Ben je gelukkig?quote:Op zondag 1 december 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik gun mijzelf een gelukkig leven, daar hoeft een man niet per se onderdeel van uit te maken.
Beter alleen dan zo’n ex als myrrquote:Op zondag 1 december 2019 21:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik gun mijzelf een gelukkig leven, daar hoeft een man niet per se onderdeel van uit te maken.
Nog niet echt.quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Over het algemeen gezien wel. En jij?
Wie is er nou gelukkig?quote:
Ja meid, weet je. We kunnen Myrrr uitlachen, maar ze geeft aan dat haar moeder geen constante factor in haar leven is geweest, dat doet iets met je. Een kind dat niet goed kan hechten, heeft daar later last van.quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beter alleen dan zo’n ex als myrr
Alleen domme mensen of mensen die in hun eigen leugens geloven zijn gelukkig.quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Als je je leven een 7 kan geven wel.
Maar met jouw muzieksmaak snap ik je ontevredenheid.
Een constante ouder hebben gehadquote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja meid, weet je. We kunnen Myrrr uitlachen, maar ze geeft aan dat haar moeder geen constante factor in haar leven is geweest, dat doet iets met je. Een kind dat niet goed kan hechten, heeft daar later last van.
Ik weet dat we hier lekker bashen op elkaar, maar in dit geval vind ik het te simpel.
Eh watquote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja meid, weet je. We kunnen Myrrr uitlachen, maar ze geeft aan dat haar moeder geen constante factor in haar leven is geweest, dat doet iets met je. Een kind dat niet goed kan hechten, heeft daar later last van.
Ik weet dat we hier lekker bashen op elkaar, maar in dit geval vind ik het te simpel.
Je taalbeheersing laat soms te wensen over.quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Eh wat
Ik lach myrr niet uit, vind die ex een pannenkoek
Ok, dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Eh wat
Ik lach myrr niet uit, vind die ex een pannenkoek
Matige docent is het.quote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je taalbeheersing laat soms te wensen over.
Pas je eens aan het publiek aan.
Oh sure, want je gaat voor een 9? Fuck that.quote:
Ja sorry heb nog steeds een kater thug lifequote:Op zondag 1 december 2019 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je taalbeheersing laat soms te wensen over.
Pas je eens aan het publiek aan.
Sta gelukkig niet voor de klasquote:
Wat vind je van mijn nieuwe fotoquote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik. Sinds dat F1 2k19 binnen is dan tenminste
Zeker, alles onder de 8 is praktisch onvoldoende. Maar ik heb goede hoop dat het te bereiken valt.quote:Op zondag 1 december 2019 22:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oh sure, want je gaat voor een 9? Fuck that.
Leven is vaak kut, soms zit er een geluksmomentje. Simpeler is het niet.
En daarom is jouw generatie ongelukkig, jullie proberen altijd het maximale te halen. Dat lukt niet in het leven.quote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zeker, alles onder de 8 is praktisch onvoldoende. Maar ik heb goede hoop dat het te bereiken valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |