Hmm dan streep ik die ook maar van het lijstje potentieel wenselijk. Vind dat vooral van codeine echt heel vervelend... als ik 6 weken benauwd ben met nachtelijke blafhoest... doe ik echt wel wat voor een doosje codeine.. maar mag niet meer van de huisarts sinds mn astma-labeltje. Om precies die reden. Niet dat ik OOIT in mn hele leven een astma-aanval had.. maar goed. Vervelende is dat ik nog niks heb gevonden dat zo goed werkt als codeine. Tabletje in de laagste dosering verzorgt toch minimaal een halve en vaak zelfs een hele nacht slaap.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:08 schreef FranticDJ het volgende: [..] Brr, wist niet dat er in Voltaren ook diclo zat.. Diclo triggert astma aanvallen. Ik ga er dus heel heel slecht op
![]()
Hier waren de 2 pcm's erg fijn .. meteen een stuk meer ontspannen.. zo meteen weer 1 vermoed ikquote:Op donderdag 14 november 2019 14:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd steeds vaker mensen tegen die dat hebben. En niemand kan uitleggen waarom. Waarom zou je lijden als dat niet absoluut noodzakelijk is
Hopelijk geeft t blauw niet afquote:
Dat had ik even gemist!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog een keer voor de blauwe @:Lonaa![]()
![]()
![]()
Gewoon pakken dan, of gaat dat alleen op recept? Ik kan ook diclo krijgen als ik wil.. Maar na een 'testje' met m'n knie weet ik dat ik er heel slecht op ga, dus heb ik 't laten aanmerken bij de apotheek dat ik 't niet meer krijg.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm dan streep ik die ook maar van het lijstje potentieel wenselijk. Vind dat vooral van codeine echt heel vervelend... als ik 6 weken benauwd ben met nachtelijke blafhoest... doe ik echt wel wat voor een doosje codeine.. maar mag niet meer van de huisarts sinds mn astma-labeltje. Om precies die reden. Niet dat ik OOIT in mn hele leven een astma-aanval had.. maar goed. Vervelende is dat ik nog niks heb gevonden dat zo goed werkt als codeine. Tabletje in de laagste dosering verzorgt toch minimaal een halve en vaak zelfs een hele nacht slaap.
En waar pak ik dat dan?quote:Op donderdag 14 november 2019 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon pakken dan, of gaat dat alleen op recept? Ik kan ook diclo krijgen als ik wil.. Maar na een 'testje' met m'n knie weet ik dat ik er heel slecht op ga, dus heb ik 't laten aanmerken bij de apotheek dat ik 't niet meer krijg.
Ah, alleen op recept dus.. dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 november 2019 15:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En waar pak ik dat dan?
Nou ken ik iemand dje weleens een doosje doorschuift.. maar degene is gelukkig niet zo vaak ziek
En het wordt maar mondjesmaat voorgeschreven omdat het een -ine is.
Vroegah kon je het bij de drogist kopen.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, alleen op recept dus.. dat wist ik niet
Nog meer blauw!quote:
Kijk, een serieuzerd die niet in de gaten heeft dat dit met een half uurtje weer voorbij isquote:Op donderdag 14 november 2019 15:27 schreef fietsie het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de oproep "Ontgroenen mag" bijdragen aan waarom Fok! een structurele gebruikersterugloop heeft. De groep randdebielen erkennen en bedienen.
Oh echtquote:Op donderdag 14 november 2019 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er twee Bluesen aanwezig waren. Duurde even voordat ik door. had dat je UI veranderd..
Als er meerdere posts onder elkaar staan gaat dit ook niet synchroon
Ja, CUL-mod van september 2007 t/m augustus 2008.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Muck is al eerder blauw geweest toch?
quote:Op donderdag 14 november 2019 15:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh echt
Ja had mn nieuwe en mn oude bloes laten versmelten
GGMM had het niet perse hoeven te vermelden, extra.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is Lonaas eigen schuld
Dat hoort er toch gewoon bij op FOK!Joh.. zuurpruimquote:Op donderdag 14 november 2019 15:27 schreef fietsie het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik de oproep "Ontgroenen mag" bijdragen aan waarom Fok! een structurele gebruikersterugloop heeft. De groep randdebielen erkennen en bedienen.
ECHT!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:24 schreef Lonaa het volgende:
Dank voor de succeswensen, ik heb het sluitknopje gevonden
Tja...quote:Op donderdag 14 november 2019 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
GGMM had het niet perse hoeven te vermelden, extra.
Mja ik draag dus vaak de fake versie van drmartens swinters.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:33 schreef Blues het volgende:
@:Uhmp haar schoenen, dat is niet helemaal mijn ding, maar ik kan me voorstellen dat ze heerlijk lopen
Daar ben ik het dus niet mee eens: dergelijke users maken dat mensen die wel willen bijdragen vertrekken. Blijvend.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Dat hoort er toch gewoon bij op FOK!Joh.. zuurpruim![]()
quote:Op donderdag 14 november 2019 15:36 schreef minilot het volgende:
Oepsie! Liepen net tien minuten voor aanvang nabespreking-afspraak met gyn de hal van het ziekenhuis in..
..echter het verkeerde ziekenhuis in verkeerde (naastgelegen) stad. Aiiii.
Compleet overheen gelezen in zowel de afsprakenbrief als het herinnerings-smsje#kluns
Is dan ook lastig!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik draag dus vaak de fake versie van drmartens swinters.
En zomers hoge allstars.
Dus ik had nogal moeite met kiezen inderdaad.
Maar wintertechnisch leek dit de beste optie.
Kreeg ze kado als “wapen” in de strijd tegen hielspoor en moet zeggen... scheelt een berg.
Lopen zelfs beter dan allstars die ik tijdelijk ook maar had geadopteerd als winterschoenen ivm bijzonder zere voeten in stevigere schoenen.
Oepsquote:Op donderdag 14 november 2019 15:36 schreef minilot het volgende:
Oepsie! Liepen net tien minuten voor aanvang nabespreking-afspraak met gyn de hal van het ziekenhuis in..
Compleet overheen gelezen in zowel de afsprakenbrief als het herinnerings-smsje#kluns
Oh ships... die verschillendequote:Op donderdag 14 november 2019 15:36 schreef minilot het volgende:
Neuh. Zo een bagger in het eerste half uur na aanstellen van een MOD hoort er wel een beetje bij. En dat is prima.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus niet mee eens: dergelijke users maken dat mensen die wel willen bijdragen vertrekken. Blijvend.
Nee hoor, dat gelukkig niet! Meteen gebeld en aangegeven wat er misgegaan was. De ziekenhuizen liggen een kwartiertje rijden van elkaar, mits de stoplichten wat meezitten. Was geen punt, want ze liepen toch al achter. We zitten nu nog altijd in de wachtkamer.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ships... die verschillendelokaties
ook.
En nu nieuwe afspraak zeker en wachten
Maar nu moet het afgelopen zijn zekerquote:Op donderdag 14 november 2019 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Neuh. Zo een bagger in het eerste half uur na aanstellen van een MOD hoort er wel een beetje bij. En dat is prima.
Oh fijnquote:Op donderdag 14 november 2019 15:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor, dat gelukkig niet! Meteen gebeld en aangegeven wat er misgegaan was. De ziekenhuizen liggen een kwartiertje rijden van elkaar, mits de stoplichten wat meezitten. Was geen punt, want ze liepen toch al achter. We zitten nu nog altijd in de wachtkamer.Phew. Sisser.
Ja het mag wel klaar zijn.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Maar nu moet het afgelopen zijn zeker
Kan je ook lekker neuzen achter de schermen
kleine hapjes van bladerdeeg met een stukje frikandel erinquote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog een keer voor de blauwe @:Lonaa![]()
![]()
![]()
Zoek je ruzie?quote:Op donderdag 14 november 2019 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat die wetenschappers er alleen maar op uit zijn om je te vergiftigen!
Nou ja, het zou kunnen dat dit alleen een nabespreking is van de zwangerschapsafbraak en dat we voor de uitslagen omtrent de genetische factor alsnog binnenkort naar het Erasmus moetenquote:Op donderdag 14 november 2019 15:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh fijn
Nu horen dat alles weer goed is!
Een goeie dag!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:45 schreef Blues het volgende:
Goed.
Geroeid.
Docs besteld.
Boskippen binnen.
Nu lezen en eten en straks naar Haarlem fietsen (het blijft droog hopelijk) voor kraambezoek bij dokter.
Knopjesquote:Op donderdag 14 november 2019 15:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja het mag wel klaar zijn.
En inderdaad even al mn nieuwe knopjes bekijken.
Awkward boner.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:48 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa speelt met knopjes die ooit de mijne waren
Girl boners zijn nooit akward, want ze zitten aan de binnenkantquote:
Ik heb hard gewerkt.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:52 schreef Zilverberk het volgende:
Hahaha, hele reeks aan CUL-topics met slotje van Lonaa in de lijst met nieuwe topics.
bwooh, en ooit de mijnequote:Op donderdag 14 november 2019 15:48 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa speelt met knopjes die ooit de mijne waren
En dankjequote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
@:Lonaa en @:Muck gefeliciteerd met jullie nieuwe knopjes.
2003-2004 of zo. GC. Samen met Blues nog vgs mijquote:Op donderdag 14 november 2019 15:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ben jij blauw geweest? Waar, wanneer?
Oh ja, dat was ik van plan.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:05 schreef fietsie het volgende:
Nog steeds zin in een lekker hapje. Nog geen tijd gehad richting restaurant te hobbelen.
nee. Heknie. Volnde keerquote:Op donderdag 14 november 2019 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dotje curry onder de frikandel gedaan?
Ook niet handig he, bestaand forum gaan modden.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:04 schreef Lonaa het volgende:
Bijna RSI gekregen van de ontgroening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ach ja dat ook nogquote:Op donderdag 14 november 2019 15:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, het zou kunnen dat dit alleen een nabespreking is van de zwangerschapsafbraak en dat we voor de uitslagen omtrent de genetische factor alsnog binnenkort naar het Erasmus moeten![]()
We gaan het zien!
Ja, goeie dag.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Een goeie dag!Pic van de docs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zwarte.
In broodje shoarma proppen. Was vaste prik met het restje dat we vroeger thuis over hadden na de stamppot andijvie.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een pak andijvie in een tgtg. Ik haat andijvie-stamppot. Weet iemand een recept waarin je andijvie een beetje kan verstoppen?
Thanks!quote:
Jij bent al 29585372 keer op vakantie geweest sinds de laatste keer dat ik een weekje vrij hadquote:
dat is niet waarquote:Op donderdag 14 november 2019 16:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent al 29585372 keer op vakantie geweest sinds de laatste keer dat ik een weekje vrij had
Even de zakken checken op smokkelwaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Quiche of zo?quote:Op donderdag 14 november 2019 16:30 schreef Myraela het volgende:
Ik eet geen shoarma of mayo, wel een beetje gezond blijven.
Guacamole met veel koriander.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet iets ' nieuws' vanavond. Toen ik naar de Lidl ging had ik de hoop dat ze nog de Amerikaanse oven-kipstukjes hadden maar die waren op
Toen vond ik bij de jubmo:
[ afbeelding ]
Nu de grote vraag: met welke saus?
Vooruit, 29585371 keer dan.quote:
en al was het waar, dan was het niet genoegquote:Op donderdag 14 november 2019 16:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vooruit, 29585371 keer dan.
Wordt het helemaal zacht als je het wat langer gaart?quote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 16:27 schreef Blues het volgende:
Ja, goeie dag.Deze dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zwarte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Krijgt een beetje de structuur van spinazie dan..quote:Op donderdag 14 november 2019 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wordt het helemaal zacht als je het wat langer gaart?
Wat ontzettend fijn!quote:Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
W00t! Niet erfelijk belast, geen enkele genetische factor gevonden - gewoon dikke vette prutpech gehad bij deze zwangerschap! Da's wel zowel onverwacht als flink goed nieuws!
Mooi zo! Jullie kunnen weer volop gaan oefenen.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
W00t! Niet erfelijk belast, geen enkele genetische factor gevonden - gewoon dikke vette prutpech gehad bij deze zwangerschap! Da's wel zowel onverwacht als flink goed nieuws!
jeejquote:Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
Jazeker! Nog even een paar maanden een tien keer hogere dosis foliumzuur dan gebruikelijk doortanken en dan begin 2020 weer doorquote:Op donderdag 14 november 2019 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn!
Dat moet echt een enorme opluchting zijn
quote:Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
Dat deden we toch al wel hoor. In de minder vruchtbare ingang.quote:
Denk dat ze (niet zo) stiekem al droogoefendenquote:Op donderdag 14 november 2019 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo! Jullie kunnen weer volop gaan oefenen.
Ah top, dat is wel prima. Dat maar proberen dan.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
Krijgt een beetje de structuur van spinazie dan..
Je kunt ook een droogloopmat voor die andere ingang leggenquote:Op donderdag 14 november 2019 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat deden we toch al wel hoor. In de minder vruchtbare ingang.
Ja, lijkt op spinazie dan.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wordt het helemaal zacht als je het wat langer gaart?
Ik ken andijvie echt alleen als stamppot rauwe andijvie en ik haat vooral de structuur.
oh okee, dank je voor de infoquote:Op donderdag 14 november 2019 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan je frikdimsum denkenquote:
Dat is omdat jij raar bentquote:Op donderdag 14 november 2019 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan je frikdimsum denken
Jos Brinkjes?quote:Op donderdag 14 november 2019 16:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan je frikdimsum denken
Wat een opluchting.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
Ikea dille-mosterdsausquote:Op donderdag 14 november 2019 16:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet iets ' nieuws' vanavond. Toen ik naar de Lidl ging had ik de hoop dat ze nog de Amerikaanse oven-kipstukjes hadden maar die waren op
Toen vond ik bij de jubmo:
[ afbeelding ]
Nu de grote vraag: met welke saus?
Zit ik hier in KPD?quote:Op donderdag 14 november 2019 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijnquote:Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
Wat goed nieuwsquote:Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
Wat fijnquote:Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
quote:
Doe! Goed nieuwsquote:Op donderdag 14 november 2019 17:21 schreef minilot het volgende:
Dank voor jullie blijheid!
Even shizzle vieren!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TMIquote:Dat deden we toch al wel hoor. In de minder vruchtbare ingang.
Ik haalde ze eigenlijk alrijd bij van haren en die gingen wel lang mee.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Is dan ook lastig!
Hoge allstarts zijn ook favo bij mij. Zelfde smaak dus
Ik had afgelopen winter nepdocs (tenminste die leken er iig een beetje op) van Scapino. En ik loop kilometers, vooral op mijn werk, en dat hebben ze niet gered. Hak los/natte voet. Maar ja.. 40 euro of zo
Tof Sara, succes!quote:Op donderdag 14 november 2019 17:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]![]()
Ik heb een nieuwe hobby: boogschieten.
Moet me nog wel aanmelden en een oefenset aanschaffen. Decathlon heeft er goeie met zuignapjes.
Heb nog niks erover gepost. Nog niet echt de tijd gehad om iets uitgebreids te posten.quote:Op donderdag 14 november 2019 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe was glow? (Nog geen tijd gehad om terug te lezen)
Klinkt erg matig. Zeker niet luxe. Ik zag overigens in het menu wel gerechten die me eerder luxe leken, vooral vis etc. Zo'n kiprol valt bij mij nooit onder luxe. Dan had ik met mijn TGTG voor 5 euro beter te eten vanavond.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag was het de beurt aan de tweede Uitgekookt-maaltijd. Kiprol, aardappeltjes en Mexicaanse salade. Dit valt onder het assortiment "luxe maaltijden" die in het wild ¤ 8,34 moeten opbrengen i.p.v. ¤ 6,65 zoals veel andere. Ik was gedwongen dit vandaag al te consumeren omdat de salade helaas toch niet zoals beloofd 5 doch slechts 3 dagen houdbaar bleek. De salade was een handje rauwkost (sla, reepjes wortel en radijs, 2 snoeptomaatjes en een plakje komkommer dat onder een tractorband vandaan kwam), vermexicaniseerd met een paar bruine bonen en een handje maiskorrels, en een zakje honing-mosterd-dressing. Nog lang geen 100 gram groente dus. De aardappeltjes waren, tsja, aardappeltjes. Zo smaakloos als aardappeltjes kunnen zijn. Niet meer over hebben. De kiprol was een soort gepaneerde rol van separatorpulp, die wel naar kip smaakte en ook best pittig was. Lang verhaal kort, de hap zit erin. Oordeel: 4/10.
[ afbeelding ]
Die kiprol was wat mij betreft nog het meest luxe van allesquote:Op donderdag 14 november 2019 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt erg matig. Zeker niet luxe. Ik zag overigens in het menu wel gerechten die me eerder luxe leken, vooral vis etc. Zo'n kiprol valt bij mij nooit onder luxe. Dan had ik met mijn TGTG voor 5 euro beter te eten vanavond.Maaltijdsalades en bietenwrap gedeeld.
[ afbeelding ]
Ik geloof wel dat zo'n kiprol lekker is, maar valt bij mij wel in de categorie slavink oid. Dat is toch wel basic.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kiprol was wat mij betreft nog het meest luxe van allesDie van eergisteren was beter. Nog 2 dagen te gaan. Jij had ook wel een prima slag geslagen met TGTG zo te zien
Een slavink is nog met echt spek eromheenquote:Op donderdag 14 november 2019 18:31 schreef Myraela het volgende:
Ik geloof wel dat zo'n kiprol lekker is, maar valt bij mij wel in de categorie slavink oid. Dat is toch wel basic.
Jammerdebammerquote:Op donderdag 14 november 2019 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag was het de beurt aan de tweede Uitgekookt-maaltijd. Kiprol, aardappeltjes en Mexicaanse salade. Dit valt onder het assortiment "luxe maaltijden" die in het wild ¤ 8,34 moeten opbrengen i.p.v. ¤ 6,65 zoals veel andere. Ik was gedwongen dit vandaag al te consumeren omdat de salade helaas toch niet zoals beloofd 5 doch slechts 3 dagen houdbaar bleek. De salade was een handje rauwkost (sla, reepjes wortel en radijs, 2 snoeptomaatjes en een plakje komkommer dat onder een tractorband vandaan kwam), vermexicaniseerd met een paar bruine bonen en een handje maiskorrels, en een zakje honing-mosterd-dressing. Nog lang geen 100 gram groente dus. De aardappeltjes waren, tsja, aardappeltjes. Zo smaakloos als aardappeltjes kunnen zijn. Niet meer over hebben. De kiprol was een soort gepaneerde rol van separatorpulp, die wel naar kip smaakte en ook best pittig was. Kort verhaal kort, de hap zit erin. Oordeel: 4/10.
[ afbeelding ]
+1quote:Op donderdag 14 november 2019 18:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om al naar bed te gaan. Even warm te douchen en dan lekker onder de dikke dekens te gaan liggen.
Mja ik had dat dus nooit.. hooguit omdat ik naadjes in mn sokken vervelend vind.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Die aardappeltjes zien er dus lekkerder uit dan ze waren. Jammer.
Vwb schoenen. Altijd zere voeten, en een paar jaar geleden onelegante maar lekker zittende schoenen gevonden. Ze zijn nu uit de collectie maar ik heb nog een paar op voorraad![]()
Een dagje kan ik nog wel op ecco laarsjes lopen, maar niet te veel lopen dan.
Zo, de lockmachine staat in huis. Ga m in het weekend uit de doos halen en inrijgen en kijken of ik er iets mee kan
ja ik heb een beetje van alles wat eigenlijk. Nu nog snijboontjes / puree / kipfilet (dus een keer echt vlees ipv separatorpulp) en macaroni bolognese. Kijken hoe ze dat er vanaf brengen.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jammerdebammer![]()
Wel vreugde hier dat ik de maaltijden met salades heb overgeslagen bij mijn bestelling.
Welcome to my world de afgelopen 25 jaarquote:Op donderdag 14 november 2019 18:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
... en ook sochtends wakker worden met compleet verstijfde voetspieren en dan nodig naar het toilet moeten... heb me zelden zo oud gevoeld![]()
Eigenlijk vind ik dat die bejaardenmaaltijden van jullie best een eigen topic verdienenquote:Op donderdag 14 november 2019 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb een beetje van alles wat eigenlijk. Nu nog snijboontjes / puree / kipfilet (dus een keer echt vlees ipv separatorpulp) en macaroni bolognese. Kijken hoe ze dat er vanaf brengen.
Nomnomnom!quote:Op donderdag 14 november 2019 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt erg matig. Zeker niet luxe. Ik zag overigens in het menu wel gerechten die me eerder luxe leken, vooral vis etc. Zo'n kiprol valt bij mij nooit onder luxe. Dan had ik met mijn TGTG voor 5 euro beter te eten vanavond.Maaltijdsalades en bietenwrap gedeeld.
[ afbeelding ]
Spannend!quote:Op donderdag 14 november 2019 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb een beetje van alles wat eigenlijk. Nu nog snijboontjes / puree / kipfilet (dus een keer echt vlees ipv separatorpulp) en macaroni bolognese. Kijken hoe ze dat er vanaf brengen.
Nee, een jaar of drie geleden was het echt baggerquote:Op donderdag 14 november 2019 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Het had niet mooier kunnen zijn qua mods
Hmm, misschien kun je dan kiezen in die pakketten, maar zie ook regelmatig iemand op FB z'n pakketje posten, waarvan ik denk. Ja, leuk, zeker voor die prijs. En lekker ook. Maar met je 150kg kun je dat beter niet doen...quote:Op donderdag 14 november 2019 18:31 schreef Myraela het volgende:
En ja, mooi pakketje. Bij deze Jumbo meestal wel fijne pakketjes, gezonde dingetjes vaak. Maar verbaas me wel elke keer hoeveel er dus anders weggegooid zou worden. Is echt niets mis met deze producten. TGTG is een mooi initiatief, maar eigenlijk zou er gewoon structureel iets moeten veranderen in supermarkten om verspilling tegen te gaan.
Hmm onprettig kan ik inmiddels meldenquote:Op donderdag 14 november 2019 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Welcome to my world de afgelopen 25 jaar
Dat zou geen lang leven beschoren zijn kan ik je vast verklappenquote:Op donderdag 14 november 2019 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat die bejaardenmaaltijden van jullie best een eigen topic verdienen
Ik denk het wel eigenlijk. Er zijn alleen in de SC al drie mensen die ze besteld hebben. En verreweg de meeste CUL geïnteresseerden lezen hier niet mee.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou geen lang leven beschoren zijn kan ik je vast verklappen
Echt hoor...quote:Op donderdag 14 november 2019 17:57 schreef Zilverberk het volgende:
Ik lees net dat de tram naar de uithof (Utrecht) wéér meer geld gaat kosten. Nu is het onderhoud weer te goedkoop geraamd. Nevereinding story. En er is nog geen passagier vervoerd.
Ik twijfel ernstig tussen lachen of huilen.
Je doet nu wel een aanname hequote:Op donderdag 14 november 2019 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk. Er zijn alleen in de SC al drie mensen die ze besteld hebben. En verreweg de meeste CUL geïnteresseerden lezen hier niet mee.
Jij denkt dat we vaker gaan bestellenquote:Op donderdag 14 november 2019 19:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk het wel eigenlijk. Er zijn alleen in de SC al drie mensen die ze besteld hebben. En verreweg de meeste CUL geïnteresseerden lezen hier niet mee.
Ik vind de K&K reeks ook leukquote:Op donderdag 14 november 2019 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou geen lang leven beschoren zijn kan ik je vast verklappen
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt hoor...![]()
En elke dag zie ik hordes uitpuilende lijn 12-bussen af en aan rijden
Eclatantquote:Op donderdag 14 november 2019 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
En stel dat het topic een eclatant succes wordt... dan gaat uitgekookt failliet![]()
![]()
Dat is geen aanname die ik doe. Ik weet alleen dat mensen het leuk vinden om over dit soort dingen te lezen. Maar goed, hoeft niet verder hoorquote:Op donderdag 14 november 2019 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet nu wel een aanname he![]()
Een aanname dat we hiermee blijven doorgaan nadat we de proefbestelling op hebben.
Het zou een topic worden wat snel doodgaat.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is geen aanname die ik doe. Ik weet alleen dat mensen het leuk vinden om over dit soort dingen te lezen. Maar goed, hoeft niet verder hoor
Dat is ook wel de reden dat ik alleen bij de supermarkt haal, dat is eigenlijk elke keer prima. Verse en gezonde producten. Dat zijn ook de dingen met de kortste houdbaarheidsdatum natuurlijk. Kiezen welk pakket kan verder niet. 1 keer twee appelflappen, maar dat is niet het einde van de wereld een keer. Mijn vriend heeft ze overigens gewoon op zijn werk neergezet. 😅quote:Op donderdag 14 november 2019 18:59 schreef derLudolf het volgende:
Hmm, misschien kun je dan kiezen in die pakketten, maar zie ook regelmatig iemand op FB z'n pakketje posten, waarvan ik denk. Ja, leuk, zeker voor die prijs. En lekker ook. Maar met je 150kg kun je dat beter niet doen...
Wij kregen allemaal een paar weken nadat we uit huis waren een grote doos met spullen. Mijn moeder hield van opruimen en wegdoen.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
Playmobil/Lego.. daar kan ik nog steeds geen afstand van doen
Staat nog steeds bij m’n ouders achter t schot.
Haha.. mijn slaapkamer is nog steeds volledig zoals ie was.. ga wellicht alleen m’n bed nog eens ophalen want die moet van m’n ma in een logeerkamer komen..quote:Op donderdag 14 november 2019 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wij kregen allemaal een paar weken nadat we uit huis waren een grote doos met spullen. Mijn moeder hield van opruimen en wegdoen.
Eeksquote:Op donderdag 14 november 2019 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Spannend!
Ter verhoging van de feestpret vast mijnlijstje
![]()
Stamppot spitskool met ananas & hamschijf 1x (450g) | ¤ 6,65 p/stuk
Curry stoofpotje met kip, groenten & rijst 1x (450g) | ¤ 6,65 p/stuk
Zalm met bearnaisesaus, gratin & snijboontjes 1x (450g) | ¤ 8,34 p/stuk
Zilvervliesrijst, visragout en groenten 1x (450g) | ¤ 8,34 p/stuk
Van Sictusquote:Op donderdag 14 november 2019 19:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zou een topic worden wat snel doodgaat.
K&K topic kan ik zo gauw niet vinden, wellicht past het daar beter? Of was dat van één user?
Wat is zo verschrikkelijk aan dit lijstjequote:Op donderdag 14 november 2019 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eeks
Sorry meid, ik hoop dat jij het wél om te smullen vindt
Ananas (warm dan) en visquote:Op donderdag 14 november 2019 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat is zo verschrikkelijk aan dit lijstje
Als je het over mij hebt: ik heb mijn oma gekend hoor.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom "hechten" mensen zich aan mensen die ze helemaal niet kennen?
Wat is een geboortegrondquote:Op donderdag 14 november 2019 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb een doos en een tas met wat schriftjes, tekeningen en andere spullen uit mijn kindertijd. Schriftje en tekening per jaar, dat idee. En nog wat nostalgische items als een geboortegrond, communiekaars en zo.
Maar ik hecht eigenlijk meer aan het logeerbed met bijbehorende toilettafel die ik uit de inboedel van mijn oma kreeg.
Maar is er niets te annuleren? Vliegtuig zal niet gaan. Maar als het hotel in het water staat zal dat gedeelte toch moeten lukken.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zie net dat sinds 10 uur vanochtend al ruim 1300 euro binnen is voor mijn collega. En dan is er nog 2 dagen te gaan met de crowdfunding. Wat zullen zij opkijken
Mijn dozen in mijn nieuwe huis waren nog niet uitgepakt toen mijn moeder al op een ladder stond om mijn oude kamer wit te schilderen. Maar echt, al mijn schriften, agenda’s etc alles weg, behalve mijn eindexamen werkstukken etc omdat ik die toevallig meegenomen had.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha.. mijn slaapkamer is nog steeds volledig zoals ie was.. ga wellicht alleen m’n bed nog eens ophalen want die moet van m’n ma in een logeerkamer komen..
Geloof dat ik nog wel twee pallets kan vullen met spullen die daar nog liggenmet name speelgoed.
Nee, over mezelf en het toch wat hechten aan mensen in deze SC die ik nooit ontmoet heb (uitzonderingen daargelaten).quote:Op donderdag 14 november 2019 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt: ik heb mijn oma gekend hoor.
En aan spullen kunnen toch dierbare herinneringen en geschiedenis zitten?
Nee,ze krijgen niets terug van de reis/annuleringsverzekering.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar is er niets te annuleren? Vliegtuig zal niet gaan. Maar als het hotel in het water staat zal dat gedeelte toch moeten lukken.
Ik weet het, warm fruit is mijn ding en de horror van deze SCquote:
Kindonvriendelijke autocorrectquote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn dozen in mijn nieuwe huis waren nog niet uitgepakt toen mijn moeder al op een ladder stond om mijn oude kamer wit te schilderen. Maar echt, al mijn schriften, agenda’s etc alles weg, behalve mijn eindexamen werkstukken etc omdat ik die toevallig meegenomen had.
Ja, nog steeds een setjequote:Op donderdag 14 november 2019 19:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, over mezelf en het toch wat hechten aan mensen in deze SC die ik nooit ontmoet heb (uitzonderingen daargelaten).
Zijn je vriendin van de kattensperltjes (Takaiki oid) en MPG nog samen?
Ik bedoel zeer zelden iets vervelend. En dan zeg ik het er wel bijquote:Op donderdag 14 november 2019 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet het, warm fruit is mijn ding en de horror van deze SC
En als JIJ niet van vis houdt (wat natuurlijk kan en meer vis voor mij) hoef je niet te reageren dat de gerechten als geheel zo afschuwelijk zijn. Er zit alleen iets in wat jij niet lust. Ik had je post minder vervelend gelezen als je dat erbij had gezegd.
Aaahquote:Op donderdag 14 november 2019 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kindonvriendelijke autocorrect![]()
Geboortebord bedoelde ik![]()
Bordje met ooievaar waar je geboortedatum, naam, gewicht en andere stats op staan.
Ook niet bij de verzekering vragen. Direct naar het hotel gaan. Die staan in het water. Krijg je misschien een deel terug. Of kun je de datum verzetten. Iets wat bij de meeste hotels kan.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee,ze krijgen niets terug van de reis/annuleringsverzekering.
Geflambeerde ananasquote:Op donderdag 14 november 2019 19:41 schreef fietsie het volgende:
Warme ananas![]()
Warme ananas met Rum en bruine rietsuiker op de BBQ(ik typte P+......)
Q+quote:
Wauwquote:Op donderdag 14 november 2019 19:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn dozen in mijn nieuwe huis waren nog niet uitgepakt toen mijn moeder al op een ladder stond om mijn oude kamer wit te schilderen. Maar echt, al mijn schriften, agenda’s etc alles weg, behalve mijn eindexamen werkstukken etc omdat ik die toevallig meegenomen had.
Watskebeurt?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee,ze krijgen niets terug van de reis/annuleringsverzekering.
Venetië is een tikkie overstroomd..quote:
Hij is nu vrij. Ik denk echt wel dat ze alles onderzocht hebben. En ook al zou ik zeker weten dat ze geld terug zouden kunnen krijgen, kan ik ze niet echt helpen want op kantoor weet “niemand” dit 🤣. Het cadeau is zaterdag een grote verrassingquote:Op donderdag 14 november 2019 19:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook niet bij de verzekering vragen. Direct naar het hotel gaan. Die staan in het water. Krijg je misschien een deel terug. Of kun je de datum verzetten. Iets wat bij de meeste hotels kan.
Ditquote:Op donderdag 14 november 2019 19:47 schreef minilot het volgende:
(Ik kan me uitstekend hechten aan mensen die ik [nog] niet ontmoet heb.)
Collega trouwt zaterdag en huwelijksreis zou naar venetie gaan, maar da’s een beetje vochtig. Zijn directe IT collega’s hebben een crowdfunding opgezet waar binnen een paar uur al 1300 euro is binnengekomen (de bruidegom is helpdesk ITer)quote:
1 februari toch (zit hier te blozen)quote:Op donderdag 14 november 2019 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zou bijv. Kaatje1 graag eens meeten. Ze lijkt me zo tof
Dat is liefquote:Op donderdag 14 november 2019 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, trouwens Cat. Ik vibd jou juist tof
Jaren in F&F meegelezen
Wat sneu... mooie actie van de collega’s!quote:Op donderdag 14 november 2019 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Collega trouwt zaterdag en huwelijksreis zou naar venetie gaan, maar da’s een beetje vochtig. Zijn directe IT collega’s hebben een crowdfunding opgezet waar binnen een paar uur al 1300 euro is binnengekomen (de bruidegom is helpdesk ITer)
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
1 februari toch (zit hier te blozen)
De muppet at vandaag duif. Tijdens het wandelen. Duif was mee gedregd samen met modder. Gadverdamme.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:49 schreef FranticDJ het volgende:
Pff de honden hebben wat in T wild gegeten vanmiddag.. hun gassen ruiken naar rottende popcorn.
Indiaas is ook niet mijn favoriet, maar de gezelligheid van iedereen maakt veel goed.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ben niet zo dol op Indiaas of op reizen. Maar lijkt een meet te worden die je niet mag missen
huh hoezo dat dan?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
En stel dat het topic een eclatant succes wordt... dan gaat uitgekookt failliet![]()
![]()
Als iedereen voor 15 euro een keer gaat bestellen halen ze de kosten er niet uit.quote:
Meh, klinkt niet alsof het me de moeite van de reis en de kou waard is dus. Bedankt voor de review.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor degene die het wilde weten. @:Sarabi en ik weet niet wie nog meer.
Wij waren rond 18:30 bij het station in Eindhoven daar wachtte een vriendin op ons.
Het was nog niet heel druk en eigenlijk viel het heel de avond wel mee. Alleen dat stuk waar ze je door het Dela gebouw heen leiden liep helemaal vast en was echt niet handig.
Veel projecties weer. Wel mooi hoor maar wel veel van hetzelfde.
Project van de fontys was stuk ofzo denk ik toen wij er waren stond lang stil en er waren mensen mee bezig dus zijn we op een gegeven moment doorgelopen.
Er waren ook veel stukken met helemaal niks. Dus tja dan is het makkelijk 5 km vullen![]()
Was wel weer een leuke avond maar ik heb echt het idee dat er een paar jaar geleden nog toffer projecten waren.
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De muppet at vandaag duif. Tijdens het wandelen. Duif was mee gedregd samen met modder. Gadverdamme.Ze liep los en overal dikke blubber en ik had mn gympies aan (ja ja ) dus duurde even voor ik bij d'r was.
Pluspunt, we zijn net begonnen met BARF en ze kauwde wel heel braaf.![]()
De gemiddelde tafeltje-dek-je-maaltijd dus.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag was het de beurt aan de tweede Uitgekookt-maaltijd. Kiprol, aardappeltjes en Mexicaanse salade. Dit valt onder het assortiment "luxe maaltijden" die in het wild ¤ 8,34 moeten opbrengen i.p.v. ¤ 6,65 zoals veel andere. Ik was gedwongen dit vandaag al te consumeren omdat de salade helaas toch niet zoals beloofd 5 doch slechts 3 dagen houdbaar bleek. De salade was een handje rauwkost (sla, reepjes wortel en radijs, 2 snoeptomaatjes en een plakje komkommer dat onder een tractorband vandaan kwam), vermexicaniseerd met een paar bruine bonen en een handje maiskorrels, en een zakje honing-mosterd-dressing. Nog lang geen 100 gram groente dus. De aardappeltjes waren, tsja, aardappeltjes. Zo smaakloos als aardappeltjes kunnen zijn. Niet meer over hebben. De kiprol was een soort gepaneerde rol van separatorpulp, die wel naar kip smaakte en ook best pittig was. Kort verhaal kort, de hap zit erin. Oordeel: 4/10.
[ afbeelding ]
Oh ja, feest.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
E. Doet sinds een paar maanden met een van de twee aan ‘tracking’ of hoe t ook heet. Spoorzoeken zeg maar. Dus bij ieder lekker geurtje is mevrouw weg :’) we hebben nu voor de twee dames ook maar gps tags aangeschaft.
Als je er ver voor moet zou ik het ook niet doen.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Meh, klinkt niet alsof het me de moeite van de reis en de kou waard is dus. Bedankt voor de review.
Nou ja misschien dat het sommige mensen wel goed bevalt, kan tochquote:Op donderdag 14 november 2019 20:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als iedereen voor 15 euro een keer gaat bestellen halen ze de kosten er niet uit.
Of denk jij dat zo’n topic zou inspireren tot regelmatig bestellen?
Misschien bij Sigaartje
Nee. Zonder tanden krijg je hiervan niks wegquote:Op donderdag 14 november 2019 20:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
De gemiddelde tafeltje-dek-je-maaltijd dus.
Dek je.
Of zoek dekkingquote:Op donderdag 14 november 2019 20:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
De gemiddelde tafeltje-dek-je-maaltijd dus.
Dek je.
Ik mopperde laatst op dochterlief dat ze helemaal niet te oud voor playmobil is. Want voor wie moet ik anders playmobil kopenquote:Op donderdag 14 november 2019 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
Playmobil/Lego.. daar kan ik nog steeds geen afstand van doen
Staat nog steeds bij m’n ouders achter t schot.
Lego > playmobil maar tochquote:Op donderdag 14 november 2019 20:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik mopperde laatst op dochterlief dat ze helemaal niet te oud voor playmobil is. Want voor wie moet ik anders playmobil kopen
Oh knex heb ik ook nog ergens bij m'n maquote:Op donderdag 14 november 2019 20:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Pff playmobil
Maar goed.. er staat hier wel een knex achtbaan in de kamer ook.
Half uurtje fiets - OV - lampjes van deur tot deur dus een wereldreis is het absoluut niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je er ver voor moet zou ik het ook niet doen.
Ben aan het denken of ik naar China lights wil.
Ah ja nou het zijn nu heel veel van dat soort projecties als op de Catharina.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Half uurtje fiets - OV - lampjes van deur tot deur dus een wereldreis is het absoluut niet.
Maar van een vorige editie weet ik dat ik de show bij de Catharinakerk eigenlijk het enige vond wat het de reis waard maakte en dan vind ik het toch veel drukte en gedoe voor een avondje.
En dan is het weer veel vannutzellufde en is het óók niet goedquote:Op donderdag 14 november 2019 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja nou het zijn nu heel veel van dat soort projecties als op de Catharina.
Nou dat is toch super mooi mênquote:Op donderdag 14 november 2019 20:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja nou het zijn nu heel veel van dat soort projecties als op de Catharina.
Vergeleken met hoe het nog een paar jaar geleden was is het gewoon niet zo spectaculair meer en er is nu veel van hetzelfde. Tuurlijk is het nog steeds leuk anders zou ik er niet naartoe gaan.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is toch super mooi mên![]()
Ik stuurde een foto naar mijn Amerikaanse inmate-penvriendin die ging helemaal uit d'r stekkerIk ga er morgen gewoon zelf heen
Hard gewerkt vandaag?quote:
Hier blij kind met dr knex achtbaan.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh knex heb ik ook nog ergens bij m'n mamaar was niet echt zo m'n ding..
Niet realistisch genoeg
veel gelopen, hard ontgroend, matig geslapenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Hard gewerkt vandaag?
En hard ontgroend natuurlijk
Ja, jij ook. Ik ga eerst nog even worst eten. Want worstquote:Op donderdag 14 november 2019 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meid toch, wat een leven![]()
![]()
Slaapze![]()
K'nexquote:Op donderdag 14 november 2019 20:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier blij kind met dr knex achtbaan.
Om te bouwen en daarna om te spelen.
Maar inmiddels staat ie er al eventjes.
Samen met de knex dino die ze vorig jaar al kreeg
Meh, matig slapen zuigt...quote:Op donderdag 14 november 2019 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
veel gelopen, hard ontgroend, matig geslapen
Ook niet uit de minder vruchtbare openingen?quote:Op donderdag 14 november 2019 20:50 schreef Zilverberk het volgende:
Terug van sporten. Maaltijd deed geen ontsnappingspogingen.
Ja ik heb ook al die frikandellenhapjes opquote:Op donderdag 14 november 2019 20:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, jij ook. Ik ga eerst nog even worst eten. Want worst
Zelfs dat niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet uit de minder vruchtbare openingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat er een limiet zat op hoeveelheden snacks per dag.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb ook al die frikandellenhapjes opVind het wel prima eigenlijk. Zo biertje op maken en te bedde
Als mod pas je de limiet toch gewoon aan? Daar heb je vast knopjes voor.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een limiet zat op hoeveelheden snacks per dag.
mijn limiet is totdat het op is. Of totdat ik ga slapen. #foreverfatquote:Op donderdag 14 november 2019 20:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als mod pas je de limiet toch gewoon aan? Daar heb je vast knopjes voor.
Dat klinkt wel gaaf.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:51 schreef Muck het volgende:
[..]
K'nex![]()
Ik kan me nog goed herinneren dat dat geïntroduceerd werd in Nederland. We mochten toen met school naar een dierentuin (Ouwehand of Amersfoort) waar ze allerlei enorme dingen hadden gebouwd
[..]
Meh, matig slapen zuigt...
Komt goed
Ligt er wat spannends op dat bordje?quote:Op donderdag 14 november 2019 20:57 schreef Molo het volgende:
Hier twijfel tussen definitief in slaap vallen op de bank (suf steeds weg) of bordje eerst leegeten en dan inkachelen
quote:Op donderdag 14 november 2019 20:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GOORLAP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nou als je honger hebt ga lekker je gang natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2019 20:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een limiet zat op hoeveelheden snacks per dag.
Ik vind dat altijd een prima excuus om vooral te blijven zittenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:56 schreef Muck het volgende:
Ik moet nog van alles doen eigenlijk, maar mini-kat ligt heerlijk op schoot te slapen
Nadeel als genoemde kat van schoot afgaat is dat je met een legen en vooral koude schoot achterblijftquote:Op donderdag 14 november 2019 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een prima excuus om vooral te blijven zitten
Dit is 's avonds met tv kijken mijn uitzicht, altijd met koppie bij t boek:quote:Op donderdag 14 november 2019 21:20 schreef Kaatje1 het volgende:
De diva’s liggen momenteel alleen maar in de giga krabpaal. Fijn dat ik m niet voor niets gekocht heb, maar gezellig is anders
Snap wel dat ze daar graag liggenquote:Op donderdag 14 november 2019 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ieder haar eigen plekje
Wat voor merk is dat? Ziet er bijzonder uit?quote:Op donderdag 14 november 2019 21:28 schreef Uhmmpie het volgende:
De mijne ziet eruit alsof ik de handleiding voor het monteren.. niet goed heb gelezen.
En spinnen... beest is gek
[ afbeelding ]
Abessijnquote:Op donderdag 14 november 2019 21:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat voor merk is dat? Ziet er bijzonder uit?
Ah dank voor je uitleg. Wat ideaal dat je op zo'n gemakkelijke manier zelf iets kunt doen om de kans op herhaling te verkleinenquote:Op donderdag 14 november 2019 19:45 schreef minilot het volgende:
#pauze
@:Lot_1 Bij specifiek neuralebuisdefecten (zoals ontbreken schedeldak, maar ook iets als een open ruggetje) is ontdekt dat een veel hogere dosis foliumzuur de kans erop met ruim zeventig procent laat afnemen zonder verdere nadelige effecten of hoge kosten (foliumzuur kost geen drol). De verwachting is dat binnen afzienbare tijd de adviezen voor foliumzuur vanuit de WHO hierop worden aangepast voor vrouwen vanaf, ik meen, halverwege de dertig. Maar het fijne weet ik daar ook niet van - de gynaecoloog noemde het vluchtig omdat ze zelf had bijgedragen aan een deel van de gerelateerde onderzoeken (iets omtrent de verzadiging van foliumzuur in rode bloedcellen). Anyway, slikken maar!
Awwwquote:Op donderdag 14 november 2019 21:28 schreef Uhmmpie het volgende:
De mijne ziet eruit alsof ik de handleiding voor het monteren.. niet goed heb gelezen.
En spinnen... beest is gek
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2019 21:50 schreef Lot_1 het volgende:
Ik lag net een tijd lang naast mijn baby om hem te helpen bij het in slaap vallen. Toen ik naar beneden kwam was de woonkamer opgeruimd, stond er een fijne plaat aan en stond er een wijntje voor me klaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |