abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190244633
Ik heb dus al jaren een ding met (knappe) filippijnse vrouwen.

Op tinder heb ik een periode gehad dat ik via GPS spoof ging swipen in Manilla, omdat daar echt enorm veel beauty's zitten.

Het viel me op dat ik met die dames echt vaak enorm leuke gesprekken had. De meesten zijn zeer wel bespraakt, bereisd, spreken fluent engels en zijn respectvol en breed geïnteresseerd. Tegelijkertijd had ik ook altijd wel het idee dat er een addertje onder het gras zat : ze wilden allemaal wel héél erg graag en na twee dagen chatten vroegen ze soms al of we niet officieel ''girlfriend and boyfriend'' konden worden :')

Nu ging het mij ook altijd iets te ver om daadwerkelijk naar de filippijnen af te reizen, echter nu wil het lot dat ik dus via Tinder een filipina heb ontmoet die hiier nog geen 3 km vandaan als au-pair werkt :P

En ook hier lopen de gesprekken weer soepel. Ik vind de gesprekken ook oprecht veel leuker dan met menig NL vrouw. Open, spontaan, je merkt ook echt wel dat ze opgeleid is. Heeft meer van de wereld gezien dan ik... Maar ook nu weer : het gaat allemaal wel weer heel makkelijk. We appen nu drie weken en hebben twee keer gefacetimed.

Wat haar betreft hadden we vorige week al een date gehad. In het weekend hoeft ze niet te au-pairen en zij wil dat ik haar ophaal en vindt het prima dat ik haar dan bij mij thuis uit elkaar trek. Aan het begin was ze nog een beetje terughoudend maar nadat we gefacetimed hadden vond ze het allemaal prima...

Nu denk ik aan de ene kant dus : fckn geil, ik ga haar komend weekend ophalen en dan bij mij thuis helemaal uitwonen en vervolgens gewoon een beetje chillen en netflixen. Aan de andere kant vertrouw ik het toch nog steeds niet helemaal. Ik weet dat filippijnse vrouwen oprecht een zwak hebben voor westerse mannen, blond haar, blauwe ogen. Maar aan de andere kant is er, zeker niet in de laatste plaats, natuurlijk ook een groter belang dat speelt. In haar geval weet ik bijvoorbeeld dat ze liever nooit meer terug gaat naar de filippijnen en het liefst hier (of in een ander noord europees land) permanent wil blijven wonen.

Hoewel ze echt heel chill, stabiel, realistisch en intelligent over komt, vraag ik me af of ik hier nu wel aan moet beginnen. T/m heden heb ik tegenover haar niet mijn echte (achter) naam gebruikt, en ze weet op dit moment nog niet waar ik woon. Ik ben een beetje bang dat als ik haar straks heb geneukt, dat ik er never nooit meer vanaf kom en ze een soort weird stalker wordt ofzo. Ik heb één keer mijn naam gegeven aan zo'n tinder filipina en die heeft me nog weken via FB berichtjes gestuurd :')

Daarnaast weet je ook gewoon niet hoe desperate ze is om hier te kunnen blijven. Ze doet het nu voorkomen alsof het ''mooi meegenomen'' zou zijn, maar ze doet al 5 jaar au-pair werk in verschillende landen in europa en geeft aan haar familie enorm te missen, maar per se niet terug te willen. Die chick zou er dan best belang bij kunnen hebben om zwanger van mij te raken ofzo :') :P Uiteraard gaat het met condoom maar stel zij zegt ik ga ff naar de wc mijn kut wassen en propt er even een vinger met sperma in en voor je het weet is ze zwanger en kom ik er never nooit meer vanaf...

Daarom vroeg ik me af: hebben jullie ooit een filipina gedate/gedaan en hoe beviel dat? Enerzijds komt ze dus heel normaal over, anderzijds vertrouw ik het toch niet helemaal en ik vraag me dus af hoeveel spijt ik ga krijgen als ik in deze mijn pik achterna loop.
pi_190244650
Het feit dat je deze in de SEX post en niet bij de R&P zegt toch al genoeg? :P

En just in case de condoom dus even diep in de prullenbak stoppen ;)
pi_190244670
Nja kijk tbh is het voor mij geen relatie-materiaal. Al is het alleen al omdat ze hier never nooit een fatsoenlijk betaalde baan zal krijgen...

Dat heb ik haar niet zodanig gezegd trouwens, maar wel verteld dat seks hebben voor mij nog niet meteen een reden was om meteen in een relatie te stappen (waar ze een beetje op aan stuurde). Maar dat begreep ze dan ook wel weer en vond ze oke :P
  dinsdag 3 december 2019 @ 08:19:11 #4
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190244682
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 08:17 schreef Scrapyard het volgende:
Nja kijk tbh is het voor mij geen relatie-materiaal. Al is het alleen al omdat ze hier never nooit een fatsoenlijk betaalde baan zal krijgen...

Dat heb ik haar niet zodanig gezegd trouwens, maar wel verteld dat seks hebben voor mij nog niet meteen een reden was om meteen in een relatie te stappen (waar ze een beetje op aan stuurde). Maar dat begreep ze dan ook wel weer en vond ze oke :P
Waarom zou ze geen fatsoenlijke baan kunnen hebben, eigenlijk?
pi_190244707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 08:19 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Waarom zou ze geen fatsoenlijke baan kunnen hebben, eigenlijk?
Omdat ze ten eerste al geen verblijfsvergunning heeft..
Daarnaast is het, zoals ik het op dit moment zie, iig geen relatie materiaal.

Maar dat is overigens met elke vrouw waarmee ik seks heb of seks ga hebben : het is voor mij niet zo dat ik er dan al zeker van ben dat het een relatie gaat worden oid. Dat is hier niet anders. Dat zou eventueel kunnen ontstaan maar ik heb zelden tot nooit met iemand dat ik diegene nog heel lang wil blijven zien.

Met NL vrouwen vind ik dat toch veiliger, die hebben vaak zoiets als je geen interesse meer hebt : ok fuck you dan, op naar de volgende, en die gaan door met hun leven. Maar bij zo'n filippijnse is dat misschien toch iets anders? :P Ik heb weinig zin in allerlei drama en gedoe zeg maar..
  dinsdag 3 december 2019 @ 08:25:12 #6
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_190244717
Daar kun je toch ook open over zijn, dat het je puur om de seks gaat?
Je hebt haar via Tinder gevonden, dat schept toch enige verwachtingen.
pi_190245000
Is allemaal nep daar, junkie hoertjes die mannen bijna 24/7 om de tuin leiden.
pi_190245007
@ToT ben jij dit ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_190245142
Ja ik heb dat gehad

Zie dit topic
pi_190245211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 08:22 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Omdat ze ten eerste al geen verblijfsvergunning heeft..
Daarnaast is het, zoals ik het op dit moment zie, iig geen relatie materiaal.

Maar dat is overigens met elke vrouw waarmee ik seks heb of seks ga hebben : het is voor mij niet zo dat ik er dan al zeker van ben dat het een relatie gaat worden oid. Dat is hier niet anders. Dat zou eventueel kunnen ontstaan maar ik heb zelden tot nooit met iemand dat ik diegene nog heel lang wil blijven zien.

Met NL vrouwen vind ik dat toch veiliger, die hebben vaak zoiets als je geen interesse meer hebt : ok fuck you dan, op naar de volgende, en die gaan door met hun leven. Maar bij zo'n filippijnse is dat misschien toch iets anders? :P Ik heb weinig zin in allerlei drama en gedoe zeg maar..
Daar zijn pina's dus gek op ;) hoe groter de drama des te beter.

Waar komt heb je haar gevonden.Straks is het nog mijn ex ook :')
  dinsdag 3 december 2019 @ 09:40:19 #11
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190245321
Ik zou het niet doen persoonlijk, dat is niet iets dat dramavrij af gaat lopen schat ik zo in. Maar als je wel wat drama over hebt voor seks.... why not.
pi_190245477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:08 schreef Geerd het volgende:
@:ToT ben jij dit ?
_O- Nope! :D

Maar ik lees ff door. :)
pi_190245615
Ok, bijgelezen.

Ja moeilijk.
Ik heb ook seks gehad met een Filipijnse au pair (op de eerste date). Ze leek in de eerste instantie vriendelijk en bescheiden, maar tijdens de tweede date had ze zoiets van: "Als we kinderen krijgen, ben jij degene die gaat werken en ik blijf thuis om voor hen te zorgen!"

Say what? En we hadden geen condoom gebruikt, dus ik was wel een beetje ongerust! _O-

Duidelijk gemaakt dat het niks tussen ons zou worden als ze zo dominant is. Daarna nog 1 of 2 keer mee gechat en daarna nooit meer wat op uit gedaan.

Nu ben ik getrouwd met een heel lieve Filipijnse dame en we hebben een super leuke baby samen. :)
Die au pair kan natuurlijk wel op jouw naam inburgeren hier, maar er zitten wel haken en ogen aan; ze zal eigenlijk terug naar eigen land moeten voor de hele procedure, hoewel ik ook uitzonderingen heb gehoord (terwijl mij verteld was en ik ook herhaaldelijk gelezen heb dat uitzonderingen nagenoeg nooit mogelijk zijn).

Anyway, een Filipijnse die direct aangeeft dat ze wel met jou de koffer in wil duiken is niet bepaald de norm. Dan kun je de conclusie trekken dat deze dame van jou al de nodige ervaring met mannen heeft, en dat ze dus zo van de ene naar de andere gaat.
Lijkt me vrij weinig risico aan zitten; ze zal je waarschijnlijk zo vergeten als ze weer met de volgende in bed ligt, maar gebruik idd wel een condoom, ja. En trek die door de plee heen, voor de zekerheid.

In het algemeen gesproken zijn Filipijnse dames die zo snel de koffer met je induiken wel dominante golddiggers. Absoluut niet te vertrouwen.
pi_190245773
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:07 schreef ToT het volgende:
Ok, bijgelezen.

Ja moeilijk.
Ik heb ook seks gehad met een Filipijnse au pair (op de eerste date). Ze leek in de eerste instantie vriendelijk en bescheiden, maar tijdens de tweede date had ze zoiets van: "Als we kinderen krijgen, ben jij degene die gaat werken en ik blijf thuis om voor hen te zorgen!"

Say what? En we hadden geen condoom gebruikt, dus ik was wel een beetje ongerust! _O-

Duidelijk gemaakt dat het niks tussen ons zou worden als ze zo dominant is. Daarna nog 1 of 2 keer mee gechat en daarna nooit meer wat op uit gedaan.

Nu ben ik getrouwd met een heel lieve Filipijnse dame en we hebben een super leuke baby samen. :)
Die au pair kan natuurlijk wel op jouw naam inburgeren hier, maar er zitten wel haken en ogen aan; ze zal eigenlijk terug naar eigen land moeten voor de hele procedure, hoewel ik ook uitzonderingen heb gehoord (terwijl mij verteld was en ik ook herhaaldelijk gelezen heb dat uitzonderingen nagenoeg nooit mogelijk zijn).

Anyway, een Filipijnse die direct aangeeft dat ze wel met jou de koffer in wil duiken is niet bepaald de norm. Dan kun je de conclusie trekken dat deze dame van jou al de nodige ervaring met mannen heeft, en dat ze dus zo van de ene naar de andere gaat.
Lijkt me vrij weinig risico aan zitten; ze zal je waarschijnlijk zo vergeten als ze weer met de volgende in bed ligt, maar gebruik idd wel een condoom, ja. En trek die door de plee heen, voor de zekerheid.

In het algemeen gesproken zijn Filipijnse dames die zo snel de koffer met je induiken wel dominante golddiggers. Absoluut niet te vertrouwen.
Als ze inderdaad zo snel en makkelijk de benen spreid, weet waar je in glijdt. Regenjas aantrekken dus.

Ook die van mij ging op haar rug de 1e keer dat we elkaar zagen. Daarvoor weken gechat en FaceTimen. Ben toen naar Oslo gevlogen en hebben in 4 dagen gebatst waar een normaal koppen een maand over doet. Bij wijzen van spreken.
pi_190245818
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Als ze inderdaad zo snel en makkelijk de benen spreid, weet waar je in glijdt. Regenjas aantrekken dus.

Ook die van mij ging op haar rug de 1e keer dat we elkaar zagen. Daarvoor weken gechat en FaceTimen. Ben toen naar Oslo gevlogen en hebben in 4 dagen gebatst waar een normaal koppen een maand over doet. Bij wijzen van spreken.
Die au pair waar ik kort mee heb zitten daten zei dat ik haar eerste was! :') En dan meteen op de eerste date seks hebben?
Later zei ze dat ze met die mensen had gepraat waar ze voor werkt, en die zouden gezegd hebben dat ze zichzelf te snel aan mij had gegeven. We zijn op de tweede date wel weer met elkaar naar bed gegaan, maar zonder "all the way" te gaan (gewoon elkaars naakte lichaam strelen enzo), omdat die mensen dat dus gezegd zouden hebben.
Kan ook zijn dat ze dacht tijdens die eerste date zwanger geworden te zijn en dat ze dat gewoon niet in gevaar wilde brengen of whatever. Geen idee wat ik van haar verhalen moest geloven, maar ik ben blij dat ik er van af ben.
pi_190245828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Daar zijn pina's dus gek op ;) hoe groter de drama des te beter.

_O- Ain't THAT the truth, godverdomme! :')
pi_190245833
:D ervaringsdeskundigen, het moest ook haast wel :P

Moet wel eerlijk bekennen dat een relatie eigenlijk sowieso geen optie is, daarvoor wil ik uiteindelijk toch een leuke hollandsche deerne :)

Wat dat betreft is het voor mij ook een beetje een integriteits issue. Ik heb haar inmiddels wel tussen neus en lippen door verteld dat sex voor mij niet direct betekent dat we een relatie krijgen.... Maar van haar merk ik wel dat ze een soort van voorschot op de toekomst wil : ''Will you still see me after . we had sex?'' :P

En dat is nu juist een beetje waar de schoen wringt. Kijkt als het écht heel leuk en gezellig is, dan zou er (kleine kans) wel iets uit kunnen ontstaan... Maar ik besef ook dat deze dame er echt be-hoor-lijk wat voor over heeft om in Europa te kunnen blijven, en natuurlijk besef ik ook dat het voor haar ook jackpot is als ze een vent vindt met een eigen huis, auto en voldoende centen. Dus voor haar ben ik denk ik wel een compleet plaatje.. Dan nog zwanger worden en hup binnen is de alimentatie en verblijfsvergunning..

Ze verkoopt het heel mooi dat ze een ''europese droom'' heeft, en dat geloof ik ook allemaal wel. Ze heeft al een jaar in Zweden, Denemarken en Noorwegen gezeten en is dus inmiddels al een flinke tijd van huis, dat moet natuurlijk een ''groter'' doel hebben dan (zoals in haar bewoordingen) veel van de wereld willen zien....

Aan de andere kant is ze wel gewoon heel chill, maar ik kreeg ook alweer een of ander dramatisch verhaal over haar Noorse ex die haar zou blijven stalken omdat hij haar zo graag terug zou willen en weet ik veel wat en waarvan ze bang is dat hij naar haar NL woonadres zou komen.... Dus daar beginnen de addertjes onder het gras zich wel een beetje te vertonen... .
pi_190245878
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja ik heb dat gehad

Zie dit topic
Oh shit, gelezen.

Bedankt ik ben er meteen uit :P

Dat gaat m niet worden... Niet dat ik het uberhaupt zo ver zou laten komen dat een filipijnse me in mijn eigen huis loopt te dirigeren (no offence :) )
pi_190245889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:30 schreef Scrapyard het volgende:
:D ervaringsdeskundigen, het moest ook haast wel :P

Moet wel eerlijk bekennen dat een relatie eigenlijk sowieso geen optie is, daarvoor wil ik uiteindelijk toch een leuke hollandsche deerne :)

Wat dat betreft is het voor mij ook een beetje een integriteits issue. Ik heb haar inmiddels wel tussen neus en lippen door verteld dat sex voor mij niet direct betekent dat we een relatie krijgen.... Maar van haar merk ik wel dat ze een soort van voorschot op de toekomst wil : ''Will you still see me after . we had sex?'' :P

En dat is nu juist een beetje waar de schoen wringt. Kijkt als het écht heel leuk en gezellig is, dan zou er (kleine kans) wel iets uit kunnen ontstaan... Maar ik besef ook dat deze dame er echt be-hoor-lijk wat voor over heeft om in Europa te kunnen blijven, en natuurlijk besef ik ook dat het voor haar ook jackpot is als ze een vent vindt met een eigen huis, auto en voldoende centen. Dus voor haar ben ik denk ik wel een compleet plaatje.. Dan nog zwanger worden en hup binnen is de alimentatie en verblijfsvergunning..

Ze verkoopt het heel mooi dat ze een ''europese droom'' heeft, en dat geloof ik ook allemaal wel. Ze heeft al een jaar in Zweden, Denemarken en Noorwegen gezeten en is dus inmiddels al een flinke tijd van huis, dat moet natuurlijk een ''groter'' doel hebben dan (zoals in haar bewoordingen) veel van de wereld willen zien....

Aan de andere kant is ze wel gewoon heel chill, maar ik kreeg ook alweer een of ander dramatisch verhaal over haar Noorse ex die haar zou blijven stalken omdat hij haar zo graag terug zou willen en weet ik veel wat en waarvan ze bang is dat hij naar haar NL woonadres zou komen.... Dus daar beginnen de addertjes onder het gras zich wel een beetje te vertonen... .
@ Alimentatie en verblijfsvergunning; als je je verantwoordelijkheden niet wil nemen, erken je het kind niet en zal ze aan het eind van haar au-pair contract Nederland moeten verlaten met jouw zoontje/dochtertje. Dan is het de vraag of je dat wil of niet, dat je kind een onzekere toekomst tegemoet gaat.

Het kan ook zijn dat deze dame met diverse kerels de koffer in duikt tot ze er eentje tegen komt die wil dat ze bij hem blijft.

Anway, als het puur voor de seks is kun je het idd wel gewoon doen, maar het lijkt wel dat zij dus idd hoopt op wat meer. Ja dan is de keuze aan jou of je haar valse hoop wil geven of niet.
Zelf zou ik het in dit geval niet doen, als zij op meer hoopt dan wat jij eigenlijk wil.
pi_190245913
Gelukkig, mijn ex heb je niet aan de haak maar weet:

Die van mij heeft in Denemarken en Noorwegen gezeten. Ze zou Deense vriendjes hebben gehad die haar tot pulp geslagen zouden hebben en later was er geen vuiltje aan de lucht. Ma.w. de verhalen zijn dik en aangedikt en veranderen steeds.

Plus haar exen zouden haar al het geld teruggevraagd hebben dat zijn aan haar hebben uitgegeven. Maak je buik maar nat met de horrorverhalen die gaan komen. Of pas ook op voor een 'tante'die je op FB toevoegt, het kan een heel circus worden.
pi_190245918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:35 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Oh shit, gelezen.

Dat gaat m niet worden... Niet dat ik het uberhaupt zo ver zou laten komen dat een filipijnse me in mijn eigen huis loopt te dirigeren (no offence :) )
Geen zorgen, zoals je hebt kunnen lezen heb ik haar de mijne uitgeknikkerd.
pi_190245929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:35 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Oh shit, gelezen.

Dit is wel een vrij heftig verhaal (heb het net ook ff gelezen), maar er zijn idd best wat Filipijnse dames die zo reageren. Het ligt overigens wel sterk aan in welke regio de dame in kwestie geboren en getogen is; dames van het platteland zijn in het algemeen wat bescheidener dan stadse dames daar.
pi_190245943
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gelukkig, mijn ex heb je niet aan de haak maar weet:

Die van mij heeft in Denemarken en Noorwegen gezeten. Ze zou Deense vriendjes hebben gehad die haar tot pulp geslagen zouden hebben en later was er geen vuiltje aan de lucht. Ma.w. de verhalen zijn dik en aangedikt en veranderen steeds.

Plus haar exen zouden haar al het geld teruggevraagd hebben dat zijn aan haar hebben uitgegeven. Maak je buik maar nat met de horrorverhalen die gaan komen. Of pas ook op voor een 'tante'die je op FB toevoegt, het kan een heel circus worden.
"We love you, you're so good to my daughter! But we need your help; the typhoon has damaged our house and can you send us money?"
En anders is er wel een zoontje of dochtertje die geld voor school nodig heeft, of een vader die een operatie moet ondergaan enz.
  dinsdag 3 december 2019 @ 10:43:10 #24
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190245949
Waar ze ook vandaan komt. Als je merkt dat zij er anders instaat, het als een opmars naar relatie/liefde ziet (hoop op meer) en jij gewoon alleen voor de seks gaat is het niet eerlijk.
Dan blijft er iemand gekwetst achter.

Er zijn zat vrouwen die wel gewoon in zijn voor een leuk avontuurtje en niet meer dan dat. Richt je daarop ipv op iemand die hoop op meer om wat voor reden dan ook.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190245955
Nah, die verhalen lijken allemaal op elkaar man... Au-pairen in voornamelijk noord- en midden europese landen, alles willen behalve terug naar het eigen land.

Allerlei reisjes maken door europa (met kerst gaat ze geloof ik weer naar Zweden, waar betaalt ze het van?) drama met ex-vriendjes, in het weekend afspreken met mede fillipijnen die in Amsterdam verblijven en dan allerlei verhalen over de avonturen met haar ''crazy ass friends''.... Volgens mij zijn ze allemaal precies hetzelfde met dezelfde hoop/dromen en mindset.

Daarom ook top dat jullie even je ervaring delen, want dit is ook precies het voorgevoel dat ik erbij heb/had.
pi_190245957
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Dit is wel een vrij heftig verhaal (heb het net ook ff gelezen), maar er zijn idd best wat Filipijnse dames die zo reageren. Het ligt overigens wel sterk aan in welke regio de dame in kwestie geboren en getogen is; dames van het platteland zijn in het algemeen wat bescheidener dan stadse dames daar.
Klopt. Lopen ze in classy kleding, telefoon in de handen, dikke oorringen en zonnebril heb je kans op óf een zogenaamde ladyboy of een golddiger die meer piemels heeft versleten dan Kim Holland in haar hoogtijd dagen.

Let beter dan op de meisjes die simpel gekleed zijn in een simpele T-shirt en spijkerbroek bijv.
pi_190245964
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Geen zorgen, zoals je hebt kunnen lezen heb ik haar de mijne uitgeknikkerd.
Hoe is ze bij je binnen gekomen dan? Legde ze druk op je om je in huis te nemen ofzo? Godzijdank heb ik deze nog niet verteld waar ik woon (welke straat). Als ze dat eenmaal weet, is er no way back wat dat betreft :P
pi_190245988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:43 schreef Scrapyard het volgende:
Nah, die verhalen lijken allemaal op elkaar man... Au-pairen in voornamelijk noord- en midden europese landen, alles willen behalve terug naar het eigen land.

Allerlei reisjes maken door europa (met kerst gaat ze geloof ik weer naar Zweden, waar betaalt ze het van?) drama met ex-vriendjes, in het weekend afspreken met mede fillipijnen die in Amsterdam verblijven en dan allerlei verhalen over de avonturen met haar ''crazy ass friends''.... Volgens mij zijn ze allemaal precies hetzelfde met dezelfde hoop/dromen en mindset.

Daarom ook top dat jullie even je ervaring delen, want dit is ook precies het voorgevoel dat ik erbij heb/had.
Ja die au pairs mogen telkens maar iets van een jaartje of zo ergens werken en dan moeten ze weer weg. Dan gaan ze meestal naar het land er naast, en dan weer eentje daar weer naast om daat weer een jaartje te werken enz. Zo blijven ze dus definitief in Europa. Dat werd me toen door die ene au pair ff flink aan het verstand gepeuterd; toen ze eiste dat ik zou werken en zij thuis voor de toekomstige kinderen zou zorgen, zei ze: "I don't need you! You want to live with me but I don't need you because I already LIVE here in Europe! And if you want me, you must do things my way!"

JA ehhhh.... :W Doei dus!
pi_190245997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Klopt. Lopen ze in classy kleding, telefoon in de handen, dikke oorringen en zonnebril heb je kans op óf een zogenaamde ladyboy of een golddiger die meer piemels heeft versleten dan Kim Holland in haar hoogtijd dagen.

Let beter dan op de meisjes die simpel gekleed zijn in een simpele T-shirt en spijkerbroek bijv.
Juist! :Y
Mijn vrouw en haar groep vriendinnen hier zijn echt veel eenvoudiger.
We kennen via-via wel een aantal dames die wél vol blingbling zitten, maar die zijn echt fakking arrogant en daar gaan we dan ook absoluut niet mee om.
pi_190245998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:44 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Hoe is ze bij je binnen gekomen dan? Legde ze druk op je om je in huis te nemen ofzo? Godzijdank heb ik deze nog niet verteld waar ik woon (welke straat). Als ze dat eenmaal weet, is er no way back wat dat betreft :P
Waar zit de jouwe, ik ken er sowieso een paar in DH , vriendinnen van mijn EX die hun goudklauwen geslepen hebben.

Ik heb haar leren kennen via The Inner Circle, ben toen twee keer naa rOslo gevlogen, toen kwam zij naar Den Haag. Heb een half jaartje wat gehad dus het was vrij logisch dat ze ook eens bij mij thuis kwam.

In de spoiler een website, heel simpel gemaakt meer lees en huiver.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190246001
Ik heb datzelfde gehad met een vrouw uit Friesland. Die wilde in de randstad wonen. Voor je het weet zit je er levenslang aan vast.
pi_190246003
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waar ze ook vandaan komt. Als je merkt dat zij er anders instaat, het als een opmars naar relatie/liefde ziet (hoop op meer) en jij gewoon alleen voor de seks gaat is het niet eerlijk.
Dan blijft er iemand gekwetst achter.

Er zijn zat vrouwen die wel gewoon in zijn voor een leuk avontuurtje en niet meer dan dat. Richt je daarop ipv op iemand die hoop op meer om wat voor reden dan ook.
Maar je kunt toch eigenlijk wel stellen dat zij (op langere termijn weliswaar) ook van plan is om mij te misbruiken?(geld)

Zie hierboven wat ToT zegt over cyclonen enzo. Ik heb de eerste verhalen ook al gehoord. Ze heeft weliswaar nog niet om geld gevraagd, maar we hebben elkaar ook nog nooit irl ontmoet. dat gaat zeker nog komen.

dus dan kan ik andersom toch ook alvast een beetje op de zaken vooruit lopen en hetzelfde bij haar doen mbt sex? :P Of vind je dat dat echt een K*tstreek is? Het is gewoon twee richtings verkeer. Ik wil iets van haar, zij wil iets van mij. Ben best bereid om bijvoorbeeld een paar honderd te lappen zodat ze een . x op en neer naar naar familie kan vliegen ofzo. Soort verkapte prostitutie. Beiden blij dan toch.
  dinsdag 3 december 2019 @ 10:49:16 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_190246011
Dit soort topics (en alle andere verhalen die rondgaan) is de reden waarom ik niet eens boos kan worden over het stigma dat een vriendin uit azië hebben een scheve situatie is waarin je als man of slachtoffer bent (van een golddigger) of dader bent (je misbruikt iemand met een wanhopige economische situatie) en dat je relatie gedoemd is om in drama te eindigen.

Want 99 van de 100 keer is het gewoon zo.

Alleen is het dus vechten tegen de bierkaai voor mij om uit te leggen dat ik die 1% ben. Alsmede al die vriendinnen van mijn moeder die haar gek liepen te maken over wat voor gevaar ik wel niet liep.

:')
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_190246059
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:49 schreef SpecialK het volgende:
Dit soort topics (en alle andere verhalen die rondgaan) is de reden waarom ik niet eens boos kan worden over het stigma dat een vriendin uit azië hebben een scheve situatie is waarin je als man of slachtoffer bent (van een golddigger) of dader bent (je misbruikt iemand met een wanhopige economische situatie) en dat je relatie gedoemd is om in drama te eindigen.

Alleen is het dus vechten tegen de bierkaai voor mij om uit te leggen dat ik die 1% ben. Alsmede al die vriendinnen van mijn moeder die haar gek liepen te maken over wat voor gevaar ik wel niet liep.

helemaal gelijk man...

Datingmarkt is ook gewoon perfect gestabiliseerd door vraag en aanbod. En als je dan opeens iets kunt ''kopen'' dat onevenredig goedkoop is, weet je dat er iets niet helemaal lekker zit..

En als je dan kijkt hoe gewillig een filippijnse is t.o.v. wat je uit de kast moet halen om een nederlandse dame te regelen, is dat echt compleet uit verhouding. Deze dame heb ik al een paar keer ge ''ghost'' soms vergeet ik uberhaupt te antwoorden, maar ze klampt zich alsnog aan me vast...

Ergens voelt dat ook wel verkeerd, want het is inderdaad een soort machtsverhouding. Maar omdat ik ergens ook al vrij zeker ben van haar intenties op de langere termijn, heb ik er ook weer niet zo veel moeite mee eigenlijk....

Idd kut als jij wel gewoon een oprechte aziatische dame hebt getroffen met een ander verhaal dan de standaard au-pair, word je toch vaak gezien als ''die dude die er eentje uit azie heeft gehaald''.
  dinsdag 3 december 2019 @ 10:55:41 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190246063
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:48 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Maar je kunt toch eigenlijk wel stellen dat zij (op langere termijn weliswaar) ook van plan is om mij te misbruiken?(geld)

Zie hierboven wat ToT zegt over cyclonen enzo. Ik heb de eerste verhalen ook al gehoord. Ze heeft weliswaar nog niet om geld gevraagd, maar we hebben elkaar ook nog nooit irl ontmoet. dat gaat zeker nog komen.

dus dan kan ik andersom toch ook alvast een beetje op de zaken vooruit lopen en hetzelfde bij haar doen mbt sex? :P Of vind je dat dat echt een K*tstreek is? Het is gewoon twee richtings verkeer. Ik wil iets van haar, zij wil iets van mij. Ben best bereid om bijvoorbeeld een paar honderd te lappen zodat ze een . x op en neer naar naar familie kan vliegen ofzo. Soort verkapte prostitutie. Beiden blij dan toch.
Geen idee of ze je wil misbruiken. Dat gebruik je nu vooral om je eigen ding goed te praten.

Wat je weet is dat zij er anders instaat. Dat zij wel hoopt op meer en dat jij daar geen behoefte aan hebt.
Dus ja, dat vind ik een kutstreek van je.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_190246067
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Waar zit de jouwe, ik ken er sowieso een paar in DH , vriendinnen van mijn EX die hun goudklauwen geslepen hebben.

Ik heb haar leren kennen via The Inner Circle, ben toen twee keer naa rOslo gevlogen, toen kwam zij naar Den Haag. Heb een half jaartje wat gehad dus het was vrij logisch dat ze ook eens bij mij thuis kwam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Deze zit in Zeist. Maar ze hebben allemaal wel een soort netwerkje. Zijn ook allemaal vrouwen... En vrij obvious dat ze op zoek zijn naar een geldschieter.

Daar ben ik al van op de hoogte... Wat ik alleen nog even moet achter zien te komen is hoe groot de ellende precies gaat zijn en of dat opweegt tegen een paar wipjes.
pi_190246115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:56 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Deze zit in Zeist. Maar ze hebben allemaal wel een soort netwerkje. Zijn ook allemaal vrouwen... En vrij obvious dat ze op zoek zijn naar een geldschieter.

Daar ben ik al van op de hoogte... Wat ik alleen nog even moet achter zien te komen is hoe groot de ellende precies gaat zijn en of dat opweegt tegen een paar wipjes.
Ja die netwerkjes; als je een Filipijnse dame hebt, heb je ook meteen een groep vriendinnen er bij, met de daar bij behorende aanhang! _O-
En feestjes. :P HEEL veel feestjes. Met lekker eten en een continue kanonnade van kakofonie door het gekwebbel in hun eigen taal. :P En HEEEEEL veel lachen onderling tussen de dames terwijl de kerels maar een beetje bij elkaar zitten voetbal te kijken en wat bier zitten te drinken! :P
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:05:24 #38
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_190246140
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:55 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

helemaal gelijk man...

Datingmarkt is ook gewoon perfect gestabiliseerd door vraag en aanbod. En als je dan opeens iets kunt ''kopen'' dat onevenredig goedkoop is, weet je dat er iets niet helemaal lekker zit..

En als je dan kijkt hoe gewillig een filippijnse is t.o.v. wat je uit de kast moet halen om een nederlandse dame te regelen, is dat echt compleet uit verhouding. Deze dame heb ik al een paar keer ge ''ghost'' soms vergeet ik uberhaupt te antwoorden, maar ze klampt zich alsnog aan me vast...

Ergens voelt dat ook wel verkeerd, want het is inderdaad een soort machtsverhouding. Maar omdat ik ergens ook al vrij zeker ben van haar intenties op de langere termijn, heb ik er ook weer niet zo veel moeite mee eigenlijk....
Ja.

Women fuck who they want.
Men marry who they want.

Nederlandse vrouwen hebben minder interesse in trouwen dus die dynamiek is lastiger geworden voor mannen die niet ergens in de top 10% zitten qua lichaam/gezicht.

Filipijnse vrouwen (meer nog dan mensen uit andere landen in Azie) zijn dermate religieus en traditioneel opgevoed dat een huwelijk een absolute must is voor de toekomst. Dus nog meer dan Thaise meisjes zijn die ontiegelijk makkelijk te sturen met de vage belofte/suggestie.. hoe impliciet ook... van een serieuze relatie.

quote:
Idd kut als jij wel gewoon een oprechte aziatische dame hebt getroffen met een ander verhaal dan de standaard au-pair, word je toch vaak gezien als ''die dude die er eentje uit azie heeft gehaald''.
Het is hoe het is. De meeste mensen trekken gewoon zo'n gezicht van "oh je bent er zo-eentje".. maar zullen nooit wat zeggen. Dus dan krijg je niet eens de kans om het recht te trekken. Maar zelfs als je het recht mag trekken.. de "bewijsstukken" dat het niet zo is klinken uiteindelijk zo oppervlakkig en specifiek... en zijn eigenlijk dermate prive dat het vreemd is om dat aan iemand te lopen vertellen die je net kent.

En dat voelt ook weer wanhopig zovan "oh maar.. ik ben niet zo hoor.. mijn vriendin is dit dat zus zo... en ze heeft dit en dat als ouders etc.. " zovan who the fuck are you.

Maargoed.. doe je het niet dan ben je een loser die wanhopige thaise (misschien wel minderjarige? haha) meisjes pakt omdat "echte" Nederlandse vrouwen je geen kans geven.

Probeer je het wel recht te trekken dan ben je een loser die wanhopig iemands goedkeuring zoekt
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:05:50 #39
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190246142
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja die netwerkjes; als je een Filipijnse dame hebt, heb je ook meteen een groep vriendinnen er bij, met de daar bij behorende aanhang! _O-
En feestjes. :P HEEL veel feestjes. Met lekker eten en een continue kanonnade van kakofonie door het gekwebbel in hun eigen taal. :P En HEEEEEL veel lachen onderling tussen de dames terwijl de kerels maar een beetje bij elkaar zitten voetbal te kijken en wat bier zitten te drinken! :P
Is toch niet zo raar?
Snap het prima dat men elkaar opzoekt.

Als je dat niet snapt of ok mee bent is zo iemand gewoon niets voor jou.

Voor de ts, hou hiermee op. Je denkt best wel slecht over dat meisje en wat jij wil en wat zij wil verschilt teveel.
Zoek een lekkere dame op die ook gewoon een leuk en lekker avontuurtje wil. Dit is nu al drama, minder gaat het zeker niet worden als je hiermee doorgaat.
pi_190246156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Is toch niet zo raar?
Snap het prima dat men elkaar opzoekt.
Oh dat snap ik ook echt wel prima hoor. :) En die feestjes kunnen echt wel gezellig zijn, maar ik heb onlangs met mijn vrouw afgesproken dat ik niet meer naar elk feest toe ga. Het is gewoon te veel en voor mij ook te rumoerig.
pi_190246166
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:56 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ze zijn goed georganiseerd ;) Ze hebben op FB aparte au pair groepen waarin alle ins en outs de revue passeren in chats. Eigenlijk groeien de wortels tot ver buiten de landsgrenzen. Zo ook in het thuis;land worden nichtjes, buurmeisjes etc. gelokt en op de hoogte gehouden. Zoek voor de grap eens een groep op op FB. Duizenden leden die graag voor een mooiere toekomst deze kant op willen komen.
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:08:52 #42
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_190246177
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Hele verhaal is herkenbaar :D
Mijn tante is Filipijnse
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:09:27 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_190246186
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh dat snap ik ook echt wel prima hoor. :) En die feestjes kunnen echt wel gezellig zijn, maar ik heb onlangs met mijn vrouw afgesproken dat ik niet meer naar elk feest toe ga. Het is gewoon te veel en voor mij ook te rumoerig.
Dat is prima. Niet altijd mee willen, maar het wel begrijpen en vooral gunnen is geheel ok.
pi_190246217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ze zijn goed georganiseerd ;) Ze hebben op FB aparte au pair groepen waarin alle ins en outs de revue passeren in chats. Eigenlijk groeien de wortels tot ver buiten de landsgrenzen. Zo ook in het thuis;land worden nichtjes, buurmeisjes etc. gelokt en op de hoogte gehouden. Zoek voor de grap eens een groep op op FB. Duizenden leden die graag voor een mooiere toekomst deze kant op willen komen.
Niks mis mee. Ik zou het ook geen lokken noemen. :)
We hebben er hier ook wel eens aan zitten denken om vrienden en eventueel de jongere zus van mijn vrouw hier naar toe te krijgen.
pi_190246249
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Niks mis mee. Ik zou het ook geen lokken noemen. :)
We hebben er hier ook wel eens aan zitten denken om vrienden en eventueel de jongere zus van mijn vrouw hier naar toe te krijgen.
Lokken klinkt negatief, zo bedoelde ik het niet.
pi_190246255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Lokken klinkt negatief, zo bedoelde ik het niet.
Leek me ook al niet. ;)
pi_190246413
Tijdens het ketsen door trekt ze 't condoom eraf en zorgt ze er wel voor dat jij d'r zwanger pompt. Veel succes!
  dinsdag 3 december 2019 @ 11:40:24 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_190246521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:31 schreef Vlicious87 het volgende:
Tijdens het ketsen door trekt ze 't condoom eraf en zorgt ze er wel voor dat jij d'r zwanger pompt. Veel succes!
Game over.
pi_190246533
Wat betreft dat met vriendinnen, die van mij veranderde ook als een blad aan een boom.
Ik moest mij gedragen maar zelf ging ze los met haar chikcs. Van ranzige grappen naar
oorverdovend gekakel :') Heb ook dat heel gauw gedag gezegd. Ik versta er geen flikker van
en vind het ook te druk. Oh ja en allemaal, allemaal zijn ze verslaafd aan karaoke.
Of het nou OERVALS is of niet. Het liefst gooi je je gehoor weg _O-

Maar goed ze kunnen ook ontzettend lief zijn. Zorgzaam, en stoer ook. Klein maar verdomme wat een pit kan er in zitten.
pi_190246959
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat betreft dat met vriendinnen, die van mij veranderde ook als een blad aan een boom.
Ik moest mij gedragen maar zelf ging ze los met haar chikcs. Van ranzige grappen naar
oorverdovend gekakel :') Heb ook dat heel gauw gedag gezegd. Ik versta er geen flikker van
en vind het ook te druk. Oh ja en allemaal, allemaal zijn ze verslaafd aan karaoke.
Of het nou OERVALS is of niet. Het liefst gooi je je gehoor weg _O-

Maar goed ze kunnen ook ontzettend lief zijn. Zorgzaam, en stoer ook. Klein maar verdomme wat een pit kan er in zitten.
Karaoke doen de dames hier gelukkig niet aan, anders was ik sowieso nooit naar die feesten gegaan.
Op vakantie zijn we naar een bar gegaan waar mijn vrouw vroeger wel eens kwam, en ik hoorde de eigenaar ineens tegen iemand zeggen: "I rather slit my WRISTS than have karaoke in my bar!" _O-
En ik snap het sentiment maar al te goed! :D Godskanonne, de hele vakantie hoorde ik dat afgrijselijke gekrijs overal om me heen!

En eens met dat die kleine dames behoorlijk wat pit kunnen hebben. En sommigen kunnen hun humeur echt dagen, soms WEKEN of zelfs MAANDEN houden. De partners weten soms niet eens wat ze verkeerd gedaan hebben, want als ze in zo'n bui zijn, zeggen ze vaak ook echt geen woord meer! _O- :')
Hier bij ons valt dat gelukkig wel heel erg mee, maar ik ken er genoeg waarbij het echt anders is.
Shit, soms weet ik zelfs nog meer dan de partner van zo'n dame die ineens een rotbui heeft, omdat de dames onderling WÉL alles bespreken! _O-
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:32:40 #51
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190247189
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Karaoke doen de dames hier gelukkig niet aan, anders was ik sowieso nooit naar die feesten gegaan.
Op vakantie zijn we naar een bar gegaan waar mijn vrouw vroeger wel eens kwam, en ik hoorde de eigenaar ineens tegen iemand zeggen: "I rather slit my WRISTS than have karaoke in my bar!" _O-
En ik snap het sentiment maar al te goed! :D Godskanonne, de hele vakantie hoorde ik dat afgrijselijke gekrijs overal om me heen!

En eens met dat die kleine dames behoorlijk wat pit kunnen hebben. En sommigen kunnen hun humeur echt dagen, soms WEKEN of zelfs MAANDEN houden. De partners weten soms niet eens wat ze verkeerd gedaan hebben, want als ze in zo'n bui zijn, zeggen ze vaak ook echt geen woord meer! _O- :')
Hier bij ons valt dat gelukkig wel heel erg mee, maar ik ken er genoeg waarbij het echt anders is.
Shit, soms weet ik zelfs nog meer dan de partner van zo'n dame die ineens een rotbui heeft, omdat de dames onderling WÉL alles bespreken! _O-
En wat is er precies leuk aan zo'n vrouw?
Houd van poesjes
pi_190247193
Het is wachten op een duit in het zakje door @LeesFoknl :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:32 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Sex denk ik, anders stond dit verhaal wel in GC of TRAV :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190247232
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:
Het is wachten op een duit in het zakje door @:LeesFokNL :Y
[..]

LeesFok is een echt kenner. Mennn wat heeft die man mij goed geholpen.
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:39:14 #54
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190247264
quote:
[..]

Het komt op mij nogal kinderachtig over allemaal, iemand weken negeren terwijl die niet eens weet wat ie fout heeft gedaan.
Houd van poesjes
pi_190247351
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat laatste is zó herkenbaar ! Mijn ex had daar ook een handje van. Ik heb trouwens nooit meer iets van haar vernomen. Geen excuus, niks. A fijn. Vlagen van missen ken ik wel maar aan de andere kant tjsa.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:39 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Het komt op mij nogal kinderachtig over allemaal, iemand weken negeren terwijl die niet eens weet wat ie fout heeft gedaan.
Kunnen heel leuk en lief/zorgzaam zijn. Daar smelt je voor. Aan de andere kant is het enorm binnenvetten, koppigheid en trots. En wat LeesFok zal beamen is dat ze geen gezichtsverlies willen lijden, is een regelrechte NO GO.

Maar de harde vraag waarom zij dit doen: is mij een raadsel.
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:48:02 #56
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190247381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dat laatste is zó herkenbaar ! Mijn ex had daar ook een handje van. Ik heb trouwens nooit meer iets van haar vernomen. Geen excuus, niks. A fijn. Vlagen van missen ken ik wel maar aan de andere kant tjsa.
[..]

Kunnen heel leuk en lief/zorgzaam zijn. Daar smelt je voor. Aan de andere kant is het enorm binnenvetten, koppigheid en trots. En wat LeesFok zal beamen is dat ze geen gezichtsverlies willen lijden, is een regelrechte NO GO.

Maar de harde vraag waarom zij dit doen: is mij een raadsel.
Vrouwen die leuk, lief en zorgzaam zijn, zijn nu niet bepaald zeldzaam. Maar dat weken of zelfs maanden boos blijven gaat er bij mij niet in.
Houd van poesjes
pi_190247467
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:32 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Whehe, nou de mijne is gelukkig niet zo! ;)
Maar veel van die dames hebben echt wel een gebruiksaanwijzing nodig en zullen ook moeten leren dat men hier anders met elkaar omgaat dan in hun land.
pi_190247476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:39 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Ik ken sowieso 2 Filipijnse dames die dat doen. Althans eentje is wel duidelijk in waarom ze boos is, maar dan gaat het echt om de kleinste dingen. De ander liet het aan de partner over om maar uit te pluizen wat hij mis had gedaan. Die relatie heeft het overigens vreemd genoeg niet overleefd.
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:57:12 #59
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190247477
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehe, nou de mijne is gelukkig niet zo! ;)
Maar veel van die dames hebben echt wel een gebruiksaanwijzing nodig en zullen ook moeten leren dat men hier anders met elkaar omgaat dan in hun land.
Dan kunnen ze dus beter in hun eigen land blijven.
Houd van poesjes
  dinsdag 3 december 2019 @ 12:58:18 #60
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190247489
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik ken sowieso 2 Filipijnse dames die dat doen. Althans eentje is wel duidelijk in waarom ze boos is, maar dan gaat het echt om de kleinste dingen. De ander liet het aan de partner over om maar uit te pluizen wat hij mis had gedaan. Die relatie heeft het overigens vreemd genoeg niet overleefd.
Maar dat is toch niet heel erg normaal gedrag te noemen? Prinses op de erwt achtig gedrag.
Houd van poesjes
pi_190247532
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Dan kunnen ze dus beter in hun eigen land blijven.
Klopt. :Y

Ja je moet wel echt weten waar je aan begint, want het kost je allemaal klauwen met geld (aan vliegreizen en onderhoud in Nederland tot ze een baan heeft; de immigratieprocedure stelt gelukkig weinig voor) en je moet wel weten of diegene wel echt bij je past.
Genoeg kerels die denken makkelijk een gewillig popje te scoren, en dat ze dan de rest van hun leven miserabel zijn of dat ze de dame in kwestie alsnog terug sturen.
Niet over één nacht ijs gaan. :) Dat is echt de fout die je zo vaak tegen komt.
Mijn vrouw en ik hebben het rustiger aan gedaan; lange tijd dagelijks chatten om elkaar beter te leren kennen, en vervolgens ben ik 2x die kant op gegaan en is zij 2x langere tijd hier naar toe gekomen voor we de hele procedure op gang zetten. Ze heeft sowieso een veel westersere mentaliteit dan de meeste van haar landgenoten. Zij adviseert soms ook Filipijnse dames die hun temperament niet voldoende onder controle kunnen houden.
pi_190247545
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:58 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:

[..]

Maar dat is toch niet heel erg normaal gedrag te noemen? Prinses op de erwt achtig gedrag.
Oh absoluut!
Dat binnenvetten en koppigheid en trots waar Gibson het over heeft, is volgens mij echt vrij standaard daar. Aan de oppervlak komen ze heel lief, bescheiden en soms verlegen over, maar zodra ze merken dat ze beet hebben: BOEM!

Ik heb wel eens Youtube clipjes gepost in topics over dit onderwerp. Dan zie je dat in de jaren '80 - begin jaren '90 die dames zowat als slaafje hier naar toe kwamen.
_O- Dat beeld moet je tegenwoordig echt los laten! :D

Anyhow, TS zit sowieso niet op een relatie met de dame in kwestie te wachten, dus is dit allemaal minder relevant, maar het blijft leuk gespreksmateriaal. :P
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:06:09 #63
487685 Poesje_Mauw77
Poesje is woedend
pi_190247608
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja je moet wel echt weten waar je aan begint, want het kost je allemaal klauwen met geld (aan vliegreizen en onderhoud in Nederland tot ze een baan heeft; de immigratieprocedure stelt gelukkig weinig voor) en je moet wel weten of diegene wel echt bij je past.
Genoeg kerels die denken makkelijk een gewillig popje te scoren, en dat ze dan de rest van hun leven miserabel zijn of dat ze de dame in kwestie alsnog terug sturen.
Mijn vrouw en ik hebben het rustiger aan gedaan; lange tijd dagelijks chatten om elkaar beter te leren kennen, en vervolgens ben ik 2x die kant op gegaan en is zij 2x langere tijd hier naar toe gekomen voor we de hele procedure op gang zetten. Ze heeft sowieso een veel westersere mentaliteit dan de meeste van haar landgenoten. Zij adviseert soms ook Filipijnse dames die hun temperament niet voldoende onder controle kunnen houden.
Ja ik val sowieso niet op Aziatische uitziende vrouwen, maar ik vind het erg apart dat die dames er kennelijk dus gewoon mee weg denken te komen.
Houd van poesjes
pi_190248024
Ik blijf een zwak houden voor Filipijnse vrouwen :+ zou er graag weer 1 aan mijn zijde willen hebben.
pi_190248198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik blijf een zwak houden voor Filipijnse vrouwen :+ zou er graag weer 1 aan mijn zijde willen hebben.
Qua uiterlijk wel.

Qua innerlijk is de machtsverhouding toch te scheef (in wat zij zoeken en wat wij zoeken als westerse mannen). Dat is helaas gedoemd te mislukken.
pi_190248757
Kwestie van de juiste treffen. Die moet er haast wel zijn.
pi_190252771
Ik zou het niet doen TS. Zij wil met jou waarschijnlijk alleen naar bed omdat zij op den duur meer verwacht. Jij wil niet meer dan alleen het bed in duiken.

Jij zal best een goed iemand zijn die zijn zaakjes voor elkaar heeft, veel te bieden heeft en liefde kan geven. Zij wil jou waarschijnlijk alleen zodat je haar kan onderhouden. Ik weet dat het sommige vrouwen (hoe knap of mooi dan ook), het uiterlijk van de man niet echt deert, zolang ze maar aan hun doel komen (verblijfsdocument, trouwen, kinderen, werkende man).

Jij wil haar voor een ding. Voor de rest zoek je een mooie Hollandse vrouw.
Hou je pik in je broek, gebruik haar niet, schep geen valse verwachtingen of "te vereffen rekeningen" (zoals zij dat zien) en ga op zoek naar een mooie, Hollandse meid die jou wil om wie jij bent. Niet omdat je het antwoord op een verblijfsdocument en een carrière als huisvrouw bent.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:05 schreef SpecialK het volgende:
Filipijnse vrouwen (meer nog dan mensen uit andere landen in Azie) zijn dermate religieus en traditioneel opgevoed dat een huwelijk een absolute must is voor de toekomst.
Het gelovig zijn is soms in tegenstrijd met hun daden, de vrouwen die zich vrij makkelijk geven dan.

quote:
[..]

Die wilde ik net mentionen idd. :D Wat een baas is hij! _O_
pi_190252934
quote:

[..]

SPOILER
Die website! :D :N _O-
pi_190255504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Die website! :D :N _O-
Beter dan dat kreeg je in 1999 niet :P
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 22:05:59 #70
441859 crew  Lenny77
pi_190256853
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:47 schreef nietzeuren het volgende:
Ik heb datzelfde gehad met een vrouw uit Friesland. Die wilde in de randstad wonen. Voor je het weet zit je er levenslang aan vast.
Ik moest lachen :D
Lekker zo droog hier tussendoor!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_190269208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Beter dan dat kreeg je in 1999 niet :P
De vormgeving vond ik niet eens zo erg. Het was het taalgebruik, "scheepshoer". :N :{
pi_190269924
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

De vormgeving vond ik niet eens zo erg. Het was het taalgebruik, "scheepshoer". :N :{
Ja het taalgebruik is wel even anders inderdaad. Niet erg subtiel of zo
pi_190271501
Als TS we toch al vanuit gaat dat hij gebruikt gaat worden, is het natuurlijk geen enkel probleem om even met haar in bed te duiken na gezegd te hebben dat er na sex niet onmiddellijk een relatie is :')

Dat ze als au-pair enorm afhankelijk is van haar gastgezin, haar vergoeding waarschijnlijk ook nog (deels) naar haar familie mag overmaken, en het er duimendik bovenop ligt dat ze op meer hoopt doet er niet toe.

Uiteraard bestaat er de mogelijkheid dat ze de sleur en zorgen van alle dag even wil vergeten door alleen een dik orgasme te willen van onze adonis, en anders niets.

Maar kom op TS, toon even wat zelfbeheersing als je ook maar 1 seconde merkt dat ze op meer hoopt en verschuil je later niet achter dat je gezegd hebt dat je na sex niet gelijk een relatie hebt. :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_190272218
Ik vraag me af of TS wel eens een rondje betaald voor een biertje zijn maten en of hij zich dan ook gebruikt voelt?

Ze komt uit een land komt waar geen financieel vangnet is vanuit de overheid, en haar familie en vrienden aldaar er soms voor zorgen dat je die dag te eten hebt (als ze daar zou zijn). Net zoals mensen bij haar op de pof zouden leven en er geen nee tegen gezegd kan worden.

Wees geen kuripot. Doe gewoon de dingen met haar die je bijvoorbeeld ook met/voor je maten zou doen, en kijk of ze binnen haar mogelijkheden er voor jou is. Wellicht maakt ze je wel heel gelukkig. ^O^
pi_190278030
Waar maak je je druk om? Zolang ze niet je neukertje voor ernaast is, is er toch niets wat ze je kan maken, ook al zou ze zwanger worden?

Stalker? So what.. . Zoveel mogelijk prive dingen achterhouden en verder zo vaak je wil volspuiten. Ze moet op den duur toch weer weg.

Bang voor een filipijns vrouwtje zonder contacten hier zijn :')
pi_190285948
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:06 schreef Cockwhale het volgende:
Waar maak je je druk om? Zolang ze niet je neukertje voor ernaast is, is er toch niets wat ze je kan maken, ook al zou ze zwanger worden?

Stalker? So what.. . Zoveel mogelijk prive dingen achterhouden en verder zo vaak je wil volspuiten. Ze moet op den duur toch weer weg.

Een kind maken met een vrouw en dat vervolgens noodgedwongen met de moeder naar het buitenland laten vertrekken waar je weet dat het waarschijnlijk in ermbarmelijke omstandigheden terecht zal komen en zijn leven zal moeten slijten.

Het zou ook zijn kind zijn. Ik zou mijn kind dat niet kunnen maken. :N
pi_190286423
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Een kind maken met een vrouw en dat vervolgens noodgedwongen met de moeder naar het buitenland laten vertrekken waar je weet dat het waarschijnlijk in ermbarmelijke omstandigheden terecht zal komen en zijn leven zal moeten slijten.

Het zou ook zijn kind zijn. Ik zou mijn kind dat niet kunnen maken. :N
Erbarmelijk is relatief.
pi_190287569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:00 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Erbarmelijk is relatief.
En dan nog, is je eigen kind. Wie weet wat er van terecht komt. Of zou je het leuk vinden als jouw kind waar je niet naar omgekeken hebt, bv opeens een pornoster wordt. Allemaal alleen maar omdat de ouders niet naar het kind omkeken? :{
pi_190292586
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:07 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

En dan nog, is je eigen kind. Wie weet wat er van terecht komt. Of zou je het leuk vinden als jouw kind waar je niet naar omgekeken hebt, bv opeens een pornoster wordt. Allemaal alleen maar omdat de ouders niet naar het kind omkeken? :{
Pornoster? Wat is daar mis mee?
  vrijdag 6 december 2019 @ 09:43:12 #81
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_190294323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nou, wat houdt je tegen? Er zijn nog enkele miljoenen Pilipina's wachtende en smachtende.

Ja, en zo zie je, ietsje terug schrijf je, je hebt nooit meer wat gehoord. En je vreesde het ergste. En dat is ook typisch Filipijns.
Als er een land is waar de soep niet zo heet gegeten wordt als ie opgediend wordt, is het de Filipijnen. Bijna altijd is ie zelfs koud, of je moet er al echt om vragen.

Hee, wat een leuke metafoor heb ik net gelanceerd. En hoe treffend! Zal het uitleggen
Kijk, op een moment worden er sterke uitspraken gedaan. Vooral via whats app oid. Ja, lekker op afstand. En als jij daar in meegaat, op blijft reageren, blijft (voorbeeld) excuseren, ja, dan vinden ze dat leuk. Hij is er gevoelig voor. Dan gaan ze door, en schakelen zelfs over naar een hogere stand.Oh, hij is bang, of hij voelt zich schuldig. Dan worden de nonsens opmerkingen en bedreigingen nog groter. Daar genieten ze van. Zelden gemeen, eerder kinderlijk.

Dus gewoon niet reageren, 1 dag, 1 week. heel zelden een maand. Dat verschilt per vrouw. En dan bloedt dat (oorlogje) dood, en is het voorbij. Of, er komen langzaam positieve berichtjes, of verzoenende. Want het zijn geen mensen die echt haten. De hele maatschapij daar is gericht op de groep, de bekenden, de vrienden, sociaal, niemand kwetsen. Vaak en zeker vroeger ook puur vanwege overleven!
Dus nadat je moeder een hoer was (ina puta) en je vermoord wordt enz. zwakt de storm af, gaan de winden liggen en langzaam breekt het zonnetje weer door. Niet om weer bij jou terug te komen maar wel om weer vriendschappelijk met je om te kunnen gaan. Enkele goede daden of leuke herinneringen gaan dan weer de boventoon voeren.

Als ik de nu toch al 20 jaren leven in en met de Filipijnen in 3 woorden negatief moet samenvatten is het hitte, luid en verkeerschaos( incl. dieselkwalm).
Als ik de mensen in 3 woorden moet benoemen dan is dat oprecht-vriendelijk (een woord) , vrolijk, positief. Kom er tekort, nog 3 graag; jong (in leeftijd, gemiddeld 26 jaar, Nederland gemiddeld 47 jaar), vergevingsgezind, veel vrijer, losser, minder preuts op erotisch vlak. Oh ja, en zorgzaam !!

Dat is dus algemeen, koppel daar nu eens aan vast, dat je dan een blanke man bent die door kleding en gedrag (of ontbrekend zuip en bral gedrag) en die vriendelijk, geïnteresseerd en respectvol hen tegemoet treedt en je begrijpt hoe heerlijk het is om er te zijn of om met (een van) hen te leven.

^O^ :) :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Redactie Frontpage vrijdag 6 december 2019 @ 09:50:26 #82
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190294430
Ik wacht wel even op de update van na het weekend.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:09:00 #83
450228 LeesFoknl
pi_190294643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 08:12 schreef Scrapyard het volgende:
Ik heb dus al jaren een ding met (knappe) filippijnse vrouwen.

Op tinder heb ik een periode gehad dat ik via GPS spoof ging swipen in Manilla, omdat daar echt enorm veel beauty's zitten.

Het viel me op dat ik met die dames echt vaak enorm leuke gesprekken had. De meesten zijn zeer wel bespraakt, bereisd, spreken fluent engels en zijn respectvol en breed geïnteresseerd. Tegelijkertijd had ik ook altijd wel het idee dat er een addertje onder het gras zat : ze wilden allemaal wel héél erg graag en na twee dagen chatten vroegen ze soms al of we niet officieel ''girlfriend and boyfriend'' konden worden :')

Nu ging het mij ook altijd iets te ver om daadwerkelijk naar de filippijnen af te reizen, echter nu wil het lot dat ik dus via Tinder een filipina heb ontmoet die hiier nog geen 3 km vandaan als au-pair werkt :P

En ook hier lopen de gesprekken weer soepel. Ik vind de gesprekken ook oprecht veel leuker dan met menig NL vrouw. Open, spontaan, je merkt ook echt wel dat ze opgeleid is. Heeft meer van de wereld gezien dan ik... Maar ook nu weer : het gaat allemaal wel weer heel makkelijk. We appen nu drie weken en hebben twee keer gefacetimed.

Wat haar betreft hadden we vorige week al een date gehad. In het weekend hoeft ze niet te au-pairen en zij wil dat ik haar ophaal en vindt het prima dat ik haar dan bij mij thuis uit elkaar trek. Aan het begin was ze nog een beetje terughoudend maar nadat we gefacetimed hadden vond ze het allemaal prima...

Nu denk ik aan de ene kant dus : fckn geil, ik ga haar komend weekend ophalen en dan bij mij thuis helemaal uitwonen en vervolgens gewoon een beetje chillen en netflixen. Aan de andere kant vertrouw ik het toch nog steeds niet helemaal. Ik weet dat filippijnse vrouwen oprecht een zwak hebben voor westerse mannen, blond haar, blauwe ogen. Maar aan de andere kant is er, zeker niet in de laatste plaats, natuurlijk ook een groter belang dat speelt. In haar geval weet ik bijvoorbeeld dat ze liever nooit meer terug gaat naar de filippijnen en het liefst hier (of in een ander noord europees land) permanent wil blijven wonen.

Hoewel ze echt heel chill, stabiel, realistisch en intelligent over komt, vraag ik me af of ik hier nu wel aan moet beginnen. T/m heden heb ik tegenover haar niet mijn echte (achter) naam gebruikt, en ze weet op dit moment nog niet waar ik woon. Ik ben een beetje bang dat als ik haar straks heb geneukt, dat ik er never nooit meer vanaf kom en ze een soort weird stalker wordt ofzo. Ik heb één keer mijn naam gegeven aan zo'n tinder filipina en die heeft me nog weken via FB berichtjes gestuurd :')

Daarnaast weet je ook gewoon niet hoe desperate ze is om hier te kunnen blijven. Ze doet het nu voorkomen alsof het ''mooi meegenomen'' zou zijn, maar ze doet al 5 jaar au-pair werk in verschillende landen in europa en geeft aan haar familie enorm te missen, maar per se niet terug te willen. Die chick zou er dan best belang bij kunnen hebben om zwanger van mij te raken ofzo :') :P Uiteraard gaat het met condoom maar stel zij zegt ik ga ff naar de wc mijn kut wassen en propt er even een vinger met sperma in en voor je het weet is ze zwanger en kom ik er never nooit meer vanaf...

Daarom vroeg ik me af: hebben jullie ooit een filipina gedate/gedaan en hoe beviel dat? Enerzijds komt ze dus heel normaal over, anderzijds vertrouw ik het toch niet helemaal en ik vraag me dus af hoeveel spijt ik ga krijgen als ik in deze mijn pik achterna loop.
ja, en het beviel meestal fantastisch.
En ja, jij bent een typische zeur Piet (haha, vandaag Sinterklaas). Een Filipina die meer van de wereld en van het leven heeft gezien dan jij, denk je nou echt dat die niet weet dat sex niet automatisch inhoudt dat je gaat trouwen en voor de rest van je leven samenblijft.
Heb van een kennis meegemaakt, super mooie Filipina, jaar of 35, wilde graag in België met blanke Belg, blond blauwe ogen naar bed. Dag erna zou ze terug vliegen naar Manila. Hij durfde niet, bang voor dezelfde dingen die jij schrijft. Die nacht vertelde ze mijn Pilipina hoe graag ze een mooi kindje van hem had gehad. Stel je voor (zo doen zij dat dan) een mooi nagenoeg blank kindje met blond haar en blauwe ogen, in de Filipijnen. Dat is een lot uit de loterij, die (m/v) bereikt beslist veel in de Filipijnse samenleving!

En natuurlijk hoopt ze daarnaast dat je een goede en lieve man bent en het tussen jullie iets serieus wordt.

En natuurlijk, die miljoenen Filipina's die over de hele wereld leven met hun mannen vn daar, die missen natuurlijk hun familie. En al die werkende Filipina's. Maar dat is ook Filipijns. Wie kan is weg, naar het buitenland. Van mijn schoonfamilie totaal 8 gezinnen leven er 4 (ver) buiten de Filipijnen. Geld verdienen, iets opbouwen en vooral ook de kinderen naar school kunnen sturen en laten studeren.
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:17:01 #84
450228 LeesFoknl
pi_190294750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Is allemaal nep daar, junkie hoertjes die mannen bijna 24/7 om de tuin leiden.
:N :O
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:24:38 #85
450228 LeesFoknl
pi_190294833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja ik heb dat gehad

Zie dit topic
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:42 schreef ToT het volgende:

[..]

"We love you, you're so good to my daughter! But we need your help; the typhoon has damaged our house and can you send us money?"
En anders is er wel een zoontje of dochtertje die geld voor school nodig heeft, of een vader die een operatie moet ondergaan enz.
haha, maar daar ben je zelf toch bij. Je geeft uiteraard geen geld. zeg gewoon dat je moeder en je oma heel ziek zijn en jij hun operaties moet betalen, maar dat je wel voor hen zult bidden to the Lord.

Haha, typisch. Lachen!

_O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_190294858
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

:N :O
Dit deed mij wel denken aan die grote zonnebrillen , hippe oorbellen, telefoon in de hand etc. wat je mij toen vertelde hahaha

Maar uiteraard zo is het dus absoluut niet de standaard.
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:44:54 #87
450228 LeesFoknl
pi_190295054
quote:

[..]

SPOILER
Ja Paul, het is goed dat je deze site (of forum?) er bij zet.
Maar je moet er dan ook de mensen op attenderen deze site is gemaakt en geschreven door iemand die tegenwicht wilde geven aan al die mooie lieve verhaaltjes en dromen die je in andere informatie over de Filipijnen te lezen kreeg. En dat dit toch al gauw 30 jaar oud is.

Zoals zo vaak, de waarheid ligt ergens (ongeveer) in het midden.

}) *; o|O ^)
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:49:18 #88
450228 LeesFoknl
pi_190295691
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:49 schreef SpecialK het volgende:

Ja, wat jammer dat er zovelen (ook hier) zo negatief tegenover de Filipina staan. Mede door de horrorverhalen die gewoon niet de werkelijkheid weerspiegelen.
En als je zo in een relatie stapt, zo negatief, pas dan op dat je het niet voor jezelf kapot maakt. Beetje Self Fulfilling Prophecy idee. Achter alles iets zoeken, niet vertrouwen. Daardoor krijgt de relatie niet echt een kans, wordt de liefde in de kiem gesmoord, en hopla, zie je wel, ... dat is niks ... ik had het al verwacht.

Kijk, als je vriendin graag (een typisch Filipijnse gewoonte) een Balikayanbox (Balikbayan is Filipijnse taal; iets of iemand die, dat teruggaat naar de PHilippines. Box is Engels = doos. maat is ong. 4 verhuisdozen) voor de Kerst wil vullen met lekkernijen en cadeau's en die wil opsturen naar haar familie, dan vind ik dat gezien haar relatieve rijkdom in Nederland, en de armoede in de Ph. en de sterke band met ouders en het gezin thuis, en de ongelooflijk hoge waarde die Kerstmis heeft in dit katholieke land), heel normaal.
Als je dat als een bewijs ziet van ... al dat geld daarvoor, en dan nog 100 euro verzending en misschien wil ze ook nog 200 of 300 euro sturen voor de familie als Kerstgeschenk. Weggegooid geld! Dat die maar voor zichzelf zorgen, daar in de Filipijnen.

Een ticket kost ook vanaf 800 euro en dan gaat ze ook echt niet zonder cadeau's.

Ben je zo gierig (kuripot in tagalog = de Filipijnse taal) dan zal het vaak botsen.
Komt nog bij, ik ken echt geen vlijtiger volk dan de Pinoy (de Filipijnse mensen, m en v).
Ken meer koppels waar de mannen balen dat hun Filipijnse vrouw zoveel werkt dan dat ze te weinig zou werken. Hoe komt dat? Omdat ze hier per uur zoveel verdienen als daar in minimaal 1 en vaak 2 dagen! Tja, dan weten ze echt niet van ophouden. Ieder extra uur pikken ze mee, liefst 6 dagen per week.

Maar we dwalen af, het gaat hier toch "sexsualiteit" ....... (dat is toch goed geschreven zo, het is al zo lang geleden *O* _O-

Dus, vertel eens ......

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 06-12-2019 11:59:27 ]
  vrijdag 6 december 2019 @ 11:53:04 #89
450228 LeesFoknl
pi_190295741
foutje
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:03:10 #90
450228 LeesFoknl
pi_190295895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja.

Women fuck who they want.
Men marry who they want.

Nederlandse vrouwen hebben minder interesse in trouwen dus die dynamiek is lastiger geworden voor mannen die niet ergens in de top 10% zitten qua lichaam/gezicht.

Filipijnse vrouwen (meer nog dan mensen uit andere landen in Azie) zijn dermate religieus en traditioneel opgevoed dat een huwelijk een absolute must is voor de toekomst. Dus nog meer dan Thaise meisjes zijn die ontiegelijk makkelijk te sturen met de vage belofte/suggestie.. hoe impliciet ook... van een serieuze relatie.
[..]

Het is hoe het is. De meeste mensen trekken gewoon zo'n gezicht van "oh je bent er zo-eentje".. maar zullen nooit wat zeggen. Dus dan krijg je niet eens de kans om het recht te trekken. Maar zelfs als je het recht mag trekken.. de "bewijsstukken" dat het niet zo is klinken uiteindelijk zo oppervlakkig en specifiek... en zijn eigenlijk dermate prive dat het vreemd is om dat aan iemand te lopen vertellen die je net kent.

En dat voelt ook weer wanhopig zovan "oh maar.. ik ben niet zo hoor.. mijn vriendin is dit dat zus zo... en ze heeft dit en dat als ouders etc.. " zovan who the fuck are you.

Maargoed.. doe je het niet dan ben je een loser die wanhopige thaise (misschien wel minderjarige? haha) meisjes pakt omdat "echte" Nederlandse vrouwen je geen kans geven.

Probeer je het wel recht te trekken dan ben je een loser die wanhopig iemands goedkeuring zoekt
Juist !! de enige waar je goedkeuring van moet willen is je geweten en degene waarom het gaat. De rest can drop dead (Engels, kan doodvallen, verrekken).
pi_190296059
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:44 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja Paul, het is goed dat je deze site (of forum?) er bij zet.
Maar je moet er dan ook de mensen op attenderen deze site is gemaakt en geschreven door iemand die tegenwicht wilde geven aan al die mooie lieve verhaaltjes en dromen die je in andere informatie over de Filipijnen te lezen kreeg. En dat dit toch al gauw 30 jaar oud is.

Zoals zo vaak, de waarheid ligt ergens (ongeveer) in het midden.

}) *; o|O ^)
_O-

Jij bent toch de site beheerder daar? Het is overduidelijk jouw stijl :D
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:19:19 #92
450228 LeesFoknl
pi_190296144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 10:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Geen idee of ze je wil misbruiken. Dat gebruik je nu vooral om je eigen ding goed te praten.

Wat je weet is dat zij er anders instaat. Dat zij wel hoopt op meer en dat jij daar geen behoefte aan hebt.
Dus ja, dat vind ik een kutstreek van je.
En ik vind dat ook!
Dus zeg dat VOORAF tegen haar. Dan hier alvast mijn voorspelling ...

Zij zal toch sex met jou willen. En ze zal je nog positievere, aardiger zien als ze al deed, want je bent eerlijk. Maar ze is ook wat bedroefd. En dieper in haar hart zal ze hopen dat je toch voor haar valt. Indien niet zal ze toch graag een soort vriendschapsband met je willen onderhouden.
Ze zijn positief, ze geloven dat sprookjes bestaan, wonderen gebeuren. En die gebeuren ook. Ik ken er al velen. in allerlei variaties. Jongen wordt via foster parents gekoppeld aan amerikaans echtpaar. Schrijven over en weer, koppel bezoekt Manila. Blijven bevriend. Koppel overleden, erfgenaam deze jongen 2 miljoen USD is 120 miljoen peso's. En dat is veel geld in de Filipijnen waar geen of nauwelijks belastingen zijn, geen verzekeringen en dagloon officieel op 8 euro ligt (DAGloon 8 euro, let op, niet uurloon !!).

En dat is dan leuk in en met de Filipijnen en Pinoy. Jij kunt daar zelf af en toe een (althans een klein) wonder doen.
  vrijdag 6 december 2019 @ 12:22:14 #93
450228 LeesFoknl
pi_190296197
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 12:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

_O-

Jij bent toch de site beheerder daar? Het is overduidelijk jouw stijl :D
Neen, ben ik niet. Schreef er wel veel. En ik ken de oprichter persoonlijk. Dat wel. En heel veel mensen die op dat forum schreven ken ik ook persoonlijk.
  vrijdag 6 december 2019 @ 13:31:44 #94
450228 LeesFoknl
pi_190296999
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 11:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat betekent in mijn ervaring, je bent langzaam echt ingeburgerd. Laat de vrouwen maar lekker zich amuseren, in hun eigen taal, praten over wat hen bezighoudt, hoe de sex met hun mannen (= jou ook) is, de familie in de Filipijnen, wonderen en schandalen hier in nl. en daar in de Ph.)
Dan kraoke, disco en dansen. Veel dansen. Drie tonen en je zit als man alleen, en de vrouwen op de dansvloer.

Interesse? Morgenavond in Ulestraten (Zuid Limburg aan vliegveld Beek) is weer een Filipijnse culturele avond (Neem vooral het woord cultureel niet te zwaar. Hun cultuur is veel eten weinig alcohol , dansen, praten, en als het effe kan aanwezige single mannen leren kennen voor aan hun au pair nichtje te koppelen.

Even de gegevens erbij nemen. Aha, ik heb er hier al twee ....

Morgen, 7 december, Party.

Zaal open at 18.00. Tip, mannen ga vroeg, dus 18.00 -18.15. Bied aan even mee te helpenmet snijden of stoelen verdelen. En vertel dat je gecharmeerd bent van Filipijnse mensen (zo aardig) en dat je hoopt nog ooit een girlfriend of asawa (is al iets serieuzer) te vinden. Vroeg zijn! En don't forget SMILE. Niet daar met een zuur gezicht zitten. Kijk wat rond, glimlach eens. Hoewel je nauwelijks mannen ziet wil dat niet zeggen dat die meiden allemaal single zijn. Probeer om niet de hele avond aan een tafel, bij een groepje te zitten. Wees vooral niet verlegen en zorg dat men weet dat je single en zoekend bent. Want dan ben jij een potentieel lot uit de loterij. Heel anders dan onder Nederlandse mensen.

Zaal open dus om 18.00
Start programma 20.00 Misschien wat dansjes opgevoerd. Daarna disco met dj, dansen!
Adres Dorpstraat 1, 6235 AC Ulestraten
Entree 6 euro en die zijn voor een goed doel / project.
Eten en drinken kun je kopen

Oh ja, het non verbale hallo bij de Filipina is het optrekken van de wenkbrauwen. als ze je aankijkt. En dat is dan meteen ook een positieve aanmoediging. Zo is dat bedoeld. Hopelijk spreek jij Engels, en zij ook. Bedenk een openingszinnetje want ze zitten er op te wachten dat je het gesprek begint. Heel goed is, where do you come from? Manila. Visayas. zou ze vragen why, zeg je gewoon my friend has a very nice wife from Cebu and I want one too. En smile en koop een colaatje. Gespreksonderwepen, familie, werk, getrouwd en kinderen. Let op ... seperated moet je vragen of ze getrouwd was want scheiden is moeilijk in de PH en een relatie met een getrouwde vrouw kan je heel veel problemen opleveren (daar tenminste) incl gevangen of chantage.

-------------
Nog een
21 december, White Christmas Party. Entree 7 euro (goede doel)
Sittard, zalencentrum de Oase, Boschstraat 51 vanaf 17.00

Graag witte outfit. Dit natuurlijk vooral voor de vrouwen. Of witte accesoires.
Pot luck bv. kip, adobo, leche pan taart, vaak zelfgebakken, rijst en pansit (soort bami) en als het effe kan lechon (speenvarken). Volgens het pot luck systeem. Iedereen brengt iets te eten mee en zet dat op de buffet tafels en de vrouw die het financieel echt goed heeft (meestal via een rijke man) spendeert dan de lechon.
Pot luck, dus de dames koken en nemen dat mee, de een dit, de ander dat. Je hoeft niets mee te nemen, wordt niet van je verwacht,je bent een man, maar wil je toch dan wordt dat zeer op prijs gesteld. Suggesties, een vlaai, of een zak krentenbollen, of een salami. Die vinden alles lekker. Ook fruit kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 06-12-2019 15:59:04 ]
pi_190297039
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dat betekent in mijn ervaring, je bent langzaam echt ingeburgerd. Laat de vrouwen maar lekker zich amuseren, in hun eigen taal, praten over wat hen bezighoudt, hoe de sex met hun mannen (= jou ook) is, de familie in de Filipijnen, wonderen en schandalen hier in nl. en daar in de Ph.)
Dan kraoke, disco en dansen. Veel dansen. Drie tonen en je zit als man alleen, en de vrouwen op de dansvloer.

Interesse? Morgenavond in Ulestraten (Zuid Limburg aan vliegveld Beek) is weer een Filipijnse culturele avond (Neem vooral het woord cultureel niet te zwaar. Hun cultuur is veel eten weinig alcohol , dansen, praten, en als het effe kan aanwezige single mannen leren kennen voor aan hun au pair nichtje te koppelen.

Even de gegevens erbij nemen. Aha, ik heb er hier al twee ....

Morgen, 7 december, Party.

Zaal open at 18.00. Tip, mannen ga vroeg, dus 18.00 -18.15. Bied aan even mee te helpenmet snijden of stoelen verdelen. En vertel dat je gecharmeerd bent van Filipijnse mensen (zo aardig) en dat je hoopt nog ooit een girlfriend of asawa (is al iets serieuzer) te vinden. Vroeg zijn! En don't forget SMILE. Niet daar met een zuur gezicht zitten. Kijk wat rond, glimlach eens. Hoewel je nauwelijks mannen ziet wil dat niet zeggen dat die meiden allemaal single zijn. Probeer om niet de hele avond aan een tafel, bij een groepje te zitten. Wees vooral niet verlegen en zorg dat men weet dat je single en zoekend bent. Want dan ben jij een potentieel lot uit de loterij. Heel anders dan onder Nederlandse mensen.

Zaal open dus om 18.00
Start programma 20.00 Misschien wat dansjes opgevoerd. Daarna disco met dj, dansen!
Adres Dorpstraat 1, 6235 AC Ulestraten
Entree 6 euro en die zijn voor een goed doel / project.
Eten en drinken kun je kopen

Oh ja, het non verbale hallo bij de Filipina is het optrekken van de wenkbrauwen. als ze je aankijkt. En dat is dan meteen ook een positieve aanmoediging. Zo is dat bedoeld. Hopelijk spreek jij Engels, en zij ook. Bedenk een openingszinnetje want ze zitten er op te wachten dat je het gesprek begint. Heel goed is, where do you come from? Manila. Visayas. zou ze vragen why, zeg je gewoon my friend has a very nice wife from Cebu and I want one too. En smile en koop een colaatje. Gespreksonderwepen, familie, werk, getrouwd en kinderen. Let op ... seperated moet je vragen of ze getrouwd was want scheiden is moeilijk in de PH en een relatie met een getrouwde vrouw kan je heel veel problemen opleveren (daar tenminste) incl gevangen of chantage.

-------------
Nog een
21 december, White Christmas Party. Entree 7 euro (goede doel)
Sittard, zalencentrum de Oase, Boschstraat 51 vanaf 17.00

Graag witte outfit. Dit natuurlijk vooral voor de vrouwen. Of witte accesoires.
Pot luck bv. kip, adobo, leche pan taart, vaak zelfgebakken, rijst en pansit (soort bami) en als het effe kan lechon (speenvarken). Volgens het pot luck systeem. Iedereen brengt iets te eten mee en zet dat op de buffet tafels en de vrouw die het financieel echt goed heeft (meestal via een rijke man) spendeert dan de lechon.
Pot luck, dus de dames koken en nemen dat mee, de een dit, de ander dat. Mijne neemt kleefrijst mee, is haar specialiteit, en overheerlijk. Je hoeft niets mee te nemen, wordt niet van je verwacht,je bent een man, maar wil je toch dan wordt dat zeer op prijs gesteld. Suggesties, een vlaai, of een zak krentenbollen, of een salami. Die vinden alles lekker. Ook fruit kan.
Hahaha okee dan! :P

Nee op deze feestjes waar wij komen wordt weinig gedronken, er is GÉÉN karaoke en er wordt ook niet gedanst. Het is een hoop gekwebbel van de vrouwen, en de mannen zitten maar Formule 1 te kijken en praten af en toe wat over hun werk of zo! _O-

Thx voor de tips, maar zelfs mijn vrouw zit niet op dat soort feestjes te wachten; dat is voor haar ook allemaal te druk en we merken ook meer en meer "The more people you know, the more problems you get".

Oh en morgen gaan we dus weer naar zo'n feest; dat is voorlopig ff de laatste. Daar ga ik wel naar toe, want die man is een goede vriend van me geworden en het is de verjaardag van zijn zoontje. Verder heeft hij een groot huis, dus hebben we minder last van het gekwebbel! :P

Ach sowieso is het altijd wel leuk en gezellig met deze groep mensen hoor! :Y Maar ik kan gewoon niet zo goed tegen drukte.

[ Bericht 3% gewijzigd door ToT op 06-12-2019 13:43:43 ]
pi_190297275
Als ik nou in de regio had gewoond was ik wel gegaan. Alleen vanuit Groningen eventjes op en neer....Wordt mij iets te gortig.
pi_190297325
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als ik nou in de regio had gewoond was ik wel gegaan. Alleen vanuit Groningen eventjes op en neer....Wordt mij iets te gortig.
Ja vanuit Drenthe vind ik het ook niet echt wat. :P
Ik heb er net met een kennis over gehad, en die had wel interesse en wilde ons wel meenemen, alleen beide datums komen hem niet uit.
(En dan nog; dat soort feestjes zijn niks voor ons.)
pi_190297475
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:59 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja vanuit Drenthe vind ik het ook niet echt wat. :P
Ik heb er net met een kennis over gehad, en die had wel interesse en wilde ons wel meenemen, alleen beide datums komen hem niet uit.
(En dan nog; dat soort feestjes zijn niks voor ons.)
Nee snap ik. Het moet je ook liggen en echt leuk vinden, anders lig je wel een beetje buiten de boot. En het faken moet je niet willen, je valt zo door de mand.
pi_190297483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Nee snap ik. Het moet je ook liggen en echt leuk vinden, anders lig je wel een beetje buiten de boot. En het faken moet je niet willen, je valt zo door de mand.
Ach ik kan me best wel vermaken op zulke feestjes hoor, maar naderhand is het in mijn hoofd dan altijd zo'n chaos! _O-
pi_190297511
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Ach ik kan me best wel vermaken op zulke feestjes hoor, maar naderhand is het in mijn hoofd dan altijd zo'n chaos! _O-
Hahaha herkenbaar. Die keren dat in Naar Oslo ben geweest en met mijn vriendin haar vriendinnen ontmoette, man een kippenhok is er niks bij. Ze praten sneller dan een F1 auto optrekt _O- Aan de ene kant ook wel weer grappig/leuk natuurlijk. Maar een hele avond / nacht.... Kolere :')
pi_190297532
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Hahaha herkenbaar. Die keren dat in Naar Oslo ben geweest en met mijn vriendin haar vriendinnen ontmoette, man een kippenhok is er niks bij. Ze praten sneller dan een F1 auto optrekt _O- Aan de ene kant ook wel weer grappig/leuk natuurlijk. Maar een hele avond / nacht.... Kolere :')
Haha, precies! :D

Vaak blijven de dames wel in de keuken om met elkaar te kwebbelen zodat de mannen er minder last van hebben, maar toch! :D (Wel lief dat ze daar rekening mee houden overigens! :Y O+ )
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:04:06 #102
450228 LeesFoknl
pi_190298155
_O- _O- _O- _O- _O-

haha, zie bovenstaande post.
Stelletje amateurs. Die zitten in de keuken om niet bij jullie te hoeven zitten.
geloof je me niet, probeer het dan maar eens uit. ga je met nog wat mannen erbij zitten, in de keuken. Binnen de 20 minuten zitten ze allemaal in de kamer, en jullie alleen in de keuken. Ze kruipen nog liever met zijn zeventienen in de badkamer dan bij (hun) mannen te zitten.
Want ze weten, vroeg of laat komen de opmerkingen van de mannen ... waarom zijn jullie zo luid. Waarover lachen jullie, waarover spreken jullie. Het antwoord is dat ze het vaak over helemaal niks hebben, of heel kinderlijk lol maken, en dan krijgen ze weer daarover opmerkingen.
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:07:26 #103
450228 LeesFoknl
pi_190298213
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 12:57 schreef ToT het volgende:

[..]

hallo mannen, dit is algemeen Aziatisch, tenminste in Indonesië en met Indonesische vrouwen is het precies hetzelfde.
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:14:02 #104
450228 LeesFoknl
pi_190298290
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:01 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja, de regering is daar ook fout in. Hoe wil je een vrouw, als je haar überhaupt uitgenodigd krijgt, in 3 maanden (toeristenvisum) leren kennen? En anderzijds, er is geen actief opsporingsbeleid voor Aziatische vrouwen als ze na hun toeristenverblijf of au pair of studente periode hier blijven.

Zou beter een jaar zijn. Blijft nog een mogelijkheid, die is dat jij naar de Ph gaat en daar lang verblijft met haar. maar dat kan natuurlijk niet iedereen, even een jaartje er tussen uit.
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:15:06 #105
450228 LeesFoknl
pi_190298301
foutje
pi_190298316
Zij is uit op een gesettled leven. Trouwen, Kind krijgen, scheiden, geld beuren zodat ze klaar is.
pi_190298466
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:04 schreef LeesFoknl het volgende:
_O- _O- _O- _O- _O-

haha, zie bovenstaande post.
Stelletje amateurs. Die zitten in de keuken om niet bij jullie te hoeven zitten.
geloof je me niet, probeer het dan maar eens uit. ga je met nog wat mannen erbij zitten, in de keuken. Binnen de 20 minuten zitten ze allemaal in de kamer, en jullie alleen in de keuken. Ze kruipen nog liever met zijn zeventienen in de badkamer dan bij (hun) mannen te zitten.
Want ze weten, vroeg of laat komen de opmerkingen van de mannen ... waarom zijn jullie zo luid. Waarover lachen jullie, waarover spreken jullie. Het antwoord is dat ze het vaak over helemaal niks hebben, of heel kinderlijk lol maken, en dan krijgen ze weer daarover opmerkingen.
Oh nee hoor, er komen ook wel regelmatig mannen bij in de keuken te zitten. Dan wordt er vaak ook wel deels op Engels overgestapt. :)
Het praten over de kerels gebeurt op momenten dat we er niet bij zijn! ;) (Op het werk enzo.)
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:29:09 #108
450228 LeesFoknl
pi_190298470
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:06 schreef Cockwhale het volgende:

Een Filipijns vrouwtje zonder contacten ergens in de wereld _O- _O- _O-
Stelletje amateurs! Dat bestaat niet, Pinoy helpen elkaar altijd en overal in de wereld.
pi_190299281
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:29 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Een Filipijns vrouwtje zonder contacten ergens in de wereld _O- _O- _O-
Stelletje amateurs! Dat bestaat niet, Pinoy helpen elkaar altijd en overal in de wereld.
Ga toch weg man. De filipijnse mafia zeker :')

Alsof die iemand een relatie in gaan forceren :')
pi_190299619
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

idd. Ze zulle heus wel contacten hebben met andere dames, maar het lijkt me vrij vergezocht dat die even je knieschijven en vingers gaan verbrijzelen als je er eentje volblaft en er vervolgens niet mee trouwt.

Maar goed; wij als amateurs weten er uiteraard niks van. :)
  vrijdag 6 december 2019 @ 19:00:43 #111
450228 LeesFoknl
pi_190301272
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Jij hebt wel heel veel fantasie. Neen, natuurlijk niet. Ik heb het ook niet over in een relatie pushen. En zeker niet over welke Mafia dan ook. Neen, ik heb het over elkaar helpen in noodsituaties.
Zal in Nederland niet gauw nodig zijn, maar ken meerdere vrouwen die hun vrijheid uit een soort slavinnensituatie te danken hebben aan andere Filipina's die de situatie opmerkten en haar hielpen ontvluchten en actie ondernamen om haar paspoort terug te krijgen. En het gaat hier om meerdere totaal verschillende situaties in verschillende landen.

En in Nederland, West Europa, zijn er ook in die Filipijnse vriendinnenklieken altijd plaatsen waar een Filipina indien ze dat wenst een paar weekjes onderdak krijgt, altijd en á la minute! Voor bedenktijd of als tussenstap om een andere toekomst te vinden.Of geld voor een ticket. Die houden op elkaar, die helpen elkaar.
Zo is toch de cultuur. Je familie, je extended familie, je barangay (= wijk waar je woont, maar oorspronkelijk is het de boot waarmee men honderden jaren geleden aankwam in de Ph.). Maar ook je school, je schooljaar-groep. Je geloof zoals de (christelijke) Born Again in de PH. Geloof, ja, maar ook heel sterk een "we helpen elkaar", soort familie.

Je kunt niet alleen overleven zit diep ingebakken in de Filipijnse geest en instelling.

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 06-12-2019 19:41:39 ]
pi_190301476
Met sommige dingen gaat het er niet om wat je doet, maar wie je bent. Je kunt als witneus je Filipijnse vrouwtje nog zo naar de zin maken, je bent geen "ate".

Ate's hebben onderling hiërarchie, en houden bepaalde dingen gesloten. Als er dan onderling geschillen zijn bepaald de leidster van het groepje ate's. Dat zit ingebakken. Net zoals dat bij voorbeeld ook in de barangay gaat.

Wil je dat de ate's niet gaan lopen stoken in je relatie, dan kun je beter maar een beetje op een goed blaadje staan bij de (informele) leidster. Daar waar jij soms moet lullen als brugman over iets hoeft de leidster maar 1 keer iets te zeggen tegen je vriendin :')

Als je daar voor het eerst mee te maken krijgt zullen ze je testen. Stel je grenzen maar zeg ook niet rechtstreeks nee waar iedereen bij is. Hou het op "ik zal er over nadenken" bijvoorbeeld. Geef ze daarna wat anders dat ze "aanzien" (lees succes) geeft waar jij geen moeite mee hebt. Pick your battles. Zo gaat dat in Filipijnse keuken.

Hou hier een beetje rekening mee TS. Zorg dat je aan haar ate's wordt voorgesteld. :9 Als de ate's eenmaal de weg naar huis je weten te vinden zit je, ook als het maar tot een paar ontmoetingen met je huidige date beperkt blijft, gebakken! :+
  vrijdag 6 december 2019 @ 19:49:01 #113
450228 LeesFoknl
pi_190301872
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:18 schreef Koral het volgende:
Met sommige dingen gaat het er niet om wat je doet, maar wie je bent. Je kunt als witneus je Filipijnse vrouwtje nog zo naar de zin maken, je bent geen "ate".

Ate's hebben onderling hiërarchie, en houden bepaalde dingen gesloten. Als er dan onderling geschillen zijn bepaald de leidster van het groepje ate's. Dat zit ingebakken. Net zoals dat bij voorbeeld ook in de barangay gaat.

Wil je dat de ate's niet gaan lopen stoken in je relatie, dan kun je beter maar een beetje op een goed blaadje staan bij de (informele) leidster. Daar waar jij soms moet lullen als brugman over iets hoeft de leidster maar 1 keer iets te zeggen tegen je vriendin :')

Als je daar voor het eerst mee te maken krijgt zullen ze je testen. Stel je grenzen maar zeg ook niet rechtstreeks nee waar iedereen bij is. Hou het op "ik zal er over nadenken" bijvoorbeeld. Geef ze daarna wat anders dat ze "aanzien" (lees succes) geeft waar jij geen moeite mee hebt. Pick your battles. Zo gaat dat in Filipijnse keuken.

Hou hier een beetje rekening mee TS. Zorg dat je aan haar ate's wordt voorgesteld. :9 Als de ate's eenmaal de weg naar huis je weten te vinden zit je, ook als het maar tot een paar ontmoetingen met je huidige date beperkt blijft, gebakken! :+
Precies. Als de atte's jou goedkeuren dan is het goed. Zo een jonge meid vertrouwt daar op.
Dat heb ik ook gehad, gedaan. En als het dan niet klikt, dan krijg je van verschillende kanten nog berichtjes, die of die, is ook zoekende. Wil je eens kennismaken. Vaak bij de atte thuis, die dan bv. een tante is die het nichtje heeft uitgenodigd.
De toverwoorden zijn respect en geen gezichtsverlies en nooit boos en luid worden. En wat manieren, ga je erste keer (mocht er zich zo een situatie voordoen) op bezoek, bosje bloemen en doosje bonbons, bloemen voor atte, bonbons voor meisje. Mag het goedkooste van het goedkoopste zijn. het gaat om je manieren! Daar word je op afgerekend. Atte is het verlengstuk van de ouders!
  vrijdag 6 december 2019 @ 19:51:08 #114
450228 LeesFoknl
pi_190301893
Maar hoe zit het nou met de sex. We zitten hier wel in sexekwaliteit oid.

:) :9 *; :Y O-) *O* ^) ~O> :B
pi_190302076
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 04:34 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Pornoster? Wat is daar mis mee?
Je bent aan het trollen. Wie wil zijn dochter nou uitgewoond zien worden op TV? :? :{
pi_190302579
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:18 schreef Koral het volgende:

Ahhhh dat hebben wij dus "fout" gedaan.
1 zo'n ate probeerde idd de leiderschap op zich te nemen in de groep, maar daar waren mijn vrouw en ik niet van gediend. _O-
pi_190303529
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 19:51 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar hoe zit het nou met de sex. We zitten hier wel in sexekwaliteit oid.

:) :9 *; :Y O-) *O* ^) ~O> :B
Was voor mijn werk in Brussel en verbleef in een hotel in de buurt van Gare du Nord. De kamermeisjes (vrouwen) die daar rond liepen kwamen uit de Filippijnen. Ik had wat kleine relatiegeschenken mee voor zaken maar had ze in de hotelkamer vergeten. Dus 's avonds had ik deze voor het kamermeisje van de volgende dag neergelegd met een aardig kaartje om ze te bedanken voor de schone kamer. Nadat ik terug kwam die namiddag en even had uitgerust op een wederom onberispelijke kamer ging ik beneden naar de bar. Bij het bestellen van een drankje gaf ik mijn kamernummer door en kwam een vrouw naar me toe. Het kamermeisje was in haar privetijd en in haar privekleding blijven wachten om me te bedanken. We raakten in gesprek, en omdat het etenstijd was vroeg ik of er ergens in de buurt goed gegeten kon worden en of ze toevallig ook honger had. Dat had ze wel. Afijn het werd een lange gezellige avond met deze (van een Belgische man gescheiden) milf. Aan het eind van de avond vertelde ze dat ze me helaas niet bij haar thuis kon uitnodigen, maar als ik een kamer in een ander hotel kon regelen dan wilde ze met me mee. Geen spijt van gehad. :9
In de weken daarna nog regelmatig geappt, en na een opmerking van mij over haar harde werk gaf ze aan dat ze wel een weekendje Belgische kust had verdiend. Ook geen spijt van gehad :9~
Waar een beetje waardering al niet toe kan leiden. Ben de secretaresse van m'n werk nog steeds dankbaar dat ze dat hotel had geregeld. :Y
pi_190306471
Ik zie het al, het zit hier vol met "jagers" op aziatische vrouwen uit derde wereld landen :')
pi_190306821
Niet vertrouwen maat, zoek een Nederlandse, Turko, Mocro, zwarte, iets met een verblijfsvergunning
pi_190307096
quote:

[..]

SPOILER
wat een ouwbollige website zeg. Zijn we terug in de nineties?! Daarom niet aan begonnen. Ik lees hier de reacties wel verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door wodca op 07-12-2019 11:54:40 ]
pi_190309626
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 01:18 schreef wodca het volgende:

[..]

wat een ouwbollige website zeg. Zijn we terug in de niceties?! Daarom niet aan begonnen. Ik lees hier de reacties wel verder.
Ik was vergeten te melden dat die site al erg gedateerd is en niet helemaal meer van toepassing.
pi_190310409
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 10:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Ik was vergeten te melden dat die site al erg gedateerd is en niet helemaal meer van toepassing.
Geen probleem. Je schreef al wel dat die site simpel gemaakt is Maar toch bedankt voor de tip
pi_190325638
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:57 schreef wodca het volgende:

[..]

Geen probleem. Je schreef al wel dat die site simpel gemaakt is Maar toch bedankt voor de tip
Vergeet ook niet dat de maker van die site destijds een scherpe pen had en graag zijn woordje wilde doen. En het niet schroomde om fel te zijn. Maar goed dat zijn veelal de slechte ervaringen die bedoelt zijn ,of laat ik het zo zeggen, waren . Om voor jezelf te kijken of je opgewassen bent tegen een dergelijke cultuurshock.
pi_190326092
Laten steriliseren, dan heb je in ieder geval geen risico op een ongelukje. Voor de rest duidelijk zijn, lekker van genieten en zodra de vrouw moeilijk gaat doen loslaten.
pi_190327161
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 11:57 schreef wodca het volgende:

[..]

De maker van de site is een ervaringsdeskundige. Heeft jaren daar gewoond, en woont nu samen met zijn pinay vrouw alweer lang in België. Hij is vrachtwagen chauffeur. Die staan meestal niet bekend om hun uitgebreide vocabulaire, maar ondanks dat heeft hij met zijn website en andere forums waar hij betrokken bij is geweest veel naïeve mannen behoedt voor een roze bril.

De vormgeving is misschien gedateerd maar zijn advies is nog actueel. Ik volg nu op YouTube een Amerikaanse dikzak. Zijn kanaal heet Tim K, en zijn Filipijnse vriendin heeft de ex-militair volledig bij zijn ballen. Vanwege een kindje op komst is hij daar gaan wonen op een toeristen visum (hij schijnt al een kind in oost Europa te hebben waar hij niet naar omkijkt). Ze zijn, ondanks dat ze toch wel regelmatig met elkaar oneens zijn en dat hij een oogje lijkt te hebben op het nog jongere zusje van zijn zwangere vriendin, onlangs getrouwd dus nu kan hij een verblijfsvergunning aanvragen. Ze willen nu van zijn militairen pensioentje een huis bouwen op een smal strookje strand terwijl de overheid daar elke woning binnen 20 meter van de vloedlijn laat verwijderen.

Geen dank voor deze kijkers-tip. Drama gegarandeerd het aankomende half jaar en daarna. Zet de popcorn maar alvast klaar. :')
pi_190327383
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 13:47 schreef Koral het volgende:

[..]

De maker van de site is een ervaringsdeskundige. Heeft jaren daar gewoond, en woont nu samen met zijn pinay vrouw alweer lang in België. Hij is vrachtwagen chauffeur. Die staan meestal niet bekend om hun uitgebreide vocabulaire, maar ondanks dat heeft hij met zijn website en andere forums waar hij betrokken bij is geweest veel naïeve mannen behoedt voor een roze bril.

De vormgeving is misschien gedateerd maar zijn advies is nog actueel. Ik volg nu op YouTube een Amerikaanse dikzak. Zijn kanaal heet Tim K, en zijn Filipijnse vriendin heeft de ex-militair volledig bij zijn ballen. Vanwege een kindje op komst is hij daar gaan wonen op een toeristen visum (hij schijnt al een kind in oost Europa te hebben waar hij niet naar omkijkt). Ze zijn, ondanks dat ze toch wel regelmatig met elkaar oneens zijn en dat hij een oogje lijkt te hebben op het nog jongere zusje van zijn zwangere vriendin, onlangs getrouwd dus nu kan hij een verblijfsvergunning aanvragen. Ze willen nu van zijn militairen pensioentje een huis bouwen op een smal strookje strand terwijl de overheid daar elke woning binnen 20 meter van de vloedlijn laat verwijderen.

Geen dank voor deze kijkers-tip. Drama gegarandeerd het aankomende half jaar en daarna. Zet de popcorn maar alvast klaar. :')
Volgens mij heeft mijn vrouw dit Youtube kanaal een beetje gevolgd een tijd geleden! :D Maar damn zeg! _O-

Edit; ff nagevraagd, ze kende deze toch nog niet. Maar ze kent sowieso genoeg voorbeelden van "Americano's" die daar hun geluk hebben geprobeerd te vinden en uiteindelijk daar dakloos zijn geraakt zonder ene rooie rotcent meer op zak. Komt in Thailand ook heel vaak voor.
Maar goed, TS is dat allemaal heel duidelijk echt niet van plan! :P

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 08-12-2019 14:17:55 ]
  maandag 9 december 2019 @ 13:07:46 #127
450228 LeesFoknl
pi_190342764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zie het al, het zit hier vol met "jagers" op aziatische vrouwen uit derde wereld landen :')
Hier begrijpt iemand het niet, of wil het niet begrijpen.

De vrouwen zijn de jagers,
Zij jagen op de beste prooien, de mals -ste lijven, diegenen met het mooiste nest in de veiligste bomen.
Alleen komt er een extra dimensie bij, een die zeker in Nederland veel minder belangrijk is. De familie, de sociale groep waarin men leeft, bemoeit zich ermee. Want het nichtje oid moet natuurlijk wel de best mogelijke prooi zoeken niet alleen voor haar maar ook voor de familie en de groep.
  maandag 9 december 2019 @ 13:11:05 #128
450228 LeesFoknl
pi_190342810
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:16 schreef Scorpie het volgende:
Zij is uit op een gesettled leven. Trouwen, Kind krijgen, scheiden, geld beuren zodat ze klaar is.
Ja, zo heel anders dan hier in West Europa.
Daar zijn de vrouwen niet uit op een gesetteld leven, trouwen, kind, scheiden en geld beuren van de ex en / of van de gemeenschap.

Is helemaal nieuw hier in West Europa. _O- _O- _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door LeesFoknl op 09-12-2019 13:17:43 ]
  maandag 9 december 2019 @ 13:15:06 #129
450228 LeesFoknl
pi_190342877
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh nee hoor, er komen ook wel regelmatig mannen bij in de keuken te zitten. Dan wordt er vaak ook wel deels op Engels overgestapt. :)
Het praten over de kerels gebeurt op momenten dat we er niet bij zijn! ;) (Op het werk enzo.)
Volgens mij als ze weten dat de mannen die erbij zijn hen niet verstaan, bv in het Tagalog, of Visaya.
  maandag 9 december 2019 @ 13:26:12 #130
450228 LeesFoknl
pi_190343100
Horrorverhalen? haha.
Ik las in de krant het volgende; een straat parallel aan onze had een Americano zelfmoord gepleegd.
Hij wilde terug met zijn Filipijnse vrouw naar zijn land, zij wilde niet want ze had ook nog een Filipij se vriend. Meestal worden die dan in een baantje bij hen gemanoevreerd, bv hulpje, of de chauffeur. Kan mevruw de hele dag op pad en moet natuurlijk door de chauffeur gereden worden. OP naar een van de vele urenhotelletjes.
Maar wat gebeurde er, hij heeft zelfmoord gepleegd. Heel toevallig was alle personeel afwezig, maid, mevrouw zelf, de chauffeur. Zijn grote hond was ingesloten op de slaapkamer, deur op slot. Hij is toen naar het balkon gegaan en heeft zich 1 maal in de borst en 2 maal in de rug gestoken !!!
Blijkbaar ging hem dat niet snel genoeg en is hij ook nog van het balkon afgesprongen!

8)7 8)7 8)7
  Redactie Frontpage maandag 9 december 2019 @ 13:35:39 #131
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190343310
En TS, van het weekend een au-pair vol geblaft of toch maar lekker thuis op de bank blijven zitten?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190343358
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:15 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Volgens mij als ze weten dat de mannen die erbij zijn hen niet verstaan, bv in het Tagalog, of Visaya.
Hier ligt de situatie ff anders. :)
pi_190350989
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hier begrijpt iemand het niet, of wil het niet begrijpen.

De vrouwen zijn de jagers,
Zij jagen op de beste prooien, de mals -ste lijven, diegenen met het mooiste nest in de veiligste bomen.
Alleen komt er een extra dimensie bij, een die zeker in Nederland veel minder belangrijk is. De familie, de sociale groep waarin men leeft, bemoeit zich ermee. Want het nichtje oid moet natuurlijk wel de best mogelijke prooi zoeken niet alleen voor haar maar ook voor de familie en de groep.
Ach, genoeg kerels die bewust een jong aziaatje zoeken uit wanhoop. Die vrouwen zouden zich niet zo aanbieden als er geen markt voor was.
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:01:54 #134
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190838160
Ben benieuwd wat ts gedaan heeft!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190841500
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:45 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Qua uiterlijk wel.

Qua innerlijk is de machtsverhouding toch te scheef (in wat zij zoeken en wat wij zoeken als westerse mannen). Dat is helaas gedoemd te mislukken.
Hoe is dat nu met je au-pair afgelopen?
pi_190841508
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe is dat nu met je au-pair afgelopen?
Anaal vernederd.
pi_190853058
Zie hier waarom die twee culturen tegen nogal wat issues op kunnen lopen: https://www.hofstede-insi(...)ands,the-philippines
pi_191063782
Vlaming opgelicht door Filipijnse ‘geliefde’ die hij op datingsite leerde kennen: “150.000 euro kwijt en nu probeert ze me te vermoorden”
Een Vlaamse man die na een leven van hard werken eindelijk van zijn pensioen wilde genieten met een Filipijnse vrouw die hij online leerde kennen, is in een ware nachtmerrie terechtgekomen. In een periode van drie jaar maakte de vrouw hem zo’n 150.000 euro afhandig, met beloftes dat ze op de Filipijnen een bar, een gastenverblijf en een liefdesnestje voor hen zou bouwen. Het bleken allemaal leugens. “Toen ik door kreeg dat ze me aan het oplichten was, eiste ik mijn geld terug”, vertelt hij aan de redactie van HLN. “Maandag probeerde ze me te vermoorden.”

https://www.hln.be/nieuws(...)vermoorden~a262b0b1/

Maar ze pakten de verkeerde en deze man kan het gelukkig nog navertellen.

https://m.facebook.com/st(...)0&id=100001134571878

Wat er aan vooraf ging:

It's more fun in the Philippines :o

[ Bericht 13% gewijzigd door Hineni op 16-01-2020 21:35:40 ]
pi_191068569
quote:
11s.gif Op donderdag 16 januari 2020 21:27 schreef Koral het volgende:

Vlaming opgelicht door Filipijnse ‘geliefde’ die hij op datingsite leerde kennen: “150.000 euro kwijt en nu probeert ze me te vermoorden”

Ff 150k overmaken.. Dan vraag je er ook om natuurlijk.
pi_191068624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:28 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Ff 150k overmaken.. Dan vraag je er ook om natuurlijk.
Gebeurt vaak zat. Dan wil de man een resort beginnen in dat land die ze dan samen zullen beheren.
Als buitenlander mag je daar geen bezit hebben (tenzij je uit China komt, want chinezen kopen het halve land op daar), dus dan moet de resort op de naam van de dame komen te staan.
Dan maakt de man dus geld over zodat zij het kan kopen, en zodra je daar aan komt bij het resort, word je met een beetje pech aan de poort geweigerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')