Voor Red Bull gaan rijdenquote:Op zondag 17 november 2019 19:50 schreef Kyran het volgende:
Wat moet die gast doen om ee straf te krijgen.
Wat deed Lewis verkeerd? Albon laat het gat en stuurt vervolgens gewoon in.quote:Op zondag 17 november 2019 19:50 schreef Peterselieman het volgende: Onderzoek na de race ... Zo lastig is het toch niet om te straffen?
Niet gelezen.quote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat deed Lewis verkeerd? Albon laat het gat en stuurt vervolgens gewoon in.
Als een kampioenquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Justevo het volgende:
Verstappen heeft echt alle facetten van racen laten zien. Hamilton twee keer op z'n nummer gezet.
OconGodquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Zorro het volgende:
Albon moet Hamilton maar even opzoeken. En dan niet zo lafjes als Max bij Ocon deed.
Alsof Albon dat gaat winnenquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Zorro het volgende:
Albon moet Hamilton maar even opzoeken. En dan niet zo lafjes als Max bij Ocon deed.
Met een telelens maak je geen foto's van dichtbijquote:Op zondag 17 november 2019 19:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Gewoon ook echt dat ENE moment dat je een foto moet maken, laat je je camera flikkeren. HEERLIJK.
iddquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
BUUDIED.quote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de studioact
Gelukkig geen Sjim en Sjom
Max geen kampioen omdat jij niet altijd in je stamkroeg kijktquote:Op zondag 17 november 2019 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tweede keer dat ik in mijn stamkroeg kijk, beide keren won Verstappen. Ik moet vaker hier kijken.
Dit dusquote:
Zelfde als Ricciardo. Was er niet ver genoeg naast.quote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Was ook gewoon racing incident imoquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Refragmental het volgende:
Fucking FIA heeft de ballen niet om Ham uit die kamer te sleuren.
Met een beetje moersleutel uit de garage komt ie vast een heel eind.quote:
Waardeloze troll ditquote:Op zondag 17 november 2019 19:53 schreef Syntux het volgende:
maxje die blij is omdat hij door het falen van anderen heeft gewonnenkinderhand is blijkbaar snel gevuld
hij zat er verre van naastquote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat wordt Mathieu of Baukequote:Op zondag 17 november 2019 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
Gaat Max dit jaar sportman v/h Jaar worden?
vanaf nu tapen we je vastquote:Op zondag 17 november 2019 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tweede keer dat ik in mijn stamkroeg kijk, beide keren won Verstappen. Ik moet vaker hier kijken.
picsquote:Op zondag 17 november 2019 19:54 schreef Refragmental het volgende:
Die persdame van max is toch een geweldig mooi vrouwtje <3
Hamilton denkt er zelf anders over. Daar ga je.quote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgende keer weer Rosberg danquote:
Durven ze nietquote:Op zondag 17 november 2019 19:54 schreef Mothzor het volgende:
Kom op, ben nooit voor straffen! Maar Sainz erbij op het podium zou dit echt zo gaaf maken
Dit. Ricciardo zat er verder naast.quote:
hahahahquote:Op zondag 17 november 2019 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
Haha Rubens wilde 'Hard to beat Michael' zeggen
Investigation AFTER the race he..quote:Op zondag 17 november 2019 19:55 schreef Kyran het volgende:
Lewis geeft het toe, maar mag toch naar podium?
Als ‘ie nou geen straf krijgt ben ik er echt klaar mee.quote:Op zondag 17 november 2019 19:55 schreef Kyran het volgende:
Lewis geeft het toe, maar mag toch naar podium?
Max trekken ze zo van podium af...Lewis kan dat niet ofzo...quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Investigation AFTER the race he..
Maar waarom "after"quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max wint bijna elke keer als ik met fikse kater kijk.quote:Op zondag 17 november 2019 19:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Max geen kampioen omdat jij niet altijd in je stamkroeg kijkt
5 seconden straf zou al mooi zijnquote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ‘ie nou geen straf krijgt ben ik er echt klaar mee.
Neequote:
Bij Verstappen waren ze altijd heel snelquote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LennyGod. Dit verdient nieuwe Tarrel foto's. @Drizztquote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Veel mensen gruwelijk mad hier, maar ik heb genoten. Wat een race
Er is afgesproken om dat niet meer op die manier te doen.quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Max trekken ze zo van podium af...Lewis kan dat niet ofzo...
Nope, hij is niet gefinishtquote:
Was geweldig, zoals het hoortquote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als dat met Albon niet gebeurd was zou ik dat ook denken.quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niemand, want geen top 10.quote:
Dit dus.. Stel apen bij de FIA.quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Max trekken ze zo van podium af...Lewis kan dat niet ofzo...
Je denkt dat de mensen hier niet hebben genoten?quote:Op zondag 17 november 2019 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben we al een reactie van @Poepz0r?quote:Op zondag 17 november 2019 19:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
LennyGod. Dit verdient nieuwe Tarrel foto's. @:drizzt
Alle punten kwijt dankzij die misselijke jankerd.quote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef VacaLoca het volgende:
Wel echt te doen met Albon zeg.
Maar anders had Toro Rosso niet zo'n groots feestje.
Nee.quote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hebben we al een reactie van @:Poepz0r?
Daar hoort hij ook na het valsspelen van Ferrariquote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef Sjemmert het volgende:
Max ook naar P3 in het kampioenschap nu.
Ja waarom kan dit niet in 15 min beslist worden pff.. Derde plek met een bijsmaak voor Sainz.quote:Op zondag 17 november 2019 19:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dit dus.. Stel apen bij de FIA.
Als elke race zo is teken ik er voorquote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je denkt dat de mensen hier niet hebben genoten?
Als je ziet hoe Mercedes het nu moeilijk heeft hoort RB op 1quote:Op zondag 17 november 2019 19:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar hoort hij ook na het valsspelen van Ferrari
Nou daar zal Albon een vreugdedanjse door doen.quote:
Dit vind ik ook zo zuur. Helaas niet te bewijzen.quote:Op zondag 17 november 2019 20:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Mercedes het nu moeilijk heeft hoort RB op 1
Door vals spel van die twee teams is RB een serieuze kans op het WK ontnomen. En daar wordt niks aan gedaan.
quote:Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef Gruj0 het volgende:
Die vrouw die als concstructeur mee is gekomen met Max.
Nee, als je daar aan begint worden dat hele duur auto's en je moet nog eens bijbetalen ook nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |