wat toevallig, heb ook een bigtasty gehad vannachtquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Herinner me nu pas dat ik vannacht een bigtasty heb gegeten
Tot zover mijn vegan avontuur dus
wat ben je weer op een late trein gestaptquote:
Ozzyquote:
Ja stalk geen vrouwen op FOK! zoals jij wel doet vandaar dat ik niet op de hoogte ben over alles van Post Malonequote:Op zaterdag 30 november 2019 13:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat ben je weer op een late trein gestapt
RV wordt het makkelijk gemaakt vandaag.quote:
Herstel van vannacht ja hahahaquote:Op zaterdag 30 november 2019 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je komt los, dit kan een goed teken zijn in je herstel.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 30 november 2019 13:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Herstel van vannacht ja hahaha
welke vrouw ben ik aan het stalken dan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja stalk geen vrouwen op FOK! zoals jij wel doet vandaar dat ik niet op de hoogte ben over alles van Post Malone
Overduidelijk Crackquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
welke vrouw ben ik aan het stalken dan?
Je moet er maar zin in hebbenquote:
Heel mannelijk fok tochquote:Op zaterdag 30 november 2019 15:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je moet er maar zin in hebben
Hij is weer weg helaas.quote:
Wij hebben elke dag geen zin in jou en toch zetten we door. Je kan het.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:10 schreef 00wildchild het volgende:
Heb zo een verjaardag maar ik heb zoooooo geen zin.
Dan zuip je je toch helemaal volquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:10 schreef 00wildchild het volgende:
Heb zo een verjaardag maar ik heb zoooooo geen zin.
Kan niet met borstvoedingquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zuip je je toch helemaal vol
Morgenmiddag al Sint vieren met 80 kinderen dus dat is niet echt een goed idee.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zuip je je toch helemaal vol
Ach ze denken vast dat het iets erfelijks is van moeders kant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |