Klopt. Lopen ze in classy kleding, telefoon in de handen, dikke oorringen en zonnebril heb je kans op óf een zogenaamde ladyboy of een golddiger die meer piemels heeft versleten dan Kim Holland in haar hoogtijd dagen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is wel een vrij heftig verhaal (heb het net ook ff gelezen), maar er zijn idd best wat Filipijnse dames die zo reageren. Het ligt overigens wel sterk aan in welke regio de dame in kwestie geboren en getogen is; dames van het platteland zijn in het algemeen wat bescheidener dan stadse dames daar.
Hoe is ze bij je binnen gekomen dan? Legde ze druk op je om je in huis te nemen ofzo? Godzijdank heb ik deze nog niet verteld waar ik woon (welke straat). Als ze dat eenmaal weet, is er no way back wat dat betreftquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen zorgen, zoals je hebt kunnen lezen heb ik haar de mijne uitgeknikkerd.
Ja die au pairs mogen telkens maar iets van een jaartje of zo ergens werken en dan moeten ze weer weg. Dan gaan ze meestal naar het land er naast, en dan weer eentje daar weer naast om daat weer een jaartje te werken enz. Zo blijven ze dus definitief in Europa. Dat werd me toen door die ene au pair ff flink aan het verstand gepeuterd; toen ze eiste dat ik zou werken en zij thuis voor de toekomstige kinderen zou zorgen, zei ze: "I don't need you! You want to live with me but I don't need you because I already LIVE here in Europe! And if you want me, you must do things my way!"quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:43 schreef Scrapyard het volgende:
Nah, die verhalen lijken allemaal op elkaar man... Au-pairen in voornamelijk noord- en midden europese landen, alles willen behalve terug naar het eigen land.
Allerlei reisjes maken door europa (met kerst gaat ze geloof ik weer naar Zweden, waar betaalt ze het van?) drama met ex-vriendjes, in het weekend afspreken met mede fillipijnen die in Amsterdam verblijven en dan allerlei verhalen over de avonturen met haar ''crazy ass friends''.... Volgens mij zijn ze allemaal precies hetzelfde met dezelfde hoop/dromen en mindset.
Daarom ook top dat jullie even je ervaring delen, want dit is ook precies het voorgevoel dat ik erbij heb/had.
Juist!quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt. Lopen ze in classy kleding, telefoon in de handen, dikke oorringen en zonnebril heb je kans op óf een zogenaamde ladyboy of een golddiger die meer piemels heeft versleten dan Kim Holland in haar hoogtijd dagen.
Let beter dan op de meisjes die simpel gekleed zijn in een simpele T-shirt en spijkerbroek bijv.
Waar zit de jouwe, ik ken er sowieso een paar in DH , vriendinnen van mijn EX die hun goudklauwen geslepen hebben.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:44 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Hoe is ze bij je binnen gekomen dan? Legde ze druk op je om je in huis te nemen ofzo? Godzijdank heb ik deze nog niet verteld waar ik woon (welke straat). Als ze dat eenmaal weet, is er no way back wat dat betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Maar je kunt toch eigenlijk wel stellen dat zij (op langere termijn weliswaar) ook van plan is om mij te misbruiken?(geld)quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waar ze ook vandaan komt. Als je merkt dat zij er anders instaat, het als een opmars naar relatie/liefde ziet (hoop op meer) en jij gewoon alleen voor de seks gaat is het niet eerlijk.
Dan blijft er iemand gekwetst achter.
Er zijn zat vrouwen die wel gewoon in zijn voor een leuk avontuurtje en niet meer dan dat. Richt je daarop ipv op iemand die hoop op meer om wat voor reden dan ook.
helemaal gelijk man...quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:49 schreef SpecialK het volgende:
Dit soort topics (en alle andere verhalen die rondgaan) is de reden waarom ik niet eens boos kan worden over het stigma dat een vriendin uit azië hebben een scheve situatie is waarin je als man of slachtoffer bent (van een golddigger) of dader bent (je misbruikt iemand met een wanhopige economische situatie) en dat je relatie gedoemd is om in drama te eindigen.
Want 99 van de 100 keer is het gewoon zo.
Alleen is het dus vechten tegen de bierkaai voor mij om uit te leggen dat ik die 1% ben. Alsmede al die vriendinnen van mijn moeder die haar gek liepen te maken over wat voor gevaar ik wel niet liep.
Geen idee of ze je wil misbruiken. Dat gebruik je nu vooral om je eigen ding goed te praten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:48 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Maar je kunt toch eigenlijk wel stellen dat zij (op langere termijn weliswaar) ook van plan is om mij te misbruiken?(geld)
Zie hierboven wat ToT zegt over cyclonen enzo. Ik heb de eerste verhalen ook al gehoord. Ze heeft weliswaar nog niet om geld gevraagd, maar we hebben elkaar ook nog nooit irl ontmoet. dat gaat zeker nog komen.
dus dan kan ik andersom toch ook alvast een beetje op de zaken vooruit lopen en hetzelfde bij haar doen mbt sex?Of vind je dat dat echt een K*tstreek is? Het is gewoon twee richtings verkeer. Ik wil iets van haar, zij wil iets van mij. Ben best bereid om bijvoorbeeld een paar honderd te lappen zodat ze een . x op en neer naar naar familie kan vliegen ofzo. Soort verkapte prostitutie. Beiden blij dan toch.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waar zit de jouwe, ik ken er sowieso een paar in DH , vriendinnen van mijn EX die hun goudklauwen geslepen hebben.
Ik heb haar leren kennen via The Inner Circle, ben toen twee keer naa rOslo gevlogen, toen kwam zij naar Den Haag. Heb een half jaartje wat gehad dus het was vrij logisch dat ze ook eens bij mij thuis kwam.
In de spoiler een website, heel simpel gemaakt meer lees en huiver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze zit in Zeist. Maar ze hebben allemaal wel een soort netwerkje. Zijn ook allemaal vrouwen... En vrij obvious dat ze op zoek zijn naar een geldschieter.
Daar ben ik al van op de hoogte... Wat ik alleen nog even moet achter zien te komen is hoe groot de ellende precies gaat zijn en of dat opweegt tegen een paar wipjes.
Ja die netwerkjes; als je een Filipijnse dame hebt, heb je ook meteen een groep vriendinnen er bij, met de daar bij behorende aanhang!quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:56 schreef Scrapyard het volgende:
[..]![]()
Deze zit in Zeist. Maar ze hebben allemaal wel een soort netwerkje. Zijn ook allemaal vrouwen... En vrij obvious dat ze op zoek zijn naar een geldschieter.
Daar ben ik al van op de hoogte... Wat ik alleen nog even moet achter zien te komen is hoe groot de ellende precies gaat zijn en of dat opweegt tegen een paar wipjes.
Ja.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:55 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
helemaal gelijk man...
Datingmarkt is ook gewoon perfect gestabiliseerd door vraag en aanbod. En als je dan opeens iets kunt ''kopen'' dat onevenredig goedkoop is, weet je dat er iets niet helemaal lekker zit..
En als je dan kijkt hoe gewillig een filippijnse is t.o.v. wat je uit de kast moet halen om een nederlandse dame te regelen, is dat echt compleet uit verhouding. Deze dame heb ik al een paar keer ge ''ghost'' soms vergeet ik uberhaupt te antwoorden, maar ze klampt zich alsnog aan me vast...
Ergens voelt dat ook wel verkeerd, want het is inderdaad een soort machtsverhouding. Maar omdat ik ergens ook al vrij zeker ben van haar intenties op de langere termijn, heb ik er ook weer niet zo veel moeite mee eigenlijk....
Het is hoe het is. De meeste mensen trekken gewoon zo'n gezicht van "oh je bent er zo-eentje".. maar zullen nooit wat zeggen. Dus dan krijg je niet eens de kans om het recht te trekken. Maar zelfs als je het recht mag trekken.. de "bewijsstukken" dat het niet zo is klinken uiteindelijk zo oppervlakkig en specifiek... en zijn eigenlijk dermate prive dat het vreemd is om dat aan iemand te lopen vertellen die je net kent.quote:Idd kut als jij wel gewoon een oprechte aziatische dame hebt getroffen met een ander verhaal dan de standaard au-pair, word je toch vaak gezien als ''die dude die er eentje uit azie heeft gehaald''.
Is toch niet zo raar?quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die netwerkjes; als je een Filipijnse dame hebt, heb je ook meteen een groep vriendinnen er bij, met de daar bij behorende aanhang!
En feestjes.HEEL veel feestjes. Met lekker eten en een continue kanonnade van kakofonie door het gekwebbel in hun eigen taal.
En HEEEEEL veel lachen onderling tussen de dames terwijl de kerels maar een beetje bij elkaar zitten voetbal te kijken en wat bier zitten te drinken!
Oh dat snap ik ook echt wel prima hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Is toch niet zo raar?
Snap het prima dat men elkaar opzoekt.
Ze zijn goed georganiseerdquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:56 schreef Scrapyard het volgende:
[..]![]()
Hele verhaal is herkenbaarquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die netwerkjes; als je een Filipijnse dame hebt, heb je ook meteen een groep vriendinnen er bij, met de daar bij behorende aanhang!
En feestjes.HEEL veel feestjes. Met lekker eten en een continue kanonnade van kakofonie door het gekwebbel in hun eigen taal.
En HEEEEEL veel lachen onderling tussen de dames terwijl de kerels maar een beetje bij elkaar zitten voetbal te kijken en wat bier zitten te drinken!
Dat is prima. Niet altijd mee willen, maar het wel begrijpen en vooral gunnen is geheel ok.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat snap ik ook echt wel prima hoor.En die feestjes kunnen echt wel gezellig zijn, maar ik heb onlangs met mijn vrouw afgesproken dat ik niet meer naar elk feest toe ga. Het is gewoon te veel en voor mij ook te rumoerig.
Niks mis mee. Ik zou het ook geen lokken noemen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ze zijn goed georganiseerdZe hebben op FB aparte au pair groepen waarin alle ins en outs de revue passeren in chats. Eigenlijk groeien de wortels tot ver buiten de landsgrenzen. Zo ook in het thuis;land worden nichtjes, buurmeisjes etc. gelokt en op de hoogte gehouden. Zoek voor de grap eens een groep op op FB. Duizenden leden die graag voor een mooiere toekomst deze kant op willen komen.
Lokken klinkt negatief, zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik zou het ook geen lokken noemen.
We hebben er hier ook wel eens aan zitten denken om vrienden en eventueel de jongere zus van mijn vrouw hier naar toe te krijgen.
Leek me ook al niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lokken klinkt negatief, zo bedoelde ik het niet.
Game over.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:31 schreef Vlicious87 het volgende:
Tijdens het ketsen door trekt ze 't condoom eraf en zorgt ze er wel voor dat jij d'r zwanger pompt. Veel succes!
Karaoke doen de dames hier gelukkig niet aan, anders was ik sowieso nooit naar die feesten gegaan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat betreft dat met vriendinnen, die van mij veranderde ook als een blad aan een boom.
Ik moest mij gedragen maar zelf ging ze los met haar chikcs. Van ranzige grappen naar
oorverdovend gekakelHeb ook dat heel gauw gedag gezegd. Ik versta er geen flikker van
en vind het ook te druk. Oh ja en allemaal, allemaal zijn ze verslaafd aan karaoke.
Of het nou OERVALS is of niet. Het liefst gooi je je gehoor weg![]()
Maar goed ze kunnen ook ontzettend lief zijn. Zorgzaam, en stoer ook. Klein maar verdomme wat een pit kan er in zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |