Dat is wel spannender dan karaoke met Ashquote:
Rustig aan maatquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ok.
Wil je Ama wel zien likken.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ok.
Wil je Ama wel zien likken.
Is nog van Chevyquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
Waarom zit die rolex in de tt?
Is van 2 topics terug.quote:
Omdat het zeer wordt geapprecieerd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
Waarom zit die rolex in de tt?
De huidige ts denkt alleen maar aan de vrouwtjes, dus niet aan een rolex of dbz.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:11 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is van 2 topics terug.
Wat vindt de huidige TS ervan?
niet door die tindermatch van jequote:Op vrijdag 29 november 2019 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het zeer wordt geapprecieerd.
Daar zijn de meningen sterk over verdeeld.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het zeer wordt geapprecieerd.
Dat doe je maar in VBLquote:
Nee niet.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
niet door die tindermatch van je
Kom op, als menig individu op de planeet er één spot denkt die toch iets van. "Sow." Wie je ook bent of waar je vandaan komtquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen sterk over verdeeld.
Chevy vindt dat geheel klasse, de rest geeft er geen ene neuk om.
Hoe is F1?quote:
Het is waar je het op mikt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig was ze niet teringlekker.
[..]
Kom op, als menig individu op de planeet er één spot denkt die toch iets van. "Sow." Wie je ook bent of waar je vandaan komt
Wil je ook een warme knuffel?quote:
Nee bedankt vriend. Word iedere dag al bedolven onder de knuffelsquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wil je ook een warme knuffel?
Verdorie, heeft Teddy weer voor noppes in de magnetron gezeten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee bedankt vriend. Word iedere dag al bedolven onder de knuffels
Lekker hoor. En, bakt mevrouw er wat van?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mevrouw Kiid doet nu een poging (=
Maar moet ff carričre gaan spelen een keer
Nee doe maar een warme natte kutquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Wil je ook een warme knuffel?
Is dit een shoutout naar #Amarantha ?quote:
Nee dan had ik gewoon gevraagd of ik haar liefdesgrot mocht antikrakenquote:Op vrijdag 29 november 2019 23:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Is dit een shoutout naar #Amarantha ?
Ik ruik altijd m’n oksels.quote:Op vrijdag 29 november 2019 23:00 schreef Rozevla het volgende:
Niet normaal.
Ik zit op de bank en ruik gewoon mijn eigen stink voeten
Hahaaaatjes
Ben je psychisch instabiel? Dan zeker weten.quote:
Nee dat ben ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je psychisch instabiel? Dan zeker weten.
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als we jou mogen aanranden dan ja.
Noem je amarantha nu instabielquote:Op zaterdag 30 november 2019 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je psychisch instabiel? Dan zeker weten.
Dat brengt ons toch hierquote:
Puur omdat ze weten dat 't duur is niet omdat ze 'm chil vinde.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig was ze niet teringlekker.
[..]
Kom op, als menig individu op de planeet er één spot denkt die toch iets van. "Sow." Wie je ook bent of waar je vandaan komt
quote:Op zaterdag 30 november 2019 00:32 schreef Tjacka het volgende:
Vier op een rijtje!
@:lenny_leonard @:lange_lans @:onlogisch
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:16 schreef Rozevla het volgende:
Hoi blauwe !!!!en rooie
![]()
@:amarantha![]()
@:haags_kwartiertje
@:onlogisch
@:solotovski
@:chevycaprice
@:yvonne
Neequote:Op zaterdag 30 november 2019 09:16 schreef Rozevla het volgende:
Hoi blauwe !!!!en rooie
![]()
Chill is iets anders dan “sow” denken.quote:Op zaterdag 30 november 2019 01:00 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Puur omdat ze weten dat 't duur is niet omdat ze 'm chil vinde.
Hallo zwarte!!quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:16 schreef Rozevla het volgende:
Hoi blauwe !!!!en rooie
![]()
Jeetje wat heftigquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Voel me alsof ik ben overreden door een vrachtwagen
kusjequote:Op zaterdag 30 november 2019 11:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hoe was de gangbangquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Bedankt hoop het ook ik ga zo mijn bed weer inquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
Ik nu een grap maken maar dat lijkt mij niet gepast.
Wat erg Simone, dat jij dat gevoel hebt.
Ik hoop dat jij snel een fijner gevoel gaat ervaren.
Kan het me niet herinneren ik had ghb opquote:
Zo jammer. Wel de lasten niet de lusten.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan het me niet herinneren ik had ghb op
Jij zal het wetenquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo jammer. Wel de lasten niet de lusten.
Ik zal het verzorgen alsof het mijn eigen kind is en ook voor de baby.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:45 schreef 00wildchild het volgende:
Over paar weken who’s the daddy spelen alvast gefeliciteerd
#metooquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:56 schreef Catkiller het volgende:
Het leven verkracht mij dagelijks.
Ik ben niet fluffyquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:09 schreef scrupuleus het volgende:
Heb jezelf niet van die oren liggen?
Ja hoor ik had laatst nog een konijn in de oven.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:07 schreef 00wildchild het volgende:
Is een konijn in huis leuk? Zag een filmpje en nu wil ik een huppelfluff in huis.
Ja vind je? Vind konijn niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja hoor ik had laatst nog een konijn in de oven.
Was erg leuk en lekker.
Smaakt gewoon naar kip.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:15 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja vind je? Vind konijn niet zo boeiend.
Ja, maar kip uit de oven vind ik ook niet zo. Een heel dier kan nooit goed gepenetreerd worden door de smaken die je er aan toevoegt dus de binnenkant is gewoon saai.quote:
Haha je zei gepenetreerdquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, maar kip uit de oven vind ik ook niet zo. Een heel dier kan nooit goed gepenetreerd worden door de smaken die je er aan toevoegt dus de binnenkant is gewoon saai.
Je komt los, dit kan een goed teken zijn in je herstel.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Herinner me nu pas dat ik vannacht een bigtasty heb gegeten
Tot zover mijn vegan avontuur dus
Een big black tasty bedoel je.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
wat toevallig, heb ook een bigtasty gehad vannachtquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
wat ben je weer op een late trein gestaptquote:
Ozzyquote:
Ja stalk geen vrouwen op FOK! zoals jij wel doet vandaar dat ik niet op de hoogte ben over alles van Post Malonequote:Op zaterdag 30 november 2019 13:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat ben je weer op een late trein gestapt
RV wordt het makkelijk gemaakt vandaag.quote:
Herstel van vannacht ja hahahaquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je komt los, dit kan een goed teken zijn in je herstel.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Herstel van vannacht ja hahaha
welke vrouw ben ik aan het stalken dan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja stalk geen vrouwen op FOK! zoals jij wel doet vandaar dat ik niet op de hoogte ben over alles van Post Malone
Overduidelijk Crackquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
welke vrouw ben ik aan het stalken dan?
Je moet er maar zin in hebbenquote:
Heel mannelijk fok tochquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben
Hij is weer weg helaas.quote:
Wij hebben elke dag geen zin in jou en toch zetten we door. Je kan het.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:10 schreef 00wildchild het volgende:
Heb zo een verjaardag maar ik heb zoooooo geen zin.
Dan zuip je je toch helemaal volquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:10 schreef 00wildchild het volgende:
Heb zo een verjaardag maar ik heb zoooooo geen zin.
Kan niet met borstvoedingquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zuip je je toch helemaal vol
Morgenmiddag al Sint vieren met 80 kinderen dus dat is niet echt een goed idee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zuip je je toch helemaal vol
Ach ze denken vast dat het iets erfelijks is van moeders kant.quote:
Ik loop helemaal niet. Ik lig.quote:
Scheve schaatsquote:
En over 8 jaar raak je hem weer kwijt hueeequote:Op zaterdag 30 november 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb de vader van mijn kinderen gevonden
Je wordt niet zo’n gefrustreerde single mom nu hequote:Op zaterdag 30 november 2019 22:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En over 8 jaar raak je hem weer kwijt hueee
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 30 november 2019 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Je kan niet datgene worden wat je al bent.
Daarom kan jij geen verzuurde trut meer worden.
Alsjeblieftquote:
Dagquote:
Beetje genoten vandaag?quote:
Ja Verstappen gezien. Start morgen P2. Daarna even de gitaar ingeplugd en erachter gekomen dat ik het nog steeds heb.quote:Op zondag 1 december 2019 01:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah had Sint viering. Was opzich wel geinig. Jij?
Nicequote:Op zondag 1 december 2019 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja Verstappen gezien. Start morgen P2. Daarna even de gitaar ingeplugd en erachter gekomen dat ik het nog steeds heb.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb de vader van mijn kinderen gevonden
Ik gisteravond met schoonfamiliequote:Op zondag 1 december 2019 01:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah had Sint viering. Was opzich wel geinig. Jij?
Middag met de kids gisteravond met familie. Dolle boel.quote:Op zondag 1 december 2019 11:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik gisteravond met schoonfamilie
+ alle kut kinderen
Ik ben altijd blij als die kut kinderen weer allemaal oprotten met alle broers, zussen, neven en nichtenquote:Op zondag 1 december 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Middag met de kids gisteravond met familie. Dolle boel.
Hoe gaat het trouwens met je ?quote:Op zondag 1 december 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Middag met de kids gisteravond met familie. Dolle boel.
Ach hier is de Sint nu ook wel over. Mooi geweestquote:Op zondag 1 december 2019 11:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als die kut kinderen weer allemaal oprotten met alle broers, zussen, neven en nichten
Goed hoor, hoezo in shock?quote:Op zondag 1 december 2019 11:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je ?
Ik lees dat heel Den Haag in shock is !!!!
Myyyyrrrrrrquote:Op zondag 1 december 2019 11:40 schreef 00wildchild het volgende:
Na een nacht doorhalen met groene oogschaduw en rode lippenstift komt joker wel dichtbij.
Ik lees heel Den Haag in shock vanwege steekpartij.quote:Op zondag 1 december 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed hoor, hoezo in shock?
Oh dat. Mwah.quote:Op zondag 1 december 2019 11:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik lees heel Den Haag in shock vanwege steekpartij.
Huh, 6 december toch pasquote:Op zondag 1 december 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach hier is de Sint nu ook wel over. Mooi geweest
Nee !!!quote:
Ja is daar iets mis mee dan?quote:Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee !!!
Jij bent zeker zo’n witte duivel racist Piet hitler figuur !!!!
Dat is al fout één. Pakjesavond is pakjesavond vriend.quote:Op zondag 1 december 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar hebben het gister gevierd..
Pakjesavond valt gewoon kut, op donderdag.quote:Op zondag 1 december 2019 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja is daar iets mis mee dan?
[..]
Dat is al fout één. Pakjesavond is pakjesavond vriend.
Gaan je kinderen dan geen vragen stellen?quote:Op zondag 1 december 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pakjesavond valt gewoon kut, op donderdag.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 december 2019 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan je kinderen dan geen vragen stellen?
Die krijgen cadeaus en vinden het wel primaquote:
Firma list en bedrog. Al gelooft die oudste niet meer, die doet gewoon mee.quote:Op zondag 1 december 2019 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die krijgen cadeaus en vinden het wel prima
Deden de roetveegpieten het een beetje goed bij kinderen?quote:Op zondag 1 december 2019 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Firma list en bedrog. Al gelooft die oudste niet meer, die doet gewoon mee.
Ze waren zwartquote:Op zondag 1 december 2019 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deden de roetveegpieten het een beetje goed bij kinderen?
Bahquote:
Eerst FC Primalquote:Op zondag 1 december 2019 18:49 schreef Catkiller het volgende:
@:SimonedeBeauvoir heb je plezier met Spiderman ahahahaha
Oké Hansquote:
Mooi manquote:Op zondag 1 december 2019 19:17 schreef 00wildchild het volgende:
Nou. Dat was geen succes met Sinterklaas. “Dit is geen echte Sinterklaas. Die staf is helemaal anders en dit is een nepbaard.” en heeft daarna de hele middag Sint van top tot teen zitten analyseren.
Mooi. Daar zijn we na volgend jaar dan ook weer vanaf.![]()
Het hele verhaal slaat ook nergens op binnen de huidige tijd dus als je als kind ook maar een beetje nadenkt kun je vrij snel concluderen dat iedereen ieder jaar zwaar tegen je aan het liegen is.quote:
En jouw kind is natuurlijk getraind om leugens te achterhalen.quote:Op zondag 1 december 2019 19:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het hele verhaal slaat ook nergens op binnen de huidige tijd dus als je als kind ook maar een beetje nadenkt kun je vrij snel concluderen dat iedereen ieder jaar zwaar tegen je aan het liegen is.
Denk dat hij haar ex ook heeft ontmaskerdquote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En jouw kind is natuurlijk getraind om leugens te achterhalen.
Jij weet niet wie goed is voor je.quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 1 december 2019 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat hij haar ex ook heeft ontmaskerd
Nou zeg.quote:Op zondag 1 december 2019 19:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En jouw kind is natuurlijk getraind om leugens te achterhalen.
We zitten allemaal weleens in de knoopquote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uiteraard.
Zij wilde trouwen en zat helemaal in de knoop.
Ja vaker ook welquote:Op zondag 1 december 2019 20:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
We zitten allemaal weleens in de knoop
Zie het als compliment.quote:Op zondag 1 december 2019 20:04 schreef 00wildchild het volgende:
Hij wil nu ineens toch wel een tweede kind. Pff error.
Je ex bedoel je?quote:Op zondag 1 december 2019 20:04 schreef 00wildchild het volgende:
Hij wil nu ineens toch wel een tweede kind. Pff error.
Achteraf wel jaquote:Op zondag 1 december 2019 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij weet niet wie goed is voor je.
Hahahah. Nee maar ik wil dat al heel lang. Vind het sneu zoontje in zijn eentje en de hele tijd vragen om een brusje. Kutsituatie dit.quote:Op zondag 1 december 2019 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zie het als compliment.
En zeg hem dat hij de tyfus kan krijgen.
Laat je dan suf neuken en ga naar hem terug.quote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hahahah. Nee maar ik wil dat al heel lang. Vind het sneu zoontje in zijn eentje en de hele tijd vragen om een brusje. Kutsituatie dit.
Gaat het wel goedquote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hahahah. Nee maar ik wil dat al heel lang. Vind het sneu zoontje in zijn eentje en de hele tijd vragen om een brusje. Kutsituatie dit.
Jeetje meid, denk even logisch na. Ik weet dat het vrij lastig is omdat je nu in een emotionele situatie zit, maar een tweede kind is geen goede beslissing.quote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zo wijsquote:Op zondag 1 december 2019 20:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje meid, denk even logisch na. Ik weet dat het vrij lastig is omdat je nu in een emotionele situatie zit, maar een tweede kind is geen goede beslissing.
Hij zal je nu alles beloven, tot hij je terug heeft. Dan begint alle shit weer, been there done that. Snap out of it.
O jawel hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kan niet altijd een tyfeshoer spelen.
Een watquote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Fijn manquote:Op zondag 1 december 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7800027_f0e8e438
@:Catkiller
Misschien krijgt hij al een halfbroertje of zusje van papa, weet jij veel.quote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is dom maar niet zo domquote:Op zondag 1 december 2019 20:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij al een halfbroertje of zusje van papa, weet jij veel.
Werkt niet, probeer ik al jaren bij mijn vrouw.quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel. Kunnen we meeten, sla ik even wat sense in je
Ja zat meer te denken zwanger worden en alsnog een eigen huis zoeken.quote:Op zondag 1 december 2019 20:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje meid, denk even logisch na. Ik weet dat het vrij lastig is omdat je nu in een emotionele situatie zit, maar een tweede kind is geen goede beslissing.
Hij zal je nu alles beloven, tot hij je terug heeft. Dan begint alle shit weer, been there done that. Snap out of it.
Harder schoppenquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werkt niet, probeer ik al jaren bij mijn vrouw.
OMG FOR FUCKS SAKEEEEEquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zat meer te denken zwanger worden en alsnog een eigen huis zoeken.
Nou kijk je hebt meer kans om van twee mannen alimentatie te krijgen voor 1 kind elk dan van 1 man alimentatie voor 2 kinderen.quote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Uitstekend planquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werkt niet, probeer ik al jaren bij mijn vrouw.
wowquote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Christus meid...quote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee trouw met me.quote:Op zondag 1 december 2019 21:16 schreef Cronometer het volgende:
Myrr je moet echt even normaal doen man. Ga gewoon even een jaar single zijn.
Ze geeft wel veel om je hč?quote:
Nee, ik weet dat als je shit meemaakt je soms even niet logisch kan nadenken. En k probeer iets te roepen waar ze misschien iets van oppikt. We zijn niet allen als jij bro.quote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze geeft wel veel om je hč?
Maar eigenlijk is dat pure egoďsme, ze geeft niet om jou, ze maakt zich enkel zorgen om haarzelf.
Pikt ze al wat op?quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat als je shit meemaakt je soms even niet logisch kan nadenken. En k probeer iets te roepen waar ze misschien iets van oppikt. We zijn niet allen als jij bro.
Haha pikken welquote:
Nee, want pik heb ik echt binnen 5 minuten geregeld, ik ga voor meer dan als een slet rondneukenquote:
Ja ik heb ook pik binnen 5 min geregeld.quote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, want pik heb ik echt binnen 5 minuten geregeld, ik ga voor meer dan als een slet rondneuken
gayquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik heb ook pik binnen 5 min geregeld.
Goedzo je bent een brave meid.
Echt he, mannen zijn varkens.quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik heb ook pik binnen 5 min geregeld.
Goedzo je bent een brave meid.
Hey piemeltje van stimoquote:
Que?quote:
Ik gun mijzelf een gelukkig leven, daar hoeft een man niet per se onderdeel van uit te maken.quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik gun je alles hoor schat.
Ben je gelukkig?quote:Op zondag 1 december 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik gun mijzelf een gelukkig leven, daar hoeft een man niet per se onderdeel van uit te maken.
Beter alleen dan zo’n ex als myrrquote:Op zondag 1 december 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik gun mijzelf een gelukkig leven, daar hoeft een man niet per se onderdeel van uit te maken.
Nog niet echt.quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Over het algemeen gezien wel. En jij?
Wie is er nou gelukkig?quote:
Ja meid, weet je. We kunnen Myrrr uitlachen, maar ze geeft aan dat haar moeder geen constante factor in haar leven is geweest, dat doet iets met je. Een kind dat niet goed kan hechten, heeft daar later last van.quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beter alleen dan zo’n ex als myrr
Alleen domme mensen of mensen die in hun eigen leugens geloven zijn gelukkig.quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als je je leven een 7 kan geven wel.
Maar met jouw muzieksmaak snap ik je ontevredenheid.
Een constante ouder hebben gehadquote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja meid, weet je. We kunnen Myrrr uitlachen, maar ze geeft aan dat haar moeder geen constante factor in haar leven is geweest, dat doet iets met je. Een kind dat niet goed kan hechten, heeft daar later last van.
Ik weet dat we hier lekker bashen op elkaar, maar in dit geval vind ik het te simpel.
Eh watquote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja meid, weet je. We kunnen Myrrr uitlachen, maar ze geeft aan dat haar moeder geen constante factor in haar leven is geweest, dat doet iets met je. Een kind dat niet goed kan hechten, heeft daar later last van.
Ik weet dat we hier lekker bashen op elkaar, maar in dit geval vind ik het te simpel.
Je taalbeheersing laat soms te wensen over.quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Eh wat
Ik lach myrr niet uit, vind die ex een pannenkoek
Ok, dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Eh wat
Ik lach myrr niet uit, vind die ex een pannenkoek
Matige docent is het.quote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je taalbeheersing laat soms te wensen over.
Pas je eens aan het publiek aan.
Oh sure, want je gaat voor een 9? Fuck that.quote:
Ja sorry heb nog steeds een kater thug lifequote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je taalbeheersing laat soms te wensen over.
Pas je eens aan het publiek aan.
Sta gelukkig niet voor de klasquote:
Wat vind je van mijn nieuwe fotoquote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik. Sinds dat F1 2k19 binnen is dan tenminste
Zeker, alles onder de 8 is praktisch onvoldoende. Maar ik heb goede hoop dat het te bereiken valt.quote:Op zondag 1 december 2019 22:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oh sure, want je gaat voor een 9? Fuck that.
Leven is vaak kut, soms zit er een geluksmomentje. Simpeler is het niet.
En daarom is jouw generatie ongelukkig, jullie proberen altijd het maximale te halen. Dat lukt niet in het leven.quote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zeker, alles onder de 8 is praktisch onvoldoende. Maar ik heb goede hoop dat het te bereiken valt.
Het is me wel gelukt bij vlagen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
En daarom is jouw generatie ongelukkig, jullie proberen altijd het maximale te halen. Dat lukt niet in het leven.
Pewpewquote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beter alleen dan zo’n ex als myrr
quote:Op zondag 1 december 2019 22:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ok, dan neem ik mijn woorden terug.
We maken allemaal fouten in de liefde, shit happens
Ik ga NU kijkenquote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe foto
Ik oordeel niet hoor geen stressquote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zou me echt ongemakkelijk voelen bij een 8+, zit zelf de hele dag op de bank chips te vreten
Volgens mij hebben de meesten hier een verrotte band met een of beide oudersquote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat verklaart de misstappen in de liefde dan ook vaak.quote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meesten hier een verrotte band met een of beide ouders
Je moet ook zelf proberen een 8+ te zijn.quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zou me echt ongemakkelijk voelen bij een 8+, zit zelf de hele dag op de bank chips te vreten
Prachtig. Alleen wie is de beste man aan je linkerzijde? Ik hoop dat het je broer is anders duik ik regelrecht een depressie inquote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe foto
Dat ligt een beetje gevoelig nu iddquote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Liverpool wordt anders kampioen
lolquote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prachtig. Alleen wie is de beste man aan je linkerzijde? Ik hoop dat het je broer is anders duik ik regelrecht een depressie in
Heb alleen een zusquote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prachtig. Alleen wie is de beste man aan je linkerzijde? Ik hoop dat het je broer is anders duik ik regelrecht een depressie in
Haha jaquote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je moet ook zelf proberen een 8+ te zijn.
Niks mis met persoonlijke groeiquote:
Geen last vanquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |