abonnement Unibet Coolblue
pi_190173773
"LONDEN - Formula One Management Limited, eigenaar van de Formule 1, heeft het Circuit van Zandvoort een concreet aanbod gedaan om reeds in 2020 een Grand Prix te organiseren. Daarmee zou de Grote Prijs van Nederland voor het eerst sinds 1985 weer in ons land worden gehouden."



Prins van Oranje
Prins Bernhard van Oranje, eigenaar van het Zandvoortse circuit, bevestigt de actie van de Formule 1-top: „Als wij nu tekenen, dan heeft Nederland in 2020 weer een Grand Prix. Met Max Verstappen. Iedereen is er bij ons terdege van bewust dat dit een unieke kans is.”

Kosten
Het Circuit van Zandvoort is goed uit alle onderzoeken gekomen die door de betrokken partijen zijn gedaan. De fee die Zandvoort voor de rechten van de Grote Prijs moet betalen is circa 20 miljoen euro. De totale kosten voor de organisatie worden tussen de 30 en 40 miljoen euro geschat.

Assen
Naast Zandvoort was ook het TT Circuit in Assen in de race om de Formule 1 naar Nederland te halen. Ook deze accommodatie kwam goed uit de rapportages, maar uiteindelijk zat het verschil in de historische waarde.

Programma
De Grand Prix van Nederland staat op de FIA-kalender (onder voorbehoud) ingepland voor het weekend van vrijdag 1 t/m zondag 3 mei 2020.


Jan Lammers
Jan Lammers is aangesteld als directeur van de GP en zal in die rol ook als woordvoerder van naar buiten treden.
Lammers heeft als coureur 41 F1-wedstrijden gereden en won o.a. ook de 24 uur van Le Mans in 1988.

Historie
De laatste GP van Nederland werd verreden op 25 augustus 1985. Het podium bestond uit:
• 1e Niki Lauda (McLaren)
• 2e Alain Prost (McLaren)
• 3e Ayrton Senna (Lotus)

"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_190174687
Nog maar een keer mijn laatste post uit het vorige topic:

F1-camping Zandvoort overweegt inzet topless serveersters.

https://www.haarlemsdagbl(...)IxnkucDJdy3ntJqYYy2c

De prijzen die ze durven te vragen voor een paar dagen in een tentje... :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190175391
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 21:14 schreef golfer het volgende:
Nog maar een keer mijn laatste post uit het vorige topic:

F1-camping Zandvoort overweegt inzet topless serveersters.

https://www.haarlemsdagbl(...)IxnkucDJdy3ntJqYYy2c

De prijzen die ze durven te vragen voor een paar dagen in een tentje... :{w
Ik las eerst 85 euro per nacht in een gereedstaande tent en dacht dat valt eigenlijk best mee.
Vervolgens las ik dat je minimaal voor 4 nachten moet huren. Als je met 2 bent dan kost je dat alleen al 640 euro. Dat vind ik inderdaad wel tamelijk gortig :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_190175438
quote:
Daar worden straks zeshonderd tweepersoonstenten en honderdvijftig vierpersoonstenten neergezet.
408.000
204.000
----------- +
612.000

Goeie god. Wat een geld. Op 4 dagen tijd. Indien uitverkocht. 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_190175961
Ach ik heb een 8 persoons airbnb op 10 min afstand wat ons met 6 personen voor 4 nachten ¤138pp kost.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_190178107
Ik kan in onze tuin ook nog wel 2 tenten kwijt. Kassa *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190178148
Op steenworp afstand van 't circuit wonen en dan niet je aangevraagde kaarten krijgen. ;(
Hopelijk hebben de strandtentjes public viewing, dan maar zuipen. c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 29 november 2019 @ 11:48:47 #8
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190182751
Lekker hoor



Zijn flink aan de bak.



"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator vrijdag 29 november 2019 @ 11:57:30 #9
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_190182897
*O* w/

Benieuwd hoe die kombocht eruit komt te zien _O_
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 november 2019 @ 11:59:01 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_190182940
Wat zijn ze bij de Tarzan aan het doen dan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_190183147
Mijn duinen wat doe je :o
pi_190183218
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:59 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn ze bij de Tarzan aan het doen dan.
Duinen aan het egaliseren voor tribune. De tarzanbocht krijgt aan het einde van het rechte stuk een uitloop strook van asfalt.

Voor de rest ambitieuze plannen!
pi_190183512
Het ziet er veelbelovend uit met al die grindbakken maar ik denk dat de uitloopstroken bij de Tarzanbocht en Hugenholtzbocht uiteindelijk toch geasfalteerd zullen zijn. Ik dacht ook dat de laatste twee bochten 1 grote kombocht zouden worden maar dat lijkt niet zo te zijn? Ik heb ook nog nooit een grindbak aan de buitenkant van een kombocht zien liggen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 29 november 2019 @ 13:55:26 #14
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_190184492




Aan deze kant zijn ze ook aardig bezig.
  vrijdag 29 november 2019 @ 13:58:10 #15
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_190184518
En hier nog een zoom van de artist impression.



Mooi stukje afsnijden als je de bocht niet haalt en op het rechte stuk terecht komt. O-)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 29 november 2019 @ 14:02:31 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_190184561
De artist heeft die gare caravantroep maar even weggehaald en onder laten lopen door de zee? _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_190185403
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-formule-1-zandvoort

De koning heeft ook een kaartje gekregen van zijn neefje.
pi_190195952
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-formule-1-zandvoort

De koning heeft ook een kaartje gekregen van zijn neefje.
Die gaat natuurlijk de eerste prijs uitreiken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_190196137
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2019 15:21 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-formule-1-zandvoort

De koning heeft ook een kaartje gekregen van zijn neefje.
Ja heel gek dat de koning naar een van de grootste sportevenementen, in Nederland, gaat :)
pi_190196164
Gaat er nu ook beter ingehaald kunnen worden?
pi_190197656
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 08:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Gaat er nu ook beter ingehaald kunnen worden?
Dat zal allemaal wel meevallen.
pi_190197830
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 05:09 schreef vipergts het volgende:

[..]

Die gaat natuurlijk de eerste prijs uitreiken.
Denk het ook. Zou leuk zijn als Amalia ook een prijs uitreikt :P
pi_190198365
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:51 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Denk het ook. Zou leuk zijn als Amalia ook een prijs uitreikt :P
Die kan met d'r zussen wel de bordjes 1,2 en 3 bij de auto's zetten en de interviews doen. Niemand heeft prinsessen die dat doen. Soort Brutale Meiden maar dan van adel.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_190204918
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
*O* w/

Benieuwd hoe die kombocht eruit komt te zien _O_
Heb al foto’s en filmpjes gezien/gekregen van mensen die daar werken, maar kan en mag hier van niks in het openbaar brengen. Maar er krijgen meer bochten een banking en ze zij hier mee aan het testen voor ze met de “big one” beginnen.
  zaterdag 30 november 2019 @ 23:55:22 #25
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190207242
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:20 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Heb al foto’s en filmpjes gezien/gekregen van mensen die daar werken, maar kan en mag hier van niks in het openbaar brengen. Maar er krijgen meer bochten een banking en ze zij hier mee aan het testen voor ze met de “big one” beginnen.
VolkerWessels brengt zelf ook foto's naar buiten: https://www.nu.nl/formule(...)t-in-volle-gang.html

https://www.volkerwessels(...)voor-komst-formule-1
  zondag 1 december 2019 @ 09:21:19 #26
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_190210313
Goede uitdaging voor de Circuit Run die kombochten :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 1 december 2019 @ 16:42:43 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_190216686
quote:
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer vertrouwen ik krijg dat dit helemaal niet zo'n verkeerde race gaat zijn. Dat heeft dan vooral met de lengte te maken; om de 1:10 heb je een grote inhaalmogelijkheid in de Tarzanbocht, gevolgd door een bochtencombinatie waar twee lijnen voor zijn dankzij die banking.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 1 december 2019 @ 16:51:03 #28
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190216779
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 16:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer vertrouwen ik krijg dat dit helemaal niet zo'n verkeerde race gaat zijn. Dat heeft dan vooral met de lengte te maken; om de 1:10 heb je een grote inhaalmogelijkheid in de Tarzanbocht, gevolgd door een bochtencombinatie waar twee lijnen voor zijn dankzij die banking.
Laten we gewoon afwachten, die bankings kunnen nog voor verrassingen zorgen.
pi_190217239
verbieden die hap
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 december 2019 @ 21:20:18 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190221545
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 16:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer vertrouwen ik krijg dat dit helemaal niet zo'n verkeerde race gaat zijn. Dat heeft dan vooral met de lengte te maken; om de 1:10 heb je een grote inhaalmogelijkheid in de Tarzanbocht, gevolgd door een bochtencombinatie waar twee lijnen voor zijn dankzij die banking.
plus op veel plekken worden foutjes meteen afgestraft, dat is ook een interessant gegeven in plaats enorme asfaltstroken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_190221889
ander topique
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190224930
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2019 17:30 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
verbieden die hap
Omdat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_190227237
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 20:20 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Heb al foto’s en filmpjes gezien/gekregen van mensen die daar werken, maar kan en mag hier van niks in het openbaar brengen. Maar er krijgen meer bochten een banking en ze zij hier mee aan het testen voor ze met de “big one” beginnen.
Was al bekend, vertelde de directeur in podcast.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 2 december 2019 @ 10:25:20 #34
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_190227946
Als ze nou eens naast al die kombochten ook een looping maken op het rechte stuk, dan is het helemaal een Darda-baan, zoals we die vroeger hadden.

  maandag 2 december 2019 @ 12:02:36 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190229446
FEEST

quote:
Alles loopt gesmeerd bij de organisatie van de Dutch Grand Prix, zo vertelt directeur Robert van Overdijk ten overstaan van RacingNews365. Hoewel de voorbereidingen momenteel nog in volle gang zijn, zal er op de baan spoedig weer geracet kunnen worden.

"We streven ernaar om de baan in februari weer in gebruik te kunnen nemen. Vanaf april zullen we aan de slag gaan met de opbouw van het evenement, dat neemt zo'n vier à vijf weken in beslag. We hebben met alles rekening gehouden in de planning, ook een eventuele strenge winter", vertelt Van Overdijk. "Momenteel zijn er geen twee plekken op het circuit waar niet aan wordt gewerkt, vandaag zijn er al ruim honderd mensen aan het werk."

De organisatie van de Grand Prix heeft ambitieuze doelstellingen voor de terugkeer van de Formule 1. "We zijn niet van plan om een traditionele Grand Prix te organiseren. Het moet meer zijn dan een Formule 1-race, het moet een geweldig festival worden, waarbij we drie dagen lang een uitverkocht huis hebben. Het wordt het 'Ultimate Racing Festival'. We willen laten zien waar we zo goed in zijn, het organiseren van grote evenementen", aldus Van Overdijk.

Het moet een unieke ervaring worden, zo legt Van Overdijk uit, maar wat er allemaal precies te doen zal zijn, dat wil hij vooralsnog niet delen. In een later stadium zal hierover meer bekend gemaakt worden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 2 december 2019 @ 15:07:32 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190232579
quote:
In een mediasessie waar RacingNews365 aanwezig was heeft de organisatie van de Grand Prix van Nederland uit de doeken gedaan in hoeverre Circuit Zandvoort zal worden aangepast voor de Formule 1. Duidelijk is dat het pakket ettelijke aanpassingen bevat, op ruim honderd punten zal het circuit worden bijgepunt om het circus, evenals de honderdduizenden toeschouwers goed en wel te ontvangen.

De aanpassingen aan Circuit Zandvoort
Beginnend bij de eerste bocht, de welbekende Tarzanbocht, vinden we aankomende mei een heuse publiekstunnel richting de paddock, die onder de baan door loopt. Het circuit zal op deze plek daarnaast een verlengde run-off van asfalt en er komt een verlengde pit-uitgang. Ook worden de kerbstones en de grindbakken gereconstrueerd.

De Hugenholtzbocht, de eerste van de twee kombochten op het circuit, wordt verlegd én verkant met liefst 34 procent. Kerbstones, extra run-off en een keerwand worden op dit punt toegevoegd. Het asfalt richting het Scheivlak krijgt een nieuwe deklaag. Een stuk verder, bij bocht tien, worden de grindbakken vernieuwd en bouwt de organisatie een nieuw tribuneterrein voor de duizenden fans die het circuit zullen bezoeken.

De bochtencombinatie elf en twaalf, de Hans Ernstbocht – een potentieel inhaalmoment – wordt verbreed aan de binnenzijden om manoeuvres te stimuleren. Ook hier zullen de grindbakken en kerbstones worden herzien.

De meest besproken aanpassing aan het circuit volgt aan het einde, in de vorm van de veranderingen aan de Kumho- en Arie Luyendykbocht. De oorspronkelijke vorm van de baan wordt hier omgebouwd tot een kombocht met een maximale hellingshoek van liefst 32 procent. Het publiek zal onder deze bocht door lopen om Circuit Zandvoort binnen te treden. De pitstraat wordt ook veranderd. Tenslotte worden er binnen en rond het circuit verscheidene lounges geplaatst en een medisch centrum.

Lammers: "Zandvoort wordt misschien wel het mooiste circuit ter wereld"
De sportief directeur van de Grand Prix van Nederland, oud-Formule 1-coureur Jan Lammers, is zeer te spreken over de verschillende veranderingen aan Circuit Zandvoort, zo vertelt hij. "Ik denk dat het met al deze aanpassingen sowieso het mooiste en meest uitdagende circuit van Europa moet worden. Wellicht dat we zelfs het mooiste circuit van de wereld zullen worden", besluit Lammers.

Lammers stelt eveneens dat inhalen op het straks vernieuwde circuit 'niet zo'n groot probleem moet zijn'. De geboren Zandvoortenaar denkt dan ook een parel in handen te hebben. "Deze aanpassingen, waaronder de kombocht, maken het circuit absoluut uniek. Er is geen circuit zoals deze in de moderne wereld, het biedt nieuwe uitdagingen", aldus Lammers.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 2 december 2019 @ 15:59:15 #37
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190233252
quote:
[..]

De aanpassingen aan Circuit Zandvoort
Beginnend bij de eerste bocht, de welbekende Tarzanbocht, vinden we aankomende mei een heuse publiekstunnel richting de paddock, die onder de baan door loopt. Het circuit zal op deze plek daarnaast een verlengde run-off van asfalt en er komt een verlengde pit-uitgang. Ook worden de kerbstones en de grindbakken gereconstrueerd.

De Hugenholtzbocht, de eerste van de twee kombochten op het circuit, wordt verlegd én verkant met liefst 34 procent. Kerbstones, extra run-off en een keerwand worden op dit punt toegevoegd. Het asfalt richting het Scheivlak krijgt een nieuwe deklaag. Een stuk verder, bij bocht tien, worden de grindbakken vernieuwd en bouwt de organisatie een nieuw tribuneterrein voor de duizenden fans die het circuit zullen bezoeken.

De bochtencombinatie elf en twaalf, de Hans Ernstbocht – een potentieel inhaalmoment – wordt verbreed aan de binnenzijden om manoeuvres te stimuleren. Ook hier zullen de grindbakken en kerbstones worden herzien.

[..]
Wat betekent dit?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190234133
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 15:59 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wat betekent dit?
Hopelijk geen asfalt....
  maandag 2 december 2019 @ 18:03:37 #39
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 18:16:49 #40
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_190235395
Wat wordt dit een partij genieten zeg.

Ik zit ergens in de tarzanbocht. Hopen dat ik dan zicht heb op de kombocht, de pitstraat, en de grid. Koekoek :B
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 2 december 2019 @ 18:43:42 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190235793
Het charme-offensief is begonnen. Pers-uitje en daardoor veel aandacht voor de verbouwingen in de kranten en bij de NOS-(sport)journaals.

[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 02-12-2019 18:51:18 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190239536
'Simulatie' van het bedrijf die het re-design van de baan doet.

You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  Moderator dinsdag 3 december 2019 @ 00:02:44 #43
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_190242359
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 21:26 schreef Cheeseburgert het volgende:
'Simulatie' van het bedrijf die het re-design van de baan doet.

Wat vet _O_
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 3 december 2019 @ 03:14:26 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190243579
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 18:43 schreef golfer het volgende:
Het charme-offensief is begonnen. Pers-uitje en daardoor veel aandacht voor de verbouwingen in de kranten en bij de NOS-(sport)journaals.
Vreemd zeg, persmomenten nu de werkzaamheden voor een wereldevenement in volle gang zijn.

:|W
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_190244974
quote:
Klopt, alles mag alleen via officiële kanalen naar buiten gebracht worden. Doet een werknemer dit, is het 👋🏻
pi_190245136
Ik ben tot op heden eigenlijk wel positief verrast door wat er allemaal gaande is rond deze GP. Ik dacht dat het allemaal "op zijn Nederlands" georganiseerd zou worden, iedere euro er één teveel zou zijn en de race na drie jaar weer van de kalander zou verdwijnen. Maar kosten nog moeite lijken gespaard te worden. Hopelijk kan de GP uitgroeien tot een soort Hungaroring status, niet meer weg te denken van de F1 kalender.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 december 2019 @ 11:37:43 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190246480
Ik heb ook het vermoeden als het evenement een paar jaar staat en de organisatie staat op de rit dat er dan meer wordt aangepakt op het circuit. Nieuw pittsgebouw bijvoorbeeld, dat is natuurlijk geen overbodige luxe
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 december 2019 @ 13:39:06 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190248129
Het ziet er allemaal gewoon heel erg goed en verzorgd uit. De plannen zoals ze er liggen zijn top, de eerste impressies en beelden zijn fantastisch en het lijkt meer en meer inderdaad het racefestijn te worden zoals door velen verwacht en gehoopt. Valt ook te merken aan de zuurgraad in dit topic.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_190248266
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 10:25 schreef Coelho het volgende:
Als ze nou eens naast al die kombochten ook een looping maken op het rechte stuk, dan is het helemaal een Darda-baan, zoals we die vroeger hadden.

[ afbeelding ]
Darda _O_
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_190248878
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:50 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Darda _O_
Good old memories ! Kombocht hier, kombocht daar, overal kombocht :D

(Loopings.. :9~ :o :{ Nee laat maar)
pi_190249495
Zijn er hier mensen door de vrijwilligers-selectie heen gekomen?
Leek mij leuk om vips rond te scheuren in die golfkarretjes. tijdens de race heb je toch niets te doen en kan je gewoon kijken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 december 2019 @ 16:46:38 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_190250706
De NOS Formule 1-podcast geeft een leuk inkijkje over ze de GP hebben binnengehaald
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:03:03 #53
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190252127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:03 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Klopt, alles mag alleen via officiële kanalen naar buiten gebracht worden. Doet een werknemer dit, is het 👋🏻
Ah, je werkt daar?
Lijkt me wel een tof project als je later kan zeggen "Ik heb dat gebouwd".
Is toch anders dan een gebouw of huis, iedereen kent het circuit wel, in elk geval van naam.

En als werknemer heb je inderdaad te maken met contracten en kan de werkgever je verbieden om er iets over naar buiten te brengen (vooral om negatieve klanken te voorkomen natuurlijk).
Een buitenstaander heeft geen clausules dus die kan wel gewoon foto's maken maar die mag waarschijnlijk het terrein niet op odmat 't een bouwplaats is.

En ook fijn dat de negatieve klanken nu ook een beetje verstomd zijn.
Men lijkt er steeds meer vertrouwen in te krijgen. ^O^
pi_190252470
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:50 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Darda _O_
Vet man!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_190252550
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 13:50 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Darda _O_
Vet man!
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 21:26 schreef Cheeseburgert het volgende:
'Simulatie' van het bedrijf die het re-design van de baan doet.

Supervette baan dit.
De banking, het stuk tussen de Hugenholtz en het Scheivlak. Het Scheivlak. De Luyenduijkbocht. Allemaal supervet.

De lengte worden iets korter.. van 4.300 naar 4.250? Of wordt er ergens nog wat bijgetrokken?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:32:48 #56
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_190252669
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 21:26 schreef Cheeseburgert het volgende:
'Simulatie' van het bedrijf die het re-design van de baan doet.

Wel een beetje een korte baan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_190254987
Met de info die er nu naar buiten komt kan je eigenlijk pas een beetje weten welke bochten interessant zijn om uitzicht op te hebben.
  dinsdag 3 december 2019 @ 20:37:18 #58
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190255151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Wel een beetje een korte baan.
Korte baan is juist ideaal als er maar beperkt ingehaald kan worden zoals nu. Dan heb je meer rondes dus meer potentiële inhaalacties.
And so is the past
pi_190255290
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Wel een beetje een korte baan.
Ongeveer even lang als Mexico, Brazilië, Canada, Hongarije en Oostenrijk.

Ofwel de banen waar Max het goed doet :P (oké Canada iets minder).

Met tijd rond de 1m20 per rondje (als die simulatie F1 is? Is iig ook ongeveer huidig baanrecord) zou een race ongeveer 1 uur en 36 minuten duren (78 rondjes), uitgaande dat ze in kwali nog wel harder gaan.

Monza duurde maar uur en kwartier.
  woensdag 4 december 2019 @ 05:06:45 #60
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190259633
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ongeveer even lang als Mexico, Brazilië, Canada, Hongarije en Oostenrijk.

Ofwel de banen waar Max het goed doet :P (oké Canada iets minder).

Met tijd rond de 1m20 per rondje (als die simulatie F1 is? Is iig ook ongeveer huidig baanrecord) zou een race ongeveer 1 uur en 36 minuten duren (78 rondjes), uitgaande dat ze in kwali nog wel harder gaan.

Monza duurde maar uur en kwartier.
In F1 Café op ziggo reden ze in de simulator met de huidige wagen op het huidige circuit een 1:10.4
Het nieuwe circuit zou iets langzamer gaan worden volgens de voorspellingen maar het is nog wel afwachten hoe snel je nu echt door de kombochten kan gaan en hoeveel snelheid je dan meeneemt naar het volgende stuk.

Zou wel een enorm spektakel worden als Max er de Pole weet te halen en ook wint.
Staat ook mooi in de record boeken en dan kan iedereen trots op ons kleine landje zijn. w/
  woensdag 4 december 2019 @ 08:14:43 #61
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_190260509
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 05:06 schreef SiGNe het volgende:
Staat ook mooi in de record boeken en dan kan iedereen trots op ons kleine landje zijn.
Als Max Verstappen wint ben je trots op ons kleine landje? :?
pi_190260655
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 05:06 schreef SiGNe het volgende:
en dan kan iedereen trots op ons kleine landje zijn. w/
Ben je Belg :?
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  woensdag 4 december 2019 @ 08:48:05 #63
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190260728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:39 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Ben je Belg :?
Ga je deze trollactie nu overal uitvoeren? :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_190260858
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 05:06 schreef SiGNe het volgende:

[..]

In F1 Café op ziggo reden ze in de simulator met de huidige wagen op het huidige circuit een 1:10.4
Het nieuwe circuit zou iets langzamer gaan worden volgens de voorspellingen maar het is nog wel afwachten hoe snel je nu echt door de kombochten kan gaan en hoeveel snelheid je dan meeneemt naar het volgende stuk.

Zou wel een enorm spektakel worden als Max er de Pole weet te halen en ook wint.
Staat ook mooi in de record boeken en dan kan iedereen trots op ons kleine landje zijn. w/
Dat was dan wel een quali sim, in de race zal het iets langzamer zijn :)
pi_190260903
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:48 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Ga je deze trollactie nu overal uitvoeren? :)
Verwar je mij nu met jou :?
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  woensdag 4 december 2019 @ 09:07:56 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190260924
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:06 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Verwar je mij nu met jou :?
Nee hoor, absoluut niet. Je toont dit zielige riedeltje overal. En dat doe je waarschijnlijk al jaren op FOK!

Tot iedereen je account niet meer serieus neemt. Dan snel een nieuwe maken. Zielig bestaan wel. Succes ermee.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_190260951
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 09:07 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Nee hoor, absoluut niet. Je toont dit zielige riedeltje overal.
Geef me 1 voorbeeld, buiten bovenstaande reactie :Y
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  woensdag 4 december 2019 @ 09:35:17 #68
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190261218
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 08:39 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Ben je Belg :?
Ben je zielig?
pi_190267202


Koekoek

Edit: Stukje testasfalt blijkbaar, zelfde banking als de nieuwe Hugenholtzbocht.

[ Bericht 30% gewijzigd door tralalala op 04-12-2019 17:03:40 ]
  Moderator woensdag 4 december 2019 @ 17:53:17 #70
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_190268182
Loop tijdens die vrije training wel even naar Scheivlak toe. Is toch heerlijk om ze daar met 260 van af zien komen _O_
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_190269591
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2019 20:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ongeveer even lang als Mexico, Brazilië, Canada, Hongarije en Oostenrijk.

Ofwel de banen waar Max het goed doet :P (oké Canada iets minder).

Met tijd rond de 1m20 per rondje (als die simulatie F1 is? Is iig ook ongeveer huidig baanrecord) zou een race ongeveer 1 uur en 36 minuten duren (78 rondjes), uitgaande dat ze in kwali nog wel harder gaan.

Monza duurde maar uur en kwartier.
Als de lengte van circuit (lay-out) gelijk blijft (4,3 km) dan zullen er max 71 ronden worden gereden. Afstand van de GP is 305 km. Aantal ronden is niet afhankelijk van gemiddelde rondetijd.
pi_190270889
Rondetijd is rond de 1:12 a 15 schat ik.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 5 december 2019 @ 11:40:31 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190280333
Bron: Haarlems Dagblad

Het circuit van Zandvoort moet de natuur in een stuk duingebied herstellen dat beschadigd is geraakt door werkzaamheden rond het racecircuit.

De provincie Noord-Holland heeft dat bepaald.

Bij nieuwe overtredingen in het beschermde natuurgebied Kennemerland-Zuid moet het circuit 10.000 euro boete per keer betalen, zo staat in een brief van de provincie aan de circuitdirectie.

Deze zogeheten dwangsom kan oplopen tot 50.000 euro. Voor het herstel heeft het circuit tot 1 april volgend jaar de tijd. Dan begint het broedseizoen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190280384
quote:
11s.gif Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef golfer het volgende:
Bron: Haarlems Dagblad

Het circuit van Zandvoort moet de natuur in een stuk duingebied herstellen dat beschadigd is geraakt door werkzaamheden rond het racecircuit.

De provincie Noord-Holland heeft dat bepaald.

Bij nieuwe overtredingen in het beschermde natuurgebied Kennemerland-Zuid moet het circuit 10.000 euro boete per keer betalen, zo staat in een brief van de provincie aan de circuitdirectie.

Deze zogeheten dwangsom kan oplopen tot 50.000 euro. Voor het herstel heeft het circuit tot 1 april volgend jaar de tijd. Dan begint het broedseizoen.
Ik vrees dat ze niet wakker liggen van 50.000 euro boete ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_190280534
Nou als het op straat ligt, trap ik het niet weg. Dat komt gerust wel in orde voor 1 april.
pi_190293230
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 18:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ah, je werkt daar?
Lijkt me wel een tof project als je later kan zeggen "Ik heb dat gebouwd".
Is toch anders dan een gebouw of huis, iedereen kent het circuit wel, in elk geval van naam.

En als werknemer heb je inderdaad te maken met contracten en kan de werkgever je verbieden om er iets over naar buiten te brengen (vooral om negatieve klanken te voorkomen natuurlijk).
Een buitenstaander heeft geen clausules dus die kan wel gewoon foto's maken maar die mag waarschijnlijk het terrein niet op odmat 't een bouwplaats is.

En ook fijn dat de negatieve klanken nu ook een beetje verstomd zijn.
Men lijkt er steeds meer vertrouwen in te krijgen. ^O^
Nee, werk daar niet. Maar afgelopen jaar door toevalligheden wat connecties gekregen in de “bizarre” F1 wereld en wat meer mensen leren kennen die bevriend zijn met de hoofdrolspelers rond Zandvoort.

Zit nu wat dichter bij het vuur, vorig jaar b.v. bij Chase Carey en Bernie Ecclestone aan tafel gezeten 😱
pi_190293324
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:31 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Nee, werk daar niet. Maar afgelopen jaar door toevalligheden wat connecties gekregen in de “bizarre” F1 wereld en wat meer mensen leren kennen die bevriend zijn met de hoofdrolspelers rond Zandvoort.

Zit nu wat dichter bij het vuur, vorig jaar b.v. bij Chase Carey en Bernie Ecclestone aan tafel gezeten 😱
Iedereen even applaudisseren.
pi_190293482
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:46 schreef Moass het volgende:

[..]

Iedereen even applaudisseren.
Dank je wel🙏🏼
pi_190294362
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 07:31 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Nee, werk daar niet. Maar afgelopen jaar door toevalligheden wat connecties gekregen in de “bizarre” F1 wereld en wat meer mensen leren kennen die bevriend zijn met de hoofdrolspelers rond Zandvoort.

Zit nu wat dichter bij het vuur, vorig jaar b.v. bij Chase Carey en Bernie Ecclestone aan tafel gezeten 😱
Met Bernie Ecclestone aan tafel gezeten? BS!

De beste man heeft geen rol meer binnen de FOM. Contacten met Zandvoort hoeven niet via hem gelegd te worden, want met Zandvoort wilde hij niets meer weten.

Dus je verhaal is niet geloofwaardig (op zijn zachtst gezegd).
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:19:04 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_190294767
Ach... als je barkeeper bent in de VIP zone kan het wel eens zijn dat zulke figuren een drankje bij je bartafel komen halen. :P :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:41:28 #81
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190295020
Jullie zijn ook echt ziedend om alles hè. :').
And so is the past
pi_190295033
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Jullie zijn ook echt ziedend om alles hè. :').
Wie is er ziedend?
  vrijdag 6 december 2019 @ 10:51:09 #83
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190295095
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Jullie zijn ook echt ziedend om alles hè. :').
WOEST
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_190296973
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:44 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Met Bernie Ecclestone aan tafel gezeten? BS!

De beste man heeft geen rol meer binnen de FOM. Contacten met Zandvoort hoeven niet via hem gelegd te worden, want met Zandvoort wilde hij niets meer weten.

Dus je verhaal is niet geloofwaardig (op zijn zachtst gezegd).
En toch is het zo, ga er niet om liegen. Geen behoefte aan. Maar Bernie heeft nog steeds een adviserende rol en staat Liberty bij. In het gesprek ging het over o.a. de groei van de bezoekersaantallen, Paddockclub kaarten waren gemiddeld 15% per race toegenomen.

heb geen foto van het moment met Bernie en Chase Carey, maar wel een foto met Chase Carey en zijn fam. Bij mij aan tafel, zal ik vanmiddag opzoeken. 😊


Overigens Bernie heb ik de info niet van over Zandvoort, want dat zeg ik ook helemaal niet 😊

EDIT: Link werkt nu wel (foto helaas niet)

https://imgur.com/ekKWPrB

[ Bericht 4% gewijzigd door Slein83 op 06-12-2019 23:52:35 (Link aangepast) ]
pi_190298253
Helder bewijs dat je Chase Carey hebt ontmoet!
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:27:21 #86
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_190298441
Is het soms zo moeilijk om te geloven dat iemand uit dat ene kikkerlandje een internationaal beroemd persoon, of zelfs personen, heeft ontmoet :?
Het zijn gewoon bedrijfsleiders, die ontmoeten weleens andere bedrijfsleiders of leveranciers. Het enige "bijzondere" aan deze personen is dat ze met hun kop 1x in de 2 weken eens op tv komen, voor de rest zijn het ook maar mensen die kakken op een toiletpot :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 6 december 2019 @ 15:28:01 #87
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190298452
quote:
Let's split up, gang. If you're looking for an image, it's probably been deleted or may not have existed at all.
Maar als je er verder niet werkt dan hoef je ook niet moeilijk te doen over foto's van zandvoort..
pi_190298579
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar als je er verder niet werkt dan hoef je ook niet moeilijk te doen over foto's van zandvoort..
pi_190298981
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 13:29 schreef Slein83 het volgende:

[..]

En toch is het zo, ga er niet om liegen. Geen behoefte aan. Maar Bernie heeft nog steeds een adviserende rol en staat Liberty bij. In het gesprek ging het over o.a. de groei van de bezoekersaantallen, Paddockclub kaarten waren gemiddeld 15% per race toegenomen.
Bernie heeft niets met Liberty Media te maken. Bij de FOM zal hij nog een adviserende rol kunnen hebben, maar goed, iemand die dicht op het vuur zit weet dat natuurlijk ook wel....
  vrijdag 6 december 2019 @ 16:24:13 #90
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190299250
Als je wel eens op een paddock komt kom je ook wel eens mensen uit de race wereld tegen. Zo bijzonder is dat allemaal niet. Wat Sinister zegt, als ze gezond zijn, poepen ze ook bruin.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 6 december 2019 @ 17:52:27 #91
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
  vrijdag 6 december 2019 @ 18:04:53 #92
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_190300568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2019 09:03 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Klopt, alles mag alleen via officiële kanalen naar buiten gebracht worden. Doet een werknemer dit, is het 👋🏻
Niks van gehoord. :')

Kan me voorstellen dat het niet wenselijk is om zomaar van alles te delen, maar dat geldt altijd voor werkgerelateerde content op sociale media, etc.
pi_190300841
Nou dat wordt toch heulemeul niks meer, zonde van het geld gaan ze nooit redden kombocht ligt nog verkeerd om ook
pi_190306112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:10 schreef McLaren_Fan het volgende:
Helder bewijs dat je Chase Carey hebt ontmoet!
Zie eerdere link is nu aangepast! En nee deze foto('s) komen allemaal uit mijn eigen collectie

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 09:44 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Met Bernie Ecclestone aan tafel gezeten? BS!

De beste man heeft geen rol meer binnen de FOM. Contacten met Zandvoort hoeven niet via hem gelegd te worden, want met Zandvoort wilde hij niets meer weten.

Dus je verhaal is niet geloofwaardig (op zijn zachtst gezegd).
Mooi antwoord, je weet wie er eigenaar is van FOM? Liberty media, wie is er de CEO? Chase Carey ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 10:19 schreef shiz het volgende:
Ach... als je barkeeper bent in de VIP zone kan het wel eens zijn dat zulke figuren een drankje bij je bartafel komen halen. :P :')
Of zelf een pasje hebt :)

https://imgur.com/a/bL45IRf

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2019 15:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar als je er verder niet werkt dan hoef je ook niet moeilijk te doen over foto's van zandvoort..
Als mensen mij in vertrouwen dingen laten zien of vertellen, ga ik dat vertrouwen niet schaden en ook deze mensen niet in de problemen brengen. En ik heb alleen maar mijzelf er mee als ik dit ook doe.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2019 18:04 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Niks van gehoord. :')

Kan me voorstellen dat het niet wenselijk is om zomaar van alles te delen, maar dat geldt altijd voor werkgerelateerde content op sociale media, etc.
Dit is mij verteld door een werknemer wat betreft de bouw.
Andere verhalen hoor ik uit andere bronnen.
  zaterdag 7 december 2019 @ 00:29:11 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_190306483
Ja joh, we zitten je maar een beetje te stangen ook gewoon. ;) :P

Bij mij zijn Grosjean en Coulthard een keertje meegevlogen naar Genève. Ik heb in een lift gestaan met Niki Lauda.
Sowieso mooi altijd. Ik heb ook weleens gekart. 'Zo komt 't wel heel erg dichtbij'-reachties. _O- :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_190307033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:04 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Als de lengte van circuit (lay-out) gelijk blijft (4,3 km) dan zullen er max 71 ronden worden gereden. Afstand van de GP is 305 km. Aantal ronden is niet afhankelijk van gemiddelde rondetijd.
Ja foutje, had wel 305 / 4.3 gedaan maar hier verkeerd over getypt :P
  vrijdag 20 december 2019 @ 13:53:51 #97
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_190555652
Nieuwe beelden. Wordt flink doorwerkt. Lekker hoor _O_

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 20 december 2019 @ 14:40:48 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_190556479
ZANDVOORT - De organisatie van de Dutch Grand Prix heeft zojuist de plannen bekendgemaakt voor de Formule 1 op het circuit van Zandvoort.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)wovAeHaNeKPQU3RC2v28
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_190556623
Wordt helemaal niks zie je zo. *O*
pi_190557317
Even serieus. Welke onverlaat heeft bedacht dat een 'optreden' van Nick en Simon passend is bij de Grand Prix?

echt, hoe kun je zo'n evenement degraderen tot het niveau van koekhappen en toiletpot werpen.
mensen hebben serieus geld neergelegd en krijgen amoebes uit Volendam op het podium te zien.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')