Deze doet het echt goed in de havenquote:Op woensdag 27 november 2019 22:17 schreef Caland het volgende:
Jingle bells Jingle bells Kluivert in de cel
Autorijden kan ie niet
Verkrachten dan weer wel
nou ik zou haar echt zo lang als ik kon uitwonen. ik zou t expres uitstellen om in het moment te blijven. en dan uiteindelijk echt to the brim vullen met mijn zaad natuuurlijkquote:
Wie?quote:
blijkbaar kutmoeilijk te verdedigenquote:
Haten op El Sierdquote:
Dat zeg ik ; 6 secondenquote:Op woensdag 27 november 2019 22:18 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
nou ik zou haar echt zo lang als ik kon uitwonen. ik zou t expres uitstellen om in het moment te blijven. en dan uiteindelijk echt to the brim vullen met mijn zaad natuuurlijk
Wietze zei reincarnatie maar bedoelde quantum entanglementquote:
Ooh, sorryquote:
stop de tijdquote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wietze zei reincarnatie maar bedoelde quantum entanglement
hier begrijp ik geen kanjer vanquote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Elkaar goed kunnen vinden, ze zitten op dezelfde wifiquote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef heywoodu het volgende:
Wat was dat met 'een eigen WiFi-netwerkje'?
Wie in reincarnatie gelooft, moet geloven dat dit vroeger een Siamese tweeling is geweest.quote:
Mitroglu is een wereldspitsquote:Op woensdag 27 november 2019 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie in reincarnatie gelooft, moet geloven dat dit vroeger een Siamese tweeling is geweest.
Totale morfogenetische resonantie tussen die twee idd.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Prozaquote:Op woensdag 27 november 2019 22:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie in reincarnatie gelooft, moet geloven dat dit vroeger een Siamese tweeling is geweest.
Slimme post. Daar hebben we er niet zo veel van hier.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2019 22:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heerlijkquote:
Wat een voorzet.quote:
Als je niet de klasse van Ziyech erkent houd alles op.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nep Feyenoorder gespot. @:caland
Moet hij weten.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je niet de klasse van Ziyech erkent houd alles op.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |