☺️ Dank je!quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel super billen
Plus je hebt idd niet te klagen over je formaat!
Sorry maar... 25 cm is echt niet satisfying...quote:Op woensdag 20 november 2019 16:16 schreef Pumpalov het volgende:
Buiten de uitzonderingen is er natuurlijk geen enkele vrouw die van extreem klein of groot houdt. En dan zeker het eerste niet. Zal in de meeste gevallen rond deze verhoudingen spelen. Reken maar even na of je zelf min of meer bevalt bij het gros van de dames. Gemiddelde FOK!ker komt er dus bekaaid van af (donkerblauw en groter)
[ afbeelding ]
Hoeft er niet volledig in lieve schat, niet zo gulzig zijnquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sorry maar... 25 cm is echt niet satisfying...
En volgens dit staatje is het dat wel... Ik weet niet.. Maar welk betrouwbaar onderzoek denkt hier achter te zitten...
Het is niet satisfying alssie niet door kan stoten he pumpiequote:Op vrijdag 13 december 2019 18:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hoeft er niet volledig in lieve schat, niet zo gulzig zijn
Dit idd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het is niet satisfying alssie niet door kan stoten he pumpie
En bij 't pijpen moet die toch wel helemaal er in zonder dat ik door m'n eten roer
Daar heb je wel een goed punt, want ik let er inderdaad niet op of dat ''staar-gedrag'' van die dames bij elke man die langsloopt voorkomt. Wel gebeurde het een keer dat ik per toeval met een dame in contact kwam (jaar of 28) die ik eerder op de dag vanuit mijn ooghoek zag staren toen ik langsliep (zij lag op een ligbedje). Na een heel gezellig en leuk gesprek heb ik er toen gewoon op een tactvolle manier naar gevraagd, en toen wist ze me tot mijn verbazing heel open en eerlijk te vertellen dat ze dat normaal echt nooit doet, en dat ze eigenlijk erg ''preuts'' is in de dingen. Alleen deze keer voelde ze zich er zo erg door aangetrokken, dat het haar niet lukte om weg te kijken. Ach, ik heb natuurlijk aangegeven dat ik het erg niet erg vond, en het alleen maar enorm waardeer dat ze dat zo open en eerlijk durft te spreken.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien het topic toch alweer beetje loopt
[..]
Ik kijk wel eens naar een pakketje, puur nieuwsgierig. Maar of ik hier nu wel iets zie of niets, dat maakt mij niet geiler of vind ik niet aantrekkelijker.
Hoogstens wanneer hij stijf is, dat het interessant is, want dan wil je er ook wat mee doen. Maar slap... boeit het echt niet.
[..]
Hoe merk je dat dan? Want kijken zullen ze ook doen bij een minder grote lul. Misschien kijken ze wel naar elke lul
Haha, als je het zo zegt komt het een beetje vreemd over. Moet even een nuance aanbrengen. Pas veel later op de dag kwamen we elkaar tegen, en maakte ze een opmerking waardoor we in een gesprekje terecht kwamen. Na een tijdje leuk kletsen stuurde ik het gesprek op een tactvolle manier een beetje die richting op omdat ik wel benieuwd was of ze het zelf door had. En toen heeft ze daar gewoon even open en eerlijk op gereageerd. Was eigenlijk niets awkwards aan. Uiteraard voel ik van tevoren wel aan of ik het gesprek die kant op kan/wil sturen, of juist niet. Dit was gewoon een heel goed en prettig gesprek.quote:Op zondag 22 december 2019 18:09 schreef Cue_ het volgende:
Jij vroeg aan haar waarom/of ze naar je lul aan het staren was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |