abonnement Unibet Coolblue
pi_190143653
Al lange tijd is Rosanna Kluivert in beeld als initiatiefneemster van de Kluivert Dog Rescue center.
Het initiatief heeft totaal 1,2 miljoen aan giften plus ladingen spullen gekregen.
Zij geeft aan duizenden honden te hebben gered.
De onderzoekers van het programma Opgelicht spraken met allerlei mensen ter plekke, oa met de Nederlandse dierenarts die met hen samen zou werken en die gaf aan dat het 20 a 30 puppies betreft, en zeker geen duizenden honden door hen gered zijn.
Tot op heden bestaat er zelfs nergens op Curaçao een Kluivert Rescue Center.
Er zijn wel organisaties die zieke of gewonde honden opvangen, mensen die zelf in een zeecontainer wonen en hun leven opofferen om er honden te verzorgen, en zij zeggen last te hebben van het feit dat alle donaties naar het bekende en niet bestaande Kluivert Rescue Center gaat, en zij op geen enkele hulp hoeven te rekenen.

Meer info:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De uitzending:
https://opgelicht.avrotro(...)g-rescue-foundation/

Morgen komt Rosanna Kluivert met een persconferentie.

De uitzending is keihard, en sommige beelden wil je misschien niet zien.

Of de initiële bedoelingen goed zijn geweest geen idee, maar op dit moment kost het niet bestaande Kluivert Rescue Center dieren het leven (indien de beelden kloppen) en dat kan niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Za op 27-11-2019 02:22:01 ]
  woensdag 27 november 2019 @ 00:05:49 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190143904
Het is maar waar je je druk over maakt, wat een gedoe allemaal voor een stel honden op een klein kuteilandje in de Caraïben.
pi_190144010
Van alle slechte beslissingen die Patje heeft gemaakt in zijn leven zijn de huwelijken het slechtst geweest.
-nee-
  woensdag 27 november 2019 @ 00:19:02 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190144080
God geef die honden toch allemaal een spuitje zeg. Niemand wil die honden daar blijkbaar. Wat lost dat op al die honden te vertroetelen en te verzorgen? Het lost helemaal niks op. Volgens mij is het meer een leuke hobby op een warm mooi eiland.
pi_190144205
quote:
14s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:13 schreef Marsenal het volgende:
Van alle slechte beslissingen die Patje heeft gemaakt in zijn leven zijn de huwelijken het slechtst geweest.
Ik vind zijn keuze om te leven als een feestbeest en daardoor opgebrand zijn voor zijn 28ste toch wel wat triester,
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 27 november 2019 @ 00:35:46 #6
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_190144250
Op zich leent de naam Kluivert zich goed voor een stichting die iets doet met honden. Ik heb vroeger wel eens gedacht dat de herkomst van die naam misschien iets te maken had met de betovergrootvader van Patrick, die als slaaf de kluifjes toegeworpen kreeg van de blanke meester en dat de hardwerkende suikerrietplukker tussen de honden zijn proteïne ;moest binnenkrijgen. Dit bleek niet het geval. Kluiver(t) is een term uit de scheepvaart
https://www.encyclo.nl/begrip/kluiver
Non possumus non loqui
pi_190144253
Wat ik ook merkwaardig vind is dat je geld hebt als water maar gaat lopen bedelen om donaties voor je stichting. Dan doe je zoiets alleen om er zelf een goed gevoel van te krijgen
  woensdag 27 november 2019 @ 01:54:12 #8
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_190144779
Hondenliefhebbers :')
Searchers after horror haunt strange, far places.
  woensdag 27 november 2019 @ 02:02:50 #9
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_190144799
De pagina is niet bereikbaar. :')
pi_190144802
Is dat dezelfde Kluivert die door rood licht reed en daarbij een jonge vrouw heeft vermoord?
  woensdag 27 november 2019 @ 02:09:43 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_190144811
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 02:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Is dat dezelfde Kluivert die door rood licht reed en daarbij een jonge vrouw heeft vermoord?
Nee dit gaat over zijn vrouw.
pi_190144826
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 02:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee dit gaat over zijn vrouw.
Okay, de vrouw van de moordenaar blijkt een oplichter te zijn.
pi_190144851
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 02:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Is dat dezelfde Kluivert die door rood licht reed en daarbij een jonge vrouw heeft vermoord?
Vergeet de groepsverkrachting niet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_190145115
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 02:04 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Is dat dezelfde Kluivert die door rood licht reed en daarbij een jonge vrouw heeft vermoord?
Was een man die omkwam, geen jonge vrouw.
En hij reed niet door rood, maar veel te snel over een weg waar je 50 mag.
pi_190145211
Rosanna heten en dan zakenvrouw willen spelen omdat je met een rijke man getrouwd bent. Nee, dat kan niet goed gaan. Mensen die blindelings geld pompen in dat soort 'projecten'. Welkom in de naieve wereld van social media.
U MAD?
  woensdag 27 november 2019 @ 07:16:57 #16
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190145230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 06:48 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Was een man die omkwam, geen jonge vrouw.
En hij reed niet door rood, maar veel te snel over een weg waar je 50 mag.
En het was ook nog eens geen moord.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_190145360
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:05 schreef BasEnAad het volgende:
Het is maar waar je je druk over maakt, wat een gedoe allemaal voor een stel honden op een klein kuteilandje in de Caraïben.
Veel van die opgevangen honden komen uiteindelijk in NL terecht. Mijn moeder heeft vorig jaar ook op die manier een hond gekocht. Toen speelde al het één en ander. Rescue Paws heeft het op eigen kosten toch nog rond weten te krijgen toen(dierenarts kosten en vliegticket van Curaçao naar NL).
pi_190145422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:09 schreef de_boswachter het volgende:
Rosanna heten en dan zakenvrouw willen spelen omdat je met een rijke man getrouwd bent. Nee, dat kan niet goed gaan. Mensen die blindelings geld pompen in dat soort 'projecten'. Welkom in de naieve wereld van social media.
Idd dit soort vrouwen van rijke mannen hebben altijd ook een soort wens om zelf ook iets te gebruiken er hier gebruiken ze dan zijn naamsbekendheid voor, terwijl het ze alleen maar gaat om zelfverheerlijking en het deugen.
pi_190145538
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind zijn keuze om te leven als een feestbeest en daardoor opgebrand zijn voor zijn 28ste toch wel wat triester,
Jij kent Angela blijkbaar niet :)
-nee-
pi_190145557
Ik vind honden geweldig. Maar om nu een organisatie te stichten die honden wil redden in een ander land, lijkt mij nogal onnodig. Zoals al vermeld door iemand anders: geef liever alle honden daar een spuitje. Zorg dat dat stukje land hond-vrij wordt, om zo het dierenleed te voorkomen.
  Spellchecker woensdag 27 november 2019 @ 08:14:55 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190145611
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:41 schreef Max23 het volgende:

[..]

Veel van die opgevangen honden komen uiteindelijk in NL terecht. Mijn moeder heeft vorig jaar ook op die manier een hond gekocht. Toen speelde al het één en ander. Rescue Paws heeft het op eigen kosten toch nog rond weten te krijgen toen(dierenarts kosten en vliegticket van Curaçao naar NL).
Help die honden daar, en laat ze daar. Genoeg honden hier in de asielen.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:06 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind honden geweldig. Maar om nu een organisatie te stichten die honden wil redden in een ander land, lijkt mij nogal onnodig. Zoals al vermeld door iemand anders: geef liever alle honden daar een spuitje. Zorg dat dat stukje land hond-vrij wordt, om zo het dierenleed te voorkomen.
Steriliseer ze om te beginnen.
  woensdag 27 november 2019 @ 12:49:47 #22
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190149547
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:35 schreef Knip het volgende:
Ik heb vroeger wel eens gedacht dat de herkomst van die naam misschien iets te maken had met de betovergrootvader van Patrick, die als slaaf de kluifjes toegeworpen kreeg van de blanke meester en dat de hardwerkende suikerrietplukker tussen de honden zijn proteïne ;moest binnenkrijgen. Dit bleek niet het geval.
Wat een fucked up manier van denken zeg. Als ik een donker persoon zie denk ik uberhaupt niet in de eerste plaats ''hee, zijn verre voorouder was ooit een slaaf''.
  woensdag 27 november 2019 @ 13:22:01 #23
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_190149989
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 12:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat een fucked up manier van denken zeg. Als ik een donker persoon zie denk ik uberhaupt niet in de eerste plaats ''hee, zijn verre voorouder was ooit een slaaf''.
Ik ook niet. Als ik een neger zie, waarvan ik weet dat hij uit Ghana of Somalië afkomstig is, of een licht getint persoon, afkomstig uit Noord Afrika, denk ik: "hee, zijn verre voorouder was ooit een slavenhandelaar"
Non possumus non loqui
pi_190150237
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 08:14 schreef maily het volgende:

[..]

Help die honden daar, en laat ze daar. Genoeg honden hier in de asielen.
[..]

Steriliseer ze om te beginnen.
Hier in de asielen zie je nou niet vaak bepaalde soorten honden zoals Maltezers en Westies. En daar op dat moment toevallig wel. Niets mis mee.
  Spellchecker woensdag 27 november 2019 @ 13:51:30 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190152368
Zoon Peter R. de Vries intimideert criticasters Rossana

Dinsdagavond was in Opgelicht?! te zien hoe de stichting van Rossana Kluivert onder de loep werd genomen en er twijfels werden gezet bij de uitgaven van haar foundation. Bewoners op Curaçao plaatste echter al langer vraagtekens bij de stichting en uitten deze op de Facebook-pagina van de Kluivert Rescue Center. Dit werd ze echter niet in dank afgenomen, want naderhand kregen ze een berichtje van Rossana’s advocaat, Royce de Vries.

Het advocatenbureau van Peter R. de Vries verdedigt Rossana en kwam veelvuldig aan bod in de uitzending. Zo was te zien hoe Peters zoon Royce berichten stuurde naar criticaster van Rossana’s stichting op Facebook. “Een aantal mensen dat op Facebook twijfels uit over het center, wordt aangepakt door haar advocaat (Royce, red.) op Messenger. Kritische geluiden worden betiteld als ‘onrechtmatig’. Geef je niet tijdig je privégegevens? Dan dreigt de advocaat deze te achterhalen via je werkgever”, aldus de voice-over in Opgelicht?!
In de berichten naar de kritische mensen schrijft Royce: “Namens clienten, mevrouw R. Kluivert en de Stichting Kluivert Dog Rescue Foundation, wens ik graag met u in contact te treden in het kader van onrechtmatige uitingen die u doet op uw Facebookpagina.” Vervolgens meldt hij het adres van de werkgever en vraagt hij om hun privégegevens. Royce geeft aan dat wanneer hij deze niet ontvangt, hij contact zal opnemen met de werkgever.



Twitteraars zijn woedend op de 30-jarige en bekritiseren hem. Hilaire noemt hem een ‘misselijk ventje’. “Die Royce de Vries denkt mensen te kunnen dwingen hun NAW gegevens te geven middels het dreigen met hun werkgever. Wat een min mannetje ben je dan. Zoon van kun je duidelijk zien!” Iemand anders schrijft: “Wat een lul die advocaat van Rossana”.
https://www.shownieuws.nl(...)riticasters-rossana/

RitsdeBoer twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 22:09:51 Wat een lul die advocaat van Rosanna. #opgelicht https://t.co/RsI088xFwL reageer retweet
  woensdag 27 november 2019 @ 16:41:12 #27
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190152839
Een liegende Kluivert? Nee! Dat doen ze anders nooit!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_190154689
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 07:41 schreef Max23 het volgende:

[..]

Veel van die opgevangen honden komen uiteindelijk in NL terecht. Mijn moeder heeft vorig jaar ook op die manier een hond gekocht. Toen speelde al het één en ander. Rescue Paws heeft het op eigen kosten toch nog rond weten te krijgen toen(dierenarts kosten en vliegticket van Curaçao naar NL).
Dus weer een zogenaamd goed doel, dat via onkostendeclaraties (lees vliegvakanties naar Curaçao inclusief verblijfkosten en terug) de donatiepot opsoupeert
pi_190155294
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2019 23:52 schreef Za het volgende:

De uitzending:
https://opgelicht.avrotro(...)g-rescue-foundation/

Morgen komt Rosanna Kluivert met een persconferentie.

De uitzending is keihard, en sommige beelden wil je misschien niet zien.

Of de initiële bedoelingen goed zijn geweest geen idee, maar op dit moment kost het niet bestaande Kluivert Rescue Center dieren het leven (indien de beelden kloppen) en dat kan niet.
Inmiddels niet meer terug te kijken?
pi_190155612
quote:
15s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:03 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Inmiddels niet meer terug te kijken?
Werkt prima hier, linkt door naar YT:
pi_190157004
quote:
Hier nu ook ja, gek. De hele uitzending was op npostart.nl ook al niet beschikbaar..
pi_190157024
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 02:16 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Okay, de vrouw van de moordenaar blijkt een oplichter te zijn.
Hij reed een man, een theaterdirecteur, dood waarbij zijn vrouw zwaargewond is geraakt. Dat alles voor de ogen van de ouders van de vrouw. Hij heeft 104 km/uur gereden daar waar hij 50 km/uur mocht rijden. Daar heeft hij een taakstraf |:( en een boete voor gekregen.

https://www.volkskrant.nl(...)jk-ongeluk~b784f044/
pi_190157034


[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 27-11-2019 20:30:12 ]
pi_190157051
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:28 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Hij reed een man, een theaterdirecteur, dood waarbij zijn vrouw zwaargewond is geraakt. Dat alles voor de ogen van de ouders van de vrouw. Hij heeft 104 km/uur gereden daar waar hij 50 km/uur mocht rijden. Daar heeft hij een taakstraf |:( en een boete voor gekregen.

https://www.volkskrant.nl(...)jk-ongeluk~b784f044/
Walgelijk ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_190157059
-

[ Bericht 100% gewijzigd door van_Lamehuizen op 27-11-2019 20:30:43 ]
pi_190157080
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:28 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Hij reed een man, een theaterdirecteur, dood waarbij zijn vrouw zwaargewond is geraakt. Dat alles voor de ogen van de ouders van de vrouw. Hij heeft 104 km/uur gereden daar waar hij 50 km/uur mocht rijden. Daar heeft hij een taakstraf |:( en een boete voor gekregen.

https://www.volkskrant.nl(...)jk-ongeluk~b784f044/
Ja, schofterig inderdaad. Goed dat je dit nog even opgezocht heb, mijn herinnering was niet helemaal zuiver.

Maar dat de Kluivert een grote klootzak is, dat lijdt geen twijfel.
pi_190157111
Was Kluivert ook niet degene die meedeed aan een gangbang terwijl zijn vrouw zwanger was, of ben ik nu weer in de war met een andere voetballer.
pi_190157141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Was Kluivert ook niet degene die meedeed aan een gangbang terwijl zijn vrouw zwanger was, of ben ik nu weer in de war met een andere voetballer.
Dat weet ik niet, maar dit wel https://www.volkskrant.nl(...)-1-miljoen~b6ccffa6/
  Spellchecker woensdag 27 november 2019 @ 20:37:42 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190227459
quote:
Rossana Kluivert: Denk dat Jaap Jongbloed flauwvalt als hij ziet wat er allemaal niet klopt
Rossana Kluivert zit in zak en as sinds de uitzending van Opgelicht?! vorige week. Het AvroTros-programma besteedde aandacht aan mogelijke misstanden binnen haar organisatie Dog Rescue Center Curaçao. Rossana kan naar eigen zeggen amper meer slapen.

,,In het begin was er ongeloof. Daarna verdriet, alsof je geen adem meer kunt krijgen. Slapen gaat niet meer. Ik heb de hele nacht gehuild, onze vrijwilligers huilen", vertelt Rossana in de Telegraaf. ,,We waren zoiets moois aan het opbouwen. Nu ben ik vooral boos.’’ Volgens haar klopt er niets van het hele verhaal dat Opgelicht?! schetst en zijn de tv-makers zelf 'opgelicht'.

Rossana wil nu dat het programma gaat rectificeren. Als het aan haar ligt, komt presentator Jaap Jongbloed zelf langs om alles door te nemen. ,,Dan zal ik hem bij elke scène uitleggen hoe die tot stand is gekomen. Ik denk dat hij flauwvalt als hij ziet wat er allemaal niet klopt van de uitzending. Als hij niet bereid is met mij om de tafel te gaan zitten, vind ik het een laf persoon. Onze naam moet gezuiverd worden.”
https://www.ad.nl/show/ro(...)niet-klopt~ac4974d0/
:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190227583
quote:
7s.gif Op woensdag 27 november 2019 16:17 schreef IriYe het volgende:
Zoon Peter R. de Vries intimideert criticasters Rossana

Dinsdagavond was in Opgelicht?! te zien hoe de stichting van Rossana Kluivert onder de loep werd genomen en er twijfels werden gezet bij de uitgaven van haar foundation. Bewoners op Curaçao plaatste echter al langer vraagtekens bij de stichting en uitten deze op de Facebook-pagina van de Kluivert Rescue Center. Dit werd ze echter niet in dank afgenomen, want naderhand kregen ze een berichtje van Rossana’s advocaat, Royce de Vries.

Het advocatenbureau van Peter R. de Vries verdedigt Rossana en kwam veelvuldig aan bod in de uitzending. Zo was te zien hoe Peters zoon Royce berichten stuurde naar criticaster van Rossana’s stichting op Facebook. “Een aantal mensen dat op Facebook twijfels uit over het center, wordt aangepakt door haar advocaat (Royce, red.) op Messenger. Kritische geluiden worden betiteld als ‘onrechtmatig’. Geef je niet tijdig je privégegevens? Dan dreigt de advocaat deze te achterhalen via je werkgever”, aldus de voice-over in Opgelicht?!
In de berichten naar de kritische mensen schrijft Royce: “Namens clienten, mevrouw R. Kluivert en de Stichting Kluivert Dog Rescue Foundation, wens ik graag met u in contact te treden in het kader van onrechtmatige uitingen die u doet op uw Facebookpagina.” Vervolgens meldt hij het adres van de werkgever en vraagt hij om hun privégegevens. Royce geeft aan dat wanneer hij deze niet ontvangt, hij contact zal opnemen met de werkgever.

[ afbeelding ]

Twitteraars zijn woedend op de 30-jarige en bekritiseren hem. Hilaire noemt hem een ‘misselijk ventje’. “Die Royce de Vries denkt mensen te kunnen dwingen hun NAW gegevens te geven middels het dreigen met hun werkgever. Wat een min mannetje ben je dan. Zoon van kun je duidelijk zien!” Iemand anders schrijft: “Wat een lul die advocaat van Rossana”.
https://www.shownieuws.nl(...)riticasters-rossana/

RitsdeBoer twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 22:09:51 Wat een lul die advocaat van Rosanna. #opgelicht https://t.co/RsI088xFwL reageer retweet
Is dit niet strafbaar?
pi_190227607
quote:
15s.gif Op maandag 2 december 2019 09:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Is dit niet strafbaar?
Wat zou er dan precies strafbaar zijn?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190227707
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2019 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat zou er dan precies strafbaar zijn?
Het intimideren; dreigen met het opvragen van gegevens bij je werkgever. En ik vraag me af of je mensen de mond mag snoeren door hun uitingen onrechtmatig te noemen icm intimidatie/dreigementen. Niet onbelangrijk hierbij is dat hij dit doet als advocaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2019 10:07:36 ]
pi_190227755
Laat haar eerst de geldstromen maar eens openbaren.

Het zou mij niet verbazen als de Kluiverts privé wat gaten gestopt hebben met middelen die bedoelt waren voor de foundation.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_190227769
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 10:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het intimideren; dreigen met het opvragen van gegevens bij je werkgever. En ik vraag me af of je mensen de mond mag snoeren door hun uitingen onrechtmatig te noemen icm intimidatie/dreigementen. Niet onbelangrijk hierbij is dat hij dit doet als advocaat.
Het is sowieso al verdacht dat er juridische kosten worden gemaakt om het image van de oprichter te beschermen.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  maandag 2 december 2019 @ 10:12:17 #46
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190227789
Je kunt je beklagen bij de Deken van de Orde van Advocaten als je van mening bent dat een advocaat laakbaar gehandeld heeft / handelt. Er zal dan een tuchtrechtzaak gestart worden.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 2 december 2019 @ 10:13:10 #47
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_190227795
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 00:19 schreef BasEnAad het volgende:
God geef die honden toch allemaal een spuitje zeg. Niemand wil die honden daar blijkbaar. Wat lost dat op al die honden te vertroetelen en te verzorgen? Het lost helemaal niks op. Volgens mij is het meer een leuke hobby op een warm mooi eiland.
_O_
pi_190227807
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 10:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het intimideren; dreigen met het opvragen van gegevens bij je werkgever. En ik vraag me af of je mensen de mond mag snoeren door hun uitingen onrechtmatig te noemen icm intimidatie/dreigementen. Niet onbelangrijk hierbij is dat hij dit doet als advocaat.
Dit is een naaistreek, maar lijkt me geen strafbare dreiging.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190227812
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 10:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je kunt je beklagen bij de Deken van de Orde van Advocaten als je van mening bent dat een advocaat laakbaar gehandeld heeft / handelt. Er zal dan een tuchtrechtzaak gestart worden.
En dat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190227821
De appel valt niet ver van de boom zullen we maar zeggen. Tevens je kind Royce noemen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')