Och ja horoscopen zijn helemaal uit de lucht gegrepen, dat is natuurlijk zo. Ik wil maar zeggen, laten we hier niet te veel waarde aan hechtenquote:Op zondag 17 november 2019 16:11 schreef golfer het volgende:
Gelukkig zijn er mensen die er voor doorgeleerd hebben die vinden dat bepaalde kenmerken wel vrij goed uit zo'n test naar voren komen. Een stuk betrouwbaarder en meer bewezen dan horoscopen.
quote:Op zondag 17 november 2019 16:11 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Ik heb ISTJ. Ik heet Introvert te zijn. So much for die test
![]()
quote:Op zondag 17 november 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Mensen met een grote bek online zijn vaak Introverte nerds op donkere kamertjes
Pfoe, klinkt als een boel verspilde energie over en weerquote:Op zondag 17 november 2019 16:10 schreef Blues het volgende:
Kijk van ķns hķeft ze niet tot 17uur. We hadden haar 4x pw van 9-15.30 ingeroosterd. Ze hķeft niet van 10.30-17. Is niet écht nodig. Maar door de ontwikkelingen tussen haar en TL is TL nu standvastig en MOET ze 1 zo'n dienst draaien, om TL dwars te zitten wíl ze dat niet. Eerst niet omdat er dat conflict ligt met TL (hoog opgelopen met P&O, Bedrijfsarts en reīntegratiecoach en TL en tig gesprekken met deze mensen in verschillende samenstellingen) en nu omdat ze nu al weet (het gaat om een proefmaand in januari) dat ze 'uit gaat vallen'. (Haar beperking ligt in haar arm/schouder).
Geloof me het is ingewikkelder dan je denkt. En de tentakels van het gedoe grijpt gewoon in de onderlinge verstandhoudingen van ons team (7 mensen).
Oh ja even het licht aan doenquote:Op zondag 17 november 2019 16:14 schreef Blues het volgende:
Mensen met een grote bek online zijn vaak Introverte nerds op donkere kamertjes
Toch wordt het in het bedrijfsleven veel gebruikt als test. En ook bij assesments.quote:Op zondag 17 november 2019 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Och ja horoscopen zijn helemaal uit de lucht gegrepen, dat is natuurlijk zo. Ik wil maar zeggen, laten we hier niet te veel waarde aan hechten
Wat niet eens een slecht idee is om kwart over f*cking 4.quote:
Ik was dan ook echt verbaasd toen ik hem op een assesment kreeg. Vond meteen de geloofwaardigheid van het assesment wat afbrokkelen.quote:Op zondag 17 november 2019 16:15 schreef golfer het volgende:
Toch wordt het in het bedrijfsleven veel gebruikt als test. En ook bij assesments.
Ik heb nog nooit een assesment gehad.quote:Op zondag 17 november 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was dan ook echt verbaasd toen ik hem op een assesment kreeg. Vond meteen de geloofwaardigheid van het assesment wat afbrokkelen.
Die heb ik ook niet onthoudenquote:Op zondag 17 november 2019 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Had ik niet dezelfde letters als Steer? Ik onthou die dingen nooit
Maar goed tijd om onze maple stout te gaan koelen
Nee. Nou ja, ik denk maar zo, het gaat zo snel dat het ook al bijna weer zomer isquote:Op zondag 17 november 2019 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat niet eens een slecht idee is om kwart over f*cking 4.
Eerst lente is ook goedquote:Op zondag 17 november 2019 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Nou ja, ik denk maar zo, het gaat zo snel dat het ook al bijna weer zomer is
Speaking of whichquote:Op zondag 17 november 2019 16:19 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed tijd om onze maple stout te gaan koelen
Ik doe mee!quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef Zilverberk het volgende:
Als ik mocht kiezen zpu het t hele jaar zomer zijn. Opzouten met kou, sneeuw, grauwe maanden. Gewoon alle dagen rokjesdag.
Verrassingquote:Op zondag 17 november 2019 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speaking of whichIk liep net even het balkon op om de herfstluchten te bewonderen. Zie ik ineens nog een sixpack Grolsch Herfstbok staan wat ik daar al weken geleden neergezet had "want dan wordt het niet ZO koud, maar wel de juiste temperatuur". Straal vergeten natuurlijk
Proost!
quote:Op zondag 17 november 2019 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Nou ja, ik denk maar zo, het gaat zo snel dat het ook al bijna weer zomer is
Je dacht heel even aan je eigen rokjes en besloot toen toch niet mee te doen?quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Nee wacht, ik ben voor!
Jij gaat niet in kilt?quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe mee!
Nee wacht, ik ben voor!
Er zit wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 17 november 2019 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit soort testjes altijd vrijwel net zo betrouwbaar als een horoscoop eerlijk gezegd. Iedereen kan er voor zichzelf wat in herkennen, nou ja prima. Maar het kan net zo goed iets totaal anders zeggen. Of je komt over een maand of een jaar op een andere lettercombi uit en dat is dan ook weer herkenbaar. Het zegt gewoon niet iets. Niet iets wat je niet zelf al wist. Vind ik hoor
Dat zeg ik, laten we er niet te veel waarde aan hechten. Want het is gewoon echt een hele beperkte test. Er worden maar 4 dimensies ge"meten", niet alleen arbitrair zijn, maar ook boolean. Je bent zwart of je bent wit, klaar. Sja, zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op zondag 17 november 2019 16:28 schreef AnneX het volgende:
Blijkt een zeer geschikt iemand door HRM te zijn weggefilterd, want de “letters” of de beantwoordde vragen scoorden een mismatch.
Hoe kan je dat nu vergetenquote:Op zondag 17 november 2019 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speaking of whichIk liep net even het balkon op om de herfstluchten te bewonderen. Zie ik ineens nog een sixpack Grolsch Herfstbok staan wat ik daar al weken geleden neergezet had "want dan wordt het niet ZO koud, maar wel de juiste temperatuur". Straal vergeten natuurlijk
Proost!
Ja precies, ik dacht, laat ik dit even iets handiger formuleren, maar wel te laat voor jullie horror-MI inderdaadquote:Op zondag 17 november 2019 16:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je dacht heel even aan je eigen rokjes en besloot toen toch niet mee te doen?
Ik mis hem wel in de SCquote:Op zondag 17 november 2019 16:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet onthoudenIk weet alleen dat hij er heel enthousiast mee bezig was, Steer.
Ik heb wel onthouden dat fietsie hetzelfde had als Jross en ik was helemaal alleen
Nou, we gaan van de week helemaal over op barf. Dat zijn stukken. Ik ga haar helpen met het vasthouden van de bevleesde botten zodat ze voldoende kauwt voor ze het doorslikt. Maar dat deed ik al met botquote:Op zondag 17 november 2019 16:30 schreef AnneX het volgende:
En Loona...wat een schrik! Ga je nu op een andere manier de brokken en happen aanbieden? Fijner of grover gesneden bijv.
Precies dat.quote:Op zondag 17 november 2019 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Pfoe, klinkt als een boel verspilde energie over en weeren ingewikkeld ja.
Ik vind het fijn als je als team rekening met elkaar kunt houden en dat hebben jullie zo te lezen ook altidj wel gedaan. Maar nu is het een soort kont tegen de krib en weigeren ook maar iets te proberen situatie en daar houdt mijn begrip dan toch echt wel opEn dat van jullie blijkbaar ook.
Tis een schrokoppie!quote:Op zondag 17 november 2019 16:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, we gaan van de week helemaal over op barf. Dat zijn stukken. Ik ga haar helpen met het vasthouden van de bevleesde botten zodat ze voldoende kauwt voor ze het doorslikt. Maar dat deed ik al met bot
Gewoon, niet meer aan denkenquote:Op zondag 17 november 2019 16:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu vergeten
Ook al zijn wij ook ooit flesjes in de vriezer vergeten....dat is een minder leuke verrassing.
Doe als wat deze einzelgänger al jaren doet met kerst. Boek een vlucht en goedkoop hotel ver weg.quote:
Net ook even gedaan (die korte v @golfer en een langere). ESTJ-T kwam eruit.quote:Op zondag 17 november 2019 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Your personality type is:
Consul
ESFJ-A
Net als altijd. En dat past ook prima bij me.
Heet dat elders consul? Of ligt dat aan die A? (dat ken ik niet, toevoegen van een letter)quote:Op zondag 17 november 2019 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Your personality type is:
Consul
ESFJ-A
Net als altijd. En dat past ook prima bij me.
quote:What is the ESFJ personality type (The Provider)? People with the ESFJ personality type tend to be empathetic, warm-hearted, and supportive in their behavior.
Sun wel als ze kan en zin heeft, ik was het niet van plan eigenlijk.quote:Op zondag 17 november 2019 16:13 schreef Blues het volgende:
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben
ESFJ-A heet idd Consul als ik er op googlequote:Op zondag 17 november 2019 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heet dat elders consul? Of ligt dat aan die A? (dat ken ik niet, toevoegen van een letter)
[..]
Dat ziet er awesome uit zegquote:Op zondag 17 november 2019 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Crosspost: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #29
Okee, ik ben vandaag ook een ISTJ. En nu?quote:Op zondag 17 november 2019 16:47 schreef z80 het volgende:
Ik ben en blijf nog steeds een ISTJ. Hoe vaak ik dit soort testen ook maak.
We kunnen er sowieso wel een keer samen eten hoor.quote:Op zondag 17 november 2019 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat ziet er awesome uit zegAls we daar nou eens gingen eten 2 feb, maar nee
Daar ga ik ook liever eten dan bij een Indiaas restaurantquote:Op zondag 17 november 2019 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh inderdaad zegquote:Op zondag 17 november 2019 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klopt.. hier ook niet heel dagen in mezelf gekeerd op een zolderkamer tot iemand me meesleurd naar een feestje waar ik heel de avond niks durf te zeggenquote:Op zondag 17 november 2019 16:47 schreef TAV74 het volgende:
INFP hier.
En een I wil niet zeggen dat je altijd stil in de hoek zit, anders zou het bij mij ook niet bepaald kloppenOverigens wel regelmatig assessments gedaan, maar daarin ben ik deze test nooit tegengekomen, vind het er ook niet bepaald geschikt voor. Kan wel interessant zijn om met collega's te ondergaan om elkaar wat beter te leren begrijpen.
[..]
Sun wel als ze kan en zin heeft, ik was het niet van plan eigenlijk.
Gewoon nķg een Enschedemeetquote:Op zondag 17 november 2019 16:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We kunnen er sowieso wel een keer samen eten hoor.Ik wil nog wel een keer!
Niks geen horror-MI.quote:Op zondag 17 november 2019 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, ik dacht, laat ik dit even iets handiger formuleren, maar wel te laat voor jullie horror-MI inderdaad
Goede tipquote:Op zondag 17 november 2019 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, niet meer aan denken![]()
Flesjes in de vriezer vergeten is me echt al zo vaak gebeurdTegenwoordig hang ik een opener aan de deur van de vriezer zodat ik bij het volgende biertje de trigger heb "oh ja niet uit de koelkast pakken". Sinds ik dat doe gebeurt het me eigenlijk niet meer. Dan hoef je namelijk maar op 1 moment in de cyclus na te denken voor "bier in de vriezer" en "opener aan de deur". Doe je dat niet, dan moet je er een kwartier later weer aan denken. Zonder trigger. En met een biertje op. Dus dat gaat nog weleens mis dan.
Is niet mijn tekst hoor. Zit tot de meetstandaard in de OP.quote:Op zondag 17 november 2019 16:47 schreef TAV74 het volgende:
INFP hier.
En een I wil niet zeggen dat je altijd stil in de hoek zit, anders zou het bij mij ook niet bepaald kloppenOverigens wel regelmatig assessments gedaan, maar daarin ben ik deze test nooit tegengekomen, vind het er ook niet bepaald geschikt voor. Kan wel interessant zijn om met collega's te ondergaan om elkaar wat beter te leren begrijpen.
[..]
Sun wel als ze kan en zin heeft, ik was het niet van plan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |