Die mentionquote:Op maandag 18 november 2019 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was weekendje weg
De vrouw wil nu cosmetica dingen hebben en dat schijnt daar goedkoper te zijn
ik heb 6 flessen gin
@:picommp
Er missen ook letters.quote:Op maandag 18 november 2019 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vooral smerig toetsenbord. Denk je dat @:drizzt goed voor TarrelGod zorgt?
@:zipportal
wat is tarrelgodquote:Op maandag 18 november 2019 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat herken je toch wel..quote:Op maandag 18 november 2019 19:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dat voor smerige shit joh gadverdamme
Drizzt moet een goede reden hebben, anders note je hem maar.quote:Op maandag 18 november 2019 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2019 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zielige irritante gast is dat zeg.
Dat hele Pownews is van hetzelfde niveau als die schijtlollige Youtube-shows.
Ik kijk hier ooit meer naar.
DennisGodquote:Op maandag 18 november 2019 19:18 schreef Caland het volgende:
Waarom is die gozer eigenlijk voor Willem II? @:lenny_leonard
quote:Op maandag 18 november 2019 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een zielige irritante gast is dat zeg.
Dat hele Pownews is van hetzelfde niveau als die schijtlollige Youtube-shows.
Ik kijk hier ooit meer naar.
Ik vind het eigenlijk niet heel duidelijk een hitlergroetquote:Op maandag 18 november 2019 20:00 schreef onlogisch het volgende:
Oh, ik zie dat op feestboek de Hitler-groetende puistenkop is ontmaskerd.
[ afbeelding ]
Kom sprinte danquote:Op maandag 18 november 2019 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lingo aan het kijken.
Er heeft iemand het beroep 'scrum-master'.
Ik vind daar wat van.
Ik mis Scrummie.quote:Op maandag 18 november 2019 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lingo aan het kijken.
Er heeft iemand het beroep 'scrum-master'.
Ik vind daar wat van.
Als ik zo zijn tweets bekijk zou het me verbazen als hij z'n veterstrikdiploma heeft.quote:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat Jetro deze spelfout wel maakte.quote:
Ik ook, maar na onlogisch zijn mention heb ik het gechecktquote:Op maandag 18 november 2019 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat Jetro deze spelfout wel maakte.
Was dit weekend dikke fittie voor de deur, politiehond en al kwam erbij. Uiteindelijk eindigde het met een vrouw die de agent voor racist uitmaakte en een tering harde beuk erna kreeg. Voor foto’s zie appquote:
Klinkt als een normale dag in Brabantquote:Op maandag 18 november 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was dit weekend dikke fittie voor de deur, politiehond en al kwam erbij. Uiteindelijk eindigde het met een vrouw die de agent voor racist uitmaakte en een tering harde beuk erna kreeg. Voor foto’s zie app
#TOPSHOW
030 maatquote:Op maandag 18 november 2019 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt als een normale dag in Brabant
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op maandag 18 november 2019 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij
@:onlogisch
@:lange_lans
Nee, sorry.quote:Op maandag 18 november 2019 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
DennisGod
En geen idee. Volgens mij is ie ook al zijn hele leven voor Willem II. Ik zou niet weten waarom je voor zo'n club zou zijn als je niet uit Tilburg komt.
@:wereldgozer jij kijkt veel van hem. Weet jij het?
Lekker man, geniet er vanquote:Op maandag 18 november 2019 18:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was weekendje weg
De vrouw wil nu cosmetica dingen hebben en dat schijnt daar goedkoper te zijn
ik heb 6 flessen gin
@:picommp
Ik zat nog in Limburg. Ja, in Aken. Best leipe sauna en hotsprings daar.quote:Op maandag 18 november 2019 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die mention
Wat voor gin trouwens?
Waar in Duitsland zat je?
Nog sauna geweest?
Zoveel vragen..
Koop waggie danquote:Op dinsdag 19 november 2019 07:19 schreef Doublepain het volgende:
Man man man @:trein2000
Trieste vent
Ik duim voor je.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn wagen moet gekeurd worden. Hopelijk geen GROOT PROBLEEM
STIKSTOFquote:Op dinsdag 19 november 2019 07:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn wagen moet gekeurd worden. Hopelijk geen GROOT PROBLEEM
Quote je mijn berichten speciaal om dat te controleren?quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als ik dit bericht quote zie ik twee spaties tussen 'mijn' en 'moeder'.
Iemand moet het doen, Renéquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote je mijn berichten speciaal om dat te controleren?
Wel interessant, het klopt wel wat hij zegt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quote je mijn berichten speciaal om dat te controleren?
Ik heb jou even als voorbeeld gebruikt in BUGquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wel interessant, het klopt wel wat hij zegt.
Nee hoor, gereageerd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou even als voorbeeld gebruikt in BUG
hopelijk vind je dit niet erg.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik begin ziekjes te worden
Bid voor me @:kingroland
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben benieuwd voor wie @KingRoland kiest. En vooral wie er dus een GROOT PROBLEEM heeft. @Zipportalquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.
Hopelijk bidt @:kingroland voor mij. (iedereen weet dat je maar voor één persoon tegelijkertijd kan bidden)
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk bidt @:kingroland voor mij. (iedereen weet dat je maar voor één persoon tegelijkertijd kan bidden)
Raar dat je God niet met een hoofdletter typt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Bedankt maar alles hangt af van @:Kingroland
Als ik morgen ziek ben dan bestaat god niet en wil ik mijn kjeld terug gvd
kjeld?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:16 schreef Doublepain het volgende:
Bedankt maar alles hangt af van @:Kingroland
Als ik morgen ziek ben dan bestaat god niet en wil ik mijn kjeld terug gvd
Alsof @KingRoland naar de kerk gaat lolquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je God niet met een hoofdletter typt.
Als ik @:kingroland was had ik direct mijn conclusies getrokken!
@Calandquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef Doublepain het volgende:
@Calandquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima TV welquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:16 schreef Caland het volgende:
Kwam net het kantoor niet uit, pand ernaast was een of andere gijzeling gaande. AT voor het raam
twitter:ADSportwereld twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 19:40:56Diego Armando Maradona houdt het alweer voor gezien bij het Argentijnse Gimnasia La Platahttps://t.co/p3ThRYbBsH https://t.co/FqmAa51r4X reageer retweet
Bedankt nog voor mijn nominatiequote:Op dinsdag 19 november 2019 18:35 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben @:coco. Helemaal vergeten te nomineren voor een award. Ik zal daar vanavond nog eens naar kijken.
Geen probleem maat.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt nog voor mijn nominatie
vindquote:Op maandag 18 november 2019 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit ja.
Wat vind je vriend ervan?
Ga anders posts van 2 dagen teruglezen. Gek.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vind![]()
@:Caland
@:GGMM
@:maxi-mus
@:KingRoland
Een nieuwe Bram in de buurt?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:14 schreef Wereldgozer het volgende:
BramGod @:kingroland @:zipportal @:lenny_leonard
Ja even 6 afleveringetjes tussendoor. Geldhoertje.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een nieuwe Bram in de buurt?
Genot was dat. Ga straks kijken.
💪🏿💪🏿💪🏿🦁🦁🦁quote:Op woensdag 20 november 2019 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij
@:onlogisch
@:lange_lans
Ik moest krabben vanmorgen.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen
Het is koud buiten
Ik heb zin in de zomer
Misschien eens wat vaker wassen dan.quote:
Dit kan ik niet waarderen.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien eens wat vaker wassen dan.
Als jij akkoord gaat welquote:Op woensdag 20 november 2019 10:57 schreef Doublepain het volgende:
Als je iets via Ideal betaalt dan geef je het bedrijf toch niet zomaar machtiging tot automatisch afschrijven iedere periode?
Ook al staat dat er netjes onder, dat is niet rechtsgeldig toch ofwa??
Dit zegt consumentenbond:quote:
Er staat letterlijk digitale machtiging is rechtsgeldig.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit zegt consumentenbond:
Een machtiging geef je schriftelijk of via een Digitale Incassomachtiging. Alleen deze machtigingen zijn geldig. Geef je een online machtiging (dus niet via Digitaal Incassomachtigingen, maar bijvoorbeeld als je ergens aanvinkt dat je het bedrijf machtigt) of een telefonische machtiging, dan is deze niet geldig en kun je hem terugdraaien.
Dus niet geldig toch??
Heb een exper nodig: @:napoleonfour
Ja daar staat een linkje ernaartoe, daarmee bedoelen ze een speciaal formulier via een bank, dat is een digitale machtigingquote:Op woensdag 20 november 2019 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat letterlijk digitale machtiging is rechtsgeldig.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2019 11:35 schreef Doublepain het volgende:
Is het al bijna weekend trouwens?
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
F&S / Cats
Even een topic geopend over Cats
@:jr-style-93
Neequote:Op woensdag 20 november 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stringer Bell als kat
Over de helft vriendquote:Op woensdag 20 november 2019 11:35 schreef Doublepain het volgende:
Is het al bijna weekend trouwens?
quote:We respecteren uw privacy
Wij en onze partners gebruiken technologieën, zoals cookies, en verwerken persoonlijke gegevens, zoals IP-adressen en cookie-identificatoren, om advertenties en inhoud te personaliseren op basis van uw interesses, de resultaten van advertenties en inhoud te meten en inzichten te verkrijgen over het publiek dat deze advertenties en inhoud heeft bekeken. Klik hieronder om toestemming te geven voor het gebruik van deze technologie en de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden. U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw toestemmingskeuzes wijzigen door terug te keren naar deze site.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:
Mag een bepaalde user alweer terugkomen? #dtvquote:Op woensdag 20 november 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Stuur maar een mail naar tantebelleman@telegraaf.nlquote:Op woensdag 20 november 2019 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze incognito's beantwoordt begrijp ik niet
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stringer Bell als kat
ik vind haar wel een goede verslaggeverquote:Op woensdag 20 november 2019 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar tantebelleman@telegraaf.nl
Namen en rugnummersquote:Op woensdag 20 november 2019 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mag een bepaalde user alweer terugkomen? #dtv
Ik vraag dit ook namens @:slobeend
Twitter is voor iedereen Tarado, ook voor mensen die liever niet met naam en toenaam op het internet staan!quote:Op woensdag 20 november 2019 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze incognito's beantwoordt begrijp ik niet
Eens.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind haar wel een goede verslaggever
daar heb ik ook niets op tegen maar ze beantwoorden welquote:Op woensdag 20 november 2019 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twitter is voor iedereen Tarado, ook voor mensen die liever niet met naam en toenaam op het internet staan!
[..]
Eens.
Waarom?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb ik ook niets op tegen maar ze beantwoorden wel
Wel waarquote:Op woensdag 20 november 2019 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ze niet serieus te nemen zijn
Is een banaan krom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem meer mensen op Twitter serieus onder een valse naam dan die er onder hun echte naam staan daar hoor.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat ze niet serieus te nemen zijn
Bedankt maatquote:Op woensdag 20 november 2019 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem meer mensen op Twitter serieus onder een valse naam dan die er onder hun echte naam staan daar hoor.
Gewoon baseren op inhoud en niet op een naam.
Dat dus. Beetje onzinnig om te oordelen of er een echte naam bij een mening staat.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem meer mensen op Twitter serieus onder een valse naam dan die er onder hun echte naam staan daar hoor.
Gewoon baseren op inhoud en niet op een naam.
AliExpress wel ja. Hoezo?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:50 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm @:jr-style-93 @:lenny_leonard kopen jullie weleens wat bij alibaba?
Pannenkoekenquote:Op woensdag 20 november 2019 17:06 schreef Drizzt het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken.
Zuurkoolquote:Op woensdag 20 november 2019 17:06 schreef Drizzt het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken.
quote:
quote:
Hahaquote:Op woensdag 20 november 2019 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.foxsportsasia(...)ned-post-retirement/
De wat?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:24 schreef JanCees het volgende:
De favicon van fok is veranderd kan er niet aan wennen
Ja dat is wel jammer.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha
Ze hebben m'n tweet zo waardeloos vertaald dat mijn grapje helemaal wegvalt. Bitches.
quote:Op woensdag 20 november 2019 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
[..]
FOX Sports Asia heeft wel altijd een neusje voor nieuws gehad hè.quote:Op woensdag 20 november 2019 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
tijd voor slijptol x dennis x bram collab @pownews #makeithappenquote:
Morgen kerkquote:Op woensdag 20 november 2019 20:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
tijd voor slijptol x dennis x bram collab @:pownews #makeithappen
Graag gedaan maat. Sinds je het geaccepteerd hebt ben je echt een ander mens gewordenquote:Op woensdag 20 november 2019 20:20 schreef JanCees het volgende:
sinds ik in de app zit ben ik niet meer zwakzinnig
bedankt daarvoor @:onlogisch
Verspreid je daar ook alleen maar #fakenews?quote:Op woensdag 20 november 2019 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Graag gedaan maat. Sinds je het geaccepteerd hebt ben je echt een ander mens geworden
Ja en piemels, heel veel piemelsquote:Op woensdag 20 november 2019 20:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Verspreid je daar ook alleen maar #fakenews?
Hassan Frederik, denk je dat #CROOKEDHILLARY Epstein heeft vermoord? #EPSTEINCOVERUPquote:Op woensdag 20 november 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja en piemels, heel veel piemels
Zonder na te denken JAquote:Op woensdag 20 november 2019 22:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hassan Frederik, denk je dat #CROOKEDHILLARY Epstein heeft vermoord? #EPSTEINCOVERUP
Lekker hoor.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Morgen werken, vrijdag thuiswerken
We kunnen stellen dat ik na morgen al weekend heb
GENOT
Hoeveel dagen nu al nuchter maat?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Terug van de AA
Was weer een fijne meeting
Volgende week feest
Lekker bezig maatquote:Op woensdag 20 november 2019 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Terug van de AA
Volgende week feest
Goed. Alleen veel file gehad. In totaal 5 uur in de auto gezeten. En ook nog een stukje in de trein @trein2000quote:
Hoe is het met Tongquote:Op woensdag 20 november 2019 22:16 schreef PicoMMP het volgende:
Terug van de AA
Volgende week feest
Hij gaat trouwenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe gaat het met jou René? Heb je nog interessante mededelingen? Staat er nog iets groots te gebeuren?
pfoe een interessante MEDedeling..quote:Op woensdag 20 november 2019 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe gaat het met jou René? Heb je nog interessante mededelingen? Staat er nog iets groots te gebeuren?
Oh ja Haagsquote:Op woensdag 20 november 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer komt Haags terug? Die zogenaamde vakantie gelooft natuurlijk niemand.
gr gr
Charlotte3 en Haags laten wel een gat achter.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja Haags
Daarom zijn hier opeens zo weinig inhoudelijk hoogstaande berichten.![]()
Hun moeders ook na mijn bezoekquote:Op woensdag 20 november 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Charlotte3 en Haags laten wel een gat achter.
Ja, nooit zijn mensen zo snel vergeten.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Charlotte3 en Haags laten wel een gat achter.
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
pfoe een interessante MEDedeling..
Nee zou niet weten wat.
Lunchgenot beste genotquote:Op woensdag 20 november 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nooit zijn mensen zo snel vergeten.
Al mis ik Haags tijdens de lunch nog wel eens.
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hun moeders ook na mijn bezoek
18 dagenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nu al nuchter maat?
Ik 3quote:Op woensdag 20 november 2019 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik 11 vandaag.
Gewoon weekendje zuipen overgeslagen of wil je ook stoppen?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik 11 vandaag.
Was niet helemaal fit. Had net ook een etentje maar ook daar niks gedronken.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon weekendje zuipen overgeslagen of wil je ook stoppen?
Lekker maat, geniet er vanquote:Op woensdag 20 november 2019 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet helemaal fit. Had net ook een etentje maar ook daar niks gedronken.
Komende zaterdag (of vrijdag) is de streak over.
Ik drink sterk echt zelden. Heel af en toe whisky.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wou dat ik gewoon van sterke drank af kon blijven als ik zes bier op heb. Dan is er niets aan de hand.
Wat voor sterk drink/dronk je danquote:Op woensdag 20 november 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik drink sterk echt zelden. Heel af en toe whisky.
Wat voor sterk drink/dronk je dan?
Wat voor sterk drink/dronk je danquote:Op woensdag 20 november 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vodka. Na een aantal bier en twee vodka was ik super chill. Maar na een fles vodka niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je dan ook naar voren komen en over jezelf praten? Of zitten jullie in een kring?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vodka. Na een aantal bier en twee vodka was ik super chill. Maar na een fles vodka niet meer.
De ziekte van meer, meer, meer.
We zitten in een kring. Gewoon aan tafel met een bakkie koffie. We moeten niets, maar we mogen alles 'sharen' tijdens het sharemoment.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je dan ook naar voren komen en over jezelf praten? Of zitten jullie in een kring?
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat voor sterk drink/dronk je dan
quote:
Ik vind dit best interessant.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We zitten in een kring. Gewoon aan tafel met een bakkie koffie. We moeten niets, maar we mogen alles 'sharen' tijdens het sharemoment.
Best wel een poppenkast, maar het helpt wel.
"Hallo, ik ben Pico en ik ben een alcoholist"
"Hoi Pico"
"Afgelopen weekend was het zwaar, blablabla"
Niemand onderbreekt je of veroordeelt je, en als je klaar bent met je verhaal zeg je "dank je wel" en dan is het weer stil.
Waren er ook mensen die moesten janken?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We zitten in een kring. Gewoon aan tafel met een bakkie koffie. We moeten niets, maar we mogen alles 'sharen' tijdens het sharemoment.
Best wel een poppenkast, maar het helpt wel.
"Hallo, ik ben Pico en ik ben een alcoholist"
"Hoi Pico"
"Afgelopen weekend was het zwaar, blablabla"
Niemand onderbreekt je of veroordeelt je, en als je klaar bent met je verhaal zeg je "dank je wel" en dan is het weer stil.
Ik heb een foto van je moeder op de koelkast zodat mijn eetlust verdwijnt.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:50 schreef AFCNiels het volgende:
Je kunt ook een foto van tong op je koelkast plakken, dan is het gelijk gedaan met je dorst.
GOEIE CHRISTUSquote:Op woensdag 20 november 2019 22:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je moeder op de koelkast zodat mijn eetlust verdwijnt.
Er zit een meid die veel huilt of in ieder geval redelijk emotioneel is. Beetje een afknapper, want ze is best lekker.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waren er ook mensen die moesten janken?
Ben je ook nog eens viesdik dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb een foto van je moeder op de koelkast zodat mijn eetlust verdwijnt.
We zijn toch al bezig met een vraag wat je wilquote:Op woensdag 20 november 2019 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit best interessant.
Tijd voor een vraag wat je wil
Mooi man, je weet haar zwakke plek iigquote:Op woensdag 20 november 2019 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er zit een meid die veel huilt of in ieder geval redelijk emotioneel is. Beetje een afknapper, want ze is best lekker.
Pics?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er zit een meid die veel huilt of in ieder geval redelijk emotioneel is. Beetje een afknapper, want ze is best lekker.
Nope, voorkomen is beter dan genezen.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je ook nog eens viesdik dan?
Jaquote:Op woensdag 20 november 2019 22:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We zijn toch al bezig met een vraag wat je wil
Ik niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik mis het woord drank en sterke.
Je mist wel meerquote:Op woensdag 20 november 2019 22:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, maar ik ben zo onzeker over mijn Nederlands dat ik jou dit verder laat afhandelen.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mag in PM. Meer vrienden van me delen daar pics van vrouwen. @KingRolandquote:Op woensdag 20 november 2019 22:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zal ze wel appreciëren als Anonieme Alcoholist, dat ik haar foto's op internet gooi.
Met sterk verwijs ik naar sterke drank. Post afgehandeld.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, maar ik ben zo onzeker over mijn Nederlands dat ik jou dit verder laat afhandelen.
Ik zeg ook maar wat..quote:Op woensdag 20 november 2019 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, maar ik ben zo onzeker over mijn Nederlands dat ik jou dit verder laat afhandelen.
@Drizztquote:Op woensdag 20 november 2019 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag in PM. Meer vrienden van me delen daar pics van vrouwen. @:kingroland
Haha wat een onzinquote:Op woensdag 20 november 2019 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met sterk verwijs ik naar sterke drank. Post afgehandeld.
Ik geef je het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met sterk verwijs ik naar sterke drank. Post afgehandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |