Och ja horoscopen zijn helemaal uit de lucht gegrepen, dat is natuurlijk zo. Ik wil maar zeggen, laten we hier niet te veel waarde aan hechtenquote:Op zondag 17 november 2019 16:11 schreef golfer het volgende:
Gelukkig zijn er mensen die er voor doorgeleerd hebben die vinden dat bepaalde kenmerken wel vrij goed uit zo'n test naar voren komen. Een stuk betrouwbaarder en meer bewezen dan horoscopen.
quote:Op zondag 17 november 2019 16:11 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ik heb ISTJ. Ik heet Introvert te zijn. So much for die test
![]()
quote:Op zondag 17 november 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Mensen met een grote bek online zijn vaak Introverte nerds op donkere kamertjes
Pfoe, klinkt als een boel verspilde energie over en weerquote:Op zondag 17 november 2019 16:10 schreef Blues het volgende:
Kijk van óns hóeft ze niet tot 17uur. We hadden haar 4x pw van 9-15.30 ingeroosterd. Ze hóeft niet van 10.30-17. Is niet écht nodig. Maar door de ontwikkelingen tussen haar en TL is TL nu standvastig en MOET ze 1 zo'n dienst draaien, om TL dwars te zitten wíl ze dat niet. Eerst niet omdat er dat conflict ligt met TL (hoog opgelopen met P&O, Bedrijfsarts en reïntegratiecoach en TL en tig gesprekken met deze mensen in verschillende samenstellingen) en nu omdat ze nu al weet (het gaat om een proefmaand in januari) dat ze 'uit gaat vallen'. (Haar beperking ligt in haar arm/schouder).
Geloof me het is ingewikkelder dan je denkt. En de tentakels van het gedoe grijpt gewoon in de onderlinge verstandhoudingen van ons team (7 mensen).
Oh ja even het licht aan doenquote:Op zondag 17 november 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Mensen met een grote bek online zijn vaak Introverte nerds op donkere kamertjes
Toch wordt het in het bedrijfsleven veel gebruikt als test. En ook bij assesments.quote:Op zondag 17 november 2019 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Och ja horoscopen zijn helemaal uit de lucht gegrepen, dat is natuurlijk zo. Ik wil maar zeggen, laten we hier niet te veel waarde aan hechten
Wat niet eens een slecht idee is om kwart over f*cking 4.quote:
Ik was dan ook echt verbaasd toen ik hem op een assesment kreeg. Vond meteen de geloofwaardigheid van het assesment wat afbrokkelen.quote:Op zondag 17 november 2019 16:15 schreef golfer het volgende:
Toch wordt het in het bedrijfsleven veel gebruikt als test. En ook bij assesments.
Ik heb nog nooit een assesment gehad.quote:Op zondag 17 november 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was dan ook echt verbaasd toen ik hem op een assesment kreeg. Vond meteen de geloofwaardigheid van het assesment wat afbrokkelen.
Die heb ik ook niet onthoudenquote:Op zondag 17 november 2019 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Had ik niet dezelfde letters als Steer? Ik onthou die dingen nooit
Maar goed tijd om onze maple stout te gaan koelen
Nee. Nou ja, ik denk maar zo, het gaat zo snel dat het ook al bijna weer zomer isquote:Op zondag 17 november 2019 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat niet eens een slecht idee is om kwart over f*cking 4.
Eerst lente is ook goedquote:Op zondag 17 november 2019 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Nou ja, ik denk maar zo, het gaat zo snel dat het ook al bijna weer zomer is
Speaking of whichquote:Op zondag 17 november 2019 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed tijd om onze maple stout te gaan koelen
Ik doe mee!quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
Als ik mocht kiezen zpu het t hele jaar zomer zijn. Opzouten met kou, sneeuw, grauwe maanden. Gewoon alle dagen rokjesdag.
Verrassingquote:Op zondag 17 november 2019 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speaking of whichIk liep net even het balkon op om de herfstluchten te bewonderen. Zie ik ineens nog een sixpack Grolsch Herfstbok staan wat ik daar al weken geleden neergezet had "want dan wordt het niet ZO koud, maar wel de juiste temperatuur". Straal vergeten natuurlijk
Proost!
quote:Op zondag 17 november 2019 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Nou ja, ik denk maar zo, het gaat zo snel dat het ook al bijna weer zomer is
Je dacht heel even aan je eigen rokjes en besloot toen toch niet mee te doen?quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Nee wacht, ik ben voor!
Jij gaat niet in kilt?quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Nee wacht, ik ben voor!
Er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 17 november 2019 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit soort testjes altijd vrijwel net zo betrouwbaar als een horoscoop eerlijk gezegd. Iedereen kan er voor zichzelf wat in herkennen, nou ja prima. Maar het kan net zo goed iets totaal anders zeggen. Of je komt over een maand of een jaar op een andere lettercombi uit en dat is dan ook weer herkenbaar. Het zegt gewoon niet iets. Niet iets wat je niet zelf al wist. Vind ik hoor
Dat zeg ik, laten we er niet te veel waarde aan hechten. Want het is gewoon echt een hele beperkte test. Er worden maar 4 dimensies ge"meten", niet alleen arbitrair zijn, maar ook boolean. Je bent zwart of je bent wit, klaar. Sja, zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef AnneX het volgende:
Blijkt een zeer geschikt iemand door HRM te zijn weggefilterd, want de “letters” of de beantwoordde vragen scoorden een mismatch.
Hoe kan je dat nu vergetenquote:Op zondag 17 november 2019 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speaking of whichIk liep net even het balkon op om de herfstluchten te bewonderen. Zie ik ineens nog een sixpack Grolsch Herfstbok staan wat ik daar al weken geleden neergezet had "want dan wordt het niet ZO koud, maar wel de juiste temperatuur". Straal vergeten natuurlijk
Proost!
Ja precies, ik dacht, laat ik dit even iets handiger formuleren, maar wel te laat voor jullie horror-MI inderdaadquote:Op zondag 17 november 2019 16:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je dacht heel even aan je eigen rokjes en besloot toen toch niet mee te doen?
Ik mis hem wel in de SCquote:Op zondag 17 november 2019 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet onthoudenIk weet alleen dat hij er heel enthousiast mee bezig was, Steer.
Ik heb wel onthouden dat fietsie hetzelfde had als Jross en ik was helemaal alleen
Nou, we gaan van de week helemaal over op barf. Dat zijn stukken. Ik ga haar helpen met het vasthouden van de bevleesde botten zodat ze voldoende kauwt voor ze het doorslikt. Maar dat deed ik al met botquote:Op zondag 17 november 2019 16:30 schreef AnneX het volgende:
En Loona...wat een schrik! Ga je nu op een andere manier de brokken en happen aanbieden? Fijner of grover gesneden bijv.
Precies dat.quote:Op zondag 17 november 2019 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Pfoe, klinkt als een boel verspilde energie over en weeren ingewikkeld ja.
Ik vind het fijn als je als team rekening met elkaar kunt houden en dat hebben jullie zo te lezen ook altidj wel gedaan. Maar nu is het een soort kont tegen de krib en weigeren ook maar iets te proberen situatie en daar houdt mijn begrip dan toch echt wel opEn dat van jullie blijkbaar ook.
Tis een schrokoppie!quote:Op zondag 17 november 2019 16:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, we gaan van de week helemaal over op barf. Dat zijn stukken. Ik ga haar helpen met het vasthouden van de bevleesde botten zodat ze voldoende kauwt voor ze het doorslikt. Maar dat deed ik al met bot
Gewoon, niet meer aan denkenquote:Op zondag 17 november 2019 16:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu vergeten
Ook al zijn wij ook ooit flesjes in de vriezer vergeten....dat is een minder leuke verrassing.
Doe als wat deze einzelgänger al jaren doet met kerst. Boek een vlucht en goedkoop hotel ver weg.quote:
Net ook even gedaan (die korte v @golfer en een langere). ESTJ-T kwam eruit.quote:Op zondag 17 november 2019 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Your personality type is:
Consul
ESFJ-A
Net als altijd. En dat past ook prima bij me.
Heet dat elders consul? Of ligt dat aan die A? (dat ken ik niet, toevoegen van een letter)quote:Op zondag 17 november 2019 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Your personality type is:
Consul
ESFJ-A
Net als altijd. En dat past ook prima bij me.
quote:What is the ESFJ personality type (The Provider)? People with the ESFJ personality type tend to be empathetic, warm-hearted, and supportive in their behavior.
Sun wel als ze kan en zin heeft, ik was het niet van plan eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2019 16:13 schreef Blues het volgende:
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben
ESFJ-A heet idd Consul als ik er op googlequote:Op zondag 17 november 2019 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heet dat elders consul? Of ligt dat aan die A? (dat ken ik niet, toevoegen van een letter)
[..]
Dat ziet er awesome uit zegquote:Op zondag 17 november 2019 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Crosspost: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
Okee, ik ben vandaag ook een ISTJ. En nu?quote:Op zondag 17 november 2019 16:47 schreef z80 het volgende:
Ik ben en blijf nog steeds een ISTJ. Hoe vaak ik dit soort testen ook maak.
We kunnen er sowieso wel een keer samen eten hoor.quote:Op zondag 17 november 2019 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ziet er awesome uit zegAls we daar nou eens gingen eten 2 feb, maar nee
Daar ga ik ook liever eten dan bij een Indiaas restaurantquote:Op zondag 17 november 2019 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh inderdaad zegquote:Op zondag 17 november 2019 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt.. hier ook niet heel dagen in mezelf gekeerd op een zolderkamer tot iemand me meesleurd naar een feestje waar ik heel de avond niks durf te zeggenquote:Op zondag 17 november 2019 16:47 schreef TAV74 het volgende:
INFP hier.
En een I wil niet zeggen dat je altijd stil in de hoek zit, anders zou het bij mij ook niet bepaald kloppenOverigens wel regelmatig assessments gedaan, maar daarin ben ik deze test nooit tegengekomen, vind het er ook niet bepaald geschikt voor. Kan wel interessant zijn om met collega's te ondergaan om elkaar wat beter te leren begrijpen.
[..]
Sun wel als ze kan en zin heeft, ik was het niet van plan eigenlijk.
Gewoon nóg een Enschedemeetquote:Op zondag 17 november 2019 16:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We kunnen er sowieso wel een keer samen eten hoor.Ik wil nog wel een keer!
Niks geen horror-MI.quote:Op zondag 17 november 2019 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, ik dacht, laat ik dit even iets handiger formuleren, maar wel te laat voor jullie horror-MI inderdaad
Goede tipquote:Op zondag 17 november 2019 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, niet meer aan denken![]()
Flesjes in de vriezer vergeten is me echt al zo vaak gebeurdTegenwoordig hang ik een opener aan de deur van de vriezer zodat ik bij het volgende biertje de trigger heb "oh ja niet uit de koelkast pakken". Sinds ik dat doe gebeurt het me eigenlijk niet meer. Dan hoef je namelijk maar op 1 moment in de cyclus na te denken voor "bier in de vriezer" en "opener aan de deur". Doe je dat niet, dan moet je er een kwartier later weer aan denken. Zonder trigger. En met een biertje op. Dus dat gaat nog weleens mis dan.
Is niet mijn tekst hoor. Zit tot de meetstandaard in de OP.quote:Op zondag 17 november 2019 16:47 schreef TAV74 het volgende:
INFP hier.
En een I wil niet zeggen dat je altijd stil in de hoek zit, anders zou het bij mij ook niet bepaald kloppenOverigens wel regelmatig assessments gedaan, maar daarin ben ik deze test nooit tegengekomen, vind het er ook niet bepaald geschikt voor. Kan wel interessant zijn om met collega's te ondergaan om elkaar wat beter te leren begrijpen.
[..]
Sun wel als ze kan en zin heeft, ik was het niet van plan eigenlijk.
Ik wil E ook wel doen maar dat vindt haar vriend niet zo'n strak planquote:
Ik zet de keukenwekker voor snelkoelende drank in de vriezer. Werkt ook prima.quote:
Dealquote:Op zondag 17 november 2019 16:50 schreef Lonaa het volgende:
We kunnen er sowieso wel een keer samen eten hoor.Ik wil nog wel een keer!
Kloptquote:Op zondag 17 november 2019 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil E ook wel doen maar dat vindt haar vriend niet zo'n strak plan
quote:Op zondag 17 november 2019 16:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zet de keukenwekker voor snelkoelende drank in de vriezer. Werkt ook prima.
Mijn opener blijft niet aan de deur van de koelkast hangen.
Yesquote:Op zondag 17 november 2019 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DealWandelen, Dora knuffelen (niet per se in die volgorde), uit eten
Ook een optiequote:Op zondag 17 november 2019 16:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zet de keukenwekker voor snelkoelende drank in de vriezer. Werkt ook prima.
Mijn opener blijft niet aan de deur van de koelkast hangen.
INTP-Aquote:Op zondag 17 november 2019 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet onthoudenIk weet alleen dat hij er heel enthousiast mee bezig was, Steer.
Ik heb wel onthouden dat fietsie hetzelfde had als Jross en ik was helemaal alleen
Buikspekquote:Op zondag 17 november 2019 17:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes
Ik heb overigens net de oven aangezet voor mijn buikspekstrak banh mi eten.
Smakelijk!quote:Op zondag 17 november 2019 17:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Buikspek![]()
Wij gaan zo bij Boca eten in Hlem via een actie
quote:Op zondag 17 november 2019 17:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meringues kregen een vreemde textuur. Koekjes werden ook niet gaar. Oven op de verkeerde stand
Waar komt het dan vandaan?quote:Op zondag 17 november 2019 17:18 schreef Clubsoda het volgende:
In de originele definitie van Eysenck heeft introversie vs. extraversie ook niet veel te maken met teruggetrokken en einzelgänger versus hypersociale en gezellige mensen. Je kan als introvert echt prima het hoogste woord voeren op feestjes.
Ja die F1 zal tussendoor wel ff gecheckt worden door mijn tafelgenootquote:Op zondag 17 november 2019 17:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Smakelijk!
Ik ga F1 kijken en mijn variant op chili con corne eten
Maar ik wil helemaal niet naar feestjes.quote:Op zondag 17 november 2019 17:18 schreef Clubsoda het volgende:
In de originele definitie van Eysenck heeft introversie vs. extraversie ook niet veel te maken met teruggetrokken en einzelgänger versus hypersociale en gezellige mensen. Je kan als introvert echt prima het hoogste woord voeren op feestjes.
Zou zo maar kunnen.quote:Op zondag 17 november 2019 17:21 schreef Blues het volgende:
Ja die F1 zal tussendoor wel ff gecheckt worden door mijn tafelgenoot
Van welk geld? Ik sta zakelijk in de min(ws maar 1 week maar toch)quote:Op zondag 17 november 2019 16:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Doe als wat deze einzelgänger al jaren doet met kerst. Boek een vlucht en goedkoop hotel ver weg.
En ga daar lekker de stad in. Veel volk om je heen die allemaal niets of weinig met kerst hebben.
quote:Op zondag 17 november 2019 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet naar feestjes.
In die theorie zijn introverte mensen, mensen die rust en ontspanning vinden in de afwezigheid van prikkels. Omdat ze een hoog intern arousalniveau hebben en dus rust vinden als ze kunnen kalmeren in een rustige omgeving. Extraverten zijn mensen die juist ontspanning vinden en een goed gevoel krijgen bij veel prikkels, omdat ze juist een laag arousalniveau en te weinig prikkels saai zijn. Een andere manier om ernaar te kijken (die ik van @Vanyel leerde) is dat introverte 'binnenin' denken (dus eerst een heel plan uitkauwen en het pas melden als ze helemaal uitgedacht zijn) en introvert naar buiten denken (dus al brainstormend en praten hun plan conceptualiseren).quote:
Ja, dat heeft Jross ook iddquote:Op zondag 17 november 2019 17:06 schreef fietsie het volgende:
INTP-A
https://www.16personalities.com/intp-personality
Dat hoeft ook niet. Maar als je het wel zou willen dan zou het niet tegen introversie pleiten.quote:Op zondag 17 november 2019 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet naar feestjes.
Oh. Dan ben ik wel introvert. Als je het zo bekijkt.quote:Op zondag 17 november 2019 17:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In die theorie zijn introverte mensen, mensen die rust en ontspanning vinden in de afwezigheid van prikkels. Omdat ze een hoog intern arousalniveau hebben en dus rust vinden als ze kunnen kalmeren. Extraverten zijn mensen die juist ontspanning vinden en een goed gevoel krijgen bij veel prikkels, omdat ze juist een laag arousalniveau en te weinig prikkels saai zijn. Een andere manier om ernaar te kijken (die ik van @:Vanyel leerde) is dat introverte 'binnenin' denken (dus eerst een heel plan uitkauwen en het pas melden als ze helemaal uitgedacht zijn) en introvert naar buiten denken (dus al brainstormend en praten hun plan conceptualiseren).
Oh, dit is echt super herkenbaar voor mij! Hier ook een I, terwijl ik best heel open, sociaal en kletserig ben en zo. Maar te veel prikkels maakt me ook moe en gestresst en dan moet ik weer een tijdje lekker alleen zijn om op te ladenquote:Op zondag 17 november 2019 17:27 schreef Clubsoda het volgende:
In die theorie zijn introverte mensen, mensen die rust en ontspanning vinden in de afwezigheid van prikkels. Omdat ze een hoog intern arousalniveau hebben en dus rust vinden als ze kunnen kalmeren. Extraverten zijn mensen die juist ontspanning vinden en een goed gevoel krijgen bij veel prikkels, omdat ze juist een laag arousalniveau en te weinig prikkels saai zijn. Een andere manier om ernaar te kijken (die ik van @:Vanyel leerde) is dat introverte 'binnenin' denken (dus eerst een heel plan uitkauwen en het pas melden als ze helemaal uitgedacht zijn) en introvert naar buiten denken (dus al brainstormend en praten hun plan conceptualiseren).
Persoonlijk kan ik best aanwezig zijn in gezelschap en heb ik er geen enkel probleem mee om voor een grote groep mensen te praten, maar echt tot rust kom ik slecht alleen of in een klein vertrouwd gezelschap.
Ja ik had de multivariate statistiek ook al wel in gedachten op zichquote:Op zondag 17 november 2019 17:35 schreef Clubsoda het volgende:
De dimensie introversie-extraversie is niet zo heel arbitrair. Het maakt onderdeel uit van de 'big five persoonlijkheidstheorie' (samen met neuroticisme, openheid, consciëntieusheid en aangenaamheid) en dat is wel de meest onderzochte en gebruikte persoonlijkheidstheorie, ontstaan vanuit factoranalyse.
Nee, de mens in als zijn facetten gedraagt zich anders dan allerhande natuur- en scheikundige processen is evident. Maar er bestaan genoeg valide en betrouwbare psychodiagnostische instrumenten die een fatsoenlijke theoretische onderbouwing hebben en daarmee het niveau van een horoscoop ver ontstijgen. Maar daarvoor moet je geen internetvragenlijsten als maat nemen.quote:Op zondag 17 november 2019 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik had de multivariate statistiek ook al wel in gedachten op zichMaar ik ben meer beta, rationeel, concreet. Meten is weten zeg maar. Al die dingen die jij noemt daar kan iedereen iets anders onder verstaan, hoe veel moeite je ook doet om het in absolute definities vast te leggen. Dat gaat gewoon niet.
Pasta met ongesteldheidquote:Op zondag 17 november 2019 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, ik ga penne met rooie klats maken.
Heb ik een grote bek online?quote:Op zondag 17 november 2019 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]geloof dat veel mannen hier die combi hadden. Borisz, z80, P. Dus past wel
Precies dit dus.quote:Op zondag 17 november 2019 17:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In die theorie zijn introverte mensen, mensen die rust en ontspanning vinden in de afwezigheid van prikkels. Omdat ze een hoog intern arousalniveau hebben en dus rust vinden als ze kunnen kalmeren in een rustige omgeving. Extraverten zijn mensen die juist ontspanning vinden en een goed gevoel krijgen bij veel prikkels, omdat ze juist een laag arousalniveau en te weinig prikkels saai zijn. Een andere manier om ernaar te kijken (die ik van @:Vanyel leerde) is dat introverte 'binnenin' denken (dus eerst een heel plan uitkauwen en het pas melden als ze helemaal uitgedacht zijn) en introvert naar buiten denken (dus al brainstormend en praten hun plan conceptualiseren).
Persoonlijk kan ik best aanwezig zijn in gezelschap en heb ik er geen enkel probleem mee om voor een grote groep mensen te praten, maar echt tot rust kom ik slechts alleen of in een klein vertrouwd gezelschap.
Je kunt ook kijken naar dit soort introvert extravert rationeel emotioneel tabelletjes.quote:Op zondag 17 november 2019 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh. Dan ben ik wel introvert. Als je het zo bekijkt.
Maar nogmaals, dat is maar één dimensie, en volkomen arbitrair. Je kunt ook kijken of iemand geduldig is of niet. Of berekenend. Of een wat minder zwart-witte dimensie.
Herkenbaar wel jaquote:Op zondag 17 november 2019 17:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies dit dus.
Ik kan zelfs ontzettend aanwezig zijn, maar ik heb de prikkelloze uurtjes alleen ook heel hard nodig
Ik vind mezelf vrij schizofreen wat dit betreft. Enerzijds ga ik met heel veel plezier op een podium staan om een theatervoorstelling aan elkaar te kletsen, anderzijds kruip ik in andere gelegenheden liever ergens stil in een hoek. Maar ik zit ook redelijk in het midden op de I-E schaal.quote:Op zondag 17 november 2019 17:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja![]()
Hoewel, ... eigenlijk ben ik liever heel niet zo aanwezig of op de voorgrond, maar als het 'moet' wel. Dan neem ik wel het voortouw en dat vind ik ook geen groot punt.
Maar de natuurlijke gangmaker zal ik nooit worden.
Zo werkte ik heel de week (een dag meer dan anders en beginnen om 6 uur ipv 8 uur dis ik was al aardig moe). Mijn werk bestaat uit praten met mensen...quote:Op zondag 17 november 2019 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dit is echt super herkenbaar voor mij! Hier ook een I, terwijl ik best heel open, sociaal en kletserig ben en zo. Maar te veel prikkels maakt me ook moe en gestresst en dan moet ik weer een tijdje lekker alleen zijn om op te laden
Het liefste wil ik dat eigenlijk altijd. En af en toe een leuk reisje voor de afwisselingquote:Op zondag 17 november 2019 17:57 schreef Uhmmpie het volgende:
maar op een zeler moment is het op en dan wil ik gewoon even een dag in mn eigen huis met mn eigen dingen.. even gewoon helemaal niks.
Mwah ik heb wel mensen nodig om me heen.quote:Op zondag 17 november 2019 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het liefste wil ik dat eigenlijk altijd. En af en toe een leuk reisje voor de afwisseling
Nee, we kennen elkaar niet privé, geen idee dus hoe het met haar gaat maar ik ben ook benieuwd.quote:Op zondag 17 november 2019 18:05 schreef AnneX het volgende:
Nou vooruit: https://www.16personalities.com/isfj-personality ISFJ
Hoppa![]()
Dank voor de toelichting, Clubsoda.
En gaat het al weer beter met Vanyel? ( ik heb de indruk dat jullie elkaar privé kennen).
Ad. Dit is niet voor de letters.
Ja he? Doet ook meer recht aan het populaire kort-door-de-bocht-idee dat introvert=saai en extravert=goed.quote:Op zondag 17 november 2019 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dit is echt super herkenbaar voor mij! Hier ook een I, terwijl ik best heel open, sociaal en kletserig ben en zo. Maar te veel prikkels maakt me ook moe en gestresst en dan moet ik weer een tijdje lekker alleen zijn om op te laden
Dachtut.quote:Op zondag 17 november 2019 18:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, we kennen elkaar niet privé, geen idee dus hoe het met haar gaat maar ik ben ook benieuwd.
Er schijnt ook wel een duidelijke categorie ambivert te bestaanquote:Op zondag 17 november 2019 17:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf vrij schizofreen wat dit betreft. Enerzijds ga ik met heel veel plezier op een podium staan om een theatervoorstelling aan elkaar te kletsen, anderzijds kruip ik in andere gelegenheden liever ergens stil in een hoek. Maar ik zit ook redelijk in het midden op de I-E schaal.
We wonen wel bij elkaar in de buurt,dat schept een band, maar hebben buiten fok geen contact.quote:Op zondag 17 november 2019 18:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dachtut.
Dan zal het vanuit Oud zo lijken...
Ja, net als borisz en z80quote:
Dat was wel een eyeopener jaquote:Op zondag 17 november 2019 18:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er schijnt ook wel een duidelijke categorie ambivert te bestaan![]()
Zal ik er meteen een lesje schizofrenie vs. gespleten persoonlijkheid achteraan gooien?
Honger.quote:Op zondag 17 november 2019 18:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik maakte grofweg https://gingerandscotch.com/chinese-roast-pork-belly-siew-yoke/
Stokbrood uit de oven, sriracha met mayo en hoisin, wortel en komkommer in een quick pickle met extra sesam olie, plakjes buikspek, bosui. Win.:9
Op
Wat wordt het?quote:Op zondag 17 november 2019 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Honger.
Maar mijn eten wordt gemaakt(door Jross, niet door NY pizza of zo)
Hier wel een NY pizza, viel niet tegenquote:Op zondag 17 november 2019 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Honger.
Maar mijn eten wordt gemaakt(door Jross, niet door NY pizza of zo)
Dat is ook doorgaans de enige reden dat ik daar iets haal ja.. het is warm en vult voorlopig even.quote:Op zondag 17 november 2019 18:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik had een Smullers frietje pindasaus. Dat valt altijd weer tegen.![]()
Maar goed, het was warm. En daar ging het om.
Nu moet ik plassen, maar het rook net op het balkon van de trein al alsof er iemand over z'n nek was gegaan op de wc, dus ik wacht wel tot in Antwerpen. /struggles
Victoriabaarsfilet met spekjes, orzo, venkelquote:
Ik vind het vrijwel altijd tegen vallenquote:
Ik vind zo'n 'verse' pizza bij de supermarkt vaak nog lekkerder.quote:Op zondag 17 november 2019 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het vrijwel altijd tegen vallenMaar NY pizza vind ik dan wel weer lekkerder dan Domino's. Dat valt altijd tegen.
Ja, ben ik met je eensquote:Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik vind zo'n 'verse' pizza bij de supermarkt vaak nog lekkerder.
Dominos heb ik geen ervaring mee. Maar NY vind ik vaak wel lekkerquote:Op zondag 17 november 2019 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Victoriabaarsfilet met spekjes, orzo, venkel
[..]
Ik vind het vrijwel altijd tegen vallenMaar NY pizza vind ik dan wel weer lekkerder dan Domino's. Dat valt altijd tegen.
Klinkt prima.quote:Op zondag 17 november 2019 18:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik doe hier dingen met eieren, vissticks, aardappelpuree uit een zakje en diepvries spinazie.
Gewoon omdat het kan
Laat het me weten als je erachter bent gekomen. Ik kan er ook niks mee.quote:Op zondag 17 november 2019 18:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Wie heeft er trouwens ooit bedacht dat 10 vissticks in 1 doosje een handig aantal is?
Als er een Domino's in de buurt komt, gewoon bij NY Pizza blijven bestellen. Laat je niet misleiden door fancy dingen als 'kaas in de korst' - dat klinkt (en zou moeten zijn) 100x lekkerder dan het daadwerkelijk is.quote:Op zondag 17 november 2019 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Dominos heb ik geen ervaring mee. Maar NY vind ik vaak wel lekker
Hou vol! Het is nog maar eventjes tot 6 decemberquote:Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog steeds bij kerstboom niet opgezet, kei knap van mij. Wel weer nieuwe kerstballen gekocht vandaag.
Nog nooit gehad. Maar als ik geen tijd/zin heb om deeg te maken heb ik ook geen tijd/zin om de pizzasteen op te warmen.quote:Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haha, 6 december.quote:Op zondag 17 november 2019 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hou vol! Het is nog maar eventjes tot 6 december
Hier heb ik de afgelopen 10 jaar altijd voor 5 dec een kerstboom in huis. Jross snapt het concept van 'Na Sinterklaas' totaal niet. Hij zei dat Sinterklaas toch óók gezelliger was met kerstboom.quote:Op zondag 17 november 2019 18:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hou vol! Het is nog maar eventjes tot 6 december
Dan gooi je hem toch zonder pizzasteen in de oven, net zoals de rest van Nederland.quote:Op zondag 17 november 2019 18:51 schreef derLudolf het volgende:
Nog nooit gehad. Maar als ik geen tijd/zin heb om deeg te maken heb ik ook geen tijd/zin om de pizzasteen op te warmen.
Dan krijg je toch geen lekkere bodem?quote:Op zondag 17 november 2019 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan gooi je hem toch zonder pizzasteen in de oven, net zoals de rest van Nederland.
De pizza's zijn al voorgebakken. Zijn er gewoon voor gemaakt om zonder steen te bakken.quote:Op zondag 17 november 2019 18:54 schreef derLudolf het volgende:
Dan krijg je toch geen lekkere bodem?
Mja wij halen weleens een kant en klare bodem... dat is nog lekkerderquote:Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat vers helemaal vers wasquote:Op zondag 17 november 2019 18:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
De pizza's zijn al voorgebakken. Zijn er gewoon voor gemaakt om zonder steen te bakken.
In de pizzeria bakken ze je pizza ook niet op een steen...quote:Op zondag 17 november 2019 18:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan krijg je toch geen lekkere bodem?
@Jrossquote:Op zondag 17 november 2019 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier heb ik de afgelopen 10 jaar altijd voor 5 dec een kerstboom in huis. Jross snapt het concept van 'Na Sinterklaas' totaal niet. Hij zei dat Sinterklaas toch óók gezelliger was met kerstboom.
Een beetje pizzeria wel in een steen-oven.quote:Op zondag 17 november 2019 19:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
In de pizzeria bakken ze je pizza ook niet op een steen...
Eenschquote:Op zondag 17 november 2019 18:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Zelfs de shoarmaboer hier in het dorp heeft dat...quote:Op zondag 17 november 2019 19:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
In de pizzeria bakken ze je pizza ook niet op een steen...
Denk dat dat nog vies tegenvalt bij de gemiddelde bezorgpizzaquote:Op zondag 17 november 2019 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een beetje pizzeria wel in een steen-oven.
Dat type oven heeft de Italiaan hier in het dorp ook. Geeft krokante pizzabodems.quote:Op zondag 17 november 2019 19:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Denk dat dat nog vies tegenvalt bij de gemiddelde bezorgpizza
Je hebt prima hippe pizza ovens waar geen steen aan te pas komt.
Zelfs met roterende band zodat je hem aan de ene kant er in zet... en hij er vanzelf aan de andere kant weer uit rolt.
En ja, prima pizza’s
http://breadandcompanatic(...)oof-overnight-rolls/quote:Op zondag 17 november 2019 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eensch
@:minilot tijdje geleden had je een linkje van easy breakfast broodjes.. heb je die nog ergens 😇
neuh, die les ken ik alquote:Op zondag 17 november 2019 18:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er schijnt ook wel een duidelijke categorie ambivert te bestaan![]()
Zal ik er meteen een lesje schizofrenie vs. gespleten persoonlijkheid achteraan gooien?
quote:Op zondag 17 november 2019 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier heb ik de afgelopen 10 jaar altijd voor 5 dec een kerstboom in huis. Jross snapt het concept van 'Na Sinterklaas' totaal niet. Hij zei dat Sinterklaas toch óók gezelliger was met kerstboom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 17-11-2019 20:05:27 ]
Kijk jij via sky?quote:Op zondag 17 november 2019 19:52 schreef derLudolf het volgende:
En daar valt even een Canon met teleobjectief op het asfalt. ¤5000 sowieso.
quote:
Ik wist datquote:
Italiaanse troep. Kan niets hebben. Een zachte aai over de wang en ze staan stil.quote:Op zondag 17 november 2019 20:28 schreef fietsie het volgende:
Ik wil die glijdende Ferrari's nog wel een paar keer zien
Het lijkt net alsof dat tikje enkel de band van de velg drukt, en dat dat een kettingreactie triggered.quote:Op zondag 17 november 2019 20:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Italiaanse troep. Kan niets hebben. Een zachte aai over de wang en ze staan stil.
Ik heb altijd de neiging om te vragen over welke sport het gaat als mensen het over het EK of het WK hebben.quote:Op zondag 17 november 2019 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wist dat
F1 speelt een minimale rol in mijn leven. Duur circus van auto’s die een hoop rondjes rijden... ik snap de bekoring niet zo.
Andere volksstammen wel en daar hoef ik de tv niet mee te delen dus het is helemaal prima
Kan goed. Ze rijden met minimale bandendruk. Een klein beetje verlies en het rubber wordt bloedheet. Met een klapband tot gevolg.quote:Op zondag 17 november 2019 20:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof dat tikje enkel de band van de velg drukt, en dat dat een kettingreactie triggered.
Bij 310km/h ofzo, zal aaien best een beetje schurenquote:Op zondag 17 november 2019 20:38 schreef z80 het volgende:
[..]
Kan goed. Ze rijden met minimale bandendruk. Een klein beetje verlies en het rubber wordt bloedheet. Met een klapband tot gevolg.
Maar een afbrekende voorwielophanging is wel heel erg. Het was echt aaien.
Ik ben getrouwd met een sportomnivoor en zie/hoor het allemaal een paar minuten aan en dan is mijn aandacht alweer ergens anders dus ik vraag ook vaak naar de bekende weg/sport/naam/toernooi.quote:Op zondag 17 november 2019 20:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb altijd de neiging om te vragen over welke sport het gaat als mensen het over het EK of het WK hebben.
Ik ben geen enorme F1 fan. J kijkt weer sinds een paar jaar dus ik kijk half mee. Maar vandaag was echt wel heel bijzonder.
*burb*quote:Op zondag 17 november 2019 20:07 schreef Blues het volgende:
Oh en zo lekker gegeten bij Boca
Verslagje volgt wel ergens.
quote:Op zondag 17 november 2019 20:47 schreef golfer het volgende:
[..]
*burb*
Zie: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
Die is mogelijk nog in afwachting van een eigen straf..quote:
Het is inderdaad weer afwachten...quote:Op zondag 17 november 2019 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is mogelijk nog in afwachting van een eigen straf..
Iig Hamilton er van af.
Schaatsen kijk je niet?quote:Op zondag 17 november 2019 20:51 schreef Sarabi het volgende:
Wij kijken allebei graag sporten dus dat is ideaal.
F1 en wielrennen loopt nu weer op het einde dus dan gaan we verder naar het veldrijden.
Ik ben Verdonkquote:ISTP’s zijn gereserveerd, realistisch, recht door zee en logisch.
Het speelt ook geen rol van betekenis in mijn leven hoor.quote:Op zondag 17 november 2019 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wist dat
F1 speelt een minimale rol in mijn leven. Duur circus van auto’s die een hoop rondjes rijden... ik snap de bekoring niet zo.
Andere volksstammen wel en daar hoef ik de tv niet mee te delen dus het is helemaal prima
Ik heb geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ik ergens een samenvatting zien?
NIETquote:Op zondag 17 november 2019 20:59 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Vandaag 25.000 traptreden op en afgelopen.. morgen wellicht spierpijn..
Hij print zelf de recepten uit in het Engelsquote:Op zondag 17 november 2019 19:02 schreef AnneX het volgende:
@:Jross![]()
Doe jij dan steeds de hf recepten in engels printen? Of is het nederlands al veel verbeterd culwise?
Tnxquote:Op zondag 17 november 2019 19:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
http://breadandcompanatic(...)oof-overnight-rolls/
Deze!
Heb het even aangepast zodat het ook op mij van toepassing isquote:Op zondag 17 november 2019 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sport kijken speelt een minimale rol in mijn leven. Duur circus
quote:Op zondag 17 november 2019 21:06 schreef sigme het volgende:
ISTP, zegt de testuitslag. Geen beroep erbij? Ik was liever een SOLL.
[..]
Ik ben Verdonk
quote:ISTPs are happiest when they are building and constructing--either new weapons to smite their enemies, or new plots to destroy those who oppose them
Oh, dit is definitly beter dan een horoscoop. Dit ben ikquote:
Komt dit uit de WoW-Character-guide?quote:
Mooie aanvulling wel. Past ook bij mij.quote:Op zondag 17 november 2019 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb het even aangepast zodat het ook op mij van toepassing is
Ik niet.quote:
Ik ga morgen eerst sporten voor het werk, dat is wel weer lekker. Maar gezien de onderwerpen op de agenda wordt morgen geen topdag.quote:Op zondag 17 november 2019 22:30 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik zie wel dat ik mijn 4-wekelijkse vergadering *alweer* niet heb voorbereid.
Improviseren kun je leren.
Sporten lekker?quote:Op zondag 17 november 2019 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga morgen eerst sporten voor het werk, dat is wel weer lekker. Maar gezien de onderwerpen op de agenda wordt morgen geen topdag.
Uit bed komen, koffie drinken, sporten, ontbijt., koffie drinken, douchen, naar het werk.quote:Op zondag 17 november 2019 22:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Sporten lekker?
Jij hebt rare ideeën over lekker.
Ik kies optie 2quote:Op zondag 17 november 2019 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uit bed komen, koffie drinken, sporten, ontbijt., koffie drinken, douchen, naar het werk.
VS.
Uit bed komen, douchen, ontbijt en lunch meepakken, naar het werk.
Fietsen naar je werk?quote:Op zondag 17 november 2019 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga morgen eerst sporten voor het werk, dat is wel weer lekker. Maar gezien de onderwerpen op de agenda wordt morgen geen topdag.
Niet praktisch, en behoorlijk wat te ver om dagelijks te doen. 35km enkele reis, en dan moet ik alle activiteiten die ik normaal met de terugreis combineer apart gaan doen.quote:
35 kom iets meer dan 1,5 uur toch? Dat is wel te doen eigenlijk, genoeg die dat dagelijks in de file doen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet praktisch, en behoorlijk wat te ver om dagelijks te doen. 35km enkele reis, en dan moet ik alle activiteiten die ik normaal met de terugreis combineer apart gaan doen.
Het aantal nadelen weegt niet op tegen de voordelen. Ik ga er niet aan beginnen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
35 kom iets meer dan 1,5 uur toch? Dat is wel te doen eigenlijk, genoeg die dat dagelijks in de file doen.
Alleen niet als het zo koud is zoals nu.
Het gaat morgen de hele dag regenen. Het is koud. Neuh, ik zou morgen ook absoluut niet gaan fietsen als dat 35 km enkele reis isquote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef drakin het volgende:
35 kom iets meer dan 1,5 uur toch? Dat is wel te doen eigenlijk, genoeg die dat dagelijks in de file doen.
Alleen niet als het zo koud is zoals nu.
Ik zei dus ook niet nu vanwege koud.quote:Op zondag 17 november 2019 23:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat morgen de hele dag regenen. Het is koud. Neuh, ik zou morgen ook absoluut niet gaan fietsen als dat 35 km enkele reis isIn de zomer is het lekker. Nu is het gewoon kut. Of je moet van fietsen houden. Wat je op zich wel zou denken bij fietsie
Hahaquote:Op maandag 18 november 2019 06:45 schreef Muck het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik kan bevestigen dat het helemaal niet lekker is op de fiets vandaag![]()
Nu gelukkig droog in de bus. Op het werk maar lekker warme koffie pakken en vanuit mijn kantoor naar binnendruipende collega's kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./liefdagboekLet me see you stripped down to the bone
Hm. Mijn fiets staat nog op het station... dus ik pak soort van verplicht maar gewoon de bus.quote:Op maandag 18 november 2019 06:45 schreef Muck het volgende:
Goeiemorgen![]()
Nu gelukkig droog in de bus. Op het werk maar lekker warme koffie pakken en vanuit mijn kantoor naar binnendruipende collega's kijken
quote:Op maandag 18 november 2019 07:07 schreef minilot het volgende:
Goehoeeeedemorgen luitjes! Gisteren aangenaam en LIF/Dieet-verantwoord avondeten bij het knusse Delibird te Rotterdam. Als voorgerecht viskoekjes gedeeld. Hoofdgerecht (vegetarisch) was een groot bord vol Thaise spinazie met chili en knoflook, rijst erbij en een bak pinda/kokossaus.Eén IPA en toe een kop jasmijnthee om weer eens tot de conclusie te komen dat ik niks begrijp van mensen die thee drinken.
![]()
Veertig minuten van bios naar eettent en veertig minuten terug van eettent naar de auto gelopen maar onnadenkend met zwaar ongeschikte sokken (iets polyesterigs met een glitterelement) en nou heb ik een milde blaar.![]()
Terminator: Dark Fate was ondertussen naar verwachting zowel leuk nostalgisch als zwaar belabberd en als ik al niet parttime retelesbisch was, dan werd ik het wel van Mackenzie Davis in de film
Hmm klinkt wel als een succes dat delibird..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./liefdagboek
staat ook mijn lijstje van “lijkt me een prima idee”
Zeker doen! Heb er de afgelopen jaren geregeld met enthousiasme gegetenquote:Op maandag 18 november 2019 07:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm klinkt wel als een succes dat delibird..
staat ook mijn lijstje van “lijkt me een prima idee”
Nog nooit in thailand geweest dus als het prima smaakt ben ik een blij eitje.quote:Op maandag 18 november 2019 07:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeker doen! Heb er de afgelopen jaren geregeld met enthousiasme gegetenOp het vlak van Thais kan het ongetwijfeld perfecter of authentieker, maar lekker is het er heus!
Ik hou van alles!quote:Op maandag 18 november 2019 07:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ook een aanrader als je van thais houdt.
Ik kwam mijn 10 kilometer gelukkig vrijwel droog doorquote:Op maandag 18 november 2019 06:45 schreef Muck het volgende:
Goeiemorgen![]()
Jouw muppet heeft echt een hekel aan regen.quote:Op maandag 18 november 2019 07:37 schreef Lonaa het volgende:
Nu hier even geen regen, muppet wilde wel plassen. Gisteren goot het en toen weigerde ze
Mogguh
Sally's fleece. Maar er moet nog wel wat anders, denk ik.quote:Op maandag 18 november 2019 07:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jouw muppet heeft echt een hekel aan regen.Heeft ze al een jas?
Nee. Nee nee. Nee.quote:Op maandag 18 november 2019 07:43 schreef Blues het volgende:
Of een pluutje aan de riem
https://www.petsonline.nl/nl/hond/accessoires/hondenparaplu/
Je link doet 't niet.quote:Op maandag 18 november 2019 07:43 schreef Blues het volgende:
Of een pluutje aan de riem
https://www.petsonline.nl/nl/hond/accessoires/hondenparaplu/
Had 'm al veranderdquote:Op maandag 18 november 2019 07:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je link doet 't niet.![]()
Maar ik begrijp prima wat je bedoelt.
Het is een apart concept.. ze doen al 20 jaar (geloof ik) aan “eten wat de pot schaft”.quote:Op maandag 18 november 2019 07:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou van alles!
Dank voor de tip!
Mooi zoquote:Op maandag 18 november 2019 07:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kwam mijn 10 kilometer gelukkig vrijwel droog door
Grappig dat een Thais restaurant gangen aanbiedt.quote:Op maandag 18 november 2019 07:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het is een apart concept.. ze doen al 20 jaar (geloof ik) aan “eten wat de pot schaft”.
Je kunt voorkeuren aangeven mbt vlees/vis/vega en of je 3 of 4 gangen wil.
De 4e gang is een soep die ik doorgaans erg lekker vind dus wij gaan altijd voor 4.
Het is wel altijd druk en niet heel groot..
dus reserveren is wel zo handig.
https://dekleineondeugd.nl/
Geen aandelen, wel fan
Leuk personeel, lekker eten in een leuk aangekleed klein restaurantje. Hou ik van
En dat niet kiezen van wat je gaat eten... is ook prettig vind ik.
Want ik eet ook ongeveer alles.. dus vies is het nooit
In thailand adverteren ze ook niet vaak met “eten wat de pot schaft”quote:Op maandag 18 november 2019 08:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Grappig dat een Thais restaurant gangen aanbiedt.In Thailand zelf krijg je alles in één keer, inclusief gerechten die je als toetje zou kunnen zien.
Dat klopt ook!quote:Op maandag 18 november 2019 08:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
In thailand adverteren ze ook niet vaak met “eten wat de pot schaft”
Welnee, mijn weekend is begonnenquote:
Pff. Maar storten die kleinen niet ook halverwege de dag totaal in?quote:Op maandag 18 november 2019 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
thanks allemaal! Wie zin heeft, er is nog heel veel taart in Brussel...
Helaas niet uitslapen. Om 5.15 was oudste spruit vandaag wakker. Er is altijd wel wat....
Aha, daarom heb je zo'n oneindig-naar-de-bios-kaartquote:Op maandag 18 november 2019 08:28 schreef minilot het volgende:
Ik zet 'm op de lijst voor eetgelegenheden-voor-of-na-de-bios!
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 18 november 2019 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
thanks allemaal! Wie zin heeft, er is nog heel veel taart in Brussel...
Helaas niet uitslapen. Om 5.15 was oudste spruit vandaag wakker. Er is altijd wel wat....
Wow, heftigquote:Op maandag 18 november 2019 09:24 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Gefeliciteerd Jäger!![]()
![]()
Om 23 uur wakker geschrokken uit een droom waarin ik van het helideck geblazen werd en in de zee verdween..![]()
De halve nacht liggen malen hoe ik mezelf kan redden in de zee..
T heeft 39 graden koorts, dus ik denk het wellicht wel.. We zitten nu gezellig samen bij de garage, tijd voor winterbanden... Hij is in een goed humeur..quote:Op maandag 18 november 2019 08:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Pff. Maar storten die kleinen niet ook halverwege de dag totaal in?
Sowieso is dat hele meyer briggs niet mbt wat je wel of niet kan.quote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Hey, bedoelde iemand dit gisteren? HR afdeling die geen geschikte kandidaten kreeg omdat mensen werden weg gefilterd na een korte persoonlijkheidstest: https://imgur.com/gallery/OLOa7su
Dit deel van dit alles vond ik het meest hilarisch (hele stuk is een stuk langer):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chocolademousse maken!quote:Op maandag 18 november 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zal ik eens doen met de drie eidooiers die ik nog heb?
Merengue maken. Misschien kan je dat ook invriezenquote:Op maandag 18 november 2019 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
chocolademousse maken!
Ik heb juist nog 10 eiwitten...Meestal bewaar ik die een paar dagen en daarna gooi ik ze weg. Eens even bedenken hoe dat beter kan...
We hebben voor de komende dagen nog zoetigheid genoeg. Carbonara, hollandaise of mayo vallen ook af. Daar kan ik ook niets mee. Ik vrees dat het weggooien wordt.quote:Op maandag 18 november 2019 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
chocolademousse maken!
Ik heb juist nog 10 eiwitten...Meestal bewaar ik die een paar dagen en daarna gooi ik ze weg. Eens even bedenken hoe dat beter kan...
Meringue kan je niet invriezen maar eiwitten wel. Dooiers niet.quote:Op maandag 18 november 2019 11:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Merengue maken. Misschien kan je dat ook invriezen
Ja, die bedoelde ikquote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Hey, bedoelde iemand dit gisteren? HR afdeling die geen geschikte kandidaten kreeg omdat mensen werden weg gefilterd na een korte persoonlijkheidstest: https://imgur.com/gallery/OLOa7su
Dit deel van dit alles vond ik het meest hilarisch (hele stuk is een stuk langer):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, of ofquote:Op maandag 18 november 2019 11:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Meringue kan je niet invriezen maar eiwitten wel. Dooiers niet.
Gek hé, dat het “pijn” doet om weg te gooien.quote:Op maandag 18 november 2019 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben voor de komende dagen nog zoetigheid genoeg. Carbonara, hollandaise of mayo vallen ook af. Daar kan ik ook niets mee. Ik vrees dat het weggooien wordt.
Geen carbonaraquote:Op maandag 18 november 2019 11:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We hebben voor de komende dagen nog zoetigheid genoeg. Carbonara, hollandaise of mayo vallen ook af. Daar kan ik ook niets mee. Ik vrees dat het weggooien wordt.
Ja, dat deed wel even pijn. Maar strikt vriezerleegeetregime hier deze week. Komend weekend ontdooien. Volgende week even snel naar Duitsland als we naar de bruiloft gaan.quote:
Die kip heeft daar moeite voor gedaan, weggooien is daarom voor mij geen optie.quote:Op maandag 18 november 2019 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gek hé, dat het “pijn” doet om weg te gooien.
Was het omdat vroegûh een ei duur was, speciaal was? of omdat het nu ‘voedselverspilling’ heet.
Jouw bruiloft?quote:Op maandag 18 november 2019 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, dat deed wel even pijn. Maar strikt vriezerleegeetregime hier deze week. Komend weekend ontdooien. Volgende week even snel naar Duitsland als we naar de bruiloft gaan.
Piep gaat overal van kotsen behalve brokjes en tonijn dus dat gaan we maar niet proberen.
Ohhh!quote:Op maandag 18 november 2019 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn beste vriend gaat trouwen.
Snel klaar en erg lekker! Warm lunchenquote:
Ik voel me niet schuldig over dat een ei vroeger duur was.quote:Op maandag 18 november 2019 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gek hé, dat het “pijn” doet om weg te gooien.
Was het omdat vroegûh een ei duur was, speciaal was? of omdat het nu ‘voedselverspilling’ heet.
quote:Op maandag 18 november 2019 07:07 schreef minilot het volgende:
Goehoeeeedemorgen luitjes! Gisteren aangenaam en LIF/Dieet-verantwoord avondeten bij het knusse Delibird te Rotterdam. Als voorgerecht viskoekjes gedeeld. Hoofdgerecht (vegetarisch) was een groot bord vol Thaise spinazie met chili en knoflook, rijst erbij en een bak pinda/kokossaus.Eén IPA en toe een kop jasmijnthee om weer eens tot de conclusie te komen dat ik niks begrijp van mensen die thee drinken.
![]()
Veertig minuten van bios naar eettent en veertig minuten terug van eettent naar de auto gelopen maar onnadenkend met zwaar ongeschikte sokken (iets polyesterigs met een glitterelement) en nou heb ik een milde blaar.![]()
Terminator: Dark Fate was ondertussen naar verwachting zowel leuk nostalgisch als zwaar belabberd en als ik al niet parttime retelesbisch was, dan werd ik het wel van Mackenzie Davis in de film
Rechts is ook niet onprettig om naar te mogen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./liefdagboekProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik drup ook nog een beetje naquote:Op maandag 18 november 2019 13:04 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet naar de winkel.![]()
Buienradar zegt dat het straks droog wordt, maar ik geloof er niks van.
Doet me denken aan de grote man op de fiets met ernaast een chihuahua.... Dat was ook een beetje een sneu aanzichtquote:Op maandag 18 november 2019 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik drup ook nog een beetje naSterkte
Toen ik de deur uitging kwam ik een groooote man met mini hond tegen. Ik weet niet wie er mismoediger keek
Ik ging zo net wandelen (waarbij er gepoept is!! @Candaasje) toen het miezerde. Blerf. Koud, naar. Muppet had fleecejasje aan en banjerde overal doorheen. Modder is wel prima.quote:Op maandag 18 november 2019 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik drup ook nog een beetje naSterkte
Toen ik de deur uitging kwam ik een groooote man met mini hond tegen. Ik weet niet wie er mismoediger keek
Jeeeuj voor poepquote:Op maandag 18 november 2019 13:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ging zo net wandelen (waarbij er gepoept is!! @:Candaasje) toen het miezerde. Blerf. Koud, naar. Muppet had fleecejasje aan en banjerde overal doorheen. Modder is wel prima.Maar eckte regen is kut.
Ja, sowiesoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |