Voor Red Bull gaan rijdenquote:Op zondag 17 november 2019 19:50 schreef Kyran het volgende:
Wat moet die gast doen om ee straf te krijgen.
Wat deed Lewis verkeerd? Albon laat het gat en stuurt vervolgens gewoon in.quote:Op zondag 17 november 2019 19:50 schreef Peterselieman het volgende: Onderzoek na de race ... Zo lastig is het toch niet om te straffen?
Niet gelezen.quote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat deed Lewis verkeerd? Albon laat het gat en stuurt vervolgens gewoon in.
Als een kampioenquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Justevo het volgende:
Verstappen heeft echt alle facetten van racen laten zien. Hamilton twee keer op z'n nummer gezet.
OconGodquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Zorro het volgende:
Albon moet Hamilton maar even opzoeken. En dan niet zo lafjes als Max bij Ocon deed.
Alsof Albon dat gaat winnenquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Zorro het volgende:
Albon moet Hamilton maar even opzoeken. En dan niet zo lafjes als Max bij Ocon deed.
Met een telelens maak je geen foto's van dichtbijquote:Op zondag 17 november 2019 19:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gewoon ook echt dat ENE moment dat je een foto moet maken, laat je je camera flikkeren. HEERLIJK.
iddquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
BUUDIED.quote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de studioact
Gelukkig geen Sjim en Sjom
Max geen kampioen omdat jij niet altijd in je stamkroeg kijktquote:Op zondag 17 november 2019 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tweede keer dat ik in mijn stamkroeg kijk, beide keren won Verstappen. Ik moet vaker hier kijken.
Dit dusquote:
Zelfde als Ricciardo. Was er niet ver genoeg naast.quote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Was ook gewoon racing incident imoquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Refragmental het volgende:
Fucking FIA heeft de ballen niet om Ham uit die kamer te sleuren.
Met een beetje moersleutel uit de garage komt ie vast een heel eind.quote:
Waardeloze troll ditquote:Op zondag 17 november 2019 19:53 schreef Syntux het volgende:
maxje die blij is omdat hij door het falen van anderen heeft gewonnenkinderhand is blijkbaar snel gevuld
hij zat er verre van naastquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat wordt Mathieu of Baukequote:Op zondag 17 november 2019 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat Max dit jaar sportman v/h Jaar worden?
vanaf nu tapen we je vastquote:Op zondag 17 november 2019 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tweede keer dat ik in mijn stamkroeg kijk, beide keren won Verstappen. Ik moet vaker hier kijken.
picsquote:Op zondag 17 november 2019 19:54 schreef Refragmental het volgende:
Die persdame van max is toch een geweldig mooi vrouwtje <3
Hamilton denkt er zelf anders over. Daar ga je.quote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgende keer weer Rosberg danquote:
Durven ze nietquote:Op zondag 17 november 2019 19:54 schreef Mothzor het volgende:
Kom op, ben nooit voor straffen! Maar Sainz erbij op het podium zou dit echt zo gaaf maken
Dit. Ricciardo zat er verder naast.quote:
hahahahquote:Op zondag 17 november 2019 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
Haha Rubens wilde 'Hard to beat Michael' zeggen
Investigation AFTER the race he..quote:Op zondag 17 november 2019 19:55 schreef Kyran het volgende:
Lewis geeft het toe, maar mag toch naar podium?
Als ‘ie nou geen straf krijgt ben ik er echt klaar mee.quote:Op zondag 17 november 2019 19:55 schreef Kyran het volgende:
Lewis geeft het toe, maar mag toch naar podium?
Max trekken ze zo van podium af...Lewis kan dat niet ofzo...quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Investigation AFTER the race he..
Maar waarom "after"quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max wint bijna elke keer als ik met fikse kater kijk.quote:Op zondag 17 november 2019 19:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Max geen kampioen omdat jij niet altijd in je stamkroeg kijkt
5 seconden straf zou al mooi zijnquote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ‘ie nou geen straf krijgt ben ik er echt klaar mee.
Neequote:
Bij Verstappen waren ze altijd heel snelquote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LennyGod. Dit verdient nieuwe Tarrel foto's. @Drizztquote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Veel mensen gruwelijk mad hier, maar ik heb genoten. Wat een race
Er is afgesproken om dat niet meer op die manier te doen.quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Max trekken ze zo van podium af...Lewis kan dat niet ofzo...
Nope, hij is niet gefinishtquote:
Was geweldig, zoals het hoortquote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als dat met Albon niet gebeurd was zou ik dat ook denken.quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niemand, want geen top 10.quote:
Dit dus.. Stel apen bij de FIA.quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Max trekken ze zo van podium af...Lewis kan dat niet ofzo...
Je denkt dat de mensen hier niet hebben genoten?quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben we al een reactie van @Poepz0r?quote:Op zondag 17 november 2019 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
LennyGod. Dit verdient nieuwe Tarrel foto's. @:drizzt
Alle punten kwijt dankzij die misselijke jankerd.quote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef VacaLoca het volgende:
Wel echt te doen met Albon zeg.
Maar anders had Toro Rosso niet zo'n groots feestje.
Nee.quote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben we al een reactie van @:Poepz0r?
Daar hoort hij ook na het valsspelen van Ferrariquote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef Sjemmert het volgende:
Max ook naar P3 in het kampioenschap nu.
Ja waarom kan dit niet in 15 min beslist worden pff.. Derde plek met een bijsmaak voor Sainz.quote:Op zondag 17 november 2019 19:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit dus.. Stel apen bij de FIA.
Als elke race zo is teken ik er voorquote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je denkt dat de mensen hier niet hebben genoten?
Als je ziet hoe Mercedes het nu moeilijk heeft hoort RB op 1quote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar hoort hij ook na het valsspelen van Ferrari
Nou daar zal Albon een vreugdedanjse door doen.quote:
Dit vind ik ook zo zuur. Helaas niet te bewijzen.quote:Op zondag 17 november 2019 20:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Mercedes het nu moeilijk heeft hoort RB op 1
Door vals spel van die twee teams is RB een serieuze kans op het WK ontnomen. En daar wordt niks aan gedaan.
quote:Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef Gruj0 het volgende:
Die vrouw die als concstructeur mee is gekomen met Max.
Nee, als je daar aan begint worden dat hele duur auto's en je moet nog eens bijbetalen ook nog.quote:
picsquote:Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind die vlaggen op een schermpje er ook heel schraal uitzien.quote:Op zondag 17 november 2019 20:00 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind altijd dat ze een beetje schrale versie van het Wilhelmus draaien...
quote:Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef Gruj0 het volgende:
Reed afgezien van die kamikaze-actie wel gewoon een goede race hoor.quote:Op zondag 17 november 2019 20:00 schreef Kyran het volgende:
Enige wat Lewis goed heeft gedaan is toegeven dat het zijn schuld is.
Ben jij van DUITSCHEN bloed?quote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef Evertjan het volgende:
lekker door het volkslied heen schreeuwen
Jaquote:Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef -XOR- het volgende:
Gasly fanatiek in de houding voor het WIlhelmus
Net Bonnie van Knight Rider.quote:Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef Gruj0 het volgende:
Die vrouw die als constructeur mee is gekomen met Max.
Brazilianen zijn gek van F1 en Max is daar zeer geliefd.quote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef Evertjan het volgende:
lekker door het volkslied heen schreeuwen
Is dat sinds 2016 veranderd dan?quote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die Brazilianen hebben een nieuwe held
in b4 ditiseenvrouw.jpgquote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
al die geile rukkers hier die zien ook een keer een vrouwtje hoor sjongejonge
quote:Op zondag 17 november 2019 20:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Hamilton.
Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat constante gejank van m over de radio als het niet naar zijn zin gaat is irritant. Gewoon bek houden en stampen om te winnen, niet iets anders de schuld geven constant.quote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Reed afgezien van die kamikaze-actie wel gewoon een goede race hoor.
Ik heb jou de hele wedstrijd niet gezien, tot het einde gloryhunter.quote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef Dimachaerus het volgende:
al die geile rukkers hier die zien ook een keer een vrouwtje hoor sjongejonge
Tonny Keizers allenquote:Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, als je daar aan begint worden dat hele duur auto's en je moet nog eens bijbetalen ook nog.
Goed geke.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Zeg het tegen Hamilton hansquote:Op zondag 17 november 2019 20:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hou je een beetje in als je kritiek hebt op Hamilton.
Dank.
Die hadden ze al sinds die regenrace een paar jaar geledenquote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die Brazilianen hebben een nieuwe held
pushmeldingenquote:Op zondag 17 november 2019 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Nu gaan we genieten van DoornbosGod. FeyenoordGod.
@:caland
@:fetx
Meh, voor alles is een liefhebber, maar dit is niet een van mijn liefhebberijenquote:
Ondanks z'n uitspraak over Brazilianen die verkeerd viel. Anders helemaal op handen gedragen daar na de regenrace daarquote:Op zondag 17 november 2019 20:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Brazilianen zijn gek van F1 en Max is daar zeer geliefd.
Net zo nat als die Spaanse die was ook gruwelijk natquote:Op zondag 17 november 2019 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
die chick wordt zo gruwelijk nat (gespoten)
Obrigao???quote:Op zondag 17 november 2019 20:05 schreef heywoodu het volgende:
Even je Portugees blijven oefenen Olav
Jaaa. DOORNBOSSEDquote:Op zondag 17 november 2019 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Nu gaan we genieten van DoornbosGod. FeyenoorderGod.
@:caland
@:fetx
Haten op Buddyquote:Op zondag 17 november 2019 20:05 schreef tja77 het volgende:
Die kutlaaf zit er nog steeds, hoeft die niet naar bed?
Het vermoeden bestaat dat hij obrigado bedoelde.quote:
Hamilton is een zebra. Net als Obama.quote:Op zondag 17 november 2019 19:48 schreef Zorro het volgende:
Mijn manager full Red Bull. Verneukt door die kutn***r![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TR gezet.quote:Op zondag 17 november 2019 20:08 schreef Cheeseburgert het volgende:
Die 18 punten van Gasly zijn trouwens ook wel lekker voor de constructeurspunten van TR.
Wat vond je vandaag van jouw superhero?quote:Op zondag 17 november 2019 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton is een zebra. Net als Obama.
Hij was pas echt een grote vent geweest als hij dat podium niet op was gestapt wat mij betreft.quote:Op zondag 17 november 2019 20:06 schreef R-woud93 het volgende:
Is ook wel makkelijk praten voor Lewis Als het kampioenschap al binnen is
Misschien doet Max over 10 of 15 jaar hetzelfde wel.quote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij was pas echt een grote vent geweest als hij dat podium niet op was gestapt wat mij betreft.
De vraag was dan ook niet of het een aansteller was, maar of ie een goede race had gereden.quote:Op zondag 17 november 2019 20:03 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat constante gejank van m over de radio als het niet naar zijn zin gaat is irritant. Gewoon bek houden en stampen om te winnen, niet iets anders de schuld geven constant.
O sorry. Dat wist ik nietquote:Op zondag 17 november 2019 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hamilton is een zebra. Net als Obama.
Denk het niet, want hij klaagde wel dat Hamilton een keer dichterbij kwamquote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef fietsie het volgende:
Maar gebruikte Max nu zijn DRS in lap 53 onder geel?
??quote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef fietsie het volgende:
Denk van niet, daarom zat Lewis opeens zo dichtbij.quote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef fietsie het volgende:
Goed bezig. Voelde als 1 van de eerste de wind.quote:Op zondag 17 november 2019 20:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat vond je vandaag van jouw superhero?
En Toro Rosso over Renaultquote:Op zondag 17 november 2019 20:10 schreef VacaLoca het volgende:
Gasly en Sainz springen hiermee ook over Albon heen in kampioenschap
Dat zou hem wel eens duur kunnen komen staan.. Podium weigerenquote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij was pas echt een grote vent geweest als hij dat podium niet op was gestapt wat mij betreft.
Ik vermoed dat je daar een boete voor krijgt.quote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet het nig eens terug zien maar denk het ook.quote:Op zondag 17 november 2019 20:08 schreef Gruj0 het volgende:
Botsing was niet volledig HAM zijn schuld. Albon had daar ook een eigen bijdrage in.
Hijzelf.quote:Op zondag 17 november 2019 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
Wie denkt dat Hamilton zijn plaats verliest?
50/50 imoquote:Op zondag 17 november 2019 20:11 schreef tja77 het volgende:
Vettel niet blij mee?
Het was zijn schuld.
Ik hoop hetquote:Op zondag 17 november 2019 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zondag 17 november 2019 20:11 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Moet het nig eens terug zien maar denk het ook.
Daar denkt HAM anders over.quote:Op zondag 17 november 2019 20:08 schreef Gruj0 het volgende:
Botsing was niet volledig HAM zijn schuld. Albon had daar ook een eigen bijdrage in.
Leclerc was veel agressiever bij zijn inhaalactie dan Vettel bij deze.quote:Op zondag 17 november 2019 20:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vettel sneed meer naar binnen, dan Leclerc naar buiten.
Ik vermoed dat voor Lewis een ander setje regels geldt. Als hij zegt: ‘het was mijn schuld, ik krijg straf, dus ik ga vast’ geeft de FIA hem die straf wel meteen.quote:Op zondag 17 november 2019 20:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je daar een boete voor krijgt.
MERKELEDquote:Op zondag 17 november 2019 20:14 schreef Justevo het volgende:
Die persvrouw van Vettel.. Mijn hemel wat een Duitse bakkes heeft zij
Neequote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef fietsie het volgende:
Vanwaar die haat? Alleen omdat hij Max toekomstige concurrent is?quote:Op zondag 17 november 2019 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Traantjes in de ogen. Zo zie ik hem graag
Eerst maar eens zien of hij een concurrent is als hij eerlijk speelt hequote:Op zondag 17 november 2019 20:14 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Vanwaar die haat? Alleen omdat hij Max toekomstige concurrent is?
Wil je dan dat Max zonder enige tegenstand keer op keer WDC wordt? Dan krijgt hij zo'n reputatie als Lewis, dat hij er "niet echt" voor heeft hoeven werken.
Was een herinnering die gemaakt is in een fractie van een seconde. Deze beelden zal hij zeker bekijken en zijn mening bijschroeven.quote:
Zou iig wel moetenquote:Op zondag 17 november 2019 20:11 schreef HiDiHo het volgende:
Zat ie ernaast of zat ie er naast?quote:Op zondag 17 november 2019 20:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vanaf dit shot lijkt Hamilton er redelijk naast te zitten.
Haha precies dit. Ze hadden gewoon ruim 20 sec achterstand voor de sc.quote:Op zondag 17 november 2019 20:13 schreef shiz het volgende:
Ze wilde gewoon andere gespreksonderwerpen dan 'nu met die nieuwe richtlijnen kunnen jullie Mercedes en RedBull niet bijbenen'
Er is niet bewezen dat ze vals spelen.quote:Op zondag 17 november 2019 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of hij een concurrent is als hij eerlijk speelt he
Britta? https://www.instagram.com/explore/tags/brittaroeske/?hl=nlquote:Op zondag 17 november 2019 20:14 schreef Justevo het volgende:
Die persvrouw van Vettel.. Mijn hemel wat een Duitse bakkes heeft zij
Albon stuurt sws te hard inquote:Op zondag 17 november 2019 20:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Vanaf dit shot lijkt Hamilton er redelijk naast te zitten.
Ik hoop ook dat daar de Mercedes-beelden van Hockenheim ingebleven zijn. Dan wordt t helemaal fantastischquote:Op zondag 17 november 2019 20:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Verheug me nu al op s2 drive to survive!
Ook niet dat ze het niet dedenquote:Op zondag 17 november 2019 20:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er is niet bewezen dat ze vals spelen.
Eensquote:Op zondag 17 november 2019 20:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Verheug me nu al op s2 drive to survive!
Redbull en Honda aflevering in Oostenrijk hoop ik.quote:Op zondag 17 november 2019 20:17 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat daar de Mercedes-beelden van Hockenheim ingebleven zijn. Dan wordt t helemaal fantastisch
Mooi zo. Verdient nog wel wat lesjes.quote:
wmb ookquote:
I ❤ Brittaquote:Op zondag 17 november 2019 20:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Britta? https://www.instagram.com/explore/tags/brittaroeske/?hl=nl
Haten op Britta godin
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Maar voor Ferrari lijkt dat kennelijk niet te gelden.quote:
Voor Ferrari geldt wel meer nietquote:Op zondag 17 november 2019 20:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Maar voor Ferrari lijkt dat kennelijk niet te gelden.
Zie je niet wat er gaande is bij Ferrari? Het is een grote paniekerige bende. Ze zijn hier het tegendeel aan het bewijzen. Soepzootje. Alleen al dat lachje van Vettel...quote:Op zondag 17 november 2019 20:20 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Maar voor Ferrari lijkt dat kennelijk niet te gelden.
omdat hij zelf WEER naar binnen sneed voor de zoveelste keer ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |