abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 november 2019 @ 12:57:53 #51
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190115150
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

Voor alle duidelijkheid: Shokin was allang gestopt met onderzoek naar Burisma, toen Biden aandrong op zijn vertrek: Timeline in Ukraine Probe Casts Doubt on Giuliani’s Biden Claim

Oja, het onderzoek naar Burisma / Zlochevsky was inactief. Wel gek dat de Oekrainse justitie in 2016 nog beslag legde op zijn landhuis en Rolls Royce. Dat was zeker vanwege openstaande verkeersboetes?

https://en.interfax.com.ua/news/general/322395.html
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 25 november 2019 @ 12:58:28 #52
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190115157
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dezelfde polls die allemaal voorspelden dat Hillary in 2016 Trump zou verpletteren?
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:46 schreef QAnonn het volgende:

[..]

Hillary stond ook zo hoog in de polls 3 jaar geleden, er was met 95% zekerheid te zeggen dat ze ging winnen _O_ _O_

Drain the swamp.

Dit is ook een eigen leven gaan leiden.

Clinton won de popular vote overigens met 48.2% - 46.1%, dus zo onnauwkeurig was het allemaal niet. Maar kiesmannen he.
Antifa
  maandag 25 november 2019 @ 13:06:48 #53
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_190115262
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Clinton won de popular vote overigens met 48.2% - 46.1%, dus zo onnauwkeurig was het allemaal niet. Maar kiesmannen he.
Wil jij eens heel rap on-topic gaan!!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_190115293
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:58 schreef VoMy het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Hoe zou dat komen denk je ?

As of last week, Clinton's White House chances 95 percent: Reuters/Ipsos States of the Nation
https://www.google.com/am(...)le/amp/idUSKCN12A1VK

quote:
The project estimates that if the election had been held at the end of last week, Democratic candidate Hillary Clinton had at least a 95 percent chance of winning enough states to reach the minimum 270 Electoral College votes needed to become the next president, based on polling between Sept. 30 and Oct. 7.

Those odds had steadily grown from about 60 percent on Sept. 15 to almost 90 percent on Sept 30. In the last four weeks, her estimated margin of victory has grown from about 14 votes to 118, according to the project.

Statistical analysis outfit FiveThirtyEight, for example, put Clinton’s chance of victory in the election at about 55 percent three weeks ago. Currently, they estimate the odds of a Clinton win at 82 percent. In the same period, the New York Times’ estimates of the odds of a Clinton victory have also increased, from about 70 percent to 84 percent.
  maandag 25 november 2019 @ 13:23:32 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190115490
Mensen die statistiek niet snappen :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190115833
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2019 13:23 schreef Fir3fly het volgende:
Mensen die statistiek niet snappen :').
Inderdaad. Als 16% (100%-84%), zo goed als onmogelijk is, is russische roulette spelen wel verstandig.
  maandag 25 november 2019 @ 15:26:35 #57
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_190117450
Tsja, Clinton had volgens de polls inderdaad een gigantische kans om te winnen. Het probleem was alleen dat de polls het niet voor elkaar kregen om de sentimenten juist de peilen. Slechts Rasmussen had het bij het juiste eind. De rest leefde in een ander Amerika. Polls heb je vrij weinig aan als ze niet de juiste data verzamelen.
  maandag 25 november 2019 @ 15:37:14 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_190117675
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 15:26 schreef Ensiferum het volgende:
Tsja, Clinton had volgens de polls inderdaad een gigantische kans om te winnen. Het probleem was alleen dat de polls het niet voor elkaar kregen om de sentimenten juist de peilen. Slechts Rasmussen had het bij het juiste eind. De rest leefde in een ander Amerika. Polls heb je vrij weinig aan als ze niet de juiste data verzamelen.
Of het is uiteindelijk het 5% scenario geworden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_190118171
quote:
Ik denk dat het vooral die paar duizend stemmen in een aantal key states waren. Had bij wijze van spreken de wind die dag de andere kant op gestaan had je zomaar Clinton als president gehad.
Цой жив
  maandag 25 november 2019 @ 16:30:44 #60
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_190118736
quote:
Rasmussen gaf Clinton +2, dus je bent weer eens onzin aan het vertellen.

IBD/TIPP gaf als enige peiler Trump op voorsprong, maar zat daarmee wel 4 procentpunt van de uitslag vandaan.
Géén kloon van tvlxd!
pi_190120569
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:28 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Het is een daling na zorgvuldig door Schiff voorbereide en geregisseerde sessies. Na weken van eenzijdig, ongefundeerd en leugenachtig lekken. Het is een daling waar de Republikeinen niet eena fatsoenlijk in de tegenaanval gingen. Het is een daling omdat de zaak zelf zo niet-bestaand is, dat eenzijdigheid en de Lügenpresse er gewoon niks van kunnen maken. En het zal alleen nog maar harder de afgrond in gaan voor de Democraten, wanneer duidelijk wordt dat het de partij van corruptie, criminaliteit en racisme is.

Aan de ene kant zou ik alle anti-Trumpers aanraden om zich zorgen te maken, maar aan de andere kant weet ik ook dat ze de realiteit niet accepteren. Dus gewoon meer liegen en jezelf voor de gek houden!
:')

En dat voor een paar procent daling van een paar willekeurige polls? :)

Als je dat echt gelooft hoef je je inderdaad geen zorgen te maken. Dan kan je ook ophouden met je "ik maak me totaal geen zorgen hoor, echt niet!" posts? :)
pi_190120759
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:46 schreef QAnonn het volgende:
Hillary stond ook zo hoog in de polls 3 jaar geleden, er was met 95% zekerheid te zeggen dat ze ging winnen _O_ _O_

Drain the swamp.
De polls waren ook gewoon goed. Jij bent alleen te dom om ze te snappen.
pi_190120784
quote:
10s.gif Op maandag 25 november 2019 12:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Oja, het onderzoek naar Burisma / Zlochevsky was inactief. Wel gek dat de Oekrainse justitie in 2016 nog beslag legde op zijn landhuis en Rolls Royce. Dat was zeker vanwege openstaande verkeersboetes?

https://en.interfax.com.ua/news/general/322395.html
quote:
At the end of 2014, Zlochevsky fled Ukraine amid allegations of unlawful self enrichment and legalization of funds (Article 368-2, Criminal Code of Ukraine) during his tenure in public office.[13] At the end of 2016 the Central Criminal Court in London released $23 million that were blocked on accounts of Zlochevsky.[13][14] The Serious Fraud Office stated that the funds were released due to inadequate evidence.[13]

Bron
Dat ging blijkbaar om zijn activiteiten als minister, toen hij schuldig zou maken aan zelfverrijking.

Onderzoek naar Burisma werd pas afgerond in december 2017, blijkt uit dezelfde bron.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190120790
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2019 13:06 schreef dellipder het volgende:
Wil jij eens heel rap on-topic gaan!!
Dit zeg je altijd als je feiten voorgeschoteld krijgt, wannabe modje. _O-
  maandag 25 november 2019 @ 20:35:16 #65
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190123195
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

Dat ging blijkbaar om zijn activiteiten als minister, toen hij schuldig zou maken aan zelfverrijking.

Onderzoek naar Burisma werd pas afgerond in december 2017, blijkt uit dezelfde bron.
Dat weet ik zo net niet. Het blokkeren van de bankrekeningen gebeurde vanuit de UK. Zowel de UK als Oekraine zelf onderzochten hem en zijn bedrijf. Als er lokaal beslag wordt gelegd op onroerend goed en voertuigen, lijkt mij dat een lokale zaak.
pi_190124612
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 20:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat weet ik zo net niet. Het blokkeren van de bankrekeningen gebeurde vanuit de UK. Zowel de UK als Oekraine zelf onderzochten hem en zijn bedrijf. Als er lokaal beslag wordt gelegd op onroerend goed en voertuigen, lijkt mij dat een lokale zaak.
Hoe kan zelfverrijking nou een aanklacht zijn tegen de eigenaar van een bedrijf?

Ik snap dat je heel graag wil geloven dat Biden op eigen houtje het vertrek van Shokin heeft geregeld en dat de nobele ridder Trump de 'good right' vecht, maar niets wijst daarop.
pi_190125021
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 18:41 schreef The_End het volgende:

[..]

De polls waren ook gewoon goed. Jij bent alleen te dom om ze te snappen.
Ze hadden alleen de Russian collission gemist.
pi_190126650
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 18:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

En heropend in 2018. Er lopen nog steeds onderzoeken naar Zlochevsky en Burisma. Sterker nog, de aanklachten tegen Zlochevsky zijn vorige week uitgebreid. Zlochevsky is momenteel aan het onderduiken.

quote:
On June 15, 2018, after the Solomyansky District Court in Kyiv had annulled the ruling of the Specialized Anti-Corruption Prosecutor’s Office (SAP) to close a criminal proceeding against him in 2017 , Zlochevsky was accused of having illegally issued, while he was Ecology Minister in 2010–2012, oil and gas licenses to the companies that belonged to him.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 25-11-2019 23:23:43 ]
  dinsdag 26 november 2019 @ 09:13:39 #69
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190129469
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 21:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe kan zelfverrijking nou een aanklacht zijn tegen de eigenaar van een bedrijf?

Ik snap dat je heel graag wil geloven dat Biden op eigen houtje het vertrek van Shokin heeft geregeld en dat de nobele ridder Trump de 'good right' vecht, maar niets wijst daarop.
Prima toch dat er onderzoek wordt gedaan naar Burisma en haar eigenaar en eventuele banden naar Amerikanen wat op pay-for-play, bevoordeling bij opdrachten/subsidies en corruptie zou kunnen wijzen? Als de Bidens en andere Amerikanen niks verkeerd hebben gedaan, kan dit toch onmogelijk schadelijk voor hen zijn?

Jij zal vast voorstander zijn geweest naar het onderzoek door commissie Mueller naar Trump's plannen voor een Moskouse Trump Tower en of daar geen vriendjespolitiek werd toegepast.
pi_190129626
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Prima toch dat er onderzoek wordt gedaan naar Burisma en haar eigenaar en eventuele banden naar Amerikanen wat op pay-for-play, bevoordeling bij opdrachten/subsidies en corruptie zou kunnen wijzen? Als de Bidens en andere Amerikanen niks verkeerd hebben gedaan, kan dit toch onmogelijk schadelijk voor hen zijn?

Jij zal vast voorstander zijn geweest naar het onderzoek door commissie Mueller naar Trump's plannen voor een Moskouse Trump Tower en of daar geen vriendjespolitiek werd toegepast.
Kerel, ik heb geen enkele moeite met een onderzoek naar Burisma. En wat mij betreft draait de hele Raad van Commissarissen van dat bedrijf de bak in, waaronder Hunter Biden (althans, als blijkt dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan fraude of andere misstanden).

Maar dat is het punt natuurlijk niet. Jij wekt de suggestie dat het onderzoek naar Burisma nog in volle gang was toen Biden (namens de VS en haar Europese bondgenoten) aandrong op het vertrek van Shokin. Dat lijkt niet het geval. Sterker, naar ik begrijp stond het onderzoek naar Burisma juist stil en beleefde corruptie een opleving onder het bewind van openbare aanklager Shokin.
pi_190129643
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2019 23:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

En heropend in 2018. Er lopen nog steeds onderzoeken naar Zlochevsky en Burisma. Sterker nog, de aanklachten tegen Zlochevsky zijn vorige week uitgebreid. Zlochevsky is momenteel aan het onderduiken.
[..]

Was dus blijkbaar een goeie zet om aan te dringen op het vertrek van Shokin.
  dinsdag 26 november 2019 @ 09:39:43 #72
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190129737
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, ik heb geen enkele moeite met een onderzoek naar Burisma. En wat mij betreft draait de hele Raad van Commissarissen van dat bedrijf de bak in, waaronder Hunter Biden (althans, als blijkt dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan fraude of andere misstanden).

Maar dat is het punt natuurlijk niet. Jij wekt de suggestie dat het onderzoek naar Burisma nog in volle gang was toen Biden (namens de VS en haar Europese bondgenoten) aandrong op het vertrek van Shokin. Dat lijkt niet het geval. Sterker, naar ik begrijp stond het onderzoek naar Burisma juist stil en beleefde corruptie een opleving onder het bewind van openbare aanklager Shokin.
Dan zal een diepgaand onderzoek dat toch uitwijzen?
pi_190129804
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:39 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dan zal een diepgaand onderzoek dat toch uitwijzen?
De Amerikaanse overheid kan uiteraard onderzoek doen naar het handelen van een van haar burgers. Oekraïne kan besluiten Burisma onder de loep te nemen (maar volgens Sjemmert is het onderzoek naar dat bedrijf allang heropend).

Maar Trump vraagt expliciet of Zelensky de Biden's wil laten onderzoeken. En als we de getuigen mogen geloven wilde hij ook nog dat de Oekraïners dit aan gingen kondigen tijdens een speciale persconferentie.

Ed, je snapt toch zelf ook wel dat dat retefout is?

Of geef gewoon toe dat je het geen ene flikker interesseert wat Trump uitspookt, ongeacht wat de ernst daarvan is. Dat neem ik je verder ook niet kwalijk. Sommige mensen verafgoden politici nou eenmaal graag. Ieder z'n ding. Maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
pi_190129918
8 topics volgeluld over iets waar geen bewijs van is en iets waarvan de democraten Trump verwijten, hetzelfde wat Biden heeft gedaan en waar wel bewijs van is.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 26 november 2019 @ 10:05:08 #75
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190130011
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 09:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Amerikaanse overheid kan uiteraard onderzoek doen naar het handelen van een van haar burgers. Oekraïne kan besluiten Burisma onder de loep te nemen (maar volgens Sjemmert is het onderzoek naar dat bedrijf allang heropend).

Maar Trump vraagt expliciet of Zelensky de Biden's wil laten onderzoeken. En als we de getuigen mogen geloven wilde hij ook nog dat de Oekraïners dit aan gingen kondigen tijdens een speciale persconferentie.

Ed, je snapt toch zelf ook wel dat dat retefout is?

Of geef gewoon toe dat je het geen ene flikker interesseert wat Trump uitspookt, ongeacht wat de ernst daarvan is. Dat neem ik je verder ook niet kwalijk. Sommige mensen verafgoden politici nou eenmaal graag. Ieder z'n ding. Maar dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
Laat ik het omdraaien; stel dat er nu in Venezuela een 'revolutie' plaatsvindt en daar miljarden Amerikaanse belastingdollars naartoe gaan, en opeens een van Trumps zoons (type 12 ambachten - 13 ongelukken) daar voor een vorstelijk salaris wordt aangesteld in de directie van een van de oliebedrijven terwijl deze nul verstand heeft van Venezuela noch de oliebusiness en er boven dat salaris ook nog eens Venezolaanse miljoenen van het oliebedrijf vloeien naar de 'investeringsmaatschappij' van die zoon terwijl daar allemaal niet eens echte werkzaamheden tegenover lijken te staan.

Zou jij dan vinden dat er niet gevraagd mag worden om uit te zoeken of er geen corruptie heeft plaatsgevonden of pay-for-play? Zou Trumps eventuele Democratische opvolger daar dan ook geen onderzoek naar mogen laten doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')