SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Het gaat nog even door. Nummer duurt bijna 6 minuten en is de voorloper van een nieuw album.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Bij het vorige nummer was ik meer naar de dwarsfluit aan het luisteren
Ja nu vliegt iedereen naar hen toe hequote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik las laatst ergens dat Coldplay niet meer wil touren, omdat touren zo milieuonvriendelijk is. Tja.
Dat nieuwe werk van ze vind ik maar niks. Het is echt een enorm wisselvallige band. Sommige van hun nummers zijn fantastisch, maar ook veel - de laatste tijd te veel - is generiek en totaal niet bijzonder.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik las laatst ergens dat Coldplay niet meer wil touren, omdat touren zo milieuonvriendelijk is. Tja.
Ik denk dat heel Afrikanen fan zijn, want die gaan massaal op bootjes, lopend, met de trein en in vrachtwagens naar het VK.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:22 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja nu vliegt iedereen naar hen toe he
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Afrikanen fan zijn, want die gaan massaal op bootjes, lopend, met de trein en in vrachtwagens naar het VK.
Vind ik best wel sympathiek van ze.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik las laatst ergens dat Coldplay niet meer wil touren,
Je zal er maar voor staan en niet weten wat erachter gebeurt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Er is ook nog iets met een groene deur
Ik vond het ook best een gift aan de mensheid.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vind ik best wel sympathiek van ze.
Een groene?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Er is ook nog iets met een groene deur
In mijn vorige Top 200 allertijden kwam A Salty Dog binnen op #11. Zo hoog gaat dit nummer niet komen, maar ze krijgen er in de volgende editie* wel een notering bij, denk ik.quote:
Schuddende Stefanquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een groene?Ik zat meer aan een zwarte te denken.
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Procol Harum - Homburg (50th Anniversary full length stereo)
Deze staat op een triple-CD genaamd Goodnight Saigon die ik ooit, toen ik nog een broekie was, heb gekocht. Staat goede muziek opquote:
Ach, dan issie lekker plat, dan neemt ‘ie fijn weinig ruimte inquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oei, die is onder een stel rollende stenen beland, vrees ik
Uit 1994, staat erop. Was kennelijk toch niet zo'n heel erg broekkie.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deze staat op een triple-CD genaamd Goodnight Saigon die ik ooit, toen ik nog een broekie was, heb gekocht. Staat goede muziek op
Je was toen -7quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uit 1994, staat erop. Was kennelijk toch niet zo'n heel erg broekkie.
Ik ben te vroeg geborenquote:
Ik heb er normaal ook niet zo veel mee, maar ik vind dit nummer echt bijzonder en pakkend. Misschien komt het wel door die koorzang erop.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, Spinvis doet het niet voor mij. Vage gast, vage muziek, moeilijk doen omdat het kan
Ik wil 'm adviseren om de zelfmoord die in zijn songs altijd doorklinkt maar eens echt uit te voeren...quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, Spinvis doet het niet voor mij. Vage gast, vage muziek, moeilijk doen omdat het kan
+1quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
"Oh Christmas Tree" (Oh Dennenboom) heeft wel wat "green"s in de lyrics...quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Van die koorzang gaat brother vast zo weer spontaan kerstliedjes fluiten, dat moeten we niet hebben
Wie hadden dat dan moeten zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Komen dan de Nederlandse S&G hierna?
Ik ook. Ik kijk hoeveel ik bespaard heb door NIKS te kopenquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik luister wel maar was intussen geheel tegen mijn natuur in toch nog bezig met black friday-shopping.
Wat heb je allemaal besteld?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik luister wel maar was intussen geheel tegen mijn natuur in toch nog bezig met black friday-shopping.
Dan ga ik eerder koralen fluiten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Van die koorzang gaat brother vast zo weer spontaan kerstliedjes fluiten, dat moeten we niet hebben
lol...quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
Greenfield en Cookquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wie hadden dat dan moeten zijn?
De keuze valt op Denemarken, op een band die al sinds de 80s bestaat en die ik ooit dankzij Piet Piraat heb leren kennen.
Gangway - Colourful Combinations
Mongolian throat singing kun je leren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ga ik eerder koralen fluiten.
Poging tot dan... meerstemmig fluiten kan ik nog steeds niet.
Shit... ik dacht dat ik die had klaargezet, maar staat niet in m'n mapje. Ik ga alsnog op zoek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |