97e minuut lolquote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef PicoMMP het volgende:
Tyfus RKC.
Derde toto verneukt in de blessuretijd
Woest.quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef PicoMMP het volgende:
Tyfus RKC.
Daar gaan je centen, makker.quote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef PicoMMP het volgende:
Tyfus RKC.
quote:
Met Bergwijn en Malen kan PSV eigenlijk alleen maar verliezen van Ajax en AZ.quote:Op zondag 24 november 2019 16:24 schreef Durmada het volgende:
Logisch deze overwinning. PSV heeft een veel sterkere selectie dan Heerenveen.
Voetbalzone is een clickbaitwebsite voor en door debielen. Typisch een site voor de Harlekiens en Generationalpha's van deze wereld, voor de zwakbegaafden in de samenleving.quote:Op zondag 24 november 2019 16:26 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Voetbalzone is zo'n idiote site.
@:El-Stinho is het hiermee eens.
Fok! Totoquote:Op zondag 24 november 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar gaan je centen, makker.
Hier wordt uitgedeeld.quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbalzone is een clickbaitwebsite voor en door debielen. Typisch een site voor de Harlekiens en Generationalpha's van deze wereld, voor de zwakbegaafden in de samenleving.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voetbalzone is een clickbaitwebsite voor en door debielen. Typisch een site voor de Harlekiens en Generationalpha's van deze wereld, voor de zwakbegaafden in de samenleving.
Ik zie ze ook wel verliezen van Feyenoord. De Rotterdammers voetballen in ieder geval stukken beter dan PSV.quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met Bergwijn en Malen kan PSV eigenlijk alleen maar verliezen van Ajax en AZ.
De rest zullen ze nu wel overwegend winnen, zeker nu ze een doelman hebben die ook echt punten pakt. Dit is natuurlijk wel erg zuur voor Zoet, die is nu klaar bij PSV.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sow koekoekquote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord is kwalitatief gewoon veel minder dan PSV. Bergwijn en Malen hebben maar 1 moment nodig om zo een wedstrijd te beslissen. Hooguit gelijkspel, maar Feyenoord wint dat echt niet.quote:Op zondag 24 november 2019 16:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik zie ze ook wel verliezen van Feyenoord. De Rotterdammers voetballen in ieder geval stukken beter dan PSV.
De drie namen van zijn vaders ook niet.quote:Op zondag 24 november 2019 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Dumfries kan het woordje 'aanvoerder' niet spellen.
Quote voor het nageslachtquote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is kwalitatief gewoon veel minder dan PSV. Bergwijn en Malen hebben maar 1 moment nodig om zo een wedstrijd te beslissen. Hooguit gelijkspel, maar Feyenoord wint dat echt niet.
quote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De drie namen van zijn vaders ook niet.
PSV gaat dat ook echt niet winnen. Ze hebben Malen en Bergwijn ja, maar Feyenoord heeft Berghuis en een hopelijk fitte Jorgensen, zij kunnen net zo goed een wedstrijd beslissen. Feyenoord voetbalt meer met een idee dan PSV, maar dat is ook niet heel moeilijk. Elke club met een degelijke selectie zou in principe van PSV kunnen winnen, zo ook Feyenoord.quote:Op zondag 24 november 2019 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord is kwalitatief gewoon veel minder dan PSV. Bergwijn en Malen hebben maar 1 moment nodig om zo een wedstrijd te beslissen. Hooguit gelijkspel, maar Feyenoord wint dat echt niet.
Ik heb ze vandaag allebei zien spelen maar een idee heb ik bij geen van beiden gezienquote:Op zondag 24 november 2019 16:36 schreef Durmada het volgende:
[..]
PSV gaat dat ook echt niet winnen. Ze hebben Malen en Bergwijn ja, maar Feyenoord heeft Berghuis en een hopelijk fitte Jorgensen, zij kunnen net zo goed een wedstrijd beslissen. Feyenoord voetbalt meer met een idee dan PSV, maar dat is ook niet heel moeilijk. Elke club met een degelijke selectie zou in principe van PSV kunnen winnen, zo ook Feyenoord.
Eensquote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag allebei zien spelen maar een idee heb ik bij geen van beiden gezien
Feyenoord wel hoor. Niet voor niets zeven punten gepakt in de laatste drie duels, overigens niet de makkelijkste wedstrijden.quote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ze vandaag allebei zien spelen maar een idee heb ik bij geen van beiden gezien
(lol)quote:Op zondag 24 november 2019 17:12 schreef Durmada het volgende:
[..]
Feyenoord wel hoor. Niet voor niets zeven punten gepakt in de laatste drie duels, overigens niet de makkelijkste wedstrijden.
nondeju zeg sowquote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beetje sneaky mensen aanvallen. Voortaan ff mention gooien droeftoeter.quote:Op zondag 24 november 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |