Lunchgenot beste genotquote:Op woensdag 20 november 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nooit zijn mensen zo snel vergeten.
Al mis ik Haags tijdens de lunch nog wel eens.
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hun moeders ook na mijn bezoek
18 dagenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nu al nuchter maat?
quote:
Ik 3quote:Op woensdag 20 november 2019 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik 11 vandaag.
Gewoon weekendje zuipen overgeslagen of wil je ook stoppen?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ik 11 vandaag.
Was niet helemaal fit. Had net ook een etentje maar ook daar niks gedronken.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gewoon weekendje zuipen overgeslagen of wil je ook stoppen?
Lekker maat, geniet er vanquote:Op woensdag 20 november 2019 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet helemaal fit. Had net ook een etentje maar ook daar niks gedronken.
Komende zaterdag (of vrijdag) is de streak over.
Ik drink sterk echt zelden. Heel af en toe whisky.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wou dat ik gewoon van sterke drank af kon blijven als ik zes bier op heb. Dan is er niets aan de hand.
Wat voor sterk drink/dronk je danquote:Op woensdag 20 november 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik drink sterk echt zelden. Heel af en toe whisky.
Wat voor sterk drink/dronk je dan?
Wat voor sterk drink/dronk je danquote:Op woensdag 20 november 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vodka. Na een aantal bier en twee vodka was ik super chill. Maar na een fles vodka niet meer.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je dan ook naar voren komen en over jezelf praten? Of zitten jullie in een kring?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vodka. Na een aantal bier en twee vodka was ik super chill. Maar na een fles vodka niet meer.
De ziekte van meer, meer, meer.
We zitten in een kring. Gewoon aan tafel met een bakkie koffie. We moeten niets, maar we mogen alles 'sharen' tijdens het sharemoment.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je dan ook naar voren komen en over jezelf praten? Of zitten jullie in een kring?
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat voor sterk drink/dronk je dan
quote:
Ik vind dit best interessant.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We zitten in een kring. Gewoon aan tafel met een bakkie koffie. We moeten niets, maar we mogen alles 'sharen' tijdens het sharemoment.
Best wel een poppenkast, maar het helpt wel.
"Hallo, ik ben Pico en ik ben een alcoholist"
"Hoi Pico"
"Afgelopen weekend was het zwaar, blablabla"
Niemand onderbreekt je of veroordeelt je, en als je klaar bent met je verhaal zeg je "dank je wel" en dan is het weer stil.
Waren er ook mensen die moesten janken?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We zitten in een kring. Gewoon aan tafel met een bakkie koffie. We moeten niets, maar we mogen alles 'sharen' tijdens het sharemoment.
Best wel een poppenkast, maar het helpt wel.
"Hallo, ik ben Pico en ik ben een alcoholist"
"Hoi Pico"
"Afgelopen weekend was het zwaar, blablabla"
Niemand onderbreekt je of veroordeelt je, en als je klaar bent met je verhaal zeg je "dank je wel" en dan is het weer stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |