Christus meid...quote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zat meer te denken zwanger worden en alsnog een eigen huis zoeken.
Nee trouw met me.quote:Op zondag 1 december 2019 21:16 schreef Cronometer het volgende:
Myrr je moet echt even normaal doen man. Ga gewoon even een jaar single zijn.
Ze geeft wel veel om je hè?quote:
Nee, ik weet dat als je shit meemaakt je soms even niet logisch kan nadenken. En k probeer iets te roepen waar ze misschien iets van oppikt. We zijn niet allen als jij bro.quote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze geeft wel veel om je hè?
Maar eigenlijk is dat pure egoïsme, ze geeft niet om jou, ze maakt zich enkel zorgen om haarzelf.
Pikt ze al wat op?quote:Op zondag 1 december 2019 21:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat als je shit meemaakt je soms even niet logisch kan nadenken. En k probeer iets te roepen waar ze misschien iets van oppikt. We zijn niet allen als jij bro.
Haha pikken welquote:
Nee, want pik heb ik echt binnen 5 minuten geregeld, ik ga voor meer dan als een slet rondneukenquote:
Ja ik heb ook pik binnen 5 min geregeld.quote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, want pik heb ik echt binnen 5 minuten geregeld, ik ga voor meer dan als een slet rondneuken
gayquote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik heb ook pik binnen 5 min geregeld.
Goedzo je bent een brave meid.
Echt he, mannen zijn varkens.quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik heb ook pik binnen 5 min geregeld.
Goedzo je bent een brave meid.
Hey piemeltje van stimoquote:
Que?quote:
Ik gun mijzelf een gelukkig leven, daar hoeft een man niet per se onderdeel van uit te maken.quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik gun je alles hoor schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |