En wat is er precies leuk aan zo'n vrouw?quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Karaoke doen de dames hier gelukkig niet aan, anders was ik sowieso nooit naar die feesten gegaan.
Op vakantie zijn we naar een bar gegaan waar mijn vrouw vroeger wel eens kwam, en ik hoorde de eigenaar ineens tegen iemand zeggen: "I rather slit my WRISTS than have karaoke in my bar!"
En ik snap het sentiment maar al te goed!Godskanonne, de hele vakantie hoorde ik dat afgrijselijke gekrijs overal om me heen!
En eens met dat die kleine dames behoorlijk wat pit kunnen hebben. En sommigen kunnen hun humeur echt dagen, soms WEKEN of zelfs MAANDEN houden. De partners weten soms niet eens wat ze verkeerd gedaan hebben, want als ze in zo'n bui zijn, zeggen ze vaak ook echt geen woord meer!![]()
Hier bij ons valt dat gelukkig wel heel erg mee, maar ik ken er genoeg waarbij het echt anders is.
Shit, soms weet ik zelfs nog meer dan de partner van zo'n dame die ineens een rotbui heeft, omdat de dames onderling WÉL alles bespreken!
Sex denk ik, anders stond dit verhaal wel in GC of TRAVquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:32 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
En wat is er precies leuk aan zo'n vrouw?
LeesFok is een echt kenner. Mennn wat heeft die man mij goed geholpen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:
Het is wachten op een duit in het zakje door @:LeesFokNL
[..]
Sex denk ik, anders stond dit verhaal wel in GC of TRAV
Het komt op mij nogal kinderachtig over allemaal, iemand weken negeren terwijl die niet eens weet wat ie fout heeft gedaan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat laatste is zó herkenbaar ! Mijn ex had daar ook een handje van. Ik heb trouwens nooit meer iets van haar vernomen. Geen excuus, niks. A fijn. Vlagen van missen ken ik wel maar aan de andere kant tjsa.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Karaoke doen de dames hier gelukkig niet aan, anders was ik sowieso nooit naar die feesten gegaan.
Op vakantie zijn we naar een bar gegaan waar mijn vrouw vroeger wel eens kwam, en ik hoorde de eigenaar ineens tegen iemand zeggen: "I rather slit my WRISTS than have karaoke in my bar!"
En ik snap het sentiment maar al te goed!Godskanonne, de hele vakantie hoorde ik dat afgrijselijke gekrijs overal om me heen!
En eens met dat die kleine dames behoorlijk wat pit kunnen hebben. En sommigen kunnen hun humeur echt dagen, soms WEKEN of zelfs MAANDEN houden. De partners weten soms niet eens wat ze verkeerd gedaan hebben, want als ze in zo'n bui zijn, zeggen ze vaak ook echt geen woord meer!![]()
Hier bij ons valt dat gelukkig wel heel erg mee, maar ik ken er genoeg waarbij het echt anders is.
Shit, soms weet ik zelfs nog meer dan de partner van zo'n dame die ineens een rotbui heeft, omdat de dames onderling WÉL alles bespreken!
Kunnen heel leuk en lief/zorgzaam zijn. Daar smelt je voor. Aan de andere kant is het enorm binnenvetten, koppigheid en trots. En wat LeesFok zal beamen is dat ze geen gezichtsverlies willen lijden, is een regelrechte NO GO.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:39 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Het komt op mij nogal kinderachtig over allemaal, iemand weken negeren terwijl die niet eens weet wat ie fout heeft gedaan.
Vrouwen die leuk, lief en zorgzaam zijn, zijn nu niet bepaald zeldzaam. Maar dat weken of zelfs maanden boos blijven gaat er bij mij niet in.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat laatste is zó herkenbaar ! Mijn ex had daar ook een handje van. Ik heb trouwens nooit meer iets van haar vernomen. Geen excuus, niks. A fijn. Vlagen van missen ken ik wel maar aan de andere kant tjsa.
[..]
Kunnen heel leuk en lief/zorgzaam zijn. Daar smelt je voor. Aan de andere kant is het enorm binnenvetten, koppigheid en trots. En wat LeesFok zal beamen is dat ze geen gezichtsverlies willen lijden, is een regelrechte NO GO.
Maar de harde vraag waarom zij dit doen: is mij een raadsel.
Whehe, nou de mijne is gelukkig niet zo!quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:32 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
En wat is er precies leuk aan zo'n vrouw?
Ik ken sowieso 2 Filipijnse dames die dat doen. Althans eentje is wel duidelijk in waarom ze boos is, maar dan gaat het echt om de kleinste dingen. De ander liet het aan de partner over om maar uit te pluizen wat hij mis had gedaan. Die relatie heeft het overigens vreemd genoeg niet overleefd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:39 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Het komt op mij nogal kinderachtig over allemaal, iemand weken negeren terwijl die niet eens weet wat ie fout heeft gedaan.
Dan kunnen ze dus beter in hun eigen land blijven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, nou de mijne is gelukkig niet zo!
Maar veel van die dames hebben echt wel een gebruiksaanwijzing nodig en zullen ook moeten leren dat men hier anders met elkaar omgaat dan in hun land.
Maar dat is toch niet heel erg normaal gedrag te noemen? Prinses op de erwt achtig gedrag.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken sowieso 2 Filipijnse dames die dat doen. Althans eentje is wel duidelijk in waarom ze boos is, maar dan gaat het echt om de kleinste dingen. De ander liet het aan de partner over om maar uit te pluizen wat hij mis had gedaan. Die relatie heeft het overigens vreemd genoeg niet overleefd.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:57 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze dus beter in hun eigen land blijven.
Oh absoluut!quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:58 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet heel erg normaal gedrag te noemen? Prinses op de erwt achtig gedrag.
Ja ik val sowieso niet op Aziatische uitziende vrouwen, maar ik vind het erg apart dat die dames er kennelijk dus gewoon mee weg denken te komen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt.
Ja je moet wel echt weten waar je aan begint, want het kost je allemaal klauwen met geld (aan vliegreizen en onderhoud in Nederland tot ze een baan heeft; de immigratieprocedure stelt gelukkig weinig voor) en je moet wel weten of diegene wel echt bij je past.
Genoeg kerels die denken makkelijk een gewillig popje te scoren, en dat ze dan de rest van hun leven miserabel zijn of dat ze de dame in kwestie alsnog terug sturen.
Niet over één nacht ijs gaan.Dat is echt de fout die je zo vaak tegen komt.
Mijn vrouw en ik hebben het rustiger aan gedaan; lange tijd dagelijks chatten om elkaar beter te leren kennen, en vervolgens ben ik 2x die kant op gegaan en is zij 2x langere tijd hier naar toe gekomen voor we de hele procedure op gang zetten. Ze heeft sowieso een veel westersere mentaliteit dan de meeste van haar landgenoten. Zij adviseert soms ook Filipijnse dames die hun temperament niet voldoende onder controle kunnen houden.
Qua uiterlijk wel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik blijf een zwak houden voor Filipijnse vrouwenzou er graag weer 1 aan mijn zijde willen hebben.
Het gelovig zijn is soms in tegenstrijd met hun daden, de vrouwen die zich vrij makkelijk geven dan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:05 schreef SpecialK het volgende:
Filipijnse vrouwen (meer nog dan mensen uit andere landen in Azie) zijn dermate religieus en traditioneel opgevoed dat een huwelijk een absolute must is voor de toekomst.
Die wilde ik net mentionen idd.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waar zit de jouwe, ik ken er sowieso een paar in DH , vriendinnen van mijn EX die hun goudklauwen geslepen hebben.
Ik heb haar leren kennen via The Inner Circle, ben toen twee keer naa rOslo gevlogen, toen kwam zij naar Den Haag. Heb een half jaartje wat gehad dus het was vrij logisch dat ze ook eens bij mij thuis kwam.
In de spoiler een website, heel simpel gemaakt meer lees en huiver.Die website!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:47 schreef nietzeuren het volgende:
Ik heb datzelfde gehad met een vrouw uit Friesland. Die wilde in de randstad wonen. Voor je het weet zit je er levenslang aan vast.
De vormgeving vond ik niet eens zo erg. Het was het taalgebruik, "scheepshoer".quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beter dan dat kreeg je in 1999 niet
Ja het taalgebruik is wel even anders inderdaad. Niet erg subtiel of zoquote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
De vormgeving vond ik niet eens zo erg. Het was het taalgebruik, "scheepshoer".![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |