Ja zo ongeveer wel. Het scheelt al een hoop dat de goedkope plafondkappen vervangen zijn door porseleinen plafondkappen.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afwerken huehue
Nu alles in dezelfde stijl dan?
Big spender!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel. Het scheelt al een hoop dat de goedkope plafondkappen vervangen zijn door porseleinen plafondkappen.
Ik wil ookquote:Op donderdag 21 november 2019 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Van de week ook maar weer lekker in bad. Wel fijn af en toe.
Kom maar langs hoorMag je zonder rare voorwaarden of tegenprestaties bij mij in bad.quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs hoorMag je zonder rare voorwaarden of tegenprestaties bij mij in bad.
quote:Op donderdag 21 november 2019 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs hoorMag je zonder rare voorwaarden of tegenprestaties bij mij in bad.
quote:
Flerken!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk Captain Marvel gekeken. Jaren 90
Ik zit ze helemaal door elkaar heen te kijken, zat net bij de Easter egg ook even raar te kijken.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Ik ben ook begonnen met die Marvel films maar meh
Heiden.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Ja, op volgorde kijken dus hè?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ze helemaal door elkaar heen te kijken, zat net bij de Easter egg ook even raar te kijken.
Vind ze zo meh dat ik er geen meer kijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Het is net alsof je elke keer dezelfde film kijktquote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind ze zo meh dat ik er geen meer kijk.
In feite doe je dat ook. Dit sjabloon wordt al eeuwen gebruikt voor verhaal vertellingen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is net alsof je elke keer dezelfde film kijkt
Te laat, moet er nog drie geloof ik.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, op volgorde kijken dus hè?![]()
[ afbeelding ]
Dat ook ja. Die ken ik wel. Maar ook de cinematografie, soundtrack, spanningsboog etc zijn vrijwel hetzelfde elke keer. Ergens wel te verwachten bij een 'cinematic universe' maar echt heel afwisselend vind ik het niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In feite doe je dat ook. Dit sjabloon wordt al eeuwen gebruikt voor verhaal vertellingen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hero's_journey
Je bent wel enorm zuur en afkeurend op popcultuur vandaag.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook ja. Die ken ik wel. Maar ook de cinematografie, soundtrack, spanningsboog etc zijn vrijwel hetzelfde elke keer. Ergens wel te verwachten bij een 'cinematic universe' maar echt heel afwisselend vind ik het niet.
Wat dat betreft vind ik het jammer dat ze niet even flink de rem op het cinematic universe gooien om moeheid te voorkomen. Alles is mooi afgerond zo. Doe eens wat interessante one-shots oid.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook ja. Die ken ik wel. Maar ook de cinematografie, soundtrack, spanningsboog etc zijn vrijwel hetzelfde elke keer. Ergens wel te verwachten bij een 'cinematic universe' maar echt heel afwisselend vind ik het niet.
Nou ja, ik vind het bijvoorbeeld leuke films om te kijken maar ik vind zeker wel dat hij een punt heeft.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent wel enorm zuur en afkeurend op popcultuur vandaag.
Eensquote:Op donderdag 21 november 2019 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het
[..]
Wat dat betreft vind ik het jammer dat ze niet even flink de rem op het cinematic universe gooien om moeheid te voorkomen. Alles is mooi afgerond zo. Doe eens wat interessante one-shots oid.
Wat dat betreft was The Joker uit het andere kamp een welkome afwisseling.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent wel enorm zuur en afkeurend op popcultuur vandaag.
Lolquote:Op donderdag 21 november 2019 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben dan wel weer zo'n sucker die ze allemaal in huis heeft.
[ afbeelding ]
Spanningsboog? Ja elke film is het laatste half uur pas spannend. Alles gebeurd in dat laatste half uurtje. Ik zit gewoon films te kijken waarin t eerste uur geen kut gebeurd.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thorquote:Op donderdag 21 november 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Spanningsboog? Ja elke film is het laatste half uur pas spannend. Alles gebeurd in dat laatste half uurtje. Ik zit gewoon films te kijken waarin t eerste uur geen kut gebeurd.
Bij Winter Soldier ben ik afgehaakt. De karakters boeien me ook totaal niet.
Die heb ik gezien. Geen idee meer wat er eigenlijk gebeurd is. Maar de muziek aan het begin was wel oke.quote:
Jeff Goldblum is wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Geen idee meer wat er eigenlijk gebeurd is. Maar de muziek aan het begin was wel oke.
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Eindejaarsuitkering is gestort, lekker
Cijfers.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mij wordt die gespreidhuehue over het hele jaarquote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.amazon.com/Vi(...)-CA913/dp/B078NYZJGFquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik mezelf dit jaar als kerstcadeau geven
Volgende maand pas.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Mij!quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik mezelf dit jaar als kerstcadeau geven
Met die volgorde ben ik t niet "eens". Gewoon kijken op volgorde van uitbrengen en niet Captain Marvel als 2e. Ook al is t tijd technisch juist, zo is t niet bedoeld en dat merk je met cameo's en easter eggs ook.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, op volgorde kijken dus hè?![]()
[ afbeelding ]
Ik allemaal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:48 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een van die Marvel films gezien
Goed zo, mis je niks aan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:48 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een van die Marvel films gezien
Shield is ook niet up to date op disney+. Die moet ik volgens mij downloadne als ik die wil zien. Net zo met Titans. Gotham.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik allemaal.
En de series, op Agent Carter na.
Ok, ben nog niet helemaal bij met Shield en Cloak & Dagger.
Zou raar zijn als Titans en Gotham op Disney+ zouden staan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Shield is ook niet up to date op disney+. Die moet ik volgens mij downloadne als ik die wil zien. Net zo met Titans. Gotham.
Ja ik had ze allemaal al op de PC staan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Shield is ook niet up to date op disney+. Die moet ik volgens mij downloadne als ik die wil zien. Net zo met Titans. Gotham.
Bedoelde dat ik die volgens mij ook niet hier kan volgen anders dan door te downloaden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou raar zijn als Titans en Gotham op Disney+ zouden staan.
Niet op netflix?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik die volgens mij ook niet hier kan volgen anders dan door te downloaden.
Gotham staat wel op netflix maar loopt hopeloos achter...quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet op netflix?
Daar komen wel wat DC series op.
Ah ja, dat is wel met meer series idd. Rechten issues.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Gotham staat wel op netflix maar loopt hopeloos achter...
Ja die easter egg van Captain Marvel is wel een flinke spoiler eigenlijk als je die als tweede kijkt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met die volgorde ben ik t niet "eens". Gewoon kijken op volgorde van uitbrengen en niet Captain Marvel als 2e. Ook al is t tijd technisch juist, zo is t niet bedoeld en dat merk je met cameo's en easter eggs ook.
Geen mening, heb er geen abonnement opquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Goedemiddag allemaal
Over films gesproken, zijn hier al mensen met een mening over Horrify? @:CherryLips @:DeZwabber @:Elvi?
Jammer, ik lees je meningen graag!quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen mening, heb er geen abonnement op
Ik heb 2 abonnementen, en de rest gaat (ja jammer dan) maar via de down.... andere manier.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik word echt een beetje simpel van al die verschillende aanbieders, maar met al die proefabonnementen kom je in ieder geval afwisselend de winter door![]()
Welke twee heb je?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 abonnementen, en de rest gaat (ja jammer dan) maar via de down.... andere manier.
Heb een kast met 900 dvd's films en series, dus ze verdienen behoorlijk aan me. Maar met al die streaming diensten wordt t wel iets te gortig.En sommige dingen zijn ook gewoon echt niet in NL te kijken legaal.
Disney+ en Netflixquote:
MAAR HET MAG NIET111!!!1quote:Ik begrijp het argument ook niet zo goed dat downloaden zoveel geld mis zou laten lopen. Bij de meeste fervente downloaders die ik ken, liggen er vaak ook stapels cd's, dvd's, etc. Genoeg nieuwsberichten over hoeveel geld en bezoekers er nog om gaan. Er wordt meer dan ooit geproduceerd, dus ja
Ik hou het bij Netflix, en ik heb ook nog Disney+ gehouden, hoe lang dat duurt. En dan vind ik het wel weer best.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik word echt een beetje simpel van al die verschillende aanbieders, maar met al die proefabonnementen kom je in ieder geval afwisselend de winter door![]()
Ik had een tijdje HBO omdat er een kortingsactie was vanwege GoT, maar heb het weer opgezegd omdat het een stuk duurder is dan Netflix en Disney+ en ik merkte dat ik toch steeds Netflix zat te kijkenquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disney+ en Netflix
Videoland is niks voor mij. HBO heeft wel goede series.
[..]
MAAR HET MAG NIET111!!!1
Ik merk wel dat ik films echt zelden nog download, door de streaming diensten en de Pathe Unlimited pas. Series wel, maar vooral series die in NL niet te zien zijn. En die van HBO dus.
Ik moet nog wennen aan het idee dat Disney niet alleen kinderfilms heeftquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disney+ en Netflix
Videoland is niks voor mij. HBO heeft wel goede series.
Snap dat het qua pr moeilijk is om globaal in première te laten gaan met interviews voor hoofdrolspelers enzo. Maar de huidige situatie lijkt me ook overdreven achter lopen..quote:[..]
MAAR HET MAG NIET111!!!1
Ik merk wel dat ik films echt zelden nog download, door de streaming diensten en de Pathe Unlimited pas. Series wel, maar vooral series die in NL niet te zien zijn. En die van HBO dus.
Download jij ook nog buiten die aanbieders om?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou het bij Netflix, en ik heb ook nog Disney+ gehouden, hoe lang dat duurt. En dan vind ik het wel weer best.
Dat downloaden wordt me te moeilijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Download jij ook nog buiten die aanbieders om?
Lijkt me dat Disney+ een kortere periode interessant blijft dan een bredere Netflix. Zeker als je geen kids hebt
Eens, moet me nog eens verdiepen in wat nou een goede VPN maakt enzo. En wat je zegt, het is inderdaad niet dat we niets te doen hebben ofzo. Maar verleidelijk blijft het welquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat downloaden wordt me te moeilijkDus ik zou die series wel willen downloaden, heb alleen geen idee hoe. Maar er is genoeg om me mee bezig te houden.
Doe zoals mijn vader, alleen de eerste en laatste film kijkenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:17 schreef Scary_Mary het volgende:
Overigens vind ik dat kunnen bingen wel echt een uitkomstZeker bij zoiets als een GoT met tig personages en verhaallijnen. En over bingen gesproken, omdat ik nog niets van Harry Potter gelezen of gezien heb, krijg ik rond de feestdagen verplicht de hele Harry Potter reeks voor mijn kiezen.
Maar VPN alleen is ook niet alles zeggend toch? Heb het niet goed gevolgd, maar had een van die grotere aanbieders eerder dit jaar een akkefietje met een lek? Nord oid?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben weer helemaal terug naar downloaden hoor, netflix en nog een paar abo's, gedoe allemaal, elke keer weer een andere site of app en dan missen ze opeens weer een seizoen etc.
Gewoon alles in de hoogste kwaliteit binnenslurpen en via de PC naar de TV, veel en veel makkelijker ook qua bediening.
VPN is uiteraard wel zo handig tegenwoordig.
Niets is 100%, en er was idd een lek op 1 server bij Nord, heel erg slordig, maar dat zie je bij veel bedrijven helaas.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar VPN alleen is ook niet alles zeggend toch? Heb het niet goed gevolgd, maar had een van die grotere aanbieders eerder dit jaar een akkefietje met een lek? Nord oid?
En dan moet je dacht ik ook nog opletten met de wetgeving waar de aanbieder onder valt. Oh wacht, mogen we dit überhaupt wel zo bespreken hier?
Ja nee, dat vind mijn man niet leuk en belofte maakt schuld enzo..quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe zoals mijn vader, alleen de eerste en laatste film kijken
De eerste twee zijn meh, daarna worden ze donkerder.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de hele HP reeks "opgedrongen" aan mijn oppaskids, maar dat vonden ze niet zo erg.
Het zijn gewoon hele leuke films.
True, de eerste zijn misschien een beetje te kindvriendelijk, maar ze "levellen" mee met het publiekquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste twee zijn meh, daarna worden ze donkerder.
Goed om te weten! Bij welke zit jij als ik zo vrij mag zijn?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets is 100%, en er was idd een lek op 1 server bij Nord, heel erg slordig, maar dat zie je bij veel bedrijven helaas.
Je moet er wel 1 hebben die niet meewerkt aan logs bijhouden etc, anders kan je idd alsnog de sjaak zijn. Maar je bent iig een stuk beter afgeschermd dan mensen die er helemaal niets van weten, dus die pakken ze eerst.
Windscribe. Je moet een beetje mazzel hebben met aanbiedingen, ik kwam ze tegen met een actie voor 39 dollar lifetime en unlimited data. Dat was te mooi om niet te doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed om te weten! Bij welke zit jij als ik zo vrij mag zijn?
Benieuwd wanneer dat hier echt los gaat..
Zit je dan niet teveel met kromme tenen wat betreft die vertalingen? Of is Harry Potter groot genoeg om daar genoeg tijd en geld aan te hebben besteed?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil de boeken eigenlijk nog eens in het Nederlands lezen. En als audiobook in het Engels.
Ik krijg echt overal jeuk van die kansloze nederlandse namenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zit je dan niet teveel met kromme tenen wat betreft die vertalingen? Of is Harry Potter groot genoeg om daar genoeg tijd en geld aan te hebben besteed?
Dat is wel heel laag zegquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Windscribe. Je moet een beetje mazzel hebben met aanbiedingen, ik kwam ze tegen met een actie voor 39 dollar lifetime en unlimited data. Dat was te mooi om niet te doen.
Nee, ik heb wel vertrouwen in die vertalingen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zit je dan niet teveel met kromme tenen wat betreft die vertalingen? Of is Harry Potter groot genoeg om daar genoeg tijd en geld aan te hebben besteed?
Daarom wil ik ze juist lezen, er is over elk woord nagedacht, zowel in het Engels als in het Nederlands.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg echt overal jeuk van die kansloze nederlandse namen.
Vond ze in HP nog vrij goed.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was idd een of andere stuntaanbieding, maar ik gebruik het nu al maar dan een jaar. Heeft ook allerlei andere functies, adblocking etc.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel heel laag zegWaar doen ze dat dan van of was dit gewoon een ordinair marketingstuntje om op te vallen ofzo?
Nou daar heb je wat minder ruimte, dat snap ik nog. Maar de restquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet al te lang heb ik het ideequote:Op vrijdag 22 november 2019 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom wil ik ze juist lezen, er is over elk woord nagedacht, zowel in het Engels als in het Nederlands.
Ja en ik niet zeker, het is m'n werkquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet al te lang heb ik het idee.
Ik vind het echt heel erg slecht, maar goed, zo autistisch ben ik gewoon.
Oh dat is wel handig, want die ads worden ook steeds debieler. Je zal maar epilepsie hebben en hersenschade hebben ofzo met al die hysterisch bewegende onzinquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was idd een of andere stuntaanbieding, maar ik gebruik het nu al maar dan een jaar. Heeft ook allerlei andere functies, adblocking etc.
Vertalen of namen verkrachten zijn 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en ik niet zeker, het is m'n werk
In jouw ogen was het misschien niet nodig, maar er is echt over elk woord en elke naam nagedacht, qua betekenis, klank, alliteratie.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertalen of namen verkrachten zijn 2 verschillende dingen.
Er zijn ook zoveel namen die ze vertaald hebben terwijl het totaal niet nodig is, andere voornaam bijv terwijl het origineel gewoon een standaard naam is.
Ze hebben een service die ads al blockt bij hun, dus voor ze uberhaupt ingeladen kunnen worden. Dat scheelt zo enorm in snelheid op sommige sites.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig, want die ads worden ook steeds debieler. Je zal maar epilepsie hebben en hersenschade hebben ofzo met al die hysterisch bewegende onzin
Het Nederlands dat wel hip is, is niet echt mijn Nederlands zeg maarquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het gewoon apart dat je de Nederlandse namen afzeikt en de Engelse wel goed vindt, maar Nederlands is natuurlijk sowieso niet hip.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben een service die ads al blockt bij hun, dus voor ze uberhaupt ingeladen kunnen worden. Dat scheelt zo enorm in snelheid op sommige sites.
Snap ik wel hoor, maar ik zie gewoon de noodzaak niet in, een naam is een naamquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In jouw ogen was het misschien niet nodig, maar er is echt over elk woord en elke naam nagedacht, qua betekenis, klank, alliteratie.
Andere talen, die schijnen pas erg te zijn. Zoals de naam Voldemort, dat scheen nogal een uitdaging te zijn.
Heel af en toe heb je zo'n site die je doorstuurt en dan krijg ik gewoon een "page cannot be found" melding omdat ze hem al geblokkeerd hebben op hun servers.quote:
Ik zit hier voor de kat z'n kut te werken, zie ik alweer.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, maar ik zie gewoon de noodzaak niet in, een naam is een naam.
Maar idd, ik heb wel een soort aversie voor nederlands bij dit soort dingen, mijn Windows/MacOS/telefoon, games etc zijn ook altijd in het engels.
Melkertbaantje.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier voor de kat z'n kut te werken, zie ik alweer.
Nice!quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel af en toe heb je zo'n site die je doorstuurt en dan krijg ik gewoon een "page cannot be found" melding omdat ze hem al geblokkeerd hebben op hun servers..
Ik ben ook niet je doelgroepquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De pussy z'n cunt?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal toch?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan Windscribe aanraden. Gebruik het puur voor Netflix, en daarom slechts 2 USD per maand! Werkt prima op laptop én telefoon.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel heel laag zegWaar doen ze dat dan van of was dit gewoon een ordinair marketingstuntje om op te vallen ofzo?
Goed om te weten, bedankt voor de handige tip!quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan Windscribe aanraden. Gebruik het puur voor Netflix, en daarom slechts 2 USD per maand! Werkt prima op laptop én telefoon.
Build a Plan -> neem de WINDFLIX-locatie. (Heb zelf voor Windflix US gekozen, er is ook een Canadese en zo.) Je kunt niet switchen van land naar land, maar ik heb dat dus ook niet nodig.
Wat het al helemaal fijn maakt, is dat het maandelijk is (en betalen kan met Paypal); waardoor je het elk moment gewoon weer stop kunt zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed om te weten, bedankt voor de handige tip!
Doet die het nog wel voor Netflixquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan Windscribe aanraden. Gebruik het puur voor Netflix, en daarom slechts 2 USD per maand! Werkt prima op laptop én telefoon.
Build a Plan -> neem de WINDFLIX-locatie. (Heb zelf voor Windflix US gekozen, er is ook een Canadese en zo.) Je kunt niet switchen van land naar land, maar ik heb dat dus ook niet nodig.
Ja, maar eerste dat ik aanpas is de taal naar USquote:
Is dat een vraag of een opmerking?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet die het nog wel voor Netflix
Maar de hoesjes, handleidingen, websites, online stores, handleidingen van je apparaten, je zult er vast wat in het Nederlands van meekrijgen. En je kijkt Netflix.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar eerste dat ik aanpas is de taal naar US.
Allebeiquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een opmerking?.
Is dat bijzonder voor zulke diensten? Ik zou zoiets juist als standaard verwachten eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat het al helemaal fijn maakt, is dat het maandelijk is (en betalen kan met Paypal); waardoor je het elk moment gewoon weer stop kunt zetten.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:38 schreef HeatWave het volgende:
Maar idd, ik heb wel een soort aversie voor nederlands bij dit soort dingen, mijn Windows/MacOS/telefoon, games etc zijn ook altijd in het engels.
Helloquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hey you! Beviel Barcelona zo goed?
Ik keek Netflix, opgezegdquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de hoesjes, handleidingen, websites, online stores, handleidingen van je apparaten, je zult er vast wat in het Nederlands van meekrijgen. En je kijkt Netflix.
Veel VPN-diensten proberen je een abo van 1 jaar aan te smeren. Sommigen zelfs 3 jaar (gemiddeld goedkoper).quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is dat bijzonder voor zulke diensten? Ik zou zoiets juist als standaard verwachten eigenlijk.
Eén woord is al genoegquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik keek Netflix, opgezegd.
En natuurlijk zie ik wel eens iets in het nederlands, maar zelfs als ik de gebruiksaanwijzing van mijn koel.kast zou zoeken zou ik de engelse versie pakken.
Lijkt mij ook. Ik deed t vooral voor de marvel series, maar die zijn er nog lang niet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Download jij ook nog buiten die aanbieders om?
Lijkt me dat Disney+ een kortere periode interessant blijft dan een bredere Netflix. Zeker als je geen kids hebt
Mijn siri ook, alleen nu heeft m'n auto moeite met t voorlezen van whatsapp berichtenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar eerste dat ik aanpas is de taal naar US.
Oh spannend, weer zo een nieuw hoofdstukquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hello
Barcelona was prachtig maar ga er niet wonenWe gaan naar Portugal
Dat is dan idd een nadeel, maar daar gebruik ik Siri toch niet voorquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn siri ook, alleen nu heeft m'n auto moeite met t voorlezen van whatsapp berichten
Keer per ongeluk m'n navigatie op Engels gezet, snapte er geen ruk meer van. Niet te verstaanquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn siri ook, alleen nu heeft m'n auto moeite met t voorlezen van whatsapp berichten
Ik ook nooit, maar met Apple Carplay is dat wel handig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan idd een nadeel, maar daar gebruik ik Siri toch niet voor.
Omdat ik een toffe baan kreeg aangeboden in Portoquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh spannend, weer zo een nieuw hoofdstukWaarom uiteindelijk voor Portugal gekozen? Ga je naar Lissabon of elders? En wanneer?
quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keer per ongeluk m'n navigatie op Engels gezet, snapte er geen ruk meer van. Niet te verstaan
Zo slim is Siri niet, Alexa is veel slimmerquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nooit, maar met Apple Carplay is dat wel handig.
Nou kan ik siri wel in NL zetten, maar dan snapt ie de engelse appjes weer niet
Waarom kan ze niet tweetalig?
Je moet het wel interessant maken als je zo een commitment wil natuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Veel VPN-diensten proberen je een abo van 1 jaar aan te smeren. Sommigen zelfs 3 jaar (gemiddeld goedkoper).
Dat wist je niet van te voren?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Ik deed t vooral voor de marvel series, maar die zijn er nog lang niet.
Oh Porto is wel leukquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik een toffe baan kreeg aangeboden in PortoStartdatum is begin January
Die is druk bezig met solliciterenquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh Porto is wel leukEn dat is al best wel snel. Heeft je vriendin ook al een baan?
Hopelijk heeft zij ook snel iets! Ga je een vergelijkbare functie doen daar of weer eens iets anders?quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is druk bezig met solliciteren
Ik wou dat je die straatnamen kon uitzetten met Google Mapsquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keer per ongeluk m'n navigatie op Engels gezet, snapte er geen ruk meer van. Niet te verstaan
quote:Super condoom!!
Al meerdere keren goed mee vreemd gegaan en nog steeds geen buitenechtelijk kind.
Je kan blijven stoten en ze scheuren nooit
Enigzins hetzelfde, maar meer internationaal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hopelijk heeft zij ook snel iets! Ga je een vergelijkbare functie doen daar of weer eens iets anders?
Die is iets te uitgebreidquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wou dat je die straatnamen kon uitzetten met Google Maps
Meer uitdaging dus? Wel jammer, huren wordt daar ook steeds duurder. De goede periode wat dat betreft loop je mis, maar je zal vast ook beter verdienen dan de gemiddelde Portugees.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Enigzins hetzelfde, maar meer internationaal.
Of: Vertrek in zuidoostelijke richting.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is iets te uitgebreidNeem afrit 2 naar de A32 en de N233 en hou rechts aan en sla dan na 500 meter rechtsaf naar de Schubbekutteveenweg.
Dat onthou ik allemaal niet hoor
Inderdaad en dan in combinatie met die stem, erg irritant. Dan vind ik Waze een stuk fijner, maar ook weer niet ideaal qua verkeersinformatie.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is iets te uitgebreidNeem afrit 2 naar de A32 en de N233 en hou rechts aan en sla dan na 500 meter rechtsaf naar de Schubbekutteveenweg.
Dat onthou ik allemaal niet hoor
Ja, alsof ik weet waar dat is!quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Of: Vertrek in zuidoostelijke richting.
Volgens mij kan ik de auto nou google maps, apple kaarten en Maps.me laten doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad en dan in combinatie met die stem, erg irritant. Dan vind ik Waze een stuk fijner, maar ook weer niet ideaal qua verkeersinformatie.
'Rij naar het aangegeven punt.' DAAR HEB IK JOU TOCH VOOR.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Of: Vertrek in zuidoostelijke richting.
Even checken hoe de zon staat en aan welke kant van de bomen het mos groeit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alsof ik weet waar dat is!
Ik vind t begin altijd een beetje gokken idd
Al die moderne technologie en dan nog scouting opgedrongen krijgenquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even checken hoe de zon staat en aan welke kant van de bomen het mos groeit.
Geeft jouw binnenspiegel dat niet eens aan? Goedkope meukquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alsof ik weet waar dat is!
Ik vind t begin altijd een beetje gokken idd
Kan je net zo goed gokken, want dat van mos is een mythequote:Op vrijdag 22 november 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even checken hoe de zon staat en aan welke kant van de bomen het mos groeit.
Ja, zit redelijk boven het gemiddeldequote:Op vrijdag 22 november 2019 13:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Meer uitdaging dus? Wel jammer, huren wordt daar ook steeds duurder. De goede periode wat dat betreft loop je mis, maar je zal vast ook beter verdienen dan de gemiddelde Portugees.
Maar ik weet toch niet aan welke kant dat mos groeit, dus gokken doe ik sowieso.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je net zo goed gokken, want dat van mos is een mythe.
Dat is waar ja. Al had ik niet gedacht dat je koop zou overwegen na je post-scheiding vrijheid blijheid insteek (wat ook een beetje een rare gedachtengang is op basis van het beperkte beeld via dit lollige forum natuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zit redelijk boven het gemiddeldeEn huur kan prijzig zijn, maar kopen is nog steeds redelijk goedkoop en de normale gemiddelde kosten voor dingen zoals boodschappen, uit eten, vervoer en w&e zijn zo'n 50% goedkoper dan in Malta.
Auto is uit 2016.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
Geeft jouw binnenspiegel dat niet eens aan? Goedkope meuk
There's something about Mary?quote:
Ik word ook een dagje ouder hequote:Op vrijdag 22 november 2019 13:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Al had ik niet gedacht dat je koop zou overwegen na je post-scheiding vrijheid blijheid insteek (wat ook een beetje een rare gedachtengang is op basis van het beperkte beeld via dit lollige forum natuurlijk). Maar de bureaucratie zal daar ook wat anders verlopen dan hier
.............quote:
Cougar gespot!quote:
Bij mijn vorige stond er dan in de hoek van de binnenspiegel een letter (of 2) die de richting aangaf.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Auto is uit 2016.
Toen was t nog met rooksignalen.
Je kan het zeker slechter treffen ja!quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:55 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig ken ik mensen in Porto en de stad schijnt geweldig wonen te zijnGrote art scene schijnt en veul goede restaurants
2 dagen helpen op Comic Con. En jijquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
Gaat er iemand nog iets leuks doen komend weekend?
Slapen en op zoek naar sinterklaaskado's.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
Vergaderen vanavond, maar wel over leuke dingenquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
Ga je weer de nodige FOK!kers tegenkomen zekerquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
2 dagen helpen op Comic Con. En jij?
Slapen is fijn! Wat voor nieuwe bank heb je? Dqod woont bij jou in de regio toch? Misschien weet zij nog iemand?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Slapen en op zoek naar sinterklaaskado's.
En wat rondvragen of iemand interesse heeft in mijn bank aangezien mijn nieuwe waarschijnlijk komende week komt.
Geen werkvergadering dus?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vergaderen vanavond, maar wel over leuke dingen
Morgen naar een concert van Lais.
Zondag Dungeons & Dragons en 's avonds ons Silent Disco feest
Daarom ook maandag vrij
Slapen!quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:03 schreef Scary_Mary het volgende:
3 zits zandkleurige bank van het merk Sevn, model Butterfly.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ga je weer de nodige FOK!kers tegenkomen zekerAlleen helpen of kun je zelf ook nog genieten van het aanbod tussen de bedrijven door?
Ik ga geloof ik zondag naar een of andere markt, maar daar hoor ik later meer over.
[..]
Slapen is fijn! Wat voor nieuwe bank heb je?
ik weet van vrienden dat hun zoon een bank op zijn kamer wilde. Misschien hebben die interesse. En anders is er vast wel ergens een student die hem in ruil voor een kratje Hertog Jan wil hebben.quote:Dqod woont bij jou in de regio toch? Misschien weet zij nog iemand?
Feestjes vergaderingquote:
Volgens mij is t een soort jubileum tour.quote:Jeetje Lais, dat heb ik al een tijd niet meer gehoord. Wist dat ze nog bestonden. Of is het weer?
Ja en 3 kanalen. Rood, Groen en Blauw. Kun je switchen tussen DJ's.quote:Hoe zit zo'n silent disco nou eigenlijk? Iedereen met koptelefoons op en dat is het?
Vol van één oliebol.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:53 schreef STING het volgende:
Eerste oliebol van het jaar op.
Nu vol.
Burp.
Einde bericht.
Dat lijkt mij geen vreten. Tenzij alles onder de saus zat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Broodjes, o.a. een pisolet kippeling
Altijd fijn als je er makkelijk vanaf kan raken en er ook nog eens bier voor terug krijgtquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
3 zits zandkleurige bank van het merk Sevn, model Butterfly.
[..]
ik weet van vrienden dat hun zoon een bank op zijn kamer wilde. Misschien hebben die interesse. En anders is er vast wel ergens een student die hem in ruil voor een kratje Hertog Jan wil hebben.
Populaire feestjes = eer aan je werkquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Feestjes vergadering
Zit bij een vereniging die gay feesten in Eindhoven organiseert, en die is een beetje populair aan te worden.
Dus maar ff officieel aanpakken!
[..]
Volgens mij is t een soort jubileum tour.
Ik zing in t theater wel eens wat van ze, maar heb ze nog nooit live gezien.
Ben wel benieuwd!
[..]
Ja en 3 kanalen. Rood, Groen en Blauw. Kun je switchen tussen DJ's.
En onze DJ's (zie eerste punt bovenin) verzorgen 1 van de 3 kanalen zondag.
Met honing-mosterd saus, anders inderdaad een beetje matig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen vreten. Tenzij alles onder de saus zat.
Nah, we staan met maar 3 op een stand van 50 m2.. Dus wordt hard doorwerken denk ik.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ga je weer de nodige FOK!kers tegenkomen zekerAlleen helpen of kun je zelf ook nog genieten van het aanbod tussen de bedrijven door?
Ik ga geloof ik zondag naar een of andere markt, maar daar hoor ik later meer over.
[..]
Slapen is fijn! Wat voor nieuwe bank heb je? Dqod woont bij jou in de regio toch? Misschien weet zij nog iemand?
Net een aflevering van Opgelicht?!quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:29 schreef Elvi het volgende:
Godsamme ik probeer een kappersafspraak te maken en dat kan alleen online. Zijn ze tot april 2020 volgeboektDus ik bellen, gaat direct naar voicemail...
Laat maar weer.
Knip het zelf, of wil je kortpittig?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:29 schreef Elvi het volgende:
Godsamme ik probeer een kappersafspraak te maken en dat kan alleen online. Zijn ze tot april 2020 volgeboektDus ik bellen, gaat direct naar voicemail...
Laat maar weer.
Wtf is dat voor wonderkapperquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:29 schreef Elvi het volgende:
Laat maar weer.
Gewoon tondeuse toch? Lekker full G.I. Jane gaanquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Knip het zelf, of wil je kortpittig?
Ga dan helemaal Skunk Anansie en maakt het af met scheermesjes van pisbakkenstaal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon tondeuse toch? Lekker full G.I. Jane gaan
Of Britney, of Natalie Portmanquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een goedkopequote:
Een hele populaire blijkbaar, zonder service.quote:
WEAK AS I AAAHAAAHAAAM, NO TEARS FOR YOU!quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ga dan helemaal Skunk Anansie en maakt het af met scheermesjes van pisbakkenstaal.
Charlie Big Potato is het beste nummer van ze.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
WEAK AS I AAAHAAAHAAAM, NO TEARS FOR YOU!
Je bent heerlijk hip en edgy assymetrisch geknipt en t was de bedoeling zo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een goedkope![]()
De laatste heeft blijkbaar mn haar scheef geknipt maar omdat ik 90% van de tijd een staart draag zie ik dat dus niet. Maar nu wordt het wat langer en ineens viel het op
Ik ben al een aantal maanden scheef
A loooooooooooooooooooooooone brother, a loooooooooooooooooooooooone sisterquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Charlie Big Potato is het beste nummer van ze.
Geen mening, een feit.
Hehe, dat houdt je vast wel even bezig ja! Heb jij ook de maandag vrij genomen of ga je gewoon in een keer door?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nah, we staan met maar 3 op een stand van 50 m2.. Dus wordt hard doorwerken denk ik.
Een of andere markt, dat klinkt spannend
Is wel hip. Mijn kapper wilde me ook al overhalen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:39 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Charlie Big Potato is het beste nummer van ze.
Geen mening, een feit.
Helaas, gewoon weer naar kantoor maandagquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hehe, dat houdt je vast wel even bezig ja! Heb jij ook de maandag vrij genomen of ga je gewoon in een keer door?
Een vlooienmarkt of met eten enzo is niet spannend toch?
Jij bent daar wel het typeje voor.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is wel hip. Mijn kapper wilde me ook al overhalen.
Meh, iets te heftigquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij bent daar wel het typeje voor.
Kom je ze zoveel tegen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om tondeuzemeisjes over hun bolletje te aaien.
Als een aapje.
Bruut, maar op kantoor kun je zitten. Hoop ik voor je tenminstequote:Op vrijdag 22 november 2019 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helaas, gewoon weer naar kantoor maandag.
Haha oh nee, dat niet.
Ik wens jou ook een fijn weekend, pop. Hou 'em strak en maak er wat van.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bruut, maar op kantoor kun je zitten. Hoop ik voor je tenminste![]()
Ik wens jou en alle anderen een heel fijn weekend toe alvast
Heerlijk Sharon Kovacs.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is wel hip. Mijn kapper wilde me ook al overhalen.
Jij ook SMquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bruut, maar op kantoor kun je zitten. Hoop ik voor je tenminste![]()
Ik wens jou en alle anderen een heel fijn weekend toe alvast
Nein.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk Sharon Kovacs.
Speaking of which, heb je Hotel Eindhoven al gezien?
Foei.quote:
Dat is de hoop. Nu afwachten of het ook luktquote:Op vrijdag 22 november 2019 15:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Altijd fijn als je er makkelijk vanaf kan raken en er ook nog eens bier voor terug krijgt
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja jij moest zo nodig voor de gezondheidszorg kiezen.
Boksquote:
Woe to usquote:
Jij zult bier moeten drinken voor me dit weekend, Q. Kun je het aan denk je?quote:
Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zult bier moeten drinken voor me dit weekend, Q. Kun je het aan denk je?
Dat vond ik altijd zo smerig. Alsof je op een oude drol stond te kauwen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden kofte.
Nu helaas alleen.
Ik weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hadden kofte.
Nu helaas alleen.
Gewoon zelf maken toch.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo smerig. Alsof je op een oude drol stond te kauwen.
Maar misschien vrat ik het bij de verkeerde zaken.
Gehaktballen op zijn grieks eigenlijk. Huehuhuequote:Op vrijdag 22 november 2019 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is![]()
Kofte dan. Alleen zijn ken ik wel
quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken toch.
[..]
Gehaktballen op zijn grieks eigenlijk. Huehuhue
Vakantie hequote:Op zaterdag 23 november 2019 05:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoi gc!
Lang niet gezien..
En nu zo vroeg hier.
Vertrek zo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 06:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En het zit er bijna weer op?
Fijn weekend nog.
Ik slaap ff verder
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 23 november 2019 07:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mag nu richting huis en bedje.
Gezellig.quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:16 schreef Debsterr het volgende:
Goed druk al met de nerds en cosplay
Ja best wel!quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezellig.
Veel mensen verkleed?
Wat een aparte dildo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie kijk eens wat ik heb
[ afbeelding ]
Hij heeft laatst ook al een stoel gekocht die lijkt op een buttplug.quote:
Een lege kast. Wat is dit voor dark magic?quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie kastquote:Op zaterdag 23 november 2019 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin een onbewust patroon te zien.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij heeft laatst ook al een stoel gekocht die lijkt op een buttplug.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Het gaat volgens mij om die Warp collectiebox.
Ik leef ook een leeg levenquote:Op zaterdag 23 november 2019 11:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een lege kast. Wat is dit voor dark magic?
Heb er voor mijn doen al genoeg boeken instaan. Hoewel ik er laatst wel een zag die ik weer wil gaan kopen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie kast
Passen veel planten en boeken op.
Hmmm, wel apart die anale fixatie bij hem.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij heeft laatst ook al een stoel gekocht die lijkt op een buttplug.
Gezellige vriend.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Dan ga ik als jabba the hut. Vriend vertelde me laatst dat ik hem heel goed nadoe als ik onderuit op de bank lig na een bak friet.
Ik deed het expres. Praatte ook als hem. Hij kende Star Wars niet dus moest het eerst op YouTube laten zien.quote:
Dan deed je het er ook om inderdaad.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed het expres. Praatte ook als hem. Hij kende Star Wars niet dus moest het eerst op YouTube laten zien.
Er waren in de VS altijd veel Slave Leia kostuums, maar zelden een Jabba.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Dan ga ik als jabba the hut. Vriend vertelde me laatst dat ik hem heel goed nadoe als ik onderuit op de bank lig na een bak friet.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er waren in de VS altijd veel Slave Leia kostuums, maar zelden een Jabba.
Helaas geen Slave Leia's meer omdat het te sexy is en niet mag.
He Lot.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]Hoe is het met Lokje en Poes? Heb je er een poes bij gehaald of toch maar niet
Ooh heb je een foto van Mollie? Hier is het naar omstandigheden wel goed. Ben een beetje ziek waardoor ik heel erg moe ben en even nergens puf voor heb. Dacht hier eens om het hoekje gluren.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Lot.
Ja prima hoor. We hebben nu 2 poezen, ja. De tweede heet Mollie en is een dikke inhalige jaloerse poes. Maar wel lief en mooi.
Gisteren bij de dierenarts geweest (gewoon controle) en ze moet een stuk afvallen, omdat ze altijd het eten van de oudste kat op eet.
En hoe is het met jou?
Ik heb ooit wel eens een stuk gezien van de eerste film, maar daar houdt het mee op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik krijg jeuk in m'n klauwen van Star Wars, al heb ik de laatste film wel helemaal uitgezeten in de bioscoop.
Hier hadden we haar net een paar dagen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ooh heb je een foto van Mollie? Hier is het naar omstandigheden wel goed. Ben een beetje ziek waardoor ik heel erg moe ben en even nergens puf voor heb. Dacht hier eens om het hoekje gluren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |