twitter:ADSportwereld twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 19:40:56Diego Armando Maradona houdt het alweer voor gezien bij het Argentijnse Gimnasia La Platahttps://t.co/p3ThRYbBsH https://t.co/FqmAa51r4X reageer retweet
Bedankt nog voor mijn nominatiequote:Op dinsdag 19 november 2019 18:35 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben @:coco. Helemaal vergeten te nomineren voor een award. Ik zal daar vanavond nog eens naar kijken.
Geen probleem maat.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt nog voor mijn nominatie
vindquote:Op maandag 18 november 2019 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit ja.
Wat vind je vriend ervan?
Ga anders posts van 2 dagen teruglezen. Gek.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
vind![]()
@:Caland
@:GGMM
@:maxi-mus
@:KingRoland
Een nieuwe Bram in de buurt?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:14 schreef Wereldgozer het volgende:
BramGod @:kingroland @:zipportal @:lenny_leonard
Ja even 6 afleveringetjes tussendoor. Geldhoertje.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een nieuwe Bram in de buurt?
Genot was dat. Ga straks kijken.
💪🏿💪🏿💪🏿🦁🦁🦁quote:Op woensdag 20 november 2019 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij
@:onlogisch
@:lange_lans
Ik moest krabben vanmorgen.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:18 schreef PicoMMP het volgende:
Goedemorgen
Het is koud buiten
Ik heb zin in de zomer
Misschien eens wat vaker wassen dan.quote:
Dit kan ik niet waarderen.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien eens wat vaker wassen dan.
Als jij akkoord gaat welquote:Op woensdag 20 november 2019 10:57 schreef Doublepain het volgende:
Als je iets via Ideal betaalt dan geef je het bedrijf toch niet zomaar machtiging tot automatisch afschrijven iedere periode?
Ook al staat dat er netjes onder, dat is niet rechtsgeldig toch ofwa??
Dit zegt consumentenbond:quote:
Er staat letterlijk digitale machtiging is rechtsgeldig.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit zegt consumentenbond:
Een machtiging geef je schriftelijk of via een Digitale Incassomachtiging. Alleen deze machtigingen zijn geldig. Geef je een online machtiging (dus niet via Digitaal Incassomachtigingen, maar bijvoorbeeld als je ergens aanvinkt dat je het bedrijf machtigt) of een telefonische machtiging, dan is deze niet geldig en kun je hem terugdraaien.
Dus niet geldig toch??
Heb een exper nodig: @:napoleonfour
Ja daar staat een linkje ernaartoe, daarmee bedoelen ze een speciaal formulier via een bank, dat is een digitale machtigingquote:Op woensdag 20 november 2019 11:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er staat letterlijk digitale machtiging is rechtsgeldig.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2019 11:35 schreef Doublepain het volgende:
Is het al bijna weekend trouwens?
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
F&S / Cats
Even een topic geopend over Cats
@:jr-style-93
Neequote:Op woensdag 20 november 2019 11:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stringer Bell als kat
Over de helft vriendquote:Op woensdag 20 november 2019 11:35 schreef Doublepain het volgende:
Is het al bijna weekend trouwens?
quote:
quote:We respecteren uw privacy
Wij en onze partners gebruiken technologieën, zoals cookies, en verwerken persoonlijke gegevens, zoals IP-adressen en cookie-identificatoren, om advertenties en inhoud te personaliseren op basis van uw interesses, de resultaten van advertenties en inhoud te meten en inzichten te verkrijgen over het publiek dat deze advertenties en inhoud heeft bekeken. Klik hieronder om toestemming te geven voor het gebruik van deze technologie en de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden. U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw toestemmingskeuzes wijzigen door terug te keren naar deze site.
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:
Mag een bepaalde user alweer terugkomen? #dtvquote:Op woensdag 20 november 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Stuur maar een mail naar tantebelleman@telegraaf.nlquote:Op woensdag 20 november 2019 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze incognito's beantwoordt begrijp ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |