Niet als ze je foto's hebben gezienquote:Op donderdag 21 november 2019 16:15 schreef Opgezwollen1991 het volgende:
[..]
Bedankt, i guess haha. Hierover zullen de meningen in dit topic verdeeld zijn
Net als mannen kijken vrouwen in de sauna ook gewoon naar de privates. Viel mij 1x op dat een meisje tegenover mij aan het douchen was. Ze keek mij eerst aan en toen ongegeneerd naar beneden. Vriendin stond naast mij te douchen.quote:Op donderdag 21 november 2019 12:37 schreef GwaiLow het volgende:
Wat ik zelf ervaar is dat je in een sauna goed kan merken dat de gemiddelde vrouw een iets bovengemiddelde penis toch interessant vind. Even kijken is overigens niet zo erg, maar als iemand begint te staren vind ik dat toch een tikkeltje ongemakkelijk. Maar goed, ik moet ook niet zeuren, wil ook niet continu met een handdoek om mn middel zitten/lopen.
Maar oke, dit gaat puur om het visuele. Qua gevoel bij een vrouw geloof ik ook niet zo dat die paar centimeter enorm veel verschil maakt. Alleen het is wel een interessante discussie, en vind het leuk om te lezen dat niet iedereen hier hetzelfde over denkt.
Mannen en vrouwen lijken op elkaar, alleen doen mannen het wat minder subtiel hahaquote:Op donderdag 21 november 2019 16:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Net als mannen kijken vrouwen in de sauna ook gewoon naar de privates. Viel mij 1x op dat een meisje tegenover mij aan het douchen was. Ze keek mij eerst aan en toen ongegeneerd naar beneden. Vriendin stond naast mij te douchen.
Daarnaast denk ik eerder dat vrouwen eerder naar andere vrouwen kijken dan mannen.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:18 schreef Opgezwollen1991 het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen lijken op elkaar, alleen doen mannen het wat minder subtiel haha
ik zou dan moeite hebben om een stijfje te onderdrukken als een vrouw express naar mijn lid kijktquote:Op donderdag 21 november 2019 16:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Net als mannen kijken vrouwen in de sauna ook gewoon naar de privates. Viel mij 1x op dat een meisje tegenover mij aan het douchen was. Ze keek mij eerst aan en toen ongegeneerd naar beneden. Vriendin stond naast mij te douchen.
Ik zou geen moeite doen. Moet ze maar niet kijken.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:28 schreef wodca het volgende:
[..]
ik zou dan moeite hebben om een stijfje te onderdrukken als een vrouw express naar mijn lid kijkt
Om te vergelijken?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik eerder dat vrouwen eerder naar andere vrouwen kijken dan mannen.
Wat heeft jouw voorkeur?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:40 schreef Puk1234 het volgende:
Weinig vrouwelijke reactiesMeer mannen die hun lengtes het vergelijken zijn lijkt het meer.
Ik ben een kerel grapjasquote:Op donderdag 21 november 2019 17:52 schreef Opgezwollen1991 het volgende:
[..]
Wat heeft jouw voorkeur?
quote:Op vrijdag 22 november 2019 12:51 schreef Opgezwollen1991 het volgende:
[..]
Ah, is voor mij nieuw. Dacht dat vrouwen best door 1 deur konden
13 cm is gewoon klein. Dat voelen de meesten niet met hun flubberkutquote:Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef Piriet het volgende:
Het statistiekje is heel mooi, maar er zit een aanname achter
Het gaat ervan uit dat een vrouw op het oog/gevoel wel even correct de grootte van een penis kan inschatten. Ik ben ervan overtuigd dat maar enkele met dit Timmermansoog zijn behebt.
Mannen overdrijven, maar vrouwen ook... hoe leuker de vent, hoe hoger de maat wordt ingeschat. Dat is heel normaal, als je heel geil/verliefd bent is je partner een stuk aantrekkelijker dan wanneer je er objectief naar kijkt.
Ik ben kleine middelmaat (met persen haal ik de 15cm+, maar in gebruik is 13-14 realistischer^^) , maar kan me prima redden (genoeg redenen om hier heel zeker van te zijn). Ik heb hilarisch genoeg nog nooit een partner gehad die het niet had over mijn heerlijke grote lul. Tuurlijk daar zal complimenteren bij zitten, maar ik durf wel te stellen dat ik en mijn partners dusdanig veel lol hebben in sex dat we niet al teveel bewust comedie spelen. Ondanks dat ik geen geweldenaar ben is mijn lul prima in staat om de dame in kwestie heel blij te maken.
Zal een wat grotere lul fijner zijn voor dames? Misschien, maar ik denk dat heel veel optisch is en tussen de oren zit. Sowieso zit bijzonder veel van sex in het stukje voorspel. En wil je tijdens penetratie wat meer diepte of frictie dan varieer je met de hoek en stootkracht.
Het is een fantastisch onderwerp waar je leuk over kan debatteren (ik vind het blijkbaar ook leuk), maar aan het einde van het verhaal doe je er niks aan en gelukkig is het niet zo heel belangrijk voor de kwaliteit van je seksleven (uiteraard, micro/olifant is niet prettig).
Awwww, wat schattig.quote:Op zondag 1 december 2019 13:40 schreef Craptacular het volgende:
[..]
13 cm is gewoon klein. Dat voelen de meesten niet met hun flubberkut
Ja, ik heb dan ook overdreven biij de toelatingsvraag (23 cm leek me een mooi gemiddelde)quote:Op zondag 1 december 2019 14:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Face it minimaal 18 cm heb je nodig om hier op FOK te mogen komen.
Geen ruk aan?quote:Op zondag 1 december 2019 14:18 schreef Maharski het volgende:
Piemels! Piemels, piemels nog aan toe!
Natuurlijk geldt het niet voor alle dames, maar ik neem aan dat het meerendeel een gemiddeld tot grote penis verkiest (14-18cm?), en zal erg groot en erg klein niet als voorkeur hebben, al zal dat ook nog per vrouw verschillen. Daarnaast zal dikte een minstens zo belangrijke voorkeur hebben. Een langere met 10cm omtrek, of een kortere met een omtrek van 13cm..... Per persoon verschillend.quote:Op zondag 1 december 2019 13:39 schreef Piriet het volgende:
Ik ben kleine middelmaat (met persen haal ik de 15cm+, maar in gebruik is 13-14 realistischer^^) , maar kan me prima redden (genoeg redenen om hier heel zeker van te zijn).
[...]Ondanks dat ik geen geweldenaar ben is mijn lul prima in staat om de dame in kwestie heel blij te maken.
Zal een wat grotere lul fijner zijn voor dames? Misschien, maar ik denk dat heel veel optisch is en tussen de oren zit. Sowieso zit bijzonder veel van sex in het stukje voorspel. En wil je tijdens penetratie wat meer diepte of frictie dan varieer je met de hoek en stootkracht.
Dat zou ik absoluut niet tof vinden als ze een speeltje boven mij verkiest.quote:Op zondag 1 december 2019 17:01 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Natuurlijk geldt het niet voor alle dames, maar ik neem aan dat het meerendeel een gemiddeld tot grote penis verkiest (14-18cm?), en zal erg groot en erg klein niet als voorkeur hebben, al zal dat ook nog per vrouw verschillen. Daarnaast zal dikte een minstens zo belangrijke voorkeur hebben. Een langere met 10cm omtrek, of een kortere met een omtrek van 13cm..... Per persoon verschillend.
Mijn penis is met 11cm in erectie zeker niet wat vrouwen als ideaal zien. Gelukkig ziet mijn vriendin dat niet als een probleem bij de seks, al geeft ze wel eerlijk toe dat ook haar voorkeur een grotere penis is. Voor die momenten heeft ze haar speeltjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |