abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190327383
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 13:47 schreef Koral het volgende:

[..]

De maker van de site is een ervaringsdeskundige. Heeft jaren daar gewoond, en woont nu samen met zijn pinay vrouw alweer lang in België. Hij is vrachtwagen chauffeur. Die staan meestal niet bekend om hun uitgebreide vocabulaire, maar ondanks dat heeft hij met zijn website en andere forums waar hij betrokken bij is geweest veel naïeve mannen behoedt voor een roze bril.

De vormgeving is misschien gedateerd maar zijn advies is nog actueel. Ik volg nu op YouTube een Amerikaanse dikzak. Zijn kanaal heet Tim K, en zijn Filipijnse vriendin heeft de ex-militair volledig bij zijn ballen. Vanwege een kindje op komst is hij daar gaan wonen op een toeristen visum (hij schijnt al een kind in oost Europa te hebben waar hij niet naar omkijkt). Ze zijn, ondanks dat ze toch wel regelmatig met elkaar oneens zijn en dat hij een oogje lijkt te hebben op het nog jongere zusje van zijn zwangere vriendin, onlangs getrouwd dus nu kan hij een verblijfsvergunning aanvragen. Ze willen nu van zijn militairen pensioentje een huis bouwen op een smal strookje strand terwijl de overheid daar elke woning binnen 20 meter van de vloedlijn laat verwijderen.

Geen dank voor deze kijkers-tip. Drama gegarandeerd het aankomende half jaar en daarna. Zet de popcorn maar alvast klaar. :')
Volgens mij heeft mijn vrouw dit Youtube kanaal een beetje gevolgd een tijd geleden! :D Maar damn zeg! _O-

Edit; ff nagevraagd, ze kende deze toch nog niet. Maar ze kent sowieso genoeg voorbeelden van "Americano's" die daar hun geluk hebben geprobeerd te vinden en uiteindelijk daar dakloos zijn geraakt zonder ene rooie rotcent meer op zak. Komt in Thailand ook heel vaak voor.
Maar goed, TS is dat allemaal heel duidelijk echt niet van plan! :P

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 08-12-2019 14:17:55 ]
  maandag 9 december 2019 @ 13:07:46 #127
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_190342764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zie het al, het zit hier vol met "jagers" op aziatische vrouwen uit derde wereld landen :')
Hier begrijpt iemand het niet, of wil het niet begrijpen.

De vrouwen zijn de jagers,
Zij jagen op de beste prooien, de mals -ste lijven, diegenen met het mooiste nest in de veiligste bomen.
Alleen komt er een extra dimensie bij, een die zeker in Nederland veel minder belangrijk is. De familie, de sociale groep waarin men leeft, bemoeit zich ermee. Want het nichtje oid moet natuurlijk wel de best mogelijke prooi zoeken niet alleen voor haar maar ook voor de familie en de groep.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 9 december 2019 @ 13:11:05 #128
450228 LeesFoknl
pi_190342810
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:16 schreef Scorpie het volgende:
Zij is uit op een gesettled leven. Trouwen, Kind krijgen, scheiden, geld beuren zodat ze klaar is.
Ja, zo heel anders dan hier in West Europa.
Daar zijn de vrouwen niet uit op een gesetteld leven, trouwen, kind, scheiden en geld beuren van de ex en / of van de gemeenschap.

Is helemaal nieuw hier in West Europa. _O- _O- _O-

[ Bericht 17% gewijzigd door LeesFoknl op 09-12-2019 13:17:43 ]
  maandag 9 december 2019 @ 13:15:06 #129
450228 LeesFoknl
pi_190342877
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:28 schreef ToT het volgende:

[..]

Oh nee hoor, er komen ook wel regelmatig mannen bij in de keuken te zitten. Dan wordt er vaak ook wel deels op Engels overgestapt. :)
Het praten over de kerels gebeurt op momenten dat we er niet bij zijn! ;) (Op het werk enzo.)
Volgens mij als ze weten dat de mannen die erbij zijn hen niet verstaan, bv in het Tagalog, of Visaya.
  maandag 9 december 2019 @ 13:26:12 #130
450228 LeesFoknl
pi_190343100
Horrorverhalen? haha.
Ik las in de krant het volgende; een straat parallel aan onze had een Americano zelfmoord gepleegd.
Hij wilde terug met zijn Filipijnse vrouw naar zijn land, zij wilde niet want ze had ook nog een Filipij se vriend. Meestal worden die dan in een baantje bij hen gemanoevreerd, bv hulpje, of de chauffeur. Kan mevruw de hele dag op pad en moet natuurlijk door de chauffeur gereden worden. OP naar een van de vele urenhotelletjes.
Maar wat gebeurde er, hij heeft zelfmoord gepleegd. Heel toevallig was alle personeel afwezig, maid, mevrouw zelf, de chauffeur. Zijn grote hond was ingesloten op de slaapkamer, deur op slot. Hij is toen naar het balkon gegaan en heeft zich 1 maal in de borst en 2 maal in de rug gestoken !!!
Blijkbaar ging hem dat niet snel genoeg en is hij ook nog van het balkon afgesprongen!

8)7 8)7 8)7
  Redactie Frontpage maandag 9 december 2019 @ 13:35:39 #131
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190343310
En TS, van het weekend een au-pair vol geblaft of toch maar lekker thuis op de bank blijven zitten?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190343358
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:15 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Volgens mij als ze weten dat de mannen die erbij zijn hen niet verstaan, bv in het Tagalog, of Visaya.
Hier ligt de situatie ff anders. :)
pi_190350989
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hier begrijpt iemand het niet, of wil het niet begrijpen.

De vrouwen zijn de jagers,
Zij jagen op de beste prooien, de mals -ste lijven, diegenen met het mooiste nest in de veiligste bomen.
Alleen komt er een extra dimensie bij, een die zeker in Nederland veel minder belangrijk is. De familie, de sociale groep waarin men leeft, bemoeit zich ermee. Want het nichtje oid moet natuurlijk wel de best mogelijke prooi zoeken niet alleen voor haar maar ook voor de familie en de groep.
Ach, genoeg kerels die bewust een jong aziaatje zoeken uit wanhoop. Die vrouwen zouden zich niet zo aanbieden als er geen markt voor was.
  donderdag 2 januari 2020 @ 01:01:54 #134
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_190838160
Ben benieuwd wat ts gedaan heeft!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_190841500
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:45 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Qua uiterlijk wel.

Qua innerlijk is de machtsverhouding toch te scheef (in wat zij zoeken en wat wij zoeken als westerse mannen). Dat is helaas gedoemd te mislukken.
Hoe is dat nu met je au-pair afgelopen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_190841508
quote:
1s.gif Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hoe is dat nu met je au-pair afgelopen?
Anaal vernederd.
pi_190853058
Zie hier waarom die twee culturen tegen nogal wat issues op kunnen lopen: https://www.hofstede-insi(...)ands,the-philippines
pi_191063782
Vlaming opgelicht door Filipijnse ‘geliefde’ die hij op datingsite leerde kennen: “150.000 euro kwijt en nu probeert ze me te vermoorden”
Een Vlaamse man die na een leven van hard werken eindelijk van zijn pensioen wilde genieten met een Filipijnse vrouw die hij online leerde kennen, is in een ware nachtmerrie terechtgekomen. In een periode van drie jaar maakte de vrouw hem zo’n 150.000 euro afhandig, met beloftes dat ze op de Filipijnen een bar, een gastenverblijf en een liefdesnestje voor hen zou bouwen. Het bleken allemaal leugens. “Toen ik door kreeg dat ze me aan het oplichten was, eiste ik mijn geld terug”, vertelt hij aan de redactie van HLN. “Maandag probeerde ze me te vermoorden.”

https://www.hln.be/nieuws(...)vermoorden~a262b0b1/

Maar ze pakten de verkeerde en deze man kan het gelukkig nog navertellen.

https://m.facebook.com/st(...)0&id=100001134571878

Wat er aan vooraf ging:

It's more fun in the Philippines :o

:')

[ Bericht 13% gewijzigd door Hineni op 16-01-2020 21:35:40 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_191068569
quote:
11s.gif Op donderdag 16 januari 2020 21:27 schreef Koral het volgende:

Vlaming opgelicht door Filipijnse ‘geliefde’ die hij op datingsite leerde kennen: “150.000 euro kwijt en nu probeert ze me te vermoorden”

Ff 150k overmaken.. Dan vraag je er ook om natuurlijk.
pi_191068624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:28 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Ff 150k overmaken.. Dan vraag je er ook om natuurlijk.
Gebeurt vaak zat. Dan wil de man een resort beginnen in dat land die ze dan samen zullen beheren.
Als buitenlander mag je daar geen bezit hebben (tenzij je uit China komt, want chinezen kopen het halve land op daar), dus dan moet de resort op de naam van de dame komen te staan.
Dan maakt de man dus geld over zodat zij het kan kopen, en zodra je daar aan komt bij het resort, word je met een beetje pech aan de poort geweigerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')