Ja, dat vreesde ik alquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet echt niemand ben ik bang.
In Tel Aviv was het gruwelijk duur maar misschien verrassen ze ons in NL.
Al zal de kans om finalekaarten te kunnen krijgen echt klein zijn denk ik. Maar wie weet!
Maar daar heb je ons toch ook voor?quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:54 schreef Strani het volgende:
Net weer mijn (ongeveer) driemaandelijkse Skypegesprek gehad met m'n oude schoolvriend in Nederland, dus ik ben weer helemaal op de hoogte van hoe het daar bij jullie gaat.
Mystery solved!quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarom heeft ie dat longvirus zeker.
Jawel maar soms is het goed om het ook te horen van iemand die ik echt fysiek ken, om zeker te weten dat jullie de waarheid sprekenquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar daar heb je ons toch ook voor?
Ja he?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:21 schreef Cee het volgende:
Jongens Duncan Laurence kan echt vreselijk goed zingen, niet normaal.
Ziet er gezellig uit! Doe ze de groetenquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:33 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Wij vieren vanavond Sinterklaas
Tsss, alsof wij liegenquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar soms is het goed om het ook te horen van iemand die ik echt fysiek ken, om zeker te weten dat jullie de waarheid spreken
Ziet er heel gezellig uit!quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:33 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Wij vieren vanavond Sinterklaas
Word je nu al dement Dave?quote:
Fixedquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit! Douze de groeten
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:33 schreef Dave het volgende:
Sorry, ik had even een flashback naar ongeveer een jaar geleden.
Ongeveer een jaar geleden zaten we nog uitgebreid te speculeren over wie toch in godesnaam de artiest ging worden die ons weer naar het linkerrijtje zou brengenquote:
Ja dát weet ik dus niet hè!quote:
Ah, sorry, ik bedoelde dat ik een flashback had naar 313 dagen geleden.quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ongeveer een jaar geleden zaten we nog uitgebreid te speculeren over wie toch in godesnaam de artiest ging worden die ons weer naar het linkerrijtje zou brengen
Niks mis met wat Naked Gun humorquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond Comedy About a bank robbery gezien. Loved it! Veel Naked Gun-achtige humor, en ook een stukje Bottom-achtig geweld.
Voorbeeldje van de humor: heel vroeg in het stuk komt een karakter voor dat Neil heet van zijn voornaam. Als zijn baas zijn naam noemt knielt ie meteen. Dat idee. Je moet er van houden, maar ik vond het heerlak!
Ik wist het van te voren niet, maar ze konden prima doorzagen over een onrealistische spraakverwarringquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis met wat Naked Gun humorTenminste als je dat van tevoren al weet en mist goed uitgevoerd natuurlijk
Ja, nu wordt het mij te ingewikkeldquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, sorry, ik bedoelde dat ik een flashback had naar 313 dagen geleden.
Hier heb ik nog nooit van gehoord, maar veel van dat soort woordgrapjes dus?quote:Op zaterdag 30 november 2019 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond Comedy About a bank robbery gezien. Loved it! Veel Naked Gun-achtige humor, en ook een stukje Bottom-achtig geweld.
Voorbeeldje van de humor: heel vroeg in het stuk komt een karakter voor dat Neil heet van zijn voornaam. Als zijn baas zijn naam noemt knielt ie meteen. Dat idee. Je moet er van houden, maar ik vond het heerlak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |