Ga je er twee verliezen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zit weer dicht bij de 69 volgens vermoed ik.
Over ruggengraatloos gesproken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, Scrummie volgt me weer.
Scrummiegod
Make up your mind. Je kunt niet zomaar mensen volgen, ontvolgen en weer volgen vanuit emotionele redenen. Dat soort mensen zijn ook emotionele eters die uiteindelijk met een dikke pens op de bank liggen te janken over hun kutleven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Makkelijk praten als hij niet kan reageren he
Ik vind Scrummie wél aardig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Make up your mind. Je kunt niet zomaar mensen volgen, ontvolgen en weer volgen vanuit emotionele redenen. Dat soort mensen zijn ook emotionele eters die uiteindelijk met een dikke pens op de bank liggen te janken over hun kutleven.
Ja, hij zit wel superstrak in de kont van die Kim Boon ja. Dat is wel eens irritant.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje teveel met hem getweet heb, dit zijn nu mijn volgsuggesties.
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij zit wel superstrak in de kont van die Kim Boon ja. Dat is wel eens irritant.
Maar het is een lieve jongen.
quote:
quote:
(lol)quote:
Benieuwd wanneer Scrummie en Kim gaan daten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij zit wel superstrak in de kont van die Kim Boon ja. Dat is wel eens irritant.
Kan niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Scrummie en Kim gaan daten.
npo3quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Scrummie en Kim gaan daten.
Zat 'ie maar een keer strak in een kont, dan zou dat vanzelve minderen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kim Boon is eng. Eva Vlaardingenbroek is nog engerquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje teveel met hem getweet heb, dit zijn nu mijn volgsuggesties.
[ afbeelding ]
Scrummie heeft haar al een dickpic gestuurd.twitter:KimBoon94 twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 15:26:28Voor de beeldvorming: https://t.co/miDlypF84B reageer retweet
Rensch, linckse rackker.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kim Boon is eng. Eva Vlaardingenbroek is nog enger
Hoi, alles goed in België/ander land waar je nu zit?quote:
Ik houd me nooit zo met al die idioten bezig, ze doen maar.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Scrummie retweet werkelijk alles van dat wijf, dus dan moet ik het wel lezen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, alles goed in België/ander land waar je nu zit?
[..]
Ik houd me nooit zo met al die idioten bezig, ze doen maar.
De rituals waren zeker uitverkocht, dan moet je toch wat.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Scrummie heeft haar al een dickpic gestuurd.twitter:KimBoon94 twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 15:26:28Voor de beeldvorming: https://t.co/miDlypF84B reageer retweet
Dat heb ik ook, zonder Scrummie had ik nog nooit van haar gehoord.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Scrummie retweet werkelijk alles van dat wijf, dus dan moet ik het wel lezen.
Maar scrummie ontvolgen wil ik ook weer niet.
Wat een nare situatie!
denk toch dat rituals de betere aanpak isquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De rituals waren zeker uitverkocht, dan moet je toch wat.
Door Scrummie komt er een hoop ellende ons leven binnen!quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zonder Scrummie had ik nog nooit van haar gehoord.
ik volg hem ook maar heb daar niet zoveel last van, misschien wat minder reagerenquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zonder Scrummie had ik nog nooit van haar gehoord.
Dat vind ik zo lullig, er reageert al bijna niemand op hem.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik volg hem ook maar heb daar niet zoveel last van, misschien wat minder reageren
quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lullig, er reageert al bijna niemand op hem.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Marieke Derksen heeft wel op hem gereageerdquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lullig, er reageert al bijna niemand op hem.
Een vriendelijke afwijzing?quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marieke Derksen heeft wel op hem gereageerd
url?quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marieke Derksen heeft wel op hem gereageerd
O nee, ik zie dat het op @KingRoland was.quote:
Die reacties waar ze in links/rechts kampen zitten vind ik vermoeiender.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die reacties waar ze in links/rechts kampen zitten vind ik vermoeiender.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg alleen Donald Trump, van de politici, daar kan ik nog wel om lachen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs daar scroll ik meestal weer langs die lange tirades.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik volg alleen Donald Trump, van de politici, daar kan ik nog wel om lachen.
dit lijkt op iemand maar ik zeg niets straks ga ik op vakantie vriend Nielsquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een vrolijk mannetje is het toch ook.
[ afbeelding ]
Zit je in het kamp van de Do Nothing Democrates?quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs daar scroll ik meestal weer langs die lange tirades.
die meest linkse zal inmiddels wel onthoofd zijn, alleen glimlachen ook al heb je de grap niet of 1000 keer gehoordquote:Op dinsdag 3 december 2019 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een vrolijk mannetje is het toch ook.
[ afbeelding ]
Pak dan wel de Intercity via Schiphol, anders ben je morgen ook al in Haarlem.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:54 schreef KingRoland het volgende:
Morgen naar Leiden en overmorgen Haarlem
Misschien kun je hem even helpen, hij heeft wat probleempjes.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pak dan wel de Intercity via Schiphol, anders ben je morgen ook al in Haarlem.
twitter:Roland_de_echte twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 17:56:28Kanker Google Maps ik wil geen Intercity Direct naar Rotterdam. Ik wil gewoon Intercity of desnoods een fucking sprintertering he reageer retweet
Vroeger was dat IC Vlissingen, maar die gaat tegenwoordig ook over Haarlem geloof ik.quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je hem even helpen, hij heeft wat probleempjes.twitter:Roland_de_echte twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 17:56:28Kanker Google Maps ik wil geen Intercity Direct naar Rotterdam. Ik wil gewoon Intercity of desnoods een fucking sprintertering he reageer retweet
hallo cocoquote:
Hallo maat.quote:
quote:
Hallo,quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Vandaag geen enge onbekenden in de SC.
Hopelijk gaat alles goed met mijn maat @:i na zijn inzinking gisteren heeft hij nog helemaal niet gepost.
Pleur op dikzak.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:35 schreef Solotovski het volgende:
Heey ik denk ik kom ook eens even langs![]()
Gezellie he
Bedankt Cokequote:Op dinsdag 3 december 2019 18:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
[..]
Hallo,
Ja, nou was die mod van GC wel ok.
Kijk in een Poolse supermarkt, misschien daar, daar hebben ze vaak ook soortgelijke shit wat je in DLD kan vinden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:55 schreef KingRoland het volgende:
@:jojoortje @:muskusboktor57 @:lenny_leonard misschien dat 1 van jullie mij kan helpen, maar waar kan je in Nederland Duitse producten kopen zoals bevroren pretzels? Ik dacht aldi of lidl maar kan het niet vinden. Anders ben ik ook bereid om naar het oosten van het land te gaan en daar te gaan halen.
Eicholtz in de leidsestraat heeft wel wat Duitse dingen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:56 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado of misschien ergens in amsterdam
vroeger hadden we tenminste nog dezequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
De politie van Dubai zit er toch wel wat beter voor dan hier in Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar kregen ze meer mensen mee te pakken dan met dezequote:Op dinsdag 3 december 2019 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
vroeger hadden we tenminste nog deze
[ afbeelding ]
die is ook best tof eigenlijkquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kregen ze meer mensen mee te pakken dan met deze
[ afbeelding ]
Cyber truck Ja denkquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
De politie van Dubai zit er toch wel wat beter voor dan hier in Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of je ze hier ook gaat zien.quote:
Ik ken deze nog van de Floddersquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kregen ze meer mensen mee te pakken dan met deze
[ afbeelding ]
Ja, daar reed er een in rond.quote:
Ik ga nu snel kijken!quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je een like gegeven op twitter.
Ligt eraan of je al een X hebt, zo niet best welquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:12 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain is iPhone 11 de moeite denk je
???????????????????quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan of je al een X hebt, zo niet best wel
Een Turk met een grote snor ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga een uurtje door de stad banjeren. Misschien iemand een kopstoot uitdelen, gewoon voor de leuk.
Zou je dat wel doen met je fontanelletje?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga een uurtje door de stad banjeren. Misschien iemand een kopstoot uitdelen, gewoon voor de leuk.
Hoe laat is je moeder thuis?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen met je fontanelletje?
Weet niet, moet je haar even bellenquote:
0906.. en dan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Weet niet, moet je haar even bellen
Ga gewoon lekker naar Duindorp.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Yesssssquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door de quotemelding zag ik jouw bericht als eerste.
Ja nee tijdens het zappen weet je welquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We kijken dezelfde programma's blijkbaar..
Fijn om je hier te zien overigens, nu ben ik niet de enige slet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja nee tijdens het zappen weet je wel
Ik krijg veel teveel huurtoeslag volgend jaar, maar eens gaan weigerenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk inderdaad
Ok.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg veel teveel huurtoeslag volgend jaar, maar eens gaan weigeren
Ik heb nergens recht op helaasquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrijwel onmogelijk inderdaad
eensquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:30 schreef Doublepain het volgende:
En die uitkeringslijers maar goedkoop leven en alles innen @:Drizzt
WALGELIJK
Ik moest er om 6 uur uit.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:Caland is niet erg scherp vandaag.
1e of 2e klas?quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moest er om 6 uur uit.
In Rotterdam gewerkt vandaag weer
@:kingroland @:wereldgozer
Nicequote:
Ik ga al snel mee in het niveau.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
Lees die post nog maar eens snel na @:Caland .
gewerkt vandaag weerquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel content met die businesscard, vooral omdat ik hem privé en in het weekend ook mag gebruiken. Dat scheelt me ontzettend veel knaken op jaarbasis.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nice
Laatst ook OV fiets gebruikt, scheelt weer 15 min
Best wel genot, alleen laatst deed er een lamp het niet
@:Trein2000 #geturacttogether
OV is ook bijzonder prijzigquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel content met die businesscard, vooral omdat ik hem privé en in het weekend ook mag gebruiken. Dat scheelt me ontzettend veel knaken op jaarbasis.
Als ik dat heel soms zie, gaat het eigenlijk bijna altijd over Brabant.quote:
Wow chill.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel content met die businesscard, vooral omdat ik hem privé en in het weekend ook mag gebruiken. Dat scheelt me ontzettend veel knaken op jaarbasis.
Had ik al gezegd dat ze vorig weekend een auto voor mijn deur hadden opgeblazenquote:
Nog niet echt, pas een keer of 3.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ze vorig weekend een auto voor mijn deur hadden opgeblazen
Wel prima lichtshow
Golden Boy klinkt gayquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Malen 10e in Golden Boy is zeer teleurstellend
Een hoop matige talenten dan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:42 schreef Doublepain het volgende:
Malen 10e in Golden Boy is zeer teleurstellend
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:47 schreef Caland het volgende:
Veel blanken in opsporing verzocht vandaag
Tijd dat ongehoord Nederland daar wat aan gaat doen
Ik zat al te kijken waar mijn neefjes blevenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:47 schreef Caland het volgende:
Veel blanken in opsporing verzocht vandaag
Tijd dat ongehoord Nederland daar wat aan gaat doen
Heb je al afstand genomen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:09 schreef Caland het volgende:
In Nijmegen een overvaller waarvan ze niet weten of het een jongen of meisje is
Hebben wij weer
twitter:howardkomproe twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 07:10:05Witte mensen, nemen jullie al afstand? #duindorp reageer retweet
Wie is dat nou weerquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je al afstand genomen?twitter:howardkomproe twitterde op dinsdag 03-12-2019 om 07:10:05Witte mensen, nemen jullie al afstand? #duindorp reageer retweet
Zitten ze weer vast?quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:07 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken waar mijn neefjes bleven
Cabaretier of zoiets en negerquote:
Ah, dat is meestal net zo’n goede combinatie als neger en keeper.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dat is meestal net zo’n goede combinatie als neger en keeper.
Ah, de reden dat je bij studio voetbal eerst altijd snel voor het einde moest wegzappen.quote:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:55 schreef KingRoland het volgende:
@:jojoortje @:muskusboktor57 @:lenny_leonard misschien dat 1 van jullie mij kan helpen, maar waar kan je in Nederland Duitse producten kopen zoals bevroren pretzels? Ik dacht aldi of lidl maar kan het niet vinden. Anders ben ik ook bereid om naar het oosten van het land te gaan en daar te gaan halen.
Stelling:quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?
Waar denk je dat ik woon?
Heb je nog iemand een kopstoot gegeven?quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Krentenbrood met Weinviertler Winzerwurst.
Bijna, maar plots stak ze over.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog iemand een kopstoot gegeven?
Jammer, maar volgende keer beter!quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Bijna, maar plots stak ze over.
Hij is te stom om de mention functie goed te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stelling:
KingRoland maakt misbruik van de mention functie.
Lekker maat. Harde werkers hierquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
@Drizzt @Elanquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. Harde werkers hier
Bikkelsquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker maat. Harde werkers hier
@:haags_kwartiertje
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
morge, kuitblessure momenteel ,soort van zweepslag maar ga vandaag wel bovenlichaam doen, deze week nog niet geweest daardoor maar normaliter wel 4 keer/week en jij?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef.
Hoe gaat het sporten bij jou?Still going strong?
Ik ben de laatste maanden amper geweest.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
morge, kuitblessure momenteel ,soort van zweepslag maar ga vandaag wel bovenlichaam doen, deze week nog niet geweest daardoor maar normaliter wel 4 keer/week en jij?
En met de decembermaand ben je zo weer een tientonnerquote:Op woensdag 4 december 2019 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben de laatste maanden amper geweest.
Ik moet weer even 2 weekjes gaan dan kom ik weer in dat ritme. Gek genoeg had ik dat vorig jaar precies hetzelfde. De zomer is funest voor me.![]()
![]()
en eten, nog aan de kipfilet of is het gewoon niet trainen en kapsalons?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet weer even 2 weekjes gaan dan kom ik weer in dat ritme. Gek genoeg had ik dat vorig jaar precies hetzelfde. De zomer is funest voor me.![]()
![]()
Ik weeg niks meer af iig. Kapsalonnetje zo nu & dan. ( @Elan @GGMM @maxi-mus ) Het is geen 5 dagen meer rijst/broccoli/kipquote:Op woensdag 4 december 2019 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
en eten, nog aan de kipfilet of is het gewoon niet trainen en kapsalons?
dat werkt naar mijn mening toch niet, beter proberen een levensstijl aan te meten die je wel volhoudt.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weeg niks meer af iig. Kapsalonnetje zo nu & dan. ( @:Elan @:GGMM @:maxi-mus ) Het is geen 5 dagen meer rijst/broccoli/kip
Zwakke vent ben je ook. Waar is je ruggengraat?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weeg niks meer af iig. Kapsalonnetje zo nu & dan. ( @:Elan @:GGMM @:maxi-mus ) Het is geen 5 dagen meer rijst/broccoli/kip
Naast die van @Scrummie3.0quote:Op woensdag 4 december 2019 08:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zwakke vent ben je ook. Waar is je ruggengraat?
Pics.quote:Op woensdag 4 december 2019 08:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Net een bolus gedraaid, allejezus.
Een Zeeuwse?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:43 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Net een bolus gedraaid, allejezus.
Slappe zakquote:Op woensdag 4 december 2019 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg net een mailtje van iemand die 'Baars' van haar achternaam heet.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje van iemand die 'Baars' van haar achternaam heet.
Zal dat familie van zijn?
Je wordt daar toch ook doodongelukkig van?quote:Op woensdag 4 december 2019 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Durf te vragenquote:Op woensdag 4 december 2019 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
van haar achternaam heet klinkt een beetje boersquote:Op woensdag 4 december 2019 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
8/10quote:Op woensdag 4 december 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
Sinds KingRoland fan is van K-Pop wordt daar spontaan zelfmoord gepleegd.
Hopelijk wordt KinRoland snel fan van de lama's
Leuke René.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
Wie is KinRoland?quote:Op woensdag 4 december 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
Sorry.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn momentje van glorie nou weer verpesten.
Moet zij weten.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:04 schreef Zipportal het volgende:
Alweer K-pop-ster dood teruggevonden: Cha In Ha (27) stapte vermoedelijk uit het leven
https://www.ad.nl/show/al(...)-het-leven~a513662a/
Op naar het @:kingroland topic
Mooi verhaalquote:Op woensdag 4 december 2019 12:11 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-geopend~a14cfa18/
[ afbeelding ]
(lol)
Gelachen.quote:Op woensdag 4 december 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
Man man man.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
(lol)
Moet hij weten.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
(lol)
Wel een mooie privéverzamelingquote:Op woensdag 4 december 2019 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
(lol)
Bedankt, hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:47 schreef PicoMMP het volgende:
Enorme phishingzaak: slachtoffer bijna miljoen euro kwijtgeraakt
https://nos.nl/artikel/23(...)ro-kwijtgeraakt.html
Zo veel geld hebben en dan in phishing trappenquote:Op woensdag 4 december 2019 14:47 schreef PicoMMP het volgende:
Enorme phishingzaak: slachtoffer bijna miljoen euro kwijtgeraakt
https://nos.nl/artikel/23(...)ro-kwijtgeraakt.html
Hij is vast geen miljonair geworden door zijn hersenen te gebruiken. Ik gok op een erfenis.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:09 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Zo veel geld hebben en dan in phishing trappen
Iemand die zo’n debiel kan zijn heeft dat geld sowieso niet verdiend.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij is vast geen miljonair geworden door zijn hersenen te gebruiken. Ik gok op een erfenis.
Heeft hij niet gewerkt voor zijn .. geld denk je?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij is vast geen miljonair geworden door zijn hersenen te gebruiken. Ik gok op een erfenis.
NOG MAAR 21 DAGEN!!!quote:Op woensdag 4 december 2019 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft hij niet gewerkt voor zijn .. geld denk je?
@:caland
@:jancees
Racistquote:Op woensdag 4 december 2019 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk weer zwart
Ik ken iemand die dat wel doet.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heeft hij niet gewerkt voor zijn .. geld denk je?
@:caland
@:jancees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is dat ze zich zo druk maken om zwarte Piet anders ging dat rimpelloos aan me voorbijquote:Op woensdag 4 december 2019 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben allang blij dat de Sint na morgen weer voorbij is
quote:Op woensdag 4 december 2019 15:18 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat wel doet.BerghuisGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na zo'n intocht hoor je daar eigenlijk ook niet veel meer overquote:Op woensdag 4 december 2019 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is dat ze zich zo druk maken om zwarte Piet anders ging dat rimpelloos aan me voorbij
quote:Op woensdag 4 december 2019 16:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zei ze toen ze van dat gebouw afsprong
Je moet gewoon fan worden van Nederlandse volkszangers, dan heb je al die gekkigheid niet.quote:
Frans Duijts of zoquote:Op woensdag 4 december 2019 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je moet gewoon fan worden van Nederlandse volkszangers, dan heb je al die gekkigheid niet.
Of Peter Beense. Die klimt echt niet op een gebouw om er vanaf te duiken.quote:
Nee dan stort dat gebouw inquote:Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of Peter Beense. Die klimt echt niet op een gebouw om er vanaf te duiken.
[ afbeelding ]
Gisteren gezien. Kreeg sympathie voor hem omdat hij kanjerdomme mensen oplicht die denken dat ze wel even balenciaga van 150 euro kunnen kopenquote:Op woensdag 4 december 2019 17:00 schreef Ifrane het volgende:
https://www.dumpert.nl/it(...)CyY1xFVRsL5ay1K9Fqrc
Zelfs als je met je smoel op Opgelicht komt weet hij zichzelf zo finaal belachelijk te maken.
En dat spraakgebrek van hem![]()
Eens. Toen die zieligkijkende Douglas medewerksters de revue passeerden, had ik 0,0 empathie voor hun probleem.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren gezien. Kreeg sympathie voor hem omdat hij kanjerdomme mensen oplicht die denken dat ze wel even balenciaga van 150 euro kunnen kopen
‘Ik zag een jas die normaal 800 euro was daar voor 200 en dacht dat is een goede deal’quote:Op woensdag 4 december 2019 17:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Eens. Toen die zieligkijkende Douglas medewerksters de revue passeerden, had ik 0,0 empathie voor hun probleem.
Verder dan schoonheidsspecialiste op het Zadkine zijn ze ook niet gekomen denk ik
die is een gebouwquote:Op woensdag 4 december 2019 16:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of Peter Beense. Die klimt echt niet op een gebouw om er vanaf te duiken.
[ afbeelding ]
Zo’n briefje is al kansloos, maar dan ook maar eigendom vernielenquote:Op woensdag 4 december 2019 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
Goed bezig @:GGMM !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/amersfo(...)dus-rot-op~a0deb03f/
En dan een ander aso noemen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n briefje is al kansloos, maar dan ook maar eigendom vernielen
https://www.coolblue.nl/product/690248/beurer-tl30.htmlquote:Op woensdag 4 december 2019 17:33 schreef KingRoland het volgende:
Zware tijden ben bang voor depressie
quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/product/690248/beurer-tl30.html
Koop deze knul
quote:Beperkte voorraad, bestel snel
Wat dacht je hiervan: https://nl.wikipedia.org/wiki/Pil_van_Drion Dan is hij overal van af en treedt hij ook nog eens in de voetsporen van zijn grote idolen.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Koop deze knul
Good riddancequote:Op woensdag 4 december 2019 17:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even liggen
Ik snap het allemaal niet al die zelfmoordpogingen
Niet gekliktquote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Koop deze knul
kom rotterdam dan leef je weer opquote:Op woensdag 4 december 2019 17:37 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga even liggen
Ik snap het allemaal niet al die zelfmoordpogingen
Amersfoortquote:Op woensdag 4 december 2019 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
Goed bezig @:GGMM !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/amersfo(...)dus-rot-op~a0deb03f/
Is hij weer welkom?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
kom rotterdam dan leef je weer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |