Jeetje meid, denk even logisch na. Ik weet dat het vrij lastig is omdat je nu in een emotionele situatie zit, maar een tweede kind is geen goede beslissing.quote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hahahah. Nee maar ik wil dat al heel lang. Vind het sneu zoontje in zijn eentje en de hele tijd vragen om een brusje. Kutsituatie dit.
Zo wijsquote:Op zondag 1 december 2019 20:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje meid, denk even logisch na. Ik weet dat het vrij lastig is omdat je nu in een emotionele situatie zit, maar een tweede kind is geen goede beslissing.
Hij zal je nu alles beloven, tot hij je terug heeft. Dan begint alle shit weer, been there done that. Snap out of it.
O jawel hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kan niet altijd een tyfeshoer spelen.
Een watquote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Fijn manquote:Op zondag 1 december 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7800027_f0e8e438
@:Catkiller
Misschien krijgt hij al een halfbroertje of zusje van papa, weet jij veel.quote:Op zondag 1 december 2019 20:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hahahah. Nee maar ik wil dat al heel lang. Vind het sneu zoontje in zijn eentje en de hele tijd vragen om een brusje. Kutsituatie dit.
Hij is dom maar niet zo domquote:Op zondag 1 december 2019 20:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij al een halfbroertje of zusje van papa, weet jij veel.
Werkt niet, probeer ik al jaren bij mijn vrouw.quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel. Kunnen we meeten, sla ik even wat sense in je
Ja zat meer te denken zwanger worden en alsnog een eigen huis zoeken.quote:Op zondag 1 december 2019 20:10 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje meid, denk even logisch na. Ik weet dat het vrij lastig is omdat je nu in een emotionele situatie zit, maar een tweede kind is geen goede beslissing.
Hij zal je nu alles beloven, tot hij je terug heeft. Dan begint alle shit weer, been there done that. Snap out of it.
Harder schoppenquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werkt niet, probeer ik al jaren bij mijn vrouw.
OMG FOR FUCKS SAKEEEEEquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zat meer te denken zwanger worden en alsnog een eigen huis zoeken.
Nou kijk je hebt meer kans om van twee mannen alimentatie te krijgen voor 1 kind elk dan van 1 man alimentatie voor 2 kinderen.quote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Uitstekend planquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lekker hoorquote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Werkt niet, probeer ik al jaren bij mijn vrouw.
wowquote:Op zondag 1 december 2019 20:11 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |