Ik zou geen moeite doen. Moet ze maar niet kijken.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:28 schreef wodca het volgende:
[..]
ik zou dan moeite hebben om een stijfje te onderdrukken als een vrouw express naar mijn lid kijkt
Om te vergelijken?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik eerder dat vrouwen eerder naar andere vrouwen kijken dan mannen.
Wat heeft jouw voorkeur?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:40 schreef Puk1234 het volgende:
Weinig vrouwelijke reactiesMeer mannen die hun lengtes het vergelijken zijn lijkt het meer.
Ik ben een kerel grapjasquote:Op donderdag 21 november 2019 17:52 schreef Opgezwollen1991 het volgende:
[..]
Wat heeft jouw voorkeur?
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef Opgezwollen1991 het volgende:
[..]
Ah, is voor mij nieuw. Dacht dat vrouwen best door 1 deur konden
13 cm is gewoon klein. Dat voelen de meesten niet met hun flubberkutquote:Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef Piriet het volgende:
Het statistiekje is heel mooi, maar er zit een aanname achter
Het gaat ervan uit dat een vrouw op het oog/gevoel wel even correct de grootte van een penis kan inschatten. Ik ben ervan overtuigd dat maar enkele met dit Timmermansoog zijn behebt.
Mannen overdrijven, maar vrouwen ook... hoe leuker de vent, hoe hoger de maat wordt ingeschat. Dat is heel normaal, als je heel geil/verliefd bent is je partner een stuk aantrekkelijker dan wanneer je er objectief naar kijkt.
Ik ben kleine middelmaat (met persen haal ik de 15cm+, maar in gebruik is 13-14 realistischer^^) , maar kan me prima redden (genoeg redenen om hier heel zeker van te zijn). Ik heb hilarisch genoeg nog nooit een partner gehad die het niet had over mijn heerlijke grote lul. Tuurlijk daar zal complimenteren bij zitten, maar ik durf wel te stellen dat ik en mijn partners dusdanig veel lol hebben in sex dat we niet al teveel bewust comedie spelen. Ondanks dat ik geen geweldenaar ben is mijn lul prima in staat om de dame in kwestie heel blij te maken.
Zal een wat grotere lul fijner zijn voor dames? Misschien, maar ik denk dat heel veel optisch is en tussen de oren zit. Sowieso zit bijzonder veel van sex in het stukje voorspel. En wil je tijdens penetratie wat meer diepte of frictie dan varieer je met de hoek en stootkracht.
Het is een fantastisch onderwerp waar je leuk over kan debatteren (ik vind het blijkbaar ook leuk), maar aan het einde van het verhaal doe je er niks aan en gelukkig is het niet zo heel belangrijk voor de kwaliteit van je seksleven (uiteraard, micro/olifant is niet prettig).
Awwww, wat schattig.quote:Op zondag 1 december 2019 13:40 schreef Craptacular het volgende:
[..]
13 cm is gewoon klein. Dat voelen de meesten niet met hun flubberkut
Ja, ik heb dan ook overdreven biij de toelatingsvraag (23 cm leek me een mooi gemiddelde)quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Face it minimaal 18 cm heb je nodig om hier op FOK te mogen komen.
Geen ruk aan?quote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Maharski het volgende:
Piemels! Piemels, piemels nog aan toe!
Natuurlijk geldt het niet voor alle dames, maar ik neem aan dat het meerendeel een gemiddeld tot grote penis verkiest (14-18cm?), en zal erg groot en erg klein niet als voorkeur hebben, al zal dat ook nog per vrouw verschillen. Daarnaast zal dikte een minstens zo belangrijke voorkeur hebben. Een langere met 10cm omtrek, of een kortere met een omtrek van 13cm..... Per persoon verschillend.quote:Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef Piriet het volgende:
Ik ben kleine middelmaat (met persen haal ik de 15cm+, maar in gebruik is 13-14 realistischer^^) , maar kan me prima redden (genoeg redenen om hier heel zeker van te zijn).
[...]Ondanks dat ik geen geweldenaar ben is mijn lul prima in staat om de dame in kwestie heel blij te maken.
Zal een wat grotere lul fijner zijn voor dames? Misschien, maar ik denk dat heel veel optisch is en tussen de oren zit. Sowieso zit bijzonder veel van sex in het stukje voorspel. En wil je tijdens penetratie wat meer diepte of frictie dan varieer je met de hoek en stootkracht.
Dat zou ik absoluut niet tof vinden als ze een speeltje boven mij verkiest.quote:Op zondag 1 december 2019 17:01 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Natuurlijk geldt het niet voor alle dames, maar ik neem aan dat het meerendeel een gemiddeld tot grote penis verkiest (14-18cm?), en zal erg groot en erg klein niet als voorkeur hebben, al zal dat ook nog per vrouw verschillen. Daarnaast zal dikte een minstens zo belangrijke voorkeur hebben. Een langere met 10cm omtrek, of een kortere met een omtrek van 13cm..... Per persoon verschillend.
Mijn penis is met 11cm in erectie zeker niet wat vrouwen als ideaal zien. Gelukkig ziet mijn vriendin dat niet als een probleem bij de seks, al geeft ze wel eerlijk toe dat ook haar voorkeur een grotere penis is. Voor die momenten heeft ze haar speeltjes.
Ik ken ze zelfs die zonder pik willen..quote:Op dinsdag 3 december 2019 01:23 schreef Cockwhale het volgende:
Er is in ieder geval geen vrouw die zegt, doe mij maar onder de 12cm. Dat kun je rustig aannemen.
Kwestie van tijd tot ze een grotere echte penis verorberd.quote:Op zondag 1 december 2019 17:01 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Mijn penis is met 11cm in erectie zeker niet wat vrouwen als ideaal zien. Gelukkig ziet mijn vriendin dat niet als een probleem bij de seks, al geeft ze wel eerlijk toe dat ook haar voorkeur een grotere penis is. Voor die momenten heeft ze haar speeltjes.
Ditquote:Op dinsdag 3 december 2019 01:23 schreef Cockwhale het volgende:
Er is in ieder geval geen vrouw die zegt, doe mij maar onder de 12cm. Dat kun je rustig aannemen.
Herkenbaar, op ONS’jes na is het altijd even wennen.quote:Op zondag 1 december 2019 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb ook wel gemerkt dat grote pikken zoals die van mij even wennen zijn. De eerste keer kan nog wel eens wat pijn doen, zeker in kont. Daarna raakt ze gewend aan mijn lul zowel psychologisch als lichamelijk en geniet ze extra.
Vandaar knoppel ik die joeker er niet aan in de anus zonder eerst te meldenquote:Op dinsdag 3 december 2019 10:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Herkenbaar, op ONS’jes na is het altijd even wennen.
Daar maak ik me niet druk over. We hebben al jaren een open relatie. Ze heeft door de jaren heen al meerdere veel grotere penissen "veroberd", net als ik regelmatig met andere vrouwen seks heb. Mijn kleine penis is daarbij nooit een belemmering geweest.quote:Op dinsdag 3 december 2019 07:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot ze een grotere echte penis verorberd.
Nice! Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:07 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet druk over. We hebben al jaren een open relatie. Ze heeft door de jaren heen al meerdere veel grotere penissen "veroberd", net als ik regelmatig met andere vrouwen seks heb. Mijn kleine penis is daarbij nooit een belemmering geweest.
Ik kijk wel eens naar een pakketje, puur nieuwsgierig. Maar of ik hier nu wel iets zie of niets, dat maakt mij niet geiler of vind ik niet aantrekkelijker.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:36 schreef GwaiLow het volgende:
Alleen net als wat mannen met borsten en billen hebben, zullen vrouwen het opwindender vinden dat als ze een man in boxershort zien, dat je een soort zogeheten ''pakketje'' zie
Hoe merk je dat dan? Want kijken zullen ze ook doen bij een minder grote lul. Misschien kijken ze wel naar elke lulquote:Op donderdag 21 november 2019 12:37 schreef GwaiLow het volgende:
Wat ik zelf ervaar is dat je in een sauna goed kan merken dat de gemiddelde vrouw een iets bovengemiddelde penis toch interessant vind. Even kijken is overigens niet zo erg, maar als iemand begint te staren vind ik dat toch een tikkeltje ongemakkelijk.
Precies, ik hoor nooit een vrouw klagen over de lengte van een penis.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dit is echt een mannenonderwerp. Vrouwen maken zich hier eigenlijk gewoon helemaal niet druk om.
Net zoals zich druk maken om een lipje dat een beetje uitsteekt een vrouwending is waar vrijwel geen enkele man zich druk om maakt.
Zolang het niet erg extreem is (micro penis of olifantenslurf) en gewoon prima functioneel is is het prima.
Vrouwen kunnen anders weldegelijk positief verrast zijn bij een wat groter formaat. Maar dat is natuurlijk niet hetzelfde als afknappen op een wat kleinere.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:06 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Precies, ik hoor nooit een vrouw klagen over de lengte van een penis.
Het gaat over andere dingen, fysiek afgetraint en dergelijke, maar niet de lengte van de lul
Eens, heb nog nooit meegemaakt dat dat een deal breaker wasquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:06 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Precies, ik hoor nooit een vrouw klagen over de lengte van een penis.
Het gaat over andere dingen, fysiek afgetraint en dergelijke, maar niet de lengte van de lul
Borsten en piemels zijn niet echt te vergelijken. Qua het 'visuele' aspect misschien wel, maar een penis heeft ook een functionele taak. Ik denk dat de meeste vrouwen er gewoon weinig van voelen als je een kleintje hebt.quote:Op zondag 8 december 2019 12:49 schreef Professor_Makamba het volgende:
Iets bovengemiddeld en altijd hard. Dat is wat de meeste vrouwen lekker vinden wat ik heb begrepen. Veel andere piemels zijn ook ok, behalve als het extreem naar beide kanten wordt. Voor de rest gewoon goed gebruiken en dan wordt het vanzelf lekker. Ik hou van lekkere grote borsten, maar een leuke vrouw met kleintjes is ook leuk en dan vergeet je dat toch.
Een normale, gemiddelde, pik voldoet heel prima qua functionaleit.quote:Op zondag 8 december 2019 22:07 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Borsten en piemels zijn niet echt te vergelijken. Qua het 'visuele' aspect misschien wel, maar een penis heeft ook een functionele taak. Ik denk dat de meeste vrouwen er gewoon weinig van voelen als je een kleintje hebt.
Dit! Tenzij je een sizequeen bent.quote:Op zondag 8 december 2019 23:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Een normale, gemiddelde, pik voldoet heel prima qua functionaleit.
Een micro penis niet, maar zovaak komt dat echt niet voor.
Wat mannen als een kleintje zien is erg vaak niet klein. Maar gewoon normaal.
Wat is een sizequeen?quote:Op dinsdag 10 december 2019 18:59 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dit! Tenzij je een sizequeen bent.
Anouk, bijvoorbeeld. “Hij moet minstens 23 cm zijn.”quote:
Ah, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 10 december 2019 19:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Anouk, bijvoorbeeld. “Hij moet minstens 23 cm zijn.”
Jij hebt dan ook wel super billenquote:Op zaterdag 7 december 2019 09:13 schreef Tribble het volgende:
Ik ben iets boven gemiddeld en heb de dames nooit horen klagen, maar ik krijg de meeste complimenten over mijn billen... 😬
☺️ Dank je!quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel super billen
Plus je hebt idd niet te klagen over je formaat!
Sorry maar... 25 cm is echt niet satisfying...quote:Op woensdag 20 november 2019 16:16 schreef Pumpalov het volgende:
Buiten de uitzonderingen is er natuurlijk geen enkele vrouw die van extreem klein of groot houdt. En dan zeker het eerste niet. Zal in de meeste gevallen rond deze verhoudingen spelen. Reken maar even na of je zelf min of meer bevalt bij het gros van de dames. Gemiddelde FOK!ker komt er dus bekaaid van af (donkerblauw en groter)
[ afbeelding ]
Hoeft er niet volledig in lieve schat, niet zo gulzig zijnquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sorry maar... 25 cm is echt niet satisfying...
En volgens dit staatje is het dat wel... Ik weet niet.. Maar welk betrouwbaar onderzoek denkt hier achter te zitten...
Het is niet satisfying alssie niet door kan stoten he pumpiequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoeft er niet volledig in lieve schat, niet zo gulzig zijn
Dit idd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is niet satisfying alssie niet door kan stoten he pumpie
En bij 't pijpen moet die toch wel helemaal er in zonder dat ik door m'n eten roer
Daar heb je wel een goed punt, want ik let er inderdaad niet op of dat ''staar-gedrag'' van die dames bij elke man die langsloopt voorkomt. Wel gebeurde het een keer dat ik per toeval met een dame in contact kwam (jaar of 28) die ik eerder op de dag vanuit mijn ooghoek zag staren toen ik langsliep (zij lag op een ligbedje). Na een heel gezellig en leuk gesprek heb ik er toen gewoon op een tactvolle manier naar gevraagd, en toen wist ze me tot mijn verbazing heel open en eerlijk te vertellen dat ze dat normaal echt nooit doet, en dat ze eigenlijk erg ''preuts'' is in de dingen. Alleen deze keer voelde ze zich er zo erg door aangetrokken, dat het haar niet lukte om weg te kijken. Ach, ik heb natuurlijk aangegeven dat ik het erg niet erg vond, en het alleen maar enorm waardeer dat ze dat zo open en eerlijk durft te spreken.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien het topic toch alweer beetje loopt
[..]
Ik kijk wel eens naar een pakketje, puur nieuwsgierig. Maar of ik hier nu wel iets zie of niets, dat maakt mij niet geiler of vind ik niet aantrekkelijker.
Hoogstens wanneer hij stijf is, dat het interessant is, want dan wil je er ook wat mee doen. Maar slap... boeit het echt niet.
[..]
Hoe merk je dat dan? Want kijken zullen ze ook doen bij een minder grote lul. Misschien kijken ze wel naar elke lul
Haha, als je het zo zegt komt het een beetje vreemd over. Moet even een nuance aanbrengen. Pas veel later op de dag kwamen we elkaar tegen, en maakte ze een opmerking waardoor we in een gesprekje terecht kwamen. Na een tijdje leuk kletsen stuurde ik het gesprek op een tactvolle manier een beetje die richting op omdat ik wel benieuwd was of ze het zelf door had. En toen heeft ze daar gewoon even open en eerlijk op gereageerd. Was eigenlijk niets awkwards aan. Uiteraard voel ik van tevoren wel aan of ik het gesprek die kant op kan/wil sturen, of juist niet. Dit was gewoon een heel goed en prettig gesprek.quote:Op zondag 22 december 2019 18:09 schreef Cue_ het volgende:
Jij vroeg aan haar waarom/of ze naar je lul aan het staren was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |