Ja zo ongeveer wel. Het scheelt al een hoop dat de goedkope plafondkappen vervangen zijn door porseleinen plafondkappen.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afwerken huehue
Nu alles in dezelfde stijl dan?
Big spender!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer wel. Het scheelt al een hoop dat de goedkope plafondkappen vervangen zijn door porseleinen plafondkappen.
Ik wil ookquote:Op donderdag 21 november 2019 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Van de week ook maar weer lekker in bad. Wel fijn af en toe.
Kom maar langs hoorMag je zonder rare voorwaarden of tegenprestaties bij mij in bad.quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs hoorMag je zonder rare voorwaarden of tegenprestaties bij mij in bad.
quote:Op donderdag 21 november 2019 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar langs hoorMag je zonder rare voorwaarden of tegenprestaties bij mij in bad.
quote:
Flerken!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk Captain Marvel gekeken. Jaren 90
Ik zit ze helemaal door elkaar heen te kijken, zat net bij de Easter egg ook even raar te kijken.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Ik ben ook begonnen met die Marvel films maar meh
Heiden.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Ja, op volgorde kijken dus hè?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ze helemaal door elkaar heen te kijken, zat net bij de Easter egg ook even raar te kijken.
Vind ze zo meh dat ik er geen meer kijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Het is net alsof je elke keer dezelfde film kijktquote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind ze zo meh dat ik er geen meer kijk.
In feite doe je dat ook. Dit sjabloon wordt al eeuwen gebruikt voor verhaal vertellingen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is net alsof je elke keer dezelfde film kijkt
Te laat, moet er nog drie geloof ik.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, op volgorde kijken dus hè?![]()
[ afbeelding ]
Dat ook ja. Die ken ik wel. Maar ook de cinematografie, soundtrack, spanningsboog etc zijn vrijwel hetzelfde elke keer. Ergens wel te verwachten bij een 'cinematic universe' maar echt heel afwisselend vind ik het niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In feite doe je dat ook. Dit sjabloon wordt al eeuwen gebruikt voor verhaal vertellingen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hero's_journey
Je bent wel enorm zuur en afkeurend op popcultuur vandaag.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook ja. Die ken ik wel. Maar ook de cinematografie, soundtrack, spanningsboog etc zijn vrijwel hetzelfde elke keer. Ergens wel te verwachten bij een 'cinematic universe' maar echt heel afwisselend vind ik het niet.
Wat dat betreft vind ik het jammer dat ze niet even flink de rem op het cinematic universe gooien om moeheid te voorkomen. Alles is mooi afgerond zo. Doe eens wat interessante one-shots oid.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ook ja. Die ken ik wel. Maar ook de cinematografie, soundtrack, spanningsboog etc zijn vrijwel hetzelfde elke keer. Ergens wel te verwachten bij een 'cinematic universe' maar echt heel afwisselend vind ik het niet.
Nou ja, ik vind het bijvoorbeeld leuke films om te kijken maar ik vind zeker wel dat hij een punt heeft.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent wel enorm zuur en afkeurend op popcultuur vandaag.
Eensquote:Op donderdag 21 november 2019 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind het
[..]
Wat dat betreft vind ik het jammer dat ze niet even flink de rem op het cinematic universe gooien om moeheid te voorkomen. Alles is mooi afgerond zo. Doe eens wat interessante one-shots oid.
Wat dat betreft was The Joker uit het andere kamp een welkome afwisseling.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent wel enorm zuur en afkeurend op popcultuur vandaag.
Lolquote:Op donderdag 21 november 2019 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben dan wel weer zo'n sucker die ze allemaal in huis heeft.
[ afbeelding ]
Spanningsboog? Ja elke film is het laatste half uur pas spannend. Alles gebeurd in dat laatste half uurtje. Ik zit gewoon films te kijken waarin t eerste uur geen kut gebeurd.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Thorquote:Op donderdag 21 november 2019 23:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Spanningsboog? Ja elke film is het laatste half uur pas spannend. Alles gebeurd in dat laatste half uurtje. Ik zit gewoon films te kijken waarin t eerste uur geen kut gebeurd.
Bij Winter Soldier ben ik afgehaakt. De karakters boeien me ook totaal niet.
Die heb ik gezien. Geen idee meer wat er eigenlijk gebeurd is. Maar de muziek aan het begin was wel oke.quote:
Jeff Goldblum is wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik gezien. Geen idee meer wat er eigenlijk gebeurd is. Maar de muziek aan het begin was wel oke.
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Eindejaarsuitkering is gestort, lekker
Cijfers.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Bij mij wordt die gespreidhuehue over het hele jaarquote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.amazon.com/Vi(...)-CA913/dp/B078NYZJGFquote:Op vrijdag 22 november 2019 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik mezelf dit jaar als kerstcadeau geven
Volgende maand pas.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Mij!quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik mezelf dit jaar als kerstcadeau geven
Met die volgorde ben ik t niet "eens". Gewoon kijken op volgorde van uitbrengen en niet Captain Marvel als 2e. Ook al is t tijd technisch juist, zo is t niet bedoeld en dat merk je met cameo's en easter eggs ook.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, op volgorde kijken dus hè?![]()
[ afbeelding ]
Ik allemaal.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:48 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een van die Marvel films gezien
Goed zo, mis je niks aan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:48 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een van die Marvel films gezien
Shield is ook niet up to date op disney+. Die moet ik volgens mij downloadne als ik die wil zien. Net zo met Titans. Gotham.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik allemaal.
En de series, op Agent Carter na.
Ok, ben nog niet helemaal bij met Shield en Cloak & Dagger.
Zou raar zijn als Titans en Gotham op Disney+ zouden staan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Shield is ook niet up to date op disney+. Die moet ik volgens mij downloadne als ik die wil zien. Net zo met Titans. Gotham.
Ja ik had ze allemaal al op de PC staan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Shield is ook niet up to date op disney+. Die moet ik volgens mij downloadne als ik die wil zien. Net zo met Titans. Gotham.
Bedoelde dat ik die volgens mij ook niet hier kan volgen anders dan door te downloaden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou raar zijn als Titans en Gotham op Disney+ zouden staan.
Niet op netflix?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik die volgens mij ook niet hier kan volgen anders dan door te downloaden.
Gotham staat wel op netflix maar loopt hopeloos achter...quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet op netflix?
Daar komen wel wat DC series op.
Ah ja, dat is wel met meer series idd. Rechten issues.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Gotham staat wel op netflix maar loopt hopeloos achter...
Ja die easter egg van Captain Marvel is wel een flinke spoiler eigenlijk als je die als tweede kijkt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met die volgorde ben ik t niet "eens". Gewoon kijken op volgorde van uitbrengen en niet Captain Marvel als 2e. Ook al is t tijd technisch juist, zo is t niet bedoeld en dat merk je met cameo's en easter eggs ook.
Geen mening, heb er geen abonnement opquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:10 schreef Scary_Mary het volgende:
Goedemiddag allemaal
Over films gesproken, zijn hier al mensen met een mening over Horrify? @:CherryLips @:DeZwabber @:Elvi?
Jammer, ik lees je meningen graag!quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen mening, heb er geen abonnement op
Ik heb 2 abonnementen, en de rest gaat (ja jammer dan) maar via de down.... andere manier.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik word echt een beetje simpel van al die verschillende aanbieders, maar met al die proefabonnementen kom je in ieder geval afwisselend de winter door![]()
Welke twee heb je?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 2 abonnementen, en de rest gaat (ja jammer dan) maar via de down.... andere manier.
Heb een kast met 900 dvd's films en series, dus ze verdienen behoorlijk aan me. Maar met al die streaming diensten wordt t wel iets te gortig.En sommige dingen zijn ook gewoon echt niet in NL te kijken legaal.
Disney+ en Netflixquote:
MAAR HET MAG NIET111!!!1quote:Ik begrijp het argument ook niet zo goed dat downloaden zoveel geld mis zou laten lopen. Bij de meeste fervente downloaders die ik ken, liggen er vaak ook stapels cd's, dvd's, etc. Genoeg nieuwsberichten over hoeveel geld en bezoekers er nog om gaan. Er wordt meer dan ooit geproduceerd, dus ja
Ik hou het bij Netflix, en ik heb ook nog Disney+ gehouden, hoe lang dat duurt. En dan vind ik het wel weer best.quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik word echt een beetje simpel van al die verschillende aanbieders, maar met al die proefabonnementen kom je in ieder geval afwisselend de winter door![]()
Ik had een tijdje HBO omdat er een kortingsactie was vanwege GoT, maar heb het weer opgezegd omdat het een stuk duurder is dan Netflix en Disney+ en ik merkte dat ik toch steeds Netflix zat te kijkenquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disney+ en Netflix
Videoland is niks voor mij. HBO heeft wel goede series.
[..]
MAAR HET MAG NIET111!!!1
Ik merk wel dat ik films echt zelden nog download, door de streaming diensten en de Pathe Unlimited pas. Series wel, maar vooral series die in NL niet te zien zijn. En die van HBO dus.
Ik moet nog wennen aan het idee dat Disney niet alleen kinderfilms heeftquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disney+ en Netflix
Videoland is niks voor mij. HBO heeft wel goede series.
Snap dat het qua pr moeilijk is om globaal in première te laten gaan met interviews voor hoofdrolspelers enzo. Maar de huidige situatie lijkt me ook overdreven achter lopen..quote:[..]
MAAR HET MAG NIET111!!!1
Ik merk wel dat ik films echt zelden nog download, door de streaming diensten en de Pathe Unlimited pas. Series wel, maar vooral series die in NL niet te zien zijn. En die van HBO dus.
Download jij ook nog buiten die aanbieders om?quote:Op vrijdag 22 november 2019 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou het bij Netflix, en ik heb ook nog Disney+ gehouden, hoe lang dat duurt. En dan vind ik het wel weer best.
Dat downloaden wordt me te moeilijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Download jij ook nog buiten die aanbieders om?
Lijkt me dat Disney+ een kortere periode interessant blijft dan een bredere Netflix. Zeker als je geen kids hebt
Eens, moet me nog eens verdiepen in wat nou een goede VPN maakt enzo. En wat je zegt, het is inderdaad niet dat we niets te doen hebben ofzo. Maar verleidelijk blijft het welquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat downloaden wordt me te moeilijkDus ik zou die series wel willen downloaden, heb alleen geen idee hoe. Maar er is genoeg om me mee bezig te houden.
Doe zoals mijn vader, alleen de eerste en laatste film kijkenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:17 schreef Scary_Mary het volgende:
Overigens vind ik dat kunnen bingen wel echt een uitkomstZeker bij zoiets als een GoT met tig personages en verhaallijnen. En over bingen gesproken, omdat ik nog niets van Harry Potter gelezen of gezien heb, krijg ik rond de feestdagen verplicht de hele Harry Potter reeks voor mijn kiezen.
Maar VPN alleen is ook niet alles zeggend toch? Heb het niet goed gevolgd, maar had een van die grotere aanbieders eerder dit jaar een akkefietje met een lek? Nord oid?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben weer helemaal terug naar downloaden hoor, netflix en nog een paar abo's, gedoe allemaal, elke keer weer een andere site of app en dan missen ze opeens weer een seizoen etc.
Gewoon alles in de hoogste kwaliteit binnenslurpen en via de PC naar de TV, veel en veel makkelijker ook qua bediening.
VPN is uiteraard wel zo handig tegenwoordig.
Niets is 100%, en er was idd een lek op 1 server bij Nord, heel erg slordig, maar dat zie je bij veel bedrijven helaas.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar VPN alleen is ook niet alles zeggend toch? Heb het niet goed gevolgd, maar had een van die grotere aanbieders eerder dit jaar een akkefietje met een lek? Nord oid?
En dan moet je dacht ik ook nog opletten met de wetgeving waar de aanbieder onder valt. Oh wacht, mogen we dit überhaupt wel zo bespreken hier?
Ja nee, dat vind mijn man niet leuk en belofte maakt schuld enzo..quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe zoals mijn vader, alleen de eerste en laatste film kijken
De eerste twee zijn meh, daarna worden ze donkerder.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb de hele HP reeks "opgedrongen" aan mijn oppaskids, maar dat vonden ze niet zo erg.
Het zijn gewoon hele leuke films.
True, de eerste zijn misschien een beetje te kindvriendelijk, maar ze "levellen" mee met het publiekquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste twee zijn meh, daarna worden ze donkerder.
Goed om te weten! Bij welke zit jij als ik zo vrij mag zijn?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets is 100%, en er was idd een lek op 1 server bij Nord, heel erg slordig, maar dat zie je bij veel bedrijven helaas.
Je moet er wel 1 hebben die niet meewerkt aan logs bijhouden etc, anders kan je idd alsnog de sjaak zijn. Maar je bent iig een stuk beter afgeschermd dan mensen die er helemaal niets van weten, dus die pakken ze eerst.
Windscribe. Je moet een beetje mazzel hebben met aanbiedingen, ik kwam ze tegen met een actie voor 39 dollar lifetime en unlimited data. Dat was te mooi om niet te doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Goed om te weten! Bij welke zit jij als ik zo vrij mag zijn?
Benieuwd wanneer dat hier echt los gaat..
Zit je dan niet teveel met kromme tenen wat betreft die vertalingen? Of is Harry Potter groot genoeg om daar genoeg tijd en geld aan te hebben besteed?quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil de boeken eigenlijk nog eens in het Nederlands lezen. En als audiobook in het Engels.
Ik krijg echt overal jeuk van die kansloze nederlandse namenquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zit je dan niet teveel met kromme tenen wat betreft die vertalingen? Of is Harry Potter groot genoeg om daar genoeg tijd en geld aan te hebben besteed?
Dat is wel heel laag zegquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Windscribe. Je moet een beetje mazzel hebben met aanbiedingen, ik kwam ze tegen met een actie voor 39 dollar lifetime en unlimited data. Dat was te mooi om niet te doen.
Nee, ik heb wel vertrouwen in die vertalingen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zit je dan niet teveel met kromme tenen wat betreft die vertalingen? Of is Harry Potter groot genoeg om daar genoeg tijd en geld aan te hebben besteed?
Daarom wil ik ze juist lezen, er is over elk woord nagedacht, zowel in het Engels als in het Nederlands.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg echt overal jeuk van die kansloze nederlandse namen.
Vond ze in HP nog vrij goed.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik krijg echt overal jeuk van die kansloze nederlandse namen.
Was idd een of andere stuntaanbieding, maar ik gebruik het nu al maar dan een jaar. Heeft ook allerlei andere functies, adblocking etc.quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel heel laag zegWaar doen ze dat dan van of was dit gewoon een ordinair marketingstuntje om op te vallen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |