Ja zo ongeveer wel. Het scheelt al een hoop dat de goedkope plafondkappen vervangen zijn door porseleinen plafondkappen.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afwerken huehue
Nu alles in dezelfde stijl dan?
Big spender!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel. Het scheelt al een hoop dat de goedkope plafondkappen vervangen zijn door porseleinen plafondkappen.
Ik wil ookquote:Op donderdag 21 november 2019 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Van de week ook maar weer lekker in bad. Wel fijn af en toe.
Kom maar langs hoorMag je zonder rare voorwaarden of tegenprestaties bij mij in bad.quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs hoorMag je zonder rare voorwaarden of tegenprestaties bij mij in bad.
quote:Op donderdag 21 november 2019 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs hoorMag je zonder rare voorwaarden of tegenprestaties bij mij in bad.
quote:
Flerken!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk Captain Marvel gekeken. Jaren 90
Ik zit ze helemaal door elkaar heen te kijken, zat net bij de Easter egg ook even raar te kijken.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Ik ben ook begonnen met die Marvel films maar meh
Heiden.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Ja, op volgorde kijken dus hè?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ze helemaal door elkaar heen te kijken, zat net bij de Easter egg ook even raar te kijken.
Vind ze zo meh dat ik er geen meer kijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Het is net alsof je elke keer dezelfde film kijktquote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind ze zo meh dat ik er geen meer kijk.
In feite doe je dat ook. Dit sjabloon wordt al eeuwen gebruikt voor verhaal vertellingen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is net alsof je elke keer dezelfde film kijkt
Te laat, moet er nog drie geloof ik.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, op volgorde kijken dus hè?![]()
[ afbeelding ]
Dat ook ja. Die ken ik wel. Maar ook de cinematografie, soundtrack, spanningsboog etc zijn vrijwel hetzelfde elke keer. Ergens wel te verwachten bij een 'cinematic universe' maar echt heel afwisselend vind ik het niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In feite doe je dat ook. Dit sjabloon wordt al eeuwen gebruikt voor verhaal vertellingen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hero's_journey
Je bent wel enorm zuur en afkeurend op popcultuur vandaag.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook ja. Die ken ik wel. Maar ook de cinematografie, soundtrack, spanningsboog etc zijn vrijwel hetzelfde elke keer. Ergens wel te verwachten bij een 'cinematic universe' maar echt heel afwisselend vind ik het niet.
Wat dat betreft vind ik het jammer dat ze niet even flink de rem op het cinematic universe gooien om moeheid te voorkomen. Alles is mooi afgerond zo. Doe eens wat interessante one-shots oid.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook ja. Die ken ik wel. Maar ook de cinematografie, soundtrack, spanningsboog etc zijn vrijwel hetzelfde elke keer. Ergens wel te verwachten bij een 'cinematic universe' maar echt heel afwisselend vind ik het niet.
Nou ja, ik vind het bijvoorbeeld leuke films om te kijken maar ik vind zeker wel dat hij een punt heeft.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent wel enorm zuur en afkeurend op popcultuur vandaag.
Eensquote:Op donderdag 21 november 2019 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het
[..]
Wat dat betreft vind ik het jammer dat ze niet even flink de rem op het cinematic universe gooien om moeheid te voorkomen. Alles is mooi afgerond zo. Doe eens wat interessante one-shots oid.
Wat dat betreft was The Joker uit het andere kamp een welkome afwisseling.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent wel enorm zuur en afkeurend op popcultuur vandaag.
Lolquote:Op donderdag 21 november 2019 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben dan wel weer zo'n sucker die ze allemaal in huis heeft.
[ afbeelding ]
Spanningsboog? Ja elke film is het laatste half uur pas spannend. Alles gebeurd in dat laatste half uurtje. Ik zit gewoon films te kijken waarin t eerste uur geen kut gebeurd.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thorquote:Op donderdag 21 november 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Spanningsboog? Ja elke film is het laatste half uur pas spannend. Alles gebeurd in dat laatste half uurtje. Ik zit gewoon films te kijken waarin t eerste uur geen kut gebeurd.
Bij Winter Soldier ben ik afgehaakt. De karakters boeien me ook totaal niet.
Die heb ik gezien. Geen idee meer wat er eigenlijk gebeurd is. Maar de muziek aan het begin was wel oke.quote:
Jeff Goldblum is wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Geen idee meer wat er eigenlijk gebeurd is. Maar de muziek aan het begin was wel oke.
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Eindejaarsuitkering is gestort, lekker
Cijfers.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mij wordt die gespreidhuehue over het hele jaarquote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.amazon.com/Vi(...)-CA913/dp/B078NYZJGFquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik mezelf dit jaar als kerstcadeau geven
Volgende maand pas.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Mij!quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik mezelf dit jaar als kerstcadeau geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |