Ga je er twee verliezen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zit weer dicht bij de 69 volgens vermoed ik.
Over ruggengraatloos gesproken.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, Scrummie volgt me weer.
Scrummiegod
Make up your mind. Je kunt niet zomaar mensen volgen, ontvolgen en weer volgen vanuit emotionele redenen. Dat soort mensen zijn ook emotionele eters die uiteindelijk met een dikke pens op de bank liggen te janken over hun kutleven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Makkelijk praten als hij niet kan reageren he
Ik vind Scrummie wél aardig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 14:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Make up your mind. Je kunt niet zomaar mensen volgen, ontvolgen en weer volgen vanuit emotionele redenen. Dat soort mensen zijn ook emotionele eters die uiteindelijk met een dikke pens op de bank liggen te janken over hun kutleven.
Ja, hij zit wel superstrak in de kont van die Kim Boon ja. Dat is wel eens irritant.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje teveel met hem getweet heb, dit zijn nu mijn volgsuggesties.
[ afbeelding ]
Ja hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij zit wel superstrak in de kont van die Kim Boon ja. Dat is wel eens irritant.
Maar het is een lieve jongen.
quote:
quote:
(lol)quote:
Benieuwd wanneer Scrummie en Kim gaan daten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij zit wel superstrak in de kont van die Kim Boon ja. Dat is wel eens irritant.
Kan niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Scrummie en Kim gaan daten.
npo3quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Scrummie en Kim gaan daten.
Zat 'ie maar een keer strak in een kont, dan zou dat vanzelve minderen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kim Boon is eng. Eva Vlaardingenbroek is nog engerquote:Op dinsdag 3 december 2019 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje teveel met hem getweet heb, dit zijn nu mijn volgsuggesties.
[ afbeelding ]
Scrummie heeft haar al een dickpic gestuurd.twitter:KimBoon94 twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 15:26:28Voor de beeldvorming: https://t.co/miDlypF84B reageer retweet
Rensch, linckse rackker.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kim Boon is eng. Eva Vlaardingenbroek is nog enger
Hoi, alles goed in België/ander land waar je nu zit?quote:
Ik houd me nooit zo met al die idioten bezig, ze doen maar.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Scrummie retweet werkelijk alles van dat wijf, dus dan moet ik het wel lezen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi, alles goed in België/ander land waar je nu zit?
[..]
Ik houd me nooit zo met al die idioten bezig, ze doen maar.
De rituals waren zeker uitverkocht, dan moet je toch wat.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Scrummie heeft haar al een dickpic gestuurd.twitter:KimBoon94 twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 15:26:28Voor de beeldvorming: https://t.co/miDlypF84B reageer retweet
Dat heb ik ook, zonder Scrummie had ik nog nooit van haar gehoord.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Scrummie retweet werkelijk alles van dat wijf, dus dan moet ik het wel lezen.
Maar scrummie ontvolgen wil ik ook weer niet.
Wat een nare situatie!
denk toch dat rituals de betere aanpak isquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De rituals waren zeker uitverkocht, dan moet je toch wat.
Door Scrummie komt er een hoop ellende ons leven binnen!quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zonder Scrummie had ik nog nooit van haar gehoord.
ik volg hem ook maar heb daar niet zoveel last van, misschien wat minder reagerenquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zonder Scrummie had ik nog nooit van haar gehoord.
Dat vind ik zo lullig, er reageert al bijna niemand op hem.quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik volg hem ook maar heb daar niet zoveel last van, misschien wat minder reageren
quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lullig, er reageert al bijna niemand op hem.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 16:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Marieke Derksen heeft wel op hem gereageerdquote:Op dinsdag 3 december 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lullig, er reageert al bijna niemand op hem.
Een vriendelijke afwijzing?quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marieke Derksen heeft wel op hem gereageerd
url?quote:Op dinsdag 3 december 2019 17:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Marieke Derksen heeft wel op hem gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |