97e minuut lolquote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef PicoMMP het volgende:
Tyfus RKC.
Derde toto verneukt in de blessuretijd
Woest.quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef PicoMMP het volgende:
Tyfus RKC.
Daar gaan je centen, makker.quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef PicoMMP het volgende:
Tyfus RKC.
quote:
Met Bergwijn en Malen kan PSV eigenlijk alleen maar verliezen van Ajax en AZ.quote:Op zondag 24 november 2019 16:24 schreef Durmada het volgende:
Logisch deze overwinning. PSV heeft een veel sterkere selectie dan Heerenveen.
Voetbalzone is een clickbaitwebsite voor en door debielen. Typisch een site voor de Harlekiens en Generationalpha's van deze wereld, voor de zwakbegaafden in de samenleving.quote:Op zondag 24 november 2019 16:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Voetbalzone is zo'n idiote site.
@:El-Stinho is het hiermee eens.
Fok! Totoquote:Op zondag 24 november 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar gaan je centen, makker.
Hier wordt uitgedeeld.quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbalzone is een clickbaitwebsite voor en door debielen. Typisch een site voor de Harlekiens en Generationalpha's van deze wereld, voor de zwakbegaafden in de samenleving.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbalzone is een clickbaitwebsite voor en door debielen. Typisch een site voor de Harlekiens en Generationalpha's van deze wereld, voor de zwakbegaafden in de samenleving.
Ik zie ze ook wel verliezen van Feyenoord. De Rotterdammers voetballen in ieder geval stukken beter dan PSV.quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met Bergwijn en Malen kan PSV eigenlijk alleen maar verliezen van Ajax en AZ.
De rest zullen ze nu wel overwegend winnen, zeker nu ze een doelman hebben die ook echt punten pakt. Dit is natuurlijk wel erg zuur voor Zoet, die is nu klaar bij PSV.
[..]
Sow koekoekquote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord is kwalitatief gewoon veel minder dan PSV. Bergwijn en Malen hebben maar 1 moment nodig om zo een wedstrijd te beslissen. Hooguit gelijkspel, maar Feyenoord wint dat echt niet.quote:Op zondag 24 november 2019 16:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik zie ze ook wel verliezen van Feyenoord. De Rotterdammers voetballen in ieder geval stukken beter dan PSV.
De drie namen van zijn vaders ook niet.quote:Op zondag 24 november 2019 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Dumfries kan het woordje 'aanvoerder' niet spellen.
Quote voor het nageslachtquote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is kwalitatief gewoon veel minder dan PSV. Bergwijn en Malen hebben maar 1 moment nodig om zo een wedstrijd te beslissen. Hooguit gelijkspel, maar Feyenoord wint dat echt niet.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De drie namen van zijn vaders ook niet.
PSV gaat dat ook echt niet winnen. Ze hebben Malen en Bergwijn ja, maar Feyenoord heeft Berghuis en een hopelijk fitte Jorgensen, zij kunnen net zo goed een wedstrijd beslissen. Feyenoord voetbalt meer met een idee dan PSV, maar dat is ook niet heel moeilijk. Elke club met een degelijke selectie zou in principe van PSV kunnen winnen, zo ook Feyenoord.quote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is kwalitatief gewoon veel minder dan PSV. Bergwijn en Malen hebben maar 1 moment nodig om zo een wedstrijd te beslissen. Hooguit gelijkspel, maar Feyenoord wint dat echt niet.
Ik heb ze vandaag allebei zien spelen maar een idee heb ik bij geen van beiden gezienquote:Op zondag 24 november 2019 16:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
PSV gaat dat ook echt niet winnen. Ze hebben Malen en Bergwijn ja, maar Feyenoord heeft Berghuis en een hopelijk fitte Jorgensen, zij kunnen net zo goed een wedstrijd beslissen. Feyenoord voetbalt meer met een idee dan PSV, maar dat is ook niet heel moeilijk. Elke club met een degelijke selectie zou in principe van PSV kunnen winnen, zo ook Feyenoord.
Eensquote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag allebei zien spelen maar een idee heb ik bij geen van beiden gezien
Feyenoord wel hoor. Niet voor niets zeven punten gepakt in de laatste drie duels, overigens niet de makkelijkste wedstrijden.quote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag allebei zien spelen maar een idee heb ik bij geen van beiden gezien
(lol)quote:Op zondag 24 november 2019 17:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord wel hoor. Niet voor niets zeven punten gepakt in de laatste drie duels, overigens niet de makkelijkste wedstrijden.
nondeju zeg sowquote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beetje sneaky mensen aanvallen. Voortaan ff mention gooien droeftoeter.quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook geen last meer van het Maaskanteffect.quote:
Huh, maar op die leeftijd is er toch nog bijna niemand uit de kast?quote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef MC-Morgan het volgende:
Hey, de finale van het Junior Euro Songfestival is ook bezig.
Daar kijkt GGMM nu naar.quote:Op zondag 24 november 2019 17:30 schreef MC-Morgan het volgende:
Hey, de finale van het Junior Euro Songfestival is ook bezig.
Is dit een verkeerd moment om te melden dat ik vroeger als kind eens live aanwezig was?quote:Op zondag 24 november 2019 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, maar op die leeftijd is er toch nog bijna niemand uit de kast?
Nee hoor, ik heb niks tegen homo’s. Ieder zijn ding.quote:Op zondag 24 november 2019 17:32 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Is dit een verkeerd moment om te melden dat ik vroeger als kind eens live aanwezig was?
Maar ik ben helemaal geen hommoquote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niks tegen homo’s. Ieder zijn ding.
Dat hadden weinig mensen voorspeld na hun beginfase.quote:Op zondag 24 november 2019 17:59 schreef Durmada het volgende:
Vitesse gaat onder Utrecht en Feyenoord eindigen. Wat een armoede.
Ze hebben veel geluk gehad en dat is nu gelukkig wel een beetje op.quote:Op zondag 24 november 2019 18:06 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat hadden weinig mensen voorspeld na hun beginfase.
Won de enige prijs ooit daar tochquote:Op zondag 24 november 2019 18:26 schreef MC-Morgan het volgende:
Fräser sloopt Vitesse. Hetzelfde deed die in dienst van die club.
Ja daar heb je een goed punt. Hoorde echter alleen maar negatieve klanken over hem vanuit Arnhem.quote:
Arnhemmers zijn over het algemeen niet echt positief ingestelde mensen krijg ik wel eens het idee.quote:Op zondag 24 november 2019 18:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja daar heb je een goed punt. Hoorde echter alleen maar negatieve klanken over hem vanuit Arnhem.
@Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 24-11-2019 om 18:53:49Een schande dat het erg mooie Vitesse met hun kwaliteiten met 2-0 heeft verloren van het erg lelijke Sparta. Ik hoop dat Sparta volgend jaar gaat degraderen naar de divisie waar die club thuis hoort reageer retweet
Dan zitten AZ.nl en jij ernaast. Maakt het niet minder pijnlijk.quote:Op zondag 24 november 2019 19:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
AZ.nl staat ook gewoon om 16:45.
Ik zit er niet naast. Voor klachten:quote:Op zondag 24 november 2019 19:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan zitten AZ.nl en jij ernaast. Maakt het niet minder pijnlijk.
Teletekst heeft er niks aan als ik een klacht over jou naar hen stuur.quote:Op zondag 24 november 2019 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zit er niet naast. Voor klachten:
nos@teletekst.nl
forum@az.nl
Ik heb het goed, ik heb gelijk.quote:Op zondag 24 november 2019 19:11 schreef Caland het volgende:
@:durmada weet blijkbaar niet eens wanneer zijn eigen club speelt
Bijzonder pijnlijk
Ja, zowel AZ, VVV, de KNVB, Fox en teletekst hebben het mis. Alleen Durmada heeft gelijk.quote:
Dit valt rauw op zijn dak (welke dak?)quote:Op zondag 24 november 2019 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zowel AZ, VVV, de KNVB, Fox en teletekst hebben het mis. Alleen Durmada heeft gelijk.
Dit is een primeur! Zipportal gaat de mist in, Caland blijkt onwetend net als VVV, KNVB en Fox.quote:Op zondag 24 november 2019 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zowel AZ, VVV, de KNVB, Fox en teletekst hebben het mis. Alleen Durmada heeft gelijk.
Wat een rare user joh. Denkt die het hier een beetje beter te weten. 2e plek stijgt hem naar het hoofd.quote:Op zondag 24 november 2019 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Checkquote:Op zondag 24 november 2019 17:25 schreef MC-Morgan het volgende:
Je zou nu maar scheldend en tierend in het uitvak van Het Kasteel zitten.
We spreken elkaar zondag 14:30, maar niet te lang want daarna wil ik AZ zienquote:Op zondag 24 november 2019 20:01 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wat een rare user joh. Denkt die het hier een beetje beter te weten. 2e plek stijgt hem naar het hoofd.
Waarom wil je toch altijd zo graag schelden op je spelers?quote:Op zondag 24 november 2019 20:08 schreef yats het volgende:
Lenny, zullen we een biertje gaan drinken en samen gaan schelden op onze @%%#$##$spelers?
Man man man, dit kan gewoon echt niet zo. Wat een slappe zakken weer.
Hij is voor Vitessequote:Op zondag 24 november 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je toch altijd zo graag schelden op je spelers?
Werken voor hun geld. Of iets dergelijks.quote:Op zondag 24 november 2019 20:08 schreef yats het volgende:
Lenny, zullen we een biertje gaan drinken en samen gaan schelden op onze @%%#$##$spelers?
Man man man, dit kan gewoon echt niet zo. Wat een slappe zakken weer.
Waarom zoek je niet een leuke hobbie of vriendinquote:Op zondag 24 november 2019 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Check
En volgende week gezellig naar Friesland moeten.
Ben ik even blij dat ik voor werk elders moet zijn.
quote:Op zondag 24 november 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je toch altijd zo graag schelden op je spelers?
Dit inderdaad. Vitesse betaald gigantische salarissen aan spelers (de nummer 4 van Nederland op dat gebied) maar her komt er gewoon niet uit. Elke keer weer zijn er spelers die verzaken en zichzelf te hoog inschatten. En als je dan zelf zoals de meeste mensen wel gewoon hard moet werken voor je geld frustreert dat natuurlijk.quote:Op zondag 24 november 2019 20:14 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Werken voor hun geld. Of iets dergelijks.
Heb ik beide. Maar in tegenstelling tot jou heb ik daarnaast ook nog iets dat men ook wel clubliefde noemt. Ik haak niet net als jou af als het even tegenzit of niet gaat zoals je wil.quote:Op zondag 24 november 2019 20:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom zoek je niet een leuke hobbie of vriendin
Vitesse betaald?quote:Op zondag 24 november 2019 20:34 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad. Vitesse betaald gigantische salarissen aan spelers (de nummer 4 van Nederland op dat gebied) maar her komt er gewoon niet uit. Elke keer weer zijn er spelers die verzaken en zichzelf te hoog inschatten. En als je dan zelf zoals de meeste mensen wel gewoon hard moet werken voor je geld frustreert dat natuurlijk.
Blij dat je na die 1-1 eerder vandaag nog ergens om kunt lachen.quote:Op zondag 24 november 2019 20:39 schreef fetX het volgende:
Durmada gaat af en yats probeert uit te delen. Vermakelijke avond zo
Heracles wacht ook nog steeds op zijn comeback gezien de (inmiddels) vele lege plaatsen daar.quote:Op zondag 24 november 2019 20:40 schreef MC-Morgan het volgende:
We wachten gespannen op de comeback van @:LordVoldemort
Matige comeback.quote:Op zondag 24 november 2019 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Blij dat je na die 1-1 eerder vandaag nog ergens om kunt lachen.
Clubliefde, bij een club die is oppgekocht door Russen. Hardop gelachen. Spelers lachen jou weer hard uit vanavond als ze hun salaris bekijken.quote:Op zondag 24 november 2019 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik beide. Maar in tegenstelling tot jou heb ik daarnaast ook nog iets dat men ook wel clubliefde noemt. Ik haak niet net als jou af als het even tegenzit of niet gaat zoals je wil.
Sinds wanneer is Heracles in handen van de Russen?quote:Op zondag 24 november 2019 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Clubliefde, bij een club die is oppgekocht door Russen. Hardop gelachen. Spelers lachen jou weer hard uit vanavond als ze hun salaris bekijken.
Ik vind het sowieso erg grappig als Feyenoorders (of PSV'ers) klagen over hoe slecht ze het wel niet hebben. Kun je nagaan hoe een supporter van RKC zich voelt?quote:Op zondag 24 november 2019 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Matige comeback.
Ik ben wel wat gewend hoor. Komt op termijn allemaal wel weer goed.
Waar zie je mij precies klagen danquote:Op zondag 24 november 2019 20:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso erg grappig als Feyenoorders (of PSV'ers) klagen over hoe slecht ze het wel niet hebben. Kun je nagaan hoe een supporter van RKC zich voelt?
Ben jij thuis ook zo boos?quote:Op zondag 24 november 2019 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Heracles in handen van de Russen?
Hardop gelachen om deze poging tot comeback.
Jij wellicht niet, maar sommige van je medesupporters klaagden eerder dit seizoen nog behoorlijk.quote:Op zondag 24 november 2019 20:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Waar zie je mij precies klagen dan![]()
Het slecht hebben door voetbal
Nee, toen ik net thuis kwam stond er eten voor me klaar en dadelijk krijg ik een heerlijke massage van mijn vriendin. Dus waarom zou ik thuis boos zijn?quote:
Verzonnen postsquote:Op zondag 24 november 2019 21:00 schreef yats het volgende:
Nee, toen ik net thuis kwam stond er eten voor me klaar en dadelijk krijg ik een heerlijke massage van mijn vriendin. Dus waarom zou ik thuis boos zijn?
quote:Op zondag 24 november 2019 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Jij wellicht niet, maar sommige van je medesupporters klaagden eerder dit seizoen nog behoorlijk.
[..]
Nee, toen ik net thuis kwam stond er eten voor me klaar en dadelijk krijg ik een heerlijke massage van mijn vriendin. Dus waarom zou ik thuis boos zijn?
quote:
oké manquote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen relaties toch? Als het verzonnen was had ik wel een nog beter verhaal verzonnen.
geregistreerd op: donderdag 24 november 2005 @ 18:27quote:Op zondag 24 november 2019 20:40 schreef MC-Morgan het volgende:
We wachten gespannen op de comeback van @:LordVoldemort
Oh, huh. Wat een domme fout van mij! Tag ik zo de verkeerde.quote:Op zondag 24 november 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 1769 dagen geleden.
aantal posts: 1.561 (gemiddeld 1 per dag)
Ik rapporteer hem wel even. Dank voor het melden.quote:Op zondag 24 november 2019 17:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Beetje sneaky mensen aanvallen. Voortaan ff mention gooien droeftoeter.
@:Generationalpha
Wat een treurig persoon ben jij.quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jouw glazen bol is raar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:58 schreef T3hTommay het volgende:
Stijngod, altijd recht voor z'n raap.
Vanavond wordt een topshow met zes doelpunten, volgens mijn glazen bol. Ik wens @:MC-Morgan alvast veel sterkte.
Nou zeg.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jouw glazen bol is raar.
Het wordt 2-1.
Dat komt wel goed. Vitesse kan er he-le-maal niets van.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:59 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nou zeg.![]()
![]()
Ik hoop in ieder geval op een zege voor de altijd sympathieke Friezen.
Ik zie het geen 0-6 worden hoorquote:Op vrijdag 29 november 2019 17:58 schreef T3hTommay het volgende:
Stijngod, altijd recht voor z'n raap.
Vanavond wordt een topshow met zes doelpunten, volgens mijn glazen bol. Ik wens @:MC-Morgan alvast veel sterkte.
[..]
Idem bij Roda en MVV overigens.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen, behalve de Friezen.
Schakelkanaal genot.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:05 schreef Tagliano het volgende:
Pakken we dit potje live of het schakelkanaal
Zeg het maar
Mwah, zo gevaarlijk was die bal niet.quote:
Daar zit de EDpot ook bij toch? Paar weken in het buitenland en ik ben er compleet uitquote:
Jazeker, zag net die levensgrote kans van van Bergen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zit de EDpot ook bij toch? Paar weken in het buitenland en ik ben er compleet uit
Dan pak ik die ook mee jaquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, zag net die levensgrote kans van van Bergen.
Slordig van AZ.nl, NOS, KNVB, VI, FOX Sports, etc.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
Ze hebben de aanvangstijd van AZ nog steeds niet aangepast @:Zipportal @:Durmada
Past prima bij het huidige PSVquote:
Het is gewoon een kutclubquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:24 schreef yats het volgende:
Toch blijft Vitesse een rare club. Een selectie met een speler die ook bondscoach is, een kabouter van 1.60 meter die alle kopduels wint en een keeper die nu al zijn 4e assist geeft.
Ga je mond eens spoelen.quote:
Mijne ook.quote:
twitter:GracenoteNL twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 20:30:33🤝 - Remko Pasveer is de eerste doelman met 2 assists in een Eredivisie-seizoen sinds Gábor Babos (2) voor NAC Breda in 2002/2003. #heevit reageer retweet
Het zijn er zelfs al 3 dit seizoenquote:Op vrijdag 29 november 2019 20:35 schreef Tagliano het volgende:
twitter:GracenoteNL twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 20:30:33🤝 - Remko Pasveer is de eerste doelman met 2 assists in een Eredivisie-seizoen sinds Gábor Babos (2) voor NAC Breda in 2002/2003. #heevit reageer retweet
Dat ventje heeft zijn lesje wel geleerd. Dacht even slim te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
Ze hebben de aanvangstijd van AZ nog steeds niet aangepast @:Zipportal @:Durmada
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:20 schreef yats het volgende:
En natuurlijk scoort Van Bergen. Bij ons liet hij niets zien en nu kan hij het ineens wel...
quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:26 schreef yats het volgende:
Makkelie word bedankt met die onzin pingel
Met 0-2 had ik het nog moeten zien. Vitesse was beter dan Heerenveen en staat nu ineens achter.quote:
madquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:26 schreef yats het volgende:
Makkelie word bedankt met die onzin pingel
Vind jij Heerenveen zo goed dan? Heerenveen heeft eigenlijk nauwelijks echte kansen gecreëerd.quote:
Als het al ineens was moet je je als team eerder schamen dat je zo ineenstort na die 1-2 dan dat die 1-2 nou zo belangrijk isquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Met 0-2 had ik het nog moeten zien. Vitesse was beter dan Heerenveen en staat nu ineens achter.
Geen flauw idee, ik kijk dat soort wedstrijden toch niet.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:30 schreef yats het volgende:
[..]
Vind jij Heerenveen zo goed dan? Heerenveen heeft eigenlijk nauwelijks echte kansen gecreëerd.
Kijk je al uit naar volgende week zondag?quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik kijk dat soort wedstrijden toch niet.
Nee, schijttijd. Gelukkig is het om de hoek.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk je al uit naar volgende week zondag?
Kun je nagaan als je daadwerkelijk uit Zuid-Holland moet komen. Oh wacht...quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, schijttijd. Gelukkig is het om de hoek.
Gisteren toch zoiets soortgelijks in Europa gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2019 21:49 schreef Zorro het volgende:
Inworp aan de andere partij geven wegens tijdrekken? Idee is leuk maar Makkelie maakt zijn eigen regels volgens mij.
En natuurlijk scoort Van Bergen. Bij ons liet hij niets zien en nu kan hij het ineens wel...
Eerder ook wel eensquote:Op vrijdag 29 november 2019 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren toch zoiets soortgelijks in Europa gezien.
Jammer.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 22:02:18Slutsky: 'Hier eindigt mijn periode bij Vitesse. Ik heb geprobeerde de spelers vertrouwen te geven, maar ik stop er nu mee.' reageer retweet
Siert hem dat hij zelf opstapt ipv zich te laten ontslaan. Jammer genoeg blijven de slappe zakken op het veld wel bij de club.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef Caland het volgende:
Jammer.twitter:JeroenKapteijns twitterde op vrijdag 29-11-2019 om 22:02:18Slutsky: 'Hier eindigt mijn periode bij Vitesse. Ik heb geprobeerde de spelers vertrouwen te geven, maar ik stop er nu mee.' reageer retweet
Hoe gaat het in Europa met PSV? Oh wacht...quote:
6e plekquote:Op vrijdag 29 november 2019 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe gaat het in Europa met PSV? Oh wacht...
Op naar het @yats topic.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:02 schreef Caland het volgende:
Het zou na dit weekend zomaar de tiende kunnen zijn, theoretischquote:
Met 75 miljoen al jaren op rij verliezen van kleine clubs in Europaquote:
Met ons geluk ga ik daar wel vanuit.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou na dit weekend zomaar de tiende kunnen zijn, theoretisch
Sloetski is wel een coole vent.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Siert hem dat hij zelf opstapt ipv zich te laten ontslaan. Jammer genoeg blijven de slappe zakken op het veld wel bij de club.
Wel leuk dat je altijd denkt dat het aan de mentaliteit ligt.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Met ons geluk ga ik daar wel vanuit.
Dit ligt niet aan Slutsky, zolang je watjes als Obispo, Bazoer etc opstelt win je nooit.
Heb je Bazoer dit seizoen al gezien? Op de wedstrijd tegen Ajax na sjokt hij alleen maar over het veld en presteert niets. Idem met Obispo. Dan is het toch echt de mentaliteit waar het aan schort.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je altijd denkt dat het aan de mentaliteit ligt.
Je had beter voor Feyenoord kunnen worden.
Kan vaak ook zo lijken door een onduidelijke tactiek hè, dat je niet weet waar je moet lopen of waar je druk moet zetten.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je Bazoer dit seizoen al gezien? Op de wedstrijd tegen Ajax na sjokt hij alleen maar over het veld en presteert niets. Idem met Obispo. Dan is het toch echt de mentaliteit waar het aan schort.
Ik durf het aan om te stellen dat ze tegen Feyenoord ineens wel weer kunnen presteren.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan vaak ook zo lijken door een onduidelijke tactiek hè, dat je niet weet waar je moet lopen of waar je druk moet zetten.
Al heeft Bazoer wel mentaliteitsproblemen, maar het zal niet alleen daaraan liggen dat Vitesse niet draait.
Feyenoord gaat gewoon 6 punten halen daar.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
Vitesse v Feyenoord, Feyenoord v PSV. Wedstrijden die gewoon een kringgesprek worden tussen ploegen met heel stevige problemen.
Ik vrees dat ik de mist in ben gegaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
Que?quote:Op vrijdag 29 november 2019 20:10 schreef fetX het volgende:
Ik denk dat er vier punten richting Rotterdam gaan.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
Vitesse v Feyenoord, Feyenoord v PSV. Wedstrijden die gewoon een kringgesprek worden tussen ploegen met heel stevige problemen.
Echt heel zonde dat SlutskyGod weg is, yats.quote:Op vrijdag 29 november 2019 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik durf het aan om te stellen dat ze tegen Feyenoord ineens wel weer kunnen presteren.
Allach, de slechtste TD ooit. Die man presteert het om met het 4e budget van Nederland een selectie die totaal niet in balans is neer te zetten, met name verdedigend. Hij verkoopt de enige verdedigende middenvelder (Serero) voor een schijntje zonder een vervanger te halen, verkoopt de enige back met kwaliteit maar haalt pas na maanden een vervanger uit Israël terwijl hij al tijden wist dat er een nieuwe rechtsback moest komen, huurt een mentaal zwakke verdediger van PSV die ze moeten blijven opstellen omdat er geen alternatief is en besteed het beetje geld dat er is aan een luie idioot als Bazoer. Nee, net als in zijn 1e periode bij ons als TD faalt hij wederom. Oprotten dus!quote:Op zaterdag 30 november 2019 07:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt heel zonde dat SlutskyGod weg is, yats.
Wie heeft hem eigenlijk binnengehaald? Best wel een gok geweest lijkt me.
Dan hadden ze beter de TD buiten kunnen gooien. Ik baal wel dat Slutsky weg is.quote:Op zaterdag 30 november 2019 08:43 schreef yats het volgende:
[..]
Allach, de slechtste TD ooit. Die man presteert het om met het 4e budget van Nederland een selectie die totaal niet in balans is neer te zetten, met name verdedigend. Hij verkoopt de enige verdedigende middenvelder (Serero) voor een schijntje zonder een vervanger te halen, verkoopt de enige back met kwaliteit maar haalt pas na maanden een vervanger uit Israël terwijl hij al tijden wist dat er een nieuwe rechtsback moest komen, huurt een mentaal zwakke verdediger van PSV die ze moeten blijven opstellen omdat er geen alternatief is en besteed het beetje geld dat er is aan een luie idioot als Bazoer. Nee, net als in zijn 1e periode bij ons als TD faalt hij wederom. Oprotten dus!
Dat zou een zegen zijn. Helaas is deze man zo glad als een aal en komt hij er waarschijnlijk (weer) mee weg.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter de TD buiten kunnen gooien. Ik baal wel dat Slutsky weg is.
Lol.quote:Op vrijdag 29 november 2019 17:58 schreef T3hTommay het volgende:
Ik wens @:MC-Morgan alvast veel sterkte.
Dankjewel maat! Had het niet aan zien komen na de belabberde eerste helft. Kongolo erin was 't keerpunt, speelde die slappe Vitesse spelers helemaal weg.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vitesse kan er helemaal niks van.
Proficiat
En, bevalt het?quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:01 schreef PicoMMP het volgende:
We zitten klaar voor Willem II - Sparta
@:lenny_leonard
Als hij ook nog eens een indrukwekkende verschijning is die keihard werkt, voldoet hij volledig aan de Feijenoord profielschets.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar Fraser kan goed tegen stress hoor
Gelachen
Was vroeger een keiharde no-nonsense verdediger dus dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Als hij ook nog eens een indrukwekkende verschijning is die keihard werkt, voldoet hij volledig aan de Feijenoord profielschets.
Sinds de rest van de eredivisie zo tyfus slecht is. Zo goed is Willem II niet.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef Zeroku het volgende:
Sinds wanneer is Willem 2 opeens zo'n hoogvlieger in de eredivisie?
Nouja, Frenkie de Jong en Virgil v Dijk komen uit onze jeugd. Wat vind je daarvan?quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:05 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft Willem II een goede jeugdopleiding? Spelen ze met veel eigen jeugd?
Twee spelers kan nog een beetje toeval zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, Frenkie de Jong en Virgil v Dijk komen uit onze jeugd. Wat vind je daarvan?
Maar ik reken het succes vooral toe aan Joris Mathijssen. Geweldige vent. En de trainer is ook de juiste man voor Willem II. Geen schrik. KosterGod
Speler met grootste potentie uit eigen jeugd speelt sporadisch (Zuiderwijk).quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Twee spelers kan nog een beetje toeval zijn natuurlijk.
Van Dijk is ook pas later opgebloeid.
Maar als er daadwerkelijk structureel iets is neergezet bij Willem II zou dat heel mooi zijn.
Maar ik volg voetbal niet goed genoeg om dat te weten.
Speelt er veel eigen jeugd bij Willem II nu? Spelers om in de gaten te houden?
Dank. Ik kende alleen Nunnely eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Speler met grootste potentie uit eigen jeugd speelt sporadisch (Zuiderwijk).
Spelers om in de gaten te houden:
Mike Tresor Ndayishimiye
Che Nunnely
Timon Wellenreuther
Dat was het eigenlijk wel.
Onze toppers:
Holmen
Llonch
Verder is het vooral slim kopen en huren. Nieuwkoop van Feyenoord speelde vandaag bijvoorbeeld erg goed.
Ik vind Dessers een goeie spits.quote:Op zaterdag 30 november 2019 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kan jij hier als Twente supporter blij mee zijn?
Dat zijn ze ook niet. Over een paar weken staan ze gewoon weer 9e.quote:Op zaterdag 30 november 2019 19:25 schreef Zeroku het volgende:
Sinds wanneer is Willem 2 opeens zo'n hoogvlieger in de eredivisie?
Ze hebben wel leuke spelers vind ik. Vind ik vorig seizoen eigenlijk ook al.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook niet. Over een paar weken staan ze gewoon weer 9e.
Waarschijnlijk wel ja. Komende wedstrijden Ajax uit en Heerenveen uit.quote:Op zaterdag 30 november 2019 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook niet. Over een paar weken staan ze gewoon weer 9e.
Daar baseerde ik het ook op. Al gun ik je de huidige positie van harte.quote:Op zondag 1 december 2019 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Komende wedstrijden Ajax uit en Heerenveen uit.
Er zitten aardige spelers in onze selectie, maar ook spelers die niet eens eredivisie waardig zijn. Saddiki bijvoorbeeld. Dat kan gewoon echt niet.
AZ.quote:Op zondag 1 december 2019 10:45 schreef Paul het volgende:
Jojoortje schijnt onderweg naar Twente ajax te zijn. Voor wie gaat ze juichen?
En Dortmund.quote:Op zondag 1 december 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lachwekkend bij clubs anders dan Liverpool.
Celtic is mooiquote:Op zondag 1 december 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
eensquote:Op zondag 1 december 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet mee eensquote:Op zondag 1 december 2019 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Dortmund past dat ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |