quote:Op maandag 25 november 2019 10:28 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Het is een daling na zorgvuldig door Schiff voorbereide en geregisseerde sessies. Na weken van eenzijdig, ongefundeerd en leugenachtig lekken. Het is een daling waar de Republikeinen niet eena fatsoenlijk in de tegenaanval gingen. Het is een daling omdat de zaak zelf zo niet-bestaand is, dat eenzijdigheid en de Lügenpresse er gewoon niks van kunnen maken. En het zal alleen nog maar harder de afgrond in gaan voor de Democraten, wanneer duidelijk wordt dat het de partij van corruptie, criminaliteit en racisme is.
Aan de ene kant zou ik alle anti-Trumpers aanraden om zich zorgen te maken, maar aan de andere kant weet ik ook dat ze de realiteit niet accepteren. Dus gewoon meer liegen en jezelf voor de gek houden!
De polls waren ook gewoon goed. Jij bent alleen te dom om ze te snappen.quote:Op maandag 25 november 2019 12:46 schreef QAnonn het volgende:
Hillary stond ook zo hoog in de polls 3 jaar geleden, er was met 95% zekerheid te zeggen dat ze ging winnen![]()
![]()
Drain the swamp.
quote:Op maandag 25 november 2019 12:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Oja, het onderzoek naar Burisma / Zlochevsky was inactief. Wel gek dat de Oekrainse justitie in 2016 nog beslag legde op zijn landhuis en Rolls Royce. Dat was zeker vanwege openstaande verkeersboetes?
https://en.interfax.com.ua/news/general/322395.html
Dat ging blijkbaar om zijn activiteiten als minister, toen hij schuldig zou maken aan zelfverrijking.quote:At the end of 2014, Zlochevsky fled Ukraine amid allegations of unlawful self enrichment and legalization of funds (Article 368-2, Criminal Code of Ukraine) during his tenure in public office.[13] At the end of 2016 the Central Criminal Court in London released $23 million that were blocked on accounts of Zlochevsky.[13][14] The Serious Fraud Office stated that the funds were released due to inadequate evidence.[13]
Bron
Dit zeg je altijd als je feiten voorgeschoteld krijgt, wannabe modje.quote:Op maandag 25 november 2019 13:06 schreef dellipder het volgende:
Wil jij eens heel rap on-topic gaan!!
Dat weet ik zo net niet. Het blokkeren van de bankrekeningen gebeurde vanuit de UK. Zowel de UK als Oekraine zelf onderzochten hem en zijn bedrijf. Als er lokaal beslag wordt gelegd op onroerend goed en voertuigen, lijkt mij dat een lokale zaak.quote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Dat ging blijkbaar om zijn activiteiten als minister, toen hij schuldig zou maken aan zelfverrijking.
Onderzoek naar Burisma werd pas afgerond in december 2017, blijkt uit dezelfde bron.
Hoe kan zelfverrijking nou een aanklacht zijn tegen de eigenaar van een bedrijf?quote:Op maandag 25 november 2019 20:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net niet. Het blokkeren van de bankrekeningen gebeurde vanuit de UK. Zowel de UK als Oekraine zelf onderzochten hem en zijn bedrijf. Als er lokaal beslag wordt gelegd op onroerend goed en voertuigen, lijkt mij dat een lokale zaak.
Ze hadden alleen de Russian collission gemist.quote:Op maandag 25 november 2019 18:41 schreef The_End het volgende:
[..]
De polls waren ook gewoon goed. Jij bent alleen te dom om ze te snappen.
En heropend in 2018. Er lopen nog steeds onderzoeken naar Zlochevsky en Burisma. Sterker nog, de aanklachten tegen Zlochevsky zijn vorige week uitgebreid. Zlochevsky is momenteel aan het onderduiken.quote:Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Dat ging blijkbaar om zijn activiteiten als minister, toen hij schuldig zou maken aan zelfverrijking.
Onderzoek naar Burisma werd pas afgerond in december 2017, blijkt uit dezelfde bron.
quote:On June 15, 2018, after the Solomyansky District Court in Kyiv had annulled the ruling of the Specialized Anti-Corruption Prosecutor’s Office (SAP) to close a criminal proceeding against him in 2017 , Zlochevsky was accused of having illegally issued, while he was Ecology Minister in 2010–2012, oil and gas licenses to the companies that belonged to him.
Prima toch dat er onderzoek wordt gedaan naar Burisma en haar eigenaar en eventuele banden naar Amerikanen wat op pay-for-play, bevoordeling bij opdrachten/subsidies en corruptie zou kunnen wijzen? Als de Bidens en andere Amerikanen niks verkeerd hebben gedaan, kan dit toch onmogelijk schadelijk voor hen zijn?quote:Op maandag 25 november 2019 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kan zelfverrijking nou een aanklacht zijn tegen de eigenaar van een bedrijf?
Ik snap dat je heel graag wil geloven dat Biden op eigen houtje het vertrek van Shokin heeft geregeld en dat de nobele ridder Trump de 'good right' vecht, maar niets wijst daarop.
Kerel, ik heb geen enkele moeite met een onderzoek naar Burisma. En wat mij betreft draait de hele Raad van Commissarissen van dat bedrijf de bak in, waaronder Hunter Biden (althans, als blijkt dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan fraude of andere misstanden).quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Prima toch dat er onderzoek wordt gedaan naar Burisma en haar eigenaar en eventuele banden naar Amerikanen wat op pay-for-play, bevoordeling bij opdrachten/subsidies en corruptie zou kunnen wijzen? Als de Bidens en andere Amerikanen niks verkeerd hebben gedaan, kan dit toch onmogelijk schadelijk voor hen zijn?
Jij zal vast voorstander zijn geweest naar het onderzoek door commissie Mueller naar Trump's plannen voor een Moskouse Trump Tower en of daar geen vriendjespolitiek werd toegepast.
Was dus blijkbaar een goeie zet om aan te dringen op het vertrek van Shokin.quote:Op maandag 25 november 2019 23:17 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En heropend in 2018. Er lopen nog steeds onderzoeken naar Zlochevsky en Burisma. Sterker nog, de aanklachten tegen Zlochevsky zijn vorige week uitgebreid. Zlochevsky is momenteel aan het onderduiken.
[..]
Dan zal een diepgaand onderzoek dat toch uitwijzen?quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, ik heb geen enkele moeite met een onderzoek naar Burisma. En wat mij betreft draait de hele Raad van Commissarissen van dat bedrijf de bak in, waaronder Hunter Biden (althans, als blijkt dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan fraude of andere misstanden).
Maar dat is het punt natuurlijk niet. Jij wekt de suggestie dat het onderzoek naar Burisma nog in volle gang was toen Biden (namens de VS en haar Europese bondgenoten) aandrong op het vertrek van Shokin. Dat lijkt niet het geval. Sterker, naar ik begrijp stond het onderzoek naar Burisma juist stil en beleefde corruptie een opleving onder het bewind van openbare aanklager Shokin.
De Amerikaanse overheid kan uiteraard onderzoek doen naar het handelen van een van haar burgers. Oekraïne kan besluiten Burisma onder de loep te nemen (maar volgens Sjemmert is het onderzoek naar dat bedrijf allang heropend).quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan zal een diepgaand onderzoek dat toch uitwijzen?
Laat ik het omdraaien; stel dat er nu in Venezuela een 'revolutie' plaatsvindt en daar miljarden Amerikaanse belastingdollars naartoe gaan, en opeens een van Trumps zoons (type 12 ambachten - 13 ongelukken) daar voor een vorstelijk salaris wordt aangesteld in de directie van een van de oliebedrijven terwijl deze nul verstand heeft van Venezuela noch de oliebusiness en er boven dat salaris ook nog eens Venezolaanse miljoenen van het oliebedrijf vloeien naar de 'investeringsmaatschappij' van die zoon terwijl daar allemaal niet eens echte werkzaamheden tegenover lijken te staan.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Amerikaanse overheid kan uiteraard onderzoek doen naar het handelen van een van haar burgers. Oekraïne kan besluiten Burisma onder de loep te nemen (maar volgens Sjemmert is het onderzoek naar dat bedrijf allang heropend).
Maar Trump vraagt expliciet of Zelensky de Biden's wil laten onderzoeken. En als we de getuigen mogen geloven wilde hij ook nog dat de Oekraïners dit aan gingen kondigen tijdens een speciale persconferentie.
Ed, je snapt toch zelf ook wel dat dat retefout is?
Of geef gewoon toe dat je het geen ene flikker interesseert wat Trump uitspookt, ongeacht wat de ernst daarvan is. Dat neem ik je verder ook niet kwalijk. Sommige mensen verafgoden politici nou eenmaal graag. Ieder z'n ding. Maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Er wordt met 2 maten gemeten. Maar mensen zijn zo gehersenspoeld door de tv dat ze t niet door hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Laat ik het omdraaien; stel dat er nu in Venezuela een 'revolutie' plaatsvindt en daar miljarden Amerikaanse belastingdollars naartoe gaan, en opeens een van Trumps zoons (type 12 ambachten - 13 ongelukken) daar voor een vorstelijk salaris wordt aangesteld in de directie van een van de oliebedrijven terwijl deze nul verstand heeft van Venezuela noch de oliebusiness en er boven dat salaris ook nog eens Venezolaanse miljoenen van het oliebedrijf vloeien naar de 'investeringsmaatschappij' van die zoon terwijl daar allemaal niet eens echte werkzaamheden tegenover lijken te staan.
Zou jij dan vinden dat er niet gevraagd mag worden om uit te zoeken of er geen corruptie heeft plaatsgevonden of pay-for-play? Zou Trumps eventuele Democratische opvolger daar dan ook geen onderzoek naar mogen laten doen?
Irrelevant, want het onderzoek werd enkel ingezet omdat Joe Biden een politiek tegenstander van Trump is, niet omdat Trump zich interesseerde voor corruptie.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Laat ik het omdraaien; stel dat er nu in Venezuela een 'revolutie' plaatsvindt en daar miljarden Amerikaanse belastingdollars naartoe gaan, en opeens een van Trumps zoons (type 12 ambachten - 13 ongelukken) daar voor een vorstelijk salaris wordt aangesteld in de directie van een van de oliebedrijven terwijl deze nul verstand heeft van Venezuela noch de oliebusiness en er boven dat salaris ook nog eens Venezolaanse miljoenen van het oliebedrijf vloeien naar de 'investeringsmaatschappij' van die zoon terwijl daar allemaal niet eens echte werkzaamheden tegenover lijken te staan.
Zou jij dan vinden dat er niet gevraagd mag worden om uit te zoeken of er geen corruptie heeft plaatsgevonden of pay-for-play? Zou Trumps eventuele Democratische opvolger daar dan ook geen onderzoek naar mogen laten doen?
Denk nou eens na, beste Ed. Blijkbaar is het baantje van Hunter Biden noch de bemoeienis van zijn vader ooit een probleem geweest. Trump repte er jarenlang met geen woord over, de Republikeinen evenmin. Dat laatste mag natuurlijk geen verrassing heten, omdat het een oetlul als Hunter in principe vrij staat om een dikbetaald baantje aan te nemen in het buitenland. Ook is het weinig verwonderlijk dat de Republikeinen geen probleem maakten van het wegwerken van Shokin, aangezien zij hier zelf mede op hebben aangedrongen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dit is een leugen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:56 schreef Scarface88 het volgende:
8 topics volgeluld over iets waar geen bewijs van is en iets waarvan de democraten Trump verwijten, hetzelfde wat Biden heeft gedaan en waar wel bewijs van is.
Dat moet een officier van justitie doen; niet iemand uit de politiek. Het is echt te bizar voor woorden dat je het een goed idee vind dat politici zich direct met de rechtsgang bemoeien. (zie ook al die pardon regelingen.) Geen enkel modern democratisch land doet dat behalve de VS.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Net zoals een diepgaand onderzoekt aan het uitwijzen is dat Trump volledig corrupt is en belastinggeld in gijzeling neemt uit politieke motieven.quote:Op dinsdag 26 november 2019 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan zal een diepgaand onderzoek dat toch uitwijzen?
bron?quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Net zoals een diepgaand onderzoekt aan het uitwijzen is dat Trump volledig corrupt is en belastinggeld in gijzeling neemt uit politieke motieven.
Ja, en dat onderzoek loopt uit op een domper voor de Democraten.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Net zoals een diepgaand onderzoekt aan het uitwijzen is dat Trump volledig corrupt is en belastinggeld in gijzeling neemt uit politieke motieven.
Niet om het een of ander, maar het transcript dat door het Witte Huis zelf is vrijgeven bewijst als dat Trump iets 'verkeerd' heeft gedaan. Hij had Zelensky namelijk niet moeten vragen de Biden's te onderzoeken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Geen leugen, de waarheid. Er is geen bewijs dat Trump iets verkeerd heeft gedaan, afgezien van tweedehands 'horen-zeggen' bullshitverhalen.
Wie zijn de andere afhakers? (Overigens zegt ze niet dat ze afhaakt)quote:Op dinsdag 26 november 2019 12:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Intussen brokkelt ook onder Congres-Democraten de zin in een impeachment procudure verder af. Het gaat toch niet lukken en zal vooral de Democratische partij zelf beschadigen, zo klinken steeds meer stemmen. Liever nu gewoon een tandeloze 'berisping' in de vorm van een Censure, iets dat ook Abraham Lincoln voorgeschoteld kreeg.
De nieuwste ''afhaker'' die haar steun intrekt is Brenda Lawrence van de staat Michichan.
https://www.nobsnewshour.com/no-bs-news-hour-november-24th-2019/
https://www.washingtonexa(...)ng-him-out-of-office
Als ik het transcript lees, gaat het over het ontslag van de aanklager, en niet zozeer om Biden. Dat Biden erover heeft opgeschept en dus met gegronde reden aan te linken is... Tsja. Het onderzoek naar het ontslag is niet hetzelfde als de Bidens onderzoeken. Dat Joe Biden hoofdverdachte is, is zijn eigen domme schuld. Had hij Obongo's "token white" maar niet moeten spelen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar het transcript dat door het Witte Huis zelf is vrijgeven bewijst als dat Trump iets 'verkeerd' heeft gedaan. Hij had Zelensky namelijk niet moeten vragen de Biden's te onderzoeken.
Trump verzoekt letterlijk om de Biden's te onderzoeken (''can you look into that''). En of Trump wel of niet bang is voor Biden, doet niet ter zake. Hij had Zelensky dat niet moeten vragen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:35 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als ik het transcript lees, gaat het over het ontslag van de aanklager, en niet zozeer om Biden. Dat Biden erover heeft opgeschept en dus met gegronde reden aan te linken is... Tsja. Het onderzoek naar het ontslag is niet hetzelfde als de Bidens onderzoeken. Dat Joe Biden hoofdverdachte is, is zijn eigen domme schuld. Had hij Obongo's "token white" maar niet moeten spelen.
En Biden is geen politieke tegenstander van Trump. (Mooi trouwens om te zien dat het al afgezwakt is van het eerder gebruikte rivaal. Iets met doelpalen?) Biden vertelt anderen om op Trump te stemmen. Hij is Trumps beste bondgenoot! Tevens heeft Trump nooit verklaard bang te zijn voor Biden. Niemand is bang voor beiden, alleen de Democraten zelf.
"There's a lot of talk about Biden's son, that Biden stopped the prosecution and a lot of people want to find out about that so whatever you can do with the Attorney General would be great. Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if you can look into it... It sounds horrible to me."quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump verzoekt letterlijk om de Biden's te onderzoeken (''can you look into that''). En of Trump wel of niet bang is voor Biden, doet niet ter zake. Hij had Zelensky dat niet moeten vragen.
Bovendien hebben meerdere getuigen verklaard dat Trump een onderzoek naar de verkiezingen van 2016 en de Biden's verlangde van Zelensky.
Ik ga mezelf niet herhalen. Hierboven is meerdere keren uitgelegd waarom Trump een dergelijk verzoek niet had moeten maken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:48 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
"There's a lot of talk about Biden's son, that Biden stopped the prosecution and a lot of people want to find out about that so whatever you can do with the Attorney General would be great. Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if you can look into it... It sounds horrible to me."
Het gaat dus om het ontslag van de aanklager. En ja, het is waarschijnlijk dat Biden de hoofdrol heeft gespeeld, maar die bekentenis heeft hij met trots afgelegd. Maar het onderzoek naar het ontslag kan ook corruptie van andere overheidsfunctionarissen blootleggen, en niet alleen Biden. Bidens gedrag wordt onderzocht, maar is niet het doel van het onderzoek of het verzoek van Trump.
Tsja, het is hetzelfde met al die getuigen. De pers neemt alleen de dingen die worden gezegd in de opening, waar dus geen weerwoord is. Het gedeelte waar tegengas wordt gegeven en er niks meer overblijft wordt gemakshalve genegeerd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:51 schreef dellipder het volgende:
Het gaat inderdaad om het ontslag van de aanklager, daarom concludeerde de DoJ na review van het transcript dat er geen enkele reden was om zelfs maar een onderzoek te starten.
Het zijn de zeveraars en de drammers die weer BS lawaai maken dat helemaal nergens op slaat behalve het napapagaaien van het domme BS-narratief van Rachel Maddow en CNN.
Drie jaar het volkomen fout hebben!
Cohen went to Prague.
John Jr. will be indicted.
Laat me niet lachen!!
Tsja, ik voel mij niet aangesproken. Ja, ik bezoek POL, maar ik steek ook veel tijd en energie in mijn bijdragen in deze reeks. Ik heb namelijk niets op met echokamers.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:03 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je hebt dan ook, samen met VoMy, constant ongelijk. Ga maar weer naar je safespace echokamer in POL.
Wat ook opviel, is dat het Democraten-gezinde offensief op de FP net zo snel stierf als het was geboren. Heywoodu en vuurvliegje propageerden leugens, maar mensen die niet in een echokamer leven, moesten er niets van hebben. Het is ook lastiger om iedereen van de FP te bannen dan mensen uit POL weg te werken
Je doelt op Sondland die verklaarde dat hij niet Trump niet letterlijk heeft horen zeggen dat hij uit is op een quid pro quo?quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:58 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Tsja, het is hetzelfde met al die getuigen. De pers neemt alleen de dingen die worden gezegd in de opening, waar dus geen weerwoord is. Het gedeelte waar tegengas wordt gegeven en er niks meer overblijft wordt gemakshalve genegeerd.
En mediabias factcheck zag dat het goed was. Dat mensen die onzin nog serieus nemen.
Jouw blik in de geest van Trump en jouw kennis van wat er toch echt speelt binnen de muren van het Witte Huis, overtuigen me. Het probleem is alleen dat Oekraine al sinds de verkiezingen van 2016 als extreem pro-Hillary bekend stond. Laten we zeggen dat de interesse in corruptie van Amerikanen in Oekraine daar is begonnen. Het is belachelijk om te beweren dat Trump bang is voor Biden en hem op deze manier zou moeten uitschakelen. Trump laat geen spaan heel van alle mogelijke kandidaten van de Democraten, en Biden is veruit de zwakste. Je verkoopt onzin.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ik voel mij niet aangesproken. Ja, ik bezoek POL, maar ik steek ook veel tijd en energie in mijn bijdragen in deze reeks. Ik heb namelijk niets op met echokamers.
En verder staat het jou uiteraard vrij om Trump blind te verdedigen. Maar volhouden dat zijn verzoek richting Zelensky werd gedreven door de wens om corruptie uit te bannen, is natuurlijk gewoon lachwekkend. Waarom begon hij pas aan te dringen op een onderzoek naar de Biden's, nadat Joe Biden besloot zich kandidaat te stellen voor het presidentschap? Trump had al dik twee jaar de tijd om zijn zorgen over Biden te uiten richting Oekraïne.
Het antwoord op die vraag is natuurlijk eenvoudig, al zal jij het niet willen zien.
Tsja, een hoop dat uit de monden van de getuigen kwam was dan ook compleet irrelevant. Maar goed, jij hebt duidelijk geen intentie om jezelf dichter naar de werkelijkheid te bewegen. Jammer. Ik hoop dat de neutrale toeschouwer zich niet door jouw onzin laat beinvloeden.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doelt op Sondland die verklaarde dat hij niet Trump niet letterlijk heeft horen zeggen dat hij uit is op een quid pro quo?
Dat is uitgebreid aan bod geweest in alle media.
Het zijn nou juist de Trump-gezinde media die een gekleurd beeld van de werkelijkheid presenteren. FOX negeerde het overgrote deel van de woorden van Sondland en zoomde uitsluitend in op het bovenstaande.
@heywoodu mocht je je willen verdedigen, hierbij. Dat smerige, achterbakse backstabben ben ik niet zo'n liefhebber van.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:03 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je hebt dan ook, samen met VoMy, constant ongelijk. Ga maar weer naar je safespace echokamer in POL.
Wat ook opviel, is dat het Democraten-gezinde offensief op de FP net zo snel stierf als het was geboren. Heywoodu en vuurvliegje propageerden leugens, maar mensen die niet in een echokamer leven, moesten er niets van hebben. Het is ook lastiger om iedereen van de FP te bannen dan mensen uit POL weg te werken
Nogmaals, of Trump wel of niet bang is voor Biden, doet niet ter zake. Feit is dat hij Zelensky heeft gevraagd onderzoek te doen naar de Biden's. Hij eiste niet dat Oekraine meer zou doen om corruptie de kop in te drukken, hij wilde alleen dat de Biden's onder de loep werden genomen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:23 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Jouw blik in de geest van Trump en jouw kennis van wat er toch echt speelt binnen de muren van het Witte Huis, overtuigen me. Het probleem is alleen dat Oekraine al sinds de verkiezingen van 2016 als extreem pro-Hillary bekend stond. Laten we zeggen dat de interesse in corruptie van Amerikanen in Oekraine daar is begonnen. Het is belachelijk om te beweren dat Trump bang is voor Biden en hem op deze manier zou moeten uitschakelen. Trump laat geen spaan heel van alle mogelijke kandidaten van de Democraten, en Biden is veruit de zwakste. Je verkoopt onzin.
En weer niets inhoudelijks. Jammer.quote:Tsja, een hoop dat uit de monden van de getuigen kwam was dan ook compleet irrelevant. Maar goed, jij hebt duidelijk geen intentie om jezelf dichter naar de werkelijkheid te bewegen. Jammer. Ik hoop dat de neutrale toeschouwer zich niet door jouw onzin laat beinvloeden.
Bedankt, beetje treurig inderdaad. Maar goed, ik denk dat ik er (vermoedelijk net als @Fir3fly) weinig behoefte aan heb om met een dergelijk sujet in discussie te gaan. Dat is immers toch niet mogelijk, want "Lalalalala can't hear you lalalalala".quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
@:heywoodu mocht je je willen verdedigen, hierbij. Dat smerige, achterbakse backstabben ben ik niet zo'n liefhebber van.
Doet de recherche onderzoek naar een situatie, of focust die enkel op de (hoofd)verdachte? Hetzelfde hier, het onderzoek is naar de situatie, niet de hoofdverdachte. Je hele basis is foutief, en alles wat daaruit voortvloeit ook. En ja, Biden handelde niet alleen, wat nog een argument is dat het gaat om de situatie, en niet de verdachte. Bedankt dat je dat punt benadrukt.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, of Trump wel of niet bang is voor Biden, doet niet ter zake. Feit is dat hij Zelensky heeft gevraagd onderzoek te doen naar de Biden's. Hij eiste niet dat Oekraine meer zou doen om corruptie de kop in te drukken, hij wilde alleen dat de Biden's onder de loep werden genomen.
Dat terwijl al lang en breed is aangetoond dat Biden handelde in opdracht van de Amerikaanse regering (waaronder Republikeinse volksvertegenwoordigers) en haar Europese bondgenoten, toen hij er bij Kiev op aandrong Shokin te ontslaan. De openbare aanklager deed namelijk niets aan de bestrijding van corruptie in het land, terwijl Oekraïne wel de opdracht had gekregen daarmee aan de slag te gaan.
En waarom wilde Trump dat Zelensky het onderzoek naar de Biden's aankondigde tijdens een speciale persconferentie? Niet omdat het daadwerkelijke onderzoek hem ene hol interesseerde, maar omdat dat de beste manier is een politieke tegenstander te beschimpen.
En nogmaals, dit zuig ik niet uit mijn duim. Dit hebben getuigen vorige allemaal onder ede verklaard.
Andere direct betrokkenen, zoals Pompeo, Bolton, Mulvaney en Trump zelf, zouden dit verhaal natuurlijk kunnen ontkrachten. Maar om de een of andere reden weigeren zij om onder ede verhoord te worden. Dat is wel wat gek, als je doel is om de waarheid te onthullen. Vind je niet?
[..]
En weer niets inhoudelijks. Jammer.
Natuurlijk is het een onderzoek naar de situatie. Het doel is om de indruk te wekken dat Biden fout heeft gehandeld toen hij Oekraine onder druk zette om Shokin te ontslaan (terwijl al talloze duidelijk is gemaakt dat niets daarop wijst). Het onderzoek naar de situatie, zoals jij het noemt, moet Biden in verlegenheid brengen. Dat is het hele idee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Doet de recherche onderzoek naar een situatie, of focust die enkel op de (hoofd)verdachte? Hetzelfde hier, het onderzoek is naar de situatie, niet de hoofdverdachte. Je hele basis is foutief, en alles wat daaruit voortvloeit ook. En ja, Biden handelde niet alleen, wat nog een argument is dat het gaat om de situatie, en niet de verdachte. Bedankt dat je dat punt benadrukt.
Voor de rest is alles wat je zegt lariekoek. Inhoudelijke lariekoek, dat dan weer wel.
Leg mij trouwens eens uit waarom direct betrokkenen zoals Pompeo, Mulvaney, Bolton, Perry en Trump niet onder ede gehoord willen worden? Dat terwijl hun verklaringen de president in een klap zouden kunnen vrijpleiten (als er tenminste niets is gebeurd).quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:50 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Doet de recherche onderzoek naar een situatie, of focust die enkel op de (hoofd)verdachte? Hetzelfde hier, het onderzoek is naar de situatie, niet de hoofdverdachte. Je hele basis is foutief, en alles wat daaruit voortvloeit ook. En ja, Biden handelde niet alleen, wat nog een argument is dat het gaat om de situatie, en niet de verdachte. Bedankt dat je dat punt benadrukt.
Voor de rest is alles wat je zegt lariekoek. Inhoudelijke lariekoek, dat dan weer wel.
Nou nee. Het doel van de Democraten is waarheidsvinding en dat gaat prima. Ze hoeven niet zoveel te doen, Trump en zijn cronies graven hun eigen graf.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ja, en dat onderzoek loopt uit op een domper voor de Democraten.
Er zijn nodige Democratische congresleden die in swingstates wonen. Die moeten iedere verkiezingen weer flink de strijd aan om de kiezer met een Republikeinse kandidaat en die kunnen er niet zoals in NY of LA vanuit gaan dat de mensen blind Democratisch stemmen. Die zijn bang dat het hele Ruslandcircus en dit huidige impeachmenttheater hun de kop gaat kosten indien ze zich niet uitspreken tegen deze onzin.quote:Op dinsdag 26 november 2019 13:27 schreef The_End het volgende:
[..]
Wie zijn de andere afhakers? (Overigens zegt ze niet dat ze afhaakt)
Omdat ze niet in dezelfde perjury trap willen lopen als Papadapoulos en Flynn. En waarom zou je vrijwillig meewerken aan een dergelijk tribunaal waarvan de voorzitter erop uit is je te naaien? Waar je zelf geen eigen getuigen mag oproepen? Ik zou net als Trump me heel goed juridisch laten ondersteunen en precies datgene doen waar je toe verplicht bent en niks meer of minder.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leg mij trouwens eens uit waarom direct betrokkenen zoals Pompeo, Mulvaney, Bolton, Perry en Trump niet onder ede gehoord willen worden? Dat terwijl hun verklaringen de president in een klap zouden kunnen vrijpleiten (als er tenminste niets is gebeurd).
Doordat je er 'hoax' achter plakt vergeten de meesten heus de verklaringen van Sondland niet waaruit bleek dat de regering van Oekraïne met geld van de overheid onder druk werd gezet om een politiek tegenstander van de president in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Trouwens; eerst Russiahoax, nu Oekrainehoax en over drie maanden verzinnen ze weer iets nieuws. Ze willen Trump beschadigen, op welke manier dan ook. Dat er leugens, verzinsels en halve waarheden aan te pas komen, maakt niet uit. Het doel heiligt de middelen.
Als je de waarheid vertelt, loop je ook niet in een 'perjury trap'. Tevens heeft het Huis gewoon het recht om getuigen op te roepen, zoals een rechter gisteren nog maar eens bevestigde.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Omdat ze niet in dezelfde perjury trap willen lopen als Papadapoulos en Flynn. En waarom zou je vrijwillig meewerken aan een dergelijk tribunaal waarvan de voorzitter erop uit is je te naaien? Waar je zelf geen eigen getuigen mag oproepen? Ik zou net als Trump me heel goed juridisch laten ondersteunen en precies datgene doen waar je toe verplicht bent en niks meer of minder.
Er was geen 'Rusland hoax'. Het rapport van Mueller gaf expliciet aan dat het Trump niet vrijpleit. Er waren meerdere dubieuze contacten tussen de Trump-campagne en twijfelachtige personen die banden onderhielden met Rusland. Er kon alleen niet worden bewezen dat er sprake was van een gecoördineerde samenzwering.quote:Trouwens; eerst Russiahoax, nu Oekrainehoax en over drie maanden verzinnen ze weer iets nieuws. Ze willen Trump beschadigen, op welke manier dan ook. Dat er leugens, verzinsels en halve waarheden aan te pas komen, maakt niet uit. Het doel heiligt de middelen.
Dat mag hoor. Maar dat doen de Republikeinen liever niet, want dan krijgen ze nog meer backfires zoals Fiona Hill.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waar je zelf geen eigen getuigen mag oproepen?
"Kwaad daglicht"? Joe Biden is rechtschapen. Acht jaar schandaalvrij.quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Doordat je er 'hoax' achter plakt vergeten de meesten heus de verklaringen van Sondland niet waaruit bleek dat de regering van Oekraïne met geld van de overheid onder druk werd gezet om een politiek tegenstander van de president in een kwaad daglicht te stellen.
bronquote:Just weeks after intelligence leaders asked the Justice Department and FBI to consider examining a summer phone call between Trump and Ukrainian President Volodymyr Zelensky, the head of the department’s criminal division determined there was not sufficient cause to even launch an investigation, senior Justice Department officials said.
Welnee. Dit is compleet onwaar. De GOP heeft een verzoek ingediend om haar eigen getuigen te dagvaarden, maar de voorzitter van de House Intelligence Commitee blokkeerde dit verzoek. bronquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Maar dat doen de Republikeinen liever niet, want dan krijgen ze nog meer backfires zoals Fiona Hill.
Maar je vindt het zeker geen probleem dat het Witte Huis de getuigenissen van Pompeo, Perry, Mulvaney, etc tegenhoudt?quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:14 schreef dellipder het volgende:
[..]
Welnee. Dit is compleet onwaar. De GOP heeft een verzoek ingediend om haar eigen getuigen te dagvaarden, maar de voorzitter van de House Intelligence Commitee blokkeerde dit verzoek. bron
Op de getuigenlijst van de GOP stonden de namen van Alexandra Chalupa, Devon Archer, David Hale, Tim Morrison, Joe Biden, Hunter Biden, Nellie Ohr, Kurt Volher, de persoon die het vertrouwelijke telefoongesprek had gelekt en Eric Ciaramella. bron
En de relevante getuigen (Hale, Morrison, Volker) hebben ook getuigd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:14 schreef dellipder het volgende:
[..]
Welnee. Dit is compleet onwaar. De GOP heeft een verzoek ingediend om haar eigen getuigen te dagvaarden, maar de voorzitter van de House Intelligence Commitee blokkeerde dit verzoek. bron
Op de getuigenlijst van de GOP stonden de namen van Alexandra Chalupa, Devon Archer, David Hale, Tim Morrison, Joe Biden, Hunter Biden, Nellie Ohr, Kurt Volher, de persoon die het vertrouwelijke telefoongesprek had gelekt en Eric Ciaramella. bron
Een bijzonder frame. Wat wel of niet relevant is voor de GOP werd inderdaad bepaald door de voorzitter van de House Intelligence Committee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En de relevante getuigen (Hale, Morrison, Volker) hebben ook getuigd.
Dus niet zo liegen.
Nee, wat relevant is voor de Impeachment Inquiry. Dat is namelijk waar het over gaat. Stop met liegen.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:33 schreef dellipder het volgende:
[..]
Een bijzonder frame. Wat wel of niet relevant is voor de GOP werd inderdaad bepaald door de voorzitter van de House Intelligence Committee.
Dit is juist heel belangrijk, want het laat zien dat Ukraine collusion een hoax is.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De relevantie van de DOJ die dat vindt is nihil. De DOJ gaat over federale strafrechtelijke vervolgingen, waar high crimes and misdemeanors wat anders zijn, net zoalsde genoemde bribery ook niet de bribery is zoals in het strafrecht opgenomen. Zie bv. https://www.lawfareblog.c(...)hable-what-does-mean
Daarnaast is dat besluit genomen door een politieke benoeming van Trump die tenauwernood door de Senaat kwam. Of zijn oordeel de tand des tijds zal doorstaan moet blijken. Genoeg experts die het wel suspect vinden... Maar zoals gezegd, irrelevant voor impeachment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |