een deel van de postcards heb ik al gezien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Berkske op 16-05-2021 15:09:08 ]
  zondag 16 mei 2021 @ 15:44:30 #124
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_199452229
Heerlijk dat jullie zo enthousiast vrijwilligen! Ik zou vorig jaar ook meedoen maar heb me dit jaar niet opnieuw opgegeven.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 17 mei 2021 @ 10:40:08 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_199464256


[ Bericht 55% gewijzigd door ijs_beer op 17-05-2021 20:16:55 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_199488668
quote:
1s.gif Op zondag 16 mei 2021 15:44 schreef Andromache het volgende:
Heerlijk dat jullie zo enthousiast vrijwilligen! Ik zou vorig jaar ook meedoen maar heb me dit jaar niet opnieuw opgegeven.
Ja, ik ook. Dit jaar zag ik het uiteindelijk ook niet meer zitten door o.a. alle maatregelen. Maar inderdaad fijn om te horen dat het toch gezellig is daar. :)
pi_199550223
Kick! Iemand nog mooie verhalen?
pi_199550228
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 14:59 schreef Berkske het volgende:

[..]

Was jij vanavond toevallig Noorwegen? :P
pi_199553882
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 mei 2021 02:53 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Was jij vanavond toevallig Noorwegen? :P
Haha nee ik was er vanavond niet bij helaas 🤣
pi_199633630
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 21:13 schreef Greys het volgende:
Wij zijn Vera vandaag tegengekomen in het test centre! Zaten op Twitter te dm'en en kwamen erachter dat we daar allebei zaten vanmiddag. "Kijk eens zes stoelen naar links". *zwaai*. _O-
Dit was echt hilarisch _O- :W

Ik vond het vrijwilligen een top ervaring! In het test centre kom je iedereen die bij het evenement betrokken is tegen, zo tof. Iedereen super vriendelijk en erg dankbaar! Delegaties die stonden te trappelen om op te treden. Omdat men toch regelmatig in die week langs je desk komt, ga je elkaar herkennen en is het glimlachen en zwaaien de gehele dag waar je ook bent.

Daarnaast heb ik nog bij Parking en Traffic geholpen en een middag bij de Post Office waar ik meehielp met spullen rondbrengen. Dan zit je echt midden in de buzz en dat is al een ervaring op zich. Op mijn eerste dag kreeg ik een rondleiding van iemand van de staf, dat vond ik al echt een cadeautje. Het mogen zitten in de Green Room en zwaaien met de vlag was helemaal een ongelooflijke ervaring. Ik zat op de bank van Oekraïne en bij de dummy uitslag was ik 'qualified for grand final' Yeeesssssssssssssss zwaaien als een malle :)

Hele leuke nieuwe mensen mogen leren kennen en een onvergetelijke tijd gehad. Zoveel beleefd, het moet allemaal even zakken en landen. Ik ben echt onwennig even in 'het normale leven' nu, dus zit nog lekker in mijn bubbel na te genieten van al het moois afgelopen tijd.

Er is mij verteld dat Sietse hier op het forum meeleest. Bij deze wil ik dan toch even van het moment gebruik maken om iets tegen hem te zeggen:

Sietse, ontzettend bedankt voor de waardering voor ons vrijwilligers. Zowel in diverse (video)berichten, maar ook iedere keer als ik je aan mijn accreditatiedesk in de test pavillion mocht begroeten. Dat was ontzettend fijn om te horen en deed me echt heel erg goed! Wat een topprestatie is er door iedereen van de organisatie neergezet om een onvergetelijk ESF neer te zetten. Diepe, diepe, diepe buiging. Het was fantastisch! O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Veravision op 27-05-2021 00:13:30 ]
Hey, sing your heart out boy, for all the people great and small
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')