SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het gaat nog even door. Nummer duurt bijna 6 minuten en is de voorloper van een nieuw album.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Bij het vorige nummer was ik meer naar de dwarsfluit aan het luisteren
Ja nu vliegt iedereen naar hen toe hequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik las laatst ergens dat Coldplay niet meer wil touren, omdat touren zo milieuonvriendelijk is. Tja.
Dat nieuwe werk van ze vind ik maar niks. Het is echt een enorm wisselvallige band. Sommige van hun nummers zijn fantastisch, maar ook veel - de laatste tijd te veel - is generiek en totaal niet bijzonder.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik las laatst ergens dat Coldplay niet meer wil touren, omdat touren zo milieuonvriendelijk is. Tja.
Ik denk dat heel Afrikanen fan zijn, want die gaan massaal op bootjes, lopend, met de trein en in vrachtwagens naar het VK.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja nu vliegt iedereen naar hen toe he
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Afrikanen fan zijn, want die gaan massaal op bootjes, lopend, met de trein en in vrachtwagens naar het VK.
Vind ik best wel sympathiek van ze.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik las laatst ergens dat Coldplay niet meer wil touren,
Je zal er maar voor staan en niet weten wat erachter gebeurt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Er is ook nog iets met een groene deur
Ik vond het ook best een gift aan de mensheid.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vind ik best wel sympathiek van ze.
Een groene?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Er is ook nog iets met een groene deur
In mijn vorige Top 200 allertijden kwam A Salty Dog binnen op #11. Zo hoog gaat dit nummer niet komen, maar ze krijgen er in de volgende editie* wel een notering bij, denk ik.quote:
Schuddende Stefanquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een groene?Ik zat meer aan een zwarte te denken.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Procol Harum - Homburg (50th Anniversary full length stereo)
Deze staat op een triple-CD genaamd Goodnight Saigon die ik ooit, toen ik nog een broekie was, heb gekocht. Staat goede muziek opquote:
Ach, dan issie lekker plat, dan neemt ‘ie fijn weinig ruimte inquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei, die is onder een stel rollende stenen beland, vrees ik
Uit 1994, staat erop. Was kennelijk toch niet zo'n heel erg broekkie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deze staat op een triple-CD genaamd Goodnight Saigon die ik ooit, toen ik nog een broekie was, heb gekocht. Staat goede muziek op
Je was toen -7quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uit 1994, staat erop. Was kennelijk toch niet zo'n heel erg broekkie.
Ik ben te vroeg geborenquote:
Ik heb er normaal ook niet zo veel mee, maar ik vind dit nummer echt bijzonder en pakkend. Misschien komt het wel door die koorzang erop.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, Spinvis doet het niet voor mij. Vage gast, vage muziek, moeilijk doen omdat het kan
Ik wil 'm adviseren om de zelfmoord die in zijn songs altijd doorklinkt maar eens echt uit te voeren...quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, Spinvis doet het niet voor mij. Vage gast, vage muziek, moeilijk doen omdat het kan
+1quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
"Oh Christmas Tree" (Oh Dennenboom) heeft wel wat "green"s in de lyrics...quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Van die koorzang gaat brother vast zo weer spontaan kerstliedjes fluiten, dat moeten we niet hebben
Wie hadden dat dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Komen dan de Nederlandse S&G hierna?
Ik ook. Ik kijk hoeveel ik bespaard heb door NIKS te kopenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik luister wel maar was intussen geheel tegen mijn natuur in toch nog bezig met black friday-shopping.
Wat heb je allemaal besteld?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik luister wel maar was intussen geheel tegen mijn natuur in toch nog bezig met black friday-shopping.
Dan ga ik eerder koralen fluiten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Van die koorzang gaat brother vast zo weer spontaan kerstliedjes fluiten, dat moeten we niet hebben
lol...quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Greenfield en Cookquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wie hadden dat dan moeten zijn?
De keuze valt op Denemarken, op een band die al sinds de 80s bestaat en die ik ooit dankzij Piet Piraat heb leren kennen.
Gangway - Colourful Combinations
Mongolian throat singing kun je leren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ga ik eerder koralen fluiten.
Poging tot dan... meerstemmig fluiten kan ik nog steeds niet.
Shit... ik dacht dat ik die had klaargezet, maar staat niet in m'n mapje. Ik ga alsnog op zoek.quote:
Een mobiele telefoon met hoesje en schoendrogersquote:
Ze hebben een leuk album gemaakt, dit jaar uitgebracht. Te vinden op Spotifyquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Gangway - Colourful Combinations klonk eigenlijk best okee.
Klinkt op zich wel goed. Maar het is even wennen idd.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Recente muziek. Als je dit een paar keer hoort, wordt het steeds beter (vind ik).Jax Anderson - Scared To Death
Ik vrees dat ze nog even doorgaan. Over minder dan 2 maanden komt hun nieuwe album Hotspot uit. En niks wijst erop dat dat het laatste album zal zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit klinkt nergens naar. Kunnen beter stoppen.
Producer die vooral in de 80s bijzonder actief was. Heeft ook veel voor Madonna gedaan, maar ook voor talloze andere artiesten.quote:
Mijn reactie was: Wie?quote:
Mooi ditquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:58 schreef DJ11 het volgende:
We gaan het tempo nog één keer wat opvoeren voordat we afbouwen.C Duncan - Pulses & Rain
Trustenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kak juist volledig in, dus ik haak af.
Bedankt, 11! Leuke deunen
Graag gedaan. Fijne avond nogquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kak juist volledig in, dus ik haak af.
Bedankt, 11! Leuke deunen
Sowieso een fantastisch album, geproduceerd door de toetsenist van Elbow. Muzikaal erg gevarieerd, vrijwel alleen maar mooie, melodieuze en zweverige nummers. "Health" heet de plaat.quote:
Succes ermee. Dank voor het luisteren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Mijn laptop is gearriveerd, dus ik ga me daar even op storten.
Dank en adios!
Succes met installerenquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Mijn laptop is gearriveerd, dus ik ga me daar even op storten.
Dank en adios!
Ik weet nog net wie het is, dankzij wat jonkies waar ik destijds mee omgingquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef BasEnAad het volgende:
Ik was vroeger helemaal fan van Gigi d'Agostino, ik had echt alle cd's
In de clip van het origineel zitten ook groene mannetjesquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel grappig gedaan![]()
Videoclip, voor de liefhebber
het kwam opeens in me op.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die staat te trappelen in de coulissen
Staat Kermit daar ook?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die staat te trappelen in de coulissen
quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Sorry voor het oponthoud...Greenfield & Cook - Only Lies
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:18 schreef DJ11 het volgende:
Nieuwe muziek:
The Avener feat. M.I.L.K. - Under The Waterfall
Die begint bij mij nu pasquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:21 schreef DJ11 het volgende:
Daar is -ie danTom Jones - Green, Green Grass Of Home
Dit noem ik niet subtiel erin verwerkt hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:22 schreef DJ11 het volgende:
In de vorige show draaide ik een nieuw kerstachtig nummer van Rhys Lewis, die subtiel wat nootjes uit Jingle Bells verwerkte. De heren van de Lighthouse Family dachten: dat kunnen wij ook. Het resultaat heet "River" en hoor je hierna.
Was toch niet echt een klaagpost?quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Het volgende nummer heeft te maken met deze klaagpost: MUZ / Muziek in de 10's + je verwachtingen van de 20's
Wel over het wegkappen van intro's... lees t.z.t. maar eens terug.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Was toch niet echt een klaagpost?
De stream doet het, hoewel nog niet via de externe speakers...quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]Nog net op tijd voor (officieel) de laatste song van de show.
Ik moest even googlen waar ik het origineel ook alweer van ken.quote:
1987. Ik hoop niet dat dat Wham was.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:35 schreef DJ11 het volgende:
De bonus-track (het verzoekje) houdt ook verband met kerst. Het was de Christmas #1 in de UK in 1987bijna 32 jaar geleden dus.
Je zit redelijk warm. Ik benadruk dat ik dit nummer niet had gepland en dat het een verzoekje via PM was.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
1987. Ik hoop niet dat dat Wham was.
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:42 schreef livelink het volgende:
En toch prefereer ik in dit geval de versie van Elvis.
Sorry BasEnAadEnDJ11
Je kunt niet alles hebben. Het goede nieuws is dat ik komende maandag alweer terug ben, om 19:30 uur met de themashow HIT?!quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:44 schreef livelink het volgende:
Mooie lijst DJ11![]()
Ik heb er niet alles van meegekregen, helaas.
What have I done to deserve this heb ik al heel lang niet meer gehoord. Ideetje voor je volgende niet-thema-show.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:44 schreef DJ11 het volgende:
De gesproken tekst komt uit de videoclip. De oudere man spreekt songteksten uit "What Have I Done To Deserve This" uit. Dingen vallen vanzelf op hun plaats zo.
Ja, leuk!quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben. Het goede nieuws is dat ik komende maandag alweer terug ben, om 19:30 uur met de themashow HIT?!
Klopt jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:47 schreef brother52 het volgende:
Oei, ze hadden wel een betere gitarist in kunnen huren. Die solo klonk nergens naar...
Ik denk beide.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt jaOf het ligt aan de drummer die niet strak is. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Normaal draai ik dit nummer niet helemaal, maar ach... kon wel even.
Dank voor het luisteren allemaal
Graag tot maandag, om 19:30 uur.
Het was inderdaad wat afwijkend, maar ach...quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:52 schreef BasEnAad het volgende:
Bedankt 11! Het was niet echt mijn smaak vandaag, maar het einde maakte dat helemaal goed, tot volgende keer!
Goedemorgen Diaan.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:42 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en Diaan.
Wat is het koud
Ja helaas wel. Het is erg koud en het heeft gevroren. Maar dat is minder erg dan regen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Weer op naar het voetbalveld?
quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja helaas wel. Het is erg koud en het heeft gevroren. Maar dat is minder erg dan regen.
Vanmiddag ook nog weer. Lennons team moet vandaag bij het eerste elftal aanwezig zijn. Dan gaan ze bij het begin vlaggen en in de rust penalty's nemen.
Tja elk JO11 team is aan de beurt en dat is vooraf ingepland. Ik heb het ook liever in het voorjaar. Na de penalty's gaan we naar meteen naar huis.quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat ze dat doen als het beter weer is.
Mooie dag om straks naar de golftraining te gaanquote:
Dan maar zorgen dat je jezelf flink warm slaat.quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
Mooie dag om straks naar de golftraining te gaan
Ik zie het als oefening voor de wedstrijd morgenquote:Op zaterdag 30 november 2019 08:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan maar zorgen dat je jezelf flink warm slaat.
Succes alvast.quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie het als oefening voor de wedstrijd morgen
even lekker met mijn hoofd ergens anders
quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Succes alvast.
Je gaat jezelf toch niet onthoofden nu hè?![]()
kan gebeuren, als het maar iets leuks met de familie isquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:34 schreef Melting het volgende:
Vanavond kan ik trouwens vanwege familiale verplichtingen niet draaien.
Neefje en nichtjes plagen is altijd leuk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
kan gebeuren, als het maar iets leuks met de familie is
Je hebt nog best lang kunnen slapen. Dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijn joh, wakker gebeld worden door mafkezen uit India
Dat was ook niet netquote:Op zaterdag 30 november 2019 09:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt nog best lang kunnen slapen. Dat is wel fijn.
Microsoft vriendjes ?quote:Op zaterdag 30 november 2019 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijn joh, wakker gebeld worden door mafkezen uit India
als ze mij bellen roep ik meteen so you think I am stupid, you assholequote:Op zaterdag 30 november 2019 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze doen alsof ja, de dagelijkse terreur begon gisteren
Hier horen ze alleen *klik*quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
als ze mij bellen roep ik meteen so you think I am stupid, you asshole
dat lucht heerlijk op
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb dat soort telefoontjes nog nooit gehad.
Ik op ieder nummer ooit wel eens, het is echt terreur, ze blijven maanden bezigquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
#metooquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, weet je. Ik vind het eigenlijk ook niet ok om mensen maar de huid vol te gaan schelden. Is ook nergens voor nodig. Aan de deur geef ik direct aan dat ik geen zaken doe aan de deur en dan is het eigenlijk altijd klaar.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft wel eens in de zoveel tijd last van die energie verkopers met mooie praatjesdie scheld ik altijd de huid vol en vraag wat hun moeder er nou van vindt dat ze zo'n kut baan hebben.
Dan zijn ze kennelijk nooit bij mijn nummers uitgekomen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ons nummer is geheim, maar als je gewoon alle mogelijke cijfercombinaties probeert, dan kom je uiteraard uiteindelijk bij iemand uit.
Dat zou je denken ja, maar dit soort telefonische verkopers stalken je de hele dag en elke dag, weken achter elkaar.... en een "geen interesse" werkt niet bij ze ..... vandaar het stadium standje uitschelden... het is gewoon uitschot zulk volk.... zij hebben geen respect voor mij, dus ik zeker al niet voor hunquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, weet je. Ik vind het eigenlijk ook niet ok om mensen maar de huid vol te gaan schelden. Is ook nergens voor nodig. Aan de deur geef ik direct aan dat ik geen zaken doe aan de deur en dan is het eigenlijk altijd klaar.
En aan de telefoon vragen ze meestal eerst of je interesse hebt in een goedkoper <vulmaarin>. Dan geef ik heel beleefd aan dat ik geen interesse heb en hang dan op.
Je moet zeggen dat je van het recht van verzet gebruik maakt. Dan mogen ze (wettelijk dus) jou niet meer bellen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar dit soort telefonische verkopers stalken je de hele dag en elke dag, weken achter elkaar.... en een "geen interesse" werkt niet bij ze ..... vandaar het stadium standje uitschelden... het is gewoon uitschot zulk volk.... zij hebben geen respect voor mij, dus ik zeker al niet voor hun
Dit uitschot heeft maling aan recht van verzet en bel-me-niet registers.... vandaar.... het is een apart soort onderkruipsel.... het zijn van die plof bv's die je iets willen verkopen en daarna opdoeken om je daarna onder een andere naam te bellen....quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je van het recht van verzet gebruik maakt. Dan mogen ze (wettelijk dus) jou niet meer bellen.
Uitschelden helpt om je frustratie kwijt te raken, maar ze mogen (en gaan) je gewoon nog weer bellen.
Tja, dan blijf je die telefoontjes krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit uitschot heeft maling aan recht van verzet en bel-me-niet registers.... vandaar.... het is een apart soort onderkruipsel.... het zijn van die plof bv's die je iets willen verkopen en daarna opdoeken om je daarna onder een andere naam te bellen....
het is dus geen Nuon ofzo..
Gewoon zeggen dat je geen computer hebt. Heb mijn ouders verteld dat ze dat moeten zeggen, als ze zo iemand aan de lijn krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
als ze mij bellen roep ik meteen so you think I am stupid, you asshole
dat lucht heerlijk op
Klopt, alleen bij dit soort call centers helpt dat niet. Want de ene dag is het 075-204 xxx1quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:57 schreef Rafeiro het volgende:
Soms bellen ze met een zichtbaar nummer, dat blokkeer ik dan gelijk in mijn telefoon.
Misschien komt er wel een tokkie voor terug... dan denk je nog eens terug aan die BBQ en die hondquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
De buren zijn aan het verhuizenZe wonen er nog niet zo lang, ruim 2 jaar, in die tijd hebben ze fiks verbouwd en hadden we last van hun rokende bbq en blaffende hond. Nadat de verbouwing klaar was werd het huis afgelopen februari verkocht en nu gaan ze dan toch echt weg. Ik hoop maar dat we er rustige buren voor terug krijgen
Ach ja, onbekende nummers neem ik niet op dan Duckduckgo ik het nummer en daarna wel of niet terugbellen/blokkeren.quote:Op zaterdag 30 november 2019 11:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij dit soort call centers helpt dat niet. Want de ene dag is het 075-204 xxx1
dag later 075-204xxx2 etc.
en andere dagen is het weer vanaf 023-204xxxx of 020-204xxxx of 010-204xxxx dus de lijst wordt eindeloos....
Dat doe ik ook vaak.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik zo'n telefoontje uit India zou krijgen en ik heb de tijd, dan zou ik ze juist heel erg lang aan de telefoon houden. Laten lijken of er iets te halen is voor ze, maar dom genoeg doen om ze dingen 4 keer te laten uitleggen.
Laat ze die telefoonkosten maar betalen.
"Oh wacht even, er staat iemand aan de deur"quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak.
Of ik probeer ze zo snel mogelijk aan het schelden te krijgen.
Scammers trekken zich weinig aan van een bel me niet registerquote:Op zaterdag 30 november 2019 10:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Btw, bovenstaande zal uiteraard niet werken als je nummer in India al bekend is...
Feit blijft dat ik letterlijk nooit dit soort scamtelefoontjes krijg. En ook geen verkooptelefoontjes.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Scammers trekken zich weinig aan van een bel me niet register
Even diep ademhalen, ga iets anders doen en dan maandag even met de klantenservice bellen.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:51 schreef livelink het volgende:
Gvd, heb ik speciaal vanwege het gezanik van de ING een mobiele telefoon gekocht zodat ik hun stomme app kan gebruiken, krijg ik die app niet geactiveerd.
Ik ben er nu alweer helemaal klaar mee!
Gewoon dan ook overstappen naar een betere bankquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:51 schreef livelink het volgende:
Gvd, heb ik speciaal vanwege het gezanik van de ING een mobiele telefoon gekocht zodat ik hun stomme app kan gebruiken, krijg ik die app niet geactiveerd.
Ik ben er nu alweer helemaal klaar mee!
Tot nu toe op ieder nummer dat ik heb gehad, ook mobielquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Feit blijft dat ik letterlijk nooit dit soort scamtelefoontjes krijg. En ook geen verkooptelefoontjes.
Kan ook vanavondquote:Op zaterdag 30 november 2019 17:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Even diep ademhalen, ga iets anders doen en dan maandag even met de klantenservice bellen.
Okee, ik heb de openingstijden van hun klantenservice niet in m'n hoofdquote:
google is my best friendquote:Op zaterdag 30 november 2019 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, ik heb de openingstijden van hun klantenservice niet in m'n hoofd
Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Maar heb geen zin in het overstapgedoe. Het zijn boeven bij de ING.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon dan ook overstappen naar een betere bank
En, test gelukt?quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Net de hele zwik van VDJ en controllers op de nieuwe laptop geïnstalleerd/gekoppeld, dus ik ga zo even test draaien...
tja... als livelink dat wistquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
ING app is super simpel en en van de veiligere, wat werkt niet?
Ik pin meestal met mijn telefoon via NFC (near field communication) in combinatie met StoCard, waar ik dus de bonuskaart, dekamarkt ding, HEMA ding, etc. etc. heb.quote:
Mine too, but I just couldn't bother looking it upquote:
ik dacht dat het zo was maar wilde het zeker wetenquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mine too, but I just couldn't bother looking it up
Ik gebruik tegenwoordig duckduckgoquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mine too, but I just couldn't bother looking it up
Vergeet de phone nietquote:Op zaterdag 30 november 2019 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig duckduckgo
Nu nog even snel naar de winkel voor ze sluiten.
Heb m'n pasje voor de zekerheid ook altijd bij mequote:
Ik heb alles ingevuld en geïnstalleerd. Dan moet ik als laatste punt de app activeren, maar dat lukt niet. Maar dat is een Samsung-melding, dus ik denk dat het in mijn Samsung-account zit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
ING app is super simpel en en van de veiligere, wat werkt niet?
Ik heb nog nooit een Samsung telefoon gehadquote:Op zaterdag 30 november 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb alles ingevuld en geïnstalleerd. Dan moet ik als laatste punt de app activeren, maar dat lukt niet. Maar dat is een Samsung-melding, dus ik denk dat het in mijn Samsung-account zit.
En ik had een windowsphone, waar geen app op werkte, dus ik ben tot nog toe app-loos door het leven gegaan en dat beviel me verder prima.
Yep, alleen doet de microfoon het niet.quote:
Ik heb die app al eeuwen, ik heb geen idee hoe dat nu zou gaan en waar het eventueel mis gaat.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb alles ingevuld en geïnstalleerd. Dan moet ik als laatste punt de app activeren, maar dat lukt niet. Maar dat is een Samsung-melding, dus ik denk dat het in mijn Samsung-account zit.
En ik had een windowsphone, waar geen app op werkte, dus ik ben tot nog toe app-loos door het leven gegaan en dat beviel me verder prima.
Dankjwelquote:Op zondag 1 december 2019 07:09 schreef Melting het volgende:
Gefeliciteerd Peaceman & Diaan met jullie jubileum!
Big Brother.quote:Op zondag 1 december 2019 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe weet jij van ons jubileum trouwens?![]()
ziet er goed uit hier, zonnetje maar koud!quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
ziet er goed uit hier, zonnetje maar koud!
heb je het gezellig gehad gisterenavond ?
Ik denk het wel, als het gras ook bevroren is kan het wel eens leuk effect hebbenquote:Op zondag 1 december 2019 09:33 schreef Melting het volgende:
[..]Was heel gezellig.
Daar dus ideaal weer om een balletje te slaan?
Zorg maar dat je niet uitglijdt dan.quote:Op zondag 1 december 2019 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk het wel, als het gras ook bevroren is kan het wel eens leuk effect hebben
ik doe mijn winter golfschoenen aan, komt wel goedquote:Op zondag 1 december 2019 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Zorg maar dat je niet uitglijdt dan.
Het is hier grijs en wit. -4 vannacht.... ziet er winters uit nu.quote:Op zondag 1 december 2019 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
ziet er goed uit hier, zonnetje maar koud!
heb je het gezellig gehad gisterenavond ?
Dat zonnetje hier maakt het toch wat mooierquote:Op zondag 1 december 2019 09:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is hier grijs en wit. -4 vannacht.... ziet er winters uit nu.
Yeps. Dat zonnetje hadden wij gistermorgen.quote:Op zondag 1 december 2019 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
Dat zonnetje hier maakt het toch wat mooier
Moonboots met spikes, charming!quote:Op zondag 1 december 2019 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe mijn winter golfschoenen aan, komt wel goed
Ça va bien ici.quote:
Windows 10, de slechtste uitvinding sinds Windows 8quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, alleen doet de microfoon het niet.
Maar dat schijnt een bekend Windows 10 euvel te zijn...
Ik verlaat net privé Windows 7, maar werk al jaren zakelijk met W10.quote:Op zondag 1 december 2019 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Windows 10, de slechtste uitvinding sinds Windows 8
Niu dat.quote:Op zondag 1 december 2019 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verlaat net privé Windows 7, maar werk al jaren zakelijk met W10.
Geen problemen mee, gaat prima...
Maar privé heb ik net even andere zaken nodig dan zakelijk...
Elke Windows is een slechte uitvinding.quote:Op zondag 1 december 2019 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Windows 10, de slechtste uitvinding sinds Windows 8
quote:Op zondag 1 december 2019 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elke Windows is een slechte uitvinding.
iMac 👍🏻
Goed bezigquote:Op zondag 1 december 2019 10:50 schreef MadMaster het volgende:
In dat kut Windows doet de mic het nu ook...
Ach, soms is het best handig om te weten wat er allemaal achter een aan- en uitschakelaar schuil gaat...quote:
Waarom nog reclames?quote:Op zondag 1 december 2019 11:39 schreef Rafeiro het volgende:
Pfff het is al zondag, waarom nog steeds black friday reclames.
E-monday heb ik nog niet echt langs zien komen.
Yo, iets waar we samen over kunnen mopperenquote:Op zondag 1 december 2019 11:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarom nog reclames?
Daar zou wel een verbod op mogen komen
Denk dat de hele wereld behalve de paarse broeken dit wel kanquote:Op zondag 1 december 2019 11:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Yo, iets waar we samen over kunnen mopperen
Nog netquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 17:04 schreef DJ11 het volgende:
Ben druk bezig om de show voor morgenavond samen te stellen
dat is mooiquote:Op zondag 1 december 2019 17:04 schreef DJ11 het volgende:
Ben druk bezig om de show voor morgenavond samen te stellen
Ik heb meerquote:Op zondag 1 december 2019 18:28 schreef DJ11 het volgende:
Zonder de reserve-nummers heb ik al 3 uur muziek
Ik plof zo op de bank om tv-programma's terug te kijken. Ik merk dat ik last van m'n nek heb en dus nodig achter de computer weg moet.quote:Op zondag 1 december 2019 18:40 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik zo een uurtje pielen? Geen echt geplande DJ nog toch?
Herkenbaar.quote:Op zondag 1 december 2019 18:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik plof zo op de bank om tv-programma's terug te kijken. Ik merk dat ik last van m'n nek heb en dus nodig achter de computer weg moet.
Tune zo in.quote:Op zondag 1 december 2019 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
De vogels hier vinden het of tof of helemaal niks, herrieschoppers
Was donderdag ook al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |