Dat óók inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2019 10:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je kunt je beklagen bij de Deken van de Orde van Advocaten als je van mening bent dat een advocaat laakbaar gehandeld heeft / handelt. Er zal dan een tuchtrechtzaak gestart worden.
Dat is een argument die haar advocaat zal aandragenquote:Op maandag 2 december 2019 10:24 schreef polderturk het volgende:
Haar man is een multimiljonair oud-voetballer.
Haar kinderen zijn voetballende profs.
Ze zwemmen in het geld.
En toch heeft ze de behoefte om mensen op te lichten?
Ik denk dat ze minder geld hebben dan dat wij denken.quote:Op maandag 2 december 2019 10:24 schreef polderturk het volgende:
Ze zwemmen in het geld.
De intimidatie teneinde het zwijgen opleggen wel.quote:Op maandag 2 december 2019 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is een naaistreek, maar lijkt me geen strafbare dreiging.
Slachtofferrol 2.0. Opgelicht heeft meermaals contact opgenomen met haar voor een reactie of openheid van zaken te geven. Allemaal eromheen gelul of een advocaat moest reageren. Nu opeens wel een grote mond in een krant en de presentator uitmaken voor lafaard, terwijl ze zelf constant er omheen lult.quote:
Ik denk dat ze het vooral voor hun eigen ego doen. Die Royce doet niets anders dan bloggen en heeft vele juichfilmpjes gemaakt waarin hij laat zien hoe goed ze wel niet zijn. En Rosanna heeft al vele televisieprogramma's bezocht om te vertellen hoe geweldig ze wel niet bezig zijn.quote:Op maandag 2 december 2019 10:24 schreef polderturk het volgende:
Ze zwemmen in het geld.
Waar in de wet is deze vorm van intimidatie strafbaar gesteld dan?quote:Op maandag 2 december 2019 10:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De intimidatie teneinde het zwijgen opleggen wel.
Daarmee bedoelde ik 'lijkt mij wel'. Ik weet het niet, maar het zou me wel logisch (vooral nodig) lijken.quote:Op maandag 2 december 2019 10:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar in de wet is deze vorm van intimidatie strafbaar gesteld dan?
Dit zal wel in de doofpot gestopt worden. Vooral als Peter R de Vries erbij betrokken wordt.quote:Op maandag 2 december 2019 10:56 schreef herverwijderd het volgende:
Ik verklaar dit officieel een gate. Ff popcorn kopen.
De Kluiverts zwemmen zeker niet in het geld. Patrick is niet bepaald een Overmars als het op financiën aankomt.quote:Op maandag 2 december 2019 10:24 schreef polderturk het volgende:
Ze zwemmen in het geld.
;_;quote:Op maandag 2 december 2019 10:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dit zal wel in de doofpot gestopt worden. Vooral als Peter R de Vries erbij betrokken wordt.
Ik denk dat het ongeoorloofd is eerlijk gezegd. Kritisch zijn is niet onrechtmatig en valt niet onder smaad of laster.quote:Op maandag 2 december 2019 10:05 schreef LelijKnap het volgende:
Het intimideren; dreigen met het opvragen van gegevens bij je werkgever. En ik vraag me af of je mensen de mond mag snoeren door hun uitingen onrechtmatig te noemen icm intimidatie/dreigementen. Niet onbelangrijk hierbij is dat hij dit doet als advocaat.
Maar is het met dat ongeloorloofd noemen de kous dan af? Ik vind het toch best wel wat dat een persoon met overwicht iemand tot zwijgen probeert te brengen.quote:Op maandag 2 december 2019 14:01 schreef Za het volgende:
Ik denk dat het ongeoorloofd is eerlijk gezegd. Kritisch zijn is niet onrechtmatig en valt niet onder smaad of laster.
quote:Op maandag 2 december 2019 14:04 schreef LelijKnap het volgende:
Ik vind het toch best wel wat dat een persoon met overgewicht iemand tot zwijgen probeert te brengen.
Is hij zo zwaar?quote:Op maandag 2 december 2019 14:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar is het met dat ongeloorloofd noemen de kous dan af? Ik vind het toch best wel wat dat een persoon met overgewicht iemand tot zwijgen probeert te brengen.
Is hij eerder een Bogarde dan?quote:Op maandag 2 december 2019 11:02 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
De Kluiverts zwemmen zeker niet in het geld. Patrick is niet bepaald een Overmars als het op financiën aankomt.
Of je koopt tijdens je 15 jarige voetbalcarriere ieder jaar 5 huizen.quote:Op maandag 2 december 2019 14:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is hij eerder een Bogarde dan?
Ik snap die voetballers echt niet. Koop 10 huizen van je eerste jaarsalaris en je verdient 10.000 euro per maand voor de rest van je leven.
Veel sporters geven het geld uit als water.quote:Op maandag 2 december 2019 14:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Of je koopt tijdens je 15 jarige voetbalcarriere ieder jaar 5 huizen.
Na 15 jaar heb je 75 huizen.
Verdien je 75.000 euro per maand aan huur.
Als hij in Amsterdam zijn huizen had gekocht waren ze nu een half miljoen per stuk waard. Had hij gelijk een vermogen van 35 miljoen euro.
quote:According to a 2009 Sports Illustrated article, 35% of National Football League (NFL) players are either bankrupt or are under financial stress within two years of retirement and an estimated 60% of National Basketball Association (NBA) players go bankrupt within five years after leaving their sport.[1]
Ze doen het inderdaad voor hun eigen ego. Zingeving voor omhooggevallen nietsnutten die zich willen presenteren als nobel mensquote:Op maandag 2 december 2019 10:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vooral voor hun eigen ego doen. Die Royce doet niets anders dan bloggen en heeft vele juichfilmpjes gemaakt waarin hij laat zien hoe goed ze wel niet zijn. En Rosanna heeft al vele televisieprogramma's bezocht om te vertellen hoe geweldig ze wel niet bezig zijn.
Overigens moet je niet onderschatten hoeveel geld er in die stichting omgaat. Aan PR alleen al hebben ze in een paar maanden een halve ton uitgegeven. En ze hebben gewoon contracten met onder andere het Kruidvat waar ze hun producten verkopen.
Patrick Kluivert bedoel je?quote:Op maandag 2 december 2019 10:24 schreef polderturk het volgende:
Ze zwemmen in het geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |