Deze doet het echt goed in de havenquote:Op woensdag 27 november 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
Jingle bells Jingle bells Kluivert in de cel
Autorijden kan ie niet
Verkrachten dan weer wel
nou ik zou haar echt zo lang als ik kon uitwonen. ik zou t expres uitstellen om in het moment te blijven. en dan uiteindelijk echt to the brim vullen met mijn zaad natuuurlijkquote:
Wie?quote:
blijkbaar kutmoeilijk te verdedigenquote:
Haten op El Sierdquote:
Dat zeg ik ; 6 secondenquote:Op woensdag 27 november 2019 22:18 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
nou ik zou haar echt zo lang als ik kon uitwonen. ik zou t expres uitstellen om in het moment te blijven. en dan uiteindelijk echt to the brim vullen met mijn zaad natuuurlijk
Wietze zei reincarnatie maar bedoelde quantum entanglementquote:
Ooh, sorryquote:
stop de tijdquote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wietze zei reincarnatie maar bedoelde quantum entanglement
hier begrijp ik geen kanjer vanquote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Elkaar goed kunnen vinden, ze zitten op dezelfde wifiquote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Wat was dat met 'een eigen WiFi-netwerkje'?
Wie in reincarnatie gelooft, moet geloven dat dit vroeger een Siamese tweeling is geweest.quote:
Mitroglu is een wereldspitsquote:Op woensdag 27 november 2019 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie in reincarnatie gelooft, moet geloven dat dit vroeger een Siamese tweeling is geweest.
Totale morfogenetische resonantie tussen die twee idd.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Prozaquote:Op woensdag 27 november 2019 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie in reincarnatie gelooft, moet geloven dat dit vroeger een Siamese tweeling is geweest.
Slimme post. Daar hebben we er niet zo veel van hier.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heerlijkquote:
Wat een voorzet.quote:
Als je niet de klasse van Ziyech erkent houd alles op.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nep Feyenoorder gespot. @:caland
Moet hij weten.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je niet de klasse van Ziyech erkent houd alles op.
quote:
quote:
Zijn achternaam is niet lang.quote:
Wie is beter, Feyenoord of Lille?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:24 schreef fetX het volgende:
Lille kan beter stoppen. Dit lijkt nergens op.
PSV en Feyenoord zijn nog beter dan Lillequote:Op woensdag 27 november 2019 22:24 schreef fetX het volgende:
Lille kan beter stoppen. Dit lijkt nergens op.
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:23 schreef fetX het volgende:
Nu de wedstrijd is gespeeld kunnen we het weer over Emma Wortelboer en Suzanne Schulting hebben.
Niet overdrijven.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord zijn nog beter dan Lille
Ah oke,wanneer ajax punten pakt met countervoetbal heet het efficiëntie en bij PSV is het schijtbakkenvoetbal.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, dat heet efficiëntie, PSVEL.
Yep, er staat eigenlijk ook niks op het spel. Het moet tegen Valencia gebeuren.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:25 schreef -Chakotay- het volgende:
ik vind het maar een saaie wedstrijd
Krachten sparen voor black fridayquote:Op woensdag 27 november 2019 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
Lille is een parodie op een slavenschip.
Woestquote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ah oke,wanneer ajax punten pakt met countervoetbal heet het efficiëntie en bij PSV is het schijtbakkenvoetbal.
Die scoren nog wel eens idd.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:25 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord zijn nog beter dan Lille
Hehe, eindelijk begin je het te snappen.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ah oke,wanneer ajax punten pakt met countervoetbal heet het efficiëntie en bij PSV is het schijtbakkenvoetbal.
Bij PSV heet het bittere noodzaak met zo een selectie.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
madquote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ajacieden hypocriet zijn?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
meid het is watquote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me niet voorstellen. En arrogant zijn ze overigens al helemaal niet.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ajacieden hypocriet zijn?
Ziedendquote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV pakt sowieso geen punten.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Eerste zinnige post van jou in maanden. Goed bezig, ga zo doorquote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
okequote:Op woensdag 27 november 2019 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Nog effe twee potjes Squad Battles winnen zo en dan heb ik Crespo binnen. En dan morgen met de rewards pack ik Messi.
@GurneyIsBestOkequote:Op woensdag 27 november 2019 22:28 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
PSV pakt sowieso geen punten.
Volgens mij kun jij je beter druk maken over die teringzooi in Eindhovenquote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die spelen niet bij Lille of Ajax.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Nog effe twee potjes Squad Battles winnen zo en dan heb ik Crespo binnen. En dan morgen met de rewards pack ik Messi.
Beter dan Labyrat inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2019 22:28 schreef SaferSephy het volgende:
Noa speelt geen slechte wedstrijd
Victor Kros ook.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Menzo zit nu te schuimen voor de tv
Ajaxquote:
Geen idee maar het gaat goed geld opleverenquote:
Noem 1 neger die lange tijd wereldtop is geweestquote:Op woensdag 27 november 2019 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Onana wat een god
@:caland waar blijft je theorie
Een club met een keepersprobleem. Dat zal dus wel Tottenham of Real Madrid worden.quote:
Ik denk dat als hij dit blijft doen, hij de duurste keeper transfer aller tijden kan worden.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Sytse van der Goot is een schande voor de mensheid.
Didaquote:Op woensdag 27 november 2019 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Noem 1 neger die lange tijd wereldtop is geweest
Haha, dan sta je echt voor lul.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:31 schreef Coco. het volgende:
Er waren users die vonden Zoet beter dan Onana.
Gewoon negeren.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:31 schreef Coco. het volgende:
Er waren users die vonden Zoet beter dan Onana.
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Die commentatort is echt om te kotsen.
Haha ja wat is dit allemaal zegquote:Op woensdag 27 november 2019 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Wonen er in Frankrijk nog andere nationaliteiten dan?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij gaat er van uit dat hij marrokkaans is?
klopt idd.. zal wel een afgesproken gelijkspelletje zijn valencia vs chelseaquote:Op woensdag 27 november 2019 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, er staat eigenlijk ook niks op het spel. Het moet tegen Valencia gebeuren.
Wytse is teveel in zichzelf te gaan geloven.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:32 schreef RamboDirk het volgende:
Neymar denk ikquote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de duurste donkere speler aller tijden dan?
Dat doen alleen Ajax-supporters zelf bij keepers van de tegenstander.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef Drekkoning het volgende:
Had wat geweest als hij ter plekke Ziyech neerdjoekte
Wereldklasse keeper.quote:
Algerijnen maar die zijn nog een tandje erger.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Wonen er in Frankrijk nog andere nationaliteiten dan?
Veel Afrikanen.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Kylian Mbappe?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Algerijnenquote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Duurder dan Django in ieder geval.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat er nog nooit zoveel geld is betaald voor een neger als dat Onana op gaat leveren.
Die vind ik meer getint dan donker, maar goed.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ziyech werkt nog even wat verder aan zijn knuffelimago.
Ah ja, die was bijna 200 miljoen hequote:
Oh echt zwart. Pogba?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik meer getint dan donker, maar goed.
Neymar?quote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewapend beton.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
Schuurs verrast echt positief, goede pot
wel scoren pik, dan ben je een echte spitsquote:
Dembele.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maarja wel de Ziyech-Promes Connectiequote:
Werd wel vies weggezet door die lange negerquote:Op woensdag 27 november 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schuurs moet meer minuten krijgen in Eredivisie
Thanks,het enige normale antwoord.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eerste zinnige post van jou in maanden. Goed bezig, ga zo door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |