Haha, precies!quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha herkenbaar. Die keren dat in Naar Oslo ben geweest en met mijn vriendin haar vriendinnen ontmoette, man een kippenhok is er niks bij. Ze praten sneller dan een F1 auto optrektAan de ene kant ook wel weer grappig/leuk natuurlijk. Maar een hele avond / nacht.... Kolere
hallo mannen, dit is algemeen Aziatisch, tenminste in Indonesië en met Indonesische vrouwen is het precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken sowieso 2 Filipijnse dames die dat doen. Althans eentje is wel duidelijk in waarom ze boos is, maar dan gaat het echt om de kleinste dingen. De ander liet het aan de partner over om maar uit te pluizen wat hij mis had gedaan. Die relatie heeft het overigens vreemd genoeg niet overleefd.
Ja, de regering is daar ook fout in. Hoe wil je een vrouw, als je haar überhaupt uitgenodigd krijgt, in 3 maanden (toeristenvisum) leren kennen? En anderzijds, er is geen actief opsporingsbeleid voor Aziatische vrouwen als ze na hun toeristenverblijf of au pair of studente periode hier blijven.quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt.
Ja je moet wel echt weten waar je aan begint, want het kost je allemaal klauwen met geld (aan vliegreizen en onderhoud in Nederland tot ze een baan heeft; de immigratieprocedure stelt gelukkig weinig voor) en je moet wel weten of diegene wel echt bij je past.
Genoeg kerels die denken makkelijk een gewillig popje te scoren, en dat ze dan de rest van hun leven miserabel zijn of dat ze de dame in kwestie alsnog terug sturen.
Niet over één nacht ijs gaan.Dat is echt de fout die je zo vaak tegen komt.
Mijn vrouw en ik hebben het rustiger aan gedaan; lange tijd dagelijks chatten om elkaar beter te leren kennen, en vervolgens ben ik 2x die kant op gegaan en is zij 2x langere tijd hier naar toe gekomen voor we de hele procedure op gang zetten. Ze heeft sowieso een veel westersere mentaliteit dan de meeste van haar landgenoten. Zij adviseert soms ook Filipijnse dames die hun temperament niet voldoende onder controle kunnen houden.
Oh nee hoor, er komen ook wel regelmatig mannen bij in de keuken te zitten. Dan wordt er vaak ook wel deels op Engels overgestapt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:04 schreef LeesFoknl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, zie bovenstaande post.
Stelletje amateurs. Die zitten in de keuken om niet bij jullie te hoeven zitten.
geloof je me niet, probeer het dan maar eens uit. ga je met nog wat mannen erbij zitten, in de keuken. Binnen de 20 minuten zitten ze allemaal in de kamer, en jullie alleen in de keuken. Ze kruipen nog liever met zijn zeventienen in de badkamer dan bij (hun) mannen te zitten.
Want ze weten, vroeg of laat komen de opmerkingen van de mannen ... waarom zijn jullie zo luid. Waarover lachen jullie, waarover spreken jullie. Het antwoord is dat ze het vaak over helemaal niks hebben, of heel kinderlijk lol maken, en dan krijgen ze weer daarover opmerkingen.
Een Filipijns vrouwtje zonder contacten ergens in de wereldquote:Op donderdag 5 december 2019 09:06 schreef Cockwhale het volgende:
Waar maak je je druk om? Zolang ze niet je neukertje voor ernaast is, is er toch niets wat ze je kan maken, ook al zou ze zwanger worden?
Stalker? So what.. . Zoveel mogelijk prive dingen achterhouden en verder zo vaak je wil volspuiten. Ze moet op den duur toch weer weg.
Bang voor een filipijns vrouwtje zonder contacten hier zijn
Ga toch weg man. De filipijnse mafia zekerquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:29 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Een Filipijns vrouwtje zonder contacten ergens in de wereld![]()
![]()
![]()
Stelletje amateurs! Dat bestaat niet, Pinoy helpen elkaar altijd en overal in de wereld.
idd. Ze zulle heus wel contacten hebben met andere dames, maar het lijkt me vrij vergezocht dat die even je knieschijven en vingers gaan verbrijzelen als je er eentje volblaft en er vervolgens niet mee trouwt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ga toch weg man. De filipijnse mafia zeker![]()
Alsof die iemand een relatie in gaan forceren
Jij hebt wel heel veel fantasie. Neen, natuurlijk niet. Ik heb het ook niet over in een relatie pushen. En zeker niet over welke Mafia dan ook. Neen, ik heb het over elkaar helpen in noodsituaties.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ga toch weg man. De filipijnse mafia zeker![]()
Alsof die iemand een relatie in gaan forceren
Precies. Als de atte's jou goedkeuren dan is het goed. Zo een jonge meid vertrouwt daar op.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:18 schreef Koral het volgende:
Met sommige dingen gaat het er niet om wat je doet, maar wie je bent. Je kunt als witneus je Filipijnse vrouwtje nog zo naar de zin maken, je bent geen "ate".
Ate's hebben onderling hiërarchie, en houden bepaalde dingen gesloten. Als er dan onderling geschillen zijn bepaald de leidster van het groepje ate's. Dat zit ingebakken. Net zoals dat bij voorbeeld ook in de barangay gaat.
Wil je dat de ate's niet gaan lopen stoken in je relatie, dan kun je beter maar een beetje op een goed blaadje staan bij de (informele) leidster. Daar waar jij soms moet lullen als brugman over iets hoeft de leidster maar 1 keer iets te zeggen tegen je vriendin
Als je daar voor het eerst mee te maken krijgt zullen ze je testen. Stel je grenzen maar zeg ook niet rechtstreeks nee waar iedereen bij is. Hou het op "ik zal er over nadenken" bijvoorbeeld. Geef ze daarna wat anders dat ze "aanzien" (lees succes) geeft waar jij geen moeite mee hebt. Pick your battles. Zo gaat dat in Filipijnse keuken.
Hou hier een beetje rekening mee TS. Zorg dat je aan haar ate's wordt voorgesteld.Als de ate's eenmaal de weg naar huis je weten te vinden zit je, ook als het maar tot een paar ontmoetingen met je huidige date beperkt blijft, gebakken!
Ahhhh dat hebben wij dus "fout" gedaan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:18 schreef Koral het volgende:
Met sommige dingen gaat het er niet om wat je doet, maar wie je bent. Je kunt als witneus je Filipijnse vrouwtje nog zo naar de zin maken, je bent geen "ate".
Ate's hebben onderling hiërarchie, en houden bepaalde dingen gesloten. Als er dan onderling geschillen zijn bepaald de leidster van het groepje ate's. Dat zit ingebakken. Net zoals dat bij voorbeeld ook in de barangay gaat.
Wil je dat de ate's niet gaan lopen stoken in je relatie, dan kun je beter maar een beetje op een goed blaadje staan bij de (informele) leidster. Daar waar jij soms moet lullen als brugman over iets hoeft de leidster maar 1 keer iets te zeggen tegen je vriendin
Als je daar voor het eerst mee te maken krijgt zullen ze je testen. Stel je grenzen maar zeg ook niet rechtstreeks nee waar iedereen bij is. Hou het op "ik zal er over nadenken" bijvoorbeeld. Geef ze daarna wat anders dat ze "aanzien" (lees succes) geeft waar jij geen moeite mee hebt. Pick your battles. Zo gaat dat in Filipijnse keuken.
Hou hier een beetje rekening mee TS. Zorg dat je aan haar ate's wordt voorgesteld.Als de ate's eenmaal de weg naar huis je weten te vinden zit je, ook als het maar tot een paar ontmoetingen met je huidige date beperkt blijft, gebakken!
Was voor mijn werk in Brussel en verbleef in een hotel in de buurt van Gare du Nord. De kamermeisjes (vrouwen) die daar rond liepen kwamen uit de Filippijnen. Ik had wat kleine relatiegeschenken mee voor zaken maar had ze in de hotelkamer vergeten. Dus 's avonds had ik deze voor het kamermeisje van de volgende dag neergelegd met een aardig kaartje om ze te bedanken voor de schone kamer. Nadat ik terug kwam die namiddag en even had uitgerust op een wederom onberispelijke kamer ging ik beneden naar de bar. Bij het bestellen van een drankje gaf ik mijn kamernummer door en kwam een vrouw naar me toe. Het kamermeisje was in haar privetijd en in haar privekleding blijven wachten om me te bedanken. We raakten in gesprek, en omdat het etenstijd was vroeg ik of er ergens in de buurt goed gegeten kon worden en of ze toevallig ook honger had. Dat had ze wel. Afijn het werd een lange gezellige avond met deze (van een Belgische man gescheiden) milf. Aan het eind van de avond vertelde ze dat ze me helaas niet bij haar thuis kon uitnodigen, maar als ik een kamer in een ander hotel kon regelen dan wilde ze met me mee. Geen spijt van gehad.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:51 schreef LeesFoknl het volgende:
Maar hoe zit het nou met de sex. We zitten hier wel in sexekwaliteit oid.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waar zit de jouwe, ik ken er sowieso een paar in DH , vriendinnen van mijn EX die hun goudklauwen geslepen hebben.
Ik heb haar leren kennen via The Inner Circle, ben toen twee keer naa rOslo gevlogen, toen kwam zij naar Den Haag. Heb een half jaartje wat gehad dus het was vrij logisch dat ze ook eens bij mij thuis kwam.
In de spoiler een website, heel simpel gemaakt meer lees en huiver.wat een ouwbollige website zeg. Zijn we terug in de nineties?! Daarom niet aan begonnen. Ik lees hier de reacties wel verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door wodca op 07-12-2019 11:54:40 ]
Ik was vergeten te melden dat die site al erg gedateerd is en niet helemaal meer van toepassing.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:18 schreef wodca het volgende:
[..]
wat een ouwbollige website zeg. Zijn we terug in de niceties?! Daarom niet aan begonnen. Ik lees hier de reacties wel verder.
Geen probleem. Je schreef al wel dat die site simpel gemaakt is Maar toch bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik was vergeten te melden dat die site al erg gedateerd is en niet helemaal meer van toepassing.
Vergeet ook niet dat de maker van die site destijds een scherpe pen had en graag zijn woordje wilde doen. En het niet schroomde om fel te zijn. Maar goed dat zijn veelal de slechte ervaringen die bedoelt zijn ,of laat ik het zo zeggen, waren . Om voor jezelf te kijken of je opgewassen bent tegen een dergelijke cultuurshock.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:57 schreef wodca het volgende:
[..]
Geen probleem. Je schreef al wel dat die site simpel gemaakt is Maar toch bedankt voor de tip
De maker van de site is een ervaringsdeskundige. Heeft jaren daar gewoond, en woont nu samen met zijn pinay vrouw alweer lang in België. Hij is vrachtwagen chauffeur. Die staan meestal niet bekend om hun uitgebreide vocabulaire, maar ondanks dat heeft hij met zijn website en andere forums waar hij betrokken bij is geweest veel naïeve mannen behoedt voor een roze bril.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:57 schreef wodca het volgende:
[..]
Geen probleem. Je schreef al wel dat die site simpel gemaakt is Maar toch bedankt voor de tip
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |