Volgens mij heeft mijn vrouw dit Youtube kanaal een beetje gevolgd een tijd geleden!quote:Op zondag 8 december 2019 13:47 schreef Koral het volgende:
[..]
De maker van de site is een ervaringsdeskundige. Heeft jaren daar gewoond, en woont nu samen met zijn pinay vrouw alweer lang in België. Hij is vrachtwagen chauffeur. Die staan meestal niet bekend om hun uitgebreide vocabulaire, maar ondanks dat heeft hij met zijn website en andere forums waar hij betrokken bij is geweest veel naïeve mannen behoedt voor een roze bril.
De vormgeving is misschien gedateerd maar zijn advies is nog actueel. Ik volg nu op YouTube een Amerikaanse dikzak. Zijn kanaal heet Tim K, en zijn Filipijnse vriendin heeft de ex-militair volledig bij zijn ballen. Vanwege een kindje op komst is hij daar gaan wonen op een toeristen visum (hij schijnt al een kind in oost Europa te hebben waar hij niet naar omkijkt). Ze zijn, ondanks dat ze toch wel regelmatig met elkaar oneens zijn en dat hij een oogje lijkt te hebben op het nog jongere zusje van zijn zwangere vriendin, onlangs getrouwd dus nu kan hij een verblijfsvergunning aanvragen. Ze willen nu van zijn militairen pensioentje een huis bouwen op een smal strookje strand terwijl de overheid daar elke woning binnen 20 meter van de vloedlijn laat verwijderen.
Geen dank voor deze kijkers-tip. Drama gegarandeerd het aankomende half jaar en daarna. Zet de popcorn maar alvast klaar.
Hier begrijpt iemand het niet, of wil het niet begrijpen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:28 schreef Cockwhale het volgende:
Ik zie het al, het zit hier vol met "jagers" op aziatische vrouwen uit derde wereld landen
Ja, zo heel anders dan hier in West Europa.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:16 schreef Scorpie het volgende:
Zij is uit op een gesettled leven. Trouwen, Kind krijgen, scheiden, geld beuren zodat ze klaar is.
Volgens mij als ze weten dat de mannen die erbij zijn hen niet verstaan, bv in het Tagalog, of Visaya.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee hoor, er komen ook wel regelmatig mannen bij in de keuken te zitten. Dan wordt er vaak ook wel deels op Engels overgestapt.
Het praten over de kerels gebeurt op momenten dat we er niet bij zijn!(Op het werk enzo.)
Hier ligt de situatie ff anders.quote:Op maandag 9 december 2019 13:15 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Volgens mij als ze weten dat de mannen die erbij zijn hen niet verstaan, bv in het Tagalog, of Visaya.
Ach, genoeg kerels die bewust een jong aziaatje zoeken uit wanhoop. Die vrouwen zouden zich niet zo aanbieden als er geen markt voor was.quote:Op maandag 9 december 2019 13:07 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Hier begrijpt iemand het niet, of wil het niet begrijpen.
De vrouwen zijn de jagers,
Zij jagen op de beste prooien, de mals -ste lijven, diegenen met het mooiste nest in de veiligste bomen.
Alleen komt er een extra dimensie bij, een die zeker in Nederland veel minder belangrijk is. De familie, de sociale groep waarin men leeft, bemoeit zich ermee. Want het nichtje oid moet natuurlijk wel de best mogelijke prooi zoeken niet alleen voor haar maar ook voor de familie en de groep.
Hoe is dat nu met je au-pair afgelopen?quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:45 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel.
Qua innerlijk is de machtsverhouding toch te scheef (in wat zij zoeken en wat wij zoeken als westerse mannen). Dat is helaas gedoemd te mislukken.
Anaal vernederd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe is dat nu met je au-pair afgelopen?
Ff 150k overmaken.. Dan vraag je er ook om natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 21:27 schreef Koral het volgende:
Vlaming opgelicht door Filipijnse ‘geliefde’ die hij op datingsite leerde kennen: “150.000 euro kwijt en nu probeert ze me te vermoorden”
Gebeurt vaak zat. Dan wil de man een resort beginnen in dat land die ze dan samen zullen beheren.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 09:28 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ff 150k overmaken.. Dan vraag je er ook om natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |