Hoe gaat het trouwens met je ?quote:Op zondag 1 december 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Middag met de kids gisteravond met familie. Dolle boel.
Ach hier is de Sint nu ook wel over. Mooi geweestquote:Op zondag 1 december 2019 11:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als die kut kinderen weer allemaal oprotten met alle broers, zussen, neven en nichten
Goed hoor, hoezo in shock?quote:Op zondag 1 december 2019 11:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je ?
Ik lees dat heel Den Haag in shock is !!!!
Myyyyrrrrrrquote:Op zondag 1 december 2019 11:40 schreef 00wildchild het volgende:
Na een nacht doorhalen met groene oogschaduw en rode lippenstift komt joker wel dichtbij.
Ik lees heel Den Haag in shock vanwege steekpartij.quote:Op zondag 1 december 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed hoor, hoezo in shock?
Oh dat. Mwah.quote:Op zondag 1 december 2019 11:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik lees heel Den Haag in shock vanwege steekpartij.
Huh, 6 december toch pasquote:Op zondag 1 december 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach hier is de Sint nu ook wel over. Mooi geweest
Nee !!!quote:
Ja is daar iets mis mee dan?quote:Op zondag 1 december 2019 11:48 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee !!!
Jij bent zeker zo’n witte duivel racist Piet hitler figuur !!!!
Dat is al fout één. Pakjesavond is pakjesavond vriend.quote:Op zondag 1 december 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar hebben het gister gevierd..
Pakjesavond valt gewoon kut, op donderdag.quote:Op zondag 1 december 2019 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja is daar iets mis mee dan?
[..]
Dat is al fout één. Pakjesavond is pakjesavond vriend.
Gaan je kinderen dan geen vragen stellen?quote:Op zondag 1 december 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pakjesavond valt gewoon kut, op donderdag.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 1 december 2019 12:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaan je kinderen dan geen vragen stellen?
Die krijgen cadeaus en vinden het wel primaquote:
Firma list en bedrog. Al gelooft die oudste niet meer, die doet gewoon mee.quote:Op zondag 1 december 2019 12:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die krijgen cadeaus en vinden het wel prima
Deden de roetveegpieten het een beetje goed bij kinderen?quote:Op zondag 1 december 2019 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Firma list en bedrog. Al gelooft die oudste niet meer, die doet gewoon mee.
Ze waren zwartquote:Op zondag 1 december 2019 12:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deden de roetveegpieten het een beetje goed bij kinderen?
Bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |