De boeken zijn van Stephen King. Dat verklaard wel wat. Nog niet gezien trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh scifi lijkt me hier nou totaal niet bij passen.
Ja weet ik maar zoals het begint kan ik me niet voorstellen dat er iets van scifi in komt. Hooguit dat die auto een soort Christine blijkt te zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:59 schreef wcborstel het volgende:
[..]
De boeken zijn van Stephen King. Dat verklaard wel wat. Nog niet gezien trouwens.
Mind control shitquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh scifi lijkt me hier nou totaal niet bij passen.
Nu ook alle seizoenen van kinderen geen bezwaar.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik wist eigenlijk niet op Videoland series van de publiek omroep te zien zijn.
Wat zou het tof zijn als ze alle seizoenen van de Vlaamse serie Spoed erop zouden zetten, zo'n ontzettend toffe serie, helaas is de DVD box erg duur en zonder ondertiteling.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat goed! Die ga ik ook kijken dan
Heb een zwak voor Vlaamse series. Veel beter dan de Nederlandse imho.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo irritant dat videoland bij de meeste Nederlandse films geen ondertiteling heeft, en als ze die dan wel hebben, doet ie het nietheb ze bericht erover en ze zouden er naar kijken.
Wat dat betreft heeft netflix echt mijn voorkeur.
Spoed zegt me vaag iets. Nooit echt gevolgd. Ziekenhuisserie toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wat zou het tof zijn als ze alle seizoenen van de Vlaamse serie Spoed erop zouden zetten, zo'n ontzettend toffe serie, helaas is de DVD box erg duur en zonder ondertiteling.
Ah top! Ik heb ze thuis. Eens in de zoveel tijd kijk ik er eentje. Vooral de oude vind ik heerlijk om te kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanaf 2 maart zijn alle James Bond films 3 maanden lang te zien op Videoland.
Ik ga ze snel kijken
Ja, samequote:Op donderdag 27 februari 2020 10:41 schreef SEMTEX het volgende:
Qua connectiviteit met Chromecast he, hebben jullie ook dat de verbinding regelmatig dropt? De app geeft dan aan dat je weer kunt connecten met Chromecast, terwijl de app op TV gewoon doorloopt. Heb dit alleen met de combi Videoland-Chromecast. Netflix-Chromecast heeft dit niet.
Ook irritant: je pauzeert een aflevering op Videoland en als je weer wilt hervatten zit je ineens op een heel ander moment in een vorige aflevering... superirritant.
Dat had ik dus bij Netflixquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:41 schreef SEMTEX het volgende:
Qua connectiviteit met Chromecast he, hebben jullie ook dat de verbinding regelmatig dropt? De app geeft dan aan dat je weer kunt connecten met Chromecast, terwijl de app op TV gewoon doorloopt. Heb dit alleen met de combi Videoland-Chromecast. Netflix-Chromecast heeft dit niet.
Ook irritant: je pauzeert een aflevering op Videoland en als je weer wilt hervatten zit je ineens op een heel ander moment in een vorige aflevering... superirritant.
Ah tnx, was al benieuwd of iemand dit gezien had. Net aan begonnen, eerste aflevering begint iig goed. Tweede seizoen kijk ik dan wel even aan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:23 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik vond Mr Mercedes wel tof. 1e seizoen was het beste. Bij seizoen 2 raakte ik iet wat geirriteerd door het superonrealistische verhaallijn die erbij geduwd werd. Maar ag toch te moeite om af te kijken.
Inmiddels s02 afgekeken, ik vond het wel spannend eigenlijk. Jammer dat s03 nog niet op ziggo staat.quote:
Hihi ja dat was mij ook opgevallenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ah tnx, was al benieuwd of iemand dit gezien had. Net aan begonnen, eerste aflevering begint iig goed. Tweede seizoen kijk ik dan wel even aan.
Meestal zit ik wel op 1 lijn met jou in het Netflix-topic, lang leve FOK!
Voor nu kijkt het iig lekker weg, zit ook humor in en de muziek is geweldigquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:26 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Hihi ja dat was mij ook opgevallenHave fun, en het niet zo dat het vanaf het 2e seizoen het kijken niet meer waard is hoor
Maar vond het 1e seizoen veruit het beste.
Ik heb vandaag in 1 dag 'Why woman kill' gekeken. Erg mooi gemaakt. Je ziet 1 huis, 3 moorden. Verhaallijnen in 1963, 1984 en 2019. Dus 3 stijlen. Vanaf aflevering 1 de 3 tijden door elkaar maar door de uitgesproken stijlen heel makkelijk te volgen. Echt heel erg het kijken waard. Heb me geen moment verveeld met deze serie !
Yepquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Voor nu kijkt het iig lekker weg, zit ook humor in en de muziek is geweldig
Why woman kill is ook op Videoland? Klinkt bekend de titel maar volgens mij heet zo'n crime-docu serie ook zo.
Eerste en derde seizoen vond ik een stuk spannender. Seizoen 2 was meer van we kunnen nu alles doen met vage shit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Inmiddels s02 afgekeken, ik vond het wel spannend eigenlijk. Jammer dat s03 nog niet op ziggo staat.
Zit hier nog steeds te genieten van het eerste seizoen. Wel heel erg benieuwd nu naar het tweede. Zou je die ook over kunnen slaan? Of is het derde seizoen dan niet meer te volgen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerste en derde seizoen vond ik een stuk spannender. Seizoen 2 was meer van we kunnen nu alles doen met vage shit.
Ik zou gewoon kijken, want het is wel een afsluiting van het verhaal in seizoen 1 en 2. Het verhaal is wat moeilijker te volgen als je het tweede seizoen overslaat. Seizoen 3 is een combinatie van een nieuw verhaal en dingen die zijn gebeurd in het eerste en tweede seizoen.quote:Op zondag 8 maart 2020 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zit hier nog steeds te genieten van het eerste seizoen. Wel heel erg benieuwd nu naar het tweede. Zou je die ook over kunnen slaan? Of is het derde seizoen dan niet meer te volgen?
Dacht ik in eerste instantie ook, maar vond het toch best boeiend. En in S03 zie ik daar opeens captain Janeway, 100 jaar ouder.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eerste en derde seizoen vond ik een stuk spannender. Seizoen 2 was meer van we kunnen nu alles doen met vage shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |